Dnešní masáž spojená s datadiskem O víně a krvi pro Zaklínače 3 ještě nekončí. Není to tak dávno, co se nám do rukou dostaly nejen nové screenshoty, ale i ukázky několika nových zbrojí z datadisku a změn uživatelského rozhraní hry, které dorazí spolu s expanzí, pravděpodobně jako součást bezplatného patche.
Ani prostor na webu není nafukovací a do našeho preview se nevešlo všechno, takže jsme se rozhodli, že ukázkám věnujeme zvláštní novinku, aby se všemu dostala řádná pozornost.
I tentokrát bych rád poděkoval lokalizačnímu manažerovi Comgadu Filipovi Ženíškovi, tentokrát za poskytnutí českých názvů nových zbrojí.
Nové zbroje
Změny uživatelského rozhraní – vlevo nové, vpravo staré rozhraní
Update: Komunitní manažer CD Projektu Marcin Momot na svém Twitteru potvrdil, že doporučená úroveň postavy pro hraní O víně a krvi je 34 až 35, nicméně roli hraje i Geraltova výbava.
Odpověď na komentář uživatele Lelanka
Ta jedovatá zmijí zbroj ze Srdce z kamene je vizuálně stejná a podle mě detaily o dost lepší, snad s ní půjde ještě něco dělat dále.
Stejně mi vzhledově nejlepší přijde hned ta naše první zbroj na začátku. Škoda, že si ji nemůžeme dostatečně dál vylepšit.
Odpověď na komentář uživatele
Mrkni do soukromých zpráv tady na Zingu
Odpověď na komentář uživatele Martin Cvrček
Můžeš potvrdit, že je tam opravdu Regis?
Odpověď na komentář uživatele Martin Cvrček
Já už jsem přes deset let zvyklý ovládat RPGčka myší. Písmenka pro rychlé otevření nabídek si většinou kromě inventáře nepamatuji ( holt preferuji myš) . Ve většině RPG jsou ikonky nabídek přímo klikatelné při hraní, což u Zaklínače samozřejmě není možné. Potažmo jsou přímo viditelné nabídky při otevření Inventáře. A když už jsem v Inventáři, tak se jednoduše kliknutím dostanu do jiné nabídky. Jen v Zaklínači musím tu správnou nabídku honit klikáním na šipky. Rychlá nabídka stisknutím Entru je sice dobrá ale můj problém moc neřeší, kdyby jí rovnou zapracovali nahoru do inventáře, tak by bylo po problému. Místa je tam stejně dost a konzolisti by to ovládali pořád stejně. Je to vtipné, když se podívám, že původní UI to mělo vyřešené přesně tak, jak bych chtěl.
[ odkaz ]
No uvidíme jak to bude fungovat v praxi. Takhle podle obrázků to vypadá mnohem použitelněji, ale pokud tam zůstalo to zbytečné zdržující překlikávání, tak bude to herní menu pořád stejně na prd.
fordzy: Protože konzole. .
Odpověď na komentář uživatele fordzy
Tohle jde tuším už od vydání hry. Na PC stačí stisknout defaultně Enter a máš k dispozici nabídku všech obrazovek, hezky prostřednictvím ikon vedle sebe. Minimálně v rámci ovládání na klávesnici jsou tři možnosti přístupu k jednotlivým obrazovkám – tahle nabídka, příslušné klávesy pro každou obrazovku nebo to přiblblé klikání na šipky
Odpověď na komentář uživatele fordzy
A co použít klávesnici?
UI je pořád na prd. Proč jednotlivé kategorie ( Inventář, Výroba, atd. . ) nedají jako samostatné ikonky vedle sebe, abych na ně mohl okamžitě kliknout. Místo toho budu muset zase klikat na šipky.
Odpověď na komentář uživatele Blackhand47XD
Ten je snad ještě horší než před tím updatem, který ho upravil do nynějšího vzhledu.
Změna prostředí mi připadá jako krok zpět.
Ach jo, tu bude nezvyk, hlavně ten inventář.
Asi jsem divný ale v některých případech se mi mnohem více líbí to staré.
Bude to boží!