Před několika dny jsme tady na Zingu psali novinku o nových gameplay záběrech z chystané RPG hry Elex. Nejen u vás, ale vlastně i všude jinde, se hra zdála trochu… ne vyloženě divná, ale určitě nedodělaná v širším slova smyslu.
V nedávném rozhovoru pro Rocket Beans TV se autoři hry, Björn Pankratz a Harald Iken, podělili o několik dalších informací, které by snad mohly dodat trochu důvěry v tuhle hru.
Mezi základní informace patří, že by mělo dohrání hry trvat někdy mezi 50 až 80 hodinami, přičemž velikost herního světa by měla být o 50% větší, než u třetího Gothicu. Navíc zatím nejsou plánovaná žádná DLC.
Také zmínili, že animace (které ve zmíněných gameplay záběrech nebyly zrovna žádné terno) se budou upravovat a vylepšovat až do vydání. Je to zkrátka malý tým, který dělá, co může. Velký důraz je také kladen na souboje z blízka, z dálky a na prozkoumávání. Co vidíte, tam můžete jít. Ať už horizontálně nebo vertikálně, díky jet-packům.
Všichni budou reagovat na vaše rozhodnutí (dokonce i v závěrečných titulcích), přičemž se rozhodnutí rozdělují na „lidská” a „mechanická”. Obě mohou být špatná i dobrá, otázkou je, jestli se alespoň budete chovat jako člověk.
Mezi dalšími informacemi pak například padlo to, že vaše smrt může změnit části světa a questů, stejně tak budou ve hře různé guildy, které vám přidají různé bonusy a můžete šplhat po hodnostech.
Uvidíme, co se z toho nakonec vyvrbí. Budeme si ale muset počkat na příští rok, kdy hra vyjde pro PC, PS4 a Xbox One.
A trochu upravit ten svět. Osobně bych to viděl na víc postapokaliptický svět, kde by tak nevadilo to bojování s mečem, sekerou apod. Více zdevastované, staronové prostředí by to chtělo a do toho ať tam jsou "středověké osady" obehnané palisádou s laserovou puškou. To klidně. Ale takhle to působí že tam ten nádech středověku nemá co dělat.
Celý je to až moc podobný poslednímu Risen, kterej teda byl dosti slaboučkej a co se animací týče, byla to hruza. Elex vypada otrochu lepe ale zase uz je trosku jinej rok a ten standart je dnes uz uplne nekde jinde…. ( i první witcher mel lepsi animace nez tohle)
To jsme rád, zhoršené už být nemohou.