Uživatel nepřihlášen
Total War Warhammer - Ovládni tento svět 24. května
   

Čeká nás revoluce? Battlefield 5 se má odehrávat za první světové války

Pátek 26.2.2016 15:36 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Díky tomu by měl nový Battlefield šanci porazit v prodejích Call of Duty.

V posledních letech se střílečky přesunuly z doby minulé do současnosti a směřují více do budoucnosti s různými sci-fi prvky. Tento směr jsme zaznamenali u Battlefieldu i Call of Duty. Vypadá to ale, že by se trend mohl změnit, minimálně v případě Battlefieldu.

Švédské studio DICE s vydavatelskou společností Electronic Arts sice tají veškeré informace o novém přírůstku. To ale nebránilo švýcarskému e-shopu WOG.ch, aby nabídl produkt svým zákazníkům s detaily, které jsme se nikde jinde nedočetli. Na WOG.ch bylo uvedeno, že má jít o multiplayerovou taktickou akci odehrávající se v době první světové války.

Nesmíme zapomenout, že jde o neoficiální informace, ale často se podobné nakonec ukážou jako pravdivé. Krom toho bylo na stránkách ještě napsáno, že Battlefield 5 vyjde pouze na PC, PlayStation 4 a Xbox One, a to prý 26. října 2016.

Pokud se první světová v Battlefieldu 5 stane realitou, tak to bude hodně zajímavé. Dle mého bude spousta hráčů nadšena, komunita Battlefieldu i Call of Duty volá hlasitě po návratu do dob minulých a první světová by mohla být tím, co hráče skutečně zláká na bojiště.

Co myslíte, je možné, aby se Battlefield 5 skutečně odehrával v období 1. světové války? Pokud ano, je to pro vás zajímavé, lákavé období?


Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Související novinky
 
Singleplayerová kampaň Battlefieldu 1 se má dost lišit od předchozích dílů
 

Singleplayerová kampaň Battlefieldu 1 se má dost lišit od předchozích dílů

Úterý 17.5.2016 20:12 - EA najalo nové a zkušené vývojáře, aby pracovali na kampani nového Battlefieldu. Na hře se navíc v porovnání s předešlými díly pracuje mnohem déle. Přečíst celý článek »

27 komentářů|PC, PS4, Xbox One
V Battlefieldu 1 nebude chybět vyhledávač serverů

V Battlefieldu 1 nebude chybět vyhledávač serverů

Středa 11.5.2016 13:00 - Nový Battlefield se nevydá po stopách loňského Star Wars: Battlefrontu a nabídne klasický vyhledávač serverů. Navíc známe i další drobné novinky. Přečíst celý článek »

30 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Battlefield 1 představí svět na pokraji ničivé války
 

Battlefield 1 představí svět na pokraji ničivé války

Pátek 6.5.2016 22:04 - Tohle bude úsvit moderní války, kde zažijeme příběhy z nejvzdálenějších koutů světa s několika různými hrdiny v bitvách, jaké lidstvo kdy poznalo. Doplňěno o sběratelskou edici, pre-order bonusy a další věci. Přečíst celý článek »

273 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Čeká nás revoluce? Battlefield 5 se má odehrávat za první světové války
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
TheTonyCZ    Bylo by to super :) V Hardline jsem zkoušel Betu, ale přišlo mi to nehratelné...kdyby se to nejmenovalo Battlefield, prodeje by byly ještě horší, než dosud...První světová válka je z cela neprobádané území - ze kterého by se dalo hodně vytěžit a od DICE by bylo logické zamířit tam dříve než Activision...Stejně tak neporbádaná je Sever proti Jihu :)TheTonyCZthetonycz15907    1.3.2016 09:09 TheTonyCZ

Bylo by to super :) V Hardline jsem zkoušel Betu, ale přišlo mi to nehratelné...kdyby se to nejmenovalo Battlefield, prodeje by byly ještě horší, než dosud...První světová válka je z cela neprobádané území - ze kterého by se dalo hodně vytěžit a od DICE by bylo logické zamířit tam dříve než Activision...Stejně tak neporbádaná je Sever proti Jihu :)

TheTonyCZ    Bylo by to super :) V Hardline jsem zkoušel Betu, ale přišlo mi to nehratelné...kdyby se to nejmenovalo Battlefield, prodeje by byly ještě horší, než dosud...První světová válka je z cela neprobádané území - ze kterého by se dalo hodně vytěžit a od DICE by bylo logické zamířit tam dříve než Activision...Stejně tak neporbádaná je Sever proti Jihu :)TheTonyCZthetonycz15907    1.3.2016 09:07 TheTonyCZ

Bylo by to super :) V Hardline jsem zkoušel Betu, ale přišlo mi to nehratelné...kdyby se to nejmenovalo Battlefield, prodeje by byly ještě horší, než dosud...První světová válka je z cela neprobádané území - ze kterého by se dalo hodně vytěžit a od DICE by bylo logické zamířit tam dříve než Activision...Stejně tak neporbádaná je Sever proti Jihu :)

CzePavel99   1x   Sice bych radši WW2, ale i kdyby to byla první, tak bych byl celkem rád. Alespoň nějaká pořádná změna.CzePavel99czepavel9911259    29.2.2016 10:39 CzePavel99

Sice bych radši WW2, ale i kdyby to byla první, tak bych byl celkem rád. Alespoň nějaká pořádná změna.

Hoot    jestli to vazne bude z WW1 nebo WW2 tak to kupuju uz jenom z principu aby bylo videt ze o takovy hry je zajem... vaginoviny jako black cocks 3 opravdu nechciHoothoot11883    29.2.2016 02:07 Hoot

jestli to vazne bude z WW1 nebo WW2 tak to kupuju uz jenom z principu aby bylo videt ze o takovy hry je zajem... vaginoviny jako black cocks 3 opravdu nechci

PC CZ   1x   Nevím co řešíte, prvoválečné tanky (Landships) mají svoje brutální kouzlo. Ke konci války se objevovaly (na francouzské straně, ale měli i je i Američané) moderní tanky ve smyslu jak je chápeme dnes- tedy s věžemi jako Renault FT-17 nebo gigantický Char 2C. Britské Mark I-V anebo německý A7V či francouzský st. Chamond se používaly částečně jako AFV. Máte tu taky mix Male/Female strojů, stíhačky, bombardéry, obrněné bitevníky (Junkers J-I) , vzducholodě, automatické zbraně (samopaly) , plamenomety, již zmíněné zbraně na blízko (třeba i polní lopatku) , artilerii, jezdectvo atd. Nezapomínejte že ve Velké válce umřelo 20 000 000 lidí, na rozdíl od té druhé většinou vojáků. Je to jiný druh boje, tělo na tělo, ale snipery tu máte taky. Není důvod proč by to neměla být zajímavá hra. Plus krom tanků existovala i různá obrněná auta jako třeba Austin Putilov, Rolls Royce atd... A nakonec by mohli udělat DLC Russian Revolution kde by se dalo hrát za Čechoslováky.PC CZpc-cz31558    29.2.2016 01:58 PC CZ

Nevím co řešíte, prvoválečné tanky (Landships) mají svoje brutální kouzlo. Ke konci války se objevovaly (na francouzské straně, ale měli i je i Američané) moderní tanky ve smyslu jak je chápeme dnes- tedy s věžemi jako Renault FT-17 nebo gigantický Char 2C. Britské Mark I-V anebo německý A7V či francouzský st. Chamond se používaly částečně jako AFV. Máte tu taky mix Male/Female strojů, stíhačky, bombardéry, obrněné bitevníky (Junkers J-I) , vzducholodě, automatické zbraně (samopaly) , plamenomety, již zmíněné zbraně na blízko (třeba i polní lopatku) , artilerii, jezdectvo atd. Nezapomínejte že ve Velké válce umřelo 20 000 000 lidí, na rozdíl od té druhé většinou vojáků. Je to jiný druh boje, tělo na tělo, ale snipery tu máte taky. Není důvod proč by to neměla být zajímavá hra. Plus krom tanků existovala i různá obrněná auta jako třeba Austin Putilov, Rolls Royce atd... A nakonec by mohli udělat DLC Russian Revolution kde by se dalo hrát za Čechoslováky.

SamFisher   1x   Tak stále je tu naděje, že to bude Bad Company 3 :thumbup:SamFishersamfisher16017    27.2.2016 21:48 SamFisher

Tak stále je tu naděje, že to bude Bad Company 3 :thumbup:

Virus   1x   Kdyby "bojiště" přišlo s 1. světovou to by bylo něco. :-) Ta hra by hned získala jiný ráz. Nemyslím tím jen boje šavle, meče, palcáty, bajonety, ale to máme i granátníky, plamenomety, chemické útoky a hlavně některé zbraně nechvalné konstrukce. Takže při střelbě se to zasekne a už se bere klacek do ruky. :-) Jako mohlo by to mít své kouzlo ale co naplat. Musíme počkat s čím DICE přijde. :-)Virusvirus7406    27.2.2016 21:27 Virus

Kdyby "bojiště" přišlo s 1. světovou to by bylo něco. :-) Ta hra by hned získala jiný ráz. Nemyslím tím jen boje šavle, meče, palcáty, bajonety, ale to máme i granátníky, plamenomety, chemické útoky a hlavně některé zbraně nechvalné konstrukce. Takže při střelbě se to zasekne a už se bere klacek do ruky. :-) Jako mohlo by to mít své kouzlo ale co naplat. Musíme počkat s čím DICE přijde. :-)

ElementGamer    Moc se mi tomu nechce věřit, ale byl by to doslova dar z nebes. :D Tak uvidíme.ElementGamerelementgamer13999    27.2.2016 21:06 ElementGamer

Moc se mi tomu nechce věřit, ale byl by to doslova dar z nebes. :D Tak uvidíme.

kojot    Já bych si to představoval jako BF 1943, který byl pouze na konzole.kojotkojot14015    27.2.2016 18:00 kojot

Já bych si to představoval jako BF 1943, který byl pouze na konzole.

MoRt8    Tohle je jasnej FAKE nebo mi přestaňte říkat Nostradamus:-) Názory typu, že BF5 bude 1. nebo 2, světová na základě úspěchu Batalionu na Kicku jsou píčovina. Pokud hra vychází letos v listopadu, tak už musí bejt v podstatě "hotová", natož aby se teprve rozhodovalo o jejím zasazení. BF 6 možná, ale i tak nevidím jako reálnou šanci WW1. WW2 to je jiná, na to bych si i vsadil. Jak se střídaj v herním světě určitý cykly, tak teď se takřka 100%-ně blíží návrat do WW2 vod. BF a COD si samozřejmě nemůžou dovolit stát stranou zájmu fanoušků. Až se WW2 za pár let zase přejíme, vrátíme se do současnosti nebo budoucnosti. Ta poptávka je dle mýho primárně způsobená tím, že vlastně neexistuje pořádná MP WW2 akce na "novým enginu. " Všechno, co stálo za zahrání je z dnešního, ryze grafickýho, pohledu težkej old-gen a lidi jsou prostě zvědavý jak může WW2 vypadat se současnejma technologiema, protože prostě nemáme žádný srovnání.MoRt8mort88219    27.2.2016 15:20 MoRt8

Tohle je jasnej FAKE nebo mi přestaňte říkat Nostradamus:-) Názory typu, že BF5 bude 1. nebo 2, světová na základě úspěchu Batalionu na Kicku jsou píčovina. Pokud hra vychází letos v listopadu, tak už musí bejt v podstatě "hotová", natož aby se teprve rozhodovalo o jejím zasazení. BF 6 možná, ale i tak nevidím jako reálnou šanci WW1. WW2 to je jiná, na to bych si i vsadil. Jak se střídaj v herním světě určitý cykly, tak teď se takřka 100%-ně blíží návrat do WW2 vod. BF a COD si samozřejmě nemůžou dovolit stát stranou zájmu fanoušků. Až se WW2 za pár let zase přejíme, vrátíme se do současnosti nebo budoucnosti. Ta poptávka je dle mýho primárně způsobená tím, že vlastně neexistuje pořádná MP WW2 akce na "novým enginu. " Všechno, co stálo za zahrání je z dnešního, ryze grafickýho, pohledu težkej old-gen a lidi jsou prostě zvědavý jak může WW2 vypadat se současnejma technologiema, protože prostě nemáme žádný srovnání.

Anciabl    S tím netcodem moc nenadělají dokud budou používat ten engine. Sice tam přidali aji 60hz servery ale furt to není onoAnciablanciabl21472    27.2.2016 12:18 Anciabl

S tím netcodem moc nenadělají dokud budou používat ten engine. Sice tam přidali aji 60hz servery ale furt to není ono

markyzek    Pardon špatně jsem se vyjádřil, EA, který BF patří, jinak si za vším stojím, horší netcode než na 4ce žádná hra neměla.markyzekmarkyzek48393    27.2.2016 12:11 markyzek

Pardon špatně jsem se vyjádřil, EA, který BF patří, jinak si za vším stojím, horší netcode než na 4ce žádná hra neměla.

hRDLA    Pod Hardline se podlepsalo Visceral gameshRDLAhrdla20497    27.2.2016 12:06 hRDLA

Pod Hardline se podlepsalo Visceral games

markyzek    MazarSkunk_1: lepší válka? no, někoho lákají publicy s 64 lidma, mě spíš kompet 5/5 a proto tyhle super perky a custom věci jako granátomet pod zbraň je imho blbost. . BF4 byl ze začátku jak to začínalo fajn, nějakej ten turnájek na ESL, semtam ESL versus. . Ale s tím netcodem který opravili po roce a půl se ta hra stala nehratelnou. . DICE se snaží, ano, viz. Hardline leda tak vydělat prachy, pro blaho hráčů neudělali nikdy nic.markyzekmarkyzek48393    27.2.2016 12:02 markyzek

MazarSkunk_1: lepší válka? no, někoho lákají publicy s 64 lidma, mě spíš kompet 5/5 a proto tyhle super perky a custom věci jako granátomet pod zbraň je imho blbost. . BF4 byl ze začátku jak to začínalo fajn, nějakej ten turnájek na ESL, semtam ESL versus. . Ale s tím netcodem který opravili po roce a půl se ta hra stala nehratelnou. . DICE se snaží, ano, viz. Hardline leda tak vydělat prachy, pro blaho hráčů neudělali nikdy nic.

MazarSkunk_1   1x   markyzek: za prve) BF bez alspon minimalni upravy vybaveni? to snad nemyslis vazne (tak to seš ty a par jedincu) ...nebo snad kazdej si rad sve vybaveni upravej k obrazu svemu dokonce i v tvém battalionu 1944 bude uprava zbrani i kdyz treba minimalni. . A za druhe DICE se snazi a neustale se o BF4 zajima pridavaji novej obsah atd a to temer po dvou letech... myslis ze nebejt dlc a premium ze by se na to DICE nevykaslalo? .... a BF4 premium se da sehnat za cca 800 stovek a to pochybuju ze se da sehnat lepsi valka s obsahem na tehle urovni tak ze mi na DICE nesahej... (konzole)MazarSkunk_1mazarskunk_133608    27.2.2016 10:36 MazarSkunk_1

markyzek: za prve) BF bez alspon minimalni upravy vybaveni? to snad nemyslis vazne (tak to seš ty a par jedincu) ...nebo snad kazdej si rad sve vybaveni upravej k obrazu svemu dokonce i v tvém battalionu 1944 bude uprava zbrani i kdyz treba minimalni. . A za druhe DICE se snazi a neustale se o BF4 zajima pridavaji novej obsah atd a to temer po dvou letech... myslis ze nebejt dlc a premium ze by se na to DICE nevykaslalo? .... a BF4 premium se da sehnat za cca 800 stovek a to pochybuju ze se da sehnat lepsi valka s obsahem na tehle urovni tak ze mi na DICE nesahej... (konzole)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.czKomentář byl autorem naposledy upraven 27.2.2016 11:10

Původní verze před úpravami:markyzek: za prve) BF bez alspon minimalni upravy zbrani? to snad nemyslis vazne (tak to seš ty a par jedincu) ...nebo snad kazdej si rad sve vybaveni upravej k obrazu svemu dokonce i v tvém battalionu 1944 bude uprava zbrani i kdyz treba minimalni. . A za druhe DICE se snazi a neustale se o BF4 zajima pridavaji novej obsah atd a to temer po dvou letech... myslis ze nebejt dlc a premium ze by se na to DICE nevykaslalo? .... a BF4 premium se da sehnat za cca 800 stovek a to pochybudu ze se da sehnat lepsi valka s obsahem na tehle urovni tak ze mi na DICE nesahej...

kojot    darkramm88: Vidím to úplně stejně.kojotkojot14015    27.2.2016 10:06 kojot

darkramm88: Vidím to úplně stejně.

markyzek    nemám zájem. . killstreaky, perky, úpravy zbraní, vozidel, tohle prostě ne, manažeři od dice / ea / activision viděli jaký rozruch způsobil battalion 1944 a jak jsou po tom hráči hladoví a teď přijdou s tímhle, táhněte k čertu, nemůže to dopadnout dobře, zase dalších x DLC, season packy za větší peníze než samotná hra, premium účty na honění XP a super ranků. .

ne, děkuji, chci klasický pomalý akčňák alá CoD 1 / CoD 2 v novém enginu.
markyzekmarkyzek48393
    27.2.2016 08:37
markyzek

nemám zájem. . killstreaky, perky, úpravy zbraní, vozidel, tohle prostě ne, manažeři od dice / ea / activision viděli jaký rozruch způsobil battalion 1944 a jak jsou po tom hráči hladoví a teď přijdou s tímhle, táhněte k čertu, nemůže to dopadnout dobře, zase dalších x DLC, season packy za větší peníze než samotná hra, premium účty na honění XP a super ranků. .

ne, děkuji, chci klasický pomalý akčňák alá CoD 1 / CoD 2 v novém enginu.

23cicer   1x   Spekulace = reklama. . tim bych to uzavrel. .23cicer23cicer7279    27.2.2016 05:47 23cicer

Spekulace = reklama. . tim bych to uzavrel. .

darkramm88   3x   Zajímavé ale nevěřím. EA jednu ze svých top značek nedá všanc takovým to hazardem. Za prvé v 1. Sv. Válce hrálo USA jen okrajovou roli. Tím pádem jeden trh mrtvý protože kde není USA jako velmoc to Američani nekupují ani nehrají. Za druhé je to téma pro moderní pojetí fps úplně mimo. Skoro žádné automaty, letadla dvojplošníky a tanky pomalé lemry primárně určené na boj s pěchotou.
Jediná šance by byla zkusit se vydat cestou far cry primal. Brutalita boje na blizko, plynové granáty, dělostřelecká podpora a poměrně brutální zážitek. To je jedina šance jak k tomu dostat dnešní zvrácenou mládež. Jenže to by si pak BF odnesl pegi 18 a to by se rodičům nelíbilo.
Reálnější je ww2 ale rád bych viděl fiktivní konflikt za studené války. 70s 80s ;) tahle doba je naprosto mainstreamem nepolibena až na pár výjimek jako třeba první Black ops. Ale to je jen zbožné přání
darkramm88darkramm8817459
    27.2.2016 00:29
darkramm88

Zajímavé ale nevěřím. EA jednu ze svých top značek nedá všanc takovým to hazardem. Za prvé v 1. Sv. Válce hrálo USA jen okrajovou roli. Tím pádem jeden trh mrtvý protože kde není USA jako velmoc to Američani nekupují ani nehrají. Za druhé je to téma pro moderní pojetí fps úplně mimo. Skoro žádné automaty, letadla dvojplošníky a tanky pomalé lemry primárně určené na boj s pěchotou.
Jediná šance by byla zkusit se vydat cestou far cry primal. Brutalita boje na blizko, plynové granáty, dělostřelecká podpora a poměrně brutální zážitek. To je jedina šance jak k tomu dostat dnešní zvrácenou mládež. Jenže to by si pak BF odnesl pegi 18 a to by se rodičům nelíbilo.
Reálnější je ww2 ale rád bych viděl fiktivní konflikt za studené války. 70s 80s ;) tahle doba je naprosto mainstreamem nepolibena až na pár výjimek jako třeba první Black ops. Ale to je jen zbožné přání

Kolousek001   1x   Zrovna jako první světovou fakt nevidím že by měla šanci porazit Call of Duty :D :D vůbec to není oblíbená válka, spousta lidí jako kdyby o ní vůbec nevěděla :D atd... sázka na jistotu a hlavně kvalitu je prostě WWII , protože ta má i co nabídnout ...Kolousek001kolousek00128103    26.2.2016 23:06 Kolousek001

Zrovna jako první světovou fakt nevidím že by měla šanci porazit Call of Duty :D :D vůbec to není oblíbená válka, spousta lidí jako kdyby o ní vůbec nevěděla :D atd... sázka na jistotu a hlavně kvalitu je prostě WWII , protože ta má i co nabídnout ...

dartomis    Ano Prosím : 3 To je to na co čekáme ! :lol: :dance: :shock: :thumbup:dartomisdartomis13743    26.2.2016 22:35 dartomis

Ano Prosím : 3 To je to na co čekáme ! :lol: :dance: :shock: :thumbup:

hRDLA   4x   doufám že se bude dát customizovat koně :D
odkaz ]
odkaz ]
hRDLAhrdla20497
    26.2.2016 21:56
hRDLA

doufám že se bude dát customizovat koně :D
odkaz ]
odkaz ]

Lootmaster    TOPLootmasterlootmaster5989    26.2.2016 21:46 Lootmaster

TOP

vertigo   2x   James Faith: Přesně tak, byla to válka světová, ne jen Evropská. Navíc ještě námořní, letecká, ponorková. Všechny válečný konflikty jsou šílený a nesmyslný, ale ta právě zákopová, doslova se bojovalo o pár metru na liniích, my přijde ještě víc ve své podstatě obludnější. A když v dnešní době brečíme, že nemáme to a že se máme špatně, tak v kontextu co tam ty kluci tenkrát zažívali, neuvědumujeme a nevážíme si tej naší těžkej pohody v současnosti ;-)
Sorry budeme se radši bavit o hrách :lala:
vertigovertigo8493
    26.2.2016 20:32
vertigo

James Faith: Přesně tak, byla to válka světová, ne jen Evropská. Navíc ještě námořní, letecká, ponorková. Všechny válečný konflikty jsou šílený a nesmyslný, ale ta právě zákopová, doslova se bojovalo o pár metru na liniích, my přijde ještě víc ve své podstatě obludnější. A když v dnešní době brečíme, že nemáme to a že se máme špatně, tak v kontextu co tam ty kluci tenkrát zažívali, neuvědumujeme a nevážíme si tej naší těžkej pohody v současnosti ;-)
Sorry budeme se radši bavit o hrách :lala:

kojot    James Faith: Ano to přiznávám a máš pravdu, že bojiště bylo různorode, ale ty zákopy jsou pro tuto válku charakteristické. Bude to asi člověk od člověka, ale mě se moc první světová zpracovaná ve hře nebude líbit.kojotkojot14015    26.2.2016 20:30 kojot

James Faith: Ano to přiznávám a máš pravdu, že bojiště bylo různorode, ale ty zákopy jsou pro tuto válku charakteristické. Bude to asi člověk od člověka, ale mě se moc první světová zpracovaná ve hře nebude líbit.

versace186    Kurva prvá svetová? ! Tam sa ešte byli mečama tušim né? :Dversace186versace1868620    26.2.2016 20:27 versace186

Kurva prvá svetová? ! Tam sa ešte byli mečama tušim né? :D

Konwa    jednu vec vim jiste ze poku vyjde zase srač... z budoucnosti jak např u CoD tak to nekupuju a sklidnou dusi budu dal hrat BF4, a pokud vyjde BF z prvni svetove tak ho 100% koupim a nejradši bych si zahral aspon 17 hodinový singl :) ale i tak bych nadale hral multiplayer BF4 : PKonwakonwa28854    26.2.2016 20:23 Konwa

jednu vec vim jiste ze poku vyjde zase srač... z budoucnosti jak např u CoD tak to nekupuju a sklidnou dusi budu dal hrat BF4, a pokud vyjde BF z prvni svetove tak ho 100% koupim a nejradši bych si zahral aspon 17 hodinový singl :) ale i tak bych nadale hral multiplayer BF4 : P

Draper    Tak to by byl první Battlefield co bych koupilDraperdraper18948    26.2.2016 20:13 Draper

Tak to by byl první Battlefield co bych koupilKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MORTHSIR   4x   Povetsinou maji lide WW1 spojenou se zakopy, coz je prevazne zazita a mylna predstava. Nebylo to jen o zakopech. .MORTHSIRmorthsir17268    26.2.2016 19:49 MORTHSIR

Povetsinou maji lide WW1 spojenou se zakopy, coz je prevazne zazita a mylna predstava. Nebylo to jen o zakopech. .

three7   3x   Nevěřim, že by udělali WW1 a nebojim se zákopový války, to jsou alibistický kecy. WW1 má co nabídnout. Ale jestli jako Battlefield nevim? Spíš bych uvítal WW2.three7three710254    26.2.2016 19:40 three7

Nevěřim, že by udělali WW1 a nebojim se zákopový války, to jsou alibistický kecy. WW1 má co nabídnout. Ale jestli jako Battlefield nevim? Spíš bych uvítal WW2.

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11165 příspěvků), Jaký typ připojení k internetu používáte doma (23 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4306 příspěvků), STEAM -všechno sem (6361 příspěvků), Bazar knih (10 příspěvků), Star Citizen (62 příspěvků), Inzerce na Zingu (70 příspěvků), Seká se mi nový DOOM s těmito HW? (10 příspěvků), SirjeanCrixus (4 příspěvky), Anime koutek (459 příspěvků), Tak teda hraju Zaklínače 3. (36 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Staň se profesionálním jezdcem s produkty Thrustmaster

Vyznavači burácení motorů a vůně spálených pneumatik zpozorněte! Užívejte si rally, formule nebo kamionový simulátor na plno. Zatáčení na šipkách a…

 
 
 
Total War: Warhammer – invaze do nového světa

První Total War zasazený mimo naše dějiny je tu, povedl se lépe než jeho historičtí předchůdci?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Zaklínač 3: O víně a krvi - nehezké dobrodružství v krásné zemi

Geralt z Rivie to na své poslední výpravě nebudete mít vůbec jednoduché. Co ho čeká v barevné zemi?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Shadow of the Beast – krvežíznivá bestie

Chodící monstrum jménem Aarbron hlásí vzkříšení a dychtí po krvi víc než kdykoliv předtím.

 
Přečíst celý článek»Autor: Fakus - Platforma: Konzole
 
 
Homefront: The Revolution – novodobá americká revoluce

Partyzánské skupiny byly a stále jsou trnem v oku pro všechny armády na světě. Jejich zákeřnost v blízké budoucnosti pocítí také severokorejská…

 
Přečíst celý článek»Autor: Etien - Platforma: PC a konzole