Studio Team Bondi se po povedené detektivce L.A. Noire pustilo do vývoje další hry, která měla pokračovat v nastoleném tempu. Bohužel už bez spolupráce s Rockstarem. Vedení, které dohlíželo na Grand Theft Auto, Red Dead Redemption nebo Max Payne 3, došla při problematickém vývoji L.A. Noire trpělivost a se studiem Team Bondi krátce po dokončení detektivky rozvázal Rockstar spolupráci. Whore of the Orient, nový projekt Team Bondi, tak vznikal na jejich vlastní pěst, což se ukázalo jako špatný krok. Australské studio se rychle dostalo na své dno, z kterého se ho pokusila vytáhnout filmová a televizní společnost Kennedy Miller Mitchell, ale nepodařilo se.
Studio Team Bondi tak bylo zavřeno a nadějný projekt Whore of the Orient pohřben. Podobně jako u L.A. Noire, ani v případě Whore of the Orient nedokázal tým dokončit hru. Kdyby nebylo Rockstaru, tak by ani detektivka L.A. Noire zřejmě nikdy nespatřila světlo světa. Vyprávět o tom může Sony, která původně L.A. Noire financovala, ale když viděla práci Team Bondi, tak po dvou letech dala od hry ruce pryč.
Hra Whore of the Orient se měla podobat L.A. Noire, s tím rozdílem, že by se odehrávala v otevřeném světě zasazeném do Šanghaje roku 1939, kde jsme si měli užít veškerou prohnilost a špínu tehdejšího východního světa, což s sebou nese i vliv západních mocností a komunismu, jenž se bije se snahou o čínské vlastenectví. Dostat jsme měli rozhlehlé město s úzkými uličkami pro strealth a spoustu přestřelek.
I kdyby se někdo rozhodl Whore of the Orient odkoupit, měl by s vývojem spoustu práce. Technologie jsou již dosti zestárlé a grafika by neodpovídala dnešním standardů. Hrozil by tak další Duke Nukem Forever.
Skoro každý měsíc přemýšlím, kdy opět přijde někdo se hrou tak výjimečnou a fantastickou jako bylo L. A. Noire. Je škoda, že Team Bondi skončilo, chápu – zdali se s nimi nedalo moc dobře pracovat, ale novinku z Orientu bych si od nich opravdu užil Škoda, chápu proč nebyly pro SONY zajímavý.
Odpověď na komentář uživatele Routa
Jen asi s tim rozdilem ze z 2K czech vzali to nejschopnejsi a dali tomu nove vedeni. Tady rockstar spalil mosty.
No jo, to se holt stává, s tím se nedá nic dělat. Ale L. A. Noire jsem si výsostně užil a za to jim děkuji. Samozřejmě to platí i pro sponzory, co to na konec dotáhly až na pulty, jinak by to byla děsná škoda.
Tak tohle je opravdu škoda. V LA Noire měly postavy nejrealističtější výrazy ve tváři co jsem kdy viděl.
Zrovna včera jsem o tom přemýšlel, co se s tím děje a teď tohle. ku*vafix
třeba tohle taky někdo odkoupí a hru dodělá.
Celé to téma Šanghaje (to je ta Whore of the Orient) bylo nesmírně zajímavé, ale bohužel Team Bondi vedl člověk, který měl problém dotahovat věci dokonce a zaměřující se na detaily a ne celek, což je při omezeném rozpočtu problém…něco jako Daniel Vávra.
No to vážně škoda je… her zasazených do blízké historie a ještě k tomu zajímavého prostředí není nikdy dost. Ale když to klukům nešlo, tak asi marná práce… možná stejný případ jako u 2K Czech, kterým sebrali Mafii .
to je škoda!