Uživatel nepřihlášen
   

Microsoft chce multiplayer mezi Xboxem, PC a dalšími konzolemi

Pondělí 14.3.2016 19:08 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

První vlaštovkou je populární Rocket League.

Společnosti si nechávají servery pro své platformy a jen velmi zřídka umožní multiplayerová klání ve hrách napříč platformami. Této problematice se chce kouknout na zoubky Microsoft, společnost oznámila program Cross-Network Play, který má za cíl propojit Xbox One s PC a dalšími konzolemi, včetně konkurenčního PlayStationu.

Než se začnete radovat, tak podpora PS4 je zatím velké sci-fi a není vůbec jisté, kdy k tomu dojde. První vlaštovkou bude populární Rocket League, kde se budou moci mezi sebou utkat hráči na Xboxu One a PC. Mělo by se tak stát letos na jaře. Rocket League zatím umožňuje střetnutí hráčů na PC a PS4.

Je pouze na vývojářích, zda podpory Cross-Network Play využijí. V zásadě bude ale taková hra fungovat přes Xbox Live, respektive bude moci využívat všechny možnosti této platformy, včetně přátel, achievementů a dalších věcí.

Otázkou zůstává, zda záměr Microsoftu najde sympatie u Sony, která ovládá aktuální generaci konzolí, kdy se PS4 prodává více než dobře, zatímco Xbox One hodně ztrácí.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Související novinky
 
Na Xboxu One si můžete zahrát Oblivion nebo Medal of Honor: Airborne

Na Xboxu One si můžete zahrát Oblivion nebo Medal of Honor: Airborne

Středa 30.11.2016 09:30 - Další čtyři hry z Xboxu 360 byly přidány do zpětné kompatibility Xboxu One. Přečíst celý článek »

1 komentář|Xbox One, Xbox 360
V obchodech jsou staré Xbox 360 hry v krabičkách Xboxu One

V obchodech jsou staré Xbox 360 hry v krabičkách Xboxu One

Pondělí 21.11.2016 10:50 - Pro fanoušky zpětné kompatibility se takto dá koupit Fallout 3 nebo Doom 3: BFG Edition. Přečíst celý článek »

6 komentářů|Xbox One, Xbox 360
Microsoft rekapituluje rok zpětné kompatibilitu na Xboxu One

Microsoft rekapituluje rok zpětné kompatibilitu na Xboxu One

Pondělí 14.11.2016 18:05 - Xbox One podporuje spoustu her z Xboxu 360. Přečíst celý článek »

17 komentářů|Xbox One, Xbox 360

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Microsoft chce multiplayer mezi Xboxem, PC a dalšími konzolemi
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Miky člen redakce   2x   Pánové, vyřešte si tohle někde jinde.Mikymiky3    5.4.2016 20:31 Miky

Pánové, vyřešte si tohle někde jinde.

Faldmen    Pospec: Na tym teoreticky něco je. Já však bral v potaz to, že většina populace PC jakštakš ovládá...ale to je jedno...toto je jenom jedna z mnoha debat, kdy se nedá dobrat konce, takže bych to uzavřel...
Labigmek: Díky za dobrej nápad, určitě vyzkouším...
Faldmenfaldmen33601
    15.3.2016 22:01
Faldmen

Pospec: Na tym teoreticky něco je. Já však bral v potaz to, že většina populace PC jakštakš ovládá...ale to je jedno...toto je jenom jedna z mnoha debat, kdy se nedá dobrat konce, takže bych to uzavřel...
Labigmek: Díky za dobrej nápad, určitě vyzkouším...

MORTHSIR    To sem rad.MORTHSIRmorthsir17268    15.3.2016 21:42 MORTHSIR

To sem rad.Komentář byl autorem naposledy upraven 15.3.2016 22:00

Původní verze před úpravami:Pdel musi bejt. :lol:

Labigmek    MOrtsir: Já se musím smát zase těm Faldmenovým a tvým pindám. Vždyt ty střílečky ovládejte třeba tím že budete posouvat skříně. To chce teprve šikovnost :D Já už z vás nemůžuLabigmeklabigmek35491    15.3.2016 20:52 Labigmek

MOrtsir: Já se musím smát zase těm Faldmenovým a tvým pindám. Vždyt ty střílečky ovládejte třeba tím že budete posouvat skříně. To chce teprve šikovnost :D Já už z vás nemůžu

MORTHSIR   1x   :DMORTHSIRmorthsir17268    15.3.2016 19:22 MORTHSIR

:DKomentář byl autorem naposledy upraven 15.3.2016 19:32

Původní verze před úpravami:Psani na pocitaci a hrani jsou zcela odlisne veci. .

Pospec    Faldmen: Já rozhodně nesouhlasím s tím, že by hraní na klávesnici a myši bylo (na naučení) jednodušší, než na gamepadu. Většina lidí se už na základce setkala s počítačem a pravidelně ho využívá, tímpádem se ho taky naučí ovládat, když se pak člověk setká s gamepadem, je to pak trochu nezvyk.

Když se podíváš na člověka, který vidí počítač poprvé, tak ten má taky problém. S myší se nedokáže trefit do ikonky a píše stylem, že stiskne klávesu a 2 minuty hledá další písmenko. Možná je to ještě složitější než na gamepadu, protože na gamepadu máš všechno po kupě.
Pospecpospec50908
    15.3.2016 19:14
Pospec

Faldmen: Já rozhodně nesouhlasím s tím, že by hraní na klávesnici a myši bylo (na naučení) jednodušší, než na gamepadu. Většina lidí se už na základce setkala s počítačem a pravidelně ho využívá, tímpádem se ho taky naučí ovládat, když se pak člověk setká s gamepadem, je to pak trochu nezvyk.

Když se podíváš na člověka, který vidí počítač poprvé, tak ten má taky problém. S myší se nedokáže trefit do ikonky a píše stylem, že stiskne klávesu a 2 minuty hledá další písmenko. Možná je to ještě složitější než na gamepadu, protože na gamepadu máš všechno po kupě.

Faldmen   1x   Phase: takhle na gamepadu nehraje ani moja babička :-D to je fakt otřes...Faldmenfaldmen33601    15.3.2016 14:53 Faldmen

Phase: takhle na gamepadu nehraje ani moja babička :-D to je fakt otřes...

Phase   1x   najkrajsie je na tejto hre vidiet ako je ten aim zly s gamepadom :Dodkaz ]Phasephase19275    15.3.2016 13:46 Phase

najkrajsie je na tejto hre vidiet ako je ten aim zly s gamepadom :Dodkaz ]

MORTHSIR    Phase: Konkretne v BF3 a BF4, nebo i CoD si muzes Aaim nastavit, ale zadna extra berlicka to neni, i kdyz pro zacatecniky je to vitanej doplnek. Beztak nez zameris cil a on se hne, tak si ho pres miridla stejne musis poctive najit kam konkretne vystrelis. Klidne i z metru muzes minout shotgunem typka :D Proti pc hraci nez tohle vsechno absolvujes, tak Te hrac s K+M davno trefi do skeble. :D Takze Aaim by v tomhle pripade ani nemel tolik pomoct.MORTHSIRmorthsir17268    15.3.2016 13:00 MORTHSIR

Phase: Konkretne v BF3 a BF4, nebo i CoD si muzes Aaim nastavit, ale zadna extra berlicka to neni, i kdyz pro zacatecniky je to vitanej doplnek. Beztak nez zameris cil a on se hne, tak si ho pres miridla stejne musis poctive najit kam konkretne vystrelis. Klidne i z metru muzes minout shotgunem typka :D Proti pc hraci nez tohle vsechno absolvujes, tak Te hrac s K+M davno trefi do skeble. :D Takze Aaim by v tomhle pripade ani nemel tolik pomoct.

Bouner   1x   Když je tu už ta debata o ovládání, nedá mi to a musím hodit toto :Dodkaz ]

Jinak Např takové FF XIV má cross platform a gamepad i na pc a prostě ta myš je v mnoha ohledech lepší a tvrdí to i lidi co to semnou hráli na PS4. U her typu rocket league, BF4 kde každej běhá jak jantar a netuší o co jde je to prakticky jedno.
Jinak je to zajímavý tah MS a podporuju je v tomto ohledu. Jediné co nechci, aby všude byl ten blbej MS store popř cross platform pro hry zakoupené výhradně přes MS store ... to by rychle skončilo.
Bounerbouner11028
    15.3.2016 12:43
Bouner

Když je tu už ta debata o ovládání, nedá mi to a musím hodit toto :Dodkaz ]

Jinak Např takové FF XIV má cross platform a gamepad i na pc a prostě ta myš je v mnoha ohledech lepší a tvrdí to i lidi co to semnou hráli na PS4. U her typu rocket league, BF4 kde každej běhá jak jantar a netuší o co jde je to prakticky jedno.
Jinak je to zajímavý tah MS a podporuju je v tomto ohledu. Jediné co nechci, aby všude byl ten blbej MS store popř cross platform pro hry zakoupené výhradně přes MS store ... to by rychle skončilo.

Phase    otazka je ako je to s tymi fps na konzoliach je tam nejaky maly autoaim ci nie?Phasephase19275    15.3.2016 12:38 Phase

otazka je ako je to s tymi fps na konzoliach je tam nejaky maly autoaim ci nie?

MORTHSIR    Faldmen: Jo to fungovala, ale to uz byl lepsi i ten ovladac. :D No spise jsem mel na mysli poradne, "profesionalni" herni K+M, ne ty placky na psani, co do toho existuji. :D Pak by to teprv davalo smysl proti pc.MORTHSIRmorthsir17268    15.3.2016 12:25 MORTHSIR

Faldmen: Jo to fungovala, ale to uz byl lepsi i ten ovladac. :D No spise jsem mel na mysli poradne, "profesionalni" herni K+M, ne ty placky na psani, co do toho existuji. :D Pak by to teprv davalo smysl proti pc.

Anciabl    No myslím že ani v cod ani bf by to nešlo. Kouknite na youtube co tam dávají za haluze a s 144hz monitorama sou úplný psychaAnciablanciabl21472    15.3.2016 12:20 Anciabl

No myslím že ani v cod ani bf by to nešlo. Kouknite na youtube co tam dávají za haluze a s 144hz monitorama sou úplný psycha

Faldmen    MORTHSIR: na PS3 v Unreal Tournament fungovala K+M. Stejně tak v tym f2p War thunder na ps4 nebo jak se to jmenuje a tusim aji u Planetside, ale to si nejsem jistej...Faldmenfaldmen33601    15.3.2016 12:17 Faldmen

MORTHSIR: na PS3 v Unreal Tournament fungovala K+M. Stejně tak v tym f2p War thunder na ps4 nebo jak se to jmenuje a tusim aji u Planetside, ale to si nejsem jistej...

MORTHSIR    Phase: No kazdopadne urcite ne ve fofr naspeedovanejch hrach tipu Unreal tournament, Quake arena atd :D Jedine mit tu moznost ke konzoli pripojit K+M, jak jsem uz zminil :DMORTHSIRmorthsir17268    15.3.2016 12:10 MORTHSIR

Phase: No kazdopadne urcite ne ve fofr naspeedovanejch hrach tipu Unreal tournament, Quake arena atd :D Jedine mit tu moznost ke konzoli pripojit K+M, jak jsem uz zminil :D

Phase   1x   tak pojde aj o to ake fps by bolo crossplatformove, myslim ze v csku by hraci s gamepadom nemali na lepsich hracov na K+M ti to tam maju kadejak ponastavovane, plus top mysky za nemale peniaze, ale v inych hrach cod, bf myslim ze by to vedelo fungovat...inac co ja viem nebal by som sa PC cheatervo, az tak moc ich nestretavam, skor je to problem deti, ze ked im niekto da na prdel, tak hned placu ze cheater a tak, inac aj rocket league je cross platform a uplne v pohode ja to sice na pc hram s gamepadom, ale kamosi na klavesnici a neni vidiet ziaden rozdiel, dokonca kamoska vie aj lepsie lietat s klavesnicouPhasephase19275    15.3.2016 12:04 Phase

tak pojde aj o to ake fps by bolo crossplatformove, myslim ze v csku by hraci s gamepadom nemali na lepsich hracov na K+M ti to tam maju kadejak ponastavovane, plus top mysky za nemale peniaze, ale v inych hrach cod, bf myslim ze by to vedelo fungovat...inac co ja viem nebal by som sa PC cheatervo, az tak moc ich nestretavam, skor je to problem deti, ze ked im niekto da na prdel, tak hned placu ze cheater a tak, inac aj rocket league je cross platform a uplne v pohode ja to sice na pc hram s gamepadom, ale kamosi na klavesnici a neni vidiet ziaden rozdiel, dokonca kamoska vie aj lepsie lietat s klavesnicou

MORTHSIR   1x   Ovladani na gamepadu vyzaduje sikovnost a cit. . takhle bych to shrnul, jednoducha politika.MORTHSIRmorthsir17268    15.3.2016 10:56 MORTHSIR

Ovladani na gamepadu vyzaduje sikovnost a cit. . takhle bych to shrnul, jednoducha politika.

Faldmen   1x   Buhonty: bud jsi me spatne pochopil nebo jenom prekrucujes, co jsem napsal. Netvrdim, ze kdo hraje na pc je noob. Jednoduse receno jsem napsal, ze na gamepadu je ovladani slozitejsi a potrebuje daleko vetsi trenink. Kdezto s K+M umi hrat strilecky i moje pritelkyne, ktera hry nehraje a kdyz ji dam do ruky gamepad, tak vidi akorat oblohu nebo zem, protoze proste na K+M umi kazdej.
Nesouhlasis snad?
Faldmenfaldmen33601
    15.3.2016 10:45
Faldmen

Buhonty: bud jsi me spatne pochopil nebo jenom prekrucujes, co jsem napsal. Netvrdim, ze kdo hraje na pc je noob. Jednoduse receno jsem napsal, ze na gamepadu je ovladani slozitejsi a potrebuje daleko vetsi trenink. Kdezto s K+M umi hrat strilecky i moje pritelkyne, ktera hry nehraje a kdyz ji dam do ruky gamepad, tak vidi akorat oblohu nebo zem, protoze proste na K+M umi kazdej.
Nesouhlasis snad?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Drakersss    No je pravda že by jsme my konzolisti neměli šanci :D jelikož každý druhý hráč na Pc je hacker :D hlavně to berte s rezervou :)Drakersssdrakersss41490    15.3.2016 10:32 Drakersss

No je pravda že by jsme my konzolisti neměli šanci :D jelikož každý druhý hráč na Pc je hacker :D hlavně to berte s rezervou :)

BůhOnty    Faldmen: Odkdy se skill měří domrdaným ovládáním? lol

To je jak kdyby si řekl že ten který jezdí závodní simulátory na volantu je noob, protože je to lehčí než na šipkách...
BůhOntybuhonty2908
    15.3.2016 10:29
BůhOnty

Faldmen: Odkdy se skill měří domrdaným ovládáním? lol

To je jak kdyby si řekl že ten který jezdí závodní simulátory na volantu je noob, protože je to lehčí než na šipkách...

SpriteCZ    Už s příchodem Xboxu 360 plánovali tohle online hraní mezi PC a X360 hráči, ale ono to moc nefungovalo... jsem zvědav na tohle.SpriteCZspritecz12604    15.3.2016 09:51 SpriteCZ

Už s příchodem Xboxu 360 plánovali tohle online hraní mezi PC a X360 hráči, ale ono to moc nefungovalo... jsem zvědav na tohle.

Faldmen   5x   Já si tu s vama nechcu přeměřovat pinďíky. Dávno už nemám takovej skill, jako když jsem byl umaštěnej puberťák a krom hraní na konzoli jsem neměl žádný povinnosti...
Jen jsem chtěl říct, že pokud potkáte v multiplayeru někoho, kdo to na gamepadu aspoň trochu umí, tak vám dokáže pěkně zavařit a s přehledem vám může natrhnout zadky...Jenom to nebude tak častý, protože hrát fps na K+M umí každý malý dítě, ale na gamepadu to chce už trošku skill : -P
Faldmenfaldmen33601
    15.3.2016 06:41
Faldmen

Já si tu s vama nechcu přeměřovat pinďíky. Dávno už nemám takovej skill, jako když jsem byl umaštěnej puberťák a krom hraní na konzoli jsem neměl žádný povinnosti...
Jen jsem chtěl říct, že pokud potkáte v multiplayeru někoho, kdo to na gamepadu aspoň trochu umí, tak vám dokáže pěkně zavařit a s přehledem vám může natrhnout zadky...Jenom to nebude tak častý, protože hrát fps na K+M umí každý malý dítě, ale na gamepadu to chce už trošku skill : -P

GoOdTiMe   2x   Faldmen: Pojď, dáme CSko. . Můžeš si vzít svůj hbitý gamepad. . :DGoOdTiMegoodtime13181    15.3.2016 00:07 GoOdTiMe

Faldmen: Pojď, dáme CSko. . Můžeš si vzít svůj hbitý gamepad. . :D

Wreis   1x    Faldmen: Možná by to dopadlo jinak, kdyby měl tu K+M zapojenou... ;-)Wreiswreis9546    14.3.2016 22:29 Wreis

Faldmen: Možná by to dopadlo jinak, kdyby měl tu K+M zapojenou... ;-)

Labigmek    Gamepad vs myš. Kdo tuhle nesmyslnou debatu zas začal :D Musím říct že většina hráčů PSY (čert ví co to znamená) to v Rocket league mydlí výborně. Je vidět že to mají v ruce. To jen jezdím a čekám jestli si taky kopnu :D No ale crossplay fps. To nevím jak dlouho by to konzolisty bavilo.... .
skylines : 1111 :D Faldmen jo a všem nám to tam nandá
Labigmeklabigmek35491
    14.3.2016 22:22
Labigmek

Gamepad vs myš. Kdo tuhle nesmyslnou debatu zas začal :D Musím říct že většina hráčů PSY (čert ví co to znamená) to v Rocket league mydlí výborně. Je vidět že to mají v ruce. To jen jezdím a čekám jestli si taky kopnu :D No ale crossplay fps. To nevím jak dlouho by to konzolisty bavilo.... .
skylines : 1111 :D Faldmen jo a všem nám to tam nandá

skylines   3x   BůhOnty: Šla karkulka lesem a potkala vlka. Vlk se ptá. Kam jdeš karkulko? Ta neváhala ani okamžik a odpověděla: Na ESL-One vlku... Hmm a co to máš v košíčku panenko? Pokračuje vlk ve vtíravém vyptávání... Dualshock odpoví hbitě karkulka. Vlkovi to nedá a tak se musí zeptat: Co tam s ním chceš proboha dělat? Karkulka rychle odpoví protože spěchá. Nesu ho Faldmenovi aby tam mohl remizovat. :D

Bez urážky hoši. Je to jen sranda :D
skylinesskylines11568
    14.3.2016 22:19
skylines

BůhOnty: Šla karkulka lesem a potkala vlka. Vlk se ptá. Kam jdeš karkulko? Ta neváhala ani okamžik a odpověděla: Na ESL-One vlku... Hmm a co to máš v košíčku panenko? Pokračuje vlk ve vtíravém vyptávání... Dualshock odpoví hbitě karkulka. Vlkovi to nedá a tak se musí zeptat: Co tam s ním chceš proboha dělat? Karkulka rychle odpoví protože spěchá. Nesu ho Faldmenovi aby tam mohl remizovat. :D

Bez urážky hoši. Je to jen sranda :D

MORTHSIR   1x   To je za trest tenhle clanek. :D Odhlasit odber.MORTHSIRmorthsir17268    14.3.2016 22:00 MORTHSIR

To je za trest tenhle clanek. :D Odhlasit odber.

BůhOnty   3x   Takže vy jste hrali na remízu .... Unreal Tournament

Ty na ovladači a on na K+M. .

A on hraje jedině FPSka. .

Ok, tak teď tu o Karkulce.
BůhOntybuhonty2908
    14.3.2016 21:57
BůhOnty

Takže vy jste hrali na remízu .... Unreal Tournament

Ty na ovladači a on na K+M. .

A on hraje jedině FPSka. .

Ok, tak teď tu o Karkulce.

skylines   1x   Genocida konzolistů :D Pokud ale budou tyhle crossp servery běžet paralelně s normálními tak se tam většina z nich stejně ani neodváží :Dskylinesskylines11568    14.3.2016 21:47 skylines

Genocida konzolistů :D Pokud ale budou tyhle crossp servery běžet paralelně s normálními tak se tam většina z nich stejně ani neodváží :D

Faldmen   1x   Anciabl: hraje vicemene jenom fpska - hlavne counter strike a Battlefield...
Rad si proti tobe zahraju az to pujde ;-)
Faldmenfaldmen33601
    14.3.2016 21:43
Faldmen

Anciabl: hraje vicemene jenom fpska - hlavne counter strike a Battlefield...
Rad si proti tobe zahraju az to pujde ;-)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Diskuze na fóru

TROJSLOVNÝ PŘÍBĚH (67 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11780 příspěvků), PC pro kamaráda (32 příspěvků), STEAM -všechno sem (6791 příspěvků), Zablokovany PS4 (6 příspěvků), Přehrávání filmů z domácího kina-problém se zvukem (5 příspěvků), PS3 - Problém se zvukem ve hrách (5 příspěvků), PS3 hry na prodej (1 příspěvek), Ps4 WORMS WMD online bitvy. (1 příspěvek), Speciální vánoční soutěž s hádankami (1 příspěvek), Grand Theft Auto V (294 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ubisoft do PC verze Watch Dogs 2 hacknul slušnou optimalizaci

Po dvou týdnech čekání vychází pokračování hackerské akce Watch Dogs i na počítače. A jak už je zvykem, nabízí se prostá otázka – stálo to čekání…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Euro Truck Simulator 2: Vive la France

Expanze přidává kompletní Francii s novými městy, širokými dálnicemi a malebným venkovem.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC
 
 
Super Mario Maker pro 3DS - editor levelů do kapsy

Nintendo se konečně rozhoupalo a vychází nový Mario pro 3DS. A jako bonus si nyní můžete udělat vlastní levely – jak fantastické můžou být, toť…

 
Přečíst celý článek»Autor: Nikola Marko - Platforma: Handheld
 
 
Přehlídka her vycházejících v prosinci 2016

The Last Guardian, Steep, Dead Rising 4, The Dwarves, Shadow Tactics: Blades of the Shogun, zomní expanze pro Forzu Horizon 3 a další tituly.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Cities: Skylines – noční život, sníh i katastrofy pod drobnohledem

Sedl nám nový obsah do budovatelské strategie roku stejně jako základní hra?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC