Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
MORTHSIR
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Nekoukat, nevnimat a radeji chodit v noci kanalama !
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
KURŇA! ! ! Proč já vvvůůůůllll na to koukám! Nemůžu se dočkat!
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Lynch: Super zpráva, to si užiju. Já právě jedničku hrál čistě jen SP a tohle jsem úplně ignoroval, ale tady by se to mohlo hodit.
Komunita
Norbi001
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Super. Tak to si s chutí koupím, protože 2ka byla pak už po prvním dohrání lehká. Tím samozřejmě netvrdím, že jsem tam nechcípal jako pes, ale umíral jsem podstatně méně, než tomu bylo u DS 1.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Norbi001: SOTFS je určitě obtížnější. To pocítíš hlavně při SLV1 runu. Někteří nepřátelé, NPC a předměty jsou na jiných místech. Občas to může ale působit jako, že to je to přeplácané. Obtížnost je někdy zbytečně zvednutá jen počtem nepřátel. SOTFS verze navíc obsahuje 3 DLC, tedy The Lost Crowns trilogy. DLC z black armour edition tam nejsou. Jinak je zde také více nových NPC a bossáček. Co se týče grafiky tak není nějaký znatelný rozdíl. Jsou zde i malá vylepšení.
Komunita
MachujaNapitchi
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Norbi001: SOTFS je o dost těžší než původní DS2 a obsahuje komplet vše, včetně vylepšené grafické stránky (I když není to moc velký rozdíl) a je tam i jiné rozložení nepřátel, kterých je i více, takže prakticky je tam vše co v původním DS2 chybělo a je to pro lidi, kteří chtějí tu klasickou výzvu ze Souls her , protože DS2 se vydalo vstříc casual hráčům aby byla hra prakticky pro každého to ale neznamená, že byla nějak extrémně snadná, pro nováčky to určitě byl i tak pěkný nářez ale kdo hrál Demon’s Souls a DS1 více než třikrát, tak pro toho to byla hračka.
Komunita
Ratos
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Norbi001- tak to ti nereknu, protoze puvodni DS 2 jsem nehral, az tu scholar of the first sin edici…ale co jsem tak slysel tak zmen je tam hodne….
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
ElementGamer: Určitě tam bude něco jako orange soapstone abys mohl psát zprávy ostatním hráčům. Opět pomocí vybraných slov/hesel. To si snad ani nemůžou dovolit aby to tam nebylo.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
uz tri roky hraju DS1 a porad umiram a umiram
Komunita
SteveHood
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Ve dvojce to bylo tím pergamenem nebo křídou nebo další zhovadilostí. .
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jo a pro zdejší odborníky – má být v DSIII zase to předávání zpráv od hráčů? Na jakém principu to konkrétně funguje?
Komunita
Lincoln
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Monkeyskunk: To jsem si zase naběhl koukám Nevím jestli dělají okružku xD Já DS nikdy nehrál, ale BB to bylo tak, že jsem prostě šel a pod žebříkem na stejné dlažební kostce byl vždycky ten bubák. Oka asi jsem nedošel do nějakého checkpointu možná, tak ale nemusel být zrovna na té samé kostce 10x po sobě. Kdyby byl za rohem nebo prostě kdyby se pohyboval a po smrti by byl každý někde jinde, tak super, ale takhle . . No nicméně jak to píšu, tak to zní fakt blbě
Komunita
MORTHSIR
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Lincoln: Muzu se jeste zepat ja, kde jinde by podle tebe ty creepy meli byt, kdyz zemres ? Dumam nad tim, dumam, ale nic me nenapada Jakoze by si hra rekla, tak je to lama, tak mu ty creepy zrusim a najednou tam uz nebudou ? Nebo ze by chodili nejakou okruzku ? To asi jo, nezda se mi, ze by zustavali staticky na miste. Pripadne tim byl myslen jen ten respawn ? Jakoze, kdyz umres, tak se ti vseci spawnou a ty to musis zas vybit/probehnout ? Ono kdyz si to vymlatil nekolikrat po sobe, tak uz se ti spawnovat prestali. Ale nejsem si jiste, v kterym to bylo dilu, mam pocit ze v DS2
Komunita
Lincoln
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Nekoukat, nevnimat a radeji chodit v noci kanalama !
KURŇA! ! ! Proč já vvvůůůůllll na to koukám! Nemůžu se dočkat!
Lynch: Super zpráva, to si užiju. Já právě jedničku hrál čistě jen SP a tohle jsem úplně ignoroval, ale tady by se to mohlo hodit.
Super. Tak to si s chutí koupím, protože 2ka byla pak už po prvním dohrání lehká. Tím samozřejmě netvrdím, že jsem tam nechcípal jako pes, ale umíral jsem podstatně méně, než tomu bylo u DS 1.
Norbi001: SOTFS je určitě obtížnější. To pocítíš hlavně při SLV1 runu. Někteří nepřátelé, NPC a předměty jsou na jiných místech. Občas to může ale působit jako, že to je to přeplácané. Obtížnost je někdy zbytečně zvednutá jen počtem nepřátel. SOTFS verze navíc obsahuje 3 DLC, tedy The Lost Crowns trilogy. DLC z black armour edition tam nejsou. Jinak je zde také více nových NPC a bossáček. Co se týče grafiky tak není nějaký znatelný rozdíl. Jsou zde i malá vylepšení.
Norbi001: SOTFS je o dost těžší než původní DS2 a obsahuje komplet vše, včetně vylepšené grafické stránky (I když není to moc velký rozdíl) a je tam i jiné rozložení nepřátel, kterých je i více, takže prakticky je tam vše co v původním DS2 chybělo a je to pro lidi, kteří chtějí tu klasickou výzvu ze Souls her , protože DS2 se vydalo vstříc casual hráčům aby byla hra prakticky pro každého to ale neznamená, že byla nějak extrémně snadná, pro nováčky to určitě byl i tak pěkný nářez ale kdo hrál Demon’s Souls a DS1 více než třikrát, tak pro toho to byla hračka.
Norbi001- tak to ti nereknu, protoze puvodni DS 2 jsem nehral, az tu scholar of the first sin edici…ale co jsem tak slysel tak zmen je tam hodne….
ElementGamer: Určitě tam bude něco jako orange soapstone abys mohl psát zprávy ostatním hráčům. Opět pomocí vybraných slov/hesel. To si snad ani nemůžou dovolit aby to tam nebylo.
uz tri roky hraju DS1 a porad umiram a umiram
Ve dvojce to bylo tím pergamenem nebo křídou nebo další zhovadilostí. .
V třetím díle budeš posílat holuby
Jo a pro zdejší odborníky – má být v DSIII zase to předávání zpráv od hráčů? Na jakém principu to konkrétně funguje?
Monkeyskunk: To jsem si zase naběhl koukám Nevím jestli dělají okružku xD Já DS nikdy nehrál, ale BB to bylo tak, že jsem prostě šel a pod žebříkem na stejné dlažební kostce byl vždycky ten bubák. Oka asi jsem nedošel do nějakého checkpointu možná, tak ale nemusel být zrovna na té samé kostce 10x po sobě. Kdyby byl za rohem nebo prostě kdyby se pohyboval a po smrti by byl každý někde jinde, tak super, ale takhle . . No nicméně jak to píšu, tak to zní fakt blbě
Tak a mam dost ! Diky za zpestreni dne.
Lincoln: Muzu se jeste zepat ja, kde jinde by podle tebe ty creepy meli byt, kdyz zemres ? Dumam nad tim, dumam, ale nic me nenapada Jakoze by si hra rekla, tak je to lama, tak mu ty creepy zrusim a najednou tam uz nebudou ? Nebo ze by chodili nejakou okruzku ? To asi jo, nezda se mi, ze by zustavali staticky na miste. Pripadne tim byl myslen jen ten respawn ? Jakoze, kdyz umres, tak se ti vseci spawnou a ty to musis zas vybit/probehnout ? Ono kdyz si to vymlatil nekolikrat po sobe, tak uz se ti spawnovat prestali. Ale nejsem si jiste, v kterym to bylo dilu, mam pocit ze v DS2
Lol díky všem jste skvělé publikum