Uživatel nepřihlášen
   

Oficiálně: Letos Assassin’s Creed nevyjde

Čtvrtek 11.2.2016 18:05 - Autor: Jan "Honzas4400" Kalný - Rubrika: Novinky Novinka

Série si dává pauzu + Watch Dogs 2 do konce dubna 2017.

První spekulace se ukázaly jako pravdivé, zatímco ty druhé byly pouhý výmysl. Společnost Ubisoft skutečně v letošním roce neuvede na trh nový velký díl série Assassin’s Creed. Vydavatel právě oznámil, že si série dá pauzu, aby vývojáři měli dostatek času na vývoj dalšího dílu.

Důvodem pro toto rozhodnutí je údajně to, aby se tým znovu podíval na celou sérii a prozkoumal všechny své možnosti.

„Dáváme si tento rok pauzu, abychom přepracovali herní mechaniky a přinesli Assassin's Creed nabízející skutečně unikátní zážitek a hratelnost, díky které bude historie vaším hřištěm,” dočteme se v oficiálním blogu.

Další informace se máme dozvědět brzy. Letos nám tak bude muset vystačit především film, který se u nás do kin dostane 22. prosince.

Vzápětí se objevila finanční zpráva Ubisoftu, kde krom absence AC stojí, že do dubna 2017 vyjde Watch Dogs 2. Dle nás ho můžeme očekávat letos na podzim místo Assassin’s Creed.

Připomeňme, že začátkem tohoto roku se spekulovalo, že letos nový AC nebude, což se dnes potvrdilo. Zároveň zdroj tvrdil, že se příští díl bude odehrávat ve starověkém Egyptě a má se o něm postarat tým stojící za pirátským Black Flag z roku 2013. Nepůjde ale pouze o jinou lokalitu, novinek bude mnohem více. Tvůrci už nebudou tolik lpět na historických dokumentech a zároveň se oprostí od příběhových zvratů v předešlých dílech. Tenhle Assassin's Creed má být v podstatě prequelem všech dílů a odehrávat se bude v době, kdy asasíni ani templáři neexistovali. Více zde.

Tisk
Assassin's Creed: Syndicate na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Assassin's Creed: Syndicate Screenshot ze hry Assassin's Creed: Syndicate Screenshot ze hry Assassin's Creed: Syndicate Screenshot ze hry Assassin's Creed: Syndicate Screenshot ze hry Assassin's Creed: Syndicate Screenshot ze hry Assassin's Creed: Syndicate Screenshot ze hry Assassin's Creed: Syndicate Screenshot ze hry Assassin's Creed: Syndicate
Související novinky
 
Nové díly Assassin's Creed a Far Cry nemusí vyjít v příštím roce

Nové díly Assassin's Creed a Far Cry nemusí vyjít v příštím roce

Pátek 4.11.2016 09:46 - Nový Assassin's Creed vypadá dobře, vzkázal Ubisoft. Přečíst celý článek »

30 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Je tohle menu příštího Assassin’s Creed?

Je tohle menu příštího Assassin’s Creed?

Pátek 30.9.2016 16:11 - První pohled na Assassin’s Creed: Empire. Přečíst celý článek »

50 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Nové díly Assassin's Creed a Far Cry v příštím roce? To není tak jisté

Nové díly Assassin's Creed a Far Cry v příštím roce? To není tak jisté

Čtvrtek 29.9.2016 10:53 - Assassin's Creed si dává pauzu, zatímco Far Cry vychází jednou za dva roky. Přečíst celý článek »

28 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Oficiálně: Letos Assassin’s Creed nevyjde
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Virus   1x   MORTHSIR: Máš pravdu, je lepší nečekat ty 3 roky a dostat to hned. :-D :-D :-DVirusvirus7406    13.2.2016 18:33 Virus

MORTHSIR: Máš pravdu, je lepší nečekat ty 3 roky a dostat to hned. :-D :-D :-D

MORTHSIR   2x   Virus: Ovsem, aby pak clovek v nadejich necelal ty 3 roky na nejake sajze. :D To by si za ramecek nedali. :DMORTHSIRmorthsir17268    13.2.2016 17:45 MORTHSIR

Virus: Ovsem, aby pak clovek v nadejich necelal ty 3 roky na nejake sajze. :D To by si za ramecek nedali. :D

Virus   2x   To že si tvůrci chtěj dát pauzu s AC sérií je jen dobře. Osobně bych neviděl problém ani v době trvání třeba 3 let. Sám mám od AC taky pauzu a nelituji toho. Naopak jestli chtěj vážně AC zasadit do dob mýtů a legend [ odkaz ] , tak to může přinést spousty novinek. A navíc si více mohu pohrát s příběhem. Jenže to by nebyl Ubisoft, aby v tom nebyl háček. Ten háček je v tom, že tohle má UBI dávno dopředu promyšlené. Takže těch změn zas tolik čekat nesmíme. :lala: Ale co se příběhu týče to asi jo. Přeci jen UBI může čerpat z “bájných“ postav, jako jsou Mojžíš, Ježíš, Noe, Šalamoun, Herkules, atd. a předělat je k obrazu svému.

Druhou věcí je Watch Dogs. Doufám, že se poučili z chyb 1. dílu, stejně jako to bylo u AC a že 2. díl bude o poznání lepší a propracovanější. ;-) To bych si hodně přál. :-)
Virusvirus7406
    13.2.2016 17:33
Virus

To že si tvůrci chtěj dát pauzu s AC sérií je jen dobře. Osobně bych neviděl problém ani v době trvání třeba 3 let. Sám mám od AC taky pauzu a nelituji toho. Naopak jestli chtěj vážně AC zasadit do dob mýtů a legend [ odkaz ] , tak to může přinést spousty novinek. A navíc si více mohu pohrát s příběhem. Jenže to by nebyl Ubisoft, aby v tom nebyl háček. Ten háček je v tom, že tohle má UBI dávno dopředu promyšlené. Takže těch změn zas tolik čekat nesmíme. :lala: Ale co se příběhu týče to asi jo. Přeci jen UBI může čerpat z “bájných“ postav, jako jsou Mojžíš, Ježíš, Noe, Šalamoun, Herkules, atd. a předělat je k obrazu svému.

Druhou věcí je Watch Dogs. Doufám, že se poučili z chyb 1. dílu, stejně jako to bylo u AC a že 2. díl bude o poznání lepší a propracovanější. ;-) To bych si hodně přál. :-)

Sutom   1x   V MP AC se s Malem shodnu, v Black Flagu jsem ho hrál jen abych dostal ty maily mezi Lititií a Melanie, jinak mě to tolik nebavilo.
A jen tak mimochodem, ta sluneční erupce se měla odehrát data 21. 12. 2012, čili mezi trojkou a čtverkou, tak by mě zajímalo co se potom stalo, byla ta erupce vůbec nebo to vývojáři nechali prostě vyšumět?
Sutomsutom29727
    13.2.2016 12:09
Sutom

V MP AC se s Malem shodnu, v Black Flagu jsem ho hrál jen abych dostal ty maily mezi Lititií a Melanie, jinak mě to tolik nebavilo.
A jen tak mimochodem, ta sluneční erupce se měla odehrát data 21. 12. 2012, čili mezi trojkou a čtverkou, tak by mě zajímalo co se potom stalo, byla ta erupce vůbec nebo to vývojáři nechali prostě vyšumět?

Malasnikov    Ondrej_V: Neasi, proto jsem přihodil i můj názor.Malasnikovmalasnikov16453    13.2.2016 11:41 Malasnikov

Ondrej_V: Neasi, proto jsem přihodil i můj názor.

Ondrej_V    Malasnikov: Každému se líbí něco jiného...Ondrej_Vondrej_v15018    13.2.2016 11:15 Ondrej_V

Malasnikov: Každému se líbí něco jiného...

Malasnikov    Raw: Několik stovek hodin na mulťáku v Assassins Creed 3? What the fuck? :D Hra to byla skvělá, ale ten mulťák byl největší shit jakej jsem kdy viděl. Po zapnutí jsem čekal že se objevím s ostatníma hráčema v tom nádherným světě a místo toho mě uzavřeli do prosotru kterej byl menší než můj barák ve skutečnosti, kde se procházeli NPC postavy s tím že některý ty postavy byli ve skutečnosti hráči který jsi měl zabíjet...teda pokud jsem to správně pochopil. Strašná nuda.Malasnikovmalasnikov16453    13.2.2016 10:41 Malasnikov

Raw: Několik stovek hodin na mulťáku v Assassins Creed 3? What the fuck? :D Hra to byla skvělá, ale ten mulťák byl největší shit jakej jsem kdy viděl. Po zapnutí jsem čekal že se objevím s ostatníma hráčema v tom nádherným světě a místo toho mě uzavřeli do prosotru kterej byl menší než můj barák ve skutečnosti, kde se procházeli NPC postavy s tím že některý ty postavy byli ve skutečnosti hráči který jsi měl zabíjet...teda pokud jsem to správně pochopil. Strašná nuda.

rawneox   2x   Jednička to započala a na tu dobu to bylo něco neskutečnýho a dvojka byla ještě lepší, pak brotherhood a první mulťák v AC kterej byl novej i zábavnej, potom revelations kde už se vyřešila Altairova a Etziova minulost - requiescat in pace. . A trojka byla svym způsobem i hodně inovátorská co se týkalo herních mechanik, mulťák taky supr a mám tam na něm několik stovek hodin. . ACIII zakončilo i s Desmondem celou podstatu asasínů a předzvěst apokalypsy a dokud se nevrátí k tadytěm kořenům co tam čtyři roky hnijou ve studiu v zaprášenym šuplíku, tak AC bude hnít s nima! [ odkaz ] ...rawneoxrawneox17681    13.2.2016 00:30 rawneox

Jednička to započala a na tu dobu to bylo něco neskutečnýho a dvojka byla ještě lepší, pak brotherhood a první mulťák v AC kterej byl novej i zábavnej, potom revelations kde už se vyřešila Altairova a Etziova minulost - requiescat in pace. . A trojka byla svym způsobem i hodně inovátorská co se týkalo herních mechanik, mulťák taky supr a mám tam na něm několik stovek hodin. . ACIII zakončilo i s Desmondem celou podstatu asasínů a předzvěst apokalypsy a dokud se nevrátí k tadytěm kořenům co tam čtyři roky hnijou ve studiu v zaprášenym šuplíku, tak AC bude hnít s nima! [ odkaz ] ...

Ondrej_V   2x   Chesse: Jednička byla předehra před dvojkou, Brotherhood a Revelations :D Já osobně jedničku moc nemusím díky stereotypu, ale atmošku má jednu z nejlepších ;) stačí si pustit skladbu "City of Jerusalem" a člověk zavzpomínáOndrej_Vondrej_v15018    12.2.2016 21:14 Ondrej_V

Chesse: Jednička byla předehra před dvojkou, Brotherhood a Revelations :D Já osobně jedničku moc nemusím díky stereotypu, ale atmošku má jednu z nejlepších ;) stačí si pustit skladbu "City of Jerusalem" a člověk zavzpomíná

Chesse   3x   A kdyby vsech 5 AC bylo stejnych jako jednicka, tak by se zase nadavalo, ze je to porad stejny a nic novyho to neprida :D
Lidi nikdy nebudou spokojeny s nicim :D
Chessechesse22383
    12.2.2016 21:11
Chesse

A kdyby vsech 5 AC bylo stejnych jako jednicka, tak by se zase nadavalo, ze je to porad stejny a nic novyho to neprida :D
Lidi nikdy nebudou spokojeny s nicim :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ondrej_V    rawneox: Neznamená, že když si vezmou rok pauzu, že se vrátí k základům... Naopak si myslím, že budou od nich ještě dál, Každým dílem jsme dál a dál od první pentalogie, jak hratelností (ne ve špatném slova smyslu) , tak příběhem (ve špatném slova smyslu) ... Moc bych nečekal... Podle mě hra bude překopána, ale problém je, že už to bude tak daleko od původních čtyř/pěti AC, že to v podstatě budeme považovat za jinou hru...Ondrej_Vondrej_v15018    12.2.2016 21:08 Ondrej_V

rawneox: Neznamená, že když si vezmou rok pauzu, že se vrátí k základům... Naopak si myslím, že budou od nich ještě dál, Každým dílem jsme dál a dál od první pentalogie, jak hratelností (ne ve špatném slova smyslu) , tak příběhem (ve špatném slova smyslu) ... Moc bych nečekal... Podle mě hra bude překopána, ale problém je, že už to bude tak daleko od původních čtyř/pěti AC, že to v podstatě budeme považovat za jinou hru...

rawneox   3x   Hype je že ukazujou chvíli před vydáním gameplaye a trailery ze hry, to vyhajpuje lidi a to je úděl PR oddělelí, že chválí "dne před večeří" a kdyby to tam nakonec nebylo, lidi můžou masivně žalovat Ubi za klamání spotřebitele. Ovšem jiná věc je pre-alpha demo gameplay video z E3, kde to ty hovada ukážou v nejlepšim světle a pak v hajpovacím období ukážou v ukázkách jednu desetinu efektů co v E3 demu, no pak se o tom začne mluvit a spekulovat a nadávat a chválit. . A ona i špatná reklama je taky reklama, že? Takže to účel splní a slepci to koupí. .
Hrál jsem každej díl od jedničky vždycky v day one až po Black Flag, ten mělo katastrofální story a já zanevřel. . Unity v day one nehratelný a Just Syndicate Cause jsem ani nekoukal na lets play, protože jsem viděl jeden a stačilo mi.
Je fajn, že někdo chce plavat proti proudu a Ubisoftu zatleská za každoroční porci šlichty ale myslim že lidi co to hrajou od začátku a znaj Altairův a Etziův příběh tak jen protáčej oči jen co slyší "Assassins Creed letos bla bla bla", takže to, že chtěj vrátit Assassinovy jeho kvality je fakt zázrak :shock: :thumbup:
rawneoxrawneox17681
    12.2.2016 20:58
rawneox

Hype je že ukazujou chvíli před vydáním gameplaye a trailery ze hry, to vyhajpuje lidi a to je úděl PR oddělelí, že chválí "dne před večeří" a kdyby to tam nakonec nebylo, lidi můžou masivně žalovat Ubi za klamání spotřebitele. Ovšem jiná věc je pre-alpha demo gameplay video z E3, kde to ty hovada ukážou v nejlepšim světle a pak v hajpovacím období ukážou v ukázkách jednu desetinu efektů co v E3 demu, no pak se o tom začne mluvit a spekulovat a nadávat a chválit. . A ona i špatná reklama je taky reklama, že? Takže to účel splní a slepci to koupí. .
Hrál jsem každej díl od jedničky vždycky v day one až po Black Flag, ten mělo katastrofální story a já zanevřel. . Unity v day one nehratelný a Just Syndicate Cause jsem ani nekoukal na lets play, protože jsem viděl jeden a stačilo mi.
Je fajn, že někdo chce plavat proti proudu a Ubisoftu zatleská za každoroční porci šlichty ale myslim že lidi co to hrajou od začátku a znaj Altairův a Etziův příběh tak jen protáčej oči jen co slyší "Assassins Creed letos bla bla bla", takže to, že chtěj vrátit Assassinovy jeho kvality je fakt zázrak :shock: :thumbup:

Chesse   1x   hRDLA: Tak to je, ale uz problem tech lidi co tomu veri a ze se za ty roky nepouci :)Chessechesse22383    12.2.2016 20:10 Chesse

hRDLA: Tak to je, ale uz problem tech lidi co tomu veri a ze se za ty roky nepouci :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ondrej_V    ElementGamer: Hype tu je a bude... Je to v podstatě jsoucno/A-Z Assassin's Creed od roku 2013Ondrej_Vondrej_v15018    12.2.2016 19:43 Ondrej_V

ElementGamer: Hype tu je a bude... Je to v podstatě jsoucno/A-Z Assassin's Creed od roku 2013

hRDLA    na hypu je toho hodně špatnýho, protože je plno lidí co tomu věříhRDLAhrdla20497    12.2.2016 18:17 hRDLA

na hypu je toho hodně špatnýho, protože je plno lidí co tomu věříKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Chesse   1x   Na hypu nic spatnyho neni, pokud teda nepatrite mezi ty co veri reklame :DChessechesse22383    12.2.2016 17:18 Chesse

Na hypu nic spatnyho neni, pokud teda nepatrite mezi ty co veri reklame :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ElementGamer   1x   CzePavel99: Hlavní je to neuspěchat a především to nenahypovat tak, jak se to žádné jiné hře předtím ještě nepovedlo.ElementGamerelementgamer13999    12.2.2016 16:01 ElementGamer

CzePavel99: Hlavní je to neuspěchat a především to nenahypovat tak, jak se to žádné jiné hře předtím ještě nepovedlo.

CzePavel99   1x   Nevěřím. KONEČNĚ jim došlo, že bude lepší si dát pauzu. Klidně ať to takhle od teď praktikují, určitě by to bylo lepší než vydávat AC každoročně. Alespoň by se zcela určitě zvýšila kvalita a počet změn.
A na ten WD2 jsem taky hodně zvědav, jak si povede v porovnání s první dílem...
CzePavel99czepavel9911259
    12.2.2016 15:41
CzePavel99

Nevěřím. KONEČNĚ jim došlo, že bude lepší si dát pauzu. Klidně ať to takhle od teď praktikují, určitě by to bylo lepší než vydávat AC každoročně. Alespoň by se zcela určitě zvýšila kvalita a počet změn.
A na ten WD2 jsem taky hodně zvědav, jak si povede v porovnání s první dílem...

Malasnikov   2x   No to je teda dlouhá pauza.Malasnikovmalasnikov16453    12.2.2016 10:16 Malasnikov

No to je teda dlouhá pauza.

Ratos   3x   Posledni dobre hratelne ac je black flag, unity je brak braku, syndicate je o neco lepsi , ale porad ma hratelnost na urovni lobotomie mozku- hlavne ty postrani ukoly na jedno brdo....Ratosratos11417    12.2.2016 08:30 Ratos

Posledni dobre hratelne ac je black flag, unity je brak braku, syndicate je o neco lepsi , ale porad ma hratelnost na urovni lobotomie mozku- hlavne ty postrani ukoly na jedno brdo....

Chesse   3x   To je skoda ze Assassin nevyjde a to me Unity a Syndicate tak bavi, ale co aspon bude WD2. Jednicka nebyla spatna :)
PS: Neni to ironie nebo vtip, hry od Ubi mam rad i pres technicke obtize co obcas maj. Holt mam stesti, ze me vetsina bugu pobavi, nez abych si kvuli nim mel rezat zapesti jako nekteri na zingu :)
Chessechesse22383
    12.2.2016 08:19
Chesse

To je skoda ze Assassin nevyjde a to me Unity a Syndicate tak bavi, ale co aspon bude WD2. Jednicka nebyla spatna :)
PS: Neni to ironie nebo vtip, hry od Ubi mam rad i pres technicke obtize co obcas maj. Holt mam stesti, ze me vetsina bugu pobavi, nez abych si kvuli nim mel rezat zapesti jako nekteri na zingu :)

ori63   2x   Je dobre ze si daji pauzu aspon to snad vylepsiori63ori636258    12.2.2016 08:03 ori63

Je dobre ze si daji pauzu aspon to snad vylepsiKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lubajz   2x   Tohle měli udělat tak 3 díly zpátky...teď jim už ani tohle nepomůže :-DLubajzlubajz14312    12.2.2016 06:56 Lubajz

Tohle měli udělat tak 3 díly zpátky...teď jim už ani tohle nepomůže :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ondrej_V   1x   Geniuz_: jde o prohlášení na nový fiskální rok, to už jen tak nezmění ;)Ondrej_Vondrej_v15018    12.2.2016 06:41 Ondrej_V

Geniuz_: jde o prohlášení na nový fiskální rok, to už jen tak nezmění ;)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

geniuz_   1x   Mno do konce roku daleko jen, aby si to ještě nerozmysleli 8-)geniuz_geniuz_17834    12.2.2016 00:05 geniuz_

Mno do konce roku daleko jen, aby si to ještě nerozmysleli 8-)

Pec41   1x   To rád slyším že si dají pauzu. Než se dostanu k syndicate nerad bych tu viděl dalších 10 dílů :D (btw. jsem u 3 dílu a štve mě mizení postav a takovej nezáživnej příběh. . ezio best XD) .

Mimochodem jak zde už někteří psali tak bych rád viděl nový díl PoP :( vracet čas, procházet skládanky a snažit se nezemřít u ruzných překážek to mi prostě u assasina chybí, ale zase bych to v assasinovi nechtěl :D
Pec41pec4115415
    11.2.2016 23:48
Pec41

To rád slyším že si dají pauzu. Než se dostanu k syndicate nerad bych tu viděl dalších 10 dílů :D (btw. jsem u 3 dílu a štve mě mizení postav a takovej nezáživnej příběh. . ezio best XD) .

Mimochodem jak zde už někteří psali tak bych rád viděl nový díl PoP :( vracet čas, procházet skládanky a snažit se nezemřít u ruzných překážek to mi prostě u assasina chybí, ale zase bych to v assasinovi nechtěl :D

dopitapetr   2x   Jedině dobře. Pauzu to chtělo už dávno.dopitapetrdopitapetr5480    11.2.2016 22:55 dopitapetr

Jedině dobře. Pauzu to chtělo už dávno.

MORTHSIR   2x   Chystanej WD2 je svym zpusobem taky strasak. :D Takze bacha ! ! ! !MORTHSIRmorthsir17268    11.2.2016 22:42 MORTHSIR

Chystanej WD2 je svym zpusobem taky strasak. :D Takze bacha ! ! ! !

ElementGamer   1x   No konečně. Snad bude pořádně inovativní. Poslední díl mě až tolik nechytil, ale po Unity byl příjemným osvěžením.ElementGamerelementgamer13999    11.2.2016 22:34 ElementGamer

No konečně. Snad bude pořádně inovativní. Poslední díl mě až tolik nechytil, ale po Unity byl příjemným osvěžením.

phoenick3   1x   konečně! už mě vážně štvalo, jak každej rok vychází díl, kterej je skoro stejnej jako předchozí . . a poslední dobou se stávalo, že byl docela dost nedodělanej...a že se série AC stala strašnou dojičkou na peníze a proto ji vydávají každej rok. Takže doufám, že s delší pauzou se série změní k lepšímu, vymyslí nějaký nový herní mechaniky atd. ;)phoenick3phoenick315179    11.2.2016 22:18 phoenick3

konečně! už mě vážně štvalo, jak každej rok vychází díl, kterej je skoro stejnej jako předchozí . . a poslední dobou se stávalo, že byl docela dost nedodělanej...a že se série AC stala strašnou dojičkou na peníze a proto ji vydávají každej rok. Takže doufám, že s delší pauzou se série změní k lepšímu, vymyslí nějaký nový herní mechaniky atd. ;)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Steep – sláva už je sníh…

Ubisoft přináší zimní radovánky plné adrenalinu. Jedná se o zrození nové značky nebo Steep omrzí rychleji, než roztaje první letošní sníh?

 
Přečíst celý článek»Autor: Fakus - Platforma: PC a konzole
 
 
Lara Croft GO - tahová archeologie

Tahové dobrodružství Lary Croft si proklestilo cestu z mobilů a tabletů na Steam a konzole PlayStation. Má namáhání mozků v roli slavné archeoložky…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Dead Rising 4 – tisíce mrtvých zombíků

Fotoreportér Frank West se vrací do colorádského městečka Willamett, kde to všechno v srpnu 2006 začalo.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
The Last Guardian – dlouhé čekání a nesplněná očekávání

Dojemný příběh chlapce a zvířete, který chytne za srdce a prověří šedou kůru mozkovou.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 
 
Ubisoft do PC verze Watch Dogs 2 hacknul slušnou optimalizaci

Po dvou týdnech čekání vychází pokračování hackerské akce Watch Dogs i na počítače. A jak už je zvykem, nabízí se prostá otázka – stálo to čekání…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole