Jako poslední s tímto zjištěním přišlo studio Guerilla, jež nedávno dokončilo sci-fi střílečku Killzone 3. „Na konci každého projektu tvrdíme, že jsme z dané platformy vymačkali maximum,“ uvedl Herman Hulst.
„Tu chybu jsme udělali už u druhého Killzone. Ze zkušenosti ale nyní víme, že se vždycky najde nějaká mezírka, nebo nová technika, která dokáže divy.“
„Kupříkladu do Killzone 2 jsme začlenili anti-aliasing, abychom se zbavili zubatých okrajů, jenže v další verzi došlo k zefektivnění, díky čemuž najednou zbylo místo pro víc detailů, větší prostředí atd.“
„Killzone 3 má ale ve srovnání s předchozím dílem třikrát tolik polygonů, což jasně dokazuje, že se dá pokaždé najít nový směr, kterým se lze rozpínat.“
Hmm zvláštní Crytek také tvrdí, že využili potenciál PS3 na 100% asi by se nejdřív měli naučit na tento stroj programovat a poté dělat závěry a nebo se možná zeptat vývojářů ze studia Guerrilla. On je totiž ten jejich trapný a nevzhledný Cry3 Engine dost náročný na grafiku jako jednu položku, jelikož PS3 pracuje jako celek, nemůže zvládat ten jejich super systém. Crytekové by se asi měli naučit jak využívat tento systém než začnou dělat unáhlené závěry, protože využít 100% a využít je špatně umí každý blbec, jde spíš o to jak výkon daného stroje využijí a né o to využít ho naplno.
[ odkaz ]
Potenciál založený na výkonu vývojářů… není o čem se hádat
Exklusivit, které mají přes 20 GB je hodně a ty jsou pro PS3 celkem důležitý. Podle mě se Sony nerozhodlo kvůli hrám jako spíš aby PS3 spustila další formát videa. Už přehraje snad úplně všechno.
No, to by me zajimalo, co mysli tim zdimanim vykonu. Jedna vec je jestli konzole bezi na plny vykon a druha, jak ten vykon vyuzivaji. Vyuzit procesor na PC, aby jel na 100 % dokazu pomerne snadno, to neni nic k chlubeni .
Je rada PS3 her, ktere Blue Ray vyuziji, protoze na DVD by se jednoduse nevesly. Hry pro PC nejsou na BR proto, ze skoro nikdo tu mechaniku nema a takova hra bybyla spatne prodejna.
Grafika na PS3 je dostatecna, me grafika soudobych PS3 her prijde vic nez dostatecna a u dobre hry se klidne spokojim i s daleko horsi. Ted treba v DOS Boxu hraju System Shock a ta hra je po vsech smerech dokonala, je daleko lepsi nez to, co nabizeji moderni plytke hry, jedine (! ) v cem zaostava je graficke zpracovani a to mi kupodivu nijak zabavu nekazi.
A na PS3 ted hraju [ odkaz ] a nevim jak by se na tu grafiku tvarili militantni PC hraci ale ja jsem s ni vic nez spokojen. Na PC s oblibou hraji Urban Terror a ten ma grafiku horsi. A opet, zabavu to nijak nekazi. Zabavnost her neni o grafice. A jestli u hry nejde hovorit o nicem jinem nez o grafickem zpracovani, tak je to pro tu hru dost smutny vysledek.
tomaso: Tak já myslel hlavně ty multiplatformní. . Sem si vědom že KillZone je velká hra. . Ale je tak asi jediná. .
sk8mancj: Jak to myslíš zbytečně? Znám spoutu lidí, který se rozhodli právě kvůlu Blu ray menchanice. Btw. Chtěl bych vidět 42GB Killzone 3 na DVD
JakER: Sakra. . Já myslel Blue Ray
sk8mancj: Odkdy PC hry nejsou na DVD?
RUDY: To máš ale to samý s Blue Ray. . Dnešní generaci konzolí je blue ray k ničemu. . Ty hry to nevyužijou. . Proč nemá XBox DVD? Protože to je k ničemu. Proč PC hry nejsou na DVD? Protože to je k ničemu.
Až přijde nová generace her tak PS3 využije procesor , využije Blue ray ale díky Ramce a GPU jí to bude stejně kničemu. .
Vždycky se najde po čase způsob, jak danou věc udělat efektivnějším způsobem. Takže si myslí, že opět po čase zjistí, že určité věci v K3 mohli udělat efektivněji.
Ešte maju velké rezervy v procesoru, ktorý vývojári využívaju iba s polovice. Čo znamená 3-4jadrá a PS3 ich má 8. Takže ešte maju s čím pracovat
že by ještě nevyždímali z ps3 maximum
Taky aby to netvrdili při těch sumách co jim Sony dává.