„Ke konci vývoje Killzone 2 se spousta našich programátorů naučila bez problému využívat možností SPU,“ prozradil Michiel van der Leeuw.
„Bylo tedy přirozené pokračovat v jejich ždímání. Ve finále jsme se tak dostali do stavu, kdy jsme je všechny zaměstnávali naplno a musela nastoupit optimalizace.“
Leeuwovo vyjádření je přitom v přímém rozporu s nedávným prohlášením Hermana Hulsta, který tvrdil, že se v Guerrilla Games naučili pokoře a s tvrzením, že maximálně využili potenciál hardwaru budou nakládat opatrně.
Ano využívá výkon na 100%, využívá ho ale tím způsobem, že je ke hře použitých všech 6 programovacích SPE a to je jedině dobře. Pokud ale vezmeme v uvahu celkový potenciál, tak ten je využit max. 50-60%. Už před dvěma lety vycházeli hry, které tvrdili to samé a podívejte kam až se posunuly hranice. Samozřejmě podnadpis mají správně killzone 2 využívá 3 SPE, z celkového výkonu konzole táha ale jen 20% Crytek by si z nich měl vzít příklad.
eeee : jo přesný ! ! ! Navíc věřím že třeba takové Uncharted 3 zase všem vytře zrak a zase vyhraje na Annual Interactive Achievement Awards a podobných akcích většinu hlavních cen, jako před dvěma lety. A pak se uvidí.
A enbyla nedávno novinka stim že ještě ne? At se sony teda rozhodne
Nejdřív prohlásí, že KZ 3 vyždímali z PS3 naprosto vše. Potom zase přijdou, že mají ještě rezervy a teď, že zase vyždímali vše. Tak jo nebo ne? ! Už se konečně rozhodněte!
DreeDex-Som toho isteho nazoru. Tiež mám PS2 a možem tvoje slová potvrdit.
Fatal. Error=XP: tak mi ukaž další hry, u kterých to říkali
PS3 má ještě to nejlepší před sebou, vzpomeňme na PS2 a jaké grafické skvosty mnohdy s výbornou hratelností na ni posleních pár let před nástupem PS3 vycházeli.
Satris: hm…. a to neřikaji u každe hry…. ahááá říkají
stejnak není až tak rozdíl mezi K3 a K2
Panove, rozlisujte laskave mezi vyuzitim hardware a vyuzitim vykonu.
Jestlize mam 8 jadrovy procesor a udelam program, ktere vyuziva jen 4 jadra na 100 %, tak vyuzivam hardware na 50 %. A to i kdybych na obrazovce zobrazoval jen tmu.
Co znamena vyuzit hardware na 100 % je vam ted snad doufam jasne. Nic to nehovori o tom, z jake casti a jak ucinne je ten vykon vyuzit pro grafiku. Takze to znamena, ze i kdyz Kilzone vyuziva hardware na 100 %, porad je zde prostor pro zlepseni grafiky. At prerozdelenim vyuziti vykonu nebo ruznymi optimalizacemi a chytrejsimi algoritmy.
Fatal. Error=XP: Přečti si [ odkaz ]
A to je ten rozdíl mezi Sony a MS na Xboxu by nikdy takhle neriskovali s celim HW kvůli výkonu
beztak ten kz3 tu mašinu jen přehřívá, aby se neřeklo
Tvl to zase slibují kraviny. Vxužívá ani né těch 60 – 70% PS3 it i U3 má mít zase o 20% silnější než KZ3 takže se vůbec nebojím toho že už využívá vyškerej….
Keci, keci a same keci. Toto hovoria stale a vždy ked vytvoria novu hru tak hovoria o zlepšenej grafike, fizike atd…. Takže si počkajme na KILLZONE 4 a zase budu autory tvrdit že je vylepšená grafika, fizika atd…. Ved to poznáme nie?