Dnešní den si Ubisoft vybral pro vydání nového traileru, který prezentuje efekty GameWorks od Nvidie na grafických kartách GeForce.
To ale není vše, krom toho pro vás máme ještě hodně povedený fanouškovský filmeček.
A také skutečnost, že mapa ve finální verzi The Division by měla být šestkrát větší než v nedávné veřejné betě. Tohle vše vypočítal jeden uživatel na fóru Reddit.
Pokud by vám to ještě nestačilo, tak z nedávno streamu Ubisoftu na Twitchi jsme se dozvěděli, že na začátku nebudeme přímo na Manhattanu. V něm se budeme pohybovat až od 4. levelu.
nevim no jako u PS3 šel vidět nejaky postup v grafice, u PS4 nas už ani nic překvapit nemuže… jako jo super že to optimalizujou aby to jelo ale je trapne v roce 2013 ukazat hru ktra vypada skvěle gameplay a v roce 2016 hru vydají a je tak o 2 třidy niž… kdy vyšla PS4? hm… jako konec koncu je to jedno, nic extra zabavneho to neni a kupovat to nebudem, jim je to taky jedno, hlavně že se najde par joudu co to koupi a oni na tom něco vyvaří…
Chesse: Díky za info, už jen týden.
Jen tak btw vysel Launch Trailer na Division, tak by se mohl nahodit
Dik ze si to promazal, ale mohl by si v tom pripade mazat vse, takze i post co to zacal.
Ty odrazy jsou fakt super v těch kalužích
to: mareknr
[ odkaz ]
Hlavně to už uměl HL2EP2
[ odkaz ]
nebo
[ odkaz ]
Dnes to ve hrách prodávají jako nový uber efekt na který je třeba GTX980TI
Je mnoho způsobů jak dosáhnout realistického stínu. Dokonce je napsán na to GPU base algoritmus ale kdo by chtěl platit licenci ? ! Radši ať se strkají peníze do DRM samozřejmě…
Mr. Lolendo: Tiež si myslím, že to rozmazanie je plytvanie. Snažia sa to asi urobiť realistickejšie, ale mali by dať ľuďom na výber či to tak chcú alebo nie. Predpokladám, že používajú nejaký typ blur filtra po vyrenderovaní shadow mapy. Tento krok sa dá pekne preskočiť. Už keď renderujem shadow mapu vo vysokom rozlíšení, rád by som mal aj k tomu adekvátne ostré tiene. Ale každý má iný vkus. Takže by som uvítal, aby bolo použitie blur filtra voliteľné a prípadne tiež aj do akej hĺbky sa má obraz rozmazať (počet aplikáci blur filtra na výslednú shadow mapu) .
vyvoj hry jsem nesledoval a vicemene se ke me dostala az s betou, kdy jsem bez jakejchkoliv ocekavani hru spustil. Zezacatku, kdyz jsem delal chvili mise sam, tak jsem byl v rozpacich a rikal jsem si, ze to snad neni ani mozny aby za to chteli 60yoyo. Pak se ke me pridal kamos, chvili jsme se flakali po PVE a ja byl furt rozhodnutej ze je to sracka a ze to kupovat proste nebudu… no, a pak prisla Dark Zone, a ja myslel ze se poseru. Hral jsem nonstop do konce bety a predobjednal kolektorskou edici:D
Nvidia trailer vypadá parádně a i když nerad, tak souhlasim s Mr. Lolendo, takže počítám, že až jim to tam dojde taky, tak udělaj update upgrade grafiky jako The Crew. .
Chesse: To tam dokresli voe
No, to by slo no …
Chesse: no jo, do ceho vseho si nerejpnes vid hrozna povaha
Konwa: vyšel mod co grafiku upravuje aby byla tak jak na e3 2013 takže pokud máš doma 2x GTX 980 ti klidně si zahraj. Fakt nechápu co stou Grafikou pořád máte hra vypadá supr, ale jestli si někdo myslel že mu bude stačit průměrná karta v PC aby to rozjel na tu supr grafiku tak asi spadl na hlavu.
Tak mapa mě potěšila, bude co prozkoumávat. Jen ať vymakají to PVE.
Martass311: To že ty efekty ubírají na kvalite to je pravda ale také jsou jen pro ty co mají nejvýkonnější sestavy. Lidi si furt stěžujou, že hra dostala downgrade, ale mně to třeba vůbec nevadí, naopak jsem rád protože kdyby nebyl downgrade tk bych si tu hru ani nezahrál.
Konwa: Co si čekal od Ubisoftu ? Next Gen všech enginů ?
tak čekali jsem na to s kamošema že si to koupime, ale když jsem zkusili BETU tak vime jiste ze by to byly vyhozene penize a nebudu kupovat hru ktera v roce 2013 vypadala líp než v roce 2016 je mi jedno z jakeho duvodu ale jsou to šmejdi… ! ! !