Dalším zajímavým detailem je mapovací hloubka s rozlišením pouhých 320 x 240 oproti té z PrimeSense, kde bylo označeno až 640 x 480. Vypadá to, že Microsoft lehce upustil od rozlišení, což by také znamenalo, že i citlivost rozpoznávání částí těla byla zredukována.
Zatímco Microsoft stále nepotvrdil specifikace, Play.com se dušuje, že informace pocházejí přímo od výrobce. Níže naleznete plný výpis serepetiček Kinectu:
Senzor
– čočka pro rozpoznání barvy a hloubky
– mikrofon pro hlasové ovládání
– senzor pro manuální upravování citlivosti
Šířka pohledu
– horizontální úhel: 57 stupňů
– vertikální úhel: 43 stupňů
– fyzický náklon: 27 stupňů
– senzor hloubky: 1,2 m – 3,5 m
Datový stream
– 320 x 240: 16-ti bitový hloubka při 30fps
– 640 x 480: 32-u bitová hloubka při 30fps
– 16-ti bitové audio / 16 kHz
Systém kosterního sledování
– sledování šesti osob, z toho 2 aktivní hráči
– sledování 20-ti pohybových bodů na hráče
– funkce mapování aktivních hráčů k avatarům Xbox Live
Audio Systém
– Xbox Live Party chat a integrovaný hlasový chat ve hrách (vyžaduje účet Xbox Live Gold)
– potlačování echa pro kvalitnější snímání
– rozpoznávání jazyka v několika světových jazycích
Kinectu se dočkáme v listopadu letošního roku. Těšíte se?
presne a navic je kinect jen presnejsi eyetoy, ktera tu byla pred sesti lety
Sice Xbox 360 mám, ale žebych toužil potom že budu tancovat před televizí… Raději ci zahraju klasické hry na klasickém ovladači