Uživatel nepřihlášen
   

Kingdom Come: Deliverance v nových záběrech z hraní

Pátek 16.6.2017 15:30 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Podle všeho jde o vůbec první záběry z PS4 verze hry.

Na letošní E3 nechybí ani studio Warhorse se svým RPG Kingdom Come: Deliverance. Dosud jsme mohli vídat jen záběry z PC verze, díky YouTube kanálu PlayStation Access tu však máme video, které přinejmenším vypadá, že pochází z verze pro PlayStation 4.

Záběry bohužel takřka bez ustání doprovází mluvený komentář, takže ukazuje v první řadě vizuální aspekt hry. Konečně lze vidět v akci například aktuální podobu hlavního hrdiny Jindřicha (Henryho). Dále uvidíte různé lokace, rozhovory, cut-scény, přehled úkolů, souboje s holýma rukama i se zbraněmi a dokonce stolní hru. Video tak může posloužit jako dobrá ilustrace toho, jak v tuto chvíli Kingdom Come vypadá a jak se hraje.

Nedávno bylo oznámeno, že Kingdom Come: Deliverance vyjde 13. února 2018. V novince najdete i zatím poslední trailer, provizorní HW nároky PC verze a kolekci novějších screenshotů.

Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Průchod E3 demem Kingdom Come: Deliverance

Průchod E3 demem Kingdom Come: Deliverance

Pondělí 26.6.2017 11:58 - Co všechno ukazovali vývojáři z Warhorse Studios na E3? Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One
Kingdom Come: Deliverance vyjde 13. února 2018
 

Kingdom Come: Deliverance vyjde 13. února 2018

Pátek 9.6.2017 10:30 - Konkrétní datum vydání, které platí pro všechny regiony a platformy, doprovází nový trailer. Přečíst celý článek »

138 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Průlet prostředím Kingdom Come: Deliverance

Průlet prostředím Kingdom Come: Deliverance

Pátek 2.6.2017 11:38 - Krátký teaser, který ukazuje různé lokality ve hře, láká na velké oznámení. Přečíst celý článek »

30 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Kingdom Come: Deliverance v nových záběrech z hraní
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
fordzy    Doporučuji se podívat na tyto gameplaye, v jednom je i rozhovor s Tobim a ve druhém gameplay bez kecání.
odkaz ]
odkaz ]
fordzyfordzy2256
    20.6.2017 19:46
fordzy

Doporučuji se podívat na tyto gameplaye, v jednom je i rozhovor s Tobim a ve druhém gameplay bez kecání.
odkaz ]
odkaz ]Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Gerri   2x   Já nevim proč, ale Vávru mám rád. Asi je to tím, že vás dokáže vždycky tak nasrat.Gerrigerri20083    18.6.2017 20:37 Gerri

Já nevim proč, ale Vávru mám rád. Asi je to tím, že vás dokáže vždycky tak nasrat.

Lazy   1x   :) je to hold ceska hra, tak nekteri to budou branit zuby nehty a vzdy si neco najdou.Lazylazy34358    18.6.2017 16:03 Lazy

@ odpověď na komentář od Temgotin::) je to hold ceska hra, tak nekteri to budou branit zuby nehty a vzdy si neco najdou.

Temgotin napsal:Však v klidu, na tebe jsem nereagoval :D Reagoval jsem spíš na to, jak tady někteří tvrdí, že nebýt Vávry, tak nad tím jen slintáme.

Temgotin    Však v klidu, na tebe jsem nereagoval :D Reagoval jsem spíš na to, jak tady někteří tvrdí, že nebýt Vávry, tak nad tím jen slintáme.Temgotintemgotin9437    18.6.2017 16:01 Temgotin

@ odpověď na komentář od Lazy:Však v klidu, na tebe jsem nereagoval :D Reagoval jsem spíš na to, jak tady někteří tvrdí, že nebýt Vávry, tak nad tím jen slintáme.

Lazy napsal:Aby si me spatne nepochopil, to ze se mi Vavra sprotivil nema stim ze se me hra nelibi nic spolecneho :)

Lazy    Aby si me spatne nepochopil, to ze se mi Vavra sprotivil nema stim ze se me hra nelibi nic spolecneho :)Lazylazy34358    18.6.2017 15:52 Lazy

@ odpověď na komentář od Temgotin:Aby si me spatne nepochopil, to ze se mi Vavra sprotivil nema stim ze se me hra nelibi nic spolecneho :)

Temgotin napsal:Já sice Vávru taky moc nemusím, ale to není ten důvod, proč se mi hra příliš nelíbí. Přeci jen na tom pracují i lidi, kteří s jeho výroky nemají nic společného.

Problém je spíš v tom, že to zatím celkově furt nevypadá o moc líp než výtvory nadšenců, kteří si ve volném čase hrají s UE4 (nebo jiným enginem) a svá videa postují na Youtube. Animace a mimika jsou krkolomé a zasekávají se, postavy mají mrtvolný výraz, grafika se buguje a AI se chová neskutečně retardovaně, což je nejvíc vidět při té bitce v lese, kdy jedna postava normálně přistupovala k nepříteli s mečem stále zasunutým do jílce, v další části zase jiná odcházela z bitky jako nějaký herec, se kterým právě dotočili scénu a nepřátelský lukostřelec ignoroval vřevu vedle sebe a strnule mířil někam do stromů kam navíc vystřelil až poté, co na něj Henry po 20 vteřinách zaútočil. Silně pochybuji, že by to všechno stihli do začátku příštího roku opravit. Zatím to vypadá jako nějaké staré RPGčko, akorát oblečené do hezčího kabátku.

K tomu souboji - sám jsem ho nezkoušel, takže po gameplay stránce ho těžko posoudím. Souhlasím ale s tím, že je moc pomalý na to, aby působil realisticky a ve skutečném boji v minulosti by byl člověk do dvou sekund mrtvý. Podobně to bylo v minulosti i s lukostřelbou, o které pojednává toto zajímavé video [ odkaz ] Dokonce slavný Robin Hood byl oproti skutečným lukostřelcům zelenáč :D

Temgotin   3x   Já sice Vávru taky moc nemusím, ale to není ten důvod, proč se mi hra příliš nelíbí. Přeci jen na tom pracují i lidi, kteří s jeho výroky nemají nic společného.

Problém je spíš v tom, že to zatím celkově furt nevypadá o moc líp než výtvory nadšenců, kteří si ve volném čase hrají s UE4 (nebo jiným enginem) a svá videa postují na Youtube. Animace a mimika jsou krkolomé a zasekávají se, postavy mají mrtvolný výraz, grafika se buguje a AI se chová neskutečně retardovaně, což je nejvíc vidět při té bitce v lese, kdy jedna postava normálně přistupovala k nepříteli s mečem stále zasunutým do jílce, v další části zase jiná odcházela z bitky jako nějaký herec, se kterým právě dotočili scénu a nepřátelský lukostřelec ignoroval vřevu vedle sebe a strnule mířil někam do stromů kam navíc vystřelil až poté, co na něj Henry po 20 vteřinách zaútočil. Silně pochybuji, že by to všechno stihli do začátku příštího roku opravit. Zatím to vypadá jako nějaké staré RPGčko, akorát oblečené do hezčího kabátku.

K tomu souboji - sám jsem ho nezkoušel, takže po gameplay stránce ho těžko posoudím. Souhlasím ale s tím, že je moc pomalý na to, aby působil realisticky a ve skutečném boji v minulosti by byl člověk do dvou sekund mrtvý. Podobně to bylo v minulosti i s lukostřelbou, o které pojednává toto zajímavé video [ odkaz ] Dokonce slavný Robin Hood byl oproti skutečným lukostřelcům zelenáč :D
Temgotintemgotin9437
    18.6.2017 15:44
Temgotin

Já sice Vávru taky moc nemusím, ale to není ten důvod, proč se mi hra příliš nelíbí. Přeci jen na tom pracují i lidi, kteří s jeho výroky nemají nic společného.

Problém je spíš v tom, že to zatím celkově furt nevypadá o moc líp než výtvory nadšenců, kteří si ve volném čase hrají s UE4 (nebo jiným enginem) a svá videa postují na Youtube. Animace a mimika jsou krkolomé a zasekávají se, postavy mají mrtvolný výraz, grafika se buguje a AI se chová neskutečně retardovaně, což je nejvíc vidět při té bitce v lese, kdy jedna postava normálně přistupovala k nepříteli s mečem stále zasunutým do jílce, v další části zase jiná odcházela z bitky jako nějaký herec, se kterým právě dotočili scénu a nepřátelský lukostřelec ignoroval vřevu vedle sebe a strnule mířil někam do stromů kam navíc vystřelil až poté, co na něj Henry po 20 vteřinách zaútočil. Silně pochybuji, že by to všechno stihli do začátku příštího roku opravit. Zatím to vypadá jako nějaké staré RPGčko, akorát oblečené do hezčího kabátku.

K tomu souboji - sám jsem ho nezkoušel, takže po gameplay stránce ho těžko posoudím. Souhlasím ale s tím, že je moc pomalý na to, aby působil realisticky a ve skutečném boji v minulosti by byl člověk do dvou sekund mrtvý. Podobně to bylo v minulosti i s lukostřelbou, o které pojednává toto zajímavé video [ odkaz ] Dokonce slavný Robin Hood byl oproti skutečným lukostřelcům zelenáč :D

Lišák    Naopak, co se týče střetů, skutečnosti není jeho dílo pravděpodobně věrné. Sice souhlasím, že by měl kázat vodu a pít vodu, ale pro mě vypadají atraktivně a mohly by se zařadit k Dark Messiah, Mount and Blade či k již zmíněnému Gothicu v tomhle ohledu. Možný závan reálnosti v jiných oblastech bych nezatracoval, neboť např. v titulech od Quantic Dream si rovněž vychutnávám "všední chvíle". Já třeba dokážu většinou od sebe oddělit osobu autora a jeho dílo. Spisovatelé píšící milostné básně kolikrát nemuseli zacházet se svými dámami zrovna v rukavičkách, podobně herci ztvárňující Dušíny mohou být puppykickery. Přesto si výtvory s nimi spjaté lze užít. Jinak grafika působí místy zastarale, design je luxusní a dabing zatím nezáživný. Snad nás poctí svou přítomností i slečna atmosféra.Lišáklisak29188    18.6.2017 12:38 Lišák

@ odpověď na komentář od Lazy:Naopak, co se týče střetů, skutečnosti není jeho dílo pravděpodobně věrné. Sice souhlasím, že by měl kázat vodu a pít vodu, ale pro mě vypadají atraktivně a mohly by se zařadit k Dark Messiah, Mount and Blade či k již zmíněnému Gothicu v tomhle ohledu. Možný závan reálnosti v jiných oblastech bych nezatracoval, neboť např. v titulech od Quantic Dream si rovněž vychutnávám "všední chvíle". Já třeba dokážu většinou od sebe oddělit osobu autora a jeho dílo. Spisovatelé píšící milostné básně kolikrát nemuseli zacházet se svými dámami zrovna v rukavičkách, podobně herci ztvárňující Dušíny mohou být puppykickery. Přesto si výtvory s nimi spjaté lze užít. Jinak grafika působí místy zastarale, design je luxusní a dabing zatím nezáživný. Snad nás poctí svou přítomností i slečna atmosféra.Komentář byl autorem naposledy upraven 18.6.2017 13:02

Původní verze před úpravami:Naopak, co se týče střetů, skutečnosti není jeho dílo pravděpodobně věrné. Sice je "pravda", že by měl kázat vodu a pít vodu, ale pro mě vypadají atraktivně a mohly by se zařadit k Dark Messiah, Mount and Blade či k již zmíněnému Gothicu v tomhle ohledu. Možný závan reálnosti v jiných oblastech bych nezatracoval, neboť např. v titulech od Quantic Dream si rovněž vychutnávám "všední chvíle". Já třeba dokážu většinou od sebe oddělit osobu autora a jeho dílo - spisovatelé píšící milostné básně kolikrát nemuseli zacházet se svými dámámi zrovna v rukavičkách, stejně tak herci ztvárňující Dušíny mohou být puppykickery, přesto si dílo s nimi spjaté lze užít. Jinak grafika působí místy zastarale, design je luxusní a dabing zatím nezáživný.

Lazy napsal:Kingdom Come se me nelibi a misto aby to bylo zabavne sazi na realnost (dost otresne souboje, atd. . ) .
Jinak je u me Vavra sprominutim b*bec a muze si za to sam svymi vyroky (a to sem mu kdysi fandil) .
Pouze muj nazor.

Lazy   5x   Kingdom Come se me nelibi a misto aby to bylo zabavne sazi na realnost (dost otresne souboje, atd. . ) .
Jinak je u me Vavra sprominutim b*bec a muze si za to sam svymi vyroky (a to sem mu kdysi fandil) .
Pouze muj nazor.
Lazylazy34358
    18.6.2017 11:46
Lazy

@ odpověď na komentář od Gerri:Kingdom Come se me nelibi a misto aby to bylo zabavne sazi na realnost (dost otresne souboje, atd. . ) .
Jinak je u me Vavra sprominutim b*bec a muze si za to sam svymi vyroky (a to sem mu kdysi fandil) .
Pouze muj nazor.

Gerri napsal:Uvědomte si děti, že když Vávra zdrbe vaši oblíbenou hru, tak z pohledu tvůrce/hráče/profesionála. Má k tomu věcný poznámky, tak to tak berte, má specifickej styl. A pro cz herní scénu toho udělal jako málokdo. Tak co ten hejt na jeho hru? To mu jako oplácíte? To zas bude najednou čechů až ta hra výjde.

cernejstri1    Nejlepší je nezjišťovat žádný novinky informace až takhle se v tom hrabat třeba ja se nezajímám o žádného vávru . Kouknu se jen jak vypadá hra pohodnotim a řeknu jestli to chci hrát nebo ne a tečka .cernejstri1cernejstri158870    18.6.2017 11:39 cernejstri1

Nejlepší je nezjišťovat žádný novinky informace až takhle se v tom hrabat třeba ja se nezajímám o žádného vávru . Kouknu se jen jak vypadá hra pohodnotim a řeknu jestli to chci hrát nebo ne a tečka .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Gerri   6x   Uvědomte si děti, že když Vávra zdrbe vaši oblíbenou hru, tak z pohledu tvůrce/hráče/profesionála. Má k tomu věcný poznámky, tak to tak berte, má specifickej styl. A pro cz herní scénu toho udělal jako málokdo. Tak co ten hejt na jeho hru? To mu jako oplácíte? To zas bude najednou čechů až ta hra výjde.Gerrigerri20083    18.6.2017 11:32 Gerri

Uvědomte si děti, že když Vávra zdrbe vaši oblíbenou hru, tak z pohledu tvůrce/hráče/profesionála. Má k tomu věcný poznámky, tak to tak berte, má specifickej styl. A pro cz herní scénu toho udělal jako málokdo. Tak co ten hejt na jeho hru? To mu jako oplácíte? To zas bude najednou čechů až ta hra výjde.

cajteekanee   5x   Soubojovej systém náhodou vypadá dobře. Oproti třeba Skyrim, kde je na blízko hroznej. Tohle je úplně jiná liga.cajteekaneecajteekanee25741    18.6.2017 11:25 cajteekanee

Soubojovej systém náhodou vypadá dobře. Oproti třeba Skyrim, kde je na blízko hroznej. Tohle je úplně jiná liga.

Arvaer   4x   Jinak mně baví variabilita hry. Např. máš quest v hospodě v Horní Dolní , 5 minut před tím zabiješ hospodského, hospodu zavřou, lidi jdou do jiné vesnice (hospody) a máš po prdeli... Jinak , co se týče DanaV. ávry, napsal přece kdysi 100 důvodů , proč je Skyrim špatná hra, tak je snad na snadě držet se toho a já mu držím palce! ! !Arvaerarvaer12708    18.6.2017 00:26 Arvaer

Jinak mně baví variabilita hry. Např. máš quest v hospodě v Horní Dolní , 5 minut před tím zabiješ hospodského, hospodu zavřou, lidi jdou do jiné vesnice (hospody) a máš po prdeli... Jinak , co se týče DanaV. ávry, napsal přece kdysi 100 důvodů , proč je Skyrim špatná hra, tak je snad na snadě držet se toho a já mu držím palce! ! !

Rys18   3x   podla mna si za ten cesky/slovensky hejt moze sam Vavra :D na kazdu hru nadava a vacsinou po cesky takze tomu rozumieme len my :D potom ked pride s vlastnym skvostom tak sme kritickejsi :DRys18rys1812038    17.6.2017 23:55 Rys18

podla mna si za ten cesky/slovensky hejt moze sam Vavra :D na kazdu hru nadava a vacsinou po cesky takze tomu rozumieme len my :D potom ked pride s vlastnym skvostom tak sme kritickejsi :D

Mighty   1x   Dneska jsem dosel do vsi .
zacalo svitat. . obcani vylezli z chatrci, dali si polevku, misky pal vyskladali na sebe na stul a sli do prace. . jako .
. nice one
Mightymighty28812
    17.6.2017 23:49
Mighty

@ odpověď na komentář od Docik:Dneska jsem dosel do vsi .
zacalo svitat. . obcani vylezli z chatrci, dali si polevku, misky pal vyskladali na sebe na stul a sli do prace. . jako .
. nice oneKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Docik napsal:Hrozně se těším, v betě jsem odehrál 30 hodin. Mně se na té hře nejvíc líbí jak funguje - postavy vážně chodí do práce a chodí spát. Dokonce každý má svůj dům, v domě spižírnu. Nejkrásnější je situace kdy v questu po mně obchodník chce abych mu donesl asi 5 stažených králíků a pak že mi dá informaci kterou potřebuji a mně hrozně baví jít, vykrást mu všechny prachy, všechno jidlo, králíky mu dát, zbylé jídlo prodat, takže ve výsledku si ode mně koupí všechny své věci a v obchodě mu nezbyde ani koruna.
Tohle podle mně přidává tý hře takovej element co ostatníí hry nemají. Můžete otrávit jídlo které si vaří na peci když tam nikdo není.
Takže vzhledem k tomu jak je ta hra postavená, tak se fakt těším na to až tam budu řešit nějaké mise, protože to vypadá, že zde se opravdu daná věc dá udělat pokaždé jinak, stačí přijít v jinou dobu a NPC je jinde, atd.

Pisstol   6x   docela bídaPisstolpisstol30028    17.6.2017 22:00 Pisstol

docela bída

Corvus    A poslední příspěvek: jak už naznačil Krabbat, také mám pocit, že Warhorse tak úplně neumějí ty různé vychytávky a zajímavé věci prodat... Hlavně tu variabilitu... Nevím jak konkrétně se ta videa jmenují (jestli 100+1 trailery nebo tak nějak) , ale při tom, co jejich hra umí, by měli sestříhat podobně laděnou ukázku. Podle mě rozhodně je co ukazovat.Corvuscorvus13394    17.6.2017 19:33 Corvus

A poslední příspěvek: jak už naznačil Krabbat, také mám pocit, že Warhorse tak úplně neumějí ty různé vychytávky a zajímavé věci prodat... Hlavně tu variabilitu... Nevím jak konkrétně se ta videa jmenují (jestli 100+1 trailery nebo tak nějak) , ale při tom, co jejich hra umí, by měli sestříhat podobně laděnou ukázku. Podle mě rozhodně je co ukazovat.

Corvus   1x   Abych to nějak uzavřel: neočekávám klasické RPG. Neočekávám nic, co jsem doposud hrál. Možná je to trochu moc troufalé, ale tak nějak zatím nemám důvod Warhorse nevěřit. Hra mi už v betě připadala poměrně dost komplexní a když vidím, co všechno je a není v plánu (viz právě třeba nové video) a kolik možností mi vývojáři dávají, tak se nemohu ubránit očekávání. V ideálním případě bych rád dostal v ideálním poměru exploraci (průzkum prostředí a brouzdání přírodou to je moje) / příběh (čili rozhovory) / adventurní část (vyšetřování, pátrání, zajímavé úkoly) / souboje (spíše taktické než-li klasickou řachandu) / crafting (rozumně řešený a hlavně smysluplný) . Hodně také doufám ve variabilitu plnění misí = stealth přístup či zcela vyje*at s nepřítelem :-D Docela živě si dovedu představit jak si v krčmě počkám na setmění a následně banditům v lese ukradnu třeba meče a pak se na ně těsně před svítáním s nějakým spřáteleným NPCčkem vrhnu apod.Corvuscorvus13394    17.6.2017 19:30 Corvus

Abych to nějak uzavřel: neočekávám klasické RPG. Neočekávám nic, co jsem doposud hrál. Možná je to trochu moc troufalé, ale tak nějak zatím nemám důvod Warhorse nevěřit. Hra mi už v betě připadala poměrně dost komplexní a když vidím, co všechno je a není v plánu (viz právě třeba nové video) a kolik možností mi vývojáři dávají, tak se nemohu ubránit očekávání. V ideálním případě bych rád dostal v ideálním poměru exploraci (průzkum prostředí a brouzdání přírodou to je moje) / příběh (čili rozhovory) / adventurní část (vyšetřování, pátrání, zajímavé úkoly) / souboje (spíše taktické než-li klasickou řachandu) / crafting (rozumně řešený a hlavně smysluplný) . Hodně také doufám ve variabilitu plnění misí = stealth přístup či zcela vyje*at s nepřítelem :-D Docela živě si dovedu představit jak si v krčmě počkám na setmění a následně banditům v lese ukradnu třeba meče a pak se na ně těsně před svítáním s nějakým spřáteleným NPCčkem vrhnu apod.

Corvus   2x   Jo, Gothic! Přesně z těchto důvodů se těším na podzim a na Elex od piraní. Je to sice graficky za zenitem (i když ty lesnaté oblasti jsou pořád celkem hezké) . Gothic jednička měla neskutečnou sílu. Ve své době to bylo jediné RPG, které skutečně docela uvěřitelným stylem dokázalo zobrazit život NPC. Pochopitelně nešlo o žádnou super AI, všechno to byl prostě jeden skript vedle druhého, ale tím, že člověk oblastmi probíhal a měl neustále co dělat, tak nám to připadalo neskutečně živé. Nezapomenu na okamžik, kdy spodina v hradním příkopu (kolem starého tábora) ráno vstala a začaly se dít věci :-) Kuchař vybalil vařečku a sháněl žravé štěnice na ragů, otrhaný pobuda vylezl z chýše stlučené z pár prken, šel se omýt do kaluže, vytáhnul pánvičku a smažil si krysokrtí maso na ohýnku... Jiný přitloukal prkna na skrovný příbytek, další nadával, že mu probíhám barákem :-D Tuhle se hulila bahenní tráva, jinde se hrálo při večerním ohýnku na loutnu... Mud prudil všechny kolem... To byly časy!

Pochopitelně by všechno ztratilo na lesku, kdyby si člověk dal pauzu od plnění skvěle navržených úkolů a jeden ten cyklus libovolného NPCčka sledoval (podobné pokusy dělám rád do dnes) . To už taková zábava není. Prostě dělají denně to samé a není to (podle mého názoru) o nic složitějšího než když se NPCčkům do zdroje zakreslí síť waypointů, kudy mají třeba chodit. To není otázka AI. Holt si ale někdo musí dát tu práci, že postavy nemají pouze chodit (Mafie 1, 2, 3) , ale něco prostě dělat a večer zalézt do příslušné chaloupky a hnípat. Pokud se nepletu, tak ale Vávra a spol. mají mnohem, mnohem komplexnější a robustnější systém chování NPC a snaží se podchytit různé chování hráčů. To se mi na tom ohromně líbí. Podobně jak to napsal Docik: rád se pokouším o netradiční přístup a vyloženě mě dostane, když vidím, že vývojáři situaci podchytili :-) Není nad to někoho obrat a pak mu vše ještě úspěšně prodat. Problém je, že čím je hra komplexnější, tím snadnější ji bývá rozbít. Například u doslova megalomanského Divinity: Original Sin (a dvojka je v betě ještě 100x robustnější) se mi to docela daří... Díky mnoha různým schopnostem jako například teleportace a telekineze.

No, prostě se strašně těším.
Corvuscorvus13394
    17.6.2017 19:20
Corvus

@ odpověď na komentář od fordzy:Jo, Gothic! Přesně z těchto důvodů se těším na podzim a na Elex od piraní. Je to sice graficky za zenitem (i když ty lesnaté oblasti jsou pořád celkem hezké) . Gothic jednička měla neskutečnou sílu. Ve své době to bylo jediné RPG, které skutečně docela uvěřitelným stylem dokázalo zobrazit život NPC. Pochopitelně nešlo o žádnou super AI, všechno to byl prostě jeden skript vedle druhého, ale tím, že člověk oblastmi probíhal a měl neustále co dělat, tak nám to připadalo neskutečně živé. Nezapomenu na okamžik, kdy spodina v hradním příkopu (kolem starého tábora) ráno vstala a začaly se dít věci :-) Kuchař vybalil vařečku a sháněl žravé štěnice na ragů, otrhaný pobuda vylezl z chýše stlučené z pár prken, šel se omýt do kaluže, vytáhnul pánvičku a smažil si krysokrtí maso na ohýnku... Jiný přitloukal prkna na skrovný příbytek, další nadával, že mu probíhám barákem :-D Tuhle se hulila bahenní tráva, jinde se hrálo při večerním ohýnku na loutnu... Mud prudil všechny kolem... To byly časy!

Pochopitelně by všechno ztratilo na lesku, kdyby si člověk dal pauzu od plnění skvěle navržených úkolů a jeden ten cyklus libovolného NPCčka sledoval (podobné pokusy dělám rád do dnes) . To už taková zábava není. Prostě dělají denně to samé a není to (podle mého názoru) o nic složitějšího než když se NPCčkům do zdroje zakreslí síť waypointů, kudy mají třeba chodit. To není otázka AI. Holt si ale někdo musí dát tu práci, že postavy nemají pouze chodit (Mafie 1, 2, 3) , ale něco prostě dělat a večer zalézt do příslušné chaloupky a hnípat. Pokud se nepletu, tak ale Vávra a spol. mají mnohem, mnohem komplexnější a robustnější systém chování NPC a snaží se podchytit různé chování hráčů. To se mi na tom ohromně líbí. Podobně jak to napsal Docik: rád se pokouším o netradiční přístup a vyloženě mě dostane, když vidím, že vývojáři situaci podchytili :-) Není nad to někoho obrat a pak mu vše ještě úspěšně prodat. Problém je, že čím je hra komplexnější, tím snadnější ji bývá rozbít. Například u doslova megalomanského Divinity: Original Sin (a dvojka je v betě ještě 100x robustnější) se mi to docela daří... Díky mnoha různým schopnostem jako například teleportace a telekineze.

No, prostě se strašně těším.Komentář byl autorem naposledy upraven 17.6.2017 19:34

Původní verze před úpravami:Jo, Gothic! Přesně z těchto důvodů se těším na podzim a na Elex od piraní. Je to sice graficky za zenitem (i když ty lesnaté oblasti jsou pořád celkem hezké) . Gothic jednička měla neskutečnou sílu. Ve své době to bylo jediné RPG, které skutečně docela uvěřitelným stylem dokázalo zobrazit život NPC. Pochopitelně nešlo o žádnou super AI, všechno to byl prostě jeden skript vedle druhého, ale tím, že člověk oblastmi probíhal a měl neustále co dělat, tak nám to připadalo neskutečně živé. Nezapomenu na okamžik, kdy spodina v hradním příkopu (kolem starého tábora) ráno vstala a začaly se dít věci :-) Kuchař vybalil vařečku a sháněl žravé štěnice na ragů, otrhaný pobuda vylezl z chýše stlučené z pár prken, šel se omýt do kaluže, vytáhnul pánvičku a smažil si krysí maso na ohýnku... Jiný přitloukal prkna na skrovný příbytek, další nadával, že mu probíhám barákem :-D Tuhle se hulila bahenní tráva, jinde se hrálo při večerním ohýnku na loutnu... Mud prudil všechny kolem... To byly časy!

Pochopitelně by všechno ztratilo na lesku, kdyby si člověk dal pauzu od plnění skvěle navržených úkolů a jeden ten cyklus libovolného NPCčka sledoval (podobné pokusy dělám rád do dnes) . To už taková zábava není. Prostě dělají denně to samé a není to (podle mého názoru) o nic složitějšího než když se NPCčkům do zdroje zakreslí síť waypointů, kudy mají třeba chodit. To není otázka AI. Holt si ale někdo musí dát tu práci, že postavy nemají pouze chodit (Mafie 1, 2, 3) , ale něco prostě dělat a večer zalézt do příslušné chaloupky a hnípat. Pokud se nepletu, tak ale Vávra a spol. mají mnohem, mnohem komplexnější a robustnější systém chování NPC a snaží se podchytit různé chování hráčů. To se mi na tom ohromně líbí. Podobně jak to napsal Docik: rád se pokouším o netradiční přístup a vyloženě mě dostane, když vidím, že vývojáři situaci podchytili :-) Není nad to někoho obrat a pak mu vše ještě úspěšně prodat. Problém je, že čím je hra komplexnější, tím snadnější ji bývá rozbít. Například u doslova megalomanského Divinity: Original Sin (a dvojka je v betě ještě 100x robustnější) se mi to docela daří... Díky mnoha různým schopnostem jako například teleportace a telekineze.

No, prostě se strašně těším.

fordzy napsal:Denni cyklus mel uz prvni Gothic, ktery preskocil dobu a jen malo her se vyrovna jeho komplexnosti. Stejne tak Zaklinac mel dobry cyklus u ktereho i NPC reagovali na dest a snazili se schovat pod strechu nebo strom, ale vyvojari si praci dost usnadnili tim, ze hrac nemuze ublizit NPC a NPC nereaguji na kradez. Morrowind mel taktez denni cyklus. To neni nic moc noveho, ale Kingdom Come jde o neco dal a k tomu co bylo videne ve Skyrimu pridava dalsi detaili, jako to ze NPC muzou umrit hlady a spousta dalsiho. Jeden redaktor ktery hral KC na E3 popisoval, ze prastil ciziho kone a z baraku vybehnul typek a zavolal straze, straze pribehli a hrace zabili.

Co se tyce soubojaku. Tak z videi nemusi pusobit dobre, ale je velky rozdil na nej jen koukat nebo si ho prozit. Podle lidi co hrali hru na E3. Tak se vesmes shoduji, ze je soubojak velmi zabavny, tezky, uplne jiny od vsech ostatnich, kladouci duraz vice na taktiku a presne nacasovani, nez-li na hrubou silu a je nutne se ho poradne naucit ovladat. Je vice zamereny na styl 1vs1, ale z moznosti rychleho prepnuti zamereni mezi neprateli. Od zacatku je propagovany jako Dark Souls style, ktery nebude moc vyhovovat hracum zvyklim na casual soubojak ve Skyrimu.

Lišák    Jo, souboje jeden na jednoho pěších oddílů prý trvaly obvykle jen pár sekund - resp. buď smrtící výpad na první dobrou, nebo naopak slabšího rázu, následovaný hned soupeřovým konečným odvetným seknutím aj.Lišáklisak29188    17.6.2017 15:37 Lišák

@ odpověď na komentář od Krabatt:Jo, souboje jeden na jednoho pěších oddílů prý trvaly obvykle jen pár sekund - resp. buď smrtící výpad na první dobrou, nebo naopak slabšího rázu, následovaný hned soupeřovým konečným odvetným seknutím aj.

Krabatt napsal:Víš, co je možná problém? Že to ti lidi, co natáčí videa, neumí hrát. Anebo je hra nutí hrát strašně opatrným způsobem, kdy pořád ustupují a čekají na ten správný okamžik. Jinak pokud se trochu zajímáš o historii, pak možná víš, že rytíři ve středověku byli dost nabušení. O Karlu IV. se říkalo, a jeho kostra to potvrzuje, že to byl doslova těžký atlet. Tzn. tehdejší rytíři opravdu něco vydrželi a měli neskutečnou fyzičku. To nemůžeš srovnávat s partou dnešních nadšenců, kteří se občas sejdou po práci a hrají si na středověk. :-)

Ad přezdívka - do obojího ses trefil, ale Krabathor je už pro mě dávná historie. ;-)

Krabatt   1x   Víš, co je možná problém? Že to ti lidi, co natáčí videa, neumí hrát. Anebo je hra nutí hrát strašně opatrným způsobem, kdy pořád ustupují a čekají na ten správný okamžik. Jinak pokud se trochu zajímáš o historii, pak možná víš, že rytíři ve středověku byli dost nabušení. O Karlu IV. se říkalo, a jeho kostra to potvrzuje, že to byl doslova těžký atlet. Tzn. tehdejší rytíři opravdu něco vydrželi a měli neskutečnou fyzičku. To nemůžeš srovnávat s partou dnešních nadšenců, kteří se občas sejdou po práci a hrají si na středověk. :-)

Ad přezdívka - do obojího ses trefil, ale Krabathor je už pro mě dávná historie. ;-)
Krabattkrabatt52435
    17.6.2017 14:38
Krabatt

@ odpověď na komentář od Corvus:Víš, co je možná problém? Že to ti lidi, co natáčí videa, neumí hrát. Anebo je hra nutí hrát strašně opatrným způsobem, kdy pořád ustupují a čekají na ten správný okamžik. Jinak pokud se trochu zajímáš o historii, pak možná víš, že rytíři ve středověku byli dost nabušení. O Karlu IV. se říkalo, a jeho kostra to potvrzuje, že to byl doslova těžký atlet. Tzn. tehdejší rytíři opravdu něco vydrželi a měli neskutečnou fyzičku. To nemůžeš srovnávat s partou dnešních nadšenců, kteří se občas sejdou po práci a hrají si na středověk. :-)

Ad přezdívka - do obojího ses trefil, ale Krabathor je už pro mě dávná historie. ;-)

Corvus napsal::-) Děkuji za tip, také pro tebe jeden mám: zajeď se podívat na nějakou akci, kde lidé podobným způsobem života tráví své dovolené = žijí třeba měsíc ve vybudovaném sídlišti, vaří, tvoří, bojují, pořádají turnaje. Viděl jsem tři zadky podobných akcí (středověcí rytíři dobývající pevnost / středověcí rytíři bojující mezi sebou / rytíři vs vikingové) a ani jednou jsem si nevšimnul, že by se borci dokázali s přetékající staminou pohybovat akčně více jak 5 minut. Ženy jim na okraji bojiště podávali pití, ošetřovali a borci se z jednoho velkého chumlu vždy nakonec separovali na půtky jeden vs jeden a oťukávali se. Nejsem historik. Jen fanoušek. Nicméně bych se spíš přiklonil k tomu, že to žádná akční řež (s důrazem na slovo akční/hektická) nebyla. Raději budu kroužit a oťukávat se, což mi přijde v historické hře 100x přirozenější. Btw. můj názor, žádný flame, prosím.

PS: Jak jsem uvedl už mnohokrát (i níže docela obsáhle) . Nejsem žádný tzv. fanboy (jak je teď moderní plácat) , co se mi nelíbí, to slušně kritizuji. Ale rozhodně ta hra je zajímavá a přináší řadu netradičních věcí. Otázka je zda to budou brát hráči pozitivně. Já jsem toho názoru, že ne. A jak jsem uvedl, bude strašně důležité jakou optikou se ke hře bude přistupovat. Pokud člověk hledá klasické rpg, tak nebude nikdy spokojen.

PPS: Super přezdívka. Jsi fanoušek Krabathor nebo animovaného filmu?

Docik   1x   no nějaky souboje jsem v bete zkousel a ja se snazim toho co nejvic pokillovat lukem, kdyz dojde na boj s mecem tak obzvlast proti presile neni ostuda utect :D

Coolumbus - nevim no, je to srovnavani jablek a hrusek, proste Kingdome come mazlili AI hodne dlouho a rekl bych ze to je na ni to nejunikatnejsi, tak jak to maji oni to nikdo nema a skyrim uz vubec ne. A tim nechci urazet Skyrim, jen proste tady to chovani tech NPC je nejvic prirozeny a delaji co bys nejvic ocekaval i v realu...
Ale finalni vize jak si to predstavuji je jeste dal to jo, doufam ze se doziji a budu hrat hry kde bude AI jak v tom filmu Her - ze si budu s NPCkem normalne povidat a on mi bude odpovidat a bude se chovat skutecne jak clovek. To pak bude mazec.
Docikdocik4372
    17.6.2017 14:17
Docik

@ odpověď na komentář od fordzy:no nějaky souboje jsem v bete zkousel a ja se snazim toho co nejvic pokillovat lukem, kdyz dojde na boj s mecem tak obzvlast proti presile neni ostuda utect :D

Coolumbus - nevim no, je to srovnavani jablek a hrusek, proste Kingdome come mazlili AI hodne dlouho a rekl bych ze to je na ni to nejunikatnejsi, tak jak to maji oni to nikdo nema a skyrim uz vubec ne. A tim nechci urazet Skyrim, jen proste tady to chovani tech NPC je nejvic prirozeny a delaji co bys nejvic ocekaval i v realu...
Ale finalni vize jak si to predstavuji je jeste dal to jo, doufam ze se doziji a budu hrat hry kde bude AI jak v tom filmu Her - ze si budu s NPCkem normalne povidat a on mi bude odpovidat a bude se chovat skutecne jak clovek. To pak bude mazec.

fordzy napsal:Denni cyklus mel uz prvni Gothic, ktery preskocil dobu a jen malo her se vyrovna jeho komplexnosti. Stejne tak Zaklinac mel dobry cyklus u ktereho i NPC reagovali na dest a snazili se schovat pod strechu nebo strom, ale vyvojari si praci dost usnadnili tim, ze hrac nemuze ublizit NPC a NPC nereaguji na kradez. Morrowind mel taktez denni cyklus. To neni nic moc noveho, ale Kingdom Come jde o neco dal a k tomu co bylo videne ve Skyrimu pridava dalsi detaili, jako to ze NPC muzou umrit hlady a spousta dalsiho. Jeden redaktor ktery hral KC na E3 popisoval, ze prastil ciziho kone a z baraku vybehnul typek a zavolal straze, straze pribehli a hrace zabili.

Co se tyce soubojaku. Tak z videi nemusi pusobit dobre, ale je velky rozdil na nej jen koukat nebo si ho prozit. Podle lidi co hrali hru na E3. Tak se vesmes shoduji, ze je soubojak velmi zabavny, tezky, uplne jiny od vsech ostatnich, kladouci duraz vice na taktiku a presne nacasovani, nez-li na hrubou silu a je nutne se ho poradne naucit ovladat. Je vice zamereny na styl 1vs1, ale z moznosti rychleho prepnuti zamereni mezi neprateli. Od zacatku je propagovany jako Dark Souls style, ktery nebude moc vyhovovat hracum zvyklim na casual soubojak ve Skyrimu.

Coolumbus    Myslel jsem třeba takový Skyrim.Coolumbuscoolumbus72962    17.6.2017 14:03 Coolumbus

@ odpověď na komentář od Docik:Myslel jsem třeba takový Skyrim.

Docik napsal:neměl? :D hele hrál jsem docela dost her, ale ne všechny takže je možný, že už to někdo měl - ale ta jejich AI podle mně nikde nebyla. Jediná hra kde NPC léčitelky jde někoho vyléčit a fakt ji vidíš jak tam jde místo toho aby se tam teleportovala. Navíc že NPC chodí do práce tvrdí každý, ale ve skutečnosti to jsou jenom generická npc jako v GTA co prostě jen chodí po ulcii a sedí v kavárnách, ale kdyby si nějakou sledoval tak bude stejně jen chodit a sedět, nikam nezaleze, nebude okopávat zahradu, nepůjde spát :D

fordzy   1x   Denni cyklus mel uz prvni Gothic, ktery preskocil dobu a jen malo her se vyrovna jeho komplexnosti. Stejne tak Zaklinac mel dobry cyklus u ktereho i NPC reagovali na dest a snazili se schovat pod strechu nebo strom, ale vyvojari si praci dost usnadnili tim, ze hrac nemuze ublizit NPC a NPC nereaguji na kradez. Morrowind mel taktez denni cyklus. To neni nic moc noveho, ale Kingdom Come jde o neco dal a k tomu co bylo videne ve Skyrimu pridava dalsi detaili, jako to ze NPC muzou umrit hlady a spousta dalsiho. Jeden redaktor ktery hral KC na E3 popisoval, ze prastil ciziho kone a z baraku vybehnul typek a zavolal straze, straze pribehli a hrace zabili.

Co se tyce soubojaku. Tak z videi nemusi pusobit dobre, ale je velky rozdil na nej jen koukat nebo si ho prozit. Podle lidi co hrali hru na E3. Tak se vesmes shoduji, ze je soubojak velmi zabavny, tezky, uplne jiny od vsech ostatnich, kladouci duraz vice na taktiku a presne nacasovani, nez-li na hrubou silu a je nutne se ho poradne naucit ovladat. Je vice zamereny na styl 1vs1, ale z moznosti rychleho prepnuti zamereni mezi neprateli. Od zacatku je propagovany jako Dark Souls style, ktery nebude moc vyhovovat hracum zvyklim na casual soubojak ve Skyrimu.
fordzyfordzy2256
    17.6.2017 13:46
fordzy

@ odpověď na komentář od Docik:Denni cyklus mel uz prvni Gothic, ktery preskocil dobu a jen malo her se vyrovna jeho komplexnosti. Stejne tak Zaklinac mel dobry cyklus u ktereho i NPC reagovali na dest a snazili se schovat pod strechu nebo strom, ale vyvojari si praci dost usnadnili tim, ze hrac nemuze ublizit NPC a NPC nereaguji na kradez. Morrowind mel taktez denni cyklus. To neni nic moc noveho, ale Kingdom Come jde o neco dal a k tomu co bylo videne ve Skyrimu pridava dalsi detaili, jako to ze NPC muzou umrit hlady a spousta dalsiho. Jeden redaktor ktery hral KC na E3 popisoval, ze prastil ciziho kone a z baraku vybehnul typek a zavolal straze, straze pribehli a hrace zabili.

Co se tyce soubojaku. Tak z videi nemusi pusobit dobre, ale je velky rozdil na nej jen koukat nebo si ho prozit. Podle lidi co hrali hru na E3. Tak se vesmes shoduji, ze je soubojak velmi zabavny, tezky, uplne jiny od vsech ostatnich, kladouci duraz vice na taktiku a presne nacasovani, nez-li na hrubou silu a je nutne se ho poradne naucit ovladat. Je vice zamereny na styl 1vs1, ale z moznosti rychleho prepnuti zamereni mezi neprateli. Od zacatku je propagovany jako Dark Souls style, ktery nebude moc vyhovovat hracum zvyklim na casual soubojak ve Skyrimu.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Docik napsal:Gohtica jsem nehrál, ale v zaklínačovi ty NPC byly taky fůrt na jednom místě, možná dělali nějakou práci, ale nechodili spát a ráno zas nevstávali do práce, nedělali si snídani oběd večeři. Tady má ta postava fakt cyklus, že tohle vše udělá. A dělá to AI, nemá to předscriptované že by každou NPC programovali zvlášť. Pokud vím teda, hádat se o tom nebudu

dadakk   1x   Vůbec, ale vůbec mě tato hra neoslovila...dadakkdadakk10406    17.6.2017 13:28 dadakk

Vůbec, ale vůbec mě tato hra neoslovila...

Neznamy    Souhlasím s tebou! Byl bych radši, kdyby to mělo takový zábavný combat systém jako v tom videu který si postnul. Nebo podobný combat systém jako má Mount and Blade. V Kingdom Come je slow motion efekt (proč? ) a navíc postava hráče je přímo zaměřená na AI, jako kdyby měla ta postava nějaký divný auto-focus. Upřímně hra vypadá úžasně a zřejmě si jí zahraju, ale Mount and Blade, Mordhau, Chivalry apod. mají zábavnější a volnější bojový systém. Kingdom Come se snaží s bojovým systémem přiblížit realitě takovým způsobem, že to pomalu přestává být zábavné (IMO) . . je to takové nemotorné (clunky) .Neznamyneznamy29140    17.6.2017 13:27 Neznamy

@ odpověď na komentář od Filuto:Souhlasím s tebou! Byl bych radši, kdyby to mělo takový zábavný combat systém jako v tom videu který si postnul. Nebo podobný combat systém jako má Mount and Blade. V Kingdom Come je slow motion efekt (proč? ) a navíc postava hráče je přímo zaměřená na AI, jako kdyby měla ta postava nějaký divný auto-focus. Upřímně hra vypadá úžasně a zřejmě si jí zahraju, ale Mount and Blade, Mordhau, Chivalry apod. mají zábavnější a volnější bojový systém. Kingdom Come se snaží s bojovým systémem přiblížit realitě takovým způsobem, že to pomalu přestává být zábavné (IMO) . . je to takové nemotorné (clunky) .

Filuto napsal:takhle ma vypadat combat v takovyhle hre: [ odkaz ] . Neni to sice realisticky jak se snazej v KCD ale je to hra a ma to bejt predevsim zabavny, plynuly, mit to nejakou hloubku a bejt rychly jak kdyz lidi sekaj a ne jako by se tema mecema hladili.

AviaRa    Nevím, jak ve Witcher 3, kde jsem to moc AI nesledoval (protože velký open world) , ale hlavně v prvním díle AI chodí spát, vstane, jde do práce, sedí a jí... Ano, asi to nebude tak propracované jako v Kingdom, přeci jen je to starší o pár let, ale tyhle "základní" cykly tam jsou.AviaRaaviara31171    17.6.2017 13:12 AviaRa

@ odpověď na komentář od Docik:Nevím, jak ve Witcher 3, kde jsem to moc AI nesledoval (protože velký open world) , ale hlavně v prvním díle AI chodí spát, vstane, jde do práce, sedí a jí... Ano, asi to nebude tak propracované jako v Kingdom, přeci jen je to starší o pár let, ale tyhle "základní" cykly tam jsou.

Docik napsal:Gohtica jsem nehrál, ale v zaklínačovi ty NPC byly taky fůrt na jednom místě, možná dělali nějakou práci, ale nechodili spát a ráno zas nevstávali do práce, nedělali si snídani oběd večeři. Tady má ta postava fakt cyklus, že tohle vše udělá. A dělá to AI, nemá to předscriptované že by každou NPC programovali zvlášť. Pokud vím teda, hádat se o tom nebudu

Docik   1x   Gohtica jsem nehrál, ale v zaklínačovi ty NPC byly taky fůrt na jednom místě, možná dělali nějakou práci, ale nechodili spát a ráno zas nevstávali do práce, nedělali si snídani oběd večeři. Tady má ta postava fakt cyklus, že tohle vše udělá. A dělá to AI, nemá to předscriptované že by každou NPC programovali zvlášť. Pokud vím teda, hádat se o tom nebuduDocikdocik4372    17.6.2017 13:06 Docik

Gohtica jsem nehrál, ale v zaklínačovi ty NPC byly taky fůrt na jednom místě, možná dělali nějakou práci, ale nechodili spát a ráno zas nevstávali do práce, nedělali si snídani oběd večeři. Tady má ta postava fakt cyklus, že tohle vše udělá. A dělá to AI, nemá to předscriptované že by každou NPC programovali zvlášť. Pokud vím teda, hádat se o tom nebudu

AviaRa    Gothic, Witcher 1&2.AviaRaaviara31171    17.6.2017 13:04 AviaRa

@ odpověď na komentář od Docik:Gothic, Witcher 1&2.

Docik napsal:neměl? :D hele hrál jsem docela dost her, ale ne všechny takže je možný, že už to někdo měl - ale ta jejich AI podle mně nikde nebyla. Jediná hra kde NPC léčitelky jde někoho vyléčit a fakt ji vidíš jak tam jde místo toho aby se tam teleportovala. Navíc že NPC chodí do práce tvrdí každý, ale ve skutečnosti to jsou jenom generická npc jako v GTA co prostě jen chodí po ulcii a sedí v kavárnách, ale kdyby si nějakou sledoval tak bude stejně jen chodit a sedět, nikam nezaleze, nebude okopávat zahradu, nepůjde spát :D

Docik   2x   neměl? :D hele hrál jsem docela dost her, ale ne všechny takže je možný, že už to někdo měl - ale ta jejich AI podle mně nikde nebyla. Jediná hra kde NPC léčitelky jde někoho vyléčit a fakt ji vidíš jak tam jde místo toho aby se tam teleportovala. Navíc že NPC chodí do práce tvrdí každý, ale ve skutečnosti to jsou jenom generická npc jako v GTA co prostě jen chodí po ulcii a sedí v kavárnách, ale kdyby si nějakou sledoval tak bude stejně jen chodit a sedět, nikam nezaleze, nebude okopávat zahradu, nepůjde spát :DDocikdocik4372    17.6.2017 13:01 Docik

@ odpověď na komentář od Coolumbus:neměl? :D hele hrál jsem docela dost her, ale ne všechny takže je možný, že už to někdo měl - ale ta jejich AI podle mně nikde nebyla. Jediná hra kde NPC léčitelky jde někoho vyléčit a fakt ji vidíš jak tam jde místo toho aby se tam teleportovala. Navíc že NPC chodí do práce tvrdí každý, ale ve skutečnosti to jsou jenom generická npc jako v GTA co prostě jen chodí po ulcii a sedí v kavárnách, ale kdyby si nějakou sledoval tak bude stejně jen chodit a sedět, nikam nezaleze, nebude okopávat zahradu, nepůjde spát :D

Coolumbus napsal:K těm elementům, co ostatní hry nemají - to měl být sarkasmus, že? :D

Melneor    V RPG máte většinou dvě možnosti. Dát možnost si hlavního hrdinu upravit (muž, žena válečník, kouzeník rasa atd. . ) nebo dát jednoho předdefinovaného jak Geralt kterej ale musí mít slušnou hloubku a charisma.
Tady to ale nevypadá ani na jedno a bude to asi největší problém, ještě s tim soubojovym systémem kterej mě teda připadá strašnej.
Melneormelneor39017
    17.6.2017 12:57
Melneor

V RPG máte většinou dvě možnosti. Dát možnost si hlavního hrdinu upravit (muž, žena válečník, kouzeník rasa atd. . ) nebo dát jednoho předdefinovaného jak Geralt kterej ale musí mít slušnou hloubku a charisma.
Tady to ale nevypadá ani na jedno a bude to asi největší problém, ještě s tim soubojovym systémem kterej mě teda připadá strašnej.

Informace o hře

 

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 19. až 25. června

Samostatné vydání Call of Duty: Modern Warfare Remastered, přiblížení NHL 18, ukázka Hunt: Showdown od Cryteku, gameplay Beyond Good & Evil 2,…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Rozhovor s hlavním designérem Cars 3

V rámci naší návštěvy londýnské pobočky Warner Studios a otestování Cars 3 jsme měli možnost vyzpovídat hlavního designéra hry.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 
 
World of Warcraft: Kronika - Svazek 2 - zelená historie

Má druhá část komplexního výkladu historie světa Warcraftu stále co nabídnout?

 
 
 
Old Man’s Journey – láska hory přenáší

Životní příběh o ztrátě a napravení chyb.

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC a handheld
 
 
Nex Machina - arkádovka v nejčistší formě

Záplavy robotů se na vás řítí v šíleném tempu, vaše zbraň střílí v tempu ještě šílenějším. Jediné, co by v této chvíli mohlo selhat, jste vy. Máte…

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole