Rozpracovanou verzi Killing Floor 2 od TripWire Interactive můžeme hrát díky programu Early Access na Steamu už více než rok, což řada hráčů považuje za velký kámen úrazu. Tvůrci slibovali, že využijí Early Access jen ku prospěchu hry, ale opak se stal pravdou, protože za tu dobu se druhý díl Killing Floor dočkal několika aktualizací, které jej spíš zhoršily. Než došlo k nedávnému oznámení data vydání finální verze, mnozí měli navíc pocit, že se vývoj sune kupředu hlemýždím tempem.
Nejkontroverznějším krokem je bezpochyby přidání systému mikrotransakcí. TripWire tvrdí, že miktrotransakce založené na skinech a bednách jsou lepším řešením než DLC pro první díl a že jim lépe pomohou financovat vývoj bezplatného dodatečného obsahu. Řada hráčů ale mikrotransakce pořád nepřijímá moc dobře.
Dobrá zpráva je, že Rising Storm 2 nepotká podobný osud. Vývojáři prostřednictvím komentářů pod pravidelným hlášením o pokroku ve vývoji oznámili, že v tuto chvíli neplánují mikrotransakce a ani hru nevydají v Early Access programu. Místo toho půjdou cestou uzavřené/otevřené bety, samozřejmě následované finální verzí.
Jinými slovy, hráči si budou moci koupit až tu finální verzi, ale možnost otestovat hru před vydáním bude, jen ne prostřednictvím Early Access na Steamu. Uzavřená beta sice ještě nezačala, ale už se do ní můžete přihlásit.
Jak se tedy zdá, TripWire Interactive, s nímž na vývoji hry spolupracuje tým Antimatter Games, se vážně snaží, aby Rising Storm 2 neopakoval chyby Killing Floor 2. Nezbývá než doufat, že vývojáři nenadělají kupu nových chyb.
Pokud máte zájem o různé záběry ze hry a ukázky jednotlivých herních prvků či novinek, doporučuji projít souhrn na Steamu, v němž najdete menší ukázky ve formátu webm.
Odpověď na komentář uživatele Kolousek001
Ano, nemá to smysl. A pravda, jsou to jen trapné názory o ničem někde na internetu…Mnohem více hodnotou vypovídající jsou ty od vývojářů. A ty jsou takové jaké jsou (samozřejmě kladné i záporné) . Příkladem třeba autor modifikací DarthMod, který si tímto způsobem vydal se svým týmem hodně slušnou první hru. Koho to zajímá, je to Nick Thomadis. Dá se s ním najít i rozhovor, kde o hře i mluví (před finální verzi i po) . Zrovna u jejich hry jsem například sledoval, jak se hra za chodu vylepšuje a upravuje. A není to rozhodně jediná hra.
Odpověď na komentář uživatele
Vypadá to že jsi veliký fanoušek a milovník EA, takže by byla ztráta času o tom diskutovat, každý na to máme svůj trapný názor o ničem …
Ono se stačí podívat na stránku steamu a vyfiltrovat si EA, neuvěřitelných 101 stránek her … Celkem slušný numero. Některé tam zůstanou nadosmrti viz DayZ …
Která hra mi třeba utkvěla v paměti byl nadějnej Dead Island Epidemic, což rozhodně nebyla špatná hra, ale dopadla tak, že už neexistuje
Odpověď na komentář uživatele Kolousek001
"…Většina her než vyleze z EA tak už je skoro po smrti" podpoříš to, prosím, nějakým seznamem her?
KF2 je klasický příklad failu a demence EA … Hra je v tom už přes rok a více méně se tam nic zásadního nestalo pár větších updatů, který přidaly věci který tam měly bejt už málo, poslední navíc třeba mapy jsou opravdu katastrofický … líp by udělali kdyby předělali některý klasiky z jedničky.
V době kdy hra potřebuje dodělat a zbavit se nálepky EA ta přidají největší sračku v dějinách a to PvP mód, což byl mega fail. Taková věc má zůstat v LFD2 atd. a né v KF kam se vůbec nehodí a taky to podle toho vypadá. Nechápu, proč třeba nepřidali oblíbený objective mód z jedničky na který se dá krásně navázat sezónními eventy, které drželi jedničku tak dlouho při životě …
Místo toho tam přidávají kraviny, hra je přes rom v EA a podle počtu hráčů kterej neustále klesá to taky tak vypadá. Většina her než vyleze z EA tak už je skoro po smrti
Odpověď na komentář uživatele Ondřej Zeman
Nechápu, proč vůbec někdo nadává na předběžný přístup. Nikdo lidi nenutí si nedodělanou hru koupit, než bude finální verze. Nikdo je ani nenutí koupit si i finální verzi, o které se můžou třeba dozvědět, že je pořád jako hra nedodělaná. Zpětná vazba je super věc.
Buď se ti lidi nepřenesou přes to, že se prodává něco nedokončeného, nebo jen na něco naletěli
Výplody jako "Aspon ze tak, EA je zlo. " jsou naprosto…zcestné.
Odpověď na komentář uživatele
Popravdě nechápu proč se na EA pohlíží až tak kriticky. Díky tomuto systému dostala možnost vzniknout řada zajímavých her, které byly za jeho pomoci maximálně vyladěny. Ano, máme tu mnoho nevydařených děl ale co si budeme povídat i plnohodnotné hry za 60 euro fungují nejednou podobně jako kousky z EA .
U KF 2 je problematický hlavně ten krok s mikrotransakcemi který komunitu slušně nasejjřil . )
Tak on by tem model EA ani nevadil, stejně tak mikrotransakce, jen se tam dopustili obrovské chyby v komunikaci. Když jsem si KF2 kupoval při vydání, chtěl jsem je podpořit a podílet se i na vývoji. Jenže pak se najednou, jako z čistého nebe, objevily ony mikrotransakce, které nikdo nechtěl a které by byly o dost lépe přijaty, kdyby tam byly dány až po dokončení hry. Takhle to působí, že se z toho snaží vytřískat co nejvíc, dokud to ještě někdo hraje.
I tak teda nevím, jestli jim mám věřit, protože před a i po vydání nikde nebylo ani slovo o mikrotransakcích nebo PvP módu do KF2 a pak najednou bum a je to tam
To rád slyším, byla to moje největší obava kolem téhle hry.
Hurá!
Aspon ze tak, EA je zlo.