Jak známo, bety Battlefieldů a obecně většiny titulů od EA a dalších velkých společností nejsou skutečné betaverze, ale spíše demoverze. Často také platí, že tenhle kříženec bety a dema vychází tak blízko finální hře, že se zpětná vazba hráčů často nestihne započítat, takže slouží vážně jen k nalákání dalších zákazníků.
To naštěstí neplatí o Battlefieldu 1, jehož… beta, když tomu EA chce pořád tak říkat, vyšla s dostatečným odstupem od vydání finální verze hry, které je naplánované na 21. října. A tak mají vývojáři z DICE čas tu zpětnou vazbu vážně zohlednit.
Z toho pro finální stav Battlefieldu 1 vyplývá hned několik věcí, o nichž tvůrci informovali na oficiálním webu. Jednou z nich je úprava systému ticketů v režimu Conquest. „Až si příště Conquest zahrajete, bude se do finálního skóre zápasu počítat zabírání kontrolních bodů i počet zabití.”
Ke změnám dojde i v případě Rushe, ale bohužel nevíme, k jakým. Tvůrci však tvrdí, že chtějí z tohohle módu v Battlefieldu 1 udělat ten nejlepší Rush, jaký se kdy v sérii objevil. No, když si vzpomenu na masivní oblibu a kvalitu Rushe v Bad Company 2, nezbývá než DICE popřát hodně štěstí v překročení svého více než šest let starého stínu.
Bez úprav nezůstanou ani koně nebo lehké tanky. Tvůrci se k těmto věcem vyjádřili následovně:
„Máme také v úmyslu provést další úpravy za účelem vyvážení zbraní a vozidel. Nejvíce se to asi týká lehkého tanku, který byl v hrách veřejné bety až příliš efektivní, a také souhlasíme s názorem, že koně vydrží možná až moc zásahů. Z betatestu také vyplynulo, že potřebujete víc nástrojů k eliminaci vozidel v dřívějších fázích hry, což máme definitivně také na programu (včetně doplňkového vybavení pro třídu Podpory k neutralizaci větších vozidel).” Stručně řečeno, koně toho ve finální verzi Battlefieldu 1 nevydrží tolik a lehké tanky už nebudou tak účinné.
Nezbývá každopádně než doufat, že tohle nejsou jediné změny. Osobně mám pocit, že změny nežádají jen koně, ale i celá třída kavalerie, která dokáže být díky své výbavě také až příliš účinná. A pak je tu častá stížnost, kterou zcela sdílím, a to že třída medika byla v betě prakticky nepoužitelná. Snad tedy nezůstane jen u těch několika veřejně přiznaných pochybení.
Tohle už jsem někde slyšel, bohužel historie se opakuje. Slibem nezarmoutíš, jak se říká
Tak pocet sniperu slo uz omezit v predchozich dilech zalezi na jakem serveru jste hrali v bete se hold hralo na oficialnich serverech
Odpověď na komentář uživatele Kolousek001
To už je potřeba od dob Battlefieldu 3.
Problém s těma stopovkama v betě byl ten, že každej jeden náboj vystřelenej v tý hře naprosto z čehokoli byla stopovka:-) Takže to občas fakt vypadalo jak SW larp na poušti.
Tomu tak věřím. Přitom jediný co je potřeba udělat na zkvalitnění hry je omezit počet sniperů na tým.
Odpověď na komentář uživatele GoOdTiMe
Mě to spíš sedí ke kulometům ale u ostatních je to asi hloupost v té době. Ale tak taky to není simulátor Tohle bych bral asi jako méně podstatnou věc, jsou tam daleko horší věci.
Říká. . A chápu to u odstřelovaček. . Všude jinde je to k smíchu.
Odpověď na komentář uživatele GoOdTiMe
A slovo stopovka ti nic neříká?
Ryneon: Kéž by. .
Olda: Nemluvím o enginu. . Světelný efekty z toho dělaj Battlefront. . V Dice zapomněli na to, že náboj není laserovej paprsek. .
Odpověď na komentář uživatele GoOdTiMe
Vylepšovat engine už když vypadá takhle krásně , nemá smysl, tak proto to běží na stejném enginu jako Battlefront.
Goodtime: A koho to zajímá ? Vypadá to a hraje se to skvěle. Tak neremcej.
A jestlipak to bude pořád vypadat jako Battlefront 2 ?