Nejdříve mod, potom samostatná hra (které jsme v recenzi dali pěkných 7/10) a nyní hra, která má vydavatele. Evoluce Insurgency, které nebude příznivcům náročnějších stříleček cizí, se nedá zapřít.
Poslední kapitolou je tak Insurgency: Sandstorm (a vtípky ohledně Darude – Sandstorm stranou). Hra vyjde příští rok na PC a konzole od společnosti Focus Home Interactive.
„Jsme nadšeni, že můžeme s Focus Home Interactive spolupracovat na Insurgency: Sandstorm. Věříme, že je to pro nás výjimečná šance, aby se Insurgency podívalo na next-gen konzole a spolupráce se silným vydavatelem nám s tím pomůže. Vzhledem k minulosti nebylo snadné najít vydavatele, se kterým bychom si rozuměli. Rozhodli jsme se pro Focus, protože chápou, co se hrou chceme udělat, a rozumí naší vizi. Kromě toho díky nim také budeme mít znalosti a zkušenosti s vydáváním her na konzole,” podělil se o svůj názor Jeremy Blum, zakladatel New World Interactive.
„Jsme hrdí na spolupráci s americkým studiem New World Interactive. Insurgency je jednou z nejoblíbenějších a nehranějších stříleček z pohledu první osoby na PC. Jsme nadšení z podpory NWI a chceme udělat všechno proto, aby se z Insurgency: Sandstorm stal na konzolích a PC příští rok hit,” dodal prezident Focus Home Interactive, Cédric Lagarrigue.
Na další informace, trailery nebo alespoň obrázky si budeme muset ještě počkat. Oznámenou novinkou je ovšem fakt, že hra nabídne příběhovou kampaň. Ani nebylo konkrétně řečeno, na jaké konzole hra vyjde, ale s největší pravděpodobností se jedná jak o PS4, tak Xbox One.
Mr. Lolendo: Ja ti rozumím a na 100% s tebou souhlasím, ale chtěl jsem říct, ze dokud to nějak neovlivni Insurgency, tak neresim. Sandstorm si můžou klidne nechat
Téhle hře to přeju, mód byl rozhodně pecka a samostatná hra taky.
to: LukynCZ
Insurgency, STALKER, ARMA 3, FEAR, Quake, Crysis 1/Warhead… jsou HC FPS tedy zde není prostor pro pomalý a nepřesný gamepad.
To že to udělají na konzole tedy i na gamepad tím musí zničit HC element hry jinak hra nebude na gamepadu hratelná.
Co se změní technicky? ! Budou pomalejší reakce animací, zmenšené ohnisko pohledu, pomalejší a nepřesný netcode, překopaný DPI scaling míření, citlivost a přesnost, inputlag, vyšší odezva enginu…
Tedy bude z toho casual BattleField.
Jen tak pro zajímavost. Víte na kolik je fixně nastavená odezva zvuků v BF4? 250ms! ! !
Ať už tu je VR kde se bude muset tlačit ve všem na co nejnižší odezvu a nejvyšší přesnost a citlivost.
Honzas: Prave kvůli tomu enginu jsem se divil. Tak proč RIP Insurgency? Ta hra se bude hrat porad stejne skvěle
LukynCZ: Ano, bude to nová hra. Aspoň by měla. Už jen kvůli změně enginu (ze Source na Unreal 4)
Původní hra doufám zůstane, ne? Neni to ve formě updatu ale jako nova hra?
Ještě tam přidejte itemy alá CS: GO a bude to R. I. P. jak vyšitý.
R. I. P. Insurgency