Uživatel nepřihlášen
   

Grand Theft Auto se mohlo odehrávat v Tokiu

Neděle 27.3.2016 13:04 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

O japonské metropoli přemýšlel Rockstar v době GTA III a Vice City + ve vývoji Grand Theft Auto 6.

Fanoušek série Grand Theft Auto si jistě vzpomene na rok 2003, kdy společnost Take-Two dle všeho experimentovala se slavnou gangsterskou sérií a zaregistrovala si ochranné známky pro GTA: Tokyo, GTA: Bogota a GTA: Sin City. Ani jeden díl nikdy nevyšel. Důvěryhodný nejmenovaný zdroj z Rockstaru pro server TechRadar odhalil minulost i budoucnost jedné z nejslavnějších a nejprodávanějších her na světě.

Před několika lety, v době kolem GTA III a Vice City, Rockstar vážně zvažoval Grand Theft Auto odehrávající se v Tokiu. Dokonce do japonské metropole vyslal tým svých lidí, aby se seznámili s místními obyvateli a vyfotografovali zajímavá místa. Nakonec z Tokia sešlo, Rockstaru se nelíbil systém tokijských ulic (hustá doprava) a vedení si uvědomilo, že je a bude nesmírně těžké vytvořit GTA mimo USA, kde je pevně zakořeněno. Hráči jsou zvyklí na stovky věcí, které nejsou v Japonsku. Problém by nastal u známých značek automobilů, které v Tokiu jednoduše nejezdí, stejně tak s městem plném neonů. Tím je Tokio proslaveno.

Místo San Andreas mohlo být Tokio
Místo San Andreas mohlo být Tokio

To byly ostatně důvody, proč nikdy nebyl realizován další nápad, tedy GTA zasazené do kolumbijského hlavního města. Sin City zase mohlo být jakýmsi výletem do budoucnosti. Místo těchto nápadů jsme se nakonec dočkali do dnes velmi oblíbeného San Andreas.

Zároveň s těmito zajímavostmi zdroj informuje o zahájení vývoje Grand Theft Auto VI. Konkrétně začala předprodukce. Nový díl by se měl opět odehrávat v Severní Americe, i když podle všeho ještě nepadlo rozhodnutí kde přesně. To je poněkud zvláštní, o lokalitě Rockstar rozhoduje jako první věci. Nicméně, v Rockstaru mají času dost. Pokud se budou držet tradice, tak GTA 6 uvidíme na pultech obchodů nejdříve koncem roku 2018, možná o něco později, vývojáři po dokončení PS3 a X360 verzí GTA V pracovali na verzích pro PS4, Xbox One a nakonec PC, které nebyly obyčejným portem.

Připomeňme, že v roce 2003 si vydavatel zažádal i o ochrannou známku pro Call of Duty: Space Warfare a Future Warfare, ale ani z toho nic nebylo.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Grand Theft Auto V na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Grand Theft Auto se mohlo odehrávat v Tokiu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Rivers25   3x   V San Andreas sice byly mise za policii, hasice, sanitku ale zase proti GTA V hra nemela jiny veci a nemyslim si, ze zrovna tohle bylo neco zasadniho. To je jako kdyby si kritizoval GTA San Andreas, ze oproti GTA V ma jenom jednu hratelnou postavu. Kazda hra ma svoje pro a proti. Obe hry byly ve sve dobe to nejlepsi co bylo zrovna na trhu a kazdy si v nich nasel to co mu vyhovovalo.Rivers25rivers2519181    30.3.2016 18:47 Rivers25

@ odpověď na komentář od fabioozo86:V San Andreas sice byly mise za policii, hasice, sanitku ale zase proti GTA V hra nemela jiny veci a nemyslim si, ze zrovna tohle bylo neco zasadniho. To je jako kdyby si kritizoval GTA San Andreas, ze oproti GTA V ma jenom jednu hratelnou postavu. Kazda hra ma svoje pro a proti. Obe hry byly ve sve dobe to nejlepsi co bylo zrovna na trhu a kazdy si v nich nasel to co mu vyhovovalo.

fabioozo86 napsal:No jestli je GTA 5 remake staryho San Andreas tak je to hodne slabej remake - ve starym San Andreas slo delat vic veci treba mise za policii, hasice, sanitku nebo jezdit vlakem. (nepocitam GTA online to je pro me naprosta konina a nesmysl)

Tom@n    to já mám mod na lepší řízení, ale to s tím nesouvisí, to je "chyba" enginu. Asi myslíš něco jinýho než já. Ono se to nejlíp pozná dyž zkoušíš jezdit předpisově, pak při zastavování to jde vidět.Tom@ntomn10255    29.3.2016 20:11 Tom@n

@ odpověď na komentář od Vojta33:to já mám mod na lepší řízení, ale to s tím nesouvisí, to je "chyba" enginu. Asi myslíš něco jinýho než já. Ono se to nejlíp pozná dyž zkoušíš jezdit předpisově, pak při zastavování to jde vidět.

Vojta33 napsal:To jsem dělal v první mafii tam to k tomu stejně tak nějak vybízelo příběhem a tak... bylo to prostě seriozní :D gta 5 má zábavnej gameplay a všechno ale příběh je takový shluk událostí bez emocí, mafia pro mě byla pravý opak tak jsem to i vážně hrál :D

Tom@n: Na to existujou módy který upravujou řízení kompletně. Mě třeba na klávesnici dost vadilo, že se nešlo rozjet bez hrabání a naopak při brždění si šel hned smykem.

CzechNeverEnd   1x   Vojta33: Jo, já to beru podle nálady, 2x sem gtačko hrál tak jak se asi má a až teď sem to vzal trochu vážnějc a vžil se do rolí: Za Michaela nekradu auta, za Michaela a Franklina nezabíjím lidi, za Franklina chdim ven s Chopem atd. :DCzechNeverEndczechneverend21707    29.3.2016 19:58 CzechNeverEnd

Vojta33: Jo, já to beru podle nálady, 2x sem gtačko hrál tak jak se asi má a až teď sem to vzal trochu vážnějc a vžil se do rolí: Za Michaela nekradu auta, za Michaela a Franklina nezabíjím lidi, za Franklina chdim ven s Chopem atd. :D

CzechNeverEnd    Tom@n: Jo, vpřesně vim co myslíš, holt pro nejlepší možnej zážitek ze hry nesmíš brzdit a zatáčet :D. Mě zas občas (tak 3x do měsíce) zmizí z ruky tetování. Sice mě to pak stojí zas jen stovku, ale je to votrava pořád se chodit tetovat :D.CzechNeverEndczechneverend21707    29.3.2016 19:54 CzechNeverEnd

Tom@n: Jo, vpřesně vim co myslíš, holt pro nejlepší možnej zážitek ze hry nesmíš brzdit a zatáčet :D. Mě zas občas (tak 3x do měsíce) zmizí z ruky tetování. Sice mě to pak stojí zas jen stovku, ale je to votrava pořád se chodit tetovat :D.

Vojta33    To jsem dělal v první mafii tam to k tomu stejně tak nějak vybízelo příběhem a tak... bylo to prostě seriozní :D gta 5 má zábavnej gameplay a všechno ale příběh je takový shluk událostí bez emocí, mafia pro mě byla pravý opak tak jsem to i vážně hrál :D

Tom@n: Na to existujou módy který upravujou řízení kompletně. Mě třeba na klávesnici dost vadilo, že se nešlo rozjet bez hrabání a naopak při brždění si šel hned smykem.
Vojta33vojta338158
    29.3.2016 19:51
Vojta33

@ odpověď na komentář od CzechNeverEnd:To jsem dělal v první mafii tam to k tomu stejně tak nějak vybízelo příběhem a tak... bylo to prostě seriozní :D gta 5 má zábavnej gameplay a všechno ale příběh je takový shluk událostí bez emocí, mafia pro mě byla pravý opak tak jsem to i vážně hrál :D

Tom@n: Na to existujou módy který upravujou řízení kompletně. Mě třeba na klávesnici dost vadilo, že se nešlo rozjet bez hrabání a naopak při brždění si šel hned smykem.Komentář byl autorem naposledy upraven 29.3.2016 20:00

Původní verze před úpravami:To jsem dělal v první mafii tam to k tomu stejně tak nějak vybízelo příběhem a tak... bylo to prostě seriozní :D gta 5 má zábavnej gameplay a všechno ale příběh je takový shluk událostí bez emocí, mafia pro mě byla pravý opak tak jsem to i vážně hrál :D

CzechNeverEnd napsal:Jordano: Tak jasně, ale bavilo by tě takovou dálku jezdit i po 3 letech? (Ikdyž je fakt, že s tim, co rockstar umí vyplodit se i dneska občas v gtačku jen tak projíždim :D) . Btw, mě by to trvalo ještě dýl, protože se snažim stávat i na semaforech :D.

Tom@n   1x   Mě v pětce vadí, že když brzdím, auto těsně před zastavením nereálně "cukne nebo slidne" do strany. . blbě se to vysvětluje ale prostě nezastaví přimo, jakoby se lagne nebo jak to říct. A taky některý auta (zvlášť lowridery) mají mizernej poloměr otáčení a vypadá to strašne divně. Auto se otočí stejně jako normální auta ale kola se sotva pohnou. .Tom@ntomn10255    29.3.2016 19:46 Tom@n

Mě v pětce vadí, že když brzdím, auto těsně před zastavením nereálně "cukne nebo slidne" do strany. . blbě se to vysvětluje ale prostě nezastaví přimo, jakoby se lagne nebo jak to říct. A taky některý auta (zvlášť lowridery) mají mizernej poloměr otáčení a vypadá to strašne divně. Auto se otočí stejně jako normální auta ale kola se sotva pohnou. .

Jordano    Tak to já čekám na světlech, jenom když už tam někdo stojí :D jinak prostě prosvištím :DJordanojordano38887    29.3.2016 19:40 Jordano

@ odpověď na komentář od CzechNeverEnd:Tak to já čekám na světlech, jenom když už tam někdo stojí :D jinak prostě prosvištím :D

CzechNeverEnd napsal:Jordano: Tak jasně, ale bavilo by tě takovou dálku jezdit i po 3 letech? (Ikdyž je fakt, že s tim, co rockstar umí vyplodit se i dneska občas v gtačku jen tak projíždim :D) . Btw, mě by to trvalo ještě dýl, protože se snažim stávat i na semaforech :D.

CzechNeverEnd   1x   Jordano: Tak jasně, ale bavilo by tě takovou dálku jezdit i po 3 letech? (Ikdyž je fakt, že s tim, co rockstar umí vyplodit se i dneska občas v gtačku jen tak projíždim :D) . Btw, mě by to trvalo ještě dýl, protože se snažim stávat i na semaforech :D.CzechNeverEndczechneverend21707    29.3.2016 19:36 CzechNeverEnd

Jordano: Tak jasně, ale bavilo by tě takovou dálku jezdit i po 3 letech? (Ikdyž je fakt, že s tim, co rockstar umí vyplodit se i dneska občas v gtačku jen tak projíždim :D) . Btw, mě by to trvalo ještě dýl, protože se snažim stávat i na semaforech :D.

Tom@n    A co :D hlavně když by byl tak velkej svět :DTom@ntomn10255    29.3.2016 19:27 Tom@n

@ odpověď na komentář od MachujaNapitchi:A co :D hlavně když by byl tak velkej svět :D

MachujaNapitchi napsal:A nakonec by to dopadlo jako Mafia 2 :gun: :-D :-D

Jordano   1x   Hele :D já jsem ten typ hráče, co se ve všem piplá co nejvíc a užívá prostředí, takže bys stihnul víc jak 10 než bych tam dojel :DJordanojordano38887    29.3.2016 19:20 Jordano

@ odpověď na komentář od CzechNeverEnd:Hele :D já jsem ten typ hráče, co se ve všem piplá co nejvíc a užívá prostředí, takže bys stihnul víc jak 10 než bych tam dojel :D

CzechNeverEnd napsal:Jordy, to si řekneme, až busu mít hotovejch 10 misí a ty teprve dojedeš do Liberty City ;) :D.

MachujaNapitchi   1x   A nakonec by to dopadlo jako Mafia 2 :gun: :-D :-DMachujaNapitchimachujanapitchi31798    29.3.2016 19:12 MachujaNapitchi

@ odpověď na komentář od Tom@n:A nakonec by to dopadlo jako Mafia 2 :gun: :-D :-D

Tom@n napsal:Jo, tak co bych dal za to jet 5 hodin někam :D ještě kdyby tam byla spotřeba benzínu a musel bych na cestě tankovat a tak. . to by bylo teprve něco.

CzechNeverEnd    Tom@n: Jo, to by byla bomba! !CzechNeverEndczechneverend21707    29.3.2016 19:03 CzechNeverEnd

Tom@n: Jo, to by byla bomba! !

CzechNeverEnd    Jordy, to si řekneme, až busu mít hotovejch 10 misí a ty teprve dojedeš do Liberty City ;) :D.CzechNeverEndczechneverend21707    29.3.2016 19:03 CzechNeverEnd

Jordy, to si řekneme, až busu mít hotovejch 10 misí a ty teprve dojedeš do Liberty City ;) :D.

Tom@n   3x   Jo, tak co bych dal za to jet 5 hodin někam :D ještě kdyby tam byla spotřeba benzínu a musel bych na cestě tankovat a tak. . to by bylo teprve něco.Tom@ntomn10255    29.3.2016 18:57 Tom@n

@ odpověď na komentář od CzechNeverEnd:Jo, tak co bych dal za to jet 5 hodin někam :D ještě kdyby tam byla spotřeba benzínu a musel bych na cestě tankovat a tak. . to by bylo teprve něco.

CzechNeverEnd napsal:Raw: Závody v ponorkách jo? Tak tos mě dostal, ještě bych k tomu přidal závody v chození po zpátku a v plazení a celý bych to pojmenoval Slow Motion Update :D (nic ve zlym, ty ostatní věci zněj dobře, ale tohle mě nějak dostalo...) .
Malasnikov: No spíš sem měl na mysli kupování letenek, než, že by sis ukradl letadlo a cestou se snažil setřást poldy :D. A mimochodem, chtěl bys tam jet radši 5 hodin autem, nebo co? :D A navíc pomalý neni, jednou sem ho sledoval a uletělo mi.

Jordano    Hele, já bych radši i to auto :DJordanojordano38887    29.3.2016 18:42 Jordano

@ odpověď na komentář od CzechNeverEnd:Hele, já bych radši i to auto :D

CzechNeverEnd napsal:Raw: Závody v ponorkách jo? Tak tos mě dostal, ještě bych k tomu přidal závody v chození po zpátku a v plazení a celý bych to pojmenoval Slow Motion Update :D (nic ve zlym, ty ostatní věci zněj dobře, ale tohle mě nějak dostalo...) .
Malasnikov: No spíš sem měl na mysli kupování letenek, než, že by sis ukradl letadlo a cestou se snažil setřást poldy :D. A mimochodem, chtěl bys tam jet radši 5 hodin autem, nebo co? :D A navíc pomalý neni, jednou sem ho sledoval a uletělo mi.

CzechNeverEnd    Raw: Závody v ponorkách jo? Tak tos mě dostal, ještě bych k tomu přidal závody v chození po zpátku a v plazení a celý bych to pojmenoval Slow Motion Update :D (nic ve zlym, ty ostatní věci zněj dobře, ale tohle mě nějak dostalo...) .
Malasnikov: No spíš sem měl na mysli kupování letenek, než, že by sis ukradl letadlo a cestou se snažil setřást poldy :D. A mimochodem, chtěl bys tam jet radši 5 hodin autem, nebo co? :D A navíc pomalý neni, jednou sem ho sledoval a uletělo mi.
CzechNeverEndczechneverend21707
    29.3.2016 18:06
CzechNeverEnd

Raw: Závody v ponorkách jo? Tak tos mě dostal, ještě bych k tomu přidal závody v chození po zpátku a v plazení a celý bych to pojmenoval Slow Motion Update :D (nic ve zlym, ty ostatní věci zněj dobře, ale tohle mě nějak dostalo...) .
Malasnikov: No spíš sem měl na mysli kupování letenek, než, že by sis ukradl letadlo a cestou se snažil setřást poldy :D. A mimochodem, chtěl bys tam jet radši 5 hodin autem, nebo co? :D A navíc pomalý neni, jednou sem ho sledoval a uletělo mi.

rawneox    GTAV a online jsou pecka! Chce to nový věci pod vodou, to moře má neskutečnej potenciál. . umim si představit harpuny, potápěčský výstroje, ponorky s torpédama, ponorky pro víc lidí, deathmatche, tdm, závody, LTS a jiný záležitosti pod vodou :)rawneoxrawneox17681    29.3.2016 17:55 rawneox

GTAV a online jsou pecka! Chce to nový věci pod vodou, to moře má neskutečnej potenciál. . umim si představit harpuny, potápěčský výstroje, ponorky s torpédama, ponorky pro víc lidí, deathmatche, tdm, závody, LTS a jiný záležitosti pod vodou :)

Malasnikov   3x   Fabioozo86: Sleeping Dogs se odehrává v Hong Kongu a ne v Tokiu. Mimochodem...že prej v San Andreas šlo dělat víc věcí a vyjmenuješ 4 nudný blbosti na který se už dávno nehraje. GTA Online nesmysl? Tyvole co se tady na Zingu člověk nedočte za zajímavosti. :D

CzechNeverEnd: No jasný, už tě vidim jak letíš z Los Santos do Liberty City 2 hodiny pomalým dopravním letadlem. :D
Malasnikovmalasnikov16453
    29.3.2016 17:45
Malasnikov

Fabioozo86: Sleeping Dogs se odehrává v Hong Kongu a ne v Tokiu. Mimochodem...že prej v San Andreas šlo dělat víc věcí a vyjmenuješ 4 nudný blbosti na který se už dávno nehraje. GTA Online nesmysl? Tyvole co se tady na Zingu člověk nedočte za zajímavosti. :D

CzechNeverEnd: No jasný, už tě vidim jak letíš z Los Santos do Liberty City 2 hodiny pomalým dopravním letadlem. :D

Tom@n   1x   Módy znáš? Když ne hraješ online tak bys mohl modovat. . Ale souhlas, není to remake. To ani neměl býtTom@ntomn10255    29.3.2016 16:24 Tom@n

@ odpověď na komentář od fabioozo86:Módy znáš? Když ne hraješ online tak bys mohl modovat. . Ale souhlas, není to remake. To ani neměl býtKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

fabioozo86 napsal:No jestli je GTA 5 remake staryho San Andreas tak je to hodne slabej remake - ve starym San Andreas slo delat vic veci treba mise za policii, hasice, sanitku nebo jezdit vlakem. (nepocitam GTA online to je pro me naprosta konina a nesmysl)

DepešákDom    Jeziiissss:DDepešákDomdepesakdom3408    29.3.2016 15:58 DepešákDom

Jeziiissss:DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

fabioozo86    No jestli je GTA 5 remake staryho San Andreas tak je to hodne slabej remake - ve starym San Andreas slo delat vic veci treba mise za policii, hasice, sanitku nebo jezdit vlakem. (nepocitam GTA online to je pro me naprosta konina a nesmysl)fabioozo86fabioozo8630923    29.3.2016 15:07 fabioozo86

@ odpověď na komentář od Rivers25:No jestli je GTA 5 remake staryho San Andreas tak je to hodne slabej remake - ve starym San Andreas slo delat vic veci treba mise za policii, hasice, sanitku nebo jezdit vlakem. (nepocitam GTA online to je pro me naprosta konina a nesmysl)

Rivers25 napsal:GTA V byl remake GTA San Andreas a GTA VI bude zase remake GTA Vice City není co řešit . :-D

CzechNeverEnd    Já sem si původně taky myslel, že by to bylo dobrý, ale pak mě napadlo, že by to časem asi začalo bejt nudný, kdyby byla pořád stejná mapa a že je možná lepší se těšit a spekulovat, co příjde v dalším díle, než aby byla v každym díle jedna (sice obří) mapa. Každopádně, kdyby to tak bylo třeba jenom v Onlinu, tak by to bylo fajn.CzechNeverEndczechneverend21707    29.3.2016 13:59 CzechNeverEnd

@ odpověď na komentář od fabioozo86:Já sem si původně taky myslel, že by to bylo dobrý, ale pak mě napadlo, že by to časem asi začalo bejt nudný, kdyby byla pořád stejná mapa a že je možná lepší se těšit a spekulovat, co příjde v dalším díle, než aby byla v každym díle jedna (sice obří) mapa. Každopádně, kdyby to tak bylo třeba jenom v Onlinu, tak by to bylo fajn.

fabioozo86 napsal:no tokio uz tu snad bylo (Sleeping dogs) . A dobrej napad co psal jeden v komentari drive - chtelo by to udelat GTA 6 a propojit to treba s GTA 5 a starym San Andreas nebo GTA 4 tim zpusobem, ze se sedne na letadlo a hra se prehoupne na jiny gta svet. - to by byl jako faakt hukot :)

Rivers25   1x   GTA V byl remake GTA San Andreas a GTA VI bude zase remake GTA Vice City není co řešit . :-DRivers25rivers2519181    29.3.2016 13:51 Rivers25

GTA V byl remake GTA San Andreas a GTA VI bude zase remake GTA Vice City není co řešit . :-D

fabioozo86    no tokio uz tu snad bylo (Sleeping dogs) . A dobrej napad co psal jeden v komentari drive - chtelo by to udelat GTA 6 a propojit to treba s GTA 5 a starym San Andreas nebo GTA 4 tim zpusobem, ze se sedne na letadlo a hra se prehoupne na jiny gta svet. - to by byl jako faakt hukot :)fabioozo86fabioozo8630923    29.3.2016 13:33 fabioozo86

no tokio uz tu snad bylo (Sleeping dogs) . A dobrej napad co psal jeden v komentari drive - chtelo by to udelat GTA 6 a propojit to treba s GTA 5 a starym San Andreas nebo GTA 4 tim zpusobem, ze se sedne na letadlo a hra se prehoupne na jiny gta svet. - to by byl jako faakt hukot :)

DepešákDom   1x   Nadhera, tak tohle je muj sen od Gta IV! ! ! ♡♡♡DepešákDomdepesakdom3408    29.3.2016 08:59 DepešákDom

@ odpověď na komentář od Vojta33:Nadhera, tak tohle je muj sen od Gta IV! ! ! ♡♡♡Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Vojta33 napsal:Ale jo... :D něco takovýho by určitě překonalo... :Dodkaz ]

Dusty95    Doufám že další díl se opět podívá do vice city :) pro tento díl mám slabost a rád bych viděl město pláží a Rock'n'rollu opět naživu :)Dusty95dusty955281    29.3.2016 08:31 Dusty95

Doufám že další díl se opět podívá do vice city :) pro tento díl mám slabost a rád bych viděl město pláží a Rock'n'rollu opět naživu :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

CzechNeverEnd    Vojta33: Jo, taková mapa by se mi taky líbila, konečně by se využil potenciál letadel (konkrétně třeba těch velkejch dopravních) .CzechNeverEndczechneverend21707    29.3.2016 07:51 CzechNeverEnd

Vojta33: Jo, taková mapa by se mi taky líbila, konečně by se využil potenciál letadel (konkrétně třeba těch velkejch dopravních) .

CzechNeverEnd    Vždyť se tam nemusí odehrávat celej díl, ale jenom nějaká část (2 mise v GTA V) a hned by díky tomu byla hra o něco zajímavější :thumbup: .CzechNeverEndczechneverend21707    28.3.2016 18:18 CzechNeverEnd

Vždyť se tam nemusí odehrávat celej díl, ale jenom nějaká část (2 mise v GTA V) a hned by díky tomu byla hra o něco zajímavější :thumbup: .

iNva    Poprvé co použiji capslock: PROBOHA JEŠTĚ ŽE SE TAK NESTALO!

uff
iNvainva5792
    28.3.2016 15:45
iNva

Poprvé co použiji capslock: PROBOHA JEŠTĚ ŽE SE TAK NESTALO!

uff

Rivers25    Přesně tak u Sleeping dogs to bylo úplně stejný. Levá strana prostě není pravá. :-DRivers25rivers2519181    28.3.2016 15:29 Rivers25

@ odpověď na komentář od Tomo:Přesně tak u Sleeping dogs to bylo úplně stejný. Levá strana prostě není pravá. :-D

Tomo napsal:jj, připomína mi to hraní Getaway, sice Londýn, ale stejně ne a ne si zvyknout

Diskuze na fóru

Notebook (31 příspěvků), STEAM -všechno sem (6556 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11444 příspěvků), Evolve Stage 2 (12 příspěvků), CS:GO lidi na competitive (23 příspěvků), Pokemon GO (68 příspěvků), HDD sekání "nejspíš" (5 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4353 příspěvků), Zaklinac 3 bug v hre (4 příspěvky), Anime koutek (467 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (285 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Fallout 4 - druhá várka DLC pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme druhou a zároveň poslední trojici DLC pro Fallout 4, které lze získat díky Season Passu nebo koupit…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deus Ex: Mankind Divided - vše, co potřebujete vědět, na jednom místě

Adam Jensen se vydává na boj proti teroristům a Iluminátům. Kdy na ten boj dojde, jak bude vypadat a co ho bude doprovázet?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Seznam her se zpětnou kompatibilitou Xboxu One

NOVĚ: Sonic,  Pac-Man,  Bionic Commando Rearmed 2 a další!

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Konzole
 
 
Pokémon GO – návod pro začátečníky i pokročilé

Máme pro vás i seznam nejlepších Pokémonů z jednotlivých kategorií a zajímavosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Handheld
 
 
Monster Hunter Generations - v sevření netradiční klasiky

To, co je jinde standardem, nemusí platit úplně všude a těžké začátky vám hra bohatě vynahradí.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld