Snad každý hráč zapálený do taktických stříleček by si přál návrat série SWAT, které nás naposledy navštívila v roce 2005. Pokud patříme mezi ně, tak dávejte pozor, rýsuje se duchovní nástupce.
Ve hře Ready Or Not se z pohledu první osoby vžijeme do kůže člena elitního týmu SWAT, jehož cílem je likvidování teroristů a zachraňování rukojmí. Ve vydaném traileru můžeme vidět, že nám hra nenabídne žádnou veselou střílečku, ale opravdovou precizní týmovou akci s místy ponurou atmosférou. Naše mise se boudou odehrávat na nespecifikovaném území moderní Ameriky, kde se stále prohlubovaly rozdíly mezi bohatými a chudými, což přivedlo do země chaos. Vnést do této nehostinné oblasti alespoň trochu světla budeme moci buďto za pomoci AI společníků nebo v kooperativním režimu až v osmičlenném týmu. Komu nevoní likvidace umělé inteligence a raději skrze svůj herní stroj bojuje proti rovnocenným protivníkům v online bitvách, může si zvolit PvP režim, ve kterém se utkají různí hráči v týmech.
Kromě traileru se s námi lidé ze studia Void Interactive podělili ještě o spoustu zajímavých informací. Největší důraz je zde kladen na taktické překonávání různých typů překážek. Měli bychom se dočkat nepřeberného množství různých způsobů, jak se dostat přesně tam, kam potřebujeme.
Když už půjde do tuhého, mysleli vývojáři i na občas opomíjený systém vyklánění přes překážky, na což bude kladen také silný důraz. Nepočítejme tedy s tím, že by se dala hra hrát klasickým „Rambo stylem“, přeci jen se jedná o taktickou akci.
V cestě nám určitě nejčastěji budou stát různé typy dveří. U těch si vývojáři pohráli i s funkcí pozvolného pohybu pomocí kolečka na myši. Ostatně kolečko myši má ještě jednu velmi užitečnou vlastnost. Budeme jím moci regulovat rychlost našeho pohybu, což se hodí zejména v situacích, kdy mají teroristi v záloze nějaké to rukojmí, kterému můžou naše ukvapené kroky navodit zranění neslučitelná se životem.
Další zajímavou funkcí je simulování celého inventáře na dané postavě. Jako ve skutečnosti má každá věc své místo, tak i v Ready Or Not budou mít na sobě postavy přesně to, co mají v inventáři a tak na první pohled uvidíme výbavu nejen svých spoluhráčů, ale i protivníků, díky čemuž budeme moci naplánovat naše další kroky.
Pancéřová výzbroj má být důkladně zpracována tak, aby byla realistická a umožňovala přesné úrovně balistické ochrany.
Nezapomnělo se ani na vlastnosti střelby. Kulky by měly být realistické od trajektorie střelby až po odklon, průnik či oblast zásahu. Na veškeré aspekty střelby bude mít vliv zejména zvolený kalibr a munice.
Autentická by měla být i reakce těla na zásah. Pokud to tedy tzv. schytáme do nohy, bude se naše postava pohybovat pomaleji v návaznosti na rozsah zranění. Zásah do ruky nás zase bude stát naši dobrou mušku, čímž bude daleko obtížnější zamířit. No a pokud budeme mít to štěstí a přežijeme zásah do hlavy, budeme mít zhoršené vnímání.
Dále se můžeme těšit na detailní zbraně, postavy a prostředí. Mimo to hodlají vývojáři v budoucnu zdokonalit systém destrukce těla. Co se množství použitelné techniky týče, v současné době se v pre-alpha fázi ve hře nachází přes 30 různých předmětů. Na tomto čísle se však vývojáři nezastaví a plánují výběr měsíčně rozšiřovat. V kompetitivní části hry si budeme moci nastavit vlastní pravidla, abychom si hru užili dle našich představ. Hraní v četách bude odměňováno, čímž by měla být alespoň částečně zamezeno tomu, aby si každý hrál sólo.
Hra Ready Or Not je ve vývoji od června 2016. Vývojáři by se však s námi chtěli o svůj výtvor podělit již letos. Má-li se Ready Or Not, byť jen vzdáleně, přiblížit kvalitám série SWAT, rádi si na ni počkáme.
thx -TomaS587-
Odpověď na komentář uživatele Playman ...
Mno já se toho bojím taky upřímně, že to nevyjde nebo už je to nějaká doba a nikde žádná další informace či ani kousek twitteru … nic : \ Byla by to škoda
Ready or not? tuhle hru mám ve svém profilu věčnost a bojím se že nikdy nedojde k jejímu úspěšnému vydání…
co myslíte? ChevCheliosCZ? Lincoln?
Edit: "ani kousek twitteru … nic : \ " Pravda pravda ale třeba to přijde
Odpověď na komentář uživatele ChevCheliosCZ
To už je dobu co jsme tu komentovali To máš pravdu. Jen mě nebaví ta neférovost s pingem či úhly, kdy já vidím kousíček nohy a on půlku těla. Třeba arabáčům mají dát vlastní servery. Ty mají tak vysoké pingy, že je to prostě neporovnatelné Blbě se to pak hraje
Lincoln samozřejmě že Six Siege není dustojný díl oproti předešlým dílum ale je takticky je to samozřejmě je pokud znáš taktiky na nepřitele o to více máš šancí na vyhru , já nezmíňoval konkretní hru ale serii co má ubisoft že těch klasik ubisoft nemá málo např Ghost Recon Advanced Warfigter 2, Rainbow Six 3.
Jak tak na to koukám. . existuje nějaká diskuze pod hrou, kde se neřeší UBI ?
Nemůžu se dočkat, na tohle jsem dlouho čekal.
Odpověď na komentář uživatele Golema
Servery jedou na torrentech. S tím nic neuděláš.
Odpověď na komentář uživatele @-TomaS587-
Mrkni se na Prince of Persia: Warrior Within. Následně na Prince of Persia Two Thrones a nakonec na první Assassin’s Creed.
Tímto Ubisoft dal jasně najevo že chce dělat hry pro opičky co chtějí mačkat tlačítka jak se hvízdne v quick-time-eventech.
To stejné FarCry 1 vs. FarCry 2-P.
Vše od Ubisoftu smrdí degradací, mainstreamem, casuálem, prachama, . . , hlavně hipsterama a teplometama (homouš) co vládnou dnes světu konzumu.
Smutné je že EA a Activision jsou ještě horší.
THQ a Crytek neměly prostě zkrachovat. Že zkrachovali poukazuje na bídu a utrpení herního průmyslu. Samozřejmě taky na to jak se všude tuneluje krtkama. Kdo by to čekal že film Krtek a kalhotky z roku 1957 pokřiví budoucí generací lidí že se z nich stanou nenažraní podrazáci.
Dnes nás muže jedině spasit Valve nebo Bungie a nebo Gearbox Software. Bohužel jedni si utírají zadky bavlnou. Druzí objevují svět mikrotransakcí. Poslední to nějak začaly rozpouštět.
Poslední mohykáni jsou Blizzard Entertainment, nováček Grinding Gear Games a indie scéna.
V poslední řadě jak hry se staly populárnější než světové sporty tak do herního průmyslu vtrhla byrokracie, cenzura, patentové války a další primitivní zvyky lidí chovajíc se jako dvě mimina na pískovišti kdy jeden druhému rozplácne bábovičku.
Odpověď na komentář uživatele SteveHood
Osobně mám rad hry od ubisoftu, například Siege, ale jejich servery to je něco opravdu hrozného. Ať hru udělá Ubisoft, ale ať servery zajišťuje někdo schopná.
Odpověď na komentář uživatele SteveHood
To je pěkné, ale co se týče optimalizace a jejich serverů, tak to je děs a bída.
ChevCheliosZ: Ghost Recon jsem hrál od closed beta a v Siege jsem na levelu asi 190 a můžu říct, že ty hry doladěné prostě nejsou. Pokud chci taktickou střílečku, tak si zahraju starej Swat nebo Rainbow Six, ale Siege na taktiku moc není teda to se na mne nezlob Jasně něco se tam dá vykouzlit, ale určitě to nemá efekt jako ve Swat, a to musíš uznat sám. Tam je to spíš o tom jaký kdo má úhel.
Mě Ubisoft nevadí, ale jejich podpora je mimo, servery jedou asi na bramboře a co se týče patchů, tak většinou to spraví a něco jiného zase rozhodí, a to hlavně u Siege, který jsem hrál denně. Takže asi tak. Neříkám, že má Ubisoft špatné hry, ale pokud chci taktiku, tak do téhle hry by neměli vrtat To je můj názor. Pokud se neshodneme nevadí. Stejně si tu hru koupíme
Nikdy nepochopím lidi co stále bashujou Ubisoft.
Lincoln To si snad děláš srandu ? ? ? To muže napsat jen ten co mu nic neříká Taktická střílečka protože Ubisoft má na svědomí více titulu kterým se člověk vratí např k sérii Ghost Recon nebo Rainbow Six
Odpověď na komentář uživatele Lincoln
Nechápu proč jsou všichni tak zarytě proti ubisoftu. Snad jediné studio, které nesere na naší lokalizaci.
gejmplej fičurry vypadají na papíře zajímavě . . taková změna rychlosti chůze na kolečku – hnedle jsem si vybavil Splinter Cell…strašně jsem si na to zvykl a pak mi to ve většině her dosti chybělo
Zranění atp – podobně zpracované to je v Escape from Tarkov – opravdu příjemné překvapení, kéž bych teď mohl vrátit DayZ a další podobné survival hry
Nejpodstatnější na té hře je, že to nebude dělat Ubisoft