Naughty Dog zveřejnilo čtvrtý deníček z vývoje Uncharted 4: A Thief's End, který se opět soustředí na možnosti a sílu konzole PlayStation 4. Vývojáři ve videu mluví o rozdílech PS3 a PS4 na grafickou stránku, umělou inteligenci, herní svět a další věci týkající se hratelnosti. Fanoušky navíc potěší nové gameplay záběry.
Odpověď na komentář uživatele
Dik, mne tihle lide piji krev!
Faldmen: Říkali, že se dlouho rozhodovali zda to mají nechat volně běžet ale po E3 už oficálně řekli, že to zamknou na 30ti, jelikož nechtějí žádné dropy. Nejdříve jsem byl trochu naštvaný ale jak jsem viděl ten live gameplay na E3, tak chápu proč to chtějí zamknout při tom jak se tam pořád něco děje, tak by tam byly asi hodně časté dropy.
Odpověď na komentář uživatele
Ma byt v SP lock na 30fps na pevno? Nebo volitelnej jako u TLoU?
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Tak když na E3 jel SP v rozmezí 40-50 FPS, po kterém se rozhodli to uzamknout na 30FPS tak si nemyslím, že by při rozlišení 900p s jinými texturami a mnohem menším prostorem měli takový probém dosáhnout 60FPS spíš si myslím, že si to tím chtěli pojistit ale to už trochu spekuluji, takže to co jsem teď napsal je docela diskutabilní.
Odpověď na komentář uživatele
Mám pocit že to odemě chápeš jako narážku. Aji kdyby MP dělali ti stejní co SP tak bude vyzuál odlišnej když chtějí 60 fps v MP a 30 v SP
EDIT: Šak proč je to od základu asi dělaný jinak ten MP ? CHtějí tam těch 60 fps
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
To je logické, když: "MP mimo to dělal od základu úplně jiný tým než SP, dělali nové textury pro vše nic není ze SP, takže logicky tam bude velký rozdíl. " dokonce ani postavy nevzali ze SP a jsou úplně nově vytvořené.
Odpověď na komentář uživatele
Je tam rozdíl v detailech
EDIT: Nejspíš tam nebude ani taková destrukce jak v SP
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Napsal jsi: "SP jede na 30 ale taky tam de vidět hodně velkej grafickej rozdíl mezi MP a SP" Tak jsem ti odůvodnil, proč tam ten grafický rozdíl mezi MP a SP je.
Odpověď na komentář uživatele
Kdo mluvil o rozlišení ? ptal se na fps. Je tam grafickej rozdíl mezi MP a SP. O jiným rozlišením sem ani nevěděl. Je dobře že to tak udělali aspon vymačkaj víc ze SP kde není tolik potřeba 60 fps
Odpověď na komentář uživatele Faldmen
Mě také přišel hodně podobný Samovi ale v tomto případě se moc neodvážím spekulovat i když to co řekl. . to tomu také hodně napovídalo.
Drakersss: Co vím, tak byl postřelen, když odněkud společně s Nathanem utíkal a mezitím postřelil nějakého hlídače, nedivil bych se kdyby to nebyl hlídač z věznice ale právě hlídač z toho sirotčince, tomu by napovídalo i to proč byl poté malý Nathan úplně sám v Kolumbii, kde poznal Sullyho. Ale kdo ví. .
Anciabl: Myslíš ten, že MP jede v 900p a SP v 1080p? MP mimo to dělal od základu úplně jiný tým než SP, dělali nové textury pro vše nic není ze SP, takže logicky tam bude velký rozdíl.
Odpověď na komentář uživatele @špindíraZkonína
Nevšímej si toho, prostě ho baví prudit! Já jsem se už naučil takových lidí nevšímat a mám klid
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Díky
Odpověď na komentář uživatele Kozopes
SP jede na 30 ale taky tam de vidět hodně velkej grafickej rozdíl mezi MP a SP
Už aby to bylo venku Naughty Dog předvádí neuvěřitelnou práci klobouk dolů.
Btw. Jenom otázka jak to bude s fps protože MP jelo v 60fps a Single player pojede taky v 60fps nebo 30fps ? Díky
Odpověď na komentář uživatele
Jsi bez prominuti fakt debil. .