Uživatel nepřihlášen
   

Z IO Interactive je nyní nezávislé studio

Pátek 16.6.2017 15:18 - Autor: Jan "Honzas4400" Kalný - Rubrika: Novinky Novinka

V rukou studia navíc zůstává i celá značka Hitmana.

Když se v poslední době mluvilo o dánském studiu IO Interactive, bylo to především kvůli tomu, že jim dával vydavatel Square Enix sbohem. A to proto, že se vydavatel snaží více zaměřit na klíčová studia a značky, mezi kterými zjevně nebylo ani IO Interactive, ani Hitman. Krátce na to se objevily nepodložené informace, že značka Hitman zůstane u IO Interactive, kteří zároveň hledají investory, aby mohli nadále přežít.

Po více než měsíci od původního oznámení tu konečně máme definitivní zprávu o tom, jak to všechno nakonec dopadlo. A dopadlo to díky bohu pozitivně. Na oficiálním blogu se výkonný ředitel studia, Hakan Abrak, vyjádřil o tom, co se nakonec stalo a jaká bude budoucnost studia.

„Během devatenácti let vám studio IO Interactive přineslo originální a zábavné hry; od Mini Ninjas a Freedom Fighters až po notorické kriminálníky Kane & Lynch a samozřejmě našeho oblíbeného Agenta 47 (Hitmana, pozn. redakce). S naší poslední hrou jsme nezměnili jenom Hitmana, ale také naše studio, které jsme posunuli do éry digitálních AAA her. Náš produkt byl v rámci herního průmyslu něčím novým a od novinářů, komunity a našich fanoušků se dočkal pozitivních ohlasů.

Mezi těmito zdmi je spousta příběhů o naději a snech. Nikdy jsme se nesnažili dělat očekávané či předvídatelné věci, místo toho jsme se snažili dělat to, co vypadalo originálně a reálně. Náš zápal a odhodlání nikdy nebyly větší, proto jsme se rozhodli, že teď není čas přestat, protože hodláme vyprávět mnohem víc vzrušujících a originálních příběhů.

Proto jsem rád, že mohu oficiálně oznámit, že se z IOI oficiálně stává nezávislé studio. Úspěšně jsme zakončili jednání se Square Enix a dohodli se na manažerském výkupu. Zároveň nám zůstanou všechna práva na značku Hitman.

Jde o důležitý moment pro IOI. Ode dneška máme plnou kontrolu nad tím, co uděláme s naším studiem a Hitmanem - hodláme formovat vlastní budoucnost a je to vážně vzrušující. Nyní jsme otevřeni příležitostem s budoucími spolupracovníky a partnery, abychom posílili naše studio a zajistili, že vytvoříme pro naší komunitu ty nejlepší hry.

Ze srdce bych rád poděkoval všem naším hráčům, komunitě, přátelům z medií a všem ostatním s vazbami na naše studio za vyjádření podpory, která jsme obdrželi v posledních několika týdnech. Také bych rád poděkoval Square Enix; byla to skvělá rodina, které jsme byli součástí, a jsem pyšný na to, čeho jsme v posledních osmi letech společně dosáhli. Studio IO Interactive začalo jako nezávislé studio a nyní se vracíme k naším kořenům s nesmírně zapáleným a talentovaným týmem.

Počítáme s další podporou všech našich hráčů; jednoduše tak, že se budou bavit vším, co jsme pro Hitmana dosud vydali - a chtěli bychom, aby si naši hru vyzkoušelo více lidí. Více detailů o našich plánech prozradíme v průběhu příštího týdne.

Děkuji."

Lépe to snad ani dopadnout nemohlo. Jiných a především lepších variant moc není.

Tisk
Hitman na PC, PS4, Xbox OneTrailery ke hře
Hitman na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman
Související novinky
 
Během vánočních svátků zdarma pařížská epizoda Hitmana

Během vánočních svátků zdarma pařížská epizoda Hitmana

Čtvrtek 14.12.2017 15:00 - Předčasný dárek od dánského studia IO Interactive, který si užijí i hráči s bezplatným prologem. Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One
Jakého úspěchu dosáhl epizodický Hitman?

Jakého úspěchu dosáhl epizodický Hitman?

Čtvrtek 9.11.2017 12:19 - IO Interactive se pochlubili počtem hráčů. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, Xbox One
GOTY edice Hitmana spatřila světlo světa, přišel čas na další díl

GOTY edice Hitmana spatřila světlo světa, přišel čas na další díl

Středa 8.11.2017 12:30 - V dalším dobrodružství Agenta 47 máme očekávat nové vzrušující funkce a nějaké prvky, které se v této sérii dosud neobjevily. Přečíst celý článek »

12 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Z IO Interactive je nyní nezávislé studio
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Playman    Bohužel ne @SeanDevline a je to škoda.Playmanplayman62    19.6.2017 19:52 Playman

Bohužel ne @SeanDevline a je to škoda.

SeanDevline    Dánové jsou držáci, ne jako naše studio TakeTwo Czech od Mafie II a dlc nic nevydali , nebo snad ano? ?SeanDevlineseandevline6128    19.6.2017 16:31 SeanDevline

Dánové jsou držáci, ne jako naše studio TakeTwo Czech od Mafie II a dlc nic nevydali , nebo snad ano? ?

midder   1x   Microsofte tady je tva sance ziskat dobry studio a i pekne znacky.middermidder8295    17.6.2017 18:37 midder

Microsofte tady je tva sance ziskat dobry studio a i pekne znacky.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

CzechNeverEnd    Sem rád, jak to dopadlo, bál sem se jinačího konce :thumbup: . Poslední hitman je parádní, těším se, s čím přijdou dál :-) .CzechNeverEndczechneverend21707    17.6.2017 12:08 CzechNeverEnd

Sem rád, jak to dopadlo, bál sem se jinačího konce :thumbup: . Poslední hitman je parádní, těším se, s čím přijdou dál :-) .

Corvus    Podle mého názoru udělali jen dobře!Corvuscorvus13394    16.6.2017 23:13 Corvus

Podle mého názoru udělali jen dobře!

Playman   1x   Snad tedy i tak časem vznikne nový díl. Hitman se jim celkem povedl a ani neměl nikterak tragické prodeje, takže o "zazdění" nemůže být ani řeč. Snad se jim podaří najít silného investora.

" Je to jako když šéf někoho propustí, protože už si nemůže dovolit ho zaměstnávat, ale snaží se mu pomoct najít další práci. " To je pravda, mohlo to dopadnout mnohem hůř...
Playmanplayman62
    16.6.2017 21:40
Playman

Snad tedy i tak časem vznikne nový díl. Hitman se jim celkem povedl a ani neměl nikterak tragické prodeje, takže o "zazdění" nemůže být ani řeč. Snad se jim podaří najít silného investora.

" Je to jako když šéf někoho propustí, protože už si nemůže dovolit ho zaměstnávat, ale snaží se mu pomoct najít další práci. " To je pravda, mohlo to dopadnout mnohem hůř...

Behavioralista    Do roka je po nich jak po žabě. Hitmana se jim podařilo dokanale zazdit a nemít v zádech silné Square Enix to budou mít velmi těžké.Behavioralistabehavioralista34565    16.6.2017 19:08 Behavioralista

Do roka je po nich jak po žabě. Hitmana se jim podařilo dokanale zazdit a nemít v zádech silné Square Enix to budou mít velmi těžké.

Malcolm   1x   jo máš pravduMalcolmmalcolm8346    16.6.2017 17:55 Malcolm

@ odpověď na komentář od Honzas4400:jo máš pravdu

Honzas4400 napsal:Možná. Na druhou stranu, pokud jim Hitman vážně nevydělal tolik, kolik předpokládali, tak není možná čemu divit. Zaprvé by to nebylo poprvý, co ve SE měli trochu přehnaný očekávání, a zadruhý za to může asi fakt, že spousta lidí odsoudila to epizodický vydávání dřív, než si to zkusili. Protože to mělo daleko od tý tragédie, co si pod tim lidi představovali. Takže pokud prostě neměli v plánu tu hru dál podporovat, snažit se IO a Hitmana prodat je to nejmenší zlo, co mohlo nastat. Kdyby si je nechali, další Hitman by asi nebyl, protože by do toho nedávali ty peníze. Takhle se zkrátka vzdali toho studia i značky, protože to nechtěli podporovat. Ale pořád se jich vzdali. Nezabili je, nezadusili je. A to je daleko lepší výsledek, než kterej potkal tunu jinejch značek a studií. Je to jako když šéf někoho propustí, protože už si nemůže dovolit ho zaměstnávat, ale snaží se mu pomoct najít další práci.

Honzas4400 člen redakce   9x   Možná. Na druhou stranu, pokud jim Hitman vážně nevydělal tolik, kolik předpokládali, tak není možná čemu divit. Zaprvé by to nebylo poprvý, co ve SE měli trochu přehnaný očekávání, a zadruhý za to může asi fakt, že spousta lidí odsoudila to epizodický vydávání dřív, než si to zkusili. Protože to mělo daleko od tý tragédie, co si pod tim lidi představovali. Takže pokud prostě neměli v plánu tu hru dál podporovat, snažit se IO a Hitmana prodat je to nejmenší zlo, co mohlo nastat. Kdyby si je nechali, další Hitman by asi nebyl, protože by do toho nedávali ty peníze. Takhle se zkrátka vzdali toho studia i značky, protože to nechtěli podporovat. Ale pořád se jich vzdali. Nezabili je, nezadusili je. A to je daleko lepší výsledek, než kterej potkal tunu jinejch značek a studií. Je to jako když šéf někoho propustí, protože už si nemůže dovolit ho zaměstnávat, ale snaží se mu pomoct najít další práci.Honzas4400honzas4400274    16.6.2017 16:40 Honzas4400

@ odpověď na komentář od Malcolm:Možná. Na druhou stranu, pokud jim Hitman vážně nevydělal tolik, kolik předpokládali, tak není možná čemu divit. Zaprvé by to nebylo poprvý, co ve SE měli trochu přehnaný očekávání, a zadruhý za to může asi fakt, že spousta lidí odsoudila to epizodický vydávání dřív, než si to zkusili. Protože to mělo daleko od tý tragédie, co si pod tim lidi představovali. Takže pokud prostě neměli v plánu tu hru dál podporovat, snažit se IO a Hitmana prodat je to nejmenší zlo, co mohlo nastat. Kdyby si je nechali, další Hitman by asi nebyl, protože by do toho nedávali ty peníze. Takhle se zkrátka vzdali toho studia i značky, protože to nechtěli podporovat. Ale pořád se jich vzdali. Nezabili je, nezadusili je. A to je daleko lepší výsledek, než kterej potkal tunu jinejch značek a studií. Je to jako když šéf někoho propustí, protože už si nemůže dovolit ho zaměstnávat, ale snaží se mu pomoct najít další práci.

Malcolm napsal:každopadně tak či tak jim stejně ukázali dveře. Osobně mi to ze strany Square Enixu přijde jako hloupost nechat plavat takové studio

Malcolm    každopadně tak či tak jim stejně ukázali dveře. Osobně mi to ze strany Square Enixu přijde jako hloupost nechat plavat takové studioMalcolmmalcolm8346    16.6.2017 16:19 Malcolm

@ odpověď na komentář od Honzas4400:každopadně tak či tak jim stejně ukázali dveře. Osobně mi to ze strany Square Enixu přijde jako hloupost nechat plavat takové studio

Honzas4400 napsal:To, že Square Enix nechá Hitmana a IO jít, se asi řešilo delší dobu než co o tom víme. Řek bych, že líp to asi dopadnou nemohlo. Zjevně neměli v plánu Hitmana podporovat a mohlo to dopadnout tak, že si nechaj značku a IO prodaj do nějakýho cirkusu, nebo je rovnou rozpustěj, přičemž by se na Hitmana tak akorát prášilo. Tak jako se dodnes práší na nespočet značek pod jinejma velkejma vydavatelama. Takže místo toho, aby IO ukázali dveře, tak se, podle všeho, aktivně snažili zajistit pro Hitmana a IO dobrou budoucnost, protože sami by jí prostě neposkytli. Ve Square Enix je zjevně zachovali z jejich pozice jak nejlíp mohli. I z pozice hráčů, protože takhle jsou Hitman i IO furt naživu.

Honzas4400 člen redakce   13x   To, že Square Enix nechá Hitmana a IO jít, se asi řešilo delší dobu než co o tom víme. Řek bych, že líp to asi dopadnou nemohlo. Zjevně neměli v plánu Hitmana podporovat a mohlo to dopadnout tak, že si nechaj značku a IO prodaj do nějakýho cirkusu, nebo je rovnou rozpustěj, přičemž by se na Hitmana tak akorát prášilo. Tak jako se dodnes práší na nespočet značek pod jinejma velkejma vydavatelama. Takže místo toho, aby IO ukázali dveře, tak se, podle všeho, aktivně snažili zajistit pro Hitmana a IO dobrou budoucnost, protože sami by jí prostě neposkytli. Ve Square Enix je zjevně zachovali z jejich pozice jak nejlíp mohli. I z pozice hráčů, protože takhle jsou Hitman i IO furt naživu.Honzas4400honzas4400274    16.6.2017 16:04 Honzas4400

@ odpověď na komentář od Malcolm:To, že Square Enix nechá Hitmana a IO jít, se asi řešilo delší dobu než co o tom víme. Řek bych, že líp to asi dopadnou nemohlo. Zjevně neměli v plánu Hitmana podporovat a mohlo to dopadnout tak, že si nechaj značku a IO prodaj do nějakýho cirkusu, nebo je rovnou rozpustěj, přičemž by se na Hitmana tak akorát prášilo. Tak jako se dodnes práší na nespočet značek pod jinejma velkejma vydavatelama. Takže místo toho, aby IO ukázali dveře, tak se, podle všeho, aktivně snažili zajistit pro Hitmana a IO dobrou budoucnost, protože sami by jí prostě neposkytli. Ve Square Enix je zjevně zachovali z jejich pozice jak nejlíp mohli. I z pozice hráčů, protože takhle jsou Hitman i IO furt naživu.

Malcolm napsal:zdá se mi to od Square Enixu jako kudla do zad jsem rád že studio nekončí

Geralt z Rivie   3x   Jo, jo, super, že to tak dopadlo. Jsem rád, že Hitman bude bez problému pokračovat. :)Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    16.6.2017 15:23 Geralt z Rivie

Jo, jo, super, že to tak dopadlo. Jsem rád, že Hitman bude bez problému pokračovat. :)

Malcolm   2x   zdá se mi to od Square Enixu jako kudla do zad jsem rád že studio nekončíMalcolmmalcolm8346    16.6.2017 15:22 Malcolm

zdá se mi to od Square Enixu jako kudla do zad jsem rád že studio nekončí

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ancestors Legacy – dojmy z hraní

Půl roku před vydáním vypadá tato real-time strategie pro PC a Xbox One více než nadějně!

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Star Wars: Battlefront 2 – The Last Jedi Season aneb krok správným směrem

Co všechno nabízí první várka bezplatného dodatečného obsahu pro Battlefront 2 a co se od vydání stihlo zlepšit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Escape Room – úniková hra

Průšvih. Máte 60 minut na vyřešení problému, jinak jste v loji. Uspějete, nebo skončíte v poli poražených?

 
 
 
The Surge: A Walk in the Park DLC

Zatím jediné příběhové DLC The Surge láká na výlet do zábavního parku. Zažijeme akční jízdu na horské dráze, na kterou dlouho nezapomeneme?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 

Battlerite

Recenze - 13.12.2017
 
Battlerite

Tak trochu jiná masivně multiplayerová hra. Uspěje v konkurenci League of Legends a Doty 2?

 
Přečíst celý článek»Autor: EddieCZ - Platforma: PC