I když se kvalita filmů na motivy her ani v posledních letech příliš nezlepšila, do filmového průmyslu vstupuje stále větší množství společností. Je mezi nimi i Take-Two Interactive, pod nějž spadá Rockstar nebo celé portfolio 2K Games.
Šéf Take-Two Interactive Strauss Zelnick v rozhovoru pro MCV prozradil, že společnost licencovala některé své značky pro využití v budoucích filmech. Bohužel už neřekl, o jaké značky jde. Může jít ale prakticky o cokoliv od Rockstaru a 2K Games, v úvahu tak připadá třeba Grand Theft Auto, Bioshock, XCOM, Borderlands nebo Mafia. Kdo ví, třeba dostane druhou šanci Max Payne. Ten patří Rockstaru a jeho původní filmová adaptace s Markem Whalbergem v hlavní roli moc vyloženě pozitivních ohlasů nesklidila.
Přirozeně bychom se s ohledem na nevalnou kvalitu většiny herních adaptací měli bát, ale snad nám může být útěchou, že podle slov Zelnicka si chce Take-Two Interactive udržet kreativní kontrolu nad vznikem filmů. Na druhou stranu ale nehodlá do jejich tvorby investovat peníze společnosti.
„Rozhodně nebudeme používat naše vlastní finanční prostředky na investice do filmu a televize. Jestli chtějí ostatní lidé [naše značky] licencovat a my si udržíme kreativní kontrolu, jsme tomu nakloněni.“
Jak se zdá, v úvahu nepřipadají pouze filmy, ale i televizní seriály. Stále tu však zůstává nezodpovězená otázka, jaké značky vlastně byly licencovány a zda se filmů či seriálů, které ty značky využijí, vůbec dočkáme. Kdykoliv může dojít k jejich zrušení nebo překopání, takže je ve hvězdách, co nás čeká a nemine a jak moc bude kreativní kontrola Take-Two Interactive vidět na výsledném produktu.
[ odkaz ] tady mate film od TAKE-2
Nevím no film na Mafii by nebyl špatnej
Kdyby to bylo něco jako film Gangster Squad tak by mě to docela bavilo
"Přirozeně bychom se s ohledem na nevalnou kvalitu většiny herních adaptací měli bát, ale snad nám může být útěchou, že podle slov Zelnicka si chce Take-Two Interactive udržet kreativní kontrolu nad vznikem filmů. " No tak to nevem či sa mám tešiť alebo skôr báť. Táto "kreatívna kontrola" sa už prejavila pri Mafii 2 aj 3. Aj keď mám obidve hry veľmi rád, bez tej ich kreatívnej kontroly to mohlo dopadnúť oveľa lepšie.