Temné a nebezpečné dobrodružství spisovatele Alana Wakea by mohlo v budoucnu pokračovat. Tím se netají ani sami vývojáři ze studia Remedy, kteří v roce 2015 ukázali prototyp Alana Wakea 2 vedení Microsoftu, to ale hledalo do svého portfolia něco jiného, odlišného.
Píše se rok 2016 a situace se změnila. Šéf Xbox divize Phil Spencer se nechal slyšet, že musejí chtít sami vývojáři. Na nich prý záleží, zda bude další Alan Wake. Microsoft je tak zdá se otevřen myšlence, že by zaplatil a vydal nového Alana Wakea. Vypadá to ale, že teď nemají zájem lidé v Remedy. Je to však právě studio Remedy, které vlastní práva na značku Alan Wake. Ne Microsoft, který pro změnu vlastní filmovou akci Quantum Break. Finští tvůrci tedy mohou se značkou nakládat podle svého bez, i bez ohledu na Microsoft, což je ve shodě se slovy Spencera.
Jde o začarovaný kruh. Sam Lake, šéf Remedy, již dříve potvrdil, že si jednoho dne další díl zahrajeme. Mezitím – letos v dubnu – dokončili Quantum Break, která se pořádné popularity a uznání dočkala až s nedávným vydáním Steam verze, a nabrali lidi na další projekt, který prý nemá nic společného s Alanem, ale známe to. Nedávno bylo také řečeno, že zatímco v Remedy pracují na tom novém projektu a na singleplayeru ke korejské free-to-play střílečce Crossfire 2, hledají způsob, jak vyprávět nové příběhy Alana Wakea prostřednictvím jiných médií, než jsou videohry.
Před rokem byla situace odlišná, to Sam Lake sliboval, že se nevzdali snu jménem Alan Wake 2. Toho se nevzdali ani fanoušci, kteří věří, že nové dobrodružství spisovatele je skutečně ve vývoji.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
V té hře se bojuje proti temnotě, pokud jsi to pochopil, proto se bojí světla…. Ano s tím s tebou souhlasím, dnešních kvalitních her je málo. Ale Alan je pro mě jedna z těch kvalitních dnešních her. Já Battlefield moc nemusím, pro mě je nejlepší druhý díl. Zbylé díly jsou reklamní trháky. A o CoD ani nemluvím.
[ odkaz ]
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele @Roklik (CZ)
LOL a co to je když to zdrhá/chcípá před baterkou? Oh jasně vlastně. Upír! ! !
Srovnání s Gears of War je namístě protože obojí je TPS konzoloidní casualita. Žádná taktika, žádné možnosti, žádná interaktivita, žádný skill, . . jen prostě schovej se a střílej nebo uskoč a střílej.
"To bys měl nadávat na většinu her v dnešní době. "
Však ano. Nadávám. Vychází odpad za odpadem. Co AAA titul to brak. Jako dnes knihy jako dnes filmy a jako dnes hudba. Všechno jde do srač3k. Si připadám jak postava z nějakého přitepleného románu.
Kdysi mít úroveň něco znamenalo. Dnes záleží jen na vycpávání peřin prachama a prd3l si utírat bavlnou.
Skoro všichni chválí BattleField 1 ale jen málokdo si všiml jedné zásadní věci. Že nám zase prodávají předražený ementál u kterého později díry zaplní hromada předražených DLCček. Je to podobná vykradačka jak BattleFront s OP zbraněmi.
Nejlepší FPS za poledních dobu je STALKER: Lost Alpha. Když jsem do hry usadil Battlefilďáka a CODkaře tak brečeli jak je to nudné že jim nehoří prd3l, nevyskakuje každou chvíli cut-scéna a chudáci neustále umírají.
Nové CODko má 70GB. 70GB z toho určitě budou 3/4 cut-scény.
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
To bys měl nadávat na většinu her v dnešní době. Všechny jsou repetitivní. Žádná hra není dokonalá. Pro mě je Alan Wake jedna z nejlepších her jaké jsem hrál. Jak po stránce příběhové , tak i hratelností. Ta hra dopadla velmi dobře, hry v open worldu nemají tak kvalitní příběh jako ty lineární. Navíc jsi tu hru asi nehrál…žádné duchy jsem v té hře neviděl…. a máš totálně dementní přirovnání…. srovnávat Alana Wakea a Gears of War…. to jsem ještě nežral….
Odpověď na komentář uživatele @Roklik (CZ)
Alan je po stránce hratelnosti nudná repetitivní srajda. Ty rádoby přestřelky s duchama byli velice nudné.
GTA mě nebaví a FarCry 2-4/Primal jsou generický nesmysli s ubohým WatchDogs která je smutně lepší než Mafia 3.
Ubisoft a open world je jeden velký vtip.
Proto jsem psal do závorky ony hry např.
Alone in the Dark (2008) kdyby nebyla taková zkonzolovaťělá srajda tak bych napsal že Alan Wake mohl vypadat podobně. Bohužel prostě to ovládání je katastrofa.
Alan Wake měl být prostě příběhový dialogový sandbox. Bohužel je to kopie Gears of War s baterkou, světlicí…. kde střílíte zástup spawnující duchů.
Vampire Bloodline 4ever.
Odpověď na komentář uživatele Finch182
Hry mají zábavné, každého baví něco jiného, já třeba nechápu jak někoho může bavit GTA, jsou to zbytečné hry které se pořád opakují a jsou na jedno brdo, Alan je aspoň unikátní příběhem, a Quantum Break, i když jsem ho nehrál ale mám v plánu si ho zahrát tak jsem na něj také slyšel chválu.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Kdyby byl Alan open world, tak by to nebylo kvalitní a byla by to další bezduchá srajda jako je Far Cry 4, GTA, Watch Dogs atd, jsem rád že to dopadlo takhle. Je to úžasná hra.
Lol tak sem s tím next-gen, DX13, open world, "RPGčkem" (STALKER, Mass Efect, Vampire Bloddline…) ze třetí osoby.
Protože tohle nám přesně bylo slibováno u jedničky.
Odpověď na komentář uživatele Playman ...
Vypadá to dobře. Studio nedávno expandovalo a rozšířilo se na dva týmy, takže je to vůbec poprvé, co v něm vzniká víc projektů naráz (singleplayer Crossfire 2, neoznámený titul + podpora Quantum Break a další vývoj interního Northlight enginu) . Skoro se zdá, že se Remedy daří líp než v minulých letech, kdy ho z finační tísně musel vždycky tahat Microsoft (proto byl Alan Wake dlouho jen na Xbox 360 a proto vůbec vzniknul Quantum Break)
Nevíte jak na tom jsou Remedy finančně? Trochu se bojím o zánik dalšího výborného herního studia. Každá hra jim celkem trvá ale stojí to za to.
no lesti to bude odpad po vsech strankach jak quantum break tak at raci nic nedelaju
Nejhorší byli ty pasáže, kdy jste neměli skoro žádné náboje a teď psycho v lese, kde vás naháněli vidláci se sekerami. To bylo kolikrát o infarkt doběhnout alespoň k lampě
Chlapi prosim uviest hru ktora sadne kazdemu. Rad si taky masterpiece zahrajem.
Inak pre mna je Remedy za zenitom. Podla mna maju super napady, dobre pribehy a atmosferu, ale nedokazu to podat tak, aby to bolo zabavne hranie. Jak Alan tak QB boli nudne, linearne a repetivne hry
Atmosféra super, prostředí taky bylo dobrý ale po čase to bylo šíleně otravný. Sviť a střílej… tisící nepřítel tak zase sviť a střílej. Stala se z toho tupá střílečka typu painkiller kdy už mě každý nepřítel doslova sr@l protože jsem ho musel likvidovat potisící úplně stejně. Kdyby se na to vykašlali a udělali z toho horrorovku s touhle atmosférou tak by udělali líp protože toho střílení tam bylo až moc a doslova jsem tu hru přežíval jen kvůli příběhu stejně jako třeba AC3 které jsem protrpěl pro desmondovu linku. Proto už to nikdy hrát nebudu.
Ono už je to celkem dlouho co jsem to hrával. To bylo ještě v době, kdy tyto hry byli dostupné na GeForce Now. Hrával jsem to na Nvidia Shield tabletu a pecka prostě. K American Nightmare jsem se už nedostal, protože byli odstranění z nabídky. Tak budu doufat, že jednoho dne se setkáme s naším spisovatelem podruhé