Uživatel nepřihlášen
     

Call of Duty od Infinity Ward, Destiny 2 v roce 2017

Pátek 12.2.2016 10:14 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Letos ještě velké rozšíření pro Destiny a nová hra ze série Skylanders.

Vedení společnosti Activion si stouplo před své investory, aby jim povědělo, co v letošním roce mohou čekat. Nejprve bylo formálně oznámeno, že na konci letošního roku vyjde nové Call of Duty. Tenhle díl bude mít na starost renovované studio Infinity Ward, které naposledy pracovalo na méně úspěšném Call of Duty: Ghosts. Po odchodu většiny zaměstnanců, kteří společně se spoluzakladateli nastartovali Respawn (Titanfall), čeká na Infinity Ward nelehký úkol. Ti se každopádně těší, až nám ukážou nové CoD.

Activion tvrdí, že letošní Call of Duty bude inovativní, ale to vydavatel tvrdí o každé hře. Jinak se u série nic nemění, stále tuhle značku mají na starost tři studia. Příští rok se tak na řadu dostane opět Sledgehammer Games (Advanced Warfare) a v roce 2018 Treyarch (Black Ops 3).

V redakci očekáváme, že letos bude Call of Duty pouze pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Už loňské Black Ops 3 bylo na tyto platformy zvýhodněno, u PS3 a X360 verzí chyběl singleplayer.

Fanoušci sci-fi střílečky Destiny se mohou v letošním roce těšit na velké rozšíření (pravděpodobně ve stylu Taken King), které uzavře první část série. V roce 2017 totiž dorazí na pulty obchodů Destiny 2. Není divu, původní Destiny získalo přes 25 milionů hráčů, kteří dohromady nahráli tři miliardy hodin.

S jistotou v letošním roce vydá Activision ještě novou hru ze série Skylanders. Loňské Skylanders SuperChargers od Vicarious Visions a Beenox nebylo tak úspěšné, z důvodu velké konkurence.

Oproti tomu se letos neobjeví nové Guitar Hero. Místo toho Activision plánuje pro loňské Guitar Hero Live nový obsah.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Související novinky
 
Call of Duty mohlo být zasazeno do starověkého Říma
 

Call of Duty mohlo být zasazeno do starověkého Říma

Pátek 8.7.2016 13:45 - Aktualizace: Podle Activisionu šlo jen o nehratelný prototyp. Přečíst celý článek »

49 komentářů|PC, PS3, Xbox 360
250 milionů her prodala série Call of Duty

250 milionů her prodala série Call of Duty

Pátek 15.1.2016 09:07 - První díl vznikl již v roce 2003 a za posledních sedm let šlo v Severní Americe o nejprodávanější titul. Přečíst celý článek »

27 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360
Sledgehammer Games chtějí hyper-realistické Call of Duty

Sledgehammer Games chtějí hyper-realistické Call of Duty

Úterý 12.1.2016 09:16 - Dočkat se ho máme v roce 2017. Půjde o pokračování Advanced Warfare? Přečíst celý článek »

44 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Call of Duty od Infinity Ward, Destiny 2 v roce 2017
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
CzePavel99   1x   Jsem zvědav jestli budou chtít pokračovat s Ghostama či započnou radši novou sérii. Radši bych něco nového. Co se týče Destiny 2, bude-li tam dvakrát tolik obsahu jak v základu prvního dílu, není co řešit a můžeme se už teď těšit.CzePavel99czepavel9911259    15.2.2016 00:30 CzePavel99

Jsem zvědav jestli budou chtít pokračovat s Ghostama či započnou radši novou sérii. Radši bych něco nového. Co se týče Destiny 2, bude-li tam dvakrát tolik obsahu jak v základu prvního dílu, není co řešit a můžeme se už teď těšit.

Esprite    LOL. Zachvíli bude COD, které bude jistě inovativní jako doposud, vycházet každý měsíc :-DEspriteesprite33929    13.2.2016 23:19 Esprite

LOL. Zachvíli bude COD, které bude jistě inovativní jako doposud, vycházet každý měsíc :-D

JinLin    05ky: Každej máme jinej uhel pohledu no. Mě Mp v BO3 moc nenatchnul. Nahrál jsem asi 15 hodin.
Ale když CoD Mp Tak CoD II, CoD 4 , A momentálně mnou hranej MW3.

Ono to nemělo smysl už o 3 komentáře níž :D :D
JinLinjinlin23266
    13.2.2016 13:22
JinLin

05ky: Každej máme jinej uhel pohledu no. Mě Mp v BO3 moc nenatchnul. Nahrál jsem asi 15 hodin.
Ale když CoD Mp Tak CoD II, CoD 4 , A momentálně mnou hranej MW3.

Ono to nemělo smysl už o 3 komentáře níž :D :D

05ky   1x   JinLin: Hele zalezi jak se na to divas, ja jsem clovek kterej je na mp a tyhle cod z tohohle pohledu pruser nejsou. SP netusim ten nehraju. U mp skakani prehnany, no oproti aw to solidne uzemnili :D Jinak je to z pohledu mp ale svym zpusobem vsechno vporadku, mapy dodrzuju 3 cesty, zbrane jsou neuveritelne vyvazeny takze vsichni hrajou se vsim (konzole alespon) , clovek ma vicemene k dispozici vetsinu zbrani takze to neni pay to win.
Zombies jsou solidni i na delsi cas jak hodinu, ale az tak za pul roku, to budou venku vsechny 4 DLC a kazdy ma velikou zombie mapu takze tim to dost stoupne na trvanlivosti.
Souhlasim ze nema smysl to dal asi rozebirat :D Na tomhle se nikdy vsichni nedohodnou.
05ky05ky30029
    13.2.2016 11:49
05ky

JinLin: Hele zalezi jak se na to divas, ja jsem clovek kterej je na mp a tyhle cod z tohohle pohledu pruser nejsou. SP netusim ten nehraju. U mp skakani prehnany, no oproti aw to solidne uzemnili :D Jinak je to z pohledu mp ale svym zpusobem vsechno vporadku, mapy dodrzuju 3 cesty, zbrane jsou neuveritelne vyvazeny takze vsichni hrajou se vsim (konzole alespon) , clovek ma vicemene k dispozici vetsinu zbrani takze to neni pay to win.
Zombies jsou solidni i na delsi cas jak hodinu, ale az tak za pul roku, to budou venku vsechny 4 DLC a kazdy ma velikou zombie mapu takze tim to dost stoupne na trvanlivosti.
Souhlasim ze nema smysl to dal asi rozebirat :D Na tomhle se nikdy vsichni nedohodnou.

JinLin    caukyy: Jo zombící byly dobrý v prvním Black Ops to jsem hrál s kamošem nějakou dobu.
Ale i to se omrzí běhat na jedné mapě a furt stereotypně střílet zombíky.
Zombie mod v BO3 je celkem dobrej. Občas to zapnu na PS4, ale nevydržím u toho víc jak hodinu.
Já bych tuto debatu uzavřel protože řešit něco kolem CoD nemá cenu.
Jsou tu lidi kteří to budou bránit klidně vlastním tělem. Jsou tu lidi kteří tu serii nesnáší.
A jsou tu lidi kterým je nějaký CoD u prdele. :thumbup:
JinLinjinlin23266
    13.2.2016 10:37
JinLin

caukyy: Jo zombící byly dobrý v prvním Black Ops to jsem hrál s kamošem nějakou dobu.
Ale i to se omrzí běhat na jedné mapě a furt stereotypně střílet zombíky.
Zombie mod v BO3 je celkem dobrej. Občas to zapnu na PS4, ale nevydržím u toho víc jak hodinu.
Já bych tuto debatu uzavřel protože řešit něco kolem CoD nemá cenu.
Jsou tu lidi kteří to budou bránit klidně vlastním tělem. Jsou tu lidi kteří tu serii nesnáší.
A jsou tu lidi kterým je nějaký CoD u prdele. :thumbup:

Stibb    Infinity Ward stejně dělal nejlepší díly - ano i Ghost byl pro mě lepší než třeba Advanced Warfare.
Ale snad už to nebude v budoucnosti. Je čas se vrátit buď do 2sv, koreje nebo do dob CoD4, MW2. Sci-fi už tu bylo až moc.
Stibbstibb28114
    13.2.2016 00:56
Stibb

Infinity Ward stejně dělal nejlepší díly - ano i Ghost byl pro mě lepší než třeba Advanced Warfare.
Ale snad už to nebude v budoucnosti. Je čas se vrátit buď do 2sv, koreje nebo do dob CoD4, MW2. Sci-fi už tu bylo až moc.

caukyy   1x   JinLin: někteří to kupujou třeba jen kvůli zombíkůmcaukyycaukyy13399    12.2.2016 23:04 caukyy

JinLin: někteří to kupujou třeba jen kvůli zombíkům

JinLin   2x   05ky: Jo máš pravdu, ale furt to nic nemění na tom že ty CoD stojí za prd. Třeba letošní Black Ops 3
Díl kterej nemá vůbec nic společnýho s předchozím BlackOps. Multiplayer mě taky moc nenatchul to hopsaní tam je dost přehnaný. Příběh v tom taky nebyl nijak poutavej. A dáš za to 60€. To je docela průser :)
JinLinjinlin23266
    12.2.2016 22:26
JinLin

05ky: Jo máš pravdu, ale furt to nic nemění na tom že ty CoD stojí za prd. Třeba letošní Black Ops 3
Díl kterej nemá vůbec nic společnýho s předchozím BlackOps. Multiplayer mě taky moc nenatchul to hopsaní tam je dost přehnaný. Příběh v tom taky nebyl nijak poutavej. A dáš za to 60€. To je docela průser :)

05ky    JinLin: Oblibenost a prodejnost zamenit nejde, ale zas to ber tak ze kdyz bylo 3 mesice po vydani aw tak v lobby byla pulka hracu bez prestige, v BO maji skoro vsichni prestige (a neni jednodussi ji udelat) . A ta hra ma dobry hodnoceni i u hracu, jedina kritizovana je pc verze.
Ohledne roku prestavky to je takovy diskutabilni. Kazdej kdo serii hraje/pozoruje tak nekupuje v zasade "cod" ale rozlisuje od kteryho studia dany rok cod pochazi protoze ty dily se dost stylem lisi a ne kazdyho bavi cod od obou studii. Takze v praxi nekdo kupuje treba jenom 3arch a nekdo zas pouze IW a stejny jmeno hry v zasade funguje jako znacka pro lidi co se neorientujou a kupujou vsudeznamy cod. 100 lidi 100 chuti, jo jo, jinak by bylo vsechno na svete stejny a to by byla nuda :D
05ky05ky30029
    12.2.2016 22:03
05ky

JinLin: Oblibenost a prodejnost zamenit nejde, ale zas to ber tak ze kdyz bylo 3 mesice po vydani aw tak v lobby byla pulka hracu bez prestige, v BO maji skoro vsichni prestige (a neni jednodussi ji udelat) . A ta hra ma dobry hodnoceni i u hracu, jedina kritizovana je pc verze.
Ohledne roku prestavky to je takovy diskutabilni. Kazdej kdo serii hraje/pozoruje tak nekupuje v zasade "cod" ale rozlisuje od kteryho studia dany rok cod pochazi protoze ty dily se dost stylem lisi a ne kazdyho bavi cod od obou studii. Takze v praxi nekdo kupuje treba jenom 3arch a nekdo zas pouze IW a stejny jmeno hry v zasade funguje jako znacka pro lidi co se neorientujou a kupujou vsudeznamy cod. 100 lidi 100 chuti, jo jo, jinak by bylo vsechno na svete stejny a to by byla nuda :D

Ondra Kenway   2x   Black Ops 3 byl podle mě nejhorší díl série, tak debilní příběh jsem neviděl, takže jsem rád, že tenhle rok dělá někdo jinej, a Ghosts mi tak špatný nepřišli, a řekl bych, že tenhle rok bude na 90% Ghost 2, už jenom kvůli tomu konci, kterej byl fakt hodně otevřenej ;-)Ondra Kenwayondra-kenway38411    12.2.2016 19:51 Ondra Kenway

Black Ops 3 byl podle mě nejhorší díl série, tak debilní příběh jsem neviděl, takže jsem rád, že tenhle rok dělá někdo jinej, a Ghosts mi tak špatný nepřišli, a řekl bych, že tenhle rok bude na 90% Ghost 2, už jenom kvůli tomu konci, kterej byl fakt hodně otevřenej ;-)

JinLin    GoOdTiMe: Neřek bych že to bude až tak nejhorší MP serie když to hraje celkem dost lidí. A nebudu se tu stebou dohadovat jestli je to lepší nebo horší. Mě to baví a na to chvilkoví hraní po práci to stačí.

05ky: Jo už jsem ten komentář upravil. Sorry ale srovnávat oblíbenost a prodejnost to nejde.
Když jsou lidi blbý, a stejně to koupí. I když do předu vědí že budou zklamaný tak to už je jejich problém.
Myslím že každa tahle každoroční serie by si měla dát pauzu jako to udělal Assassin.
Pak se třeba vyplatí za tu hru zaplatit plných 60€. Pokud nepočítám nějaké ty slevy.
Ale to máš fuk okolo CoD byl výdycky strašně velkej HYPE či je to dobrý nebo špatný.
Na závěr asi jen že 100 lidí 100 chutí ne každýmu to sedne. :-)
JinLinjinlin23266
    12.2.2016 19:26
JinLin

GoOdTiMe: Neřek bych že to bude až tak nejhorší MP serie když to hraje celkem dost lidí. A nebudu se tu stebou dohadovat jestli je to lepší nebo horší. Mě to baví a na to chvilkoví hraní po práci to stačí.

05ky: Jo už jsem ten komentář upravil. Sorry ale srovnávat oblíbenost a prodejnost to nejde.
Když jsou lidi blbý, a stejně to koupí. I když do předu vědí že budou zklamaný tak to už je jejich problém.
Myslím že každa tahle každoroční serie by si měla dát pauzu jako to udělal Assassin.
Pak se třeba vyplatí za tu hru zaplatit plných 60€. Pokud nepočítám nějaké ty slevy.
Ale to máš fuk okolo CoD byl výdycky strašně velkej HYPE či je to dobrý nebo špatný.
Na závěr asi jen že 100 lidí 100 chutí ne každýmu to sedne. :-)

Riley člen redakce   2x   Tak o tom, že bude opět titul z druhé světové války se šušká nějákou dobu a ani Activision tuto možnost úplně nezamítl. [ odkaz ]
Osobně to vidím tak, že 2 světovou válku nebo vietnamskou válku přinese příští rok Sledgehammer Games. Sami o tom básnili po vydání Advanced Warfare a celé toto tvrzení jen posilují přidáním do AW několika zbraním z těchto dob.
Rileyriley22147
    12.2.2016 17:44
Riley

Tak o tom, že bude opět titul z druhé světové války se šušká nějákou dobu a ani Activision tuto možnost úplně nezamítl. [ odkaz ]
Osobně to vidím tak, že 2 světovou válku nebo vietnamskou válku přinese příští rok Sledgehammer Games. Sami o tom básnili po vydání Advanced Warfare a celé toto tvrzení jen posilují přidáním do AW několika zbraním z těchto dob.

markyzek   1x   úplně vidím jak po vydání Batalionu 1944 CoD oznámí návrat do WW2 a ze srdce si přeju aby to totálně doku*vili a hrál se Batalionmarkyzekmarkyzek48393    12.2.2016 17:21 markyzek

úplně vidím jak po vydání Batalionu 1944 CoD oznámí návrat do WW2 a ze srdce si přeju aby to totálně doku*vili a hrál se Batalion

ElementGamer   1x   caukky: Toho se bojím, první Ghosts bylo fakt hodně špatné. Uvidíme na vydání, no.ElementGamerelementgamer13999    12.2.2016 16:32 ElementGamer

caukky: Toho se bojím, první Ghosts bylo fakt hodně špatné. Uvidíme na vydání, no.

Krudanze    caukyy: aha. tak to jde mimo me. stejne jako vsechny dily od world at warKrudanzekrudanze7098    12.2.2016 15:43 Krudanze

caukyy: aha. tak to jde mimo me. stejne jako vsechny dily od world at war

MORTHSIR   1x   Takoveho BO3 je plnej YT...obcas docela fuska tam najit jine Live gameplaye. :D Nezda se mi to mrtve. xDMORTHSIRmorthsir17268    12.2.2016 13:53 MORTHSIR

Takoveho BO3 je plnej YT...obcas docela fuska tam najit jine Live gameplaye. :D Nezda se mi to mrtve. xD

GoOdTiMe   3x   JinLin: Píšeš blbosti a paradoxně dodnes hraješ nejhorší MP v sérii ;) ty propadáku...GoOdTiMegoodtime13181    12.2.2016 13:39 GoOdTiMe

JinLin: Píšeš blbosti a paradoxně dodnes hraješ nejhorší MP v sérii ;) ty propadáku...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

caukyy    Krudanze: s největší pravděpodobností Ghosts 2 [ odkaz ]caukyycaukyy13399    12.2.2016 12:50 caukyy

Krudanze: s největší pravděpodobností Ghosts 2 [ odkaz ]

Vojtech1141   2x   Kupujou to americké děti na PS4kách a Xbox Onech.Vojtech1141vojtech114138905    12.2.2016 12:45 Vojtech1141

Kupujou to americké děti na PS4kách a Xbox Onech.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

hRDLA    odkaz ]hRDLAhrdla20497    12.2.2016 12:40 hRDLA

odkaz ]Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

05ky   1x   JinLin: cod zapomenuta serie a bo propadak. Kamo mluvis tady o hre která si drzela/drzi prvni mista prodejnosti po svete tak jak muzes neco takovyho vubec rict. Je videt ze se ti to ocividne nelibi ale proc vypoustis takovy nesmysly?05ky05ky30029    12.2.2016 12:19 05ky

JinLin: cod zapomenuta serie a bo propadak. Kamo mluvis tady o hre která si drzela/drzi prvni mista prodejnosti po svete tak jak muzes neco takovyho vubec rict. Je videt ze se ti to ocividne nelibi ale proc vypoustis takovy nesmysly?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Miky člen redakce   1x   Vše jen spekulace, oficiálně není nic jisté.Mikymiky3    12.2.2016 12:07 Miky

Vše jen spekulace, oficiálně není nic jisté.

Krudanze    uz se vi jestli to konecne bude zase z druhy svetovy? mam pocit ze jsem nekde neco takovyho cetKrudanzekrudanze7098    12.2.2016 12:04 Krudanze

uz se vi jestli to konecne bude zase z druhy svetovy? mam pocit ze jsem nekde neco takovyho cet

Behavioralista   2x   Kdo to proboha ještě může kupovat? Ti šašci neznají své meze stejně jak Rosický.Behavioralistabehavioralista34565    12.2.2016 10:56 Behavioralista

Kdo to proboha ještě může kupovat? Ti šašci neznají své meze stejně jak Rosický.

Hejda   2x   Destiny jsem začal hrat momentalne ted na Xbox one neni to vubec špatne škoda že nemam tolik času , ale s CoD nevim naposled jsem hral AW a hruza des : / , a když sem četl že to ma studio co delalo Ghost :D tak vidim že dalši Call of Duty se me obloukem vyhne :D ( chtel bych už konečne to slibovane Call of Duty: World at War 2 )Hejdahejda7043    12.2.2016 10:42 Hejda

Destiny jsem začal hrat momentalne ted na Xbox one neni to vubec špatne škoda že nemam tolik času , ale s CoD nevim naposled jsem hral AW a hruza des : / , a když sem četl že to ma studio co delalo Ghost :D tak vidim že dalši Call of Duty se me obloukem vyhne :D ( chtel bych už konečne to slibovane Call of Duty: World at War 2 )

Miky člen redakce   1x   to Desmond Miles: Děkujeme.

to wolffe22cz: Mělo tam být Black Ops 3
Mikymiky3
    12.2.2016 10:32
Miky

to Desmond Miles: Děkujeme.

to wolffe22cz: Mělo tam být Black Ops 3

JinLin    CoD serie je dávno pro mně už zapomenutá. Propadák Black Ops III byla zbytečná koupě.
Jediný CoD který hraji do dnes je CoD: MW3 Multiplayer.
Další CoD už asi nekoupím a pokud ano tak až se bude prodávat jako MW3 dnes za 4 stovky :)
JinLinjinlin23266
    12.2.2016 10:32
JinLin

CoD serie je dávno pro mně už zapomenutá. Propadák Black Ops III byla zbytečná koupě.
Jediný CoD který hraji do dnes je CoD: MW3 Multiplayer.
Další CoD už asi nekoupím a pokud ano tak až se bude prodávat jako MW3 dnes za 4 stovky :)Komentář byl autorem naposledy upraven 12.2.2016 19:18

Původní verze před úpravami:CoD serie je dávno zapomenutá. Propadák Black Ops III byla zbytečná koupě.
Jediný CoD který hraji do dnes je CoD: MW3 Multiplayer.
Další CoD už asi nekoupím a pokud ano tak až se bude prodávat jako MW3 dnes za 4 stovky :)

Desmond Miles   1x   Máte tam chybku, loni nevyšel AW ale Black Ops 3 :-)Desmond Milesdesmond-miles17917    12.2.2016 10:23 Desmond Miles

Máte tam chybku, loni nevyšel AW ale Black Ops 3 :-)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

wolffe22cz    Ale CoD advanced warfare měl příběh na OLD-GENwolffe22czwolffe22cz23560    12.2.2016 10:19 wolffe22cz

Ale CoD advanced warfare měl příběh na OLD-GENKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

☩ SVERIGE ☩   2x   o co že CoD bude zase mizerně optimalizované☩ SVERIGE ☩sverige46547    12.2.2016 10:16 ☩ SVERIGE ☩

o co že CoD bude zase mizerně optimalizované

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6551 příspěvků), Pokemon GO (68 příspěvků), Notebook (14 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11440 příspěvků), Evolve Stage 2 (11 příspěvků), CS:GO lidi na competitive (18 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4353 příspěvků), HDD sekání "nejspíš" (5 příspěvků), Anime koutek (467 příspěvků), Zaklinac 3 bug v hre (2 příspěvky), S.T.A.L.K.E.R (190 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Fallout 4 - druhá várka DLC pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme druhou a zároveň poslední trojici DLC pro Fallout 4, které lze získat díky Season Passu nebo koupit…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deus Ex: Mankind Divided - vše, co potřebujete vědět, na jednom místě

Adam Jensen se vydává na boj proti teroristům a Iluminátům. Kdy na ten boj dojde, jak bude vypadat a co ho bude doprovázet?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Seznam her se zpětnou kompatibilitou Xboxu One

NOVĚ: Sonic,  Pac-Man,  Bionic Commando Rearmed 2 a další!

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Konzole
 
 
Pokémon GO – návod pro začátečníky i pokročilé

Máme pro vás i seznam nejlepších Pokémonů z jednotlivých kategorií a zajímavosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Handheld
 
 
Monster Hunter Generations - v sevření netradiční klasiky

To, co je jinde standardem, nemusí platit úplně všude a těžké začátky vám hra bohatě vynahradí.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld