Tvůrci Quake Champions nadále pokračují v pravidelném představování jednotlivých šampionů a jejich schopností. Tentokrát tu máme robota s názvem Clutch. Ten býval těžařským robotem, síťová porucha během rutinního přesunu dat však způsobila, že se z něj stala mašina na zabíjení všeho živého.
Jeho aktivní schopnost Barrier mu umožňuje vyvolat energetický štít jako obranu proti útokům ostatních postav. Pasivní schopností je pro změnu Still Defense, která zastaví nepřítele, který se s vražedným robotem srazí tváří v tvář. Když do Clutche například narazí Scalebearer se svou schopností prudkého výpadu, okamžitě se zastaví, takže má Clutch dost času na jeho likvidaci.
Minulý týden navíc došlo k představení postavy Slash. Tahle bruslařka vládne zejména aktivní schopností Plasma Trail, díky níž za sebou může nechat zářící stopu. Ta zraní nepřátele, kteří s ní přijdou do styku. Posléze je možné stopu vyhodit do povětří, přičemž Plasma Trail se hodí hlavně na nalákání nepřátel do pasti nebo do úzkých prostor, ideálně s pomocí spoluhráčů. Z šikovného využití této aktivní schopnosti tak může těžit celý tým, samozřejmě v případě týmových módů.
Pasivní schopnost Crouch Slide umožní této postavě skrčit se během pohybu a neztratit tímto úkonem rychlost. Během krčení navíc dovoluje mnohem rychlejší změnu směru, než jaké mohou v tomto případě dosáhnout ostatní šampioni.
Odpověď na komentář uživatele
asi tak. Prvně když jsem to zapnul tak sem si řikal co je to za s*čku ale pak jsem se do toho dostal a děsně mě to začalo bavit, moc se mi líbí design zbraní. Ale samozřejmě sou tam maličkosti které mi trochu vadí např co už jsem řekl nebo že Ranger má uplně debilní hlášky a vlastně že postavy pořád mluví a nepřišel jsem na to jestli jde tauntovat, co se toho mluvení týče taky bych řekl že některé postavy jsou vyloženě otravné viz Anarki (měla mu zůstat huba zašitá ) co bych taky vytknul je že vymenili plasmu za kolíkovač, neřikám že je to špatná zbraň ba naopak je dost dobrá ale plasmu bych asi videl radsi, ale kdo ví třeba bude v plné verzi, přecejenom ještě neukázali BFGčko a za předpokladu že si na začátku múžeš vybrat ze 3 základních zbraní nedivil bych se kdyby ještě naké nové přidaly.
Zároveň jsem porovnával hru s novým Unrealem a musím říct že Quake má zatím navrh ale obě hry jsou ve vývoji tak uvidíme jak nakonec dopadnou
Odpověď na komentář uživatele
JJ to já rád bavim pomalejší vrstvu lidského pokolení.
Odpověď na komentář uživatele Štěpán Šikýř
Takže říkáš že až na drobnosti dobrý. Já si taky myslím že ty schopnosti tu řežbu v aréně hezky obohatí. Tedy pro normální hráče což je drtivá většina
Odpověď na komentář uživatele
Pobavils
Tohle by uspelo i na konzolích, nechápu, co je za problém…
Mě se schopnosti jednotlivých postav jeví jako dobrý nápad a naopak mě hra o to víc zajímá. Jako starý pařan Areny jsem o Champions nejevil nějak moc zájem, jelikož jsem od toho nečekal žádné zázraky, prostě klasický princip naběhni tam a pokos co jde, ale ty vychytávky mě opravdu zajímají a jsem zvědavý jak hru osvěží.
proc se to jmenuje quake? ? ?
Odpověď na komentář uživatele Martin Cvrček
hrál jsem closed betu a musím říct že mi schopnosti vůbec nevadily ba naopak jsem si vybíral hrdinu který mi nejvíc sednul, navíc je každý hrdina rozdílný v počtu životů, max štítu a rychlosti. Zárověň schopnosti hrdiny se vždy dají využít min 2 způsoby a rozhodně mi nikdy nepřišlo že by jakákoliv schopnost byla příliš OP spíš hezky doplňovali už tak rozjetou řežbu. Co bych vytknul betě bylo nudná hudba a strašný hlasatel. A vlastně mi to dost připomínalo Survarium (nebo jakákoliv podobná free to play hra) co se hlavního menu týče. Co mě naopak potěšilo byla úprava postavy doufám že v plné verzi bude mnohem víc částí oblečení. Takže jo těším se na další beta test a pak na finální verzi docela mě to pozitivně překvapilo
Nad hrou jsem přemýšlel, ale zjištění, že každá postava bude mít nějaké schopnosti, mne od nákupu odradily. Starší dily Quaka měli své kouzlo, ale takové hry již nejsou "IN"