Jak už víme z dřívějška, v dubnu pro hráče The Division vyjde první bezplatný obsah, který přidá novou invazi (raid) navrženou pro skupiny hráčů, kteří si po splnění úkolu mohou přijít na high-end vybavení a zbraně. Zároveň by se ve hře měl objevit také očekávaný systém pro obchodování lootu (výměna zbraní a vybavení mezi hráči v kooperaci).
To vše a mnohem víc budete moci sledovat v dnešním živém streamu, který se uskuteční ve 20:00 na Twitch.tv. Ubisoft by měl ukázat novinky a hlavně prozradit datum vydání, kdy se nového obsahu přesně dočkáme.
Připomeňme, že v květnu bude následovat druhý update nazvaný “Conflict”. Ten přidá další invazi (raid) odehrávající se kolem manhattanského Columbus Circle, stejně tak nové věci do Dark Zone.
Krom toho vyjdou ještě tři placené balíčky:
• Expansion I: Underground (červen) – První expanze přidá zbrusu novou lokalitu, která umožní hráčům prozkoumat nezmapované podsvětí New Yorku v intenzivní co-op akci s až třemi kamarády.
• Expansion II: Survival (léto) – V druhé expanzi budou muset hráči přežít v nepřátelském území tak dlouho, jak jen to bude možné. Připravit se musíte na vlny velmi těžkých protivníků.
• Expansion III: Last Stand (zima) – O třetím rozšíření zatím nic nevíme.
Na placený obsah bude mít Xbox One verze měsíční exkluzivitu.
Se těším na novej content, i když aktuální by mi asi ještě měsíc vydržel… Jenom doufam že to neumře po roce nebo dřív
Odpověď na komentář uživatele Strec
Tak jestli to nejsou jen velkohuby kecy a opravdu vyvojari dodrzi slovo, tak s novym patchem budu spokojenej. Konecne budou sety pro jednotlivy classy
Odpověď na komentář uživatele diR3cT
A na rekalibraci je potřeba kreditů. Takže opět začarovanje kruh (mise – denní, výzva, bossové) atd. atd.
Snad přidají něco, co hráče u hry udrží. Co tak slýchám (a měl jsem možnost sám vyzkoušet) , ten endgame je vážně docela bída.
Odpověď na komentář uživatele
No me tedy prijde roll u zbrani snazsi, protoze tech perku neni tolik a rollujes jen 3. Ale to je vec nazoru.
S tou rekalibraci mas pravdu, ale taky je to alchymie:-)
Odpověď na komentář uživatele diR3cT
Tak krom zbraní kde roluješ de fakto naslepo ti davam zapravdu, u gearu tam si je mužeš do určité míry měnit sám jak potřebuješ-rekalibrací:-)
Strec – proti tomu farmeni ja nic nemam. O tom tyhle typy her jsou a jsem na to zvykly. Ale musis vedet na co farmis a ne ze nahodne rollujes staty. Takhle te to farmeni moc dlouho neudrzi a myslim si, ze Ubi se tim jen snazil umele natahnout zovuhratelnost.
Ja bych uvital ve hre nejaky seznam veci, ktery pada z bossu v urcitych instancich a podle classy by sis tam ty itemy chodil farmit dokud by ti nepadly. To mi prijde lepsi system nez tenhle.
Odpověď na komentář uživatele diR3cT
PC. Potenciál té hry je totálně zprasenej a celej engame stojí na tom farmit gear, kredity a suroviny.
Koop je kapitola sama o sobě a sjednocení party na 30lvl to taky zase tak neřeší. Jak jsem si naivně myslel. Hard obtížnost jedu s prstem v nose i sám a "vyzívavou obtížnost", nebo jak se stupidně jmenuje, s někým kdo nemá endgame vybavení je utrpení. Kooperace v téhle hře je neskutečná ironie. Ale jak říkám… když to člověk neřeší, tak se baví. Ale stačí zapojit mozek nebo kámoše s kým chcete hrát, ale nemá na to lvl či výbavu… a zábava se vytrácí. Budu se opět opakovat. Kooperace s přáteli katastrofa.
Za sebe musim souhlasit se Strecem.
Hra me ze zacatku bavila, ale END game je dost slaba a dost stereotypni a to rikam jako nekolikalety hrac WoWka.
Ted uz ve hre jen delam denni mise, expim druhou postavu, abych mohl rychleji farmit phoenixe a obcas DZ a to je tak vsechno a moc zabava to neni.
Co se farmeni materialu a craftu tyce, tak porad obihat pve mapu a sbirat veci je nuda, kdyz vezmu v podtaz, ze veci na craft jsou dost narocny na suroviny a z craftu pada odpad. Priklad: 60x vyrobena gold maska a ani jeden item na marksmana… Vyrabeni lepsiho materialu po jednom kusu a jeste to neni instantne? Wtf? !
Denni mise + hlavni mise pri expeni – matchmakimg me spojuje s lidma, ktery tu misi vlastne ani nedelaji. Pokud mam stesti a napojim se do hry kde jdou dannou misi, vzdycky propadavam podlahou pod mapu. Pri relativne dlouhych nacitacich casech (PS4) spis demotivujici. O dokteslovani textur radeji ani nemluvim.
DZ – zabavi na par hodin do dosazeni lvlu 50. Pak uz je to jen o obihani kolecek na divizni technologii. Po zjisteni, ze z 50h farmeni mam jen 33 gold divizni technologie a 1 item z DZ spotrebuje pri craftu 3 kusy a jeste to je odpad – nic me nenuti to dal chodit.
Kdyz to srovnam s tim WoWkem, ktery sice taky nekdy v end game bylo nuda, tak zakladni hra byla narvana obsahem, expeni zabralo delsi dobu, bossove byli zabavnejsi a meli rozdilne taktiky – ne jen zerg. Pozdeji pridali tunu trofeji (tady je platina zadarmo) farmeni reputace, crafting kde byly staty predem dany a clovek si farmil recepty ktery se mu hodily a ne ze rolluje nahodne z 30ti statu.
Proste podle me to mohl Ubi udelat lepe. V tehle fazi hry ke cenovka hodne predrazena.
Strec – na cem hrajes Division?
FireWolf: Jednoduše. Stejně jako u Diabla. Zabijíš panáčky, sbíráš odměnu… a základ… vypneš a neřešíš. Jakmile začneš řešit, zábava upadá. A to je onen endgame.
Odpověď na komentář uživatele Strec
Chapu a tvuj nazor beru;-)
Myslim, že tenhle obsah tu hru nezachrání. A divim se, jak někdo v té hře může strávit tolik hodin
Hold nekterym staci malo
Odpověď na komentář uživatele
Jsi jeden z mála. Já jen začal diskuzi s tím, že i když máme nahráno stejně, tak obsahově to už strádá i přes ty nahrané hodiny. Bavit mě to… no ještě "baví", ale potřebuju už novej obsah. A to jsme se zatím bavili jen o obsahu .
Odpověď na komentář uživatele Strec
Hele to je tvůj názor na věc , kterou se ti nesnažím vymlouvat a ani tě přesvědčovat-psal jsem své dojmy a jak si hraji já-to jestli si užívají hru ostatní hráči nebo neužívají, jsou zklamáni nebo nadávají- po tom je mi velký kulový a je to jen jejich boj