Delší dobu víme, že lidé v Pandemic Studios před uzavřením pracovali na Mercenaries 3. To ale nebyl jejich jediný projekt, který nestihli dokončit. Tím dalším a dost důležitým bylo pokračování akce Saboteur. První díl této open-world akce odehrávající se během druhé světové války vyšel 8. prosince 2009 a Electronic Arts plánovali druhý díl.
Kvůli krizi v Austrálii byla ale uzavřena tamní pobočka a nadějné projekty se přesunuly do Los Angeles, v tom horším případě byly hned zrušeny. Do tohoto seznamu se řadí Mercenaries 3, Saboteur 2 a také Star Wars: Battlefront III.
Vývoj akce Saboteur 2 potvrdil bývalý kreativní ředitel a hlavní designér Morgan Jaffit, který pracoval v australských kancelářích Brisbance. Po uzavření australské pobočky mu byla na začátku roku 2009 nabídnuta práce v pozici kreativního ředitele v Los Angeles na DLC pro The Saboteur a poté se měl naplno pustit do vývoje The Saboteur 2. Na své pozici vydržel ale pouze týden, všude cítil pach smrti a věděl, že takhle to dlouho nemůže fungovat. Nezamlouvala se mu samotná práce: v Austrálii vše fungovalo, zatímco v Los Angeles k vývoji přistupovali odlišným způsobem. Jaffit rychle poznal, že v takovém stylu nemůže odvést nejlepší práci. Měl svá kritéria, která v Los Angeles nebyla splněna.
Proč tomu tak bylo? Dle Jaffita za to mohlo vedení, nejen studia Pandemic v Los Angeles, ale také vydavatelství Electronic Arts. Nikdo se nedokázal vyjádřit, udělat nějaké rozhodnutí. Vše prý trvalo strašně dlouho. Nakonec došlo i k zavření týmu Pandemic v LA.
Zrovna nedávno jsem ho koupil na GoGu znovu a bez gamepadu je to hrůza. (Poprvé, podruhé i potřetí odehráno na PS3) Jo to byla jedna z mála originálních her své doby, takové osekanější AC v druhé světové ale ten efekt černobílé a barevné scény byl super a ten hambinec ve sklepeních kabaretu byl taky dobrá odreagovačka, druhý díl jsem potom dlouho nadšeně očekával ale mezitím se z EA stalo EA a už mě zájem přešel.
Saboteur byla pecka, dohráno rovnou třikrát.
Byla to perfektní hra. Originální stylizace. Skvěle vytvořená válečná Paříž. Ale jsem rád, že nedošlo na pokračování. Je to prostě originál a dál se to aspoň neprznilo. Zpětně mi to dost připomíná Assassina. Teď by mě to asi taky moc nebavilo… protože to mě už nebaví ani Assassin.
Odpověď na komentář uživatele Semuel
Dobrej napad, rad si to zopaknu.
Koukám ze by jste si to tu měli zahrát znovu, netuším o cem mluvite ale rozhodně ne o tehle hře.
A doháje, to mě mrzí že to zrušili. To byla vynikající hra. Atmosféra na max, vynikající množství použitelných taktik díky přístupu na střechy a úžasný hlavní hrdina.
Žádná škoda zkoušel jsem hrát Saboteura 2x, poprvé po vydání a potom pár měsíců nazpátek a pokaždé jsem u toho po chvíli málem umřel nudou
Ve své době bavil sabotér i mě. Říkal jsem si, že potenciál na pokračování to mělo ale nedošlo na něj nevadí. Co se mi ale líbí je ta věta: " Na své pozici vydržel ale pouze týden, všude cítil pach smrti a věděl, že takhle to dlouho nemůže fungovat. " To měl blbý chlapec.
Škoda přeškoda. Sabotér byl parádní. Některé pařížské lokace byly myslím dokonce věrné skutečné předloze.
Troufnu si tvrdit, že je lepší než Watch Dogs.
Jo Saboteur byl super, aspoň mě to hodně bavilo, když to vyšlo. Líbilo se mi zasazení do 2. sv. války, hudba tam byla super a byla zajímavá i stylizace prostředí, pokud se nepletu, tak to bylo černobílé dokud se tam něco nezničilo. Klidně bych si dovedl představit pokračování v novém grafickém kabátku
Sakra, to je mi líto. Saboteur 1 jsem si hodně užil.
Odpověď na komentář uživatele Semuel
Ja si radeji uchovam ty ruzovejsi vzpominky, nechci se dobrovolne trapit, mne to bavilo, tak neresim. .
Odpověď na komentář uživatele
No akceptuji tvůj názor ale často má lidský mozek tendenci si vzpomínky uchovávat řůžovější než tomu tak bylo ve skutečnosti. Podívej se na video zde a myslím že to uvidíš sám, jak jsem psal hrál jsem to nedávno a dost možná to je tím, ve své době to bylo něco ale dnes je to spíš nic
Saboteur byl super. Kdyz pominu nektere zacatecnicke problemy, tak byl i "umelecky" na vysoke urovni.
Odpověď na komentář uživatele MoRt8
Neřekl bych, hrál jsem to poměrně nedávno a ta hra smrdí stářím z každé mechaniky. Příběh je ostuda i pro Bčkovy film, jízdní model a vozidla celkem jsou horší jak v WD, úkoly/mise jsou bez invence a nápadů okopírovane z jiných serii. Za mě je dobře že hra i studio zemřelo aspoň už se netrápí ve smrtelných křečích.