Uživatel nepřihlášen
  

Co chystá Xbox se Steamem?

Neděle 14.2.2016 11:57 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Subdoména xbox.steampowered.com rozvířila spekulace.

Společnost Microsoft chystá na 25. února speciální konferenci v San Franciscu, kde se bude věnovat svým platformám Windows 10 a Xbox One. Jedním z překvapení by mohla být širší spolupráce se Steamem, spekulace rozšířila subdoména xbox.steampowered.com, která v současné době nefunguje.

Co chystá Xbox se Steamem? Je možné, že Microsoft chce své hry propojit se Steamem, aby bylo možné využít podpory pro sdílení uložených pozic napříč Xboxem One a Windows 10. Tuhle novou funkci bude podporovat dubnový Quantum Break a šéf Xbox divize se nechal slyšet, že by rád tuhle novinku společně s cross-buy viděl i u dalších titulů.

Připomeňme, že Valve dostalo Steam na PS3 v rámci Portalu 2, ale moc valně to nedopadlo, určitě si Valve se Sony od toho slibovali více.

Když si koupíte Quantum Break ve verzi pro Xbox One, získáte zdarma kód k aktivaci Windows 10 verze. Kód ale bude třeba aktivovat na Windows Store, takže v tomto případě se podpory Steamu nedočkáme, což nově potvrdil v rozhovoru Aaron Greenberg. V podcastu Majora Nelsona řekl, že Quantum Break na Steamu nevyjde. Zároveň si Microsoft udrží exkluzivní tituly na Xboxu One, některé ale budou i pro Windows 10.

Co uvidíme v San Franciscu? Lze přepokládat, že se dozvíme detaily o PC verzích Gears of War: Ultimate Edition a Killer Instinct, stejně tak by se mohlo mluvit o Fable Legends a dalších exkluzivitách, včetně již zmíněného Quantum Break.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Související novinky
 
Microsoft vylepší zpětnou kompatibilitu her na Xboxu One

Microsoft vylepší zpětnou kompatibilitu her na Xboxu One

Středa 21.9.2016 15:11 - Už by se neměly opakovat případy s padáním frekvence snímků za sekundu + Burnout Paradise pro Xbox One. Přečíst celý článek »

0 komentářů|Xbox One
Microsoft je připraven na cross-play mezi Xboxem One a PS4

Microsoft je připraven na cross-play mezi Xboxem One a PS4

Pondělí 29.8.2016 09:56 - Vše ale záleží na Sony, jak se k tomu postaví. Přečíst celý článek »

16 komentářů|PS4, Xbox One
Xbox One po dlouhé době nejprodávanější konzolí měsíce

Xbox One po dlouhé době nejprodávanější konzolí měsíce

Pátek 12.8.2016 15:10 - V červenci se v Severní Americe nejlépe prodával Xbox One, přitom nová verze konzole vyšla až začátkem srpna. Přečíst celý článek »

24 komentářů|Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Co chystá Xbox se Steamem?
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Mr.Lolendo    To: Maestrodk
Základ je mít Fences a Clover. Nechápu proč to MS dávno neintegroval. Prakticky každému komu jsem tyto dva programy ukázal už bez nich nechce žít :D
Mr.Lolendomrlolendo10723
    17.2.2016 01:20
Mr.Lolendo

To: Maestrodk
Základ je mít Fences a Clover. Nechápu proč to MS dávno neintegroval. Prakticky každému komu jsem tyto dva programy ukázal už bez nich nechce žít :D

Maestrodk   1x   Od Stardocku tu mám Ohrady na ikonky (Fences Pro) . Sice předinstalované jako bloatware, ale nakonec je to ta nejužitečnější věc. Už se mi při každé změně rozlišení monitoru nezpřehází ikonky. :DMaestrodkmaestrodk8088    17.2.2016 01:10 Maestrodk

Od Stardocku tu mám Ohrady na ikonky (Fences Pro) . Sice předinstalované jako bloatware, ale nakonec je to ta nejužitečnější věc. Už se mi při každé změně rozlišení monitoru nezpřehází ikonky. :D

Mr.Lolendo    To: llumpu
Tohle je moc pěkné
odkaz ]
odkaz ]
odkaz ]
odkaz ]
odkaz ]

Jak jsem tu říkal. PC je o volbě takže si svůj základ strčte někam :lol: :lol: :lol:
To je podobné jako Android. To je jako byste řekly že Windows x1 je horší než Windows x2 protože nemá předinstalovaný Adobe Premiere Pro.

Kdo by měl zájem tak program na to se jmenuje Rainmeter a je free. Nebo od Stardocku se dá sehnat placený který je uživatelsky přívětivější a je to Stardock prostě. Což jsou profíci na inovaci.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    16.2.2016 23:38
Mr.Lolendo

To: llumpu
Tohle je moc pěkné
odkaz ]
odkaz ]
odkaz ]
odkaz ]
odkaz ]

Jak jsem tu říkal. PC je o volbě takže si svůj základ strčte někam :lol: :lol: :lol:
To je podobné jako Android. To je jako byste řekly že Windows x1 je horší než Windows x2 protože nemá předinstalovaný Adobe Premiere Pro.

Kdo by měl zájem tak program na to se jmenuje Rainmeter a je free. Nebo od Stardocku se dá sehnat placený který je uživatelsky přívětivější a je to Stardock prostě. Což jsou profíci na inovaci.

predator.cz   1x   Tom@n
Podvolit se nedám , mám vlastní rozum.

Pokud si budu chtít zahrát hru na win 10 tak jedině mít odstřílej Pc od netu . Nezdá se my že by byl nějak jednoduché win 10 potažmo 8. 1 , vše je tam poschovávané , zakázané , povolené , to abych si na to sehnal příručku . Podívejme se zpátky kdy všichni měli win xp a přecházeli na 7 skoro vše je tam na stejném místě . Během dvou dní jsem byl v pohodě . Teď kámoš co má 8. 1 dva roky a stejně se v tom nevyzná . Pro neznalého , prostého člověka to je dobrý systém a jsem zvědaví jaký to bude mít dopad na novou generaci lidí až někomu ukážeš xp, 98 (O DOSu ani nic neřímám) a řekneš mu ať najde .... .
predator.czpredatorcz8820
    16.2.2016 23:01
predator.cz

Tom@n
Podvolit se nedám , mám vlastní rozum.

Pokud si budu chtít zahrát hru na win 10 tak jedině mít odstřílej Pc od netu . Nezdá se my že by byl nějak jednoduché win 10 potažmo 8. 1 , vše je tam poschovávané , zakázané , povolené , to abych si na to sehnal příručku . Podívejme se zpátky kdy všichni měli win xp a přecházeli na 7 skoro vše je tam na stejném místě . Během dvou dní jsem byl v pohodě . Teď kámoš co má 8. 1 dva roky a stejně se v tom nevyzná . Pro neznalého , prostého člověka to je dobrý systém a jsem zvědaví jaký to bude mít dopad na novou generaci lidí až někomu ukážeš xp, 98 (O DOSu ani nic neřímám) a řekneš mu ať najde .... .

ElementGamer    Mr. Lolendo: Za a) je to naprosto přeplácaný a za b) jak už tu padlo, porovnává se v základu. Win 10 mi přijdou jednoduché, ale zároveň prostě moderní.ElementGamerelementgamer13999    16.2.2016 16:14 ElementGamer

Mr. Lolendo: Za a) je to naprosto přeplácaný a za b) jak už tu padlo, porovnává se v základu. Win 10 mi přijdou jednoduché, ale zároveň prostě moderní.

llumpu   1x   Mr. Lolendo, a ty bys používal ty motivy z odkazů? Vždyť je to s prominutím naprostá amatérská patlanice.llumpullumpu9660    16.2.2016 14:45 llumpu

Mr. Lolendo, a ty bys používal ty motivy z odkazů? Vždyť je to s prominutím naprostá amatérská patlanice.

Mr.Lolendo    to: Anciabl
No a co. Je to o tom kdo umí ten má. PC je o volbě. Konzole není. Na PS4 prej hodně dlouho trvalo než si mohli lidi aspoň moc změnit téma prostředí apod. :D :D :D

Mno jinak tady máš jiný pohled. Instalace toho módu ti zabere méně času než upgrade na Windows 10 a navíc to je bezbolestné bez komplikací se svoji vlastní iniciativou. Upgradem na desítky jen projevuješ vůlí boží tedy ehm MicroSoftí :D
Mr.Lolendomrlolendo10723
    16.2.2016 13:59
Mr.Lolendo

to: Anciabl
No a co. Je to o tom kdo umí ten má. PC je o volbě. Konzole není. Na PS4 prej hodně dlouho trvalo než si mohli lidi aspoň moc změnit téma prostředí apod. :D :D :D

Mno jinak tady máš jiný pohled. Instalace toho módu ti zabere méně času než upgrade na Windows 10 a navíc to je bezbolestné bez komplikací se svoji vlastní iniciativou. Upgradem na desítky jen projevuješ vůlí boží tedy ehm MicroSoftí :D

Anciabl    Mr. Lolendo: To je jako by mě někdo trvdil že je v nějaký hře škaredá grafika a já bych mu pak ukázal upravenou grafiku od modera s tím tvrzením že nemá pravdu. Porovnává se v základuAnciablanciabl21472    16.2.2016 13:47 Anciabl

Mr. Lolendo: To je jako by mě někdo trvdil že je v nějaký hře škaredá grafika a já bych mu pak ukázal upravenou grafiku od modera s tím tvrzením že nemá pravdu. Porovnává se v základu

Mr.Lolendo    to: ElementGamer
"modernější" ? ? ? A co je jako tohle ?
odkaz ]
odkaz ]

Windows si můžeš naprosto překopat podle sebe.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    16.2.2016 13:35
Mr.Lolendo

to: ElementGamer
"modernější" ? ? ? A co je jako tohle ?
odkaz ]
odkaz ]

Windows si můžeš naprosto překopat podle sebe.

ElementGamer    Tom@n: Přesně tak, Já se na desítky taky zdráhal přejít, ale konec konců tam není oproti W7 až takový rozdíl. Naopak - jsou vyladěnější, hezčí a na pohled příjemnější a modernější.ElementGamerelementgamer13999    16.2.2016 13:20 ElementGamer

Tom@n: Přesně tak, Já se na desítky taky zdráhal přejít, ale konec konců tam není oproti W7 až takový rozdíl. Naopak - jsou vyladěnější, hezčí a na pohled příjemnější a modernější.

Maestrodk    Tom@n: Možná to bude tím, jak jim to MS nutí. Kdyby ty hry jely i pod Windows 7, tak by lidi měli na výběr. Nikdo nemá rád ultimáta. Ale mě je to fuk. Zrovna ty MS "exkluzivity" mě moc nezajímají, takže nemám potřebu instalovat desítky.Maestrodkmaestrodk8088    16.2.2016 13:18 Maestrodk

Tom@n: Možná to bude tím, jak jim to MS nutí. Kdyby ty hry jely i pod Windows 7, tak by lidi měli na výběr. Nikdo nemá rád ultimáta. Ale mě je to fuk. Zrovna ty MS "exkluzivity" mě moc nezajímají, takže nemám potřebu instalovat desítky.

Tom@n    Maestrodk: to je jasný, ale pokud někdo chce hrát hru co vyjde na Windows 10, bude si ho muset pořídit, jinak si to nezahraje.
Ale nevidím důvod proč ty nelibosti ohledně desítek. Jsou to sedmičky akorát v modernějším designu. . A ty špionážní věci jsou v každým Windows, takže v tom zakopaný pes nebude. .
Tom@ntomn10255
    16.2.2016 13:00
Tom@n

Maestrodk: to je jasný, ale pokud někdo chce hrát hru co vyjde na Windows 10, bude si ho muset pořídit, jinak si to nezahraje.
Ale nevidím důvod proč ty nelibosti ohledně desítek. Jsou to sedmičky akorát v modernějším designu. . A ty špionážní věci jsou v každým Windows, takže v tom zakopaný pes nebude. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Maestrodk   2x   Tom@n: I kdyby měl MS ten jednotný OS, který je všude v domácnosti, tak i přesto se najdou alternativy. Vždycky jsou. I kdyby ty win10 byly nejúspěšnější a měl je skoro každý, tak přijde nějaký nováček, který takovou svázanost nevnucuje a který za alternativu přijmou všichni, kdo se nechtějí připojovat k jednomu stádu (nemyšleno zle) .
Je tu Steam, je tu GOG. Je tu Windows, je tu Linux. Sice odlišné, ale každý si vebere svoje. Komerce nebo Open Source.
Maestrodkmaestrodk8088
    16.2.2016 11:58
Maestrodk

Tom@n: I kdyby měl MS ten jednotný OS, který je všude v domácnosti, tak i přesto se najdou alternativy. Vždycky jsou. I kdyby ty win10 byly nejúspěšnější a měl je skoro každý, tak přijde nějaký nováček, který takovou svázanost nevnucuje a který za alternativu přijmou všichni, kdo se nechtějí připojovat k jednomu stádu (nemyšleno zle) .
Je tu Steam, je tu GOG. Je tu Windows, je tu Linux. Sice odlišné, ale každý si vebere svoje. Komerce nebo Open Source.

Tom@n    predator. cz: jakýmu bordelu? Stejně se tomu nebráníte a časem to bude nutnost tam se s tím smiřte.
Zemana jsme taky museli akceptovat :-D
Tom@ntomn10255
    16.2.2016 11:50
Tom@n

predator. cz: jakýmu bordelu? Stejně se tomu nebráníte a časem to bude nutnost tam se s tím smiřte.
Zemana jsme taky museli akceptovat :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

predator.cz   2x   Win 10 a 8. 1 jsem na Pc nikdy neměl a nikdy nebudu kvůli tomu bordelu kolem ! Doporučuji co nejdéle si nechat win 7 a pak přejít na linux .predator.czpredatorcz8820    15.2.2016 22:30 predator.cz

Win 10 a 8. 1 jsem na Pc nikdy neměl a nikdy nebudu kvůli tomu bordelu kolem ! Doporučuji co nejdéle si nechat win 7 a pak přejít na linux .

Tom@n    Auvicek : ale kupovat paskvil za každou cenu? Podporovat vydávání takových věcí?
A neříkej že sis nestáhnul nikdy film. .
Tom@ntomn10255
    15.2.2016 13:07
Tom@n

Auvicek : ale kupovat paskvil za každou cenu? Podporovat vydávání takových věcí?
A neříkej že sis nestáhnul nikdy film. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Auvicek    Mr. Lolendo ano napsal si to správně už je rok 2016, přesto někdo si pirátství odůvodní tím, že hra je drahá, musím ji vyzkoušet - ale může si jak si napsal počkat až se zlevní... Pamatuji si na rok 2000, souhlas i dnes schvaluji respect, kdo si stáhne hru, které je obtížné se dostat (neprodává se, nějaká stará klasika, nebo hra co vyjde třeba jenom v asie) ale pirátění her které jsou pouze drahé neschvaluji, když se dají po roce nebo i dřív sehnat levně... Protipirátskou ochranu svaluji - protože část lidí žije v roce 2000.... chce to aby hry měli ochanu, která vydrží alespoň rok, než ji někdo prolomí... chceš si zahrát hned zaplať... je to poptávka x nabídka...Auvicekauvicek29963    15.2.2016 11:29 Auvicek

Mr. Lolendo ano napsal si to správně už je rok 2016, přesto někdo si pirátství odůvodní tím, že hra je drahá, musím ji vyzkoušet - ale může si jak si napsal počkat až se zlevní... Pamatuji si na rok 2000, souhlas i dnes schvaluji respect, kdo si stáhne hru, které je obtížné se dostat (neprodává se, nějaká stará klasika, nebo hra co vyjde třeba jenom v asie) ale pirátění her které jsou pouze drahé neschvaluji, když se dají po roce nebo i dřív sehnat levně... Protipirátskou ochranu svaluji - protože část lidí žije v roce 2000.... chce to aby hry měli ochanu, která vydrží alespoň rok, než ji někdo prolomí... chceš si zahrát hned zaplať... je to poptávka x nabídka...

Mr.Lolendo   1x   to: Playman
Já Win10 nepoužívám ale štve mě jak MS mě je nutí. Na desktopu mě štve jen zatím zabugovanost a schizofrenií UI. Na Tabletu mě štve že se to mizerně ovládá a chybí podpora Connected Standby. Hlavně prostě modern IE se nedá srovnat s Edge. Edge není dotykový prohlížeč prostě nehledě na chyby v zabezpečení, strohost a chybné načítá některých stránek

Další věc jsou firmy. Prostě není možné aby po aktualizaci ráno přestala fungovat tiskárna když ji potřebuji na tisknutí protokolů pro pacienty. Potom musím čekat až výrobce tiskárny udělá nové ovladače nebo to zpraví MS.
Nebo přestane endoskop, magnetická rezonance, ... Tohle je prostě neakceptovatelné. Desítky nejsou použitelné ve zdravotnictví prostě. Jako IT podpora pořád řeším takovéto problémy.

to: Auvicek
Tak je běž držet za ručičku když jsou vývojáři nešťastní. Pochop že 1) Piráti dělají vývojářům reklamu zadarmo 2) Počet stáhnutí je relevantní. 3) Spousta lidí si tu hru stejně koupí protože pirátskou verzi použijí jako demo nebo si ji nekoupí a taky ji hned smažou protože nemají zájem.
Počet stáhnutí nevypovídá naprosto o ničem, protože to neznamená že s ti člověk nainstaluje, bude hrát nebo dohraje.

Pirátství hlavně dříve vzniklo protože to byla jediná možnost jak se dostat k veškerému softwaru. Chyběla distribuce. U nás v ČR v letech do roku 2000 to byla naprostá katastrofa. Dnes ale ten problém není. (ano najde se pár případů) . Dnes si muže dovolit koupit hru každý díky různým slevám na Humble Bundle, Steam apod. Takže by teoreticky nebyla omluva pro pirátsvý ale bohužel stejně jako já a spousta další nechceme kupovat zajíce v klobouku za 1500kč. Demo není, trial verze není, ... Tak co by chtěly. Programy se normálně tak distribuují že máš možnosti si jej vyzkoušet. Hry ne. Ano dnes konečně můžeš požádat o refund za určitých podmínek ale jen pro digitální distribuci.

Já osobně rezignoval na jen koupě ve vysokých slevách takže kašlu na to si stahovat pirátskou verzi a zkoušet to. Když to bude blbost tak mě to za 5ěček moc nenaštve. Když opravdu vím o co se jedná tak dám max 20e.
Ale je zde samozřejmě výjimka na hry od Valve. Ty bych si klidně předobjednal :D
Mr.Lolendomrlolendo10723
    15.2.2016 11:02
Mr.Lolendo

to: Playman
Já Win10 nepoužívám ale štve mě jak MS mě je nutí. Na desktopu mě štve jen zatím zabugovanost a schizofrenií UI. Na Tabletu mě štve že se to mizerně ovládá a chybí podpora Connected Standby. Hlavně prostě modern IE se nedá srovnat s Edge. Edge není dotykový prohlížeč prostě nehledě na chyby v zabezpečení, strohost a chybné načítá některých stránek

Další věc jsou firmy. Prostě není možné aby po aktualizaci ráno přestala fungovat tiskárna když ji potřebuji na tisknutí protokolů pro pacienty. Potom musím čekat až výrobce tiskárny udělá nové ovladače nebo to zpraví MS.
Nebo přestane endoskop, magnetická rezonance, ... Tohle je prostě neakceptovatelné. Desítky nejsou použitelné ve zdravotnictví prostě. Jako IT podpora pořád řeším takovéto problémy.

to: Auvicek
Tak je běž držet za ručičku když jsou vývojáři nešťastní. Pochop že 1) Piráti dělají vývojářům reklamu zadarmo 2) Počet stáhnutí je relevantní. 3) Spousta lidí si tu hru stejně koupí protože pirátskou verzi použijí jako demo nebo si ji nekoupí a taky ji hned smažou protože nemají zájem.
Počet stáhnutí nevypovídá naprosto o ničem, protože to neznamená že s ti člověk nainstaluje, bude hrát nebo dohraje.

Pirátství hlavně dříve vzniklo protože to byla jediná možnost jak se dostat k veškerému softwaru. Chyběla distribuce. U nás v ČR v letech do roku 2000 to byla naprostá katastrofa. Dnes ale ten problém není. (ano najde se pár případů) . Dnes si muže dovolit koupit hru každý díky různým slevám na Humble Bundle, Steam apod. Takže by teoreticky nebyla omluva pro pirátsvý ale bohužel stejně jako já a spousta další nechceme kupovat zajíce v klobouku za 1500kč. Demo není, trial verze není, ... Tak co by chtěly. Programy se normálně tak distribuují že máš možnosti si jej vyzkoušet. Hry ne. Ano dnes konečně můžeš požádat o refund za určitých podmínek ale jen pro digitální distribuci.

Já osobně rezignoval na jen koupě ve vysokých slevách takže kašlu na to si stahovat pirátskou verzi a zkoušet to. Když to bude blbost tak mě to za 5ěček moc nenaštve. Když opravdu vím o co se jedná tak dám max 20e.
Ale je zde samozřejmě výjimka na hry od Valve. Ty bych si klidně předobjednal :D

Anciabl    Mr. Lolendo: Pokud všechny hry na XOne pojedou i na PC tak je konzole zbytečná

Napadlo tě někdy že mají konzoli kvůli pohodlí že se nechtějí srát se vším okolo a jen zapnout a hrát ? Je hromada důvodů proč si berou konzoli
Anciablanciabl21472
    15.2.2016 10:43
Anciabl

Mr. Lolendo: Pokud všechny hry na XOne pojedou i na PC tak je konzole zbytečná

Napadlo tě někdy že mají konzoli kvůli pohodlí že se nechtějí srát se vším okolo a jen zapnout a hrát ? Je hromada důvodů proč si berou konzoli

Auvicek    Mr. Lorendo

"ale vadí mi pirátění her, když si s tím dali vývojáři tolik práce..."
Vývojáři AAA titulu dostanou zaplaceno tak jako tak.

když si hru stáhne 5 milionů lidí - nebo si jich 5 milionů koupí budou mít zisky jiné... víš kolik jsme četl článků, že jsou vývojáři nešťastný, když se jejich hra neprodává....
Auvicekauvicek29963
    15.2.2016 10:19
Auvicek

Mr. Lorendo

"ale vadí mi pirátění her, když si s tím dali vývojáři tolik práce..."
Vývojáři AAA titulu dostanou zaplaceno tak jako tak.

když si hru stáhne 5 milionů lidí - nebo si jich 5 milionů koupí budou mít zisky jiné... víš kolik jsme četl článků, že jsou vývojáři nešťastný, když se jejich hra neprodává....

Playman    Mr. Lolendo vždy máš možnost volby. Když ti tak W10 vadí, tak je nepoužívej. Nepočítej ale s novými hrami DX12 nevyjímaje. Ano, W10 má několik otravných funkcí. A ano, vše jde vypnout.

Proč se ale rozčilovat nad něčím - co ti je ve své podstatě ukradené? První vlašťovku Quantum Break prostě přejdeš ale časem se můžou kupit další hry a nakonec ten nenáviděný Microsoft třeba i vezmeš na milost. Upřímně korporace to je jak prašť jako uhoď. Každá má něco. Google. Facebook. etc.

Ono to konec konců moc práce navíc nepřidělá, stačí zmáčknout ve W10 windítko a kliknout na store a jste tam. Dáte uplatnit kod. kod vložíte. A potom si hru jenom stáhnete a nainstalujete a je to.
Playmanplayman62
    15.2.2016 05:57
Playman

Mr. Lolendo vždy máš možnost volby. Když ti tak W10 vadí, tak je nepoužívej. Nepočítej ale s novými hrami DX12 nevyjímaje. Ano, W10 má několik otravných funkcí. A ano, vše jde vypnout.

Proč se ale rozčilovat nad něčím - co ti je ve své podstatě ukradené? První vlašťovku Quantum Break prostě přejdeš ale časem se můžou kupit další hry a nakonec ten nenáviděný Microsoft třeba i vezmeš na milost. Upřímně korporace to je jak prašť jako uhoď. Každá má něco. Google. Facebook. etc.

Ono to konec konců moc práce navíc nepřidělá, stačí zmáčknout ve W10 windítko a kliknout na store a jste tam. Dáte uplatnit kod. kod vložíte. A potom si hru jenom stáhnete a nainstalujete a je to.

Mr.Lolendo   3x   To: Auvicek
Nikdo mě nenutí využívat desítky? ! No nekecej. Pořád mě MS s tím otravuje s GWX a teď se to cpe do doporučených aktualizací nehledě na případy kdy se desítky nainstalovaly sami někomu.

"ale vadí mi pirátění her, když si s tím dali vývojáři tolik práce..."
Vývojáři AAA titulu dostanou zaplaceno tak jako tak.

"Nikdo tě nenutí tu hru hrát"
Já jsem snad napsal že nutí? ! Nenapsal. Ale život jsou šachy. Každý tah předurčuje/definuje ten další.

Víš co je služba Games for Windows Live?

To: Tom@n
Od vydání čeho? ! Windows 10? To nevím ale je to jedno. Zde jde o princip.

To: Kolousek001
Tak pokud má herní PC a je to prostě čistě hráč který se neomezuje na platformu tak je pochopitelné jeho rozhořčení. Konzole žijí a mají jen smysl kvůli exkluzivitám a službám. Na PS3 šlo nainstalovat Linux. Proč to Sony tehdy zakázalo? ! Proč Intel donutil výrobce MB desek k vydání aktualizace biosu pro zamezení taktování? ! ... Jde jen o prachy.
Pokud všechny hry na XOne pojedou i na PC tak je konzole zbytečná. Každopádně to že dneska nejedou není technickým limitem ale DRM a licencí.

Konzolisti. Když máte konzoli tak se přeci přihlašujete přes jeden účet? Na PC se musí přihlašovat k minimálně šesti. Každý klient má své licenční ujednání, jiné hry, jiné technické problémy a omezení...

MS se mám snaží prodat na PC službu aby člověk nic nevlastnil, neměl žádná práva, neměl soukromí a hlavně neměl možnost svobodné volby. Svoboda není že když ti někdo nabídne si vybrat banán nebo jablko. Proč? ! Protože já chci kiwi. Bohužel tyto věci jsou známě jen opravdu vzdělaným lidem.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    15.2.2016 01:29
Mr.Lolendo

To: Auvicek
Nikdo mě nenutí využívat desítky? ! No nekecej. Pořád mě MS s tím otravuje s GWX a teď se to cpe do doporučených aktualizací nehledě na případy kdy se desítky nainstalovaly sami někomu.

"ale vadí mi pirátění her, když si s tím dali vývojáři tolik práce..."
Vývojáři AAA titulu dostanou zaplaceno tak jako tak.

"Nikdo tě nenutí tu hru hrát"
Já jsem snad napsal že nutí? ! Nenapsal. Ale život jsou šachy. Každý tah předurčuje/definuje ten další.

Víš co je služba Games for Windows Live?

To: Tom@n
Od vydání čeho? ! Windows 10? To nevím ale je to jedno. Zde jde o princip.

To: Kolousek001
Tak pokud má herní PC a je to prostě čistě hráč který se neomezuje na platformu tak je pochopitelné jeho rozhořčení. Konzole žijí a mají jen smysl kvůli exkluzivitám a službám. Na PS3 šlo nainstalovat Linux. Proč to Sony tehdy zakázalo? ! Proč Intel donutil výrobce MB desek k vydání aktualizace biosu pro zamezení taktování? ! ... Jde jen o prachy.
Pokud všechny hry na XOne pojedou i na PC tak je konzole zbytečná. Každopádně to že dneska nejedou není technickým limitem ale DRM a licencí.

Konzolisti. Když máte konzoli tak se přeci přihlašujete přes jeden účet? Na PC se musí přihlašovat k minimálně šesti. Každý klient má své licenční ujednání, jiné hry, jiné technické problémy a omezení...

MS se mám snaží prodat na PC službu aby člověk nic nevlastnil, neměl žádná práva, neměl soukromí a hlavně neměl možnost svobodné volby. Svoboda není že když ti někdo nabídne si vybrat banán nebo jablko. Proč? ! Protože já chci kiwi. Bohužel tyto věci jsou známě jen opravdu vzdělaným lidem.

Anciabl    ElementGamer: Nevyšla na pc 2 ani trojka GOW a bude 4rka jo :DAnciablanciabl21472    14.2.2016 21:47 Anciabl

ElementGamer: Nevyšla na pc 2 ani trojka GOW a bude 4rka jo :D

Maestrodk   1x   Kolousek001: Připomínka toho, že i když jsou tu diskuze někdy peklo, může být i hůř. :DMaestrodkmaestrodk8088    14.2.2016 21:24 Maestrodk

Kolousek001: Připomínka toho, že i když jsou tu diskuze někdy peklo, může být i hůř. :D

Tom@n    Mr. Lolendo: to je už od vydání ne? Proč by to najednou psali jako by to bylo něco novýho?Tom@ntomn10255    14.2.2016 21:00 Tom@n

Mr. Lolendo: to je už od vydání ne? Proč by to najednou psali jako by to bylo něco novýho?

Kolousek001    Mě zabil post tohoto vola:
odkaz ]

Nevím sice o koho de, asi je známější v zahraničí ale v hlavě má asi dobře vymetýno :D
Kolousek001kolousek00128103
    14.2.2016 20:54
Kolousek001

Mě zabil post tohoto vola:
odkaz ]

Nevím sice o koho de, asi je známější v zahraničí ale v hlavě má asi dobře vymetýno :D

Auvicek   1x   Mr. Lolendo ty nechápeš pointu? byl by radši kdyby to na pc nevyšlo? MS chce zisky to je snad jasné každému a taky mu jde nastartování podvědomí s windows store... Nikdo tě nenutí tu hru hrát, ani využívat windows 10. Já elektrický obojek nechci... ale vadí mi pirátění her, když si s tím dali vývojáři tolik práce...Auvicekauvicek29963    14.2.2016 20:51 Auvicek

Mr. Lolendo ty nechápeš pointu? byl by radši kdyby to na pc nevyšlo? MS chce zisky to je snad jasné každému a taky mu jde nastartování podvědomí s windows store... Nikdo tě nenutí tu hru hrát, ani využívat windows 10. Já elektrický obojek nechci... ale vadí mi pirátění her, když si s tím dali vývojáři tolik práce...

ElementGamer    Tak Quantum Break, ReCore a možná GoW4 jsou jasné. :) Uvidíme, jak se to vyvrbí, mě by to nevadilo, ale už jen kvůli doufám, že si nechají alespoň Halo.ElementGamerelementgamer13999    14.2.2016 20:48 ElementGamer

Tak Quantum Break, ReCore a možná GoW4 jsou jasné. :) Uvidíme, jak se to vyvrbí, mě by to nevadilo, ale už jen kvůli doufám, že si nechají alespoň Halo.

Mr.Lolendo    To: Tom@n
Mno tomu moc nevěřím ale můžeš streamovat hry z XOne do PC
Mr.Lolendomrlolendo10723
    14.2.2016 20:07
Mr.Lolendo

To: Tom@n
Mno tomu moc nevěřím ale můžeš streamovat hry z XOne do PC

Tom@n    Na jednom nejmenovaném webu píšou že Phil Spencer by chtěl aby všechny Xbox One hry byly hratelné i na PC a umožňovaly crossplay.
Možná se rýsuje něco víc než jen pár vybraných her ;)
Tom@ntomn10255
    14.2.2016 20:04
Tom@n

Na jednom nejmenovaném webu píšou že Phil Spencer by chtěl aby všechny Xbox One hry byly hratelné i na PC a umožňovaly crossplay.
Možná se rýsuje něco víc než jen pár vybraných her ;)

Diskuze na fóru

Co hrát za strategickou hru ? (37 příspěvků), Výběr notebooku (14 příspěvků), Co právě ted hrajete? (434 příspěvků), STEAM -všechno sem (6687 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4388 příspěvků), Přehřívá se? (24 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11567 příspěvků), Vaše oblíbené herní intro/outro? (4 příspěvky), Zaklínač 1 - černá obrazovka po vypnutí (6 příspěvků), Co zrovna čtete? (246 příspěvků), Star Wars video (5 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Cossacks 3 – novověký mlýnek na maso

Nový díl strategické série Cossacks je tu. Povedlo se ukrajinskému studiu znovu skórovat?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Gwent: The Witcher Card Game - letmé dojmy z hraní

V rámci akce Kill the Servers jsme vyzkoušeli samostatnou hru gwintu a z jednoho pozdního odpoledne jsme si odnesli řadu dojmů.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Hype Story: Ohlédnutí za Mafií 2

Vzpomínáme na Mafii 2 i na dlouholeté čekání, které předcházelo jejímu vydání. Co takový proces může zahrnovat, jaké výhody z něj mohou vzejít a jak…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Jak funguje festival rychlosti z Forza Horizon 3 na počítačích?

Koukli jsme se na olej počítačové verzi nového dílu Forzy Horizon. Je na co se těšit, nebo byste měli dát ruce pryč?

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC
 
 
Okhlos – v čele rozzuřeného davu

Podaří se vám svrhnout řecký pantheon?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC