Až dohrajete dnes vydané Dark Souls 3, tak vám možná přijde na ránu připravované sci-fi RPG The Surge, které by mělo být na podobné vlně, co se týče obtížnosti. Hru má na svědomí německé studio Deck 13, které své drápky vystrčilo v říjnu 2014 s titulem Lords of the Fallen. U The Surge toho slibují mnohem víc, prý se poučili z chyb a chtějí hráčům pod dohledem Focus Home nabídnout skutečně napínavé dobrodružství ve sci-fi světě, který vám nic nedá zadarmo. Tvůrci strávili nespočet hodin studováním zpětné vazby hráčů Lords of the Fallen. Podle slov Jana Kloseho připravili svět se scénářem, kdy nikdy nebudete vědět, co vás právě čeká.
The Surge se bude odehrávat v dystopické budoucnosti Země, náš svět se nachází na konci své životnosti. Po 60 až 70 letech od současnosti jsou města přelidněna a lidé si pomáhají, aby přežili. Populace rychle stárne a nepřipravené jedince nahrazují chytřejší roboti. Starší lidé postupně přicházejí o práci, což je nutí přestěhovat se na předměstí, kde pracují a bojují s nepřítelem za pomoci exoskeletonů. Právě vy budete jedním z odvážných.
Za koho vlastně budeme hrát? Půjde o průměrného chlapa, který se ve špatný čas ocitl na špatném místě. Nejde o žádného bojovníka, ale muže, jenž byl rád, že si našel práci. To ale ještě netušil, že se jeho práce bude točit kolem exoskeletonu. Jakmile si ho vzal na sebe, tak omdlel. Poté se probudí a nestačí se divit. Všechno je jinak, na továrnu zaútočili roboti a nikdo nepřežil. Nepřátelé jsou úplně všude.
The Surge je v plánu na rok 2017 pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Jako údržbář se probudíš urpostřed šichty a zjistíš, že AI svářeči se zcvokli, protože jsi chrápal a oni nedostali koka olej. Tak vezmeš svůj mega křovinořez a jdeš si to s nima na férovku rozdat, protože údržba musí být. Po vymlácení všech bugů ze svářečů máš padla, ale aero taxík je asi taky na prášky, takže se si to s tebou chce rozdat… křídlo proti křovinořezu. No nic moc, ale aspoň to bude sranda…
Odpověď na komentář uživatele hRDLA
To je pravda. Pokud chtějí udělat nějakou scifi akční rubačku ze současnosti, tak to nuda bude. No uvidíme. Stále jsem ještě nehrál ten jejich Lords of Fallen, ale nějak se mi do toho ani nechce, protože to nepůsobí nejzábavněji a nejoriginálněji. Toto vypadá ještě hůř.
A do toho všeho to tam ještě kosí ručním aku křovinořezem.
realita není nudná, nudné je nudné provedení
Ryutak: Dead Space
Odpověď na komentář uživatele Ryutak
No jelikož se to má odehrávat 60 let od současnosti na Zemi, tak je to docela přesné. Nuda a šeď. Opravdu si nemohli vybrat horší dobu. Rovnou současnost tam mohli dát. Měli dát aspoň několik set let, nebo prostě alternativní svět. Kdy už konečně pochopí, že realita je ve hrách nudná.
Jako fakt? Když děláte sci-fi RPG, tak máte tam dát mimozemšťany, abychom prohlubovali vztahy s ostatními rasami, hledali mimozemské artefakty atd. a ne abych zabíjel nějaké technomorfy (V Deep Space to byli Nekromorfove? Už nevím a tady je to zase technika, tak proto technomorfové. ) .
Hmmm. no. . thanks.
Zatím mi to přijde víc než průměrné a zrovna hardcore to taky nevypadá.
škoda že to vypadá všechno tak moc genericky
Maj gad trnformers. .
Lode of fallen bola hrozná volovina sa nedalo dohrať a tohoe je to isté ináč grafika je v pohode ale bojový systém je naprd kameň úrazu nech sa nato vykašlú
Grafika podprůměrná, level design otřesný… Snad bojový systém bude stát za to a celková hratelnost.
Snad udělají něco s tím nezáživným prostředím. Asi to není tam daleko v budoucnosti, aby to bylo cool. Jako scifi bych si představoval trochu kyberpunk, roboti, spousta neonů, futuristický design. Takhle je to nějaký interiér Temelína.
(A udivuje mě, že ani v budoucnosti lidstvo nedokázalo eliminovat lens flary. Jednou nás to zabije. )