Uživatel nepřihlášen
Zaklínač 3 v edici hra roku vychází 30.8.2016
    

Nejlepší scénář roku má Rise of the Tomb Raider

Pondělí 15.2.2016 14:24 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Sibiřské dobrodružství Lary Croft porazilo i Zaklínače 3.

Rise of the Tomb Raider se může pyšnit nejlepším scénářem. Sibiřské dobrodružství archeoložky Lary Croft vyhrálo v prestižním Writers Guild Awards a porazilo hry jako Zaklínač 3: Divoký hon, Pillars of Eternity nebo Assassin’s Creed: Syndicate.

Ocenění za Rise of the Tomb Raider získali čtyři scénáristé: John Stafford, Cameron Suey, Rhianna Pratchett a Philip Gelatt.

Pokud by někoho zajímal kompletní seznam vítězů, včetně filmů, tak se podívejte na stránky Writer’s Guild of America.

Hra Rise of the Tomb Raider vyšla v loňském roce na Xbox One a Xbox 360, letos v lednu na PC a ke konci roku 2016 bude následovat PlayStation 4 (z důvodu časové exkluzivity Microsoftu).

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Rise of the Tomb Raider na PC, PS4, Xbox One, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider
Související novinky
 
Nový trailer pro Rise of the Tomb Raider ukazuje nadcházející dodatečné balíčky Blood Ties a Lara's Nightmare

Nový trailer pro Rise of the Tomb Raider ukazuje nadcházející dodatečné balíčky Blood Ties a Lara's Nightmare

Pondělí 22.8.2016 18:17 - Postupně budeme odhalovat tajemství sídla Croftů, ze kterého se musí Lara vystěhovat. A následně ho budeme v DLC Lara's Nightmare bránit. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, Xbox One
Několik nových obrázků z připravovaných DLC pro Rise of the Tomb Raider

Několik nových obrázků z připravovaných DLC pro Rise of the Tomb Raider

Středa 17.8.2016 14:35 - Stejně tak tu máme další pohled na skin s klasickou Larou a concept art jejího sídla. Přečíst celý článek »

6 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Sestřih gameplay záběrů z PS4 verze Rise of the Tomb Raider

Sestřih gameplay záběrů z PS4 verze Rise of the Tomb Raider

Pátek 29.7.2016 21:19 - Minutové přežívání Lary Croft nejen na Sibiři. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Nejlepší scénář roku má Rise of the Tomb Raider
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Virus   1x   Tak to jsem teda na tu uvzdychanou Laru zvědav. :-) Počkám do češtiny, možná ještě na slevičku a pak tedy zakusím ten hutný scénář. ;-)Virusvirus7406    15.2.2016 23:04 Virus

Tak to jsem teda na tu uvzdychanou Laru zvědav. :-) Počkám do češtiny, možná ještě na slevičku a pak tedy zakusím ten hutný scénář. ;-)

Lubajz    Já si myslim, že příběh knih a hry je dost podobný a o to hlavně jde. I ve stylu toho jak příběh ubíhá mi to přijde dost podobný. Hlavní příběhové questy jakoby představovaly knihy od Krve elfů a dál no a vedlejší questy představují Poslední přání a Meč osudu. Takže to celé do sebe nakonec příběhově zapadáLubajzlubajz14312    15.2.2016 20:47 Lubajz

Já si myslim, že příběh knih a hry je dost podobný a o to hlavně jde. I ve stylu toho jak příběh ubíhá mi to přijde dost podobný. Hlavní příběhové questy jakoby představovaly knihy od Krve elfů a dál no a vedlejší questy představují Poslední přání a Meč osudu. Takže to celé do sebe nakonec příběhově zapadáKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Kolousek001   1x   Tak Zaklínačův příběh jako takovej je samozřejmě stupidní klišé, totálně natahovanej příbeh toho jak jeden člověk hledá druhýho, kde je pronásleduje celou dobu někdo třetí a na konci samozřejmě rozuzlení ...

Co ale dělá Zaklínače skvělým je všechna ta omáčka okolo, veškeré vedlejší i hlavní questy, dobře napsané postavy, dialogy které nejsou typicky stupidní ale mají alespoň trochu hlavu a patu a člověk o prostě hltá a nemá potřebu ty cut scény přeskakovat.
Kolousek001kolousek00128103
    15.2.2016 20:33
Kolousek001

Tak Zaklínačův příběh jako takovej je samozřejmě stupidní klišé, totálně natahovanej příbeh toho jak jeden člověk hledá druhýho, kde je pronásleduje celou dobu někdo třetí a na konci samozřejmě rozuzlení ...

Co ale dělá Zaklínače skvělým je všechna ta omáčka okolo, veškeré vedlejší i hlavní questy, dobře napsané postavy, dialogy které nejsou typicky stupidní ale mají alespoň trochu hlavu a patu a člověk o prostě hltá a nemá potřebu ty cut scény přeskakovat.

Geralt z Rivie   1x   WAT? :D Jako, neříkám, že Zaklínač má nejlepší scénář vůbec, ale Lara by mě nenapadla ani jako kandidát na nejlepší scénář roku. Ještě jsem to nehrál, tak to jsem zvědav jestli mě to přesvědčí. :DGeralt z Riviegeralt-z-rivie17274    15.2.2016 20:18 Geralt z Rivie

WAT? :D Jako, neříkám, že Zaklínač má nejlepší scénář vůbec, ale Lara by mě nenapadla ani jako kandidát na nejlepší scénář roku. Ještě jsem to nehrál, tak to jsem zvědav jestli mě to přesvědčí. :D

elvis65    No tak hlavně že mu to pomohlo k velkým prodejům :D :D :Delvis65elvis653443    15.2.2016 20:01 elvis65

No tak hlavně že mu to pomohlo k velkým prodejům :D :D :D

AsuraCzech    Vojtech1141: Kdo říká že musí teleportovat celou skupinu, stačí když každej den teleportuje dva, nebo tři lidi a ne se tam několik týdnů schovávat u zlodějů. Mohli kažýho novího utečence hnet teleportovat a ne ho vodit do skrýše atd... prostě když si to člověk srovná se všim co v z knih a předešlých dílu víš tak je to doslova do očí bijící hovadina kterou se ani CDP nesnažil nějak okecat, jako například že Lovci pouští do vzduchu prášky Dwimerit kterej narušuje portály atd... prostě oproti jedničce a dvojce je Z3 hodně odfláklej.
To já CDP vyčítm teda větší chyby jako nefungující RPG systém, špatně rozvržený LV questu, soubjoví systém slibovali že taky nebude kotoul fight jako ve dvojce ale bude propracovanější a co sme dostaly, no kotoul fight verze 2. 0, potom vzhled většiny postav z Z2 byl naprosto identický jako ve dvojce jen ne tak detailní, pití elixíru který už taky není záležitost před bitvou. Takže ne zaklínač opravdu není tak perfektní jak všichni chtějí tvrdit, ne Z3 není špatná hra ale nej hra století to fakt není :D
AsuraCzechasuraczech13644
    15.2.2016 19:19
AsuraCzech

Vojtech1141: Kdo říká že musí teleportovat celou skupinu, stačí když každej den teleportuje dva, nebo tři lidi a ne se tam několik týdnů schovávat u zlodějů. Mohli kažýho novího utečence hnet teleportovat a ne ho vodit do skrýše atd... prostě když si to člověk srovná se všim co v z knih a předešlých dílu víš tak je to doslova do očí bijící hovadina kterou se ani CDP nesnažil nějak okecat, jako například že Lovci pouští do vzduchu prášky Dwimerit kterej narušuje portály atd... prostě oproti jedničce a dvojce je Z3 hodně odfláklej.
To já CDP vyčítm teda větší chyby jako nefungující RPG systém, špatně rozvržený LV questu, soubjoví systém slibovali že taky nebude kotoul fight jako ve dvojce ale bude propracovanější a co sme dostaly, no kotoul fight verze 2. 0, potom vzhled většiny postav z Z2 byl naprosto identický jako ve dvojce jen ne tak detailní, pití elixíru který už taky není záležitost před bitvou. Takže ne zaklínač opravdu není tak perfektní jak všichni chtějí tvrdit, ne Z3 není špatná hra ale nej hra století to fakt není :DKomentář byl autorem naposledy upraven 15.2.2016 19:25

Původní verze před úpravami:Vojtech1141: Kdo říká že musí teleportovat celou skupinu, stačí když každej den teleportuje dva, nebo tři lidi a ne se tam několik týdnů schovávat u zlodějů. Mohli kažýho novího utečence hnet teleportovat a ne ho vodit do skrýše atd... prostě když si to člověk srovná se všim co v z knih a předešlých dílu víš tak je to doslova do očí bijící hovadina kterou se ani CDP nesnažil nějak okecat, jako například že Lovci pouští do vzduchu prášky Dwimerit kterej narušuje portály atd... prostě oproti jedničce a dvojce je Z3 hodně odfláklej.
To já CDP vyčítm teda větší chyby jako nefungující RPG systém, špatně rozvržený LV questu, soubjoví systém slibovali že taky nebude kotoul fight jako ve dvojce ale bude propracovanější a co sme dostaly, no kotoul fight verze 2. 0, potom vzhled většiny postav z Z2 byl naprosto identický jako ve dvojce jen ne tak detailní, pití elixíru který už taky není záležitost před bitvou. Takže ne zaklínač opravdu není tak perfektní jak všichni chtějí tvrdit, ne Z3 není špatná hra ale ne ej hra století :D

Vojtech1141    AsuraCZECH: Víceméně souhlasím. Ale do těch kanálů šli jen 2 mocnější čarodějové-ten chlápek s vousy a kloboukem čaroděje a Triss. Ostatní byli doppleři, achlymisté, překupníci a podobné věci, co se jen vzdáleně blížily magii, navíc když čaroděj otevře portál, tak ho to dost vysílí a mysím, že teleportovat celou skupinu by je asi zabilo, navíc ani ten chlap ani Triss mi nepřipadali sobečtí. Já bych dal 8. 5, za průměrnou optimalizaci, chybící postavy po konci hry, bugy a některé menší chybky v kameře a invu.Vojtech1141vojtech114138905    15.2.2016 19:02 Vojtech1141

AsuraCZECH: Víceméně souhlasím. Ale do těch kanálů šli jen 2 mocnější čarodějové-ten chlápek s vousy a kloboukem čaroděje a Triss. Ostatní byli doppleři, achlymisté, překupníci a podobné věci, co se jen vzdáleně blížily magii, navíc když čaroděj otevře portál, tak ho to dost vysílí a mysím, že teleportovat celou skupinu by je asi zabilo, navíc ani ten chlap ani Triss mi nepřipadali sobečtí. Já bych dal 8. 5, za průměrnou optimalizaci, chybící postavy po konci hry, bugy a některé menší chybky v kameře a invu.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Vojtech1141    Scénář u Zaklínače 3 mi opravdu nepřišel tak dobrej, jako třeba ve dvojce nebo trojce, no s tím Tomb Raiderem nevím, ale tak ať to má. A AC Syndicate a scénář a příběh? To by to spíš vyhrálo Hatred než Syndicate.Vojtech1141vojtech114138905    15.2.2016 18:56 Vojtech1141

Scénář u Zaklínače 3 mi opravdu nepřišel tak dobrej, jako třeba ve dvojce nebo trojce, no s tím Tomb Raiderem nevím, ale tak ať to má. A AC Syndicate a scénář a příběh? To by to spíš vyhrálo Hatred než Syndicate.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ThainDegu člen redakce    ElementGamer: Mě moc nesedl. :)ThainDeguthaindegu27578    15.2.2016 18:18 ThainDegu

ElementGamer: Mě moc nesedl. :)

ElementGamer   2x   ThainDegu: LiS je bezpochyby nejlepší příběh za posledních několik let.ElementGamerelementgamer13999    15.2.2016 18:17 ElementGamer

ThainDegu: LiS je bezpochyby nejlepší příběh za posledních několik let.

AsuraCzech   4x   A zaklínač s klišé příběhem a logickými chybami v Lore, jako že čarodějové najednou zapomenou jak se teleportovat z Novigradu, zatímco ve všech knihách a i předešlých dílech je to samozřejmost tak v Z3 se najednou musí plazit kanálama k lodi na kterou museli těžce makat, atd...
Kolem Z3 už se tvoří už moc velký status naprosté dokonalostí, pokud se ale na Z3 podívám střízlivě tak je max 8 z 10.
LiS je něco jiního, ten má hodně dobrý příběh a i by si to zasloužil ale ten fanatismus okolo Z3 už mi příjde moc velký a zaslepený.
AsuraCzechasuraczech13644
    15.2.2016 17:23
AsuraCzech

A zaklínač s klišé příběhem a logickými chybami v Lore, jako že čarodějové najednou zapomenou jak se teleportovat z Novigradu, zatímco ve všech knihách a i předešlých dílech je to samozřejmost tak v Z3 se najednou musí plazit kanálama k lodi na kterou museli těžce makat, atd...
Kolem Z3 už se tvoří už moc velký status naprosté dokonalostí, pokud se ale na Z3 podívám střízlivě tak je max 8 z 10.
LiS je něco jiního, ten má hodně dobrý příběh a i by si to zasloužil ale ten fanatismus okolo Z3 už mi příjde moc velký a zaslepený.

wolfsteinar    Tomb Ridera mám doma od pátku, teď už jen čekám na tu češtinu :thumbup:wolfsteinarwolfsteinar16246    15.2.2016 17:19 wolfsteinar

Tomb Ridera mám doma od pátku, teď už jen čekám na tu češtinu :thumbup:

ThainDegu člen redakce   2x   No Zaklínač celkem slabý scénář, mohl být hlavně lépe rozvržen. A zmíněný LiS o tom se též dá spekulovat. Lara je v daném směru jasná měla prakticky vše co by měla kvalitní akční TPS mít.ThainDeguthaindegu27578    15.2.2016 17:17 ThainDegu

No Zaklínač celkem slabý scénář, mohl být hlavně lépe rozvržen. A zmíněný LiS o tom se též dá spekulovat. Lara je v daném směru jasná měla prakticky vše co by měla kvalitní akční TPS mít.

☩ SVERIGE ☩    a taky adept na mizernu optimalizacu☩ SVERIGE ☩sverige46547    15.2.2016 17:12 ☩ SVERIGE ☩

a taky adept na mizernu optimalizacu

Lubajz   2x   Zaklínač by si to zasloužil určitě. Ale Rise of the Tomb Raider jsem taky dohrál na jeden zátah, takže jim to přeju! Jen škoda, že Life is Strange toho moc nezískal, společně tyhle hry jsou pro mě největší zážitky roku :-DLubajzlubajz14312    15.2.2016 17:10 Lubajz

Zaklínač by si to zasloužil určitě. Ale Rise of the Tomb Raider jsem taky dohrál na jeden zátah, takže jim to přeju! Jen škoda, že Life is Strange toho moc nezískal, společně tyhle hry jsou pro mě největší zážitky roku :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ElementGamer   2x   Alfajk: Bohužel, LiS se Zaklínačem jsou jediné, co si to podle mě zaslouží. Lara není špatné, ale příběh průměr.ElementGamerelementgamer13999    15.2.2016 17:02 ElementGamer

Alfajk: Bohužel, LiS se Zaklínačem jsou jediné, co si to podle mě zaslouží. Lara není špatné, ale příběh průměr.

Alfajk   2x   Wreis - to je skoro undergroundova zalezitost, videls v poslednich 10 letech neco nekde vyhrat adventury? pro me to taky vyhral Z3 a LiS je v tesnym zavesu :thumbup:Alfajkalfajk16671    15.2.2016 16:49 Alfajk

Wreis - to je skoro undergroundova zalezitost, videls v poslednich 10 letech neco nekde vyhrat adventury? pro me to taky vyhral Z3 a LiS je v tesnym zavesu :thumbup:

morrelo    Už první díl rebornu Tomb Raideru byl příběhově naprostá pecka, jsem rád, že pokračování je ještě lepší, už se nemůžu dočkat, až si to zahraju :)morrelomorrelo1503    15.2.2016 16:48 morrelo

Už první díl rebornu Tomb Raideru byl příběhově naprostá pecka, jsem rád, že pokračování je ještě lepší, už se nemůžu dočkat, až si to zahraju :)

Wreis   4x   A Life is Strange nikde? :nah:Wreiswreis9546    15.2.2016 16:22 Wreis

A Life is Strange nikde? :nah:

AsuraCzech   1x   No tak zrovna scénář Z3 je hodně slabej, srdce z kamene už na tom bylo líp ale i tak by si tohle ocenění nezasloužil.AsuraCzechasuraczech13644    15.2.2016 15:59 AsuraCzech

No tak zrovna scénář Z3 je hodně slabej, srdce z kamene už na tom bylo líp ale i tak by si tohle ocenění nezasloužil.

Kolousek001   10x   Jako nehrál sem to, ale co tam proboha může bejt za scénář, že byl lepší než v Zaklínači? :D

Minimálně takový Srdce z kamene je naprostá špička a asi to nejlepší co sem kdy hrál co se týče příběhu, napsanejch postav atd.
Kolousek001kolousek00128103
    15.2.2016 15:16
Kolousek001

Jako nehrál sem to, ale co tam proboha může bejt za scénář, že byl lepší než v Zaklínači? :D

Minimálně takový Srdce z kamene je naprostá špička a asi to nejlepší co sem kdy hrál co se týče příběhu, napsanejch postav atd.

Anathem   5x   Zaklínač 3 vyhrál pro mě, co mi na to řeknete? nic :D muhahahah

- hru si užít a nejlepší scénář není to samé, dobrá hratelnost může předčit příběh, kterej byl v laře průměrný
Anathemanathem15078
    15.2.2016 14:57
Anathem

Zaklínač 3 vyhrál pro mě, co mi na to řeknete? nic :D muhahahah

- hru si užít a nejlepší scénář není to samé, dobrá hratelnost může předčit příběh, kterej byl v laře průměrný

breeg   1x   tak nemohu, nez souhlasit, hra to byla peckovni, hodne potesilo :-)breegbreeg3828    15.2.2016 14:43 breeg

tak nemohu, nez souhlasit, hra to byla peckovni, hodne potesilo :-)

ThainDegu člen redakce   8x   S tím mohu bez problému souhlasit, luxusní hra :)ThainDeguthaindegu27578    15.2.2016 14:36 ThainDegu

S tím mohu bez problému souhlasit, luxusní hra :)

stuntman   11x   Prajem im to, fakt som si užil tú hru. :thumbup: :-) Ale mám pocit, že niektorý to nerozdýchajú. :-Dstuntmanstuntman8196    15.2.2016 14:29 stuntman

Prajem im to, fakt som si užil tú hru. :thumbup: :-) Ale mám pocit, že niektorý to nerozdýchajú. :-D

Diskuze na fóru

Napiš videohru, která ... (66 příspěvků), Napiš knihu, která ... (30 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11506 příspěvků), Notebook na kolej? (12 příspěvků), Anime koutek (496 příspěvků), Knihy, čtení, knihovny obecně (175 příspěvků), DOOM se seká na jakekoliv nastaveni (15 příspěvků), Hledám hru na pc z bojovém uměním (12 příspěvků), STEAM -všechno sem (6640 příspěvků), PC na prodej CENA? (5 příspěvků), Co právě ted hrajete? (414 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ve dvou jsme otestovali PlayStation VR

Těsně před vydáním jsme si vyzkoušeli VR brýle od Sony. Své čerstvé dojmy vám přináší Filip i Jarda.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 
 
Valentino Rossi: The Game – poklona legendě

Nejlepší motorky, jaké si dnes můžete zahrát.

 
Přečíst celý článek»Autor: Maku - Platforma: PC a konzole
 
 
Worms W.M.D – poctivý červí masakr

Návrat do jednoduché 2D perspektivy se vyplatil. Červi jsou zase o něco hravější a chytlavější.

 
Přečíst celý článek»Autor: Etien - Platforma: PC a konzole
 
 
Deus Ex: Mankind Divided  - časy se mění

Adam Jensen se znovu vrací na scénu. Zaujme stejně jako v Deus Ex: Human Revolution?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
Master of Orion – stará značka v novém kabátu

Dostane Stellaris konečně rovnocenného konkurenta?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC