Uživatel nepřihlášen
   

Kingdom Come: Deliverance vyjde 13. února 2018

Pátek 9.6.2017 10:30 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Konkrétní datum vydání, které platí pro všechny regiony a platformy, doprovází nový trailer.

Konečně. Konečně známe konkrétní a podle všeho finální datum vydání Kingdom Come: Deliverance od Warhorse Studios. Jak mnozí očekávali, středověké RPG zasazené do českých zemí nakonec nestihne rok 2017, a tak vyjde až 13. února 2018.

Datum platí pro všechny regiony a všechny platformy, tedy PC, PS4 a Xbox One. V rámci digitální distribuce bude PC verze stát 49,99 €, konzolové verze jsou tradičně dražší a jejich cena je stanovená na 59,99 €. Samozřejmě bude k dostání i krabicová verze pro všechny tři platformy. Hra už má navíc svou vlastní stránku obchodu na Steamu a v přípravě je také sběratelská edice. Podrobnosti o ní má brzy zveřejnit vydavatel Deep Silver.


Tabulka jazyků na stránce hry na Steamu potvrzuje, že se (aspoň prozatím) nepočítá s českým dabingem. Lokalizace formou titulků bude, ale dabing bude očividně jen anglický, německý a francouzský. Na Steamu najdeme také HW nároky, které přikládáme níže, tvůrci ale zdůrazňují, že nejsou finální, takže se pravděpodobně ještě změní.

K dispozici je i nový trailer, který přibližuje příběhové pozadí hry. Hráč se v Kingdom Come: Deliverance ujme role Jindřicha (v angličtině Henryho), kovářova syna, jehož mírumilovný život je zničen nájezdem žoldnéřů, kteří vypálili jeho rodnou vesnici. Jindřich je jedním z mála přeživších tohoto masakru a osud ho zatáhne do krvavého konfliktu a intrik občanské války, v níž pomůže s bojem za budoucnost Čech.

Provizorní HW nároky

Minimální požadavky
Operační systém: Windows 7 64-bit / Windows 8 (8.1) 64-bit
Procesor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz, AMD CPU Phenom II X4 940
Paměť: 6 GB RAM
Grafická karta: Nvidia GPU GeForce GTX 660, AMD GPU Radeon HD 7870
DirectX: Verze 11
Pevný disk: 30 GB volného místa
Zvuková karta: Integrovaná

Doporučené požadavky
Operační systém: Windows 7 64-bit / Windows 8 (8.1) 64-bit
Procesor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz, AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Paměť: 8 GB RAM
Grafická karta: Nvidia GPU GeForce GTX 1060, AMD GPU Radeon RX 580
DirectX: Verze 11
Pevný disk: 30 GB volného místa
Zvuková karta: Creative SOUND BLASTER Zx

Screenshoty













Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Video z Kingdom Come: Deliverance nabízí další pohled na Gamescom demo

Video z Kingdom Come: Deliverance nabízí další pohled na Gamescom demo

Čtvrtek 16.11.2017 17:50 - Čerstvě zveřejněné záběry mají demontrovat, že lze problémy ve hře řešit bojem, mluvením nebo plížením. Přečíst celý článek »

11 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Koncepty ukazují nejen prostředí Kingdom Come: Deliverance

Koncepty ukazují nejen prostředí Kingdom Come: Deliverance

Čtvrtek 16.11.2017 13:58 - Na nových obrázcích uvidíte třeba hrad Talmberg, dvojici kostelů nebo město Skalice. Přečíst celý článek »

7 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Odhalena sběratelská edice Kingdom Come: Deliverance

Odhalena sběratelská edice Kingdom Come: Deliverance

Pátek 3.11.2017 12:06 - Kromě hry zahrnuje sošku hlavního hrdiny, steelbook, soundtrack, plátěnou mapu a artbook. Přečíst celý článek »

148 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Kingdom Come: Deliverance vyjde 13. února 2018
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
GoOdTiMe   1x   Fabioozo: Přijímá se. .GoOdTiMegoodtime13181    13.6.2017 15:25 GoOdTiMe

Fabioozo: Přijímá se. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

fabioozo86    o kilo ze to zas posunou : Pfabioozo86fabioozo8630923    13.6.2017 13:39 fabioozo86

o kilo ze to zas posunou : P

Mighty    Jedna noční s koněm :)odkaz ]

Henry [ odkaz ]

Louč [ odkaz ]
Mightymighty28812
    13.6.2017 12:29
Mighty

Jedna noční s koněm :)odkaz ]

Henry [ odkaz ]

Louč [ odkaz ]

Lootmaster    Hoši provar to bude to je jasný :D ... maková pole zrají :D ...Lootmasterlootmaster5989    12.6.2017 08:42 Lootmaster

Hoši provar to bude to je jasný :D ... maková pole zrají :D ...

Ales   1x   Souhlasim! W3 kdyz vysel, tak jsem ho hral na PS4 a s prvnim patchem 1. 01 nebo kolik to bylo to bylo skoro nehratelne. :( Fakt no hate. Uvidime a ja se moc tesim!Alesales29933    11.6.2017 20:34 Ales

@ odpověď na komentář od GoOdTiMe:Souhlasim! W3 kdyz vysel, tak jsem ho hral na PS4 a s prvnim patchem 1. 01 nebo kolik to bylo to bylo skoro nehratelne. :( Fakt no hate. Uvidime a ja se moc tesim!Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

GoOdTiMe napsal:Je neskutečný, jak na amiciozní, domácí studio se držkuje ještě před vydáním už od oznámení, ale takovýmu CD projektu se při vydaní W3 promíjel zabugovanej, neoptimalizovanej paskvil. . Dnes je samozřejmě situace jiná, W3 je krásně odladěnej a i za mě má 10/10. . Ale zamyslete se někteří...

GoOdTiMe   7x   Je neskutečný, jak na amiciozní, domácí studio se držkuje ještě před vydáním už od oznámení, ale takovýmu CD projektu se při vydaní W3 promíjel zabugovanej, neoptimalizovanej paskvil. . Dnes je samozřejmě situace jiná, W3 je krásně odladěnej a i za mě má 10/10. . Ale zamyslete se někteří...GoOdTiMegoodtime13181    11.6.2017 17:01 GoOdTiMe

Je neskutečný, jak na amiciozní, domácí studio se držkuje ještě před vydáním už od oznámení, ale takovýmu CD projektu se při vydaní W3 promíjel zabugovanej, neoptimalizovanej paskvil. . Dnes je samozřejmě situace jiná, W3 je krásně odladěnej a i za mě má 10/10. . Ale zamyslete se někteří...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Carljack    Rozhodně kupuju, Vávra nezklame, plně mu důvěřuji.
To že se hra neustále odkládá či oddaluje a furt nevíme, kdy vlastně vyjde i přes ohlášené datum vydání mě až tolik naštěstí nestresuje, protože trailer vypadá neskutečně dobře a na tuhle příběhovou RPG akci se zkrátka nemohu už dočkat. Věřím, že z toho budu několik týdnů po vydání naprosto mimo.
Carljackcarljack3570
    11.6.2017 16:36
Carljack

Rozhodně kupuju, Vávra nezklame, plně mu důvěřuji.
To že se hra neustále odkládá či oddaluje a furt nevíme, kdy vlastně vyjde i přes ohlášené datum vydání mě až tolik naštěstí nestresuje, protože trailer vypadá neskutečně dobře a na tuhle příběhovou RPG akci se zkrátka nemohu už dočkat. Věřím, že z toho budu několik týdnů po vydání naprosto mimo.

lara    osobně tomu moc nevěřímlaralara56879    11.6.2017 13:26 lara

@ odpověď na komentář od zebrostroj74:osobně tomu moc nevěřím

zebrostroj74 napsal:Hlavně, aby to v tom únoru už opravdu vyšlo a bylo tak dobrý, jak si všichni přejí.

Imunda   1x   Na to jak nemusím třeba Ubisoft, tak mě docela vytřel zrak i Snowdrop. Řekl bych že ten má ještě potenciál.Imundaimunda31837    11.6.2017 11:42 Imunda

@ odpověď na komentář od Cvrnda:Na to jak nemusím třeba Ubisoft, tak mě docela vytřel zrak i Snowdrop. Řekl bych že ten má ještě potenciál.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Cvrnda napsal:Frostbite má jednu výhodu, a to že dokáže vykreslit skutečně špičkovou grafiku i na naprosto průměrném, dokonce podprůměrném hardwaru, což je něco, co ostatním enginům včetně CryEnginu jde obvykle dost blbě. Proto jsem už léta přesvědčený, že po grafické stránce je Frostbite nejlepším multiplatformním enginem současnosti. Je jen málo her, které dokážou ukázat pořádné grafické možnosti CryEnginu, zatímco téměř každá hra využívající Frostbite se může chlubit špičkovou grafikou, přičemž suverénně vede Battlefront (a to už je dva roky starý) a Battlefield 1.
Zabugovanost závisí hlavně na dané hře. Nejenom na tom, jak je odladěná, ale i na tom, jak moc si tvůrci dané hry ten engine přizpůsobí podle svého. Frostbite byl napsaný pro poměrně jasně dané typy her, takže když ho někdo chce upravit třeba pro potřeby open-world RPG, přináší to celou řadu chyb, protože ten engine na to prostě není stavěný

zebrostroj74    Hlavně, aby to v tom únoru už opravdu vyšlo a bylo tak dobrý, jak si všichni přejí.zebrostroj74zebrostroj7473044    11.6.2017 00:15 zebrostroj74

Hlavně, aby to v tom únoru už opravdu vyšlo a bylo tak dobrý, jak si všichni přejí.

TheStargat3    FrostBite je nejoptimalizovanější herní engine současnosti a jak říkáš, i na obyčejném PC si grafiku užiješ na maximum. Ale CryEngine, UnrealEngine nebo Source jsou pro mě lepší z důvodu modovacích nástrojů a level editoru, což FrostBite postrádá (nebo ho spíše vývojáři nechtějí zpřístupnit, aby se hry na tomto enginu nemohly modovat) .TheStargat3thestargat39408    10.6.2017 20:32 TheStargat3

@ odpověď na komentář od Cvrnda:FrostBite je nejoptimalizovanější herní engine současnosti a jak říkáš, i na obyčejném PC si grafiku užiješ na maximum. Ale CryEngine, UnrealEngine nebo Source jsou pro mě lepší z důvodu modovacích nástrojů a level editoru, což FrostBite postrádá (nebo ho spíše vývojáři nechtějí zpřístupnit, aby se hry na tomto enginu nemohly modovat) .

Cvrnda napsal:Frostbite má jednu výhodu, a to že dokáže vykreslit skutečně špičkovou grafiku i na naprosto průměrném, dokonce podprůměrném hardwaru, což je něco, co ostatním enginům včetně CryEnginu jde obvykle dost blbě. Proto jsem už léta přesvědčený, že po grafické stránce je Frostbite nejlepším multiplatformním enginem současnosti. Je jen málo her, které dokážou ukázat pořádné grafické možnosti CryEnginu, zatímco téměř každá hra využívající Frostbite se může chlubit špičkovou grafikou, přičemž suverénně vede Battlefront (a to už je dva roky starý) a Battlefield 1.
Zabugovanost závisí hlavně na dané hře. Nejenom na tom, jak je odladěná, ale i na tom, jak moc si tvůrci dané hry ten engine přizpůsobí podle svého. Frostbite byl napsaný pro poměrně jasně dané typy her, takže když ho někdo chce upravit třeba pro potřeby open-world RPG, přináší to celou řadu chyb, protože ten engine na to prostě není stavěný

Cokovenecek    Ano, tak je to. Na to jsem ve svém příspěvku zapomněl, děkuji za doplnění.Cokovenecekcokovenecek73104    10.6.2017 14:13 Cokovenecek

@ odpověď na komentář od Cvrnda:Ano, tak je to. Na to jsem ve svém příspěvku zapomněl, děkuji za doplnění.

Cvrnda napsal:Frostbite má jednu výhodu, a to že dokáže vykreslit skutečně špičkovou grafiku i na naprosto průměrném, dokonce podprůměrném hardwaru, což je něco, co ostatním enginům včetně CryEnginu jde obvykle dost blbě. Proto jsem už léta přesvědčený, že po grafické stránce je Frostbite nejlepším multiplatformním enginem současnosti. Je jen málo her, které dokážou ukázat pořádné grafické možnosti CryEnginu, zatímco téměř každá hra využívající Frostbite se může chlubit špičkovou grafikou, přičemž suverénně vede Battlefront (a to už je dva roky starý) a Battlefield 1.
Zabugovanost závisí hlavně na dané hře. Nejenom na tom, jak je odladěná, ale i na tom, jak moc si tvůrci dané hry ten engine přizpůsobí podle svého. Frostbite byl napsaný pro poměrně jasně dané typy her, takže když ho někdo chce upravit třeba pro potřeby open-world RPG, přináší to celou řadu chyb, protože ten engine na to prostě není stavěný

Cvrnda člen redakce   5x   Frostbite má jednu výhodu, a to že dokáže vykreslit skutečně špičkovou grafiku i na naprosto průměrném, dokonce podprůměrném hardwaru, což je něco, co ostatním enginům včetně CryEnginu jde obvykle dost blbě. Proto jsem už léta přesvědčený, že po grafické stránce je Frostbite nejlepším multiplatformním enginem současnosti. Je jen málo her, které dokážou ukázat pořádné grafické možnosti CryEnginu, zatímco téměř každá hra využívající Frostbite se může chlubit špičkovou grafikou, přičemž suverénně vede Battlefront (a to už je dva roky starý) a Battlefield 1.
Zabugovanost závisí hlavně na dané hře. Nejenom na tom, jak je odladěná, ale i na tom, jak moc si tvůrci dané hry ten engine přizpůsobí podle svého. Frostbite byl napsaný pro poměrně jasně dané typy her, takže když ho někdo chce upravit třeba pro potřeby open-world RPG, přináší to celou řadu chyb, protože ten engine na to prostě není stavěný
Cvrndacvrnda7
    10.6.2017 13:43
Cvrnda

@ odpověď na komentář od Cokovenecek:Frostbite má jednu výhodu, a to že dokáže vykreslit skutečně špičkovou grafiku i na naprosto průměrném, dokonce podprůměrném hardwaru, což je něco, co ostatním enginům včetně CryEnginu jde obvykle dost blbě. Proto jsem už léta přesvědčený, že po grafické stránce je Frostbite nejlepším multiplatformním enginem současnosti. Je jen málo her, které dokážou ukázat pořádné grafické možnosti CryEnginu, zatímco téměř každá hra využívající Frostbite se může chlubit špičkovou grafikou, přičemž suverénně vede Battlefront (a to už je dva roky starý) a Battlefield 1.
Zabugovanost závisí hlavně na dané hře. Nejenom na tom, jak je odladěná, ale i na tom, jak moc si tvůrci dané hry ten engine přizpůsobí podle svého. Frostbite byl napsaný pro poměrně jasně dané typy her, takže když ho někdo chce upravit třeba pro potřeby open-world RPG, přináší to celou řadu chyb, protože ten engine na to prostě není stavěný

Cokovenecek napsal:Dle mého názoru je Frostbite 3 dost zabugovaný, ale audiovizuálně je na tom stejně jako CryEngine, přestože i hra na Cryenginu 5 může vypadat hnusně. :D
Ale jinak je to Frostbite 3=CryEngine.

Cokovenecek   1x   Dle mého názoru je Frostbite 3 dost zabugovaný, ale audiovizuálně je na tom stejně jako CryEngine, přestože i hra na Cryenginu 5 může vypadat hnusně. :D
Ale jinak je to Frostbite 3=CryEngine.
Cokovenecekcokovenecek73104
    10.6.2017 13:37
Cokovenecek

@ odpověď na komentář od Corvus:Dle mého názoru je Frostbite 3 dost zabugovaný, ale audiovizuálně je na tom stejně jako CryEngine, přestože i hra na Cryenginu 5 může vypadat hnusně. :D
Ale jinak je to Frostbite 3=CryEngine.

Corvus napsal:Holt se budeš muset smířit s tím, že to každý vidíme jinak ;-) Mě to rozhodně žíly netrhá.

Cokovenecek    Právě na hrej. cz je skupina lidí, co zbožňují EA, Activision a Ubisoft, ale nesnáší Rockstar, CD Projekt a Warhorse třeba jen kvůli tomu, že jim uniknou data. :DCokovenecekcokovenecek73104    10.6.2017 13:35 Cokovenecek

@ odpověď na komentář od CzePavel99:Právě na hrej. cz je skupina lidí, co zbožňují EA, Activision a Ubisoft, ale nesnáší Rockstar, CD Projekt a Warhorse třeba jen kvůli tomu, že jim uniknou data. :D

CzePavel99 napsal:Radši ne :D Jestli nekdo rekne ze CD Projekt Red je zly tak je asi retardovanej. Co je potom Activision, Ubi, ... ?

daveking    Ten Vávra tam :D :D :D :Ddavekingdaveking796    10.6.2017 12:17 daveking

Ten Vávra tam :D :D :D :D

Marcus   3x   To si děláš srandu, ne? Viděl jsi někdy jak vypadá BF1 ve 4K na full detaily? ! To je lahoda pro oči!Marcusmarcus8    10.6.2017 07:09 Marcus

@ odpověď na komentář od elvis12:To si děláš srandu, ne? Viděl jsi někdy jak vypadá BF1 ve 4K na full detaily? ! To je lahoda pro oči!

elvis12 napsal: Battlefield a lepší grafika? To opravdu ne. Frostbite engine na Cryengine nemá ani náhodou

Corvus   2x   Na Hrej to dělá cca 5 lidí stále dokola. Podobně jako tady... Netřeba jmenovat ;) Tyhle chudáci mdlého rozumu, kteří se snaží vytočit fanoušky se najdou všude. Je to takový jejich sport.Corvuscorvus13394    10.6.2017 07:06 Corvus

@ odpověď na komentář od Cokovenecek:Na Hrej to dělá cca 5 lidí stále dokola. Podobně jako tady... Netřeba jmenovat ;) Tyhle chudáci mdlého rozumu, kteří se snaží vytočit fanoušky se najdou všude. Je to takový jejich sport.

Cokovenecek napsal:To se teprve podívej na hrej. cz. To je totálně prolezlé hatery, kteří ustavičně píší, jak je Warhorse a například CD Projekt Red zlý. :D

CzePavel99   3x   Radši ne :D Jestli nekdo rekne ze CD Projekt Red je zly tak je asi retardovanej. Co je potom Activision, Ubi, ... ?CzePavel99czepavel9911259    10.6.2017 06:29 CzePavel99

@ odpověď na komentář od Cokovenecek:Radši ne :D Jestli nekdo rekne ze CD Projekt Red je zly tak je asi retardovanej. Co je potom Activision, Ubi, ... ?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Cokovenecek napsal:To se teprve podívej na hrej. cz. To je totálně prolezlé hatery, kteří ustavičně píší, jak je Warhorse a například CD Projekt Red zlý. :D

Cokovenecek   2x   To se teprve podívej na hrej. cz. To je totálně prolezlé hatery, kteří ustavičně píší, jak je Warhorse a například CD Projekt Red zlý. :DCokovenecekcokovenecek73104    10.6.2017 01:46 Cokovenecek

@ odpověď na komentář od CzePavel99:To se teprve podívej na hrej. cz. To je totálně prolezlé hatery, kteří ustavičně píší, jak je Warhorse a například CD Projekt Red zlý. :D

CzePavel99 napsal:Trailer se mi hodně líbil. Doufám že nám Vávra vytře zrak a umlčí ty lidi co furt jen nadávají a nepřejí úspěch.

Corvus    Sběratelka byla řadu měsíců přímo na oficiálním eshopu Kingdom Come... Nejprve tedy na kickstarteru, ale následně přímo na shopu. Dokonce v mnoha variantách. A ještě z kraje tohoto roku dokonce umožnili (pro velký úspěch) koupit si edici s reálným, kovaným mečem. Mohl si ji koupit dopředu každý :-) Holt ale pre-order, no. Já jsem zafinancoval na kickstarteru tzv. Earl Collector's Edition :-)Corvuscorvus13394    9.6.2017 22:24 Corvus

@ odpověď na komentář od carhrozny:Sběratelka byla řadu měsíců přímo na oficiálním eshopu Kingdom Come... Nejprve tedy na kickstarteru, ale následně přímo na shopu. Dokonce v mnoha variantách. A ještě z kraje tohoto roku dokonce umožnili (pro velký úspěch) koupit si edici s reálným, kovaným mečem. Mohl si ji koupit dopředu každý :-) Holt ale pre-order, no. Já jsem zafinancoval na kickstarteru tzv. Earl Collector's Edition :-)

carhrozny napsal:Zberatelka sa asi rýchlo vypredá hneď ako sa objaví :-)

CzePavel99   3x   Trailer se mi hodně líbil. Doufám že nám Vávra vytře zrak a umlčí ty lidi co furt jen nadávají a nepřejí úspěch.CzePavel99czepavel9911259    9.6.2017 21:51 CzePavel99

Trailer se mi hodně líbil. Doufám že nám Vávra vytře zrak a umlčí ty lidi co furt jen nadávají a nepřejí úspěch.

carhrozny    Zberatelka sa asi rýchlo vypredá hneď ako sa objaví :-)carhroznycarhrozny27972    9.6.2017 21:51 carhrozny

Zberatelka sa asi rýchlo vypredá hneď ako sa objaví :-)

Corvus   1x   Holt se budeš muset smířit s tím, že to každý vidíme jinak ;-) Mě to rozhodně žíly netrhá.Corvuscorvus13394    9.6.2017 21:46 Corvus

@ odpověď na komentář od elvis12:Holt se budeš muset smířit s tím, že to každý vidíme jinak ;-) Mě to rozhodně žíly netrhá.

elvis12 napsal:Tak to potom nevím jakou betu jsi hrál ale vůbec mě nenapadá, která mapa s BF1 by se aspon trochu graficky přiblížila KC. Frostbite používá ty šílený filtry a vše je takový rozmazaný. Když se podíváš na KC, kde jsou krásně ostré textury, realistické nasvícení, nebo hustá vegetace tak tady opravdu není co porovnávat.
Jediná výhoda Frostbitu je jeho nenáročnost. Jinak si myslím, že na Crysis 3 pořád nic nemá

gawlo    tak to se omlouvám, já letmo proletěl poslední stranu, a na ty další jsem neměl sílu.... takže jsem neobjevil žádnou novinku, škoda :Dgawlogawlo14318    9.6.2017 21:17 gawlo

@ odpověď na komentář od antiku:tak to se omlouvám, já letmo proletěl poslední stranu, a na ty další jsem neměl sílu.... takže jsem neobjevil žádnou novinku, škoda :D

antiku napsal:Když by sis pročetl komentáře, což nedoporučuji :D tak už to zmínilo dost lidí, ale to je jedno. Jj, zdá se že tam je :) Asi aby otestoval kadibudku.

Cvrnda člen redakce    Od plánu na vydání hry po jednotlivých aktech se už dávno upustilo, viz [ odkaz ]Cvrndacvrnda7    9.6.2017 20:59 Cvrnda

@ odpověď na komentář od Melneor:Od plánu na vydání hry po jednotlivých aktech se už dávno upustilo, viz [ odkaz ]

Melneor napsal:Není ta cena nějak vysoká na to, že vydaj jen první akt?

Jinak ale svět vypadá velmi pěkně, až na animace obličejů. To opravdu neodpovídá roku 2018. Jinak největší problém spatřuju v tom, že hlavní hrdina je strašně nemastnej a nudnej (Geralt to fakt není, škoda že nebude editor postav) .
Tak snad se to povede. Odklad o 3 roky je ale fakt hodně. Kdy plánujou vyadt zbytek?

Melneor    Není ta cena nějak vysoká na to, že vydaj jen první akt?

Jinak ale svět vypadá velmi pěkně, až na animace obličejů. To opravdu neodpovídá roku 2018. Jinak největší problém spatřuju v tom, že hlavní hrdina je strašně nemastnej a nudnej (Geralt to fakt není, škoda že nebude editor postav) .
Tak snad se to povede. Odklad o 3 roky je ale fakt hodně. Kdy plánujou vyadt zbytek?
Melneormelneor39017
    9.6.2017 20:58
Melneor

Není ta cena nějak vysoká na to, že vydaj jen první akt?

Jinak ale svět vypadá velmi pěkně, až na animace obličejů. To opravdu neodpovídá roku 2018. Jinak největší problém spatřuju v tom, že hlavní hrdina je strašně nemastnej a nudnej (Geralt to fakt není, škoda že nebude editor postav) .
Tak snad se to povede. Odklad o 3 roky je ale fakt hodně. Kdy plánujou vyadt zbytek?

antiku    Když by sis pročetl komentáře, což nedoporučuji :D tak už to zmínilo dost lidí, ale to je jedno. Jj, zdá se že tam je :) Asi aby otestoval kadibudku.antikuantiku10022    9.6.2017 20:31 antiku

@ odpověď na komentář od gawlo:Když by sis pročetl komentáře, což nedoporučuji :D tak už to zmínilo dost lidí, ale to je jedno. Jj, zdá se že tam je :) Asi aby otestoval kadibudku.

gawlo napsal:chvílemi to vypadá neskutečně krásně a chvílemi trochu hůře.... v každém případě, moc dobře vědí co dělat se světlem a kamerou, to nemá chybu.... hudba mě taky hodně mile překvapila, mimika někdy drhne, ale jinak paráda.... jsem jediný, popřípadě poslední, kdo si všiml že jednu z postav pravděpodobně ztvárnil sám Vávra? :D

gawlo    chvílemi to vypadá neskutečně krásně a chvílemi trochu hůře.... v každém případě, moc dobře vědí co dělat se světlem a kamerou, to nemá chybu.... hudba mě taky hodně mile překvapila, mimika někdy drhne, ale jinak paráda.... jsem jediný, popřípadě poslední, kdo si všiml že jednu z postav pravděpodobně ztvárnil sám Vávra? :Dgawlogawlo14318    9.6.2017 20:24 gawlo

chvílemi to vypadá neskutečně krásně a chvílemi trochu hůře.... v každém případě, moc dobře vědí co dělat se světlem a kamerou, to nemá chybu.... hudba mě taky hodně mile překvapila, mimika někdy drhne, ale jinak paráda.... jsem jediný, popřípadě poslední, kdo si všiml že jednu z postav pravděpodobně ztvárnil sám Vávra? :D

elvis12   1x   Tak to potom nevím jakou betu jsi hrál ale vůbec mě nenapadá, která mapa s BF1 by se aspon trochu graficky přiblížila KC. Frostbite používá ty šílený filtry a vše je takový rozmazaný. Když se podíváš na KC, kde jsou krásně ostré textury, realistické nasvícení, nebo hustá vegetace tak tady opravdu není co porovnávat.
Jediná výhoda Frostbitu je jeho nenáročnost. Jinak si myslím, že na Crysis 3 pořád nic nemá
elvis12elvis1239258
    9.6.2017 19:52
elvis12

@ odpověď na komentář od Corvus:Tak to potom nevím jakou betu jsi hrál ale vůbec mě nenapadá, která mapa s BF1 by se aspon trochu graficky přiblížila KC. Frostbite používá ty šílený filtry a vše je takový rozmazaný. Když se podíváš na KC, kde jsou krásně ostré textury, realistické nasvícení, nebo hustá vegetace tak tady opravdu není co porovnávat.
Jediná výhoda Frostbitu je jeho nenáročnost. Jinak si myslím, že na Crysis 3 pořád nic nemá

Corvus napsal:Tak to je věc názoru... Já Battlefield nehraju, ale ta zalesněná mapa mi i z youtube videa přišla tedy o řád rozhodně uvěřitelnější než lesy v KC (kde jsem hrál betu) ... Ale zatím jsme v KC neviděli finální podobu, takže je zbytečné to teď soudit. Ono jde taky o to, že engine se nerovná automaticky grafické nirváně. Ono hlavně záleží na tom, jak ho kdo umí používat. Podívej se na hry na unreal engin 4. Spousta her vypadá pomalu jako první Unreal Tournament :-D A pak tady máš pomalu indie vývojáře, kteří na čtyřce udělali Inner Chains a hra vypadá absolutně kulervoucně. Co obrazovka, to tapeta hodná zarámování. Tak se pracuje s enginem. V poslední době hra, která mě svou vizuální stránkou totálně posadila na prdel (musí se to vidět v běhu - slast) .

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (569 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (450 příspěvků), STEAM -všechno sem (7038 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4562 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků), Assassin's Creed Unity (64 příspěvků)

Informace o hře

 

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

To, co vám jinde projde, za to vám Project Cars 2 vymáchá obličej v kaluži vyjetého oleje.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 13. až 19. listopadu

Odhalení Thrones of Britannia: A Total War Saga a Project Hospital, seriál Hitmana, akční hra od Motive Studios, duchovní nástupce Skate, nové DLC…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole