Uživatel nepřihlášen
 

S modem, který měl přidat Liberty City do GTA V, je také konec

Čtvrtek 15.6.2017 19:02 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky - Zdroj: DSOGaming Novinka

Rockstar slibuje brzké oficiální vyjádření a hráči bombardují Steam stránku hry negativními recenzemi, aby se mstili za zánik OpenIV modu.

Dnes je opravdu temný den pro modding GTA V. Po poledni jsme vás informovali o zániku populárního modu/editoru/nástroje/správce souborů OpenIV, na jehož možnostech a existenci závisela celá řada modifikací pro GTA IV, GTA V a dokonce Maxe Payna 3. Stalo se tak poté, co autoři OpenIV obdrželi výzvu společnosti Take-Two Interactive, která vlastní studio Rockstar i značku GTA. Ta požaduje zastavení vývoje a distribuce projektu. Důvodem má být skutečnost, že prostřednictvím OpenIV modu mohou třetí strany obejít zabezpečení hry a modifikovat soubory nepovoleným způsobem.

Autoři OpenIV pracovali také na modifikaci, která měla za cíl převést celé město Liberty City z GTA IV do GTA V. Bohužel ani na ní nedojde. Vyšlo najevo, že součástí výzvy o zastavení prací a distribuce OpenIV je i výzva o ukončený vývoje modu Liberty City in GTAV.

Původně se zdálo, že tento projekt může přežít a obejít všechny podmínky a omezení licenčního ujednání, protože pro jeho fungování byla potřeba i hra, z níž byl veškerý obsah převzat, tedy GTA IV. To byl ale očividně omyl. Poslední zprávy z května přitom hovořily o tom, že by měl mod vyjít někdy během letošního roku.

Mody pro GTA V začínají padat jako hrušky. Celá kauza je stále výraznější, což nejspíš donutilo zástupce Rockstaru, aby oznámili, že chystají oficiální prohlášení, které má celou situaci se stále omezenějším moddingem GTA V objasnit. Takže musíme čekat, i když bych osobně radil nečekat zázraky. Rockstar s největší pravděpodobností musí v takových případech skákat tak, jak Take-Two píská.

Hráči a fanoušci jsou samozřejmě naštvaní a zatím se Take-Two Interactive mstí tak, že bombardují stránku obchodu GTA V na Steamu negativními recenzemi. V době psaní této novinky Steam uvádí, že za posledních 30 dnů bylo zveřejněno jen 40% kladných recenzí. Toto číslo bude nejspíš v blízké době ještě klesat.

Tisk
Související novinky
 
GTA V jednou z nejúspěšnějších her všech dob

GTA V jednou z nejúspěšnějších her všech dob

Středa 8.11.2017 09:57 - Gangsterská akce v prodejích nebrzdí, překonala hranici 85 milionů kusů. Přečíst celý článek »

30 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360
Rockstar vysvětluje, proč jsme se nedočkali singleplayerového rozšíření GTA V
 

Rockstar vysvětluje, proč jsme se nedočkali singleplayerového rozšíření GTA V

Úterý 24.10.2017 10:25 - Za vše může rozsah samotného singleplayeru hry, zaměření na GTA Online a vývoj nových titulů. Ty se však singleplayerových přídavků dočkat mohou. Přečíst celý článek »

25 komentářů|PC, PS4, Xbox One
GTA Online dostává Transform Races

GTA Online dostává Transform Races

Úterý 17.10.2017 15:30 - V tomto módu se neustále mění typy dopravních prostředníků, s kterými závodíte. Přečíst celý článek »

12 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince S modem, který měl přidat Liberty City do GTA V, je také konec
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
skylines    Pravdu mají tak trochu všichni. OpenIV nijak nezasahuje do online ale dovoluje ostatním do něj zasahovat což je ten jedinný problém který s ním je ale to jde stejně snadno i bez něj - jen jsou ty cheaty potom daleko nudnější. Je to naprosto to stejné jako kdyby ve své době žalovali Winrar protože uměl otevírat *. cab který byl populární u starších her.skylinesskylines11568    24.6.2017 16:11 skylines

Pravdu mají tak trochu všichni. OpenIV nijak nezasahuje do online ale dovoluje ostatním do něj zasahovat což je ten jedinný problém který s ním je ale to jde stejně snadno i bez něj - jen jsou ty cheaty potom daleko nudnější. Je to naprosto to stejné jako kdyby ve své době žalovali Winrar protože uměl otevírat *. cab který byl populární u starších her.

Lazy    Taky si myslim ze mody muzou zasahovat (pokud je nekdo zneuzije) i do Online a to je opravdu velky problem, i kdyz to R nerekne nahlas.

Pouze pokud to bude zasahovat jen do SP [ odkaz ] takze problem je podle me to, ze jim proste mody lezou do online.
Lazylazy34358
    24.6.2017 15:47
Lazy

@ odpověď na komentář od Mighty:Taky si myslim ze mody muzou zasahovat (pokud je nekdo zneuzije) i do Online a to je opravdu velky problem, i kdyz to R nerekne nahlas.

Pouze pokud to bude zasahovat jen do SP [ odkaz ] takze problem je podle me to, ze jim proste mody lezou do online.

Mighty napsal:Tu facku sis měl dát za toho fanboye :) ne za reakce na ty moje "spekulace". Zbytek mi byl uplně ukradenej ty blude.
A ten nástroj jistě umí ovlivnit i Online, jen ty si naivně myslíš, že ne...

a už končim, určitě budeš fajn člověk, kterej si takový zacházení nezaslouží :)

PS: divim se, že celej ten trolling od prvního příspěvku prošel :D . . a že ses tak krásně chytl :D

Mighty   2x   Tu facku sis měl dát za toho fanboye :) ne za reakce na ty moje "spekulace". Zbytek mi byl uplně ukradenej ty blude.
A ten nástroj jistě umí ovlivnit i Online, jen ty si naivně myslíš, že ne...

a už končim, určitě budeš fajn člověk, kterej si takový zacházení nezaslouží :)

PS: divim se, že celej ten trolling od prvního příspěvku prošel :D . . a že ses tak krásně chytl :D
Mightymighty28812
    24.6.2017 10:54
Mighty

@ odpověď na komentář od Peter:Tu facku sis měl dát za toho fanboye :) ne za reakce na ty moje "spekulace". Zbytek mi byl uplně ukradenej ty blude.
A ten nástroj jistě umí ovlivnit i Online, jen ty si naivně myslíš, že ne...

a už končim, určitě budeš fajn člověk, kterej si takový zacházení nezaslouží :)

PS: divim se, že celej ten trolling od prvního příspěvku prošel :D . . a že ses tak krásně chytl :DKomentář byl autorem naposledy upraven 24.6.2017 11:04

Původní verze před úpravami:Tu facku sis měl dát za toho fanboye :) ne za reakce na ty moje "spekulace". Zbytek mi byl uplně ukradenej ty blude.
A ten nástroj jistě umí ovlivnit i Online, jen ty si naivně myslíš, že ne...
over

Peter napsal:Opravdu nevím, proč bych si měl dat facku, když to, co píšeš jsou čisté spekulace. Ale de vidět, že tvůj fanboismus potlačuje tvou logiku.
Ať už s nebo bez OpenIV GTA Online byl a bude rájem hackerů. To ty si naivně myslíš, že každý hacker používá tento software a jeho zakázaní bude mít zázračné důsledky, ale skutečný účinek bude právě opačný...Co třeba kdyby se snažili radši vyhnat hackery, kteří využívají jiných neduhů. Ne, radši bloknem moddery, kteří drží GTA naživu po desetiletí. Navíc je zajímavý, že si Rockstar nedělal starosti s hackrama od prvního dne a vůbec nic s tím nedělal. Ale najednou, když zjistili, že GTAO je dojná kráva.... A má to několik výhod - uživatelé módů nehrajou online (to je palí určitě nejvíc, protože z toho nejsou penízky) a ani nemusí obtěžovat prací své techniky, kteří by skutečně museli něco udělat proti hackrům, ale lehčí je zakázat módy.

GTA 5 má měsíčně průměrně 50 000 hráčů. To mi chceš říct, že těch posledních 22 000 negativních recenzí sou hackeři? ? A to uběhly pouze dva dny, počkej za měsíc. Zníš opravdu paranoidně.

Peter   2x   Lehká odpověď. Píšu sem, protože se ve svých komentech držím tématu OpenIV a moddování GTA (a nikoho neurážím) . Návíc, když tady 'Mighty' šíří lživé (minimálně naivní) bludy, ve kterých tvrdí, že zakazují módy kvůli kompromitování GTA Online. Ale přitom v officialní žádosti (Cease and desist order) je jasně řečeno , že T2 vadí manipulování se SINGLEPLAYEREM. Nemá to nic společnýho s GTAO a hackerama, o ty se Rockstar a T2 nikdy nezajímali a na tom se nic nezmění.
P. S. Nikdo tě nenutí to číst. Navíc je to až za článkem, máš snad svobodnou vůli ne?
Peterpeter2051
    24.6.2017 10:33
Peter

@ odpověď na komentář od cernejstri1:Lehká odpověď. Píšu sem, protože se ve svých komentech držím tématu OpenIV a moddování GTA (a nikoho neurážím) . Návíc, když tady 'Mighty' šíří lživé (minimálně naivní) bludy, ve kterých tvrdí, že zakazují módy kvůli kompromitování GTA Online. Ale přitom v officialní žádosti (Cease and desist order) je jasně řečeno , že T2 vadí manipulování se SINGLEPLAYEREM. Nemá to nic společnýho s GTAO a hackerama, o ty se Rockstar a T2 nikdy nezajímali a na tom se nic nezmění.
P. S. Nikdo tě nenutí to číst. Navíc je to až za článkem, máš snad svobodnou vůli ne?Komentář byl autorem naposledy upraven 24.6.2017 10:38

Původní verze před úpravami:Lehká odpověď. Píšu sem, protože se ve svých komentech držím tématu OpenIV a moddování GTA (a nikoho neurážím) . Návíc, když tady 'Mighty' šíří lživé (minimálně naivní) bludy, ve kterých tvrdí, že zakazují módy kvůli kompromitování GTA Online. Ale přitom v officialní žádosti (Cease and desist order) je jasně řečeno , že T2 vadí manipulování se SINGLEPLAYEREM. Nemá to nic společnýho GTAO a hackerama, o ty se Rockstar a T2 nikdy nezajímali a na tom se nic nezmění.
P. S. Nikdo tě nenutí to číst. Navíc je to až za článkem, máš snad svobodnou vůli ne?

cernejstri1 napsal:Proč si nepíšete do zpráv to nechápu :-D :-D :-D

Proč to má číst každej kdo se sem půjde kouknout na novinky na zing . cz

Lazy   1x   Nahodou super pocteni :DLazylazy34358    20.6.2017 15:43 Lazy

@ odpověď na komentář od cernejstri1:Nahodou super pocteni :D

cernejstri1 napsal:Proč si nepíšete do zpráv to nechápu :-D :-D :-D

Proč to má číst každej kdo se sem půjde kouknout na novinky na zing . cz

cernejstri1    Proč si nepíšete do zpráv to nechápu :-D :-D :-D

Proč to má číst každej kdo se sem půjde kouknout na novinky na zing . cz
cernejstri1cernejstri158870
    20.6.2017 15:19
cernejstri1

@ odpověď na komentář od Peter:Proč si nepíšete do zpráv to nechápu :-D :-D :-D

Proč to má číst každej kdo se sem půjde kouknout na novinky na zing . czKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Peter napsal:Vidím, že jsi to úplně vzdal, ale asi ti už nic nezbylo. Potom cos tady psal, že sem chudinka a že se mnou nebudeš ztrácet čas, tak i přesto sem chodíš a odpovídáš...Každej ať si udělá obrázek jak jsi v pohodě a vysoko nad věcí.

A doporučuji přečíst si celý sdělení: [ odkaz ]
Protože Take-Two ve svý žádosti mluví POUZE o singleplayerových módech a GTA Online NIJAK nezmiňuje.
"But, Take-Two's C&D was specific for out Singleplayer mods and have no mentions about GTA Online. "
Takže to s hackerama nemá nic společnýho.... .

Peter    Vidím, že jsi to úplně vzdal, ale asi ti už nic nezbylo. Potom cos tady psal, že sem chudinka a že se mnou nebudeš ztrácet čas, tak i přesto sem chodíš a odpovídáš...Každej ať si udělá obrázek jak jsi v pohodě a vysoko nad věcí.

A doporučuji přečíst si celý sdělení: [ odkaz ]
Protože Take-Two ve svý žádosti mluví POUZE o singleplayerových módech a GTA Online NIJAK nezmiňuje.
"But, Take-Two's C&D was specific for out Singleplayer mods and have no mentions about GTA Online. "
Takže to s hackerama nemá nic společnýho.... .
Peterpeter2051
    20.6.2017 10:50
Peter

@ odpověď na komentář od Mighty:Vidím, že jsi to úplně vzdal, ale asi ti už nic nezbylo. Potom cos tady psal, že sem chudinka a že se mnou nebudeš ztrácet čas, tak i přesto sem chodíš a odpovídáš...Každej ať si udělá obrázek jak jsi v pohodě a vysoko nad věcí.

A doporučuji přečíst si celý sdělení: [ odkaz ]
Protože Take-Two ve svý žádosti mluví POUZE o singleplayerových módech a GTA Online NIJAK nezmiňuje.
"But, Take-Two's C&D was specific for out Singleplayer mods and have no mentions about GTA Online. "
Takže to s hackerama nemá nic společnýho.... .

Mighty napsal:Já na tebe reagoval jen abych ti zvedl ego a udělal ti lepší den :)
Cíleně jsem si vymýšlel, abys mne tu mohl veřejně ponížit a . . :D

Mighty   1x   Já na tebe reagoval jen abych ti zvedl ego a udělal ti lepší den :)
Cíleně jsem si vymýšlel, abys mne tu mohl veřejně ponížit a . . :D
Mightymighty28812
    20.6.2017 09:16
Mighty

@ odpověď na komentář od Peter:Já na tebe reagoval jen abych ti zvedl ego a udělal ti lepší den :)
Cíleně jsem si vymýšlel, abys mne tu mohl veřejně ponížit a . . :DKomentář byl autorem naposledy upraven 20.6.2017 09:23

Původní verze před úpravami:Já na tebe reagoval jen abych ti zvedl ego a udělal ti lepší den :)

Peter napsal:Odpovídám právě kvůli tomu, že to jsou bláboly a nebyls to náhodou ty kdo psal, že se mnou nebudeš ztrácet čas?
A vidím, že se začínáš uchylovat i k osobním urážkám - evidentně jsi nad vodou a vůbec se neztrácíš ve svých "argumentech".
"90% - slepe nahozene cislo" - Takže ty sám uznáváš, že je to číslo úplně vymyšlený. Výborně to sem chtěl slyšet.
"Dále OpenIV vede k tomu, že je online plný "dětí", které neumí hrát férově a potřebují vychytávky na prachy, "insta- kill" všech lidí na serveru atp. tak se nedá dělat nic jiného, než zakročit. " - Tady sám píšeš, že se má zakročit proti dětem, který zaplňujou servery a zneužívaj (ale jen podle tebe a tys sám uznal, že tvoje odhady jsou absurdní) OpenIV. Když je něco plný, tak čekám, že je to většina a od toho "zakročení" očekávám, že se těch hackerů zbavím. Proč bych jinak "zakročoval", když by to nemělo žádnej účinek. A ono to žádnej účinek mít nebude - hackeři ho budou stále používat a ti poctiví se ho radši zbavěj ať si nedělaj problémy.

Dva roky proti hackerům neudělali nic. A první věc co udělají proti cheaterum je, že zakážou mód? To je standardní? Kdyby skutečně chtěli bojovat proti hackům, snažili by se nějak zabezpečit servery ty dva roky, tým na to mají zrovna oni dost velkej. Ne, je to jen první krok (aby to zakázali najednou na to ani oni nejsou takový blázni) jak přeměnit módy na nějakou placenou verzi anebo do toho zatáhnout mikrotransakce a pořádně to podojit.

Je rozdíl mezi férovým podnikáním a hamižností.

Peter   1x   Odpovídám právě kvůli tomu, že to jsou bláboly a nebyls to náhodou ty kdo psal, že se mnou nebudeš ztrácet čas?
A vidím, že se začínáš uchylovat i k osobním urážkám - evidentně jsi nad vodou a vůbec se neztrácíš ve svých "argumentech".
"90% - slepe nahozene cislo" - Takže ty sám uznáváš, že je to číslo úplně vymyšlený. Výborně to sem chtěl slyšet.
"Dále OpenIV vede k tomu, že je online plný "dětí", které neumí hrát férově a potřebují vychytávky na prachy, "insta- kill" všech lidí na serveru atp. tak se nedá dělat nic jiného, než zakročit. " - Tady sám píšeš, že se má zakročit proti dětem, který zaplňujou servery a zneužívaj (ale jen podle tebe a tys sám uznal, že tvoje odhady jsou absurdní) OpenIV. Když je něco plný, tak čekám, že je to většina a od toho "zakročení" očekávám, že se těch hackerů zbavím. Proč bych jinak "zakročoval", když by to nemělo žádnej účinek. A ono to žádnej účinek mít nebude - hackeři ho budou stále používat a ti poctiví se ho radši zbavěj ať si nedělaj problémy.

Dva roky proti hackerům neudělali nic. A první věc co udělají proti cheaterum je, že zakážou mód? To je standardní? Kdyby skutečně chtěli bojovat proti hackům, snažili by se nějak zabezpečit servery ty dva roky, tým na to mají zrovna oni dost velkej. Ne, je to jen první krok (aby to zakázali najednou na to ani oni nejsou takový blázni) jak přeměnit módy na nějakou placenou verzi anebo do toho zatáhnout mikrotransakce a pořádně to podojit.

Je rozdíl mezi férovým podnikáním a hamižností.
Peterpeter2051
    20.6.2017 01:42
Peter

@ odpověď na komentář od Mighty:Odpovídám právě kvůli tomu, že to jsou bláboly a nebyls to náhodou ty kdo psal, že se mnou nebudeš ztrácet čas?
A vidím, že se začínáš uchylovat i k osobním urážkám - evidentně jsi nad vodou a vůbec se neztrácíš ve svých "argumentech".
"90% - slepe nahozene cislo" - Takže ty sám uznáváš, že je to číslo úplně vymyšlený. Výborně to sem chtěl slyšet.
"Dále OpenIV vede k tomu, že je online plný "dětí", které neumí hrát férově a potřebují vychytávky na prachy, "insta- kill" všech lidí na serveru atp. tak se nedá dělat nic jiného, než zakročit. " - Tady sám píšeš, že se má zakročit proti dětem, který zaplňujou servery a zneužívaj (ale jen podle tebe a tys sám uznal, že tvoje odhady jsou absurdní) OpenIV. Když je něco plný, tak čekám, že je to většina a od toho "zakročení" očekávám, že se těch hackerů zbavím. Proč bych jinak "zakročoval", když by to nemělo žádnej účinek. A ono to žádnej účinek mít nebude - hackeři ho budou stále používat a ti poctiví se ho radši zbavěj ať si nedělaj problémy.

Dva roky proti hackerům neudělali nic. A první věc co udělají proti cheaterum je, že zakážou mód? To je standardní? Kdyby skutečně chtěli bojovat proti hackům, snažili by se nějak zabezpečit servery ty dva roky, tým na to mají zrovna oni dost velkej. Ne, je to jen první krok (aby to zakázali najednou na to ani oni nejsou takový blázni) jak přeměnit módy na nějakou placenou verzi anebo do toho zatáhnout mikrotransakce a pořádně to podojit.

Je rozdíl mezi férovým podnikáním a hamižností.

Mighty napsal:Kdyz pisu takove blaboly proc se jimi tolik zabyvas? :D V reakci na tvuj prispevek napisu, ze to detske reseni negativnimi recenzemi nikam nepovede a ty mi ta to napises slohovku o tom jakej jsem fanboy. Nejpis ti neco lezi v zaludku. Chudinko, snad ti bude co nejdriv dobre. Jeste znovu k tem 90% - slepe nahozene cislo, spekulace, "odhad" - rika ti to neco? Pokud nestacilo vysvetleni jednou, zkusil bych to znovu, ale ma to vubec cenu?
Naivne si nemyslim, ze se zakazem OpenIV se online vycisti, pisu o tom nekde takhle konkretne, nebo sis to zase v hlave upravil k obrazu svemu abys me tady mohl pak takhle konfrontovat? Jiste zakaz OpenIV nepovede k eliminaci cheateru a urcite to nebyl uplne nejlepsi tah R*.

Aby R* instantne zakazal vsechny mody, musel by upravit zdrojovy kody, nejak je zasifrovat atp. Delaji to? Ne, zakazujou tak mody? Ne.

Mod jsem zadny neudelal, kolik jich mas na konte ty kdyz mas potrebu sem tuhle vec tahat?

ad penize - je jasny ze jim jde o prachy...kdybys delal hry tak bys je delal zadarmo pro poteseni vsech ze ano

shaak   1x   Wow, už jen 14 % za poslední dobu je pozitivní a celkově jen 68 %. To je celkem síla. :D
odkaz ]
shaakshaak13196
    18.6.2017 20:07
shaak

Wow, už jen 14 % za poslední dobu je pozitivní a celkově jen 68 %. To je celkem síla. :D
odkaz ]

Mighty   1x   Kdyz pisu takove blaboly proc se jimi tolik zabyvas? :D V reakci na tvuj prispevek napisu, ze to detske reseni negativnimi recenzemi nikam nepovede a ty mi ta to napises slohovku o tom jakej jsem fanboy. Nejpis ti neco lezi v zaludku. Chudinko, snad ti bude co nejdriv dobre. Jeste znovu k tem 90% - slepe nahozene cislo, spekulace, "odhad" - rika ti to neco? Pokud nestacilo vysvetleni jednou, zkusil bych to znovu, ale ma to vubec cenu?
Naivne si nemyslim, ze se zakazem OpenIV se online vycisti, pisu o tom nekde takhle konkretne, nebo sis to zase v hlave upravil k obrazu svemu abys me tady mohl pak takhle konfrontovat? Jiste zakaz OpenIV nepovede k eliminaci cheateru a urcite to nebyl uplne nejlepsi tah R*.

Aby R* instantne zakazal vsechny mody, musel by upravit zdrojovy kody, nejak je zasifrovat atp. Delaji to? Ne, zakazujou tak mody? Ne.

Mod jsem zadny neudelal, kolik jich mas na konte ty kdyz mas potrebu sem tuhle vec tahat?

ad penize - je jasny ze jim jde o prachy...kdybys delal hry tak bys je delal zadarmo pro poteseni vsech ze ano
Mightymighty28812
    18.6.2017 12:02
Mighty

@ odpověď na komentář od Peter:Kdyz pisu takove blaboly proc se jimi tolik zabyvas? :D V reakci na tvuj prispevek napisu, ze to detske reseni negativnimi recenzemi nikam nepovede a ty mi ta to napises slohovku o tom jakej jsem fanboy. Nejpis ti neco lezi v zaludku. Chudinko, snad ti bude co nejdriv dobre. Jeste znovu k tem 90% - slepe nahozene cislo, spekulace, "odhad" - rika ti to neco? Pokud nestacilo vysvetleni jednou, zkusil bych to znovu, ale ma to vubec cenu?
Naivne si nemyslim, ze se zakazem OpenIV se online vycisti, pisu o tom nekde takhle konkretne, nebo sis to zase v hlave upravil k obrazu svemu abys me tady mohl pak takhle konfrontovat? Jiste zakaz OpenIV nepovede k eliminaci cheateru a urcite to nebyl uplne nejlepsi tah R*.

Aby R* instantne zakazal vsechny mody, musel by upravit zdrojovy kody, nejak je zasifrovat atp. Delaji to? Ne, zakazujou tak mody? Ne.

Mod jsem zadny neudelal, kolik jich mas na konte ty kdyz mas potrebu sem tuhle vec tahat?

ad penize - je jasny ze jim jde o prachy...kdybys delal hry tak bys je delal zadarmo pro poteseni vsech ze anoKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.czKomentář byl autorem naposledy upraven 18.6.2017 18:47

Původní verze před úpravami:Kdyz pisu takove blaboly proc se jimi tolik zabyvas? :D V reakci na tvuj prispevel napisu, ze to detske reseni negativnimi recenzemi nikam nepovede a ty mi ta to napises slohovlu o tom jakej jsem fanboy. Nejpis ti neco lezi v zaludku. Chudinko, snad ti bude co nejdriv dobre. Jeste znovu k tem 90% - slepe nahozene cislo, spekulace, odhad - rika ti to neco? Pokud nestacilo vysvetleni jednou, zkusil bych to znovu, ale ma to vubec cenu?
Naivne si nemyslim, ze se zakazem OpenIV se online vycisti, pisu o tom nekde takhle konkretne, nebo sis to zase v hlave upravil k obrazu svemu abys me tady mohl pak takhle konfrontovat? Znovu se zeptam - Copak te boli? To ze jsem psal o lidech s mozkem, kteri vi, ze ty negativni recenze nikam nepovedou?
Aby R* instantne zakazal vsechny mody, musel by upravit zdrojovy kody, nejak je zasifrovat atp. Delaji to? Ne, zakazujou tak mody? Ne.

Mod jsem zadny neudelal, kolik jich mas na konte ty kdyz mas potrebu sem tuhle vec tahat?

Peter napsal:Vidím, že už jsi vzdal jakoukoli argumentaci a snažíš se všechno zaobalit do obecných frází.
"Jo, naivne si myslim presne to co si myslis ty, ze si myslim. " Tvoje naivita je v tom, že ty si myslíš, že zakázáním OpenIV se zázračně vyléčí online hra. Já si naopak myslím, že (při nejlepším) těch pár zmrdů co to zneužívá ihned najde jinou metodu, kterých je celý moře. Sám si posuď co je naivita a reálný přístup. Navíc nikdo OpenIV z internetu (ani z disku) nevymaže a díky 10 letům vývoje a perfektní implementaci bude fungovat s GTA 5 navěky. Takže hackeři ho budou stále používat a místo toho to odežene ty poctivé.
A když to teda Rockstar dělá všechno proti hackerům, můžeš mi říct co oni sami aktivně udělali proti hackrům za poslední dva roky? ? ? NIC. Proč nejdřív nezkusí něco udělat sami, než začnou zakazovat módy a poškozovat komunitu? Ale jejich úmysly jsou určitě čisté a dělají to všechno jen proti hackerům...
Komunita nebude fungovat stejně. Moddeři to dělaji zadarmo a ve svém volném času. Myslíš si, že lidi budou chtít dělat módy (a investovat do toho nezměrně moc času) , když ví, že ze dne na den můžou zahodit roční práci, protože si to ňácí páni usmysleli? Ne. To navíc dokazuje přístup vývojářů OpenIV, mohli se soudit a měli šanci vyhrát, ale radši to vzdali, prtože nemaj hromadu prachů a armádu pravníků.... Tys žádnej mód určitě nikdy nedělal a tvůj názor, jak bude fungovat modderská komunita, je absurdní, když o ní nic nevíš.
Je rozdíl mezi tvou absurdní spekulací o těch 90% a racionálním odhadem. A navíc to vypadá, že podle tvé logiky nehackuje pouze 90% uživatelů módů, ale 90% procent všech hráčů. Protože už je to 30 000 negativních recenzí za tři dny. Drtivá většina recenzí bude od denně aktivních playerů (ti nepravidelní o tom ještě ani nevijou) , takže z 50 000 pravidelných hráčů je 30 000 hackerů, a proto píši, že seš paranoidní. Chcu tě vidět za měsíc až tam bude těch negativních recenzí mnohem a mnohem víc, to pak bude vycházet že všichni hrači sou hackeři.... .

cernejstri1    Heeej ale uz dost jako přeháníte už :-D :-D :-D

MIGHTY A PETER
cernejstri1cernejstri158870
    18.6.2017 11:40
cernejstri1

Heeej ale uz dost jako přeháníte už :-D :-D :-D

MIGHTY A PETERKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Peter    P. S. Ty jsi jediný kdo tady spekuluje absolutně o všem. Počty hračů a negativních recenzí jsou fakta. Faktem je, že OpenIV bude na internetu stále dostupný a bude stále funkčí, jeho zákaz vůbec nic neřeší. Faktem je, že Rockstar se dva roky nestaral o hackování a vůbec nic proti němu nedělal.Peterpeter2051    18.6.2017 11:02 Peter

@ odpověď na komentář od Mighty:P. S. Ty jsi jediný kdo tady spekuluje absolutně o všem. Počty hračů a negativních recenzí jsou fakta. Faktem je, že OpenIV bude na internetu stále dostupný a bude stále funkčí, jeho zákaz vůbec nic neřeší. Faktem je, že Rockstar se dva roky nestaral o hackování a vůbec nic proti němu nedělal.

Mighty napsal:Nebudu s tebou ztracet cas, dle tebe jsem GTA V fanboy, treba Laddys ti to asi potvrdi. Za posledni pulrok jsem tam byl tak max. 6 hodin.
Jo, naivne si myslim presne to co si myslis ty, ze si myslim. :D
Navic-modery jako takove nikdo nezatrhl, R* a T2 zarazili vydani jistych modu. Komunita bude tak jako tak fungovat dal. To mas jako s kourenim v hospodach, kdo se z toho neposral kouri v hospode dal, samosebou s vedomim majitele.
90% ... cista spekulace, a co. . kdo tady nespekuluje :) pisu co pisu a dal cekam nazory jinych. Nazory ostatnich pro me nejsou subjektvini, ale to tu asi nema cenu vysvetlovat.

Ad recenze na steamu...jo, jsem presvedcen o tom, ze to je tak jak jsem psal a tak jak jsi musel ty znovu zopakovat. Ale je to muj nazor, chapu, ze ty mas absolutni pravdu a zas mi vsecko vyvratis. ;) mej se fajn

Peter    Vidím, že už jsi vzdal jakoukoli argumentaci a snažíš se všechno zaobalit do obecných frází.
"Jo, naivne si myslim presne to co si myslis ty, ze si myslim. " Tvoje naivita je v tom, že ty si myslíš, že zakázáním OpenIV se zázračně vyléčí online hra. Já si naopak myslím, že (při nejlepším) těch pár zmrdů co to zneužívá ihned najde jinou metodu, kterých je celý moře. Sám si posuď co je naivita a reálný přístup. Navíc nikdo OpenIV z internetu (ani z disku) nevymaže a díky 10 letům vývoje a perfektní implementaci bude fungovat s GTA 5 navěky. Takže hackeři ho budou stále používat a místo toho to odežene ty poctivé.
A když to teda Rockstar dělá všechno proti hackerům, můžeš mi říct co oni sami aktivně udělali proti hackrům za poslední dva roky? ? ? NIC. Proč nejdřív nezkusí něco udělat sami, než začnou zakazovat módy a poškozovat komunitu? Ale jejich úmysly jsou určitě čisté a dělají to všechno jen proti hackerům...
Komunita nebude fungovat stejně. Moddeři to dělaji zadarmo a ve svém volném času. Myslíš si, že lidi budou chtít dělat módy (a investovat do toho nezměrně moc času) , když ví, že ze dne na den můžou zahodit roční práci, protože si to ňácí páni usmysleli? Ne. To navíc dokazuje přístup vývojářů OpenIV, mohli se soudit a měli šanci vyhrát, ale radši to vzdali, prtože nemaj hromadu prachů a armádu pravníků.... Tys žádnej mód určitě nikdy nedělal a tvůj názor, jak bude fungovat modderská komunita, je absurdní, když o ní nic nevíš.
Je rozdíl mezi tvou absurdní spekulací o těch 90% a racionálním odhadem. A navíc to vypadá, že podle tvé logiky nehackuje pouze 90% uživatelů módů, ale 90% procent všech hráčů. Protože už je to 30 000 negativních recenzí za tři dny. Drtivá většina recenzí bude od denně aktivních playerů (ti nepravidelní o tom ještě ani nevijou) , takže z 50 000 pravidelných hráčů je 30 000 hackerů, a proto píši, že seš paranoidní. Chcu tě vidět za měsíc až tam bude těch negativních recenzí mnohem a mnohem víc, to pak bude vycházet že všichni hrači sou hackeři.... .
Peterpeter2051
    18.6.2017 10:54
Peter

@ odpověď na komentář od Mighty:Vidím, že už jsi vzdal jakoukoli argumentaci a snažíš se všechno zaobalit do obecných frází.
"Jo, naivne si myslim presne to co si myslis ty, ze si myslim. " Tvoje naivita je v tom, že ty si myslíš, že zakázáním OpenIV se zázračně vyléčí online hra. Já si naopak myslím, že (při nejlepším) těch pár zmrdů co to zneužívá ihned najde jinou metodu, kterých je celý moře. Sám si posuď co je naivita a reálný přístup. Navíc nikdo OpenIV z internetu (ani z disku) nevymaže a díky 10 letům vývoje a perfektní implementaci bude fungovat s GTA 5 navěky. Takže hackeři ho budou stále používat a místo toho to odežene ty poctivé.
A když to teda Rockstar dělá všechno proti hackerům, můžeš mi říct co oni sami aktivně udělali proti hackrům za poslední dva roky? ? ? NIC. Proč nejdřív nezkusí něco udělat sami, než začnou zakazovat módy a poškozovat komunitu? Ale jejich úmysly jsou určitě čisté a dělají to všechno jen proti hackerům...
Komunita nebude fungovat stejně. Moddeři to dělaji zadarmo a ve svém volném času. Myslíš si, že lidi budou chtít dělat módy (a investovat do toho nezměrně moc času) , když ví, že ze dne na den můžou zahodit roční práci, protože si to ňácí páni usmysleli? Ne. To navíc dokazuje přístup vývojářů OpenIV, mohli se soudit a měli šanci vyhrát, ale radši to vzdali, prtože nemaj hromadu prachů a armádu pravníků.... Tys žádnej mód určitě nikdy nedělal a tvůj názor, jak bude fungovat modderská komunita, je absurdní, když o ní nic nevíš.
Je rozdíl mezi tvou absurdní spekulací o těch 90% a racionálním odhadem. A navíc to vypadá, že podle tvé logiky nehackuje pouze 90% uživatelů módů, ale 90% procent všech hráčů. Protože už je to 30 000 negativních recenzí za tři dny. Drtivá většina recenzí bude od denně aktivních playerů (ti nepravidelní o tom ještě ani nevijou) , takže z 50 000 pravidelných hráčů je 30 000 hackerů, a proto píši, že seš paranoidní. Chcu tě vidět za měsíc až tam bude těch negativních recenzí mnohem a mnohem víc, to pak bude vycházet že všichni hrači sou hackeři.... .Komentář byl autorem naposledy upraven 18.6.2017 11:36

Původní verze před úpravami:Vidím, že už jsi vzdal jakoukoli argumentaci a snažíš se všechno zaobalit do obecných frází.
"Jo, naivne si myslim presne to co si myslis ty, ze si myslim. " Tvoje naivita je v tom, že ty si myslíš, že zakázáním OpenIV se zázračně vyléčí online hra. Já si naopak myslím, že (při nejlepším) těch pár zmrdů co to zneužívá ihned najde jinou metodu, kterých je celý moře. Sám si posuď co je naivita a reálný přístup. Navíc nikdo OpenIV z internetu nevymaže a díky 10 letům vývoje a perfektní implementaci bude fungovat s GTA 5 navěky. Takže hackeři ho budou stále používat a místo toho to odežene ty poctivé.
A když to teda Rockstar dělá všechno proti hackerům, můžeš mi říct co oni sami aktivně udělali proti hackrům za poslední dva roky? ? ? NIC. Proč nejdřív nezkusí něco udělat sami, než začnou zakazovat módy a poškozovat komunitu? Ale jejich úmysly jsou určitě čisté a dělají to všechno jen proti hackerům...
Komunita nebude fungovat stejně. Moddeři to dělaji zadarmo a ve svém volném času. Myslíš si, že lidi budou chtít dělat módy (a investovat do toho nezměrně moc času) , když ví, že ze dne na den můžou zahodit roční práci, protože si to ňácí páni usmysleli? Ne. To navíc dokazuje přístup vývojářů OpenIV, mohli se soudit a měli šanci vyhrát, ale radši to vzdali, prtože nemaj hromadu prachů a armádu pravníků.... Tys žádnej mód určitě nikdy nedělal a tvůj názor jak bude fungovat modderská komunita je absurdní, když o ní nic nevíš.
Je rozdíl mezi tvou absurdní spekulací o těch 90% a racionálním odhadem. A navíc to vypadá, že podle tvé logiky nehackuje pouze 90% uživatelů módů, ale 90% procent všech hráčů. Protože už je to 30 000 negativních recenzí za tři dny. Drtivá většina recenzí bude od denně aktivních playerů (ti nepravidelní o tom ještě ani nevijou) , takže z 50 000 pravidelných hráčů je 30 000 hackerů, a proto píši že seš paranoidní. Chcu tě vidět za měsíc až tam bude těch negativních recenzí mnohem a mnohem víc, to pak bude vycházet že všichni hrači . sou hackeři.... .

Mighty napsal:Nebudu s tebou ztracet cas, dle tebe jsem GTA V fanboy, treba Laddys ti to asi potvrdi. Za posledni pulrok jsem tam byl tak max. 6 hodin.
Jo, naivne si myslim presne to co si myslis ty, ze si myslim. :D
Navic-modery jako takove nikdo nezatrhl, R* a T2 zarazili vydani jistych modu. Komunita bude tak jako tak fungovat dal. To mas jako s kourenim v hospodach, kdo se z toho neposral kouri v hospode dal, samosebou s vedomim majitele.
90% ... cista spekulace, a co. . kdo tady nespekuluje :) pisu co pisu a dal cekam nazory jinych. Nazory ostatnich pro me nejsou subjektvini, ale to tu asi nema cenu vysvetlovat.

Ad recenze na steamu...jo, jsem presvedcen o tom, ze to je tak jak jsem psal a tak jak jsi musel ty znovu zopakovat. Ale je to muj nazor, chapu, ze ty mas absolutni pravdu a zas mi vsecko vyvratis. ;) mej se fajn

Mighty   2x   Nebudu s tebou ztracet cas, dle tebe jsem GTA V fanboy, treba Laddys ti to asi potvrdi. Za posledni pulrok jsem tam byl tak max. 6 hodin.
Jo, naivne si myslim presne to co si myslis ty, ze si myslim. :D
Navic-modery jako takove nikdo nezatrhl, R* a T2 zarazili vydani jistych modu. Komunita bude tak jako tak fungovat dal. To mas jako s kourenim v hospodach, kdo se z toho neposral kouri v hospode dal, samosebou s vedomim majitele.
90% ... cista spekulace, a co. . kdo tady nespekuluje :) pisu co pisu a dal cekam nazory jinych. Nazory ostatnich pro me nejsou subjektvini, ale to tu asi nema cenu vysvetlovat.

Ad recenze na steamu...jo, jsem presvedcen o tom, ze to je tak jak jsem psal a tak jak jsi musel ty znovu zopakovat. Ale je to muj nazor, chapu, ze ty mas absolutni pravdu a zas mi vsecko vyvratis. ;) mej se fajn
Mightymighty28812
    17.6.2017 23:34
Mighty

@ odpověď na komentář od Peter:Nebudu s tebou ztracet cas, dle tebe jsem GTA V fanboy, treba Laddys ti to asi potvrdi. Za posledni pulrok jsem tam byl tak max. 6 hodin.
Jo, naivne si myslim presne to co si myslis ty, ze si myslim. :D
Navic-modery jako takove nikdo nezatrhl, R* a T2 zarazili vydani jistych modu. Komunita bude tak jako tak fungovat dal. To mas jako s kourenim v hospodach, kdo se z toho neposral kouri v hospode dal, samosebou s vedomim majitele.
90% ... cista spekulace, a co. . kdo tady nespekuluje :) pisu co pisu a dal cekam nazory jinych. Nazory ostatnich pro me nejsou subjektvini, ale to tu asi nema cenu vysvetlovat.

Ad recenze na steamu...jo, jsem presvedcen o tom, ze to je tak jak jsem psal a tak jak jsi musel ty znovu zopakovat. Ale je to muj nazor, chapu, ze ty mas absolutni pravdu a zas mi vsecko vyvratis. ;) mej se fajnKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.czKomentář byl autorem naposledy upraven 17.6.2017 23:46

Původní verze před úpravami:Nebudu s tebou ztracet cas, dle tebe jsem GTA V fanboy, Laddys ti to asi potvrdi. Za posledni pulrok jsem tam byl tak max. 6 hodin.
Jo, naivne si myslim presne to co si myslis ty, ze si myslim. :D
90% ... cista spekulace, a co. . kdo tady nespekuluje :) pisu co pisu a dal cekam nazory jinych. Nazory ostatnich pro me nejsou subjektvini, ale to tu asi nema cenu vysvetlovat.

Peter napsal:Opravdu nevím, proč bych si měl dat facku, když to, co píšeš jsou čisté spekulace. Ale de vidět, že tvůj fanboismus potlačuje tvou logiku.
Ať už s nebo bez OpenIV GTA Online byl a bude rájem hackerů. To ty si naivně myslíš, že každý hacker používá tento software a jeho zakázaní bude mít zázračné důsledky, ale skutečný účinek bude právě opačný...Co třeba kdyby se snažili radši vyhnat hackery, kteří využívají jiných neduhů. Ne, radši bloknem moddery, kteří drží GTA naživu po desetiletí. Navíc je zajímavý, že si Rockstar nedělal starosti s hackrama od prvního dne a vůbec nic s tím nedělal. Ale najednou, když zjistili, že GTAO je dojná kráva.... A má to několik výhod - uživatelé módů nehrajou online (to je palí určitě nejvíc, protože z toho nejsou penízky) a ani nemusí obtěžovat prací své techniky, kteří by skutečně museli něco udělat proti hackrům, ale lehčí je zakázat módy.

GTA 5 má měsíčně průměrně 50 000 hráčů. To mi chceš říct, že těch posledních 22 000 negativních recenzí sou hackeři? ? A to uběhly pouze dva dny, počkej za měsíc. Zníš opravdu paranoidně.

Peter   2x   Opravdu nevím, proč bych si měl dat facku, když to, co píšeš jsou čisté spekulace. Ale de vidět, že tvůj fanboismus potlačuje tvou logiku.
Ať už s nebo bez OpenIV GTA Online byl a bude rájem hackerů. To ty si naivně myslíš, že každý hacker používá tento software a jeho zakázaní bude mít zázračné důsledky, ale skutečný účinek bude právě opačný...Co třeba kdyby se snažili radši vyhnat hackery, kteří využívají jiných neduhů. Ne, radši bloknem moddery, kteří drží GTA naživu po desetiletí. Navíc je zajímavý, že si Rockstar nedělal starosti s hackrama od prvního dne a vůbec nic s tím nedělal. Ale najednou, když zjistili, že GTAO je dojná kráva.... A má to několik výhod - uživatelé módů nehrajou online (to je palí určitě nejvíc, protože z toho nejsou penízky) a ani nemusí obtěžovat prací své techniky, kteří by skutečně museli něco udělat proti hackrům, ale lehčí je zakázat módy.

GTA 5 má měsíčně průměrně 50 000 hráčů. To mi chceš říct, že těch posledních 22 000 negativních recenzí sou hackeři? ? A to uběhly pouze dva dny, počkej za měsíc. Zníš opravdu paranoidně.
Peterpeter2051
    17.6.2017 10:47
Peter

@ odpověď na komentář od Mighty:Opravdu nevím, proč bych si měl dat facku, když to, co píšeš jsou čisté spekulace. Ale de vidět, že tvůj fanboismus potlačuje tvou logiku.
Ať už s nebo bez OpenIV GTA Online byl a bude rájem hackerů. To ty si naivně myslíš, že každý hacker používá tento software a jeho zakázaní bude mít zázračné důsledky, ale skutečný účinek bude právě opačný...Co třeba kdyby se snažili radši vyhnat hackery, kteří využívají jiných neduhů. Ne, radši bloknem moddery, kteří drží GTA naživu po desetiletí. Navíc je zajímavý, že si Rockstar nedělal starosti s hackrama od prvního dne a vůbec nic s tím nedělal. Ale najednou, když zjistili, že GTAO je dojná kráva.... A má to několik výhod - uživatelé módů nehrajou online (to je palí určitě nejvíc, protože z toho nejsou penízky) a ani nemusí obtěžovat prací své techniky, kteří by skutečně museli něco udělat proti hackrům, ale lehčí je zakázat módy.

GTA 5 má měsíčně průměrně 50 000 hráčů. To mi chceš říct, že těch posledních 22 000 negativních recenzí sou hackeři? ? A to uběhly pouze dva dny, počkej za měsíc. Zníš opravdu paranoidně.Komentář byl autorem naposledy upraven 17.6.2017 14:57

Původní verze před úpravami:Opravdu nevím proč bych si měl dat facku, když to co píšeš jsou čisté spekulace. Ale de vidět, že tvůj fanboismus potlačuje tvou logiku. Ať už s nebo bez OpenIV GTA Online byl a bude rájem hackerů. To ty si naivně myslíš, že každý hacker používá tento software a jeho zakázaní bude mít zázračné důsledky...Co třeba kdyby se snažili radši vyhnat hackery, kteří využívají jiných neduhů. Ne, radši bloknem moddery, kteří drží GTA naživu po desetiletí. Navíc je zajímavý, že si Rockstar nedělal starosti s hackrama od prvního dne a vůbec nic s tím nedělal. Ale najednou, když zjistili , že GTAO je dojná kráva.... A má to několik výhod - uživatelé módů nehrajou online (to je palí určitě nejvíc, protože z toho nejsou penízky) a ani nemusí obtěžovat prací své techniky, kteří by skutečně museli něco udělat proti hackrům, ale lehčí je zakázat módy.

GTA 5 má měsíčně průměrně 50 000 tisíc hráčů. To mi chceš říct, že těch posledních 22 000 negativních recenzí sou hackeři? ? A to uběhly pouze dva dny, počkej za měsíc. Zníš opravdu paranoidně.

Mighty napsal:Heh. . no úplně jsi mne vystihl :D
Teď si dej facku a nemel nesmysly když víš prd ;)

R* se tam kde jsou nedostal sám, samosebou, že za to můžou hráči. Díky OpenIV si mohli hru vyšperkovat dle svých představ a hrát si jí třeba dalších 10 let. Dále OpenIV vede k tomu, že je online plný "dětí", které neumí hrát férově a potřebují vychytávky na prachy, "insta- kill" všech lidí na serveru atp. tak se nedá dělat nic jiného, než zakročit. Jak jsem psal, je to nemilé ale co se dá dělat. Kdo tam cpe ty negativní recenze ? 90% cheaterů a zbytek lidí, kteří si chtěli jen zdokonalovat svou hru.

johnny_jay    A k tomu číslu 90% si přišel jak? Hádám, ze to mas určitě nějak podložené :)johnny_jayjohnny_jay30163    17.6.2017 10:09 johnny_jay

@ odpověď na komentář od Mighty:A k tomu číslu 90% si přišel jak? Hádám, ze to mas určitě nějak podložené :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mighty napsal:Heh. . no úplně jsi mne vystihl :D
Teď si dej facku a nemel nesmysly když víš prd ;)

R* se tam kde jsou nedostal sám, samosebou, že za to můžou hráči. Díky OpenIV si mohli hru vyšperkovat dle svých představ a hrát si jí třeba dalších 10 let. Dále OpenIV vede k tomu, že je online plný "dětí", které neumí hrát férově a potřebují vychytávky na prachy, "insta- kill" všech lidí na serveru atp. tak se nedá dělat nic jiného, než zakročit. Jak jsem psal, je to nemilé ale co se dá dělat. Kdo tam cpe ty negativní recenze ? 90% cheaterů a zbytek lidí, kteří si chtěli jen zdokonalovat svou hru.

Mighty   2x   Heh. . no úplně jsi mne vystihl :D
Teď si dej facku a nemel nesmysly když víš prd ;)

R* se tam kde jsou nedostal sám, samosebou, že za to můžou hráči. Díky OpenIV si mohli hru vyšperkovat dle svých představ a hrát si jí třeba dalších 10 let. Dále OpenIV vede k tomu, že je online plný "dětí", které neumí hrát férově a potřebují vychytávky na prachy, "insta- kill" všech lidí na serveru atp. tak se nedá dělat nic jiného, než zakročit. Jak jsem psal, je to nemilé ale co se dá dělat. Kdo tam cpe ty negativní recenze ? 90% cheaterů a zbytek lidí, kteří si chtěli jen zdokonalovat svou hru.
Mightymighty28812
    17.6.2017 09:49
Mighty

@ odpověď na komentář od Peter:Heh. . no úplně jsi mne vystihl :D
Teď si dej facku a nemel nesmysly když víš prd ;)

R* se tam kde jsou nedostal sám, samosebou, že za to můžou hráči. Díky OpenIV si mohli hru vyšperkovat dle svých představ a hrát si jí třeba dalších 10 let. Dále OpenIV vede k tomu, že je online plný "dětí", které neumí hrát férově a potřebují vychytávky na prachy, "insta- kill" všech lidí na serveru atp. tak se nedá dělat nic jiného, než zakročit. Jak jsem psal, je to nemilé ale co se dá dělat. Kdo tam cpe ty negativní recenze ? 90% cheaterů a zbytek lidí, kteří si chtěli jen zdokonalovat svou hru.Komentář byl autorem naposledy upraven 17.6.2017 09:54

Původní verze před úpravami:Heh. . no úplně jsi mne vystihl :D
Teď si dej facku a nemel nesmysly když víš prd ;)

Peter napsal:Fanboy první kategorie je tady. Za prvé - když developeři ukáží, že jsou jim cennější peníze než hráčská komunita (navíc když si uvědomíš, že GTA se stala fenoménem pravě díky modderům) , tak je povinností poctivých hráčů na to upozornit. A nejlíp to de pomocí recenzí. To je něco, jako kdybys pomohl někomu dostat se na vrchol slávy a on tě pak ihned odkopne, protože je už dost slavnej a už tě nepotřebuje. Tohle není férové chování a musí se na něj ukázat. P. S. Jsi evidentně jeden z mála kdo si myslí, že je to "infantilní", protože už to je pouze 18% z posledních 27 000 recenzí. Radši si běž zahrát online a kupuj kartičky a sypej jim peníze v mikrotransakcích.

Peter    Fanboy první kategorie je tady. Za prvé - když developeři ukáží, že jsou jim cennější peníze než hráčská komunita (navíc když si uvědomíš, že GTA se stala fenoménem pravě díky modderům) , tak je povinností poctivých hráčů na to upozornit. A nejlíp to de pomocí recenzí. To je něco, jako kdybys pomohl někomu dostat se na vrchol slávy a on tě pak ihned odkopne, protože je už dost slavnej a už tě nepotřebuje. Tohle není férové chování a musí se na něj ukázat. P. S. Jsi evidentně jeden z mála kdo si myslí, že je to "infantilní", protože už to je pouze 18% z posledních 27 000 recenzí. Radši si běž zahrát online a kupuj kartičky a sypej jim peníze v mikrotransakcích.Peterpeter2051    17.6.2017 09:41 Peter

@ odpověď na komentář od Mighty:Fanboy první kategorie je tady. Za prvé - když developeři ukáží, že jsou jim cennější peníze než hráčská komunita (navíc když si uvědomíš, že GTA se stala fenoménem pravě díky modderům) , tak je povinností poctivých hráčů na to upozornit. A nejlíp to de pomocí recenzí. To je něco, jako kdybys pomohl někomu dostat se na vrchol slávy a on tě pak ihned odkopne, protože je už dost slavnej a už tě nepotřebuje. Tohle není férové chování a musí se na něj ukázat. P. S. Jsi evidentně jeden z mála kdo si myslí, že je to "infantilní", protože už to je pouze 18% z posledních 27 000 recenzí. Radši si běž zahrát online a kupuj kartičky a sypej jim peníze v mikrotransakcích.

Mighty napsal:a komu tím prospějete ? :D
kdokoliv s mozkem se negativními recenzemi tohoto směru nebude vůbec zabývat :)

ano, je to nemilá zpráva, ale tohle infantilní "řešení" nikam nevede :)

Rappix   1x   Grafik z Rockstaru zveřejní obrázky mapy z GTA IV v enginu GTA V. Na to aby člověk pochopil o co se jedná nemusí být člověk zrovna jaderný inženýr. :)Rappixrappix10626    16.6.2017 19:55 Rappix

@ odpověď na komentář od fighter08:Grafik z Rockstaru zveřejní obrázky mapy z GTA IV v enginu GTA V. Na to aby člověk pochopil o co se jedná nemusí být člověk zrovna jaderný inženýr. :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

fighter08 napsal:O tom se SPEKULUJE už dlouho.

Ondr4h   1x   Nesmíš věřit všemu co se píše...Ondr4hondr4h17156    16.6.2017 19:14 Ondr4h

@ odpověď na komentář od havlajs:Nesmíš věřit všemu co se píše...

havlajs napsal:„Akce Take Two nebyly přímo cílené na singleplayerové mody. OpenIV bohužel umožňuje fungování nedávných škodlivých modů, které dovolují obtěžování hráčů a každému zasahují do zážitku z GTA Online. Snažíme se vymyslet, jak můžeme pokračovat v podpoře kreativní komunity bez negativního dopadu na naše hráče. “

To jest z dalšího článku. Řekl bych, že to potvrzuje, co jsem psal.

shaak   2x   Očividně nevíš o čem mluvíš. Oni nevydávají tu mapu za svůj výtvor. Za svůj výtvor samzřejmě považují jenom tu práci spojenou s portem té mapy... Různé předělávky her a map do jiných enginů jsou naprosto běžná záležitost. Navíc ten mod dělali tak, že jsi musel vlastnit jak GTA V tak GTA IV. Tzn. že tím R* nepřicházel o žádné peníze... Naopak mohli jenom získat.shaakshaak13196    16.6.2017 16:08 shaak

@ odpověď na komentář od Gandalf.:Očividně nevíš o čem mluvíš. Oni nevydávají tu mapu za svůj výtvor. Za svůj výtvor samzřejmě považují jenom tu práci spojenou s portem té mapy... Různé předělávky her a map do jiných enginů jsou naprosto běžná záležitost. Navíc ten mod dělali tak, že jsi musel vlastnit jak GTA V tak GTA IV. Tzn. že tím R* nepřicházel o žádné peníze... Naopak mohli jenom získat.

Gandalf. napsal:Ono je taky něco jinýho tvořit vlastní módy a vzít něco co vytvořil někdo jiný (V tomto případě mapu gta iv) a vydávat to za svůj výtvor. Tady jednoznačně souhlasím s R*

havlajs    „Akce Take Two nebyly přímo cílené na singleplayerové mody. OpenIV bohužel umožňuje fungování nedávných škodlivých modů, které dovolují obtěžování hráčů a každému zasahují do zážitku z GTA Online. Snažíme se vymyslet, jak můžeme pokračovat v podpoře kreativní komunity bez negativního dopadu na naše hráče. “

To jest z dalšího článku. Řekl bych, že to potvrzuje, co jsem psal.
havlajshavlajs18986
    16.6.2017 15:59
havlajs

@ odpověď na komentář od Ondr4h:„Akce Take Two nebyly přímo cílené na singleplayerové mody. OpenIV bohužel umožňuje fungování nedávných škodlivých modů, které dovolují obtěžování hráčů a každému zasahují do zážitku z GTA Online. Snažíme se vymyslet, jak můžeme pokračovat v podpoře kreativní komunity bez negativního dopadu na naše hráče. “

To jest z dalšího článku. Řekl bych, že to potvrzuje, co jsem psal.

Ondr4h napsal:Tady jde spíš o to, že věci z onlinu šli zadarmo do singlu.

Gandalf.    Ono je taky něco jinýho tvořit vlastní módy a vzít něco co vytvořil někdo jiný (V tomto případě mapu gta iv) a vydávat to za svůj výtvor. Tady jednoznačně souhlasím s R*Gandalf.gandalf8216    16.6.2017 15:57 Gandalf.

Ono je taky něco jinýho tvořit vlastní módy a vzít něco co vytvořil někdo jiný (V tomto případě mapu gta iv) a vydávat to za svůj výtvor. Tady jednoznačně souhlasím s R*

skylines   1x   To asi né ale další GTA VI by mohlo mít všechny tři města. :D Ale né. Tohle je jen o kartičkách. Poprvé se ukáže příplatkový MP a hned se bojuje proti tomu aby ten obsah nedostal někdo zdarma.skylinesskylines11568    16.6.2017 15:33 skylines

@ odpověď na komentář od fighter08:To asi né ale další GTA VI by mohlo mít všechny tři města. :D Ale né. Tohle je jen o kartičkách. Poprvé se ukáže příplatkový MP a hned se bojuje proti tomu aby ten obsah nedostal někdo zdarma.

fighter08 napsal:Jestli se náhodou nechystají přidat to Liberty City do GTA Online 8-)

Mighty   1x   a komu tím prospějete ? :D
kdokoliv s mozkem se negativními recenzemi tohoto směru nebude vůbec zabývat :)

ano, je to nemilá zpráva, ale tohle infantilní "řešení" nikam nevede :)
Mightymighty28812
    16.6.2017 14:47
Mighty

@ odpověď na komentář od Peter:a komu tím prospějete ? :D
kdokoliv s mozkem se negativními recenzemi tohoto směru nebude vůbec zabývat :)

ano, je to nemilá zpráva, ale tohle infantilní "řešení" nikam nevede :)

Peter napsal:Už má pouze 22% kladných recenzí z posledních 21 700 hodnocení.

Cokovenecek    Hloupé jednání, ale je také možné, že je to v rozporu s autorskými právy.Cokovenecekcokovenecek73104    16.6.2017 14:15 Cokovenecek

Hloupé jednání, ale je také možné, že je to v rozporu s autorskými právy.

Peter   1x   Už má pouze 22% kladných recenzí z posledních 21 700 hodnocení.Peterpeter2051    16.6.2017 14:05 Peter

Už má pouze 22% kladných recenzí z posledních 21 700 hodnocení.

Ondr4h   1x   Tady jde spíš o to, že věci z onlinu šli zadarmo do singlu.Ondr4hondr4h17156    16.6.2017 13:05 Ondr4h

@ odpověď na komentář od havlajs:Tady jde spíš o to, že věci z onlinu šli zadarmo do singlu.

havlajs napsal:Kdyby blbci nelezli s mody do online.

havlajs   1x   Kdyby blbci nelezli s mody do online.havlajshavlajs18986    16.6.2017 12:43 havlajs

Kdyby blbci nelezli s mody do online.

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (570 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (450 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4563 příspěvků), Assassin's Creed Unity (65 příspěvků), STEAM -všechno sem (7038 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Overgrowth – prohopkejte se ke svobodě

Je na čase svrhnout krutovládu a opět nastolit mír. Svět volá po hrdinovi a nikdo jiný nemá tolik za ušima jako králík Turner.

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC