Tým Hidea Kojimy momentálně pracuje na vnitřní logice a testování různých rámců hry Death Stranding. Hlavním cílem pro tento rok je naplnění herního světa, který bude otevřen. Vypadá to, že se gameplay ukázky jen tak nedočkáme. Velká škoda, avšak je to pochopitelné. Vývoj začal teprve nedávno.
Kojima si také velmi pochvaluje výběr Sony jako vydavatele. Měl prý několik nabídek, jednu dokonce až ze Spojených arabských emirátů, ale pouze Sony byla ochotná dát mu absolutní svobodu ve tvorbě hry. Jako příklad pak uvedl nahého Normana Reeduse v úplně prvním traileru. Spousta firem by to mohla zamítnout, ale Sony tak neučinila.
Datum vydání Death Stranding zatím neznáme, troufneme si odhadovat konec roku 2018 nebo klidně až rok 2019, uvidíme.
Proč už nechci dělat horory
Jak jistě všichni víte, Hideo Kojima pracoval na hře ze světa Silent Hillu. Demo P.T. naznačovalo, že by mohlo jít o skvělou hororovku. Po aféře Kojima vs. Konami však z projektu bohužel sešlo.
V rozhovoru pro IGN Kojima potvrdil, že aktuálně na žádné hororové hře pracovat nechce, důvod je velmi prostý, snadno se vyděsí a měl by zlé sny.
„Vyděsím se velmi snadno, proto je pro mne daleko snazší vymyslet něco děsivého, vím totiž, co je děsivé,“ podobně jako on to prý mají i mistři svého oboru Alfred Hitchcock a Steven Spielberg.
„Nejefektivnější způsob jak někoho vyděsit, je ukázat mu něco trošku vybočujícího z normálu, ale zároveň něco co bude vidět na první pohled. Zmatete tím mysl a osoba, která to vidí nebo hraje, se tak stane nervózní.“
„Strach z neznáma je dalším dobrým příkladem. Vezměte si Bungee Jumping, pokud skočíte podruhé, nikdy to nebude tak strašidelné jako napoprvé. Dalším dobrým příkladem může být první Vetřelec. Dokud vidíte jen mihotající se kousky příšery, neznáte její tvar a bojíte se. Po odhalení si však řeknete, vždyť to přece tak strašidelné není,“ uzavřel povídání Kojima.
Odpověď na komentář uživatele Prosím více inzerce
Nemyslím, že by se jednalo o chvilkovou popularitu, je to jedno z největších herních jmen cca 15 let.
Kojima využil své chvilkové popularity (když se o něm všude psalo kvůli kontroverzi s Konami) a rychle uplácal trailer na předem vyhypovanou hru, o které nemá ještě ani pořádnou představu. Skvělý…
Odpověď na komentář uživatele
Neboj, ani já ten odstavec nechňápu. Ale jak znám Kojimu, tomu ta hra bude trvat, i když to bude třeba jen na PS. Takové dva roky u něj minimálně. Možná i tři.
Odpověď na komentář uživatele Michal Burian
„Vyděsím se velmi snadno, proto je pro mne daleko snazší vymyslet něco děsivého, vím totiž, co je děsivé, “ podobně jako on to prý mají i mistři svého oboru Alfred Hitchcock a Steven Spielberg.
Celý odstavec mluví o strachu a děsivosti…
Odpověď na komentář uživatele Michal Burian
Aha děkuji
Odpověď na komentář uživatele @cernejstri1
Hlavní postava ještě oznámena nebyla, můžeme se tak pouze domnívat, za koho budeme hrát. Ono se o té hře neví skoro nic, bohužel. Ale je to pochopitelné, vývoj teprve nedávno začal.
Nevím jestli neumím číst, ale absolutně jsem nepochopil tu část, proč už nechce dělat horory. Snadno se vyděsí, dobrá, ale v dalším odstavci mluví o tom, jak je pro něj snadné vymyslet něco děsivého a má tedy skvělé předpoklady pro to udělat hororovou hru? Nějak mi to nesedí, nemá to být naopak tak, že neumí vymyslet nic děsivého pro ostatní (protože, jeho "hladina strachu" je příliš nízká a to co vyděsí jeho by jiného průměrného člověka nevyděsilo?
Anebo tím teda chtěl říct jen to, že přestože má skvělé předpoklady k napsání hororového scénáře a udělání hororové hry, tak ji udělat nechce, protože se nechce při jejím vývoji posrat?
Může mi to někdo objasnit…?
Chci se zeptat a to budeme hrát za hlavni postavu Daryla Dixna z the walking dead ? Nebo ten tam je jen aby udelal reklamu na tu hru ?
Odpověď na komentář uživatele AsuraCzech
Jen se neboj. Tomokazu Fukushima vstal z hrobu a schválně Kojimovi nakecal ať dá do traileru Reeduse s císařským řezem a Madse s káblema. Teď Kojimovi pomáhá Hitori Nojima (Kenji Yano) , tak snad mu bude rovnocenným parťákem, ale podle trailerů bych řekl, že nedochází k žádnému filtrování.
Kdyby všichni sledovali tvorbu Spielberga od začátků tak by věděli že byl mistrem hororu. Čelisti známé všichni ale jeho méně známá tvorba však není o nic horší např. Night Gallery, Něco zlého a taky se samozřejmě podílel i na takové klasice jako je Poltergeist a zóna soumraku.
Tak o gameplay stránku strach nemám, to je Kojima záruka kvality stejně jako jsem si jistý že cutscény budou opět brilantní. Spíš mám strach z příběhu, to je Kojimova jak silná tak i slabá stránka. Ne že by je neuměl, naopak umí ale pokud vedle sebe nemá někoho jako Tomokazu Fukushima kdo ho bude krotit a filtrovat jeho nápady, tak to opět překombinuje Stačí mrknout na MGS, od 4dílu je to samí recon, nesmysli alá katapult atd…
Sem na to docela zvědavěj chtěl bych vidět uz trocha gameplaye
Taky by mohla sony napsat kdy hodlá naskladnit konzole PS pro… To věčný čekání už mě fakt nebaví jako za komáru…. .
Kojima je tedy srab.
Kodžima je kecálek, ešte nemá ani čiarku kódu a už vie kedy to bude. Detto keď on sám neprogramuje, iba píše scenár tak nech sa radšej nevyjadruje k veciam, ktorým nerozumie. Uverím až uvidím, ale som ochotný staviť sa, že do 2018 to nebude hotové.