Na podzim loňského roku jsme se dozvěděli, že David Cage scénář pro hru Detroit: Become Human psal přes dva roky, podle svých slov pracoval šest dnů v týdnu a napsat tenhle scénář bylo prý dvacetkrát složitější, než cokoliv co kdy dělal. Dnes jsme se dozvěděli, proč tomu tak bylo.
Napsat příběh o vyspělých androidech s emocemi asi nebylo nic jednoduché. Cage se ale pochlapil. Prozradil totiž, že scénář hry Detroit: Become Human má dva tisíce stran.
Jak bývá u her od francouzského studia Quantic Dream zvykem (Heavy Rain a Beyond: Two Souls), Detroit: Become Human bude stát na příběhu. Ten bude vyprávěn prostřednictvím vašich rozhodnutí. David Cage se svým týmem sází na interakci s prostředím a hraní za různé postavy, abyste viděli příběh z různých úhlů pohledu. Detroit: Become Human tak nebude mít pouze jiná zakončení, ale zejména různé cesty, kterými budete vytvářet odlišná zakončení. Příběhy jednotlivých postav začínají paralelně a vytváření jeden obrovský scénář.
Detroit: Become Human vyjde na PlayStation 4, datum vydání oznámeno nebylo.
Odpověď na komentář uživatele @cernejstri1
me prisla skoro nejlepsi, hned po bezdomovcich, bylo to jako hrat zase uplne jinou hru, navic vcelku hodne variaci deje, i kdyz vsechny dospeli do stejnyho cile
tahle konkretni ukazka detroitu je asi nejslabsi ze vsech trech, takova sucha, tuctova a hlavne predvidatelna
Odpověď na komentář uživatele @cernejstri1
Pro mě to bylo hodně tajemný.
Odpověď na komentář uživatele
Mě moc nebavila kapitola v beyond two souls jak si šel na ten Indiánskej Ranč tam to byla strašně nudný
Scénář Beyond Two Souls byl taky hodně dlouhý, ale natolik složitý, že už přestával dávat smysl. Nelíbilo se mi, že do příběhu nacpal příliš moc motivů.
moje nejočekávanější , , hra" na PS4.
Ta hra má 2 chyby:
Není na PC a pravděpodobně nebude mít ani titulky : /
Tak tohle vypadá hodně solidně. Konečně něco a ne žádné dementní remaky
Tak na tohle se hodně těším bude to pecka. Beyond: Two souls měl taky hodně bavil tak snad budou aji český titulky.