Autoři populární střílečky Insurgency ze studia New World Interactive nepracují pouze na pokračování s podtitulem Sandstorm, ale i na Day of Infamy. Tahle autentická a dost nelítostná střílečka z druhé světové války je jednak samostatnou expanzí Insurgency, jednak duchovním nástupcem Day of Defeat od Valve. Hra se objevila na Steamu v sekci Early Access na konci července minulého roku a nyní víme, kdy dojde k vydání finální verze.
Day of Infamy vyjde 23. března a je třeba podotknout, že jde o jeden z mála příkladů řádného a střízlivého využití Early Access. Během těch zhruba sedmi měsíců od zveřejnění první verze Day of Infamy krásně nabobtnal a byl rozšířen třeba o několik map (včetně předělávek populárních lokalit z Day of Defeat) nebo o různé herní mechaniky. Vývojáři navíc během vývoje čile komunikovali se svými fanoušky a celkově byli a nadále jsou dost aktivní a sdílní. Kéž by takhle probíhal vývoj většího množství titulů, které měsíce či roky trčí v Early Access.
Po vydání finální verze dojde k vynulování všech hodností, kterých mohli hráči dosáhnout v Early Access verzi, a k uvedení kosmetických předmětů. Ty symbolizují různé jednotky a zahrnují nášivky, pokrývky hlavy, uniformy, kamufláže nebo hlasy. Můžete je získat postupem po hodnostech a podle všeho i koupí za reálné peníze.
Tvůrci koneckonců musí nějak vydělávat na následnou podporu hry po vydání, a protože jsme zatím neslyšeli o žádných plánech na klasické DLC balíčky, případné mikrotransakce se jeví jako docela logická volba. Detaily o tom, jestli jsou mikrotransakce skutečností nebo jestli jde jen o hodně nešťastné vyjádření v oznámení data vydání, však nejsou k dispozici. Hodnosti a kosmetické předměty by každopádně měly mít čistě kosmetický vliv a nemají dopad třeba na přístupnost jednotlivých herních tříd.
Všichni, kteří si Day of Infamy pořídili v Early Access období, také obdrží exkluzivní předměty tří frakcí (1st Ranger Battalion, Gordon Highlanders a 1. Infanterie-Division), které budou po vydání finální verze nedostupné.
Zatím si můžete přečíst naše dvojí dojmy z Early Access verze. Sice nezahrnují podrobnosti o nedávno přidaném obsahu, ale jádro hry se naštěstí během těch několika měsíců nijak výrazně nezměnilo.
Odpověď na komentář uživatele witcherrr
Jestli ti záleží na grafice u Source Enginu tak děláš něco špatně.
Odpověď na komentář uživatele witcherrr
Asi bych doporučil zopáknout si CoD2 a pak si pustit Day of Infamy, myslím, že nostalgie dělá svoje…a nemyslím to nijak špatně DoF opravdu nevypadá tak zle, ačkoliv o nějakou špičku v grafice rozhodně nejde.
Pravda, ale když jsi třeba vzpomenu na starý CoD 2, ten se mi graficky / stylicky pořád líbí více. Za ty roky bych čekal trošku pokrok, ono svíčková může taky chutnat výtečně, ale když je hnusně naservírovaná na talíři tak to kazí první dojem
Odpověď na komentář uživatele witcherrr
V tomhle případě bych vážně doporučil grafiku moc neřešit. V Day of Infamy aspoň podle mých nedávných zkušeností platí, že gameplay > grafika. Ta navíc není tak strašná, jak se občas může zdát. Třeba modely vojáků doznaly značného zlepšení a vývojáři přidali i různé efekty, které by člověk v těch prapůvodních verzích Source enginu hledal marně. Není to žádná grafická špička, ale koukat se na to určitě dá
WW2 bych si zahrát, ale opět zastaralý source engine, který vypadá na rok 2005 ne-li méně