Uživatel nepřihlášen
   

Driftování, bourání nebo tuning z NFS: Payback

Neděle 18.6.2017 13:47 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Tři videa, tři pohledy na Need for Speed: Payback.

Na tiskové konferenci Electronic Arts se arkádové závody Need for Speed: Payback ukázaly jako akční záležitost zaměřena na příběh. Já jsem tvrdil, že to není NFS, ale spíše Rychle a zběsile bez licence této hollywoodské značky. Z nových gameplay záběrů od IGN si můžeme udělat lepší představu o hře.

Video je natočeno ze stejného dema. Liší se hodně začátek, kde hráč v Mustangu musí dojet k příběhovému úkolu. Při tom driftuje a několikrát nabourá. Jakmile se dostane ke stanovenému bodu, spustí se filmeček s kamionem, který převáží luxusní a velmi rychlý automobil, který musí hlavní hrdinové ukrást, aby získali výhodu na konkurencí v tomto otevřeném světě. Jak se můžete přesvědčit, hráči to nejde tak dobře jak vývojářům při prezentaci. Opět vidíme několik působivých bouraček, které jak kdyby k oka vypadly skvělým závodům Burnout Paradise.

Dvojice dalších videí zaznamenává tuning. Nejprve se mrkneme na vizuální úpravu Nissanu 350Z a poté na Camaro. Změnit můžeme kupříkladu světla, nárazníky, kapotu, přidat křídlo, zpětná zrcátka, poznávací značku, kola a mnoho dalšího. Z videí mám pocit, že tuning bude opět omezen na předem stanovené díly, v NFS: Payback tak nebude taková svoboda při úpravě, jako byla v oblíbených Undergroundech.

Need for Speed: Payback vyjde 10. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Need for Speed: Payback na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Need for Speed: Payback Screenshot ze hry Need for Speed: Payback Screenshot ze hry Need for Speed: Payback Screenshot ze hry Need for Speed: Payback Screenshot ze hry Need for Speed: Payback Screenshot ze hry Need for Speed: Payback Screenshot ze hry Need for Speed: Payback Screenshot ze hry Need for Speed: Payback
Související novinky
 
Nový trailer Need for Speed: Payback se zaměřuje na tuning vozidel

Nový trailer Need for Speed: Payback se zaměřuje na tuning vozidel

Středa 26.7.2017 15:45 - Z opuštěného vraku můžete postupem času udělat rychlé žihadlo, a to hned několika způsoby. Přečíst celý článek »

16 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Gameplay záběry z akčního NFS: Payback
 

Gameplay záběry z akčního NFS: Payback

Sobota 10.6.2017 22:45 - Jízdní model je dost podobný předešlému dílu a mixuje hratelnost s akční složkou a oblíbeným Burnout Paradise. Doplněno o ukázku tuningu. Přečíst celý článek »

65 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Představeno NFS: Payback s třemi hratelnými postavami
 

Představeno NFS: Payback s třemi hratelnými postavami

Pátek 2.6.2017 15:00 - Letošní díl nás zavede do města Fortune Valley a jeho okolí, kde budeme závodit i v horách, kaňonech nebo na poušti. Přečíst celý článek »

75 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Driftování, bourání nebo tuning z NFS: Payback
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
pavel.gajdo    Hloupost, engine hry s tím nesouvisí... Frostbite je univerzální, navíc “engine na střílečky” je vůbec největší nesmysl, engine jako takový se stará jen aby scripty, modely, zvuky... všechno “drželo po hromadě” co máš ve scriptu/kódu napsáno už nijak Engine neovlivní.
V čem mas pravdu je input lag, to je opravdu záležitost Enginu, ale ani to nemusí být pravda, pokud je kód na ovládání vozu (příklad) napsán tak, aby kontroloval input jen 30x za vteřinu (třeba aby ulevil CPU) , tak opět za to Engine opravdu nemůže
pavel.gajdopavelgajdo14851
    20.6.2017 12:03
pavel.gajdo

@ odpověď na komentář od Sedli14:Hloupost, engine hry s tím nesouvisí... Frostbite je univerzální, navíc “engine na střílečky” je vůbec největší nesmysl, engine jako takový se stará jen aby scripty, modely, zvuky... všechno “drželo po hromadě” co máš ve scriptu/kódu napsáno už nijak Engine neovlivní.
V čem mas pravdu je input lag, to je opravdu záležitost Enginu, ale ani to nemusí být pravda, pokud je kód na ovládání vozu (příklad) napsán tak, aby kontroloval input jen 30x za vteřinu (třeba aby ulevil CPU) , tak opět za to Engine opravdu nemůže Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Sedli14 napsal:Rozhodně může. Auta v Battlefieldu mají úplně jiné nastavení fyziky, ale jsou na tom podobně - jen si toho člověk nevšimne, protože je většinou použije jen při přesunu z místa na místo a nesnaží se projet rychle zatáčku s tím, jestli je auto dotáčivé, nebo nedotáčivé; případně jestli začne brzdit hned při stisknutí klávesy/tlačítka. Prostě je to engine pro střílečky a je to znát.
U NFS je Frostbite rozhodně hlavním důvodem, proč hra vypadá, jak vypadá. S jeho nasazením se okamžitě objevil input lag (jak pro zatáčení, tak pro plyn a brzdu - hra se rázem stala naprosto nehratelná na klávesnici, přičemž na gamepadu a volantu to není o moc lepší) , jízdní model přizpůsobili cinematičnosti enginu a celkově se snaží, aby hra vypadala lépe, než se hrála. Ten engine na tom má mnohem větší podíl, než se může zdát :-D
A k tomu "Chameleonovi" - v roce 2010 (před představením Hot Pursuit) oznámili, že na hře nově spolupracuje i švédské studio DICE, které stvořilo právě Frostbite ;-)

Sedli14    Rozhodně může. Auta v Battlefieldu mají úplně jiné nastavení fyziky, ale jsou na tom podobně - jen si toho člověk nevšimne, protože je většinou použije jen při přesunu z místa na místo a nesnaží se projet rychle zatáčku s tím, jestli je auto dotáčivé, nebo nedotáčivé; případně jestli začne brzdit hned při stisknutí klávesy/tlačítka. Prostě je to engine pro střílečky a je to znát.
U NFS je Frostbite rozhodně hlavním důvodem, proč hra vypadá, jak vypadá. S jeho nasazením se okamžitě objevil input lag (jak pro zatáčení, tak pro plyn a brzdu - hra se rázem stala naprosto nehratelná na klávesnici, přičemž na gamepadu a volantu to není o moc lepší) , jízdní model přizpůsobili cinematičnosti enginu a celkově se snaží, aby hra vypadala lépe, než se hrála. Ten engine na tom má mnohem větší podíl, než se může zdát :-D
A k tomu "Chameleonovi" - v roce 2010 (před představením Hot Pursuit) oznámili, že na hře nově spolupracuje i švédské studio DICE, které stvořilo právě Frostbite ;-)
Sedli14sedli1411172
    20.6.2017 01:09
Sedli14

@ odpověď na komentář od pavel.gajdo:Rozhodně může. Auta v Battlefieldu mají úplně jiné nastavení fyziky, ale jsou na tom podobně - jen si toho člověk nevšimne, protože je většinou použije jen při přesunu z místa na místo a nesnaží se projet rychle zatáčku s tím, jestli je auto dotáčivé, nebo nedotáčivé; případně jestli začne brzdit hned při stisknutí klávesy/tlačítka. Prostě je to engine pro střílečky a je to znát.
U NFS je Frostbite rozhodně hlavním důvodem, proč hra vypadá, jak vypadá. S jeho nasazením se okamžitě objevil input lag (jak pro zatáčení, tak pro plyn a brzdu - hra se rázem stala naprosto nehratelná na klávesnici, přičemž na gamepadu a volantu to není o moc lepší) , jízdní model přizpůsobili cinematičnosti enginu a celkově se snaží, aby hra vypadala lépe, než se hrála. Ten engine na tom má mnohem větší podíl, než se může zdát :-D
A k tomu "Chameleonovi" - v roce 2010 (před představením Hot Pursuit) oznámili, že na hře nově spolupracuje i švédské studio DICE, které stvořilo právě Frostbite ;-)

pavel.gajdo napsal:Engine za to rozhodně nemůže :D Nad auty v Battlefieldu máš taky kontrolu :DD Navíc Hot Pursuit 2010 a například Most Wanted 2012 běží na enginu "Chameleon" :)

SAWYER92    To jsou ty , , Tuningový novinky, , ? ? ? To je akorát CTRL+C a CTRL+V z NFS 2015 do NFS: PAYBACK ...To se s tim teda nadřeli...SAWYER92sawyer9216073    19.6.2017 21:53 SAWYER92

To jsou ty , , Tuningový novinky, , ? ? ? To je akorát CTRL+C a CTRL+V z NFS 2015 do NFS: PAYBACK ...To se s tim teda nadřeli...

pavel.gajdo    Engine za to rozhodně nemůže :D Nad auty v Battlefieldu máš taky kontrolu :DD Navíc Hot Pursuit 2010 a například Most Wanted 2012 běží na enginu "Chameleon" :)pavel.gajdopavelgajdo14851    19.6.2017 09:03 pavel.gajdo

@ odpověď na komentář od Sedli14:Engine za to rozhodně nemůže :D Nad auty v Battlefieldu máš taky kontrolu :DD Navíc Hot Pursuit 2010 a například Most Wanted 2012 běží na enginu "Chameleon" :)

Sedli14 napsal:To je přesně ono. To mi na tom nejvíc vadí - simulaci od toho nikdo neočekává, ale chci mít nad autem kontrolu. Prostě od přechodu na Frostbite (Hot Pursuit 2010) ten jízdní model stojí za dvě věci a slušel by spíš Burnoutu :D

Behavioralista    Ten vzhledový tuning je ubohost a chybějící výkonnostní tuning je hřebíček do rakve. Jízdní model je úplně na hovno, takže nějaký ten bodík by to mohlo chytit akorát za klišovitý příběh. Nevidím vůbec žádný důvod toto kupovat.Behavioralistabehavioralista34565    19.6.2017 08:28 Behavioralista

Ten vzhledový tuning je ubohost a chybějící výkonnostní tuning je hřebíček do rakve. Jízdní model je úplně na hovno, takže nějaký ten bodík by to mohlo chytit akorát za klišovitý příběh. Nevidím vůbec žádný důvod toto kupovat.

Sedli14    To je přesně ono. To mi na tom nejvíc vadí - simulaci od toho nikdo neočekává, ale chci mít nad autem kontrolu. Prostě od přechodu na Frostbite (Hot Pursuit 2010) ten jízdní model stojí za dvě věci a slušel by spíš Burnoutu :DSedli14sedli1411172    18.6.2017 22:36 Sedli14

@ odpověď na komentář od pavel.gajdo:To je přesně ono. To mi na tom nejvíc vadí - simulaci od toho nikdo neočekává, ale chci mít nad autem kontrolu. Prostě od přechodu na Frostbite (Hot Pursuit 2010) ten jízdní model stojí za dvě věci a slušel by spíš Burnoutu :D

pavel.gajdo napsal:Nikdo nechce simulaci, ale kontrolu nad autem :) Copak je Forza Horizon simulace? Přitom když driftuješ, to auto kontroluješ ty... Ostatně až do Hot Pursuit byl jízdní model u NFS fajn, měl jsi proste pocit ze když zatocis, zatocis ty... ne ze se přepne hra do “drift módu”

pavel.gajdo   3x   Nikdo nechce simulaci, ale kontrolu nad autem :) Copak je Forza Horizon simulace? Přitom když driftuješ, to auto kontroluješ ty... Ostatně až do Hot Pursuit byl jízdní model u NFS fajn, měl jsi proste pocit ze když zatocis, zatocis ty... ne ze se přepne hra do “drift módu” pavel.gajdopavelgajdo14851    18.6.2017 21:32 pavel.gajdo

@ odpověď na komentář od Tafaraj:Nikdo nechce simulaci, ale kontrolu nad autem :) Copak je Forza Horizon simulace? Přitom když driftuješ, to auto kontroluješ ty... Ostatně až do Hot Pursuit byl jízdní model u NFS fajn, měl jsi proste pocit ze když zatocis, zatocis ty... ne ze se přepne hra do “drift módu” Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Tafaraj napsal:Je to NFS, nikdo od toh žádné prvky simulace neočekává, té hře by to naopak uškodilo :)

Chesse   1x   Doufam, ze zase bude na krabicce veta "autentický tuning" a nakonec si muzes vybrat sotva 3 narazniky atd. :D

Graficky je to pekne to hej, svetlo tomu prospelo, ale zbytek je proste zase spatny... Sve fandy si to najde, pro me je v priprave The Crew 2, do ktereho vkladam vetsi nadeje.
Chessechesse22383
    18.6.2017 19:01
Chesse

Doufam, ze zase bude na krabicce veta "autentický tuning" a nakonec si muzes vybrat sotva 3 narazniky atd. :D

Graficky je to pekne to hej, svetlo tomu prospelo, ale zbytek je proste zase spatny... Sve fandy si to najde, pro me je v priprave The Crew 2, do ktereho vkladam vetsi nadeje.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Tafaraj   2x   Je to NFS, nikdo od toh žádné prvky simulace neočekává, té hře by to naopak uškodilo :)Tafarajtafaraj70891    18.6.2017 18:48 Tafaraj

@ odpověď na komentář od lukyno:Je to NFS, nikdo od toh žádné prvky simulace neočekává, té hře by to naopak uškodilo :)

lukyno napsal:Ach jo. To auto se chová zas jak mýdlo na tobogánu :shock:

lukyno    Ach jo. To auto se chová zas jak mýdlo na tobogánu :shock:lukynolukyno73048    18.6.2017 16:17 lukyno

Ach jo. To auto se chová zas jak mýdlo na tobogánu :shock:

arnold   2x   Nemám z toho dobrý pocit, kopírka karambolů hot pursuit a jinak jízdní model a garáž dost podobný nfs 2015.arnoldarnold20145    18.6.2017 15:37 arnold

Nemám z toho dobrý pocit, kopírka karambolů hot pursuit a jinak jízdní model a garáž dost podobný nfs 2015.

pavel.gajdo   3x   To je tak když vývojáři nenaslouchají SVÝM fanouškům... tohle je plivnuti do ksichtupavel.gajdopavelgajdo14851    18.6.2017 15:22 pavel.gajdo

To je tak když vývojáři nenaslouchají SVÝM fanouškům... tohle je plivnuti do ksichtuKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

☩ SVERIGE ☩   2x   enom dalsi odpad nic víc☩ SVERIGE ☩sverige46547    18.6.2017 14:24 ☩ SVERIGE ☩

enom dalsi odpad nic víc

Malcolm   6x   přál bych si aby to bylo blíž simulaci než arkádě. Mám pocit jako kdyby to byl spíš Asphalt Urban na PCMalcolmmalcolm8346    18.6.2017 14:16 Malcolm

přál bych si aby to bylo blíž simulaci než arkádě. Mám pocit jako kdyby to byl spíš Asphalt Urban na PC

Sedli14   6x   Pořád se mi zdá, že je tam ten tuning jen tak, aby se neřeklo :nah:
A ten gameplay vypadá příšerně. Snad bude nějaký trial na vyzkoušení hry.
Sedli14sedli1411172
    18.6.2017 13:54
Sedli14

Pořád se mi zdá, že je tam ten tuning jen tak, aby se neřeklo :nah:
A ten gameplay vypadá příšerně. Snad bude nějaký trial na vyzkoušení hry.

Informace o hře

 

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Zing.cz na Gamescomu 2017

Speciál - 19.8.2017
 
Zing.cz na Gamescomu 2017

Co máme v plánu, jaké hry si zahrajeme a na co se od nás můžete těšit + jízdní řád konferencí .

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Team Racing League – motoristický příspěvek v MOBA světě?

Po absolvování několika kol v Team Racing League se vám rozšíří pohled na zápasy v online arénách.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Uncharted: The Lost Legacy – DLC jako plná hra

Obstojí Uncharted i bez Nathana Drakea? + Vlastní záběry s komentářem .

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 
 
Sudden Strike 4 – druhá světová poprvé na konzolích

Real-time strategie se dají pohodlně hrát i na konzolích. Patří však mezi ně i Sudden Strike 4?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Agents of Mayhem - trochu jiné Saints Row

Má nový projekt od tvůrců série Saints Row čím zaujmout, nebo jde o nezajímavý pokus s promarněným potenciálem?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole