Uživatel nepřihlášen
Deus Ex: Mankind Divided vychází 23.8.2016
 

Patch pro Rise of the Tomb Raider přidává na PC podporu DirectX 12

Pondělí 14.3.2016 10:11 - Autor: Ivan "killjezor" Jeziorek - Rubrika: Novinky Novinka

A samozřejmě opravuje některé další chyby.

Pokud máte zakoupenou PC verzi hry Rise of the Tomb Raider, můžete očekávat automatické stáhnutí nového patche 1.0.638.6, jestli tedy máte povoleny automatické aktualizace. Jinak musíte spustit hru a až pak se vám patch nainstaluje. V průběhu "několika dnů, můžete očekávat také Windows 10 Store verzi této aktualizace.

Podle zprávy si hráči mající ten "pravý hardware", a pokud mají nainstalované nejnovější ovladače pro grafiku, všimnou znatelně lepšího výkonu s podporou DirectX 12.

Spolu s touto podporou přidává aktualizace technologii Nvidia VXAO Ambient Occlusion (pouze ale na Steamu) a také novou benchmark funkci, umožňující snadné porovnání výkonu na různých systémech a s různým grafickým nastavením.

Patch navíc také opravuje některé chyby u HBAO+ a další problémy u Ambient Occlusion, spolu s problémy u motion bluru ve 3D stereoskopickém režimu. Samozřejmostí je, že patch obsahuje celou řadu dalších menších optimalizací, oprav chyb a dalších drobných vylepšení.

Celý seznam oprav můžete najít na Steamu.

Tisk
Rise of the Tomb Raider na PC, PS4, Xbox One, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider
Související novinky
 
Nový trailer pro Rise of the Tomb Raider ukazuje nadcházející dodatečné balíčky Blood Ties a Lara's Nightmare

Nový trailer pro Rise of the Tomb Raider ukazuje nadcházející dodatečné balíčky Blood Ties a Lara's Nightmare

Pondělí 22.8.2016 18:17 - Postupně budeme odhalovat tajemství sídla Croftů, ze kterého se musí Lara vystěhovat. A následně ho budeme v DLC Lara's Nightmare bránit. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, Xbox One
Několik nových obrázků z připravovaných DLC pro Rise of the Tomb Raider

Několik nových obrázků z připravovaných DLC pro Rise of the Tomb Raider

Středa 17.8.2016 14:35 - Stejně tak tu máme další pohled na skin s klasickou Larou a concept art jejího sídla. Přečíst celý článek »

6 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Sestřih gameplay záběrů z PS4 verze Rise of the Tomb Raider

Sestřih gameplay záběrů z PS4 verze Rise of the Tomb Raider

Pátek 29.7.2016 21:19 - Minutové přežívání Lary Croft nejen na Sibiři. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Patch pro Rise of the Tomb Raider přidává na PC podporu DirectX 12
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Mr.Lolendo   1x   Taky nechápu co řeší. Dříve AMD bylo první s DX11 kde byla hlavní teselace. Ta se nejenom dobře prodávala marketingově ale i byl to hmatatelný důvod. Ale AMD karty měli neefektivní teselační jednotky takže to stejně bylo pro tu nejdražší grafiku. Potom vyšla nová řada od Nvidie která je rozmetala výkonem v teselaci a taky konečně bylo už více her kde se to dalo využít.

Zde je zase obdobná situace.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    23.3.2016 10:59
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od Anciabl:Taky nechápu co řeší. Dříve AMD bylo první s DX11 kde byla hlavní teselace. Ta se nejenom dobře prodávala marketingově ale i byl to hmatatelný důvod. Ale AMD karty měli neefektivní teselační jednotky takže to stejně bylo pro tu nejdražší grafiku. Potom vyšla nová řada od Nvidie která je rozmetala výkonem v teselaci a taky konečně bylo už více her kde se to dalo využít.

Zde je zase obdobná situace.

Anciabl napsal:Proč by měl být problém ? Myslíš že se přestane u her používat dx11 ? Než tu podporu vyřadí tak to bude minimálně další 4 roky. Kdo chce dx12 jak já tak si stejně koupí novou řadu grafik s plnou podporou. Zdá se mě že komu nejvíc vadí špatná podpora AC u Nvidie jsou lidi co maj AMD :D

Anciabl    Proč by měl být problém ? Myslíš že se přestane u her používat dx11 ? Než tu podporu vyřadí tak to bude minimálně další 4 roky. Kdo chce dx12 jak já tak si stejně koupí novou řadu grafik s plnou podporou. Zdá se mě že komu nejvíc vadí špatná podpora AC u Nvidie jsou lidi co maj AMD :DAnciablanciabl21472    23.3.2016 09:40 Anciabl

@ odpověď na komentář od Thunders:Proč by měl být problém ? Myslíš že se přestane u her používat dx11 ? Než tu podporu vyřadí tak to bude minimálně další 4 roky. Kdo chce dx12 jak já tak si stejně koupí novou řadu grafik s plnou podporou. Zdá se mě že komu nejvíc vadí špatná podpora AC u Nvidie jsou lidi co maj AMD :D

Thunders napsal:Anciabl: Dřív to vůbec nevadilo ale s příchodem nových her, který podporují DX12 třeba i částečně to problém je a bude. AMD sice nepodává heroickej výkon ale co by si čekal od her, který mají podporu DX12 přidanou až později. Těch pár desítek procent výkonu na víc je ale znát a není to něco co by bylo zanedbatelný.

Thunders   1x   Anciabl: Dřív to vůbec nevadilo ale s příchodem nových her, který podporují DX12 třeba i částečně to problém je a bude. AMD sice nepodává heroickej výkon ale co by si čekal od her, který mají podporu DX12 přidanou až později. Těch pár desítek procent výkonu na víc je ale znát a není to něco co by bylo zanedbatelný.Thundersthunders32899    22.3.2016 19:21 Thunders

Anciabl: Dřív to vůbec nevadilo ale s příchodem nových her, který podporují DX12 třeba i částečně to problém je a bude. AMD sice nepodává heroickej výkon ale co by si čekal od her, který mají podporu DX12 přidanou až později. Těch pár desítek procent výkonu na víc je ale znát a není to něco co by bylo zanedbatelný.

Anciabl    Jasně kvůli špatný podpoře AS která do příchodu dx12 nebyla ani nějak potřeba lidi přestanou kupovat jejich grafiky :D AMD to umí jen proto že z Mantle věděli že to bude potřeba a i tak tam ani AMD nepodává heroickej výkon tak nevím co furt brblešAnciablanciabl21472    22.3.2016 18:40 Anciabl

@ odpověď na komentář od Thunders:Jasně kvůli špatný podpoře AS která do příchodu dx12 nebyla ani nějak potřeba lidi přestanou kupovat jejich grafiky :D AMD to umí jen proto že z Mantle věděli že to bude potřeba a i tak tam ani AMD nepodává heroickej výkon tak nevím co furt brbleš

Thunders napsal:Tak to jsi jediný na světě pokud máš lepší výkon u DX12. :-D

Thunders   1x   Tak to jsi jediný na světě pokud máš lepší výkon u DX12. :-DThundersthunders32899    22.3.2016 18:22 Thunders

@ odpověď na komentář od Zbrojovak:Tak to jsi jediný na světě pokud máš lepší výkon u DX12. :-D

Zbrojovak napsal:Jak to poznam ve hre? JHa mam maxwell a zadne problem nepozoruju, naopak vykon ma vetsi nez na DX11

Thunders   2x   Nvidia se k tomu radši vůbec nevyjadřuje a je z ticha. :-D Kdyby něco těch o problémech řekla a dostalo by se to více do povědomí, tak by i ti méně chápaví přestali kupovat jejich grafiky. :-DThundersthunders32899    22.3.2016 18:20 Thunders

@ odpověď na komentář od Anciabl:Nvidia se k tomu radši vůbec nevyjadřuje a je z ticha. :-D Kdyby něco těch o problémech řekla a dostalo by se to více do povědomí, tak by i ti méně chápaví přestali kupovat jejich grafiky. :-D

Anciabl napsal:Ste natvrdlí nebo jak ? Vždyt to všeci vědí že je to chyba v kartě. Kdyby to tak nebylo tak se to odstraní ovladačem. Tvrdí snad Nvidia že je problém jinde ?

☩ SVERIGE ☩   1x   
sám Microshit ukázal jak sa s DX12 dělá optimalizaca
odkaz ]
☩ SVERIGE ☩sverige46547
    21.3.2016 20:49
☩ SVERIGE ☩


sám Microshit ukázal jak sa s DX12 dělá optimalizaca
odkaz ]

Zbrojovak    Jak to poznam ve hre? JHa mam maxwell a zadne problem nepozoruju, naopak vykon ma vetsi nez na DX11Zbrojovakzbrojovak53649    21.3.2016 19:11 Zbrojovak

Jak to poznam ve hre? JHa mam maxwell a zadne problem nepozoruju, naopak vykon ma vetsi nez na DX11

Anciabl   1x   Ste natvrdlí nebo jak ? Vždyt to všeci vědí že je to chyba v kartě. Kdyby to tak nebylo tak se to odstraní ovladačem. Tvrdí snad Nvidia že je problém jinde ?Anciablanciabl21472    21.3.2016 18:36 Anciabl

Ste natvrdlí nebo jak ? Vždyt to všeci vědí že je to chyba v kartě. Kdyby to tak nebylo tak se to odstraní ovladačem. Tvrdí snad Nvidia že je problém jinde ?

Rivers25   1x   Tady je krásně vysvětlený, proč Nvidie nezvládá AS. Může za to hlavně jejich hardware.
odkaz ]
Rivers25rivers2519181
    21.3.2016 17:50
Rivers25

Tady je krásně vysvětlený, proč Nvidie nezvládá AS. Může za to hlavně jejich hardware.
odkaz ]

Viky.05    Ale vždyť Mr. Lolendo psal, že to je jen marketing! :D :DViky.05viky0531530    21.3.2016 17:26 Viky.05

@ odpověď na komentář od ☩ SVERIGE ☩:Ale vždyť Mr. Lolendo psal, že to je jen marketing! :D :D

☩ SVERIGE ☩ napsal:Doom využívá asynchronní shadery, vývojáři si chválí nárůst výkonu

odkaz ]

☩ SVERIGE ☩   3x   Doom využívá asynchronní shadery, vývojáři si chválí nárůst výkonu

odkaz ]
☩ SVERIGE ☩sverige46547
    21.3.2016 17:14
☩ SVERIGE ☩

Doom využívá asynchronní shadery, vývojáři si chválí nárůst výkonu

odkaz ]

Thunders   3x   A co má jako být, že je DX12 na principu Mantle. To, že Nvidia neumí AS je jejich problém Mantle s tím nemá nic společnýho. Je to jejich chyba, že GTX karty nepodporují takový standart, který je na světě už nějaký pátek. Díky Mantle by žádný DX12 nevznikl a nebo bychom se ho dočkali až za hodně dlouhou dobu. Teď už zbývá udělat pořádný hry, který na nových DX12 poběží od základu, k tomu vydat grafický karty, který budou mít plnou podporu a snad se máme na co těšit. Už teď AMD karty s částečnou podporou jasně dokazují jaký to má smysl, když některé karty poráží ty o třídu výš. Kdyby se ten problém s AS dal vyřešit softwarově tak by to Nvidia už dávno udělala chyba je v návrhu jejich karet. Zajímavý, že se k tomu nikdo od Nvidie oficiálně nevyjádřil. Proč asi. :-DThundersthunders32899    21.3.2016 16:26 Thunders

A co má jako být, že je DX12 na principu Mantle. To, že Nvidia neumí AS je jejich problém Mantle s tím nemá nic společnýho. Je to jejich chyba, že GTX karty nepodporují takový standart, který je na světě už nějaký pátek. Díky Mantle by žádný DX12 nevznikl a nebo bychom se ho dočkali až za hodně dlouhou dobu. Teď už zbývá udělat pořádný hry, který na nových DX12 poběží od základu, k tomu vydat grafický karty, který budou mít plnou podporu a snad se máme na co těšit. Už teď AMD karty s částečnou podporou jasně dokazují jaký to má smysl, když některé karty poráží ty o třídu výš. Kdyby se ten problém s AS dal vyřešit softwarově tak by to Nvidia už dávno udělala chyba je v návrhu jejich karet. Zajímavý, že se k tomu nikdo od Nvidie oficiálně nevyjádřil. Proč asi. :-D

Mr.Lolendo   1x   to: Thunders
Máme tu jasné fakta přímo před očima a Anciabl správně je připomíná. DX12 je založeno na principu Mantle. Mantle je dítě AMD. Takže je podpora AC docela logická u AMD. To ale neznamená že Nvidia má špatný návrh čipu. (ne PCB prosím-tě :D)
Ve směs na tom nezáleží protože až přijdou nové karty Pascal tak to bude o něčem jiném. Do té dobu tu stejně nebudou hry které bys chtěl provozovat na DX12 protože žádný benefit ti to nedá. Možná až příští rok se dočkáme her u kterých DX12 bude něco znamenat. Není tedy kam spěchat. Navíc Nvidia nás několikrát přesvědčila že umí výborně optimalizovat ovladače a je ona kdo ty ovladače optimalizovat musí kvůli DX12.

Že si musíš kupovat novou kartu kvůli novějšímu DX není novinka ale stará historie. DX10 umělo dříve NV, DX11 zase AMD... ale mělo to nějaký zásadní vliv. Nemělo tedy pokud nejsi člověk co má sestavu za 50K a více každý dva roky.
Pro mainstream to opravdu nemá žádný význam kdo bude první protože z historie víme že než s tím přijdou vývojáři a začnou to dělat správně tak už u máme další verzi DirectX
Mr.Lolendomrlolendo10723
    20.3.2016 13:35
Mr.Lolendo

to: Thunders
Máme tu jasné fakta přímo před očima a Anciabl správně je připomíná. DX12 je založeno na principu Mantle. Mantle je dítě AMD. Takže je podpora AC docela logická u AMD. To ale neznamená že Nvidia má špatný návrh čipu. (ne PCB prosím-tě :D)
Ve směs na tom nezáleží protože až přijdou nové karty Pascal tak to bude o něčem jiném. Do té dobu tu stejně nebudou hry které bys chtěl provozovat na DX12 protože žádný benefit ti to nedá. Možná až příští rok se dočkáme her u kterých DX12 bude něco znamenat. Není tedy kam spěchat. Navíc Nvidia nás několikrát přesvědčila že umí výborně optimalizovat ovladače a je ona kdo ty ovladače optimalizovat musí kvůli DX12.

Že si musíš kupovat novou kartu kvůli novějšímu DX není novinka ale stará historie. DX10 umělo dříve NV, DX11 zase AMD... ale mělo to nějaký zásadní vliv. Nemělo tedy pokud nejsi člověk co má sestavu za 50K a více každý dva roky.
Pro mainstream to opravdu nemá žádný význam kdo bude první protože z historie víme že než s tím přijdou vývojáři a začnou to dělat správně tak už u máme další verzi DirectX

☩ SVERIGE ☩   1x   DX12 akorat kopiruje Mantle takze AMD nema s DX12 problem☩ SVERIGE ☩sverige46547    20.3.2016 11:35 ☩ SVERIGE ☩

DX12 akorat kopiruje Mantle takze AMD nema s DX12 problem

Anciabl    Nevím co tu kua řešíte jak trubky když to Nvidia ani AMD nejde dobře protože nevěděli jak ten dx12 bude přesně fungovat když dělali karty. Počkejte na novou řadu grafiky kde bude plná podpora dx12 a pak se tu hádejteAnciablanciabl21472    20.3.2016 10:18 Anciabl

Nevím co tu kua řešíte jak trubky když to Nvidia ani AMD nejde dobře protože nevěděli jak ten dx12 bude přesně fungovat když dělali karty. Počkejte na novou řadu grafiky kde bude plná podpora dx12 a pak se tu hádejte

☩ SVERIGE ☩   1x   aj 390X porážá 980Ti

a co sa tyče GOW ktery jede na 12 roku starém enginu a ti vymastenci do toho daju DX12 to nikdy nemoze fungovat
☩ SVERIGE ☩sverige46547
    20.3.2016 08:37
☩ SVERIGE ☩

@ odpověď na komentář od Thunders:aj 390X porážá 980Ti

a co sa tyče GOW ktery jede na 12 roku starém enginu a ti vymastenci do toho daju DX12 to nikdy nemoze fungovat

Thunders napsal:Třeba tady je jasně vidět jak FuryX poráží 980ti, když hra běží v DX12. [ odkaz ] A hra už vyšla, takže neříkej nic o tom, že je ve vývoji. To, že Hitman je v takovým stavu je věc druhá. A, že u GOW podává 390x lepší výkon bude tím, že tahle hra DX12 vůbec nevyužívá a celý je to jedna velká blamáž se strany Microsoftu. S tímhle souhlasím, že si z nás vývojáři dělají srandu. Pokud nějaká hra využívá aspoň z části DX12, kde se používají asynchronní shadery tak má nvidia velký problém, když je narozdíl od Amd nezvládá a je jedno jestli je hra v alfě nebo beta stádiu. Žádná softwarová oprava nvidii nepomůže. Chyba je v návrhu PCB, takže pokud si majitelé současných GTX grafik budou chtít zahrát nové hry s DX12 bez problémů tak jim nezbývá nic jiného než si koupit novou grafiku, která bude tenhle standart zvládat.

Thunders   2x   Třeba tady je jasně vidět jak FuryX poráží 980ti, když hra běží v DX12. [ odkaz ] A hra už vyšla, takže neříkej nic o tom, že je ve vývoji. To, že Hitman je v takovým stavu je věc druhá. A, že u GOW podává 390x lepší výkon bude tím, že tahle hra DX12 vůbec nevyužívá a celý je to jedna velká blamáž se strany Microsoftu. S tímhle souhlasím, že si z nás vývojáři dělají srandu. Pokud nějaká hra využívá aspoň z části DX12, kde se používají asynchronní shadery tak má nvidia velký problém, když je narozdíl od Amd nezvládá a je jedno jestli je hra v alfě nebo beta stádiu. Žádná softwarová oprava nvidii nepomůže. Chyba je v návrhu PCB, takže pokud si majitelé současných GTX grafik budou chtít zahrát nové hry s DX12 bez problémů tak jim nezbývá nic jiného než si koupit novou grafiku, která bude tenhle standart zvládat.Thundersthunders32899    20.3.2016 02:53 Thunders

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Třeba tady je jasně vidět jak FuryX poráží 980ti, když hra běží v DX12. [ odkaz ] A hra už vyšla, takže neříkej nic o tom, že je ve vývoji. To, že Hitman je v takovým stavu je věc druhá. A, že u GOW podává 390x lepší výkon bude tím, že tahle hra DX12 vůbec nevyužívá a celý je to jedna velká blamáž se strany Microsoftu. S tímhle souhlasím, že si z nás vývojáři dělají srandu. Pokud nějaká hra využívá aspoň z části DX12, kde se používají asynchronní shadery tak má nvidia velký problém, když je narozdíl od Amd nezvládá a je jedno jestli je hra v alfě nebo beta stádiu. Žádná softwarová oprava nvidii nepomůže. Chyba je v návrhu PCB, takže pokud si majitelé současných GTX grafik budou chtít zahrát nové hry s DX12 bez problémů tak jim nezbývá nic jiného než si koupit novou grafiku, která bude tenhle standart zvládat.

Mr.Lolendo napsal:Jaký testy? ! Myslíš testy her které jsou v alfa či beta stádiu? ! Ale prosím tě. Od kdy má něco takového váhu co je teprve ve vývoji? FuryX vtipně má nižší výkon než 390x v Gears of War dx12. Hmm čím to asi bude? !
Tady nejde o karty Nvidie či AMD. Tady jde o to že se s námi Microsoft a vývojáři her snaží vyjebat.

Novej Hitman se rýsuje že bude neoptimalizovaný odpad. [ odkaz ]

Mr.Lolendo    Jaký testy? ! Myslíš testy her které jsou v alfa či beta stádiu? ! Ale prosím tě. Od kdy má něco takového váhu co je teprve ve vývoji? FuryX vtipně má nižší výkon než 390x v Gears of War dx12. Hmm čím to asi bude? !
Tady nejde o karty Nvidie či AMD. Tady jde o to že se s námi Microsoft a vývojáři her snaží vyjebat.

Novej Hitman se rýsuje že bude neoptimalizovaný odpad. [ odkaz ]
Mr.Lolendomrlolendo10723
    19.3.2016 18:20
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od Thunders:Jaký testy? ! Myslíš testy her které jsou v alfa či beta stádiu? ! Ale prosím tě. Od kdy má něco takového váhu co je teprve ve vývoji? FuryX vtipně má nižší výkon než 390x v Gears of War dx12. Hmm čím to asi bude? !
Tady nejde o karty Nvidie či AMD. Tady jde o to že se s námi Microsoft a vývojáři her snaží vyjebat.

Novej Hitman se rýsuje že bude neoptimalizovaný odpad. [ odkaz ]

Thunders napsal:Mr. Lolendo: Další nvidia cry fangirl co nemůže unést, že Amd má díky fungujícím AS při DX12 lepší výkon než Nvidia. Tak to prostě je a dokazují to různé testy. Díky tomu má FuryX lepší výkon než 980ti.

Lazy    ☩ SVERIGE ☩: Ze DX12 jede naprd na NVIDIA kartach sa vi, takze asi tak. A je dobre dat vedet ze na AMD je to taky katastrofa, to jen aby tady nekdo zas netvrdil jak je AMD bozi :-DLazylazy34358    19.3.2016 17:56 Lazy

☩ SVERIGE ☩: Ze DX12 jede naprd na NVIDIA kartach sa vi, takze asi tak. A je dobre dat vedet ze na AMD je to taky katastrofa, to jen aby tady nekdo zas netvrdil jak je AMD bozi :-D

☩ SVERIGE ☩   1x   
kdyz sa do toho nesere neschopna strana zelenych
odkaz ]

a toto uz sem nedas ze jim to taky jede pod DX12 hur a to tu hru maju zaplacenu ubozaci
odkaz ]
☩ SVERIGE ☩sverige46547
    19.3.2016 17:35
☩ SVERIGE ☩

@ odpověď na komentář od Lazy:
kdyz sa do toho nesere neschopna strana zelenych
odkaz ]

a toto uz sem nedas ze jim to taky jede pod DX12 hur a to tu hru maju zaplacenu ubozaci
odkaz ]

Lazy napsal:odkaz ] :-D Proste co na to rict AMD jede!

Lazy    odkaz ] :-D Proste co na to rict AMD jede!Lazylazy34358    19.3.2016 17:18 Lazy

odkaz ] :-D Proste co na to rict AMD jede!

Thunders   3x   Další nvidia cry fangirl co nemůže unést, že Amd má díky fungujícím AS při DX12 lepší výkon než Nvidia. Tak to prostě je a dokazují to různé testy. Díky tomu má FuryX lepší výkon než 980ti.Thundersthunders32899    19.3.2016 16:59 Thunders

Další nvidia cry fangirl co nemůže unést, že Amd má díky fungujícím AS při DX12 lepší výkon než Nvidia. Tak to prostě je a dokazují to různé testy. Díky tomu má FuryX lepší výkon než 980ti.

Thunders   3x   Mr. Lolendo: Další nvidia cry fangirl co nemůže unést, že Amd má díky fungujícím AS při DX12 lepší výkon než Nvidia. Tak to prostě je a dokazují to různé testy. Díky tomu má FuryX lepší výkon než 980ti.Thundersthunders32899    19.3.2016 16:58 Thunders

Mr. Lolendo: Další nvidia cry fangirl co nemůže unést, že Amd má díky fungujícím AS při DX12 lepší výkon než Nvidia. Tak to prostě je a dokazují to různé testy. Díky tomu má FuryX lepší výkon než 980ti.

Mr.Lolendo    LOL prosím nešiř nám sem tu propagandu Jana "diz-debila" Stache
Všichni moc dobře ví co je ten web zač. AMD propaganda...

Krom toho nechápu co je k nepochopení z odkazu na wiki co jsem zde dříve uvedl. Zde tedy znova [ odkaz ]
V poslední tabulce na té stránce je to krásně uvedeno. Takže Intel je jediný co má GPU s plnou podporou.

Stejně ale tahle diskuze a celá PR kampaň je o poměřování pimpásků dokud tu nebudou nativní DX12 hry správně využívající dané technologie. O čemž stejně pochybuji že se dočkáme protože s posledníma Directama to nebyla žádná sláva. Taky každej "navíc" efekt vývojáři a AMD s Nvidii prodávají k podnícení koupě té nejdražší karty.
Jediná AAA hra která tak nekonala a opravdu vykouzlila luxusní grafiku s rozumnými nároky je Star Wars BattleFront. Vše ostatní je bída a utrpení.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    18.3.2016 19:30
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od Viky.05:LOL prosím nešiř nám sem tu propagandu Jana "diz-debila" Stache
Všichni moc dobře ví co je ten web zač. AMD propaganda...

Krom toho nechápu co je k nepochopení z odkazu na wiki co jsem zde dříve uvedl. Zde tedy znova [ odkaz ]
V poslední tabulce na té stránce je to krásně uvedeno. Takže Intel je jediný co má GPU s plnou podporou.

Stejně ale tahle diskuze a celá PR kampaň je o poměřování pimpásků dokud tu nebudou nativní DX12 hry správně využívající dané technologie. O čemž stejně pochybuji že se dočkáme protože s posledníma Directama to nebyla žádná sláva. Taky každej "navíc" efekt vývojáři a AMD s Nvidii prodávají k podnícení koupě té nejdražší karty.
Jediná AAA hra která tak nekonala a opravdu vykouzlila luxusní grafiku s rozumnými nároky je Star Wars BattleFront. Vše ostatní je bída a utrpení.

Viky.05 napsal:Mr. Lolendo: Tady máš tu paralelní architekturu té Nvidie a "margetingu" ala AS...: [ odkaz ]

A to je hra sice na engine DX11, ale v průběhu vývoje se už počítalo s DX12, tím pádem se to bude dále zhoršovat na Nvidii dokud nevydá Pascala, protože je na tom stávající architektura špatně

A taky se tam dočteš, že žádná grafika neumí komplet DX12, tzn. tier 3. Resp- grafika "x" umí některé fíčury s tier 1 a 2, grafika "y" má 1 a 3 a grafika z má třeba 2 a 3 (bráno z rezervou samozřejmě) . Prostě každá grafika umí něco, ale žádná neumí vše

Jinak tuším, že úplně 1. hra, která bude na DX12 by měl být Deus EX...

Viky.05   1x   Mr. Lolendo: Tady máš tu paralelní architekturu té Nvidie a "margetingu" ala AS...: [ odkaz ]

A to je hra sice na engine DX11, ale v průběhu vývoje se už počítalo s DX12, tím pádem se to bude dále zhoršovat na Nvidii dokud nevydá Pascala, protože je na tom stávající architektura špatně

A taky se tam dočteš, že žádná grafika neumí komplet DX12, tzn. tier 3. Resp- grafika "x" umí některé fíčury s tier 1 a 2, grafika "y" má 1 a 3 a grafika z má třeba 2 a 3 (bráno z rezervou samozřejmě) . Prostě každá grafika umí něco, ale žádná neumí vše

Jinak tuším, že úplně 1. hra, která bude na DX12 by měl být Deus EX...
Viky.05viky0531530
    18.3.2016 15:17
Viky.05

Mr. Lolendo: Tady máš tu paralelní architekturu té Nvidie a "margetingu" ala AS...: [ odkaz ]

A to je hra sice na engine DX11, ale v průběhu vývoje se už počítalo s DX12, tím pádem se to bude dále zhoršovat na Nvidii dokud nevydá Pascala, protože je na tom stávající architektura špatně

A taky se tam dočteš, že žádná grafika neumí komplet DX12, tzn. tier 3. Resp- grafika "x" umí některé fíčury s tier 1 a 2, grafika "y" má 1 a 3 a grafika z má třeba 2 a 3 (bráno z rezervou samozřejmě) . Prostě každá grafika umí něco, ale žádná neumí vše

Jinak tuším, že úplně 1. hra, která bude na DX12 by měl být Deus EX...

☩ SVERIGE ☩   1x   nema cenu komentovat tento EPIC FAIL

odkaz ]

odkaz ]
☩ SVERIGE ☩sverige46547
    17.3.2016 15:26
☩ SVERIGE ☩

nema cenu komentovat tento EPIC FAIL

odkaz ]

odkaz ]

Lazy    Anciabl: Tak ono nez tu bude plnohodnotny dx12 tak uz sa dx11 ani pouzivat nebude :-DLazylazy34358    16.3.2016 18:05 Lazy

Anciabl: Tak ono nez tu bude plnohodnotny dx12 tak uz sa dx11 ani pouzivat nebude :-D

Anciabl    Lazy: Dřív byly hry s plnohodnotným dx9 aji 11 tak proč by nemohla hra mít 11 aji 12 :D Takhle ted budou skoro všechny hry dokud dx11 nevymřeAnciablanciabl21472    16.3.2016 17:54 Anciabl

Lazy: Dřív byly hry s plnohodnotným dx9 aji 11 tak proč by nemohla hra mít 11 aji 12 :D Takhle ted budou skoro všechny hry dokud dx11 nevymře

Lazy    Zbrojovak: No jo, jenze pokud hra bude vyvijena od zacatkua na dx12 a nebude tam dx11, tak to stejne nebudes met scim srovnat a misto aby zvysili fps tak do hry narvu zas nejake kokotiny a hra pojede stejne jak ine (podobne hry) na dx11 :-DLazylazy34358    16.3.2016 17:13 Lazy

Zbrojovak: No jo, jenze pokud hra bude vyvijena od zacatkua na dx12 a nebude tam dx11, tak to stejne nebudes met scim srovnat a misto aby zvysili fps tak do hry narvu zas nejake kokotiny a hra pojede stejne jak ine (podobne hry) na dx11 :-D

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6640 příspěvků), DOOM se seká na jakekoliv nastaveni (12 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (309 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11485 příspěvků), Problem při zapnutí PC (21 příspěvků), Hledám hru na pc z bojovém uměním (7 příspěvků), Overwatch (35 příspěvků), Panorama z her (113 příspěvků), Knihy, čtení, knihovny obecně (171 příspěvků), Humble bundle -vše sem (501 příspěvků), Anime koutek (485 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Souhrn novinek z Gamescomu 2016

I když se zdálo, že je letošní Gamescom skromnější než v minulých letech, přesto jsme se dočkali řady zajímavých oznámení a novinek.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
No Man's Sky - největší, ale ne nejlepší

Černý Petr letní okurkové sezóny No Man's Sky ukazuje, v čem exceluje, ale také v čem prohrává. Tenhle vesmír není pro každého.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
F1 2016 – šampionem F1 po sedmé

Už po sedmé vyšel nový ročník F1 šampionátu v herní podobě. Jak si F1 od Codemasters povede tentokrát?

 
Přečíst celý článek»Autor: scobra - Platforma: PC a konzole
 
 
Phantaruk – dobrodružství plné hrůz

Nadchlo nás dílo nezávislého polského studia podobně jako tvorba jeho výraznějších kolegů?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Gamescom 2016 - vše důležité na jednom místě

Přehled a časy tiskových konferencí a důležitých streamů, očekávaná oznámení nebo novinky. Na co se letos můžeme těšit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole

© 2010-2016 Xzone s.r.o