Autoři skvělé modifikace Long War do XCOM: Enemy Unknown dlouhé měsíce po boku vývojářů XCOMu 2 pracují na nové verzi, která obohatí zážitek. Stejně jako v případe Long War modu do předešlého XCOMu, tak i v XCOMu 2 chce komunita odvyprávět příběh svým způsobem.
Pavonis Interactive (dříve Long War Studios) si pochvalují spolupráci s Firaxis Games a těší se, až si hráči jejich Long War 2 modifikaci zahrají. Abyste se měli na co těšit, prozradili pro britský Eurogamer pár nových detailů.
Předně, Long War rozšíří kampaň XCOM 2 stylem, který vás udrží ve střehu, budete neustále ve střehu. Nikdy nevíte, zda vyhrajete nebo naopak utrpíte porážku. Během toho všeho budete řešit mnoho dalších problémů. Při nich vám pomohou nové nástroje. Vše má být tentokrát ovlivněno partyzánskou válkou.
Co se obtížnosti týče, tak se autoři poučili. Nabídnou nastavení obtížnosti, které bude sedět hardcore hráčům i těm, kteří si zahrají jen jednou za čas. V obou případech má být dobrodružství těžší než v XCOMu 2. Hlavně pro veterány to má být na nejtěžší obtížnost pořádná výzva.
S výzvou vám pomůže nový typ zbraně – Coilguns. Jde o zbraně, které jsou mezi Mag a Beam zbraněmi. Má tak jít o druhou nejsilnější zbraň ve hře. Aby ji ale mohli mít vaši vojáci ve výbavě, budete muset nejprve našetřit, tahle zbraň bude vyžadovat značné investice.
„Naši testeři dokončili kampaň zhruba za 100 až 120 misí,“ prozradil zástupce Pavonis Interactive. Kampaň tak bude o něco kratší, což by ale výsledný zážitek nemělo ovlivnit.
Na bližší podrobnosti si musíme počkat, stejně tak na datum vydání.
Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman
Hrál jsem svůj první playthrough na obtížnost Normal s modifikátorem Ironman (člověk nemůže dělat vlastní save, hra se ukládá průběžně sama – nemůžeš loadovat předchozí savy) a tento problém jsem tedy logicky neměl. Nesouhlasím ani s tím, že by to byl generátor náhodných čísel, spíš musíš vždy kalkulovat risk a taktizovat, což při hře s modifikátorem Ironman vyvstane ještě více.
Ztratil jsem občas své oblíbené vojáky? Jo, ale člověk se prostě posune dál a nahradí je. Stalo se to někdy kvůli překliku? Ano, jednou. Bylo to někdy nefér? Bylo, ale z podstaty věci jen v minimálním možném počtu případů. Navíc emzáci tím, že někdy zaúčtočí, když je to nevýhodné a netrefí, dávají naopak výhodu tobě.
Long War mám nyní rozehraný v prvním novém XCOMu a je to tedy dost velká nálož, ale stále zvládnutelná . Akorát musí mít člověk na hru s Long War čas a nervy. Pavonis každopádně fandím, dávají určité skupině lidí přesně to, co chtějí.
Hlavně bude důležitá otázka. Zda-li bude existovat grafika co to rozjede na ultra v 1080p60 protože Xcom 2 nerozjede ani Titan X.
To na CESu představil DELL první 8K monitor.
důvod proč moc nemám rád nový restart X-COMu (jakkoliv jsem původní UFO a Xcom zbožňoval) je ten, že je to generátor náhodných čísel. Emzák vás náhodou přes celou mapu trefí do hlavy, reload. Netrefíte emzáka ani napopáte, reload. Reload, reload, reload. Navíc ta hra je jaksi pomalá, samé animace. Takže polovina gameplaye v této hře tvoří save/reloadování, než váš náhodný generátor vygeneruje lepší hody. Jednička mi vůbec nesedla a na dvojku už jsem neměl chuť.