Leckdo doufal, že EA pojme včerejší konferenci EA Play ve velkém stylu i v případě chystaných Star Wars titulů. Nakonec jsme se dočkali jen videa, které nabízí velmi letmý pohled do zákulisí vývoje jednotlivých projektů, občas zpestřený letmými ukázkami. Při bližším pohledu ale zjistíte, že je toho ve videu víc, než se může zdát.
To, kdo na čem dělá a kdy to vyjde jsem shrnul už ve včerejší novince, takže nyní už k tomu, co je možné ve videu vidět. V první řadě jde o další obsah pro současný Battlefront. Snad nikdo nemohl přehlédnout ukázku přídavku Bespin, která kromě již známých věcí odhalila i nové skiny pro povstalecké vojáky.
O něco zajímavější je ale velmi letmý pohled na třetí DLC, Death Star. Zaprvé se zjevně můžeme těšit na možnost létat napříš kaňony na povrchu Hvězdy smrti a také tu máme potvrzení, že novým záporákem na straně Impéria bude Bossk. Trandoshanský žoldák, který podobně jako Boba Fett, Dengar (záporák Bespinu) a další dostal od Dartha Vadera rozkaz najít Hana Sola ve filmu Impérium vrací úder. Bossk má přitom společnou a nepříliš příjemnou minulost s Chewbaccou (či Žvejkalem), takže je dost možné, že hrdinou přídavku Death Star bude vážně Chewie.
Krátce se můžeme podívat také na Battlefront pro PlayStation VR. O tomto projektu víme už delší dobu, přičemž má jít o samostatný zážitek, víceméně nezávislý na aktuálním Star Wars: Battlefrontu. Ve videu uvidíte jen možnost rozhlížet se v kokpitu ikonického X-Wingu.
Pohled do studia Motive zase nabízí ukázku konceptu z nového Battlefrontu, jenž očividně cílí na éru nové filmové trilogie, započaté loňským filmem Síla se probouzí. To poznáte především na černých, dvoumístných stíhačkách TIE s červeným flekem po straně, které jsou charakteristické pro První řád.
Zajímavé je, že koncept ukazuje scénu, která se nepodobá ničemu, co jsme zatím mohli v rámci éry nové trilogie vidět. Že bychom tu měli letmý náhled toho, co čekat v osmé epizodě, která stejně jako nový Battlefront vyjde příští rok?
Nejvíc pozdvižení, tedy pokud se o nějakém pozdvižení vůbec dá mluvit, nepochybně budí akční adventura od Visceralu, jejíž děj má na starosti scénáristka Uncharted Amy Hennig. Záběr z rané verze hry jasně ukazuje, že je hra zasazená do doby nadvlády Impéria, přičemž ukázaný koncept s ohledem na dvě slunce potvrzuje, že jde o planetu Tatooine a ne o nějaký pouštní ekvivalent typu Jakku ze Síla se probouzí.
Koncept navíc ukazuje tři agenty Imperiální bezpečnostní služby, známé pod zkratkou ISB (Imperial Security Bureau). To poznáte na designu helmy všech tří postav, který bude jistě povědomý divákům animovaného seriálu Star Wars: Povstalci (Rebels), v němž se představil člen ISB agent Kallus. Vypadá to, že hrdina hry bude mít co do činění s imperiálním právním systémem.
O Star Wars hře od Respawnu můžeme samozřejmě nadále jen spekulovat, záběry z motion capture nám neřeknou nic víc než to, že se ve hře bude mydlit nějaký Jedi a Sith. Což tedy nevylučuje možnost, že by se hra mohla odehrávat v období Klonových válek, Jediů bylo tehdy přeci jen víc než dost a hrabě Dooku musel mít díky nim o zábavu postaráno.
Samozřejmě připadá v úvahu i možnost, že se projekt Respawnu odehrává před filmovou ságou. Koneckonců víme, že tenhle titul má být zasazený do doby, která se liší od ostatních projektů pod EA, což vylučuje období původní filmové trilogie a nové (chystané) trilogie, stejně jako éru The Old Republic.
Tak on SWTOR sám o sobě je super MMO. Ten system dialogů, splnění mise po svém a celkově vlastní rozhodováni je super věc, která hráče chytne a jen tak ho nepustí (vlastní zkušenost ) , jenom má bohužel špatnou reputaci ze začátků a tak nemá prostě tolik hráču jako napřiklad WOWko. Poslední příběhový datáč má tak super atmosferu, skvělej příběh a soustředí se hlavně právě na , , singleplayerovou" část, což se jim dost povedlo a má to dost dobrý ohlasy. Ale k pointě KOTOR je podle mě u ledu, alespoň dokud tady je SWTOR, kterej momentálně určuje přiběh Starý Republiky (podobně jako situace WoW a dalšího Warcraft) , což se jim bych řekl zatim daří. Navíc má teď EA dalši Mass Effect, což je principově taky stejná hra. Osobně jsem radši pro nějaké nové hry, než pokračováni něčeho co už známe a v podstatě pořád ješte máme (právě SWTOR nebo i starej KOTOR, kterej si aspoň jednou dohraju každej rok )
Odpověď na komentář uživatele
no tak vzhledem k tomu že má být ještě tolik filmů tak jen tak to nezruší, dokonce díky poslednímu filmu jsem zase zaplatil na půl roku
Celkem rád bych třeba LOTOE Nemohu si pomoci, ale ve SWTORu mé vždy více bavilo hrát za Impérium
Já bych nechal žít legendu KOTORU…. Ale upřímně další díl který nebude pod vedením Obsidianu. . by mohl skončit jako katastrofa.
Jsem zvědav jak dlouho se budou ještě věnovat SWTORU
Novej KoToR prosim ) ) )