Studio Ninja Theory oznámilo, že jejich nadcházející akce Hellblade: Senua’s Sacrifice vyjde na GOG.com, kde bude dostupná ve verzi bez protipirátské ochrany, stejně jako všechny další hry na této službě. Nebude tak vyžadována žádná aktivace, natož abyste museli být při hraní PC verze online.
Hellblade: Senua’s Sacrifice má být více než jen akční hack n slash titul. Ninja Theory chtějí přinést zajímavý příběh a řadu hádanek. Hru pohání Unreal Engine 4 a zaměří se na keltskou válečnici jménem Senua, která bojuje s traumatem a psychózou.
Hellblade: Senua’s Sacrifice vyjde během letošního roku na PC a PlayStation 4.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Však je mi to jasné. Jen blázen by to počítal.
Jinak už by mohli opravdu ohlásit konkrétní datum… už je to dlouhé
Odpověď na komentář uživatele Virus
Hra má oficiální stránky tam to je vidět. Plus deníčky mají v názvu na YT pořadová čísla
Na tuhle hru se těším už dlouho. A to že jí budu moci koupit přes GoG je jedině dobře.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Ty si to počítal?
Odpověď na komentář uživatele Skully_CZ
69 videí. Z toho 27 Dev Diary Šlapou do toho pěkně.
Odpověď na komentář uživatele Skully_CZ
Tož to máš pravdu . Hodně těch deníčků bylo o tom samém a kecali furt do kola. Ale sem tam vyšlo zas i něco nového.
Hru moc nesleduji, jelikož za těch pár let vyšlo už tolik deníčků že jestli to někdo spočítal tak je borec. Ale jsem na to rozhodně zvědav. Vypadá to fakt dobře.
Tak aspoň budu mít na Gogu ještě něco jiného, než jen Zaklínače.
Odpověď na komentář uživatele Miroslav Kuba
Zvuk jako technologie napříč světem od roku 1999 se jen a pouze degraduje. Hry podporující tehdy Head-related transfer function od firmy Aureal Semiconductor jsou stále špičkou v oboru. I NASA využívá jejich technologii. V oněch letech spolupracovaly na jistých projektech. Potom je sežrala zlá velká společnost jménem Creative (od nich mám jejich nejlepší zvukovku na světě) a zabila jejich technologii která dnes leží jen tak ladem díky práv na licenci.
Technologie jako Dolby Digital, Atmos jsou primitivní zastaralé technologie s účelem jak efektivně vydělat prachy.
Okolo zvuku je toho hodně zajímavého. Jen se bohužel člověk nic nedozví z mainstream médií. Mainstream media myslím tím i ty známě solidní technologické weby apod.
Zvuk se degradoval na postprocessing stejně jako dnes grafika. Jediná věc co nás muže někam posunout kupředu je ray-tracing.
Dnes je i problém ten že jak casual mainstream nepozná kvalitu grafiky tak už tuplem nepoznají kvalitu zvuku která je daleko ošemetnější. Lidských sluch je velice náchylný k placebu a k subjektivní interpretaci. Je potřeba nejen mít tzv. hudební sluch ale těže mít jej vytrénovaný.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Zajimávý o téhle technologii slyším poprvé a to i přesto, že jsem se s ní setkal právě skrze navození astrálního cestování / lucidního snění popřípadně když jsem zkoušel jak fungují digitální tripy , ale nikdy jsem nepřemýšlel nad názvem technologie zvuku. Pro mě to byl je vytvořený stereo zvuk.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
A mohly by dovézt i ‚Y‘, pokud by se tedy správně rozjely …
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Díky za odkaz – pokud jde o technologii, tu do hloubky nestuduji, u binaural audia vím, že se nahrává dvěma mikrofony a zvuk se do nich dostává "deformovaně" skrz imitaci uší – na videu je to ukázané a taky je tam dobře udělané, že ten moderátor mluví ve stereu a pak se to přepne do binaural – každý si tak může poslechnout rozdíl. Přál bych si, aby se v binauralu udělala nějaká hororová hra (nejlépe Resident Evil) .
Odpověď na komentář uživatele silenyhrac
Tohle je na zdejší komunitu moc odborné… některým by se mohli rozjet neuronový dráhy.
Mrkni se na tohle: [ odkaz ]
Zvuk této hry je v Binaural Audio (3D Audio) – stojí za to si ho pouštět přes sluchátka – ne přes reproduktory.