Uživatel nepřihlášen
      

Jednohubky k snídani - úterý 29. března

Úterý 29.3.2016 05:55 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Tajné testovací tratě v Gran Turismu 6, set HTC Vive, prý snadné portování na Nintendo NX, ohromující hry od BioWare, Forza Horizon 3 v obchodech, hry bez F1 modu a další zprávičky.

Dobré ráno/odpoledne/večer hráči a hráčky, vítáme vás u inovovaného zpravodajství na Zingu, které vás každé všední ráno, odpoledne nebo večer provede zajímavostmi ze světa her. Jednohubky je souhrn krátkých zpráv z posledních dnů, o nichž jsme neinformovali v novinkách a článcích. Přejeme vám dobrou chuť a den podle vašich představ.

Staronové dobrodružství populární dvojice je hotovo. Skončil vývoj PlayStation 4 hry Ratchet and Clank, která dorazí na pulty obchodů 20. dubna.

Majitelé Uncharted 4: A Thief's End se musejí připravit na to, že do své konzole budou stahovat rozsáhlý update, který do hry přidá multiplayer. Ten se podle insidera s přezdívkou shinobi602 neměl vejít na Blu-ray disk, ten zabere samotná kampaň.

Zpětně kompatibilní Xbox 360 hry na Xboxu One rozšířily tituly Halo Wars, SoulCalibur II a The King of Fighters '98.

Příznivci závodních her se budou muset obejít bez Formule 1 modifikací do Automobilista, F1 2013 a F1 2014. Jejich existence se nelíbila majiteli práv.

Ve švédském obchodě GameStop se objevila v předprodeji Forza Horizon 3. Nejde ale o nějaký nález na e-shopu, ale přímo v regálu, nový díl arkádovějších open-world závodů přitom Microsoft ještě neoznámil.


Alistair McNally z BioWare tvrdí, že jejich dva projekty jsou ohromující. Mluvil přitom o Mass Effect Andromeda a neohlášené nové značce.

Remasterované verze Turoka 1 a Turoka 2 dorazí na Xbox One. Dinosauří střílečku si tak budou moci zahrát i majitelé nové konzole od Microsoftu, potvrdilo studio Night Dive, které vydalo PC verze v roce 2015. O PS4 verzích zatím ani slovo.

Probíhá překlad příběhového JRPG titulu Undertale. Tým hledá dobrovolníky, kteří pomohou urychlit překlad.

Nová konzole od Nintenda s pracovním označením NX má být výkonnější než PlayStation 4, tvrdí jeden člověk na Redditu, který je zaměstnancem studia, které má k dispozici vývojovou verzi konzole. Na tu má být prý snadné portovat hry z PS4. A navíc nemá jít o žádný experiment Nintenda, NX je konzole v pravém slova smyslu.

Pokud budete chtít zhlédnout všechny filmové epizody Quantum Break, tak budete do Xboxu One stahovat 75 GB.

Gran Turismo 6 obsahuje tajné testovací tratě. Není známo, jak se k nim dotyčný dostal, ale natočil z nich videa. Očekáváme, že musel mít debug PS3.

HTC Vive se skládá z 16 komponentů, připomíná LEGO set.


Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Štítky: jednohubky
Související novinky
 
Jednohubky k svačině - čtvrtek 22. září

Jednohubky k svačině - čtvrtek 22. září

Čtvrtek 22.9.2016 14:21 - Adam Jensen z Deus Ex, Spec Ops a další hra zdarma, Island nebude ve FIFA 17, úspěch For Honor v alfě, nová hra od Square Enix a další zprávičky. Přečíst celý článek »

9 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PSV, Wii U
Jednohubky k večeři - úterý 20. září

Jednohubky k večeři - úterý 20. září

Úterý 20.9.2016 18:00 - Oslavy při dokončení vývoje Gears of War 4, Alien: Isolation možná s oficiální podporou VR, piráti v ETS2, Ken Levine otevřeně o svém odchodu od BioShocku a další zprávičky. Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PSV, Wii U
Jednohubky k obědu - pondělí 19. září

Jednohubky k obědu - pondělí 19. září

Pondělí 19.9.2016 11:26 - Krabička PC verze Titanfallu 2 zřejmě bez disku, budoucnost Killzone, patch PES 2017, veterán opustil Blizzard, spekulace o PlayStation 5, prodeje WoW: Legion a další zprávičky. Přečíst celý článek »

26 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PSV, Wii U

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Jednohubky k snídani - úterý 29. března
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Fallon   3x   No myslím že odpoveď je jasná, multiplatfirmove hry, tie doteraz na Wii a Wii U dosť chýbaliFallonfallon166    29.3.2016 16:46 Fallon

@ odpověď na komentář od dopitapetr:No myslím že odpoveď je jasná, multiplatfirmove hry, tie doteraz na Wii a Wii U dosť chýbaliKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dopitapetr napsal:Je sice hezké, že ta nová konzole od Nintenda bude výkonnější než PS4, ale k čemu jim to vlastně bude? Toho chcou zužitkovat na Zeldě nebo Mariu? :-D

dopitapetr   1x   Je sice hezké, že ta nová konzole od Nintenda bude výkonnější než PS4, ale k čemu jim to vlastně bude? Toho chcou zužitkovat na Zeldě nebo Mariu? :-Ddopitapetrdopitapetr5480    29.3.2016 15:40 dopitapetr

Je sice hezké, že ta nová konzole od Nintenda bude výkonnější než PS4, ale k čemu jim to vlastně bude? Toho chcou zužitkovat na Zeldě nebo Mariu? :-D

MachujaNapitchi   1x   "Majitelé Uncharted 4: A Thief's End se musejí připravit na to, že do své konzole budou stahovat rozsáhlý update, který do hry přidá multiplayer. Ten se podle insidera s přezdívkou shinobi602 neměl vejít na Blu-ray disk, ten zabere samotná kampaň. "

Tak jestli to je pravda, tak je to paráda, docela jsem se bál že hra bude sice skvělá ale půjde ve stopách předešlých dílů a bude "krátká" ale taky může jít o to, že ten BR disk zabírají jen data hry, no ať je to jak chce hlavně doufám, že to bude minimálně stejně dlouhé jako TLoU. :-D

A jak tak poslední dobou vidím ty novinky o XONE, tak mi příjde, že je z něj jen větší X360. :-D

A tomu o Nintendu nevěřím ta část: "Na tu má být prý snadné portovat hry z PS4" pro mě celou tu informaci úplně znehodnotila.
MachujaNapitchimachujanapitchi31798
    29.3.2016 15:31
MachujaNapitchi

"Majitelé Uncharted 4: A Thief's End se musejí připravit na to, že do své konzole budou stahovat rozsáhlý update, který do hry přidá multiplayer. Ten se podle insidera s přezdívkou shinobi602 neměl vejít na Blu-ray disk, ten zabere samotná kampaň. "

Tak jestli to je pravda, tak je to paráda, docela jsem se bál že hra bude sice skvělá ale půjde ve stopách předešlých dílů a bude "krátká" ale taky může jít o to, že ten BR disk zabírají jen data hry, no ať je to jak chce hlavně doufám, že to bude minimálně stejně dlouhé jako TLoU. :-D

A jak tak poslední dobou vidím ty novinky o XONE, tak mi příjde, že je z něj jen větší X360. :-D

A tomu o Nintendu nevěřím ta část: "Na tu má být prý snadné portovat hry z PS4" pro mě celou tu informaci úplně znehodnotila.

skylines    Při pohledu na obsah balení Vive najednou těch dvacet tisíc nevypadá až tak hrozivě. Většinou jsou to celkem levné kabely ale i tak.skylinesskylines11568    29.3.2016 15:25 skylines

Při pohledu na obsah balení Vive najednou těch dvacet tisíc nevypadá až tak hrozivě. Většinou jsou to celkem levné kabely ale i tak.

Faldmen    Jo, právě vím, že je to remake, ale dost mě překvapilo, že to stojí půlku toho, co většina her jelikož je to od základů překopaný. Většina studií, chce minimálně tuto částku za blbej remaster, kdy jenom upraví rozlišení a max fps. Takže za mě mají hodně plusový body :-)
Když jsem se díval na ten gameplay, tak jsem dost částí poznával, protože jsem toho nahrál hodin a hodin, ale je vidět, že je to kompletně nová hra, která se spíš bude držet jenom té původní kostry.
Faldmenfaldmen33601
    29.3.2016 14:59
Faldmen

@ odpověď na komentář od Ratos:Jo, právě vím, že je to remake, ale dost mě překvapilo, že to stojí půlku toho, co většina her jelikož je to od základů překopaný. Většina studií, chce minimálně tuto částku za blbej remaster, kdy jenom upraví rozlišení a max fps. Takže za mě mají hodně plusový body :-)
Když jsem se díval na ten gameplay, tak jsem dost částí poznával, protože jsem toho nahrál hodin a hodin, ale je vidět, že je to kompletně nová hra, která se spíš bude držet jenom té původní kostry.

Ratos napsal:Je to remake 1 a ta nebyla vubec kratka. Myslim ze ta cena je tak schvalne. Urcite to bude hra na 15 hodin.

Ratos    Je to remake 1 a ta nebyla vubec kratka. Myslim ze ta cena je tak schvalne. Urcite to bude hra na 15 hodin.Ratosratos11417    29.3.2016 14:36 Ratos

@ odpověď na komentář od Faldmen:Je to remake 1 a ta nebyla vubec kratka. Myslim ze ta cena je tak schvalne. Urcite to bude hra na 15 hodin.

Faldmen napsal:jo to já mám ještě s jednym kamošem problém, že když založim party chat já, tak on se nepřipojí, ale když ho založí on, tak já se připojim bez problémů...Na PS3 jsem zase míval s jiným kamošem problém, že jsme se přes net připojili do jedné hry pouze pokud ji hostoval někdo jinej. Napřímo k sobě jsme se nepřipojili (jen když vzal PS3 ke mně a hráli jsme z jedné sítě) ...mají v tom pěknej bordel...
jenom poznámka, že mnou to určitě neni, protože jsem se přestěhoval, což vylučuje internet (router jsem taky kupoval novej) a taky jsem z ps3 přešel na ps4, takže uplně jiná konzole a stejně to neni 100%

Jo ještě teda abych tu jenom nespamoval - víte někdo, jak má být ten Ratchet and Clank dlouhej? Protože mě dost překvapila cena. Na netu je to všude okolo cca 800, -. Doufám, že to bude plnohodnotnej díl a ne něco stylu Quest for booty...

Faldmen    jo to já mám ještě s jednym kamošem problém, že když založim party chat já, tak on se nepřipojí, ale když ho založí on, tak já se připojim bez problémů...Na PS3 jsem zase míval s jiným kamošem problém, že jsme se přes net připojili do jedné hry pouze pokud ji hostoval někdo jinej. Napřímo k sobě jsme se nepřipojili (jen když vzal PS3 ke mně a hráli jsme z jedné sítě) ...mají v tom pěknej bordel...
jenom poznámka, že mnou to určitě neni, protože jsem se přestěhoval, což vylučuje internet (router jsem taky kupoval novej) a taky jsem z ps3 přešel na ps4, takže uplně jiná konzole a stejně to neni 100%

Jo ještě teda abych tu jenom nespamoval - víte někdo, jak má být ten Ratchet and Clank dlouhej? Protože mě dost překvapila cena. Na netu je to všude okolo cca 800, -. Doufám, že to bude plnohodnotnej díl a ne něco stylu Quest for booty...
Faldmenfaldmen33601
    29.3.2016 14:33
Faldmen

@ odpověď na komentář od Ratos:jo to já mám ještě s jednym kamošem problém, že když založim party chat já, tak on se nepřipojí, ale když ho založí on, tak já se připojim bez problémů...Na PS3 jsem zase míval s jiným kamošem problém, že jsme se přes net připojili do jedné hry pouze pokud ji hostoval někdo jinej. Napřímo k sobě jsme se nepřipojili (jen když vzal PS3 ke mně a hráli jsme z jedné sítě) ...mají v tom pěknej bordel...
jenom poznámka, že mnou to určitě neni, protože jsem se přestěhoval, což vylučuje internet (router jsem taky kupoval novej) a taky jsem z ps3 přešel na ps4, takže uplně jiná konzole a stejně to neni 100%

Jo ještě teda abych tu jenom nespamoval - víte někdo, jak má být ten Ratchet and Clank dlouhej? Protože mě dost překvapila cena. Na netu je to všude okolo cca 800, -. Doufám, že to bude plnohodnotnej díl a ne něco stylu Quest for booty...

Ratos napsal:Vim co myslis. Kamosovi to taky nejde. Myslim ze se da neco prenastavit v menu konzole...
Ja se napriklad nemuzu s jednim clovekem spojit pres co-op v diablu . S jinyma lidma nemam problem

Ratos    Vim co myslis. Kamosovi to taky nejde. Myslim ze se da neco prenastavit v menu konzole...
Ja se napriklad nemuzu s jednim clovekem spojit pres co-op v diablu . S jinyma lidma nemam problem
Ratosratos11417
    29.3.2016 14:09
Ratos

@ odpověď na komentář od Faldmen:Vim co myslis. Kamosovi to taky nejde. Myslim ze se da neco prenastavit v menu konzole...
Ja se napriklad nemuzu s jednim clovekem spojit pres co-op v diablu . S jinyma lidma nemam problem

Faldmen napsal:mam 50mb/s download i upload (samozrejme pres kabel) a stejne mi to ukazuje, ze moje "internet connection" je "slow" stejne tak i dalsim dvoum kamosum. Tak nevim, jak rychlej internet bych jeste mel mit :-D
vetsinou nam to jede tak napotreti, kdyz se to teda vubec rozjede. Ted si kamos koupil NHL16 - jeden den nam to nejelo vubec a za dva dny jsme to zkouseli znovu - napoctvrte. S druhym kamosem mne neslo jeden den vubec ani, aby mi jen nasdilel obraz, ze bych se mrknul na the binding of Isaac. Jestli vam to funguje v pohode, tak v tom pripade nevim, kde delam chybu.
Jo a na shareplay me dost stve, ze se mi nenactou ulozene pozice z moji konzole, kdyz jsem si chtel dat s kamosem diablo 3, tak jsem musel jedine uplne od zacatku...a to jako zdarec.... cekal jsem, ze kdyz se ukladaji savy do cloudu, tak to pojede normalne...ale bohuzel...neresitelnej problem

Marek_Tvrdy člen redakce    Ty test tratě vypadají zajímavě. Hlavně ta ala Trackmania - tu bych si rád zajezdil.Marek_Tvrdymarek_tvrdy6198    29.3.2016 14:03 Marek_Tvrdy

Ty test tratě vypadají zajímavě. Hlavně ta ala Trackmania - tu bych si rád zajezdil.

ElementGamer   3x   To máš pravdu. Tvrdím to už poněkolikáté, ale kdoví, třeba se Nintendo s NX konečně chytí i jinde než u dlouholetých fanoušků a probojuje se zase na stejnou úroveň jako Sony a Microsoft.ElementGamerelementgamer13999    29.3.2016 13:20 ElementGamer

@ odpověď na komentář od BlackSheepCZ:To máš pravdu. Tvrdím to už poněkolikáté, ale kdoví, třeba se Nintendo s NX konečně chytí i jinde než u dlouholetých fanoušků a probojuje se zase na stejnou úroveň jako Sony a Microsoft.

BlackSheepCZ napsal:MORTHSIR: Tak oni vydělávají to jo, ale podle mě proto že vůbec neriskovali. Což pro hráče není dobře. Já bych si právě taky rád zahrál Maria a další exkluzivity, ale nevim. PlayStationa bych si taky nekoupil kdyby tam nešli hry třetích stran. Navíc PlayStation by konkurenci fakt potřeboval, je si svou pozicí až moc jistý a to nedělá dobrotu.

BlackSheepCZ   2x   MORTHSIR: Tak oni vydělávají to jo, ale podle mě proto že vůbec neriskovali. Což pro hráče není dobře. Já bych si právě taky rád zahrál Maria a další exkluzivity, ale nevim. PlayStationa bych si taky nekoupil kdyby tam nešli hry třetích stran. Navíc PlayStation by konkurenci fakt potřeboval, je si svou pozicí až moc jistý a to nedělá dobrotu.BlackSheepCZblacksheepcz47838    29.3.2016 12:01 BlackSheepCZ

MORTHSIR: Tak oni vydělávají to jo, ale podle mě proto že vůbec neriskovali. Což pro hráče není dobře. Já bych si právě taky rád zahrál Maria a další exkluzivity, ale nevim. PlayStationa bych si taky nekoupil kdyby tam nešli hry třetích stran. Navíc PlayStation by konkurenci fakt potřeboval, je si svou pozicí až moc jistý a to nedělá dobrotu.

Faldmen   1x   mam 50mb/s download i upload (samozrejme pres kabel) a stejne mi to ukazuje, ze moje "internet connection" je "slow" stejne tak i dalsim dvoum kamosum. Tak nevim, jak rychlej internet bych jeste mel mit :-D
vetsinou nam to jede tak napotreti, kdyz se to teda vubec rozjede. Ted si kamos koupil NHL16 - jeden den nam to nejelo vubec a za dva dny jsme to zkouseli znovu - napoctvrte. S druhym kamosem mne neslo jeden den vubec ani, aby mi jen nasdilel obraz, ze bych se mrknul na the binding of Isaac. Jestli vam to funguje v pohode, tak v tom pripade nevim, kde delam chybu.
Jo a na shareplay me dost stve, ze se mi nenactou ulozene pozice z moji konzole, kdyz jsem si chtel dat s kamosem diablo 3, tak jsem musel jedine uplne od zacatku...a to jako zdarec.... cekal jsem, ze kdyz se ukladaji savy do cloudu, tak to pojede normalne...ale bohuzel...neresitelnej problem
Faldmenfaldmen33601
    29.3.2016 12:01
Faldmen

@ odpověď na komentář od Ratos:mam 50mb/s download i upload (samozrejme pres kabel) a stejne mi to ukazuje, ze moje "internet connection" je "slow" stejne tak i dalsim dvoum kamosum. Tak nevim, jak rychlej internet bych jeste mel mit :-D
vetsinou nam to jede tak napotreti, kdyz se to teda vubec rozjede. Ted si kamos koupil NHL16 - jeden den nam to nejelo vubec a za dva dny jsme to zkouseli znovu - napoctvrte. S druhym kamosem mne neslo jeden den vubec ani, aby mi jen nasdilel obraz, ze bych se mrknul na the binding of Isaac. Jestli vam to funguje v pohode, tak v tom pripade nevim, kde delam chybu.
Jo a na shareplay me dost stve, ze se mi nenactou ulozene pozice z moji konzole, kdyz jsem si chtel dat s kamosem diablo 3, tak jsem musel jedine uplne od zacatku...a to jako zdarec.... cekal jsem, ze kdyz se ukladaji savy do cloudu, tak to pojede normalne...ale bohuzel...neresitelnej problem

Ratos napsal:Share play vali uplne v pohode, akorat musis mit stabilni internet, nejlip propojenou ps4 kabelem do wifi...

Kapr88   5x   Nejak se z tech konzoli vytratila ta pohodlnost...proste jen dat disk a hrat...
Ted clovek ceka X minut (obcas i hodin) nez se mu neco stahne/nainstaluje...
Hry jsou zabugovany a s chybami jako na PC. Optimalizace jim taky nic nerika.
Ale zase chapu...podle mne konzole nemuzou vydrzet...
Doba jde tak rychle dopredu a s ni i HW ze uz proste nejde mit "krabicku" na X let...a nebo jde ale dopada to takhle : /
A proto chapu Nintendo...nechteji "valku" a trapne mereni toho kdo ma na jake konzoli vic FPS...proste jedou svoji cestu a za to zaslouzi respekt :)
Kapr88kapr8813904
    29.3.2016 11:03
Kapr88

Nejak se z tech konzoli vytratila ta pohodlnost...proste jen dat disk a hrat...
Ted clovek ceka X minut (obcas i hodin) nez se mu neco stahne/nainstaluje...
Hry jsou zabugovany a s chybami jako na PC. Optimalizace jim taky nic nerika.
Ale zase chapu...podle mne konzole nemuzou vydrzet...
Doba jde tak rychle dopredu a s ni i HW ze uz proste nejde mit "krabicku" na X let...a nebo jde ale dopada to takhle : /
A proto chapu Nintendo...nechteji "valku" a trapne mereni toho kdo ma na jake konzoli vic FPS...proste jedou svoji cestu a za to zaslouzi respekt :)

Ratos   1x   Share play vali uplne v pohode, akorat musis mit stabilni internet, nejlip propojenou ps4 kabelem do wifi...Ratosratos11417    29.3.2016 10:59 Ratos

@ odpověď na komentář od Faldmen:Share play vali uplne v pohode, akorat musis mit stabilni internet, nejlip propojenou ps4 kabelem do wifi...

Faldmen napsal:Já jim třeba fandim. MS to tentokrát s xboxem docela pohnojil a zachraňuje ho asi jen zpětná kompatibilita, která dle toho, co jsem viděl na netu moc dobře stejně nefunguje, jejich nabídka xbox gold a časté aktualizace. Sony si je až moc jistá a přijde mi, že na nás v poslední době dost kašle. Jak z hlediska nabídky PS plus, na jejímž předplatném musí vydělávat neskutečný prachy, tak z hlediska nějakých updatů a podpory. Share play taky jede jenom, když se tomu chce. Takže jestli je na obzoru nějaká konkurence, sem s ní, ať se Sony zase potí. MS by ze své strategie absolutního vydřidušství taky neupustilo, kdyby jim nezačali hráči utíkat na druhou stranu...

Faldmen   3x   Já jim třeba fandim. MS to tentokrát s xboxem docela pohnojil a zachraňuje ho asi jen zpětná kompatibilita, která dle toho, co jsem viděl na netu moc dobře stejně nefunguje, jejich nabídka xbox gold a časté aktualizace. Sony si je až moc jistá a přijde mi, že na nás v poslední době dost kašle. Jak z hlediska nabídky PS plus, na jejímž předplatném musí vydělávat neskutečný prachy, tak z hlediska nějakých updatů a podpory. Share play taky jede jenom, když se tomu chce. Takže jestli je na obzoru nějaká konkurence, sem s ní, ať se Sony zase potí. MS by ze své strategie absolutního vydřidušství taky neupustilo, kdyby jim nezačali hráči utíkat na druhou stranu...Faldmenfaldmen33601    29.3.2016 10:56 Faldmen

@ odpověď na komentář od BlackSheepCZ:Já jim třeba fandim. MS to tentokrát s xboxem docela pohnojil a zachraňuje ho asi jen zpětná kompatibilita, která dle toho, co jsem viděl na netu moc dobře stejně nefunguje, jejich nabídka xbox gold a časté aktualizace. Sony si je až moc jistá a přijde mi, že na nás v poslední době dost kašle. Jak z hlediska nabídky PS plus, na jejímž předplatném musí vydělávat neskutečný prachy, tak z hlediska nějakých updatů a podpory. Share play taky jede jenom, když se tomu chce. Takže jestli je na obzoru nějaká konkurence, sem s ní, ať se Sony zase potí. MS by ze své strategie absolutního vydřidušství taky neupustilo, kdyby jim nezačali hráči utíkat na druhou stranu...

BlackSheepCZ napsal:Možná se to některým diskutujícím nebude líbit, ale já bych skutečně chtěl, aby se z Nintenda opět stal velký hráč na poli konzolí. Aby neudělali další konzoli jen pro Nintendo Ultras. Mají šanci udělat skvělou konzoli (přichází jako poslední) , která by mohla překonat PS4 pokd, by se na ní dobře dělali a portovali hry. Pokud by totiž na Nintendo vycházely i všechny ostatní hry, mohli by na tom vydělat spoustu peněz. Nebo pokud jim nejde o hardware, mohou se stát čistě vývojářskou firmou. Ale spíš se bojím že Nintendo pojede zase jen na jistotu...

MORTHSIR   3x   Jo to by nahodou siklo. Dve sobe konkurujici konzole jsou malo. Ale ja pises. . take bych to videl, ze opet budou "soukromnicit" na svem pisecku. Ovsem vydelavaji i tak a rozhodne ne malo, prodeje tomu nasvedcuji.MORTHSIRmorthsir17268    29.3.2016 10:52 MORTHSIR

@ odpověď na komentář od BlackSheepCZ:Jo to by nahodou siklo. Dve sobe konkurujici konzole jsou malo. Ale ja pises. . take bych to videl, ze opet budou "soukromnicit" na svem pisecku. Ovsem vydelavaji i tak a rozhodne ne malo, prodeje tomu nasvedcuji.

BlackSheepCZ napsal:Možná se to některým diskutujícím nebude líbit, ale já bych skutečně chtěl, aby se z Nintenda opět stal velký hráč na poli konzolí. Aby neudělali další konzoli jen pro Nintendo Ultras. Mají šanci udělat skvělou konzoli (přichází jako poslední) , která by mohla překonat PS4 pokd, by se na ní dobře dělali a portovali hry. Pokud by totiž na Nintendo vycházely i všechny ostatní hry, mohli by na tom vydělat spoustu peněz. Nebo pokud jim nejde o hardware, mohou se stát čistě vývojářskou firmou. Ale spíš se bojím že Nintendo pojede zase jen na jistotu...

Ratos   4x   Jestli tam bude vychazet zase jen mario na sto zpusobu tak nemaji sanci. .
Laka me akorat zelda...
Ratosratos11417
    29.3.2016 10:44
Ratos

@ odpověď na komentář od BlackSheepCZ:Jestli tam bude vychazet zase jen mario na sto zpusobu tak nemaji sanci. .
Laka me akorat zelda...

BlackSheepCZ napsal:Možná se to některým diskutujícím nebude líbit, ale já bych skutečně chtěl, aby se z Nintenda opět stal velký hráč na poli konzolí. Aby neudělali další konzoli jen pro Nintendo Ultras. Mají šanci udělat skvělou konzoli (přichází jako poslední) , která by mohla překonat PS4 pokd, by se na ní dobře dělali a portovali hry. Pokud by totiž na Nintendo vycházely i všechny ostatní hry, mohli by na tom vydělat spoustu peněz. Nebo pokud jim nejde o hardware, mohou se stát čistě vývojářskou firmou. Ale spíš se bojím že Nintendo pojede zase jen na jistotu...

BlackSheepCZ   4x   Možná se to některým diskutujícím nebude líbit, ale já bych skutečně chtěl, aby se z Nintenda opět stal velký hráč na poli konzolí. Aby neudělali další konzoli jen pro Nintendo Ultras. Mají šanci udělat skvělou konzoli (přichází jako poslední) , která by mohla překonat PS4 pokd, by se na ní dobře dělali a portovali hry. Pokud by totiž na Nintendo vycházely i všechny ostatní hry, mohli by na tom vydělat spoustu peněz. Nebo pokud jim nejde o hardware, mohou se stát čistě vývojářskou firmou. Ale spíš se bojím že Nintendo pojede zase jen na jistotu...BlackSheepCZblacksheepcz47838    29.3.2016 10:34 BlackSheepCZ

Možná se to některým diskutujícím nebude líbit, ale já bych skutečně chtěl, aby se z Nintenda opět stal velký hráč na poli konzolí. Aby neudělali další konzoli jen pro Nintendo Ultras. Mají šanci udělat skvělou konzoli (přichází jako poslední) , která by mohla překonat PS4 pokd, by se na ní dobře dělali a portovali hry. Pokud by totiž na Nintendo vycházely i všechny ostatní hry, mohli by na tom vydělat spoustu peněz. Nebo pokud jim nejde o hardware, mohou se stát čistě vývojářskou firmou. Ale spíš se bojím že Nintendo pojede zase jen na jistotu...

DepešákDom    Jo takhle, ono se to i deli na druhy:D az takovej vseznalec nejsem, diky:)DepešákDomdepesakdom3408    29.3.2016 09:49 DepešákDom

Jo takhle, ono se to i deli na druhy:D az takovej vseznalec nejsem, diky:)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

patasde    4 vrstvej má 128 GB, 50GB má 2 vrstvejpatasdepatasde17625    29.3.2016 09:37 patasde

@ odpověď na komentář od DepešákDom:4 vrstvej má 128 GB, 50GB má 2 vrstvej

DepešákDom napsal:Ja myslel ze BD disk ma 50GB o. o ?

DepešákDom    Ja myslel ze BD disk ma 50GB o. o ?DepešákDomdepesakdom3408    29.3.2016 09:10 DepešákDom

Ja myslel ze BD disk ma 50GB o. o ?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Maestrodk   1x   Však BD disk může mít velikost i přes 100 Giga, nebo je to Uncharted s MP velké 150 Giga? To jsem ještě neviděl. Nebo PS4 neumí 3 a 4 vrstvé disky? To by byla jen otázka updatu firmwaru.Maestrodkmaestrodk8088    29.3.2016 08:58 Maestrodk

Však BD disk může mít velikost i přes 100 Giga, nebo je to Uncharted s MP velké 150 Giga? To jsem ještě neviděl. Nebo PS4 neumí 3 a 4 vrstvé disky? To by byla jen otázka updatu firmwaru.

Zack   1x   Přesně takhle jsem to od začátku myslel ;-)Zackzack14147    29.3.2016 08:32 Zack

@ odpověď na komentář od Ratos:Přesně takhle jsem to od začátku myslel ;-)

Ratos napsal:Jo no, 500 gb je na ps4 malo. Taky uz musim mazat , kdyz instaluju novou hru...a vetsi se me kupovat nechce

Ratos   2x   Jo no, 500 gb je na ps4 malo. Taky uz musim mazat , kdyz instaluju novou hru...a vetsi se me kupovat nechceRatosratos11417    29.3.2016 08:28 Ratos

@ odpověď na komentář od Zack:Jo no, 500 gb je na ps4 malo. Taky uz musim mazat , kdyz instaluju novou hru...a vetsi se me kupovat nechce

Zack napsal:Tak jasně, chápu. Má to i víc výhod. Mě jde jen o to místo na disku. Když vidím kolik místa hry+DLC+updaty+patche na novou generaci zaberou.... tak abys pak v konzoli neměl jen 3 hry a šlus! :-D

Zack   1x   Tak jasně, chápu. Má to i víc výhod. Mě jde jen o to místo na disku. Když vidím kolik místa hry+DLC+updaty+patche na novou generaci zaberou.... tak abys pak v konzoli neměl jen 3 hry a šlus! :-DZackzack14147    29.3.2016 08:16 Zack

@ odpověď na komentář od Ratos:Tak jasně, chápu. Má to i víc výhod. Mě jde jen o to místo na disku. Když vidím kolik místa hry+DLC+updaty+patche na novou generaci zaberou.... tak abys pak v konzoli neměl jen 3 hry a šlus! :-D

Ratos napsal:Tak je to rozhodne lepsi nez lisovat dalsi disk na multak...
. .

Ratos   1x   Tak je to rozhodne lepsi nez lisovat dalsi disk na multak...
. .
Ratosratos11417
    29.3.2016 08:11
Ratos

@ odpověď na komentář od Zack:Tak je to rozhodne lepsi nez lisovat dalsi disk na multak...
. .

Zack napsal:OK. Myslíš, že by se tam jeden disk navíc nevešel? Doma mám filmy s třemi BD v jedné krabici se standartními rozměry. Vůbec není poznat, že je tam nějaký obsah navíc.
Mě šlo jen o to, že by se dalo ušetřit místo na disku při instalaci-předpokládám, že s vlastním diskem by mohla být velikost o něco menší.

Zack   2x   OK. Myslíš, že by se tam jeden disk navíc nevešel? Doma mám filmy s třemi BD v jedné krabici se standartními rozměry. Vůbec není poznat, že je tam nějaký obsah navíc.
Mě šlo jen o to, že by se dalo ušetřit místo na disku při instalaci-předpokládám, že s vlastním diskem by mohla být velikost o něco menší.
Zackzack14147
    29.3.2016 08:06
Zack

@ odpověď na komentář od Miky:OK. Myslíš, že by se tam jeden disk navíc nevešel? Doma mám filmy s třemi BD v jedné krabici se standartními rozměry. Vůbec není poznat, že je tam nějaký obsah navíc.
Mě šlo jen o to, že by se dalo ušetřit místo na disku při instalaci-předpokládám, že s vlastním diskem by mohla být velikost o něco menší.

Miky napsal:V tom bude hrát asi roli možné zvýšení nákladů na výrobu, případně, že se další Blu-ray disk nevejde do krabičky. Snadnější je stažení ze serveru.

DepešákDom   1x   Obcas jo, ale pak to zas necham byt:DDepešákDomdepesakdom3408    29.3.2016 08:03 DepešákDom

@ odpověď na komentář od MORTHSIR:Obcas jo, ale pak to zas necham byt:DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MORTHSIR napsal:Premyslel si o tera disku? :)
Jinak dobre ranko :D

Miky člen redakce   2x   V tom bude hrát asi roli možné zvýšení nákladů na výrobu, případně, že se další Blu-ray disk nevejde do krabičky. Snadnější je stažení ze serveru.Mikymiky3    29.3.2016 07:56 Miky

@ odpověď na komentář od Zack:V tom bude hrát asi roli možné zvýšení nákladů na výrobu, případně, že se další Blu-ray disk nevejde do krabičky. Snadnější je stažení ze serveru.

Zack napsal:Tak proč ten mulťák u U4 nehodili na samostatný disk a nepřibalí to k tomu s tou kampaní?

Zack   3x   Tak proč ten mulťák u U4 nehodili na samostatný disk a nepřibalí to k tomu s tou kampaní?Zackzack14147    29.3.2016 07:53 Zack

Tak proč ten mulťák u U4 nehodili na samostatný disk a nepřibalí to k tomu s tou kampaní?

Diskuze na fóru

TROJSLOVNÝ PŘÍBĚH (67 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11780 příspěvků), PC pro kamaráda (32 příspěvků), STEAM -všechno sem (6791 příspěvků), Zablokovany PS4 (6 příspěvků), Přehrávání filmů z domácího kina-problém se zvukem (5 příspěvků), PS3 - Problém se zvukem ve hrách (5 příspěvků), PS3 hry na prodej (1 příspěvek), Ps4 WORMS WMD online bitvy. (1 příspěvek), Speciální vánoční soutěž s hádankami (1 příspěvek), Grand Theft Auto V (294 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ubisoft do PC verze Watch Dogs 2 hacknul slušnou optimalizaci

Po dvou týdnech čekání vychází pokračování hackerské akce Watch Dogs i na počítače. A jak už je zvykem, nabízí se prostá otázka – stálo to čekání…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Euro Truck Simulator 2: Vive la France

Expanze přidává kompletní Francii s novými městy, širokými dálnicemi a malebným venkovem.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC
 
 
Super Mario Maker pro 3DS - editor levelů do kapsy

Nintendo se konečně rozhoupalo a vychází nový Mario pro 3DS. A jako bonus si nyní můžete udělat vlastní levely – jak fantastické můžou být, toť…

 
Přečíst celý článek»Autor: Nikola Marko - Platforma: Handheld
 
 
Přehlídka her vycházejících v prosinci 2016

The Last Guardian, Steep, Dead Rising 4, The Dwarves, Shadow Tactics: Blades of the Shogun, zomní expanze pro Forzu Horizon 3 a další tituly.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Cities: Skylines – noční život, sníh i katastrofy pod drobnohledem

Sedl nám nový obsah do budovatelské strategie roku stejně jako základní hra?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC