Uživatel nepřihlášen
 

Rockstar chce nadále podporovat modding GTA V

Pondělí 19.6.2017 17:34 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

V oficiálním prohlášení tvrdí, že za zákaz OpenIV modu může vliv na GTA Online a že se snaží najít jiný způsob, jak dále podporovat tvořivou komunitu. Aktualizováno.

Update: Kauza jménem OpenIV alias nepřímý zákaz moddingu GTA V a GTA IV pokračuje. Naštvaní hráči nadále bombardují stránku obchodu GTA V na Steamu negativními recenzemi, a tak je nyní pouze 13% recenzí za posledních 30 dní kladných. To už je úctyhodný výkon. Je určitě zajímavé vidět, že se fanoušci zvyklí na podporu moddingu dokážou sjednotit proti společnému nepříteli, kterým je společnost Take-Two Interactive, bohužel ale stále platí, že negativní Steam recenze toho nejspíš příliš nezlepší.

Na celou situaci už reagují i tvůrci videí. A tak vznikla machinima The Purge, v níž zástupci Take-Two Interactive a Rockstaru, který je za zánik OpenIV také mnohdy viněn, zabíjejí a ničí různé mody. Postupně si vyšlápnou třeba na Maria, DeLorean nebo gorilu Harambe.

Původní zpráva (16. 6. 2017 14:30): Včera došlo k zániku OpenIV modu, populárního nástroje a editoru, který umožňoval upravovat GTA V, GTA IV a Maxe Payna 3 a vkládat do nich všechny možné modifikace. Společnost Take-Two Interactive, která vlastní studio Rockstar i značku GTA, od tvůrců OpenIV po téměř deseti letech existence požaduje zastavení vývoje a distribuce projektu, přičemž se autoři rozhodli vyhovět. Spolu s OpenIV byl zrušen i vývoj modu, který měl převést město Liberty City z GTA IV do GTA V.

Jak bylo oznámeno, studio Rockstar přispěchalo s oficiálním prohlášením, které bylo zasláno serveru PC Gamer. Podle očekávání je na vině v první řadě snaha uchránit stále činnou a nadmírou plodnou a výdělečnou dojnou krávu jménem GTA Online.

„Akce Take Two nebyly přímo cílené na singleplayerové mody. OpenIV bohužel umožňuje fungování nedávných škodlivých modů, které dovolují obtěžování hráčů a každému zasahují do zážitku z GTA Online. Snažíme se vymyslet, jak můžeme pokračovat v podpoře kreativní komunity bez negativního dopadu na naše hráče.“

Tvůrci OpenIV sice tvrdí, že jejich mod nemá na GTA Online žádný vliv, ale v Take-Two Interactive a Rockstaru si očividně myslí něco jiného. Je ale zjevné, že jinak se pozice Rockstaru ve vztahu k modům nemění a s modifikacemi, které mají vliv jen na singleplayerové GTA V, problém nemají. Jenomže bez nástroje typu OpenIV je i používání mnoha singleplayerových modů dost komplikované, možná dokonce nemožné. Nezbývá tedy než čekat na řešení, s nímž snad Rockstar dříve či později přijde.

Hráči mezitím pokračují ve svých protestech. Procento kladných recenzí na Steam stránce GTA V za posledních 30 dní se již stihlo dostat na nelichotivých 22% a již vznikají i různé petice. Bohužel tímto způsobem nejspíš ničeho nedocílí. Komunikace Rockstaru s hráči a fanoušky bez ohledu na jimi používanou platformu bývá často omezená a spíše jednosměrná a už jsme se mohli mnohokrát přesvědčit, že sebelepší petice se studiem nehnou. A negativní recenze na Steamu nejspíš také mnoho nezmůžu.

Tisk
Související novinky
 
GTA Online se po letech dočká nového Heistu

GTA Online se po letech dočká nového Heistu

Čtvrtek 7.12.2017 20:34 - V akci nazvané The Doomsday Heist nepůjde o nic menšího než o záchranu San Andreas před totální zkázou. Přečíst celý článek »

51 komentářů|PC, PS4, Xbox One
GTA V jednou z nejúspěšnějších her všech dob

GTA V jednou z nejúspěšnějších her všech dob

Středa 8.11.2017 09:57 - Gangsterská akce v prodejích nebrzdí, překonala hranici 85 milionů kusů. Přečíst celý článek »

30 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360
Rockstar vysvětluje, proč jsme se nedočkali singleplayerového rozšíření GTA V
 

Rockstar vysvětluje, proč jsme se nedočkali singleplayerového rozšíření GTA V

Úterý 24.10.2017 10:25 - Za vše může rozsah samotného singleplayeru hry, zaměření na GTA Online a vývoj nových titulů. Ty se však singleplayerových přídavků dočkat mohou. Přečíst celý článek »

25 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Rockstar chce nadále podporovat modding GTA V
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
shaak    Steam Workshop by nebyl špatnej. Ale to by zase šli proti sobě, protože by to vyřadilo Social Club.shaakshaak13196    22.6.2017 13:32 shaak

@ odpověď na komentář od Anciabl:Steam Workshop by nebyl špatnej. Ale to by zase šli proti sobě, protože by to vyřadilo Social Club.

Anciabl napsal:Chtělo by to aby udělal R* nějakej nástroj na mody jak má Bethesda a třeba by to pak měli víc pod kontrolou

Anciabl    Chtělo by to aby udělal R* nějakej nástroj na mody jak má Bethesda a třeba by to pak měli víc pod kontrolouAnciablanciabl21472    22.6.2017 12:40 Anciabl

@ odpověď na komentář od shaak:Chtělo by to aby udělal R* nějakej nástroj na mody jak má Bethesda a třeba by to pak měli víc pod kontrolou

shaak napsal:Dobře, nemám 100% jistotu, ale stačí se dívat jak to v herním průmyslu teď funguje a jakou asi mají motivaci to modování omezit. Tohle není jen můj názor, stačí se podívat, co k tomu řekl John Bain.
Pravda je, že to určitě někomu k vytvoření hacku pomoct mohlo, ale tímhle krokem prostě nevyřeší žádný z problému v multiplayeru, kromě menšího počtu hráčů, než by se jim líbilo. A početr hráčů opravdu vzrostl, takže se očividně povedlo. Ten nástroj z internetu nezmizí a dokud R* hodně nezmění soubory hry, tak bude fungovat dál. Mimo jiné půjde hacky vytvořit i bez OpenIV.

shaak    Dobře, nemám 100% jistotu, ale stačí se dívat jak to v herním průmyslu teď funguje a jakou asi mají motivaci to modování omezit. Tohle není jen můj názor, stačí se podívat, co k tomu řekl John Bain.
Pravda je, že to určitě někomu k vytvoření hacku pomoct mohlo, ale tímhle krokem prostě nevyřeší žádný z problému v multiplayeru, kromě menšího počtu hráčů, než by se jim líbilo. A početr hráčů opravdu vzrostl, takže se očividně povedlo. Ten nástroj z internetu nezmizí a dokud R* hodně nezmění soubory hry, tak bude fungovat dál. Mimo jiné půjde hacky vytvořit i bez OpenIV.
shaakshaak13196
    22.6.2017 12:35
shaak

@ odpověď na komentář od Anciabl:Dobře, nemám 100% jistotu, ale stačí se dívat jak to v herním průmyslu teď funguje a jakou asi mají motivaci to modování omezit. Tohle není jen můj názor, stačí se podívat, co k tomu řekl John Bain.
Pravda je, že to určitě někomu k vytvoření hacku pomoct mohlo, ale tímhle krokem prostě nevyřeší žádný z problému v multiplayeru, kromě menšího počtu hráčů, než by se jim líbilo. A početr hráčů opravdu vzrostl, takže se očividně povedlo. Ten nástroj z internetu nezmizí a dokud R* hodně nezmění soubory hry, tak bude fungovat dál. Mimo jiné půjde hacky vytvořit i bez OpenIV.

Anciabl napsal: Nevím kde bereš takovou jistotu. V dnešní době ti hacker udělá nástroj na škodění ze všeho. Vždyt je to napsaný i tady článku pod kterej píšeš. Nikdo neví jak to přesně je

OpenIV bohužel umožňuje fungování nedávných škodlivých modů, které dovolují obtěžování hráčů a každému zasahují do zážitku z GTA Online. Snažíme se vymyslet, jak můžeme pokračovat v podpoře kreativní komunity bez negativního dopadu na naše hráče. “

Anciabl   1x    Nevím kde bereš takovou jistotu. V dnešní době ti hacker udělá nástroj na škodění ze všeho. Vždyt je to napsaný i tady článku pod kterej píšeš. Nikdo neví jak to přesně je

OpenIV bohužel umožňuje fungování nedávných škodlivých modů, které dovolují obtěžování hráčů a každému zasahují do zážitku z GTA Online. Snažíme se vymyslet, jak můžeme pokračovat v podpoře kreativní komunity bez negativního dopadu na naše hráče. “
Anciablanciabl21472
    22.6.2017 12:27
Anciabl

@ odpověď na komentář od shaak: Nevím kde bereš takovou jistotu. V dnešní době ti hacker udělá nástroj na škodění ze všeho. Vždyt je to napsaný i tady článku pod kterej píšeš. Nikdo neví jak to přesně je

OpenIV bohužel umožňuje fungování nedávných škodlivých modů, které dovolují obtěžování hráčů a každému zasahují do zážitku z GTA Online. Snažíme se vymyslet, jak můžeme pokračovat v podpoře kreativní komunity bez negativního dopadu na naše hráče. “

shaak napsal:Ehm, víš, že ten OpenIV, kvůli kterému se komunita tolik bouří byl udělaný tak, aby s ním nikdo nemohl do Online módu? Nevíš. Víš, že ten krok byl čistě kvůli penězům a hackery to neomezí? Teď už to víš. SP módy jsou přímá konkurence Onlinu, kde chce Take-Two a R*, aby jsi ten čas trávil. Je to přesný opak Bethesdy, která těm módům vděčí za tak extrémně dlouhý životní cyklus TES a Fallout her. (Hlavně Skyrim) Stačí jim tu hru jen 5x vydat v různých edicích a lidi jim to stejně kupují jako diví. A to jsou roky staré hry. U nich je jenom v jejich zájmu, aby komunita život těch her jen prodlužovala. Zatímco u GTA V pochopitelně chtějí, aby byl jediný způsob, jak tu hru udělat zajímavou i po delší době, byl Online.

shaak    Ehm, víš, že ten OpenIV, kvůli kterému se komunita tolik bouří byl udělaný tak, aby s ním nikdo nemohl do Online módu? Nevíš. Víš, že ten krok byl čistě kvůli penězům a hackery to neomezí? Teď už to víš. SP módy jsou přímá konkurence Onlinu, kde chce Take-Two a R*, aby jsi ten čas trávil. Je to přesný opak Bethesdy, která těm módům vděčí za tak extrémně dlouhý životní cyklus TES a Fallout her. (Hlavně Skyrim) Stačí jim tu hru jen 5x vydat v různých edicích a lidi jim to stejně kupují jako diví. A to jsou roky staré hry. U nich je jenom v jejich zájmu, aby komunita život těch her jen prodlužovala. Zatímco u GTA V pochopitelně chtějí, aby byl jediný způsob, jak tu hru udělat zajímavou i po delší době, byl Online.shaakshaak13196    22.6.2017 12:09 shaak

@ odpověď na komentář od d3X3r:Ehm, víš, že ten OpenIV, kvůli kterému se komunita tolik bouří byl udělaný tak, aby s ním nikdo nemohl do Online módu? Nevíš. Víš, že ten krok byl čistě kvůli penězům a hackery to neomezí? Teď už to víš. SP módy jsou přímá konkurence Onlinu, kde chce Take-Two a R*, aby jsi ten čas trávil. Je to přesný opak Bethesdy, která těm módům vděčí za tak extrémně dlouhý životní cyklus TES a Fallout her. (Hlavně Skyrim) Stačí jim tu hru jen 5x vydat v různých edicích a lidi jim to stejně kupují jako diví. A to jsou roky staré hry. U nich je jenom v jejich zájmu, aby komunita život těch her jen prodlužovala. Zatímco u GTA V pochopitelně chtějí, aby byl jediný způsob, jak tu hru udělat zajímavou i po delší době, byl Online.

d3X3r napsal:Ať si tvořivá komunita trhne. To co se odehrává v online na kompu je jeden velkej bordel. PvP neexistuje, protože když střelíte do cápka tak na Vás v lepším případě hodí tisíc vlaků čímž shodí server, nebo v tom horším, Vás zavče do budovy odkuď se nelze dostat. Takže Vám zbyde jenom odpojit se, přičemž si zase hezky člověk počká na loading u kterýho občas stihnete i epizodu Vašeho oblíbeného seriálu. Rockstar dělá nádherný content, který je velmi zábavný, ale to jak se do teďka stavěl k hackerům, který si řikají moddeři je katastrofální.

Ondrej_V    Tak si s přáteli vytvořte prázdnou public session a pak každého vykopněte... Rychlý a snadný, pak není problém nemít moddery v session. ezpz.Ondrej_Vondrej_v15018    22.6.2017 10:16 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od d3X3r:Tak si s přáteli vytvořte prázdnou public session a pak každého vykopněte... Rychlý a snadný, pak není problém nemít moddery v session. ezpz.

d3X3r napsal:Ať si tvořivá komunita trhne. To co se odehrává v online na kompu je jeden velkej bordel. PvP neexistuje, protože když střelíte do cápka tak na Vás v lepším případě hodí tisíc vlaků čímž shodí server, nebo v tom horším, Vás zavče do budovy odkuď se nelze dostat. Takže Vám zbyde jenom odpojit se, přičemž si zase hezky člověk počká na loading u kterýho občas stihnete i epizodu Vašeho oblíbeného seriálu. Rockstar dělá nádherný content, který je velmi zábavný, ale to jak se do teďka stavěl k hackerům, který si řikají moddeři je katastrofální.

d3X3r    Ať si tvořivá komunita trhne. To co se odehrává v online na kompu je jeden velkej bordel. PvP neexistuje, protože když střelíte do cápka tak na Vás v lepším případě hodí tisíc vlaků čímž shodí server, nebo v tom horším, Vás zavče do budovy odkuď se nelze dostat. Takže Vám zbyde jenom odpojit se, přičemž si zase hezky člověk počká na loading u kterýho občas stihnete i epizodu Vašeho oblíbeného seriálu. Rockstar dělá nádherný content, který je velmi zábavný, ale to jak se do teďka stavěl k hackerům, který si řikají moddeři je katastrofální.d3X3rd3x3r2850    22.6.2017 10:08 d3X3r

Ať si tvořivá komunita trhne. To co se odehrává v online na kompu je jeden velkej bordel. PvP neexistuje, protože když střelíte do cápka tak na Vás v lepším případě hodí tisíc vlaků čímž shodí server, nebo v tom horším, Vás zavče do budovy odkuď se nelze dostat. Takže Vám zbyde jenom odpojit se, přičemž si zase hezky člověk počká na loading u kterýho občas stihnete i epizodu Vašeho oblíbeného seriálu. Rockstar dělá nádherný content, který je velmi zábavný, ale to jak se do teďka stavěl k hackerům, který si řikají moddeři je katastrofální.

Mighty   1x   Tady se raději budou udělovat negativní recenze na steamu :DMightymighty28812    20.6.2017 08:15 Mighty

@ odpověď na komentář od El_Scorpio:Tady se raději budou udělovat negativní recenze na steamu :D

El_Scorpio napsal:Akákoľvek forma protestu je zbytočná, pokiaľ to vydavateľ nepocíti finančne. Čiže protestuje sa peňaženkou, nie statusmi, heštegmi, či recenziami. Nekupujte DLC, makrotranzakcie a pod. sprostosti a to sa začnú diať veci...

Cokovenecek   1x   Ajaj, to jsi řekl na špatném herním serveru. Tady lidi obhajují DLC a mikrotransakce nejvíce. :DCokovenecekcokovenecek73104    19.6.2017 23:00 Cokovenecek

@ odpověď na komentář od El_Scorpio:Ajaj, to jsi řekl na špatném herním serveru. Tady lidi obhajují DLC a mikrotransakce nejvíce. :D

El_Scorpio napsal:Akákoľvek forma protestu je zbytočná, pokiaľ to vydavateľ nepocíti finančne. Čiže protestuje sa peňaženkou, nie statusmi, heštegmi, či recenziami. Nekupujte DLC, makrotranzakcie a pod. sprostosti a to sa začnú diať veci...

El_Scorpio    Akákoľvek forma protestu je zbytočná, pokiaľ to vydavateľ nepocíti finančne. Čiže protestuje sa peňaženkou, nie statusmi, heštegmi, či recenziami. Nekupujte DLC, makrotranzakcie a pod. sprostosti a to sa začnú diať veci...El_Scorpioel_scorpio63241    19.6.2017 22:32 El_Scorpio

Akákoľvek forma protestu je zbytočná, pokiaľ to vydavateľ nepocíti finančne. Čiže protestuje sa peňaženkou, nie statusmi, heštegmi, či recenziami. Nekupujte DLC, makrotranzakcie a pod. sprostosti a to sa začnú diať veci...

Tejkr    Možná nad tím mohli přemýšlet, než nám vzali openiv :D a ne obráceně :DTejkrtejkr29269    19.6.2017 21:05 Tejkr

Možná nad tím mohli přemýšlet, než nám vzali openiv :D a ne obráceně :D

Cokovenecek   3x   Proč lhát a kecat nesmyslné PR řečičky a rovnou neříct, že to nabízí možnost se vyhnout koupi stupidních Shark Cards?Cokovenecekcokovenecek73104    19.6.2017 20:40 Cokovenecek

Proč lhát a kecat nesmyslné PR řečičky a rovnou neříct, že to nabízí možnost se vyhnout koupi stupidních Shark Cards?

Ondrej_V    OpenIV je kaput. Oni omezili single-player mody (jako Menyoo SP) , aby hráči nemohli spawnovat vozidla, která se později zpřístupňují pomocí Tunables. A některé velké modifikace byly závislé právě na zrušených modifikacích... Krok Take2 chápu, ale měli to zarazit před rokem nebo rovnou před dvěma a ne čekat. Zvlášť dost lidí má tolik peněz, že už nemusejí honit heisty a mise.Ondrej_Vondrej_v15018    19.6.2017 20:01 Ondrej_V

OpenIV je kaput. Oni omezili single-player mody (jako Menyoo SP) , aby hráči nemohli spawnovat vozidla, která se později zpřístupňují pomocí Tunables. A některé velké modifikace byly závislé právě na zrušených modifikacích... Krok Take2 chápu, ale měli to zarazit před rokem nebo rovnou před dvěma a ne čekat. Zvlášť dost lidí má tolik peněz, že už nemusejí honit heisty a mise.

fighter08    Ať se spojí s autorem OpenIV a vymyslí společně úpravy které nedovolí zasáhnout do Online a je to.fighter08fighter0815352    19.6.2017 19:23 fighter08

Ať se spojí s autorem OpenIV a vymyslí společně úpravy které nedovolí zasáhnout do Online a je to.

VaxMarkus   1x   PR kecy nic jiného, aby vypadali dobře. Tak když vidí, že komunita jejich hry roky živí mají být schopni oddělit SP a MP a lidi můžou v klidu fungovat.VaxMarkusvaxmarkus36226    19.6.2017 19:10 VaxMarkus

PR kecy nic jiného, aby vypadali dobře. Tak když vidí, že komunita jejich hry roky živí mají být schopni oddělit SP a MP a lidi můžou v klidu fungovat.

Neo113   1x   Môže byť zrejme máš pravdu mňa tiež to ONLINE nejako nezaujalo , oveľa viac ma bavilo kedysi SAMP. No každopádne modov bude škoda no nenarobíme nič treba čakať a dúfať že bude iný soft na úpravu a vkladanie modov aj ked to bude problematické + ak sa nato cela komunita resp modery nevy*eru. R* by sa malo určite viac venovat SP části spravit jedno velke DLC rozsiahlejšie atd. . nie len ONLINENeo113neo11333371    19.6.2017 18:34 Neo113

@ odpověď na komentář od skylines:Môže byť zrejme máš pravdu mňa tiež to ONLINE nejako nezaujalo , oveľa viac ma bavilo kedysi SAMP. No každopádne modov bude škoda no nenarobíme nič treba čakať a dúfať že bude iný soft na úpravu a vkladanie modov aj ked to bude problematické + ak sa nato cela komunita resp modery nevy*eru. R* by sa malo určite viac venovat SP části spravit jedno velke DLC rozsiahlejšie atd. . nie len ONLINE

skylines napsal:To nejde. To by ho někdo v první řadě musel hrát :D Oni si od tohohle slibují že to lidi natlačí do on-line protože bude SP chudý a nudný a že se začnou prodávat kartičky a taky to že se sníží počet cheaterů a lidi se jim vrátí a - začnou se prodávat kartičky. Ale nic z toho nebude. Lidé to nehrají ne proto že by jim vadili cheateři ale proto že je to shit. :D

skylines   2x   To nejde. To by ho někdo v první řadě musel hrát :D Oni si od tohohle slibují že to lidi natlačí do on-line protože bude SP chudý a nudný a že se začnou prodávat kartičky a taky to že se sníží počet cheaterů a lidi se jim vrátí a - začnou se prodávat kartičky. Ale nic z toho nebude. Lidé to nehrají ne proto že by jim vadili cheateři ale proto že je to shit. :Dskylinesskylines11568    19.6.2017 18:31 skylines

@ odpověď na komentář od Neo113:To nejde. To by ho někdo v první řadě musel hrát :D Oni si od tohohle slibují že to lidi natlačí do on-line protože bude SP chudý a nudný a že se začnou prodávat kartičky a taky to že se sníží počet cheaterů a lidi se jim vrátí a - začnou se prodávat kartičky. Ale nic z toho nebude. Lidé to nehrají ne proto že by jim vadili cheateři ale proto že je to shit. :D

Neo113 napsal:Jedine čo by zabralo ako protest je keby ludia vo velkom pestali hrať-podporovat OLINE potom by sa R* a T2 zbadali a zmenili stanovisko ale žial toto sa nestane keby im klesnu zrazu hromadne tržby atd...

patasde    Těm co hrajou jen online jsou nějaký mody u řitního otvoru.patasdepatasde17625    19.6.2017 17:54 patasde

@ odpověď na komentář od Neo113:Těm co hrajou jen online jsou nějaký mody u řitního otvoru.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Neo113 napsal:Jedine čo by zabralo ako protest je keby ludia vo velkom pestali hrať-podporovat OLINE potom by sa R* a T2 zbadali a zmenili stanovisko ale žial toto sa nestane keby im klesnu zrazu hromadne tržby atd...

Neo113    Jedine čo by zabralo ako protest je keby ludia vo velkom pestali hrať-podporovat OLINE potom by sa R* a T2 zbadali a zmenili stanovisko ale žial toto sa nestane keby im klesnu zrazu hromadne tržby atd...Neo113neo11333371    19.6.2017 17:44 Neo113

Jedine čo by zabralo ako protest je keby ludia vo velkom pestali hrať-podporovat OLINE potom by sa R* a T2 zbadali a zmenili stanovisko ale žial toto sa nestane keby im klesnu zrazu hromadne tržby atd...

Tejkr   3x   Takže je v pořádku vzít komunitě nástroje, jen proto, že tě to baví online? :D

Nepsal jsem, že hra je bez módů špatná, nebo že to hrajou lidi kvůli módům, ale značka GTA a GTA V je tady, protože si lidi zamilovali ten otevřenej svět, kde můžu kamkoliv a kde můžu dělat cokoliv. Díky módům to je možný. Díky módům tam můžu jezdit ve feldě :D

Co ste dělali, než vám Rockstar dali online? :D :D
Tejkrtejkr29269
    18.6.2017 17:21
Tejkr

@ odpověď na komentář od AlexikBoss:Takže je v pořádku vzít komunitě nástroje, jen proto, že tě to baví online? :D

Nepsal jsem, že hra je bez módů špatná, nebo že to hrajou lidi kvůli módům, ale značka GTA a GTA V je tady, protože si lidi zamilovali ten otevřenej svět, kde můžu kamkoliv a kde můžu dělat cokoliv. Díky módům to je možný. Díky módům tam můžu jezdit ve feldě :D

Co ste dělali, než vám Rockstar dali online? :D :D

AlexikBoss napsal:Nepotřebuji modovat hru která je zábavná i bez módů.

AlexikBoss   3x   Nepotřebuji modovat hru která je zábavná i bez módů.AlexikBossalexikboss56438    17.6.2017 23:36 AlexikBoss

Nepotřebuji modovat hru která je zábavná i bez módů.

AlexikBoss   1x   Tyhle vtipy miluju ! ! :DAlexikBossalexikboss56438    17.6.2017 23:35 AlexikBoss

@ odpověď na komentář od Tejkr:Tyhle vtipy miluju ! ! :D

Tejkr napsal:Možná by měli spíš nabídnout peněžní odměnu a pracovní pozici lidem, co dělají na OpenIV a těch předchozích co otvírali soubory :D

Nějak zapomněli, že to není GTA Online, proč je hra tak úspěšná, ale stovky, možná tisíce módů, které vznikli kvůli programům jako openIV a díky nimž hra ještě furt existuje... :D

Andrion    No to je bohužel dnes ale už naprostý standard, že PC hra nejde stoprocentně na první pokus a je jedno jestli je to R* nebo Ubisoft. . :DAndrionandrion12818    17.6.2017 14:40 Andrion

@ odpověď na komentář od Ondr4h:No to je bohužel dnes ale už naprostý standard, že PC hra nejde stoprocentně na první pokus a je jedno jestli je to R* nebo Ubisoft. . :D

Ondr4h napsal:Rockstar má nejhorší podporu jakou znám, není hra od nich co by fungovala na pc stoprocentně a na první pokus. PC verze zásadně vychází se zpožděním už kolikátý díl. Jediná věc a to mody co napravovala některé nesmysly zatrhnou. Tak mě laskavě neopočuj co jsou a co nejsou nesmysly, je to sebranka.

Lazy   1x   Urcite souhlasim a pokud je to oficialni cestou tim lip.Lazylazy34358    17.6.2017 13:11 Lazy

@ odpověď na komentář od shaak:Urcite souhlasim a pokud je to oficialni cestou tim lip.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

shaak napsal:Zrovna Saints Row IV musím vyzdvihnout za tu podporu módů. Ta hra dostala update a má už i svůj steam workshop. Takhle by to mělo vypadat... Už zbývá jen aby tam lidi přidávali víc kvalitních věcí.

shaak   1x   Zrovna Saints Row IV musím vyzdvihnout za tu podporu módů. Ta hra dostala update a má už i svůj steam workshop. Takhle by to mělo vypadat... Už zbývá jen aby tam lidi přidávali víc kvalitních věcí.shaakshaak13196    17.6.2017 13:05 shaak

@ odpověď na komentář od Lazy:Zrovna Saints Row IV musím vyzdvihnout za tu podporu módů. Ta hra dostala update a má už i svůj steam workshop. Takhle by to mělo vypadat... Už zbývá jen aby tam lidi přidávali víc kvalitních věcí.

Lazy napsal:WD ani moc ne :D ale Saints Row 3, 4 je super! :D
To co se deje na steamu je ostuda a klidne bych tipnul ze i lidi co mody nikdy nepouzili tam davaji spatne recenze jen proto, ze to delaji ostatni. Drtiva vetsina totiz koupi hru, hraje a tim to konci nejake mody je nezajimaju.

Lazy    WD ani moc ne :D ale Saints Row 3, 4 je super! :D
To co se deje na steamu je ostuda a klidne bych tipnul ze i lidi co mody nikdy nepouzili tam davaji spatne recenze jen proto, ze to delaji ostatni. Drtiva vetsina totiz koupi hru, hraje a tim to konci nejake mody je nezajimaju.
Lazylazy34358
    17.6.2017 09:07
Lazy

@ odpověď na komentář od Tejkr:WD ani moc ne :D ale Saints Row 3, 4 je super! :D
To co se deje na steamu je ostuda a klidne bych tipnul ze i lidi co mody nikdy nepouzili tam davaji spatne recenze jen proto, ze to delaji ostatni. Drtiva vetsina totiz koupi hru, hraje a tim to konci nejake mody je nezajimaju.

Tejkr napsal:Co si chceš zahrát místo toho? Watch Dogs? :D Nepopírám, že je to moje oblíbená open world a online je super... ale já osobně dycky vyhlížel cop módy :D což konzolisti neznají, tak na to ani nemají chuť :D
Ale jestli bylo GTA něco, tak hra o kterou se komunita starala a ohlas na steamu je důkazem, že to je důležitější, než golfový hřiště, update s novým autem a pěkná textura lesa :D

Ondr4h   2x   Rockstar má nejhorší podporu jakou znám, není hra od nich co by fungovala na pc stoprocentně a na první pokus. PC verze zásadně vychází se zpožděním už kolikátý díl. Jediná věc a to mody co napravovala některé nesmysly zatrhnou. Tak mě laskavě neopočuj co jsou a co nejsou nesmysly, je to sebranka.Ondr4hondr4h17156    17.6.2017 04:50 Ondr4h

@ odpověď na komentář od scobra:Rockstar má nejhorší podporu jakou znám, není hra od nich co by fungovala na pc stoprocentně a na první pokus. PC verze zásadně vychází se zpožděním už kolikátý díl. Jediná věc a to mody co napravovala některé nesmysly zatrhnou. Tak mě laskavě neopočuj co jsou a co nejsou nesmysly, je to sebranka.

scobra napsal:Rockstar vždycky nahlížel na lidi, kteří porušují licenční podmínky, jako na něco, co ze svých her potřebují dostat - k čemuž vždycky používal poměrně tvrdé prostředky. A je to tak správně. K zákazníkům, kteří hrajou podle jeho pravidel, se nikdy nijak špatně nechoval, tak tu neplácej nesmysly.

Tejkr    Co si chceš zahrát místo toho? Watch Dogs? :D Nepopírám, že je to moje oblíbená open world a online je super... ale já osobně dycky vyhlížel cop módy :D což konzolisti neznají, tak na to ani nemají chuť :D
Ale jestli bylo GTA něco, tak hra o kterou se komunita starala a ohlas na steamu je důkazem, že to je důležitější, než golfový hřiště, update s novým autem a pěkná textura lesa :D
Tejkrtejkr29269
    17.6.2017 01:40
Tejkr

@ odpověď na komentář od Lazy:Co si chceš zahrát místo toho? Watch Dogs? :D Nepopírám, že je to moje oblíbená open world a online je super... ale já osobně dycky vyhlížel cop módy :D což konzolisti neznají, tak na to ani nemají chuť :D
Ale jestli bylo GTA něco, tak hra o kterou se komunita starala a ohlas na steamu je důkazem, že to je důležitější, než golfový hřiště, update s novým autem a pěkná textura lesa :D

Lazy napsal:Jasne GTA V je uspesne diky modum :D na konzolich mody nemaji a jake maju prodeje.

shaak   4x   Až na to, že OpenIV žádné podmínky neporušovalo. Při nejlepším je to šedá zóna, všechno byl čistý reverse engineering a nepoužívali absolutně nic z původního kódu hry. Open IV sám o sobě nic neporušoval. Jeho autoři by soudní spor pravděpodobně vyhráli, ale nechtěli absolvovat zdlouhavé tahanice po soudech jen kvůli modu, když by z toho stejně jinak nic neměli.shaakshaak13196    16.6.2017 22:16 shaak

@ odpověď na komentář od scobra:Až na to, že OpenIV žádné podmínky neporušovalo. Při nejlepším je to šedá zóna, všechno byl čistý reverse engineering a nepoužívali absolutně nic z původního kódu hry. Open IV sám o sobě nic neporušoval. Jeho autoři by soudní spor pravděpodobně vyhráli, ale nechtěli absolvovat zdlouhavé tahanice po soudech jen kvůli modu, když by z toho stejně jinak nic neměli.

scobra napsal:Rockstar vždycky nahlížel na lidi, kteří porušují licenční podmínky, jako na něco, co ze svých her potřebují dostat - k čemuž vždycky používal poměrně tvrdé prostředky. A je to tak správně. K zákazníkům, kteří hrajou podle jeho pravidel, se nikdy nijak špatně nechoval, tak tu neplácej nesmysly.

scobra    Nezačali. Prostě by pracovali na jiných projektech a časem by GTA Online vypnuli. Do GTA V ostatně žádný oficiální online neměli a taky přežili.scobrascobra2949    16.6.2017 21:49 scobra

@ odpověď na komentář od shaak:Nezačali. Prostě by pracovali na jiných projektech a časem by GTA Online vypnuli. Do GTA V ostatně žádný oficiální online neměli a taky přežili.

shaak napsal:Tak a teď kdyby lidi místo negativních recenzí radši přestali kupovat Shark karty, tak by Take 2 s R* začali jinak poslouchat.

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ancestors Legacy – dojmy z hraní

Půl roku před vydáním vypadá tato real-time strategie pro PC a Xbox One více než nadějně!

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Star Wars: Battlefront 2 – The Last Jedi Season aneb krok správným směrem

Co všechno nabízí první várka bezplatného dodatečného obsahu pro Battlefront 2 a co se od vydání stihlo zlepšit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Escape Room – úniková hra

Průšvih. Máte 60 minut na vyřešení problému, jinak jste v loji. Uspějete, nebo skončíte v poli poražených?

 
 
 
The Surge: A Walk in the Park DLC

Zatím jediné příběhové DLC The Surge láká na výlet do zábavního parku. Zažijeme akční jízdu na horské dráze, na kterou dlouho nezapomeneme?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 

Battlerite

Recenze - 13.12.2017
 
Battlerite

Tak trochu jiná masivně multiplayerová hra. Uspěje v konkurenci League of Legends a Doty 2?

 
Přečíst celý článek»Autor: EddieCZ - Platforma: PC