Uživatel nepřihlášen
   

Mass Effect: Andromeda nenabídne Season Pass

Neděle 8.1.2017 10:40 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Na detaily o DLC modelu si ale budeme muset počkat. Předplatitelé služeb Origin Access a EA Access si přitom budou moci nový Mass Effect zahrát v předstihu.

Season Pass, díky němuž lze koupit všechny DLC najednou s menší slevou, je naprosto běžná věc. Hráči koneckonců na fakt, že Season Pass obvykle vyjde levnějš než postupná koupě všech DLC, často slyší. A tak se na Season Passu v konečném důsledku zpravidla vydělává víc než na možnosti koupit pouze jednotlivé přídavky.

Proto je poměrně překvapivé, že Mass Effect: Andromeda Season Pass vůbec nenabídne, což oznámil generální manažer BioWare Aaryn Flynn na svém Twitteru. Vyvstává tudíž otázka, jak to vlastně s DLC nového Mass Effectu bude.

Dá se očekávat, že multiplayerové přídavky budou vyřešeny stejně jako za časů Mass Effectu 3 a Dragon Age: Inquisition. Mapy, herní módy a další obsah, jehož zpoplatnění by rozdělilo komunitu, bude pravděpodobně zdarma a tvůrci budou vydělávat jen na mikrotransakcích, které jsou součástí hry i tentokrát. Zatím jde jen o spekulaci, ale proč měnit něco, co v minulosti zjevně fungovalo, že ano.

Ale co singleplayer? Příběhové přídavky jsou v případě her od BioWare tradice a nezapomínejme na to, že Dragon Age: Inquisition také nedoprovázel Season Pass. Přesto jsme se dočkali tří větších singleplayerových DLC a dvou menších balíčků výbavy. Těžko uvěřit tomu, že tentokrát je plán odlišný.

Na odpověď na otázku, jak to bude s placenými DLC, si bohužel musíme počkat, protože žádné další informace v tomto směru zveřejněny nebyly. Absence Season Passu pro tak očekávanou hru je ale určitě zajímavá.

- Mohlo by vás zajímat: Mass Effect 2 zdarma na Originu

Na jednu tradiční nabídku tedy tentokrát nedojde, ale na jinou ano. I Mass Effect: Andromedu si budete moci zahrát v předstihu, pokud si platíte službu Origin Access na PC či EA Access na Xboxu One. V tuto chvíli nevíme, jak dlouho budete moci nový Mass Effect hrát v předstihu, ale EA obvykle nabízí možnost hrát po dobu 10 hodin, a to několik dní před oficiálním vydáním. To je stanovené na 21. března v Severní Americe a 23. března v Evropě.

Nabídka předčasného trialu díky službě EA Access byla oznámena na oficiálním Twitteru Mass Effectu, zatímco účast v Origin Access potvrdil Michael Gamble z BioWare v odpovědi na dotaz jednoho fanouška.

Jestli patříte mezi PC hráče, kteří využívají služeb a hardwaru společnosti Nvidia, snad vás potěší informace, že Mass Effect: Andromeda vyjde s podporou technologie Ansel. Ta nabízí široké možnosti pořizování screenshotů a 360° obrázků.

Jak už víme z dřívějška, chybět nebude ani podpora HDR a nově byla oznámena také možnost streamování Mass Effectu: Andromeda přímo do Facebook Live prostřednictvím nové verze GeForce Experience.

Nvidia Ansel v akci
Nvidia Ansel v akci
Tisk
Mass Effect: Andromeda na PC, PS4, Xbox OneTrailery ke hře
Mass Effect: Andromeda na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda
Související novinky
 
O Mass Effect: Andromeda je zatím menší zájem než o Mass Effect 3

O Mass Effect: Andromeda je zatím menší zájem než o Mass Effect 3

Pondělí 27.3.2017 14:45 - Prodeje ve Velké Británii za úvodní týden společnost Electronic Arts moc nepotěší. Přečíst celý článek »

66 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Mass Effect: Andromeda dostává první Apex misi

Mass Effect: Andromeda dostává první Apex misi

Pátek 24.3.2017 10:37 - Multiplayer se rozšířil o první z několika příběhových misí. Přečíst celý článek »

20 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Mass Effect: Andromeda vs. první Mass Effect

Mass Effect: Andromeda vs. první Mass Effect

Úterý 21.3.2017 15:00 - IGN ve videu porovnává Andromedu z letošního roku s prvním Mass Effectem, který vyšel již v roce 2007. Jak se od sebe liší hry, které dělí 10 let? Přečíst celý článek »

48 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Mass Effect: Andromeda nenabídne Season Pass
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Marek_Tvrdy člen redakce   1x   BioWare Social Network existoval jako náhradní řešení, než Origin začal podporovat DLC. Bohužel interní systém pro stahování DLC uvnitř Dragon Age Origins dělal takové problémy, že ho do ME2 už raději nedávali.Marek_Tvrdymarek_tvrdy6198    11.1.2017 16:59 Marek_Tvrdy

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:BioWare Social Network existoval jako náhradní řešení, než Origin začal podporovat DLC. Bohužel interní systém pro stahování DLC uvnitř Dragon Age Origins dělal takové problémy, že ho do ME2 už raději nedávali.

Mr.Lolendo napsal:BioWare Social Network byla pěkná prasečina.
Ať klidně dělají kampaň DLC tedy takové datadisky. Ale na rozumném místě a za rozumné peníze.
U dvojky byl jsem byl nucen ji cracknou jinak bych přišel o savy po patchu.

Trilogie ME byla a je v katastrofálním technickém stavu. Jejich starý UE3 build, neschopnost správně nastavit pro PC config. Absence věcí nutné pro PC verzi. Celková zastaralost a omezenost díky konzol...

Na Andromedu mají kvalitní Engine se silným zázemím. Tak snad to nepodělají. Tak jako tak fyzika, A. I. a celková smyslnost prostředí bude stát za starou bačkoru protože CPU v konzolách je moc slabí.

Aby Mass Effect byl hrou 10/10 tak by musel být vyvíjen jak Crysis Warhead. Only PC titul s logickým a fyzikálním prostředím podobně jak se snaží ve Star Citizen.

PS: máme čím dál hezčí a hezčí grafiku, větší a větší svět, ale když střelím do kabelu zapojeného do hrající bedny tak bedna stále hraje. Ve spoustě hrách nefungují zrcadla, stále svítí světla když do nich střelím... Herní svět nikam nepokročil. Stále se plácáme kolem roku 1998 a to je smutné.

cajteekanee   2x   Gordon Freeman: Nechápu jak jsi mohl hrát 100 hodin něco co tě nebaví :D. Já souhlasim, že DA I je přesně takový jaký si ho popsal, ale nejde mi tvý prohlášení na rozum.cajteekaneecajteekanee25741    10.1.2017 12:20 cajteekanee

Gordon Freeman: Nechápu jak jsi mohl hrát 100 hodin něco co tě nebaví :D. Já souhlasim, že DA I je přesně takový jaký si ho popsal, ale nejde mi tvý prohlášení na rozum.

TiELK    Nenabídne Season Pass, ale za to nabídne desítky placenýh DLC :DTiELKtielk42024    9.1.2017 16:34 TiELK

Nenabídne Season Pass, ale za to nabídne desítky placenýh DLC :D

Tejkr    Taky by bylo pěkný mít v česku better edition se steelbookem, ale bez toho předraženýho těžíka v podobě svítícího auta OMG, fuck season pass, DLCčka jsem si dycky do ME kupoval zvlášť :DTejkrtejkr29269    9.1.2017 13:13 Tejkr

Taky by bylo pěkný mít v česku better edition se steelbookem, ale bez toho předraženýho těžíka v podobě svítícího auta OMG, fuck season pass, DLCčka jsem si dycky do ME kupoval zvlášť :D

ltr33   1x   Ale lidi rádi na vše nadávají, i když k tomu většinou není důvod, takže já už se nedivím. :D

V minulosti byly dobré i špatné hry, dobré datadisky i špatné datadisky a je to tak i v dnešní době, jsou dobré hry i špatné a dobré dlc, tak i ty špatné... je to jen o vás co si koupíte a když jste dementi a kupujete vše, i když máte tolik možností jak si zjístit o tom informace, tak je to jen vaše blbost, nic jiného...
ltr33ltr3311336
    8.1.2017 23:30
ltr33

@ odpověď na komentář od pajmič:Ale lidi rádi na vše nadávají, i když k tomu většinou není důvod, takže já už se nedivím. :D

V minulosti byly dobré i špatné hry, dobré datadisky i špatné datadisky a je to tak i v dnešní době, jsou dobré hry i špatné a dobré dlc, tak i ty špatné... je to jen o vás co si koupíte a když jste dementi a kupujete vše, i když máte tolik možností jak si zjístit o tom informace, tak je to jen vaše blbost, nic jiného...

pajmič napsal:Tady se zase řeší věci. Season pass nebo ne. Hru a případná DLC jsi koupím na úkor kvality ne? V dnešní době Youtube, origin ascessů, diskuzních for a recenzí si můžete udělat o finálním produktu názor líp než kdykoliv jindy. Nikdo vás do ničeho nenutí, nikdo vás za nezakoupení nepotrestá, toto je demokracie.

Zbrojovak: o nedostatek multikurnosti bych se v Mass Effectu mezi všema těma alienama opravdu nebál. :D

pajmič    Tady se zase řeší věci. Season pass nebo ne. Hru a případná DLC jsi koupím na úkor kvality ne? V dnešní době Youtube, origin ascessů, diskuzních for a recenzí si můžete udělat o finálním produktu názor líp než kdykoliv jindy. Nikdo vás do ničeho nenutí, nikdo vás za nezakoupení nepotrestá, toto je demokracie.

Zbrojovak: o nedostatek multikurnosti bych se v Mass Effectu mezi všema těma alienama opravdu nebál. :D
pajmičpajmic6747
    8.1.2017 19:01
pajmič

Tady se zase řeší věci. Season pass nebo ne. Hru a případná DLC jsi koupím na úkor kvality ne? V dnešní době Youtube, origin ascessů, diskuzních for a recenzí si můžete udělat o finálním produktu názor líp než kdykoliv jindy. Nikdo vás do ničeho nenutí, nikdo vás za nezakoupení nepotrestá, toto je demokracie.

Zbrojovak: o nedostatek multikurnosti bych se v Mass Effectu mezi všema těma alienama opravdu nebál. :D

Ria Kon    Jinak BW očividně nemá všechny DLC předem nalinkovaná - a to je dobře. Podle toho, co sem slyšela, by se mohlo i stát, že dostanem DLC s novou hratelnou postavou. Jednu totiž museli už v raném vývoji vyskrtnout. Ale pochybuji, že to udělají stejně jako s Javikem. Spíš bych viděla něco na styl Omegy DLC s Ariou nebo Nyreen.Ria Konria-kon11242    8.1.2017 18:52 Ria Kon

Jinak BW očividně nemá všechny DLC předem nalinkovaná - a to je dobře. Podle toho, co sem slyšela, by se mohlo i stát, že dostanem DLC s novou hratelnou postavou. Jednu totiž museli už v raném vývoji vyskrtnout. Ale pochybuji, že to udělají stejně jako s Javikem. Spíš bych viděla něco na styl Omegy DLC s Ariou nebo Nyreen.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ria Kon   1x   Aby byl ME Andromeda 10/10, tak stačí epický příběh, zajímavé postavy a dodělat animace. Zbytek zatím nevidím jako problém.Ria Konria-kon11242    8.1.2017 18:46 Ria Kon

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Aby byl ME Andromeda 10/10, tak stačí epický příběh, zajímavé postavy a dodělat animace. Zbytek zatím nevidím jako problém.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mr.Lolendo napsal:BioWare Social Network byla pěkná prasečina.
Ať klidně dělají kampaň DLC tedy takové datadisky. Ale na rozumném místě a za rozumné peníze.
U dvojky byl jsem byl nucen ji cracknou jinak bych přišel o savy po patchu.

Trilogie ME byla a je v katastrofálním technickém stavu. Jejich starý UE3 build, neschopnost správně nastavit pro PC config. Absence věcí nutné pro PC verzi. Celková zastaralost a omezenost díky konzol...

Na Andromedu mají kvalitní Engine se silným zázemím. Tak snad to nepodělají. Tak jako tak fyzika, A. I. a celková smyslnost prostředí bude stát za starou bačkoru protože CPU v konzolách je moc slabí.

Aby Mass Effect byl hrou 10/10 tak by musel být vyvíjen jak Crysis Warhead. Only PC titul s logickým a fyzikálním prostředím podobně jak se snaží ve Star Citizen.

PS: máme čím dál hezčí a hezčí grafiku, větší a větší svět, ale když střelím do kabelu zapojeného do hrající bedny tak bedna stále hraje. Ve spoustě hrách nefungují zrcadla, stále svítí světla když do nich střelím... Herní svět nikam nepokročil. Stále se plácáme kolem roku 1998 a to je smutné.

Gordon Freeman    když už si hru koupím, tak ji většinou dohraju, i když už mě třeba ke konci moc nebaví. Prostě se k tomu přinutím. Ne že bych se vůbec u DAI nebavil, ale hustota zábavy je dost nízká. Hustota zábavy je definovaná jako množství zábavy na objem času. Většinu času člověk strávil filler questama. Nejlepší z celého DAI bylo asi DLC Jaws of Hakkon. Když srovnám BG2 (nejlepší hra od Bioware) , tak DAI tomu nesahá ani po kolena.Gordon Freemangordon-freeman69653    8.1.2017 16:18 Gordon Freeman

@ odpověď na komentář od MORTHSIR:když už si hru koupím, tak ji většinou dohraju, i když už mě třeba ke konci moc nebaví. Prostě se k tomu přinutím. Ne že bych se vůbec u DAI nebavil, ale hustota zábavy je dost nízká. Hustota zábavy je definovaná jako množství zábavy na objem času. Většinu času člověk strávil filler questama. Nejlepší z celého DAI bylo asi DLC Jaws of Hakkon. Když srovnám BG2 (nejlepší hra od Bioware) , tak DAI tomu nesahá ani po kolena.

MORTHSIR napsal:To si tam tedy proflakal 100 hodin? Docela obdivuhodne...

MORTHSIR    To si tam tedy proflakal 100 hodin? Docela obdivuhodné...MORTHSIRmorthsir17268    8.1.2017 16:12 MORTHSIR

@ odpověď na komentář od Gordon Freeman:To si tam tedy proflakal 100 hodin? Docela obdivuhodné...

Gordon Freeman napsal:ušetři si čas (kterého je vždycky málo) a DAI se vyhni. Je to donekonečna natahované nic. Literární kvalita her ze zlatého věku Bioware je pryč, DAI je neslané nemastné, příběh nezajímavý, společníci (s výjimkou Varrica) nezajímaví. Questy jsou nudné - sbírání shardů, uzavírání průrev, lovení potvor. Souboje nudné, vývoj postavy nudný. Když si vezmu že jsem na tom promrhal asi 100 hodin svého života, které mi už nikdy nikdo nevrátí.... Obávám se, že ME: A dopadne dost podobně, tj. naleštěný prd. Teď jsem rozehrál Tales of Maj'Eyal a bavím se u toho mnohem víc
odkaz ]
hra jde stáhnout i legálně zdarma ze stránek autora

Gordon Freeman    ušetři si čas (kterého je vždycky málo) a DAI se vyhni. Je to donekonečna natahované nic. Literární kvalita her ze zlatého věku Bioware je pryč, DAI je neslané nemastné, příběh nezajímavý, společníci (s výjimkou Varrica) nezajímaví. Questy jsou nudné - sbírání shardů, uzavírání průrev, lovení potvor. Souboje nudné, vývoj postavy nudný. Když si vezmu že jsem na tom promrhal asi 100 hodin svého života, které mi už nikdy nikdo nevrátí.... Obávám se, že ME: A dopadne dost podobně, tj. naleštěný prd. Teď jsem rozehrál Tales of Maj'Eyal a bavím se u toho mnohem víc
odkaz ]
hra jde stáhnout i legálně zdarma ze stránek autora
Gordon Freemangordon-freeman69653
    8.1.2017 15:54
Gordon Freeman

@ odpověď na komentář od Pec41:ušetři si čas (kterého je vždycky málo) a DAI se vyhni. Je to donekonečna natahované nic. Literární kvalita her ze zlatého věku Bioware je pryč, DAI je neslané nemastné, příběh nezajímavý, společníci (s výjimkou Varrica) nezajímaví. Questy jsou nudné - sbírání shardů, uzavírání průrev, lovení potvor. Souboje nudné, vývoj postavy nudný. Když si vezmu že jsem na tom promrhal asi 100 hodin svého života, které mi už nikdy nikdo nevrátí.... Obávám se, že ME: A dopadne dost podobně, tj. naleštěný prd. Teď jsem rozehrál Tales of Maj'Eyal a bavím se u toho mnohem víc
odkaz ]
hra jde stáhnout i legálně zdarma ze stránek autora

Pec41 napsal:No za chvílu nám vyjde Mass effect Andromeda a já se těším až vyjde čeština na DA: I. Nedávno jsem kupoval ve slevě goty edici takže jsem připraven. Pokud se bude pracovat na nějaké češtiněk ME: A a pokud bude tak stejně než bude hotová to nějakou dobu potrvá. Mezitím vydají všechny DLC a udělají koplet edici (třeba goty) . Já to znova koupím ve slevě a budu spokojenej. Sice mi na slevě nezáleží, ale kupuju jedině full edice max. za 60 euro (takže dostanu celou hru jak má být za normální cenu) .

Stejně jako je hezký, že vydali ME: 2 zadarmo, ale když si člověk bude chtít dokoupit DLC tak je to jako kdyby kupoval znova celou hru.

Zbrojovak   1x   Mam na vec jinej nazor, ale o tom to je. A pochopitelne nemyslim nejake zaprdene nas trh, ale nejvetsi trhy v hernim svete a nejvetsi magaziny. Co se BF tyka, trojku sem dohral bez premium v zakladu a BF 1 mam taky koupeny v zakladu, na hru sem se fakt tesil a koupil v hned po vydani, co budu kupovat dal nebo ne se uvidi. Ale pochopitelne ten jejich premium shit neschvaluju.Zbrojovakzbrojovak53649    8.1.2017 14:52 Zbrojovak

@ odpověď na komentář od Cvrnda:Mam na vec jinej nazor, ale o tom to je. A pochopitelne nemyslim nejake zaprdene nas trh, ale nejvetsi trhy v hernim svete a nejvetsi magaziny. Co se BF tyka, trojku sem dohral bez premium v zakladu a BF 1 mam taky koupeny v zakladu, na hru sem se fakt tesil a koupil v hned po vydani, co budu kupovat dal nebo ne se uvidi. Ale pochopitelne ten jejich premium shit neschvaluju.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Cvrnda napsal:Recenzenti můžou maximálně doporučit nebo nedoporučit nějaký produkt, ale je jen a pouze na hráčích, zda to budou kupovat. Kdyby to lidi nekupovali, tak to nebudou dělat, protože by se jim to nevyplatilo. Tak je to s DLC, s mikrotransakcemi, pre-order bonusy, službami založenými na předplatném atd. Dělaly by se kvatna DLC a Season Passů, kdyby jejich vydavatelé neměli moc dobře spočítané, že na tom vydělají, tzn. že to hráči prostě koupí (viz Premium libovolného Battlefieldu z posledních let) ? Ne. Uspěl by Microsoft s nutností platit za multiplayer za časů Xboxu 360 a převzalo by po něm skoro stejný model i Sony s PS4kou, kdyby si to lidi neplatili? Jsem si jistý, že ne. Dělalo by se tolik kontroverzních pre-order iniciativ, kdyby lidi slepě nevráželi peníze do koupě dané hry měsíce před tím, než ta hra vůbec vyjde? Asi ne. Recenzenti a herní novináři můžou nanejvýš varovat před nějakým svinstvem, když se jim dostane do rukou (viz třeba moje články o DLC Falloutu 4, které jsem povětšinou tvrdě kritizoval a snažil se jasně říct, že většině hráčů se koupě většiny z nich nevyplatí) . Ale až vůle hráčů a hlas jejich peněženek rozhoduje o tom, zda se nějaký trend uchytí nebo zda naopak konečně chcípne

Cvrnda člen redakce   3x   Recenzenti můžou maximálně doporučit nebo nedoporučit nějaký produkt, ale je jen a pouze na hráčích, zda to budou kupovat. Kdyby to lidi nekupovali, tak to nebudou dělat, protože by se jim to nevyplatilo. Tak je to s DLC, s mikrotransakcemi, pre-order bonusy, službami založenými na předplatném atd. Dělaly by se kvatna DLC a Season Passů, kdyby jejich vydavatelé neměli moc dobře spočítané, že na tom vydělají, tzn. že to hráči prostě koupí (viz Premium libovolného Battlefieldu z posledních let) ? Ne. Uspěl by Microsoft s nutností platit za multiplayer za časů Xboxu 360 a převzalo by po něm skoro stejný model i Sony s PS4kou, kdyby si to lidi neplatili? Jsem si jistý, že ne. Dělalo by se tolik kontroverzních pre-order iniciativ, kdyby lidi slepě nevráželi peníze do koupě dané hry měsíce před tím, než ta hra vůbec vyjde? Asi ne. Recenzenti a herní novináři můžou nanejvýš varovat před nějakým svinstvem, když se jim dostane do rukou (viz třeba moje články o DLC Falloutu 4, které jsem povětšinou tvrdě kritizoval a snažil se jasně říct, že většině hráčů se koupě většiny z nich nevyplatí) . Ale až vůle hráčů a hlas jejich peněženek rozhoduje o tom, zda se nějaký trend uchytí nebo zda naopak konečně chcípneCvrndacvrnda7    8.1.2017 14:44 Cvrnda

@ odpověď na komentář od Zbrojovak:Recenzenti můžou maximálně doporučit nebo nedoporučit nějaký produkt, ale je jen a pouze na hráčích, zda to budou kupovat. Kdyby to lidi nekupovali, tak to nebudou dělat, protože by se jim to nevyplatilo. Tak je to s DLC, s mikrotransakcemi, pre-order bonusy, službami založenými na předplatném atd. Dělaly by se kvatna DLC a Season Passů, kdyby jejich vydavatelé neměli moc dobře spočítané, že na tom vydělají, tzn. že to hráči prostě koupí (viz Premium libovolného Battlefieldu z posledních let) ? Ne. Uspěl by Microsoft s nutností platit za multiplayer za časů Xboxu 360 a převzalo by po něm skoro stejný model i Sony s PS4kou, kdyby si to lidi neplatili? Jsem si jistý, že ne. Dělalo by se tolik kontroverzních pre-order iniciativ, kdyby lidi slepě nevráželi peníze do koupě dané hry měsíce před tím, než ta hra vůbec vyjde? Asi ne. Recenzenti a herní novináři můžou nanejvýš varovat před nějakým svinstvem, když se jim dostane do rukou (viz třeba moje články o DLC Falloutu 4, které jsem povětšinou tvrdě kritizoval a snažil se jasně říct, že většině hráčů se koupě většiny z nich nevyplatí) . Ale až vůle hráčů a hlas jejich peněženek rozhoduje o tom, zda se nějaký trend uchytí nebo zda naopak konečně chcípne

Zbrojovak napsal:Pardon, ale to sou kecy ze zato muzou hraci. Moc dobre si pamatuju kdyz zacali DLC, jak je recenzenti omlouvali, stejne jako ted zacinaji omlovat mikrotransakce v AAA hrach. A za par let si budem kupovat levely ve hrach protoze lidi kteri maji byt kriticti a maji ve svech rukach urcitou moc mlci! ! !

Pec41    Levely ve hrách si už pomalu kupujeme...aneb epizodické hraní.Pec41pec4115415    8.1.2017 14:35 Pec41

@ odpověď na komentář od Zbrojovak:Levely ve hrách si už pomalu kupujeme...aneb epizodické hraní.

Zbrojovak napsal:Pardon, ale to sou kecy ze zato muzou hraci. Moc dobre si pamatuju kdyz zacali DLC, jak je recenzenti omlouvali, stejne jako ted zacinaji omlovat mikrotransakce v AAA hrach. A za par let si budem kupovat levely ve hrach protoze lidi kteri maji byt kriticti a maji ve svech rukach urcitou moc mlci! ! !

Zbrojovak    Pardon, ale to sou kecy ze zato muzou hraci. Moc dobre si pamatuju kdyz zacali DLC, jak je recenzenti omlouvali, stejne jako ted zacinaji omlovat mikrotransakce v AAA hrach. A za par let si budem kupovat levely ve hrach protoze lidi kteri maji byt kriticti a maji ve svech rukach urcitou moc mlci! ! !Zbrojovakzbrojovak53649    8.1.2017 14:29 Zbrojovak

Pardon, ale to sou kecy ze zato muzou hraci. Moc dobre si pamatuju kdyz zacali DLC, jak je recenzenti omlouvali, stejne jako ted zacinaji omlovat mikrotransakce v AAA hrach. A za par let si budem kupovat levely ve hrach protoze lidi kteri maji byt kriticti a maji ve svech rukach urcitou moc mlci! ! !Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Pec41    No za chvílu nám vyjde Mass effect Andromeda a já se těším až vyjde čeština na DA: I. Nedávno jsem kupoval ve slevě goty edici takže jsem připraven. Pokud se bude pracovat na nějaké češtiněk ME: A a pokud bude tak stejně než bude hotová to nějakou dobu potrvá. Mezitím vydají všechny DLC a udělají koplet edici (třeba goty) . Já to znova koupím ve slevě a budu spokojenej. Sice mi na slevě nezáleží, ale kupuju jedině full edice max. za 60 euro (takže dostanu celou hru jak má být za normální cenu) .

Stejně jako je hezký, že vydali ME: 2 zadarmo, ale když si člověk bude chtít dokoupit DLC tak je to jako kdyby kupoval znova celou hru.
Pec41pec4115415
    8.1.2017 14:22
Pec41

No za chvílu nám vyjde Mass effect Andromeda a já se těším až vyjde čeština na DA: I. Nedávno jsem kupoval ve slevě goty edici takže jsem připraven. Pokud se bude pracovat na nějaké češtiněk ME: A a pokud bude tak stejně než bude hotová to nějakou dobu potrvá. Mezitím vydají všechny DLC a udělají koplet edici (třeba goty) . Já to znova koupím ve slevě a budu spokojenej. Sice mi na slevě nezáleží, ale kupuju jedině full edice max. za 60 euro (takže dostanu celou hru jak má být za normální cenu) .

Stejně jako je hezký, že vydali ME: 2 zadarmo, ale když si člověk bude chtít dokoupit DLC tak je to jako kdyby kupoval znova celou hru.

Mr.Lolendo   1x   BioWare Social Network byla pěkná prasečina.
Ať klidně dělají kampaň DLC tedy takové datadisky. Ale na rozumném místě a za rozumné peníze.
U dvojky byl jsem byl nucen ji cracknou jinak bych přišel o savy po patchu.

Trilogie ME byla a je v katastrofálním technickém stavu. Jejich starý UE3 build, neschopnost správně nastavit pro PC config. Absence věcí nutné pro PC verzi. Celková zastaralost a omezenost díky konzol...

Na Andromedu mají kvalitní Engine se silným zázemím. Tak snad to nepodělají. Tak jako tak fyzika, A. I. a celková smyslnost prostředí bude stát za starou bačkoru protože CPU v konzolách je moc slabí.

Aby Mass Effect byl hrou 10/10 tak by musel být vyvíjen jak Crysis Warhead. Only PC titul s logickým a fyzikálním prostředím podobně jak se snaží ve Star Citizen.

PS: máme čím dál hezčí a hezčí grafiku, větší a větší svět, ale když střelím do kabelu zapojeného do hrající bedny tak bedna stále hraje. Ve spoustě hrách nefungují zrcadla, stále svítí světla když do nich střelím... Herní svět nikam nepokročil. Stále se plácáme kolem roku 1998 a to je smutné.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    8.1.2017 14:14
Mr.Lolendo

BioWare Social Network byla pěkná prasečina.
Ať klidně dělají kampaň DLC tedy takové datadisky. Ale na rozumném místě a za rozumné peníze.
U dvojky byl jsem byl nucen ji cracknou jinak bych přišel o savy po patchu.

Trilogie ME byla a je v katastrofálním technickém stavu. Jejich starý UE3 build, neschopnost správně nastavit pro PC config. Absence věcí nutné pro PC verzi. Celková zastaralost a omezenost díky konzol...

Na Andromedu mají kvalitní Engine se silným zázemím. Tak snad to nepodělají. Tak jako tak fyzika, A. I. a celková smyslnost prostředí bude stát za starou bačkoru protože CPU v konzolách je moc slabí.

Aby Mass Effect byl hrou 10/10 tak by musel být vyvíjen jak Crysis Warhead. Only PC titul s logickým a fyzikálním prostředím podobně jak se snaží ve Star Citizen.

PS: máme čím dál hezčí a hezčí grafiku, větší a větší svět, ale když střelím do kabelu zapojeného do hrající bedny tak bedna stále hraje. Ve spoustě hrách nefungují zrcadla, stále svítí světla když do nich střelím... Herní svět nikam nepokročil. Stále se plácáme kolem roku 1998 a to je smutné.

Cvrnda člen redakce   1x   Vše záleží opravdu v první řadě na hráčích, jak říkáš ty a Lazy. Já sám třeba několikrát uvažoval, že si konečně pořídím Battlefield 1, ale díky Battlefrontu jsem poznal, jak špatně může dopadnout, když EA rozdělí komunitu svých multiplayerových her placenými DLC. A tak čekám na kompletní edici, i když ani s ní nebude situace ideální. Viz takový BF4, v jehož případě byl po delší době často problém najít solidní servery s mapami z některých DLC, takže byl problém zkusit si to, za co člověk zaplatil. A to se Premium BF4 kupovalo jako rohlíky, což je taky důvod, proč se s BF1 nic nezměnilo, zatímco aspoň ten Titanfall 2 šel jinou (lepší) cestou. Lidi to prostě pořád kupují ve velkém a EA tak nemá důvod cokoliv měnit.
Pokud jde o vyhlídky na DLC Andromedy, je to holt otázka. Každou hru od BioWare od dob Dragon Age Origins provázely DLC. A až na DA2 jich nikdy nebylo málo a jejich kvalita obvykle docela kolísala. Paradoxem pak bylo, že některé přídavky pro hůře přijaté hry (Dragon Age 2 a Mass Effect 3) byly lepší a hlavně hodnotnější než některé DLC pro nejlepší a nejoblíbenější tituly. Takže je vážně těžké cokoliv předvídat. Proto jsem se taky zdržel v textu některých komentářů, protože minulost BioWare nám dala jak dobré, tak ne úplně kvalitní DLC
Cvrndacvrnda7
    8.1.2017 13:55
Cvrnda

@ odpověď na komentář od Vojtech1141:Vše záleží opravdu v první řadě na hráčích, jak říkáš ty a Lazy. Já sám třeba několikrát uvažoval, že si konečně pořídím Battlefield 1, ale díky Battlefrontu jsem poznal, jak špatně může dopadnout, když EA rozdělí komunitu svých multiplayerových her placenými DLC. A tak čekám na kompletní edici, i když ani s ní nebude situace ideální. Viz takový BF4, v jehož případě byl po delší době často problém najít solidní servery s mapami z některých DLC, takže byl problém zkusit si to, za co člověk zaplatil. A to se Premium BF4 kupovalo jako rohlíky, což je taky důvod, proč se s BF1 nic nezměnilo, zatímco aspoň ten Titanfall 2 šel jinou (lepší) cestou. Lidi to prostě pořád kupují ve velkém a EA tak nemá důvod cokoliv měnit.
Pokud jde o vyhlídky na DLC Andromedy, je to holt otázka. Každou hru od BioWare od dob Dragon Age Origins provázely DLC. A až na DA2 jich nikdy nebylo málo a jejich kvalita obvykle docela kolísala. Paradoxem pak bylo, že některé přídavky pro hůře přijaté hry (Dragon Age 2 a Mass Effect 3) byly lepší a hlavně hodnotnější než některé DLC pro nejlepší a nejoblíbenější tituly. Takže je vážně těžké cokoliv předvídat. Proto jsem se taky zdržel v textu některých komentářů, protože minulost BioWare nám dala jak dobré, tak ne úplně kvalitní DLC

Vojtech1141 napsal:Přesně, naopak lidi si nechají na hlavu s*át velmi rádi, jako to třeba dělají u Battlefieldu 1.
Já osobně se na to pořád těším, ale zatím to nevidím moc dobře.

Vojtech1141   2x   Přesně, naopak lidi si nechají na hlavu s*át velmi rádi, jako to třeba dělají u Battlefieldu 1.
Já osobně se na to pořád těším, ale zatím to nevidím moc dobře.
Vojtech1141vojtech114138905
    8.1.2017 13:44
Vojtech1141

@ odpověď na komentář od Zbrojovak:Přesně, naopak lidi si nechají na hlavu s*át velmi rádi, jako to třeba dělají u Battlefieldu 1.
Já osobně se na to pořád těším, ale zatím to nevidím moc dobře.

Zbrojovak napsal:Souhlas, dneska je nejlepsi kupovat hry 2 roky po vydani s komplet obsahem. Ja tedka takhle koupil Shadow of Mordor za 10 ecek s vsema dlc. Nejsmutnejsi je ze ti coby se proti tomu meli ozyvat jako prvni mlci, a jeste to schvaluji, jo myslim herni novinare a recenzenty

Spinder   1x   YEAH pre-order, Early Access, DLC, Season pass.... :lol: :lol: beru vše ! ! !
Srsly: mám rád ME (i ty DLC některé fakt kvalitní) ale rejžovat na tom tolik ? Navíc udělat normální CE se Steelbookem a artbookem by stačilo. A né prdnou autíčko a za 7k hurá do světa :(
Spinderspinder15061
    8.1.2017 13:11
Spinder

YEAH pre-order, Early Access, DLC, Season pass.... :lol: :lol: beru vše ! ! !
Srsly: mám rád ME (i ty DLC některé fakt kvalitní) ale rejžovat na tom tolik ? Navíc udělat normální CE se Steelbookem a artbookem by stačilo. A né prdnou autíčko a za 7k hurá do světa :(

LINKIN    Spíš ať zase neudělají něco jako v ME3 s DLC From Ashes. Vyškrtnout celý charakter ze základní hry a dát to jako DLC... to byla dobrá sviňárna, kór když Javik byl fakt dobře napsaná postava a jako Prothean toho měl během celé hry hodně co říct.LINKINlinkin42021    8.1.2017 12:42 LINKIN

Spíš ať zase neudělají něco jako v ME3 s DLC From Ashes. Vyškrtnout celý charakter ze základní hry a dát to jako DLC... to byla dobrá sviňárna, kór když Javik byl fakt dobře napsaná postava a jako Prothean toho měl během celé hry hodně co říct.

elvis65   6x   Slovo DLC Seasson pass a další už mi lezou krkem já chci pořádný datadisky a ne jen něco co tvůrci na poslední chvíli ustřihli ze základní hry aby na tom víc vyrejžovali všichni by si měli vzít příklad s CD Projekt Red a jeho přídavku o víně a krvi do zaklínače protože takhle to má vypadatelvis65elvis653443    8.1.2017 12:32 elvis65

Slovo DLC Seasson pass a další už mi lezou krkem já chci pořádný datadisky a ne jen něco co tvůrci na poslední chvíli ustřihli ze základní hry aby na tom víc vyrejžovali všichni by si měli vzít příklad s CD Projekt Red a jeho přídavku o víně a krvi do zaklínače protože takhle to má vypadat

Lazy   2x   Pekne napsano, ale vina je predevsim na kupujicich pri vydani kteri si nechaji .... na hlavu.Lazylazy34358    8.1.2017 12:11 Lazy

@ odpověď na komentář od Zbrojovak:Pekne napsano, ale vina je predevsim na kupujicich pri vydani kteri si nechaji .... na hlavu.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Zbrojovak napsal:Souhlas, dneska je nejlepsi kupovat hry 2 roky po vydani s komplet obsahem. Ja tedka takhle koupil Shadow of Mordor za 10 ecek s vsema dlc. Nejsmutnejsi je ze ti coby se proti tomu meli ozyvat jako prvni mlci, a jeste to schvaluji, jo myslim herni novinare a recenzenty

Zbrojovak   1x   Souhlas, dneska je nejlepsi kupovat hry 2 roky po vydani s komplet obsahem. Ja tedka takhle koupil Shadow of Mordor za 10 ecek s vsema dlc. Nejsmutnejsi je ze ti coby se proti tomu meli ozyvat jako prvni mlci, a jeste to schvaluji, jo myslim herni novinare a recenzentyZbrojovakzbrojovak53649    8.1.2017 12:02 Zbrojovak

@ odpověď na komentář od Krudanze:Souhlas, dneska je nejlepsi kupovat hry 2 roky po vydani s komplet obsahem. Ja tedka takhle koupil Shadow of Mordor za 10 ecek s vsema dlc. Nejsmutnejsi je ze ti coby se proti tomu meli ozyvat jako prvni mlci, a jeste to schvaluji, jo myslim herni novinare a recenzentyKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Krudanze napsal:je smutny co se stalo s hernim prumyslem. predobjednavkovy bonusy, dlc, season passy, origin access :D kriste pane takovejch sracek. kde jsou casy kdy se vydavaly hotovy hry, maximalne k nim casem vyslo par patchu (dnes placeny dlc) a datadisk. je to fakt skoda. ale vsechno co zacne sypat prachy se casem znici. lidi jsou proste od prirody hamizny.

Krudanze   2x   je smutny co se stalo s hernim prumyslem. predobjednavkovy bonusy, dlc, season passy, origin access :D kriste pane takovejch sracek. kde jsou casy kdy se vydavaly hotovy hry, maximalne k nim casem vyslo par patchu (dnes placeny dlc) a datadisk. je to fakt skoda. ale vsechno co zacne sypat prachy se casem znici. lidi jsou proste od prirody hamizny.Krudanzekrudanze7098    8.1.2017 11:54 Krudanze

je smutny co se stalo s hernim prumyslem. predobjednavkovy bonusy, dlc, season passy, origin access :D kriste pane takovejch sracek. kde jsou casy kdy se vydavaly hotovy hry, maximalne k nim casem vyslo par patchu (dnes placeny dlc) a datadisk. je to fakt skoda. ale vsechno co zacne sypat prachy se casem znici. lidi jsou proste od prirody hamizny.

Zbrojovak   5x   Copak vam s EA poslali? Dobra masirka, hype jede a predobjednavky se musi hrnout. Ja osobne po poslednim Dragon Age vubec nic necekam. Maximalne tak homosexualni a multikulturni pribeh o utlacovani mensin.Zbrojovakzbrojovak53649    8.1.2017 11:52 Zbrojovak

Copak vam s EA poslali? Dobra masirka, hype jede a predobjednavky se musi hrnout. Ja osobne po poslednim Dragon Age vubec nic necekam. Maximalne tak homosexualni a multikulturni pribeh o utlacovani mensin.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

sanecektom    Dotaz trošku mimo...myslíte že verze pro PS4 PRO bude lepší jen v tom "fake" 4K rozlišení a lepších stínech atd ? nebo tam bude skok jako byl z předchozí generaci konzolí ps3 a 360 na ps4 a xbox one a tam měli větší vegetaci víc trávy atd ? Děkuji za odpověd :)sanecektomsanecektom24968    8.1.2017 11:45 sanecektom

Dotaz trošku mimo...myslíte že verze pro PS4 PRO bude lepší jen v tom "fake" 4K rozlišení a lepších stínech atd ? nebo tam bude skok jako byl z předchozí generaci konzolí ps3 a 360 na ps4 a xbox one a tam měli větší vegetaci víc trávy atd ? Děkuji za odpověd :)

Cvrnda člen redakce    To myslím nehrozí. V éře BioWare Social Network a BioWare bodů mohla být koupě a instalace DLC vážně peklo, ale Dragon Age: Inquisition už využíval normální systém Originu a přídavky se kupovaly za normální měnu. Jsem si jistý, že jestli na nějaké tradiční placené DLC dojde, bude to totéž jak s Inquisition, tzn. relativně pohodlná koupě DLC na Originu, které se pak automaticky nebo jedním kliknutím stáhne spolu se hrou a člověk nemusí řešit žádné externí zdroje.
Hlavně ať se tentokrát vykašlou na obdobu DLC Arrival (Mass Effect 2) a Tresspaser (Inquisition) , tzn. na přístup "Jo vy jste dohráli příběh hry? To je hezké, ale my tu máme ještě jeden skutečný konec, za který si ale musíte zaplatit 15 eur. Děkujeme, kupujte zas. "
Cvrndacvrnda7
    8.1.2017 11:32
Cvrnda

@ odpověď na komentář od Kross:To myslím nehrozí. V éře BioWare Social Network a BioWare bodů mohla být koupě a instalace DLC vážně peklo, ale Dragon Age: Inquisition už využíval normální systém Originu a přídavky se kupovaly za normální měnu. Jsem si jistý, že jestli na nějaké tradiční placené DLC dojde, bude to totéž jak s Inquisition, tzn. relativně pohodlná koupě DLC na Originu, které se pak automaticky nebo jedním kliknutím stáhne spolu se hrou a člověk nemusí řešit žádné externí zdroje.
Hlavně ať se tentokrát vykašlou na obdobu DLC Arrival (Mass Effect 2) a Tresspaser (Inquisition) , tzn. na přístup "Jo vy jste dohráli příběh hry? To je hezké, ale my tu máme ještě jeden skutečný konec, za který si ale musíte zaplatit 15 eur. Děkujeme, kupujte zas. "

Kross napsal:Jestli to vyresej podobne jako DLC u predchozich dilu tak at jdou pekne do p****, tak zbytecne zdlouhavy instalovani vsech dlc, kdy hlavne u Mass effectu 2 (trojka mela snad dlccka uz primo u hry v originu) musel clovek nejdriv nainstalovat hru a pak prejit na bioware ucet kde po jednom stahnout a pak jeste rucne instalovat kazdy dlc (tech dlc bylo snad 30) a kompletni edice samozrejme nehrozi, protoze to by bylo moc jednoduche pro platici...

Kross    Jestli to vyresej podobne jako DLC u predchozich dilu tak at jdou pekne do p****, tak zbytecne zdlouhavy instalovani vsech dlc, kdy hlavne u Mass effectu 2 (trojka mela snad dlccka uz primo u hry v originu) musel clovek nejdriv nainstalovat hru a pak prejit na bioware ucet kde po jednom stahnout a pak jeste rucne instalovat kazdy dlc (tech dlc bylo snad 30) a kompletni edice samozrejme nehrozi, protoze to by bylo moc jednoduche pro platici...Krosskross57177    8.1.2017 11:13 Kross

Jestli to vyresej podobne jako DLC u predchozich dilu tak at jdou pekne do p****, tak zbytecne zdlouhavy instalovani vsech dlc, kdy hlavne u Mass effectu 2 (trojka mela snad dlccka uz primo u hry v originu) musel clovek nejdriv nainstalovat hru a pak prejit na bioware ucet kde po jednom stahnout a pak jeste rucne instalovat kazdy dlc (tech dlc bylo snad 30) a kompletni edice samozrejme nehrozi, protoze to by bylo moc jednoduche pro platici...

hRDLA    Hezký tak to budu vědět jestli to za to stojí a stihnu i předobjednávkový bonus :)hRDLAhrdla20497    8.1.2017 10:58 hRDLA

Hezký tak to budu vědět jestli to za to stojí a stihnu i předobjednávkový bonus :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11556 příspěvků), STEAM -všechno sem (6666 příspěvků), Wifi připojení do PC (9 příspěvků), Napiš videohru, která ... (117 příspěvků), Gamepad pro syna (18 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (316 příspěvků), Filmový koutek aneb co jste zrovna viděli? (689 příspěvků), Mafia III-Obecná diskuze (8 příspěvků), Legend of Grimrock čeština steam (7 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4371 příspěvků), Humble bundle -vše sem (502 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Mafia 3 - Season Pass pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme všechna placená rozšíření Mafie 3. Mohou nějak obohatit neslavný základ původní hry?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Mass Effect Andromeda - nový začátek v nové galaxii

Boj s Reapery už skončil. Je čas na cestu do galaxie Andromeda, kde zažijeme nové příběhy a kde nás čeká nový začátek.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Old Time Hockey - návrat do sedmdesátek

Kanadské studio V7 Entertainment se pustilo do vlastní hokejové hry. Cílem není konkurovat NHL od EA, ale přinést jednodušší alternativu pro večery s…

 
Přečíst celý článek»Autor: Lakiluk - Platforma: PC a konzole
 
 
Rain World – krutý svět pod okapem

Podivná bytost Slugcat hledá svou rodinu v postapokalyptickém světě, ve kterém není snadné přežít. Jak dlouho vydržíte mimo jídelníček zdejších…

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Troll and I – nevšední přátelství

Co takhle mít za kamaráda obrovského trolla? No nebyla by to paráda? Podobně přemýšleli i autoři Troll and I. Bohužel, každý den není posvícení...

 
Přečíst celý článek»Autor: Fakus - Platforma: PC a konzole