Uživatel nepřihlášen
 

Vznešení elfové brání moskyty zamořený močál v nových záběrech z Total War: Warhammer 2

Středa 12.7.2017 10:00 - Autor: Ondřej "ThainDegu" Zeman - Rubrika: Novinky Novinka

Daří se jim obrana mokřadů lépe než bránění mohutného chrámového komplexu?

V prvních záběrech z Total War: Warhammer 2 jsme měli možnost vidět útok armády lizardmenů na chrámový komplex uprostřed husté džungle. Výpad se jim nakonec i přes nepříliš povedený start povedl na výbornou. Vznešení elfové dostali na frak a museli se pakovat z posvátných míst ještěřího lidu, který je zahnal mezi hustý porost.

Druhé bitevní video nám ukazuje poslední vzdor armády vznešených elfů, které musí čelit vojsku lizardmenů, jež je zahnalo od chrámového komplexu. Nyní je však do boje vede slanní mág, který ovládá nepřeberné množství magických sil. Špičaté uši jsou na svých pozicích drženy hlavně přítomností legendárního lorda Tyriona, který svým jednotkám poroučí ze sedla svého válečného oře.

Armáda slavného elfího šlechtice je tvořena převážně pěchotními jednotkami. Najdeme v ní efektivní lučištníky, magií vládnoucí kouzelníky, odolné muže s kopím a bojovníky s halapartnami, kteří jsou odolní vůči nárazu. O podporu se v tomto vojsku stará těžká jízda, lučištníci na koních a lehké balisty, které kropí nepřátele pestrým spektrem projektilů. A aby toho nebylo málo, hlídají řady mužů také dva odlišně orientovaní fénixové, jež řady protivníků zaplavují svými elementárními schopnostmi.

Hlavní výhodou vznešených elfů je v této bitvě očividně dobrá kombinace jednotek, které armádou lizardmenů prochází jako nůž máslem. Prakticky již od samého začátku má bránící vojsko navrch. I přes tento fakt nám nové záběry ukázaly mnoho. Snad se v následujících týdnech dočkáme detailního náhledu na temné elfy a dosud neoznámenou chlupatou rasu, jež si libuje v konzumaci chaotitu.



Tisk
Total War: Warhammer 2 na PCScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Total War: Warhammer 2 Screenshot ze hry Total War: Warhammer 2 Screenshot ze hry Total War: Warhammer 2 Screenshot ze hry Total War: Warhammer 2 Screenshot ze hry Total War: Warhammer 2 Screenshot ze hry Total War: Warhammer 2 Screenshot ze hry Total War: Warhammer 2 Screenshot ze hry Total War: Warhammer 2
Související novinky
 
Za předobjednávku Total War: Warhammer 2 získáte rasu Norsca pro první díl

Za předobjednávku Total War: Warhammer 2 získáte rasu Norsca pro první díl

Úterý 18.7.2017 16:30 - Barbarské kmeny z dalekého severu a jejich mamutí kamarádi se hlásí o slovo. Přečíst celý článek »

Temné elfy v novém traileru Total War: Warhammer 2 zastupuje legendární Malekith

Temné elfy v novém traileru Total War: Warhammer 2 zastupuje legendární Malekith

Pátek 14.7.2017 17:34 - Darth Vader světa Warhammeru kosí bez milosti své vznešené příbuzné. Přečíst celý článek »

Tvůrci Total War: Warhammer 2 přibližují mapu kampaně

Tvůrci Total War: Warhammer 2 přibližují mapu kampaně

Čtvrtek 22.6.2017 12:32 - Mapa zahrnuje různé lokality a uvidíte na ní představitele frakcí Lizardmen a High Elves. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Vznešení elfové brání moskyty zamořený močál v nových záběrech z Total War: Warhammer 2
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Chidlink    V jedničce při bitvě jsem ani nestačil řídit armádu, jak byla ta bitva rychlá. Natož abych se alespoň pokochal tím jak jednotky mezi sebou bojují nebo jak vypadají, když už je mají tak krásně vymodelované. Já jsem žádný názor nezkopíroval, vůbec nevím co to meleš. V Rome 2 mě rychlost bitev celkem vyhovovala. Jestli by ten engine fungoval nebo ne je mi úplně fuk, já si tu bitvu chci alespoň trochu vychutnat a ne 90 procent herní doby trávit na mapě světa.Chidlinkchidlink42831    12.7.2017 23:27 Chidlink

@ odpověď na komentář od Mrkrikajs:V jedničce při bitvě jsem ani nestačil řídit armádu, jak byla ta bitva rychlá. Natož abych se alespoň pokochal tím jak jednotky mezi sebou bojují nebo jak vypadají, když už je mají tak krásně vymodelované. Já jsem žádný názor nezkopíroval, vůbec nevím co to meleš. V Rome 2 mě rychlost bitev celkem vyhovovala. Jestli by ten engine fungoval nebo ne je mi úplně fuk, já si tu bitvu chci alespoň trochu vychutnat a ne 90 procent herní doby trávit na mapě světa.

Mrkrikajs napsal:Tak nekupuj, to je toho. Stejně ti budou CA velice vděčni za tvůj velice originální názor, který si vůbec bezmyšlenkovitě nezkopíroval. Tyto bitvy jsou ve skutečnosti ještě o něco delší než ve spoustě předchozích dílech. MED2, Empire a Napoleon. Tyto díly měly obecně mnohem kratší dobu soubojů. A právě až nové TW (Shogun 2...) začaly používat spoustu zbytečných mechanik, které vyusítly v umělé prodlužování herní/soubojové doby. Začali dělat zbytečně složité animace (Rome 2) , které často způsobovali, že se bojovníci zasekli v nekonečném loopu dloooouhé animace, která mohla a většinou i trvala přes dvě minuty. Rozcupovaná jednotka v předem prohrané bitvě se mohla vrátit i na třikrát. Při střetu jednotek, bojovaly vždy jen a pouze první linie, nešvar ještě z úplně prvních TW. A tohle všechno tuto dobu prodlužovalo do absurdních minut, kde už v půlce by samotní vojáci byli na pokraji sil. Jedna věc je, že tady ve Warhammeru už žádné Rome 2 style animace soubojů prakticky nejsou, "routing" mechaniky jsou předělané a po dlouhé době, díky monster jednotkám, nebojují vždy a pouze první linie. A promiň, ale fakt si myslíš, že by engine Rome 2 fungoval ve Warhammer dílech? Tady ve Warhammeru si prostě jeden dinousaur za pár sekund poradí s desítkou špičkově vycvičených jednotek, no to je toho. Se na ně má jako dvě minuty koukat v animaci, jako tomu bylo dřív, nebo co by si po něm vlastně chtěl?

Plaiman    Super video, já mám už samozřejmě předobědnáno, ale už by mohli oficiálně představit Scaveny, pokud vím tak oficiálně se zatím neví která tu bude ta 4tá rasa, ale je jasně že Scaveni když byli na obrázcích atd...Plaimanplaiman6326    12.7.2017 20:08 Plaiman

Super video, já mám už samozřejmě předobědnáno, ale už by mohli oficiálně představit Scaveny, pokud vím tak oficiálně se zatím neví která tu bude ta 4tá rasa, ale je jasně že Scaveni když byli na obrázcích atd...

Mrkrikajs   1x   Tak nekupuj, to je toho. Stejně ti budou CA velice vděčni za tvůj velice originální názor, který si vůbec bezmyšlenkovitě nezkopíroval. Tyto bitvy jsou ve skutečnosti ještě o něco delší než ve spoustě předchozích dílech. MED2, Empire a Napoleon. Tyto díly měly obecně mnohem kratší dobu soubojů. A právě až nové TW (Shogun 2...) začaly používat spoustu zbytečných mechanik, které vyusítly v umělé prodlužování herní/soubojové doby. Začali dělat zbytečně složité animace (Rome 2) , které často způsobovali, že se bojovníci zasekli v nekonečném loopu dloooouhé animace, která mohla a většinou i trvala přes dvě minuty. Rozcupovaná jednotka v předem prohrané bitvě se mohla vrátit i na třikrát. Při střetu jednotek, bojovaly vždy jen a pouze první linie, nešvar ještě z úplně prvních TW. A tohle všechno tuto dobu prodlužovalo do absurdních minut, kde už v půlce by samotní vojáci byli na pokraji sil. Jedna věc je, že tady ve Warhammeru už žádné Rome 2 style animace soubojů prakticky nejsou, "routing" mechaniky jsou předělané a po dlouhé době, díky monster jednotkám, nebojují vždy a pouze první linie. A promiň, ale fakt si myslíš, že by engine Rome 2 fungoval ve Warhammer dílech? Tady ve Warhammeru si prostě jeden dinousaur za pár sekund poradí s desítkou špičkově vycvičených jednotek, no to je toho. Se na ně má jako dvě minuty koukat v animaci, jako tomu bylo dřív, nebo co by si po něm vlastně chtěl?Mrkrikajsmrkrikajs14559    12.7.2017 17:28 Mrkrikajs

@ odpověď na komentář od Chidlink:Tak nekupuj, to je toho. Stejně ti budou CA velice vděčni za tvůj velice originální názor, který si vůbec bezmyšlenkovitě nezkopíroval. Tyto bitvy jsou ve skutečnosti ještě o něco delší než ve spoustě předchozích dílech. MED2, Empire a Napoleon. Tyto díly měly obecně mnohem kratší dobu soubojů. A právě až nové TW (Shogun 2...) začaly používat spoustu zbytečných mechanik, které vyusítly v umělé prodlužování herní/soubojové doby. Začali dělat zbytečně složité animace (Rome 2) , které často způsobovali, že se bojovníci zasekli v nekonečném loopu dloooouhé animace, která mohla a většinou i trvala přes dvě minuty. Rozcupovaná jednotka v předem prohrané bitvě se mohla vrátit i na třikrát. Při střetu jednotek, bojovaly vždy jen a pouze první linie, nešvar ještě z úplně prvních TW. A tohle všechno tuto dobu prodlužovalo do absurdních minut, kde už v půlce by samotní vojáci byli na pokraji sil. Jedna věc je, že tady ve Warhammeru už žádné Rome 2 style animace soubojů prakticky nejsou, "routing" mechaniky jsou předělané a po dlouhé době, díky monster jednotkám, nebojují vždy a pouze první linie. A promiň, ale fakt si myslíš, že by engine Rome 2 fungoval ve Warhammer dílech? Tady ve Warhammeru si prostě jeden dinousaur za pár sekund poradí s desítkou špičkově vycvičených jednotek, no to je toho. Se na ně má jako dvě minuty koukat v animaci, jako tomu bylo dřív, nebo co by si po něm vlastně chtěl?

Chidlink napsal:Bitvy jsou hrozně krátké, jako v prvním díle. Tohle mi vadí tolik, že si druhý díl možná ani nekoupím :-(

ThainDegu člen redakce    Stane se :) dík moc za opravu.ThainDeguthaindegu27578    12.7.2017 13:56 ThainDegu

@ odpověď na komentář od AviaRa:Stane se :) dík moc za opravu.

AviaRa napsal:Jsou to Vznešení Elfové... Minule jste udělali stejnou chybu, ale nakonec jste to opravili.

AviaRa   2x   Jsou to Vznešení Elfové... Minule jste udělali stejnou chybu, ale nakonec jste to opravili.AviaRaaviara31171    12.7.2017 13:40 AviaRa

Jsou to Vznešení Elfové... Minule jste udělali stejnou chybu, ale nakonec jste to opravili.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ThainDegu člen redakce   1x   Jo ta extrémně krátká délka bitev je stále zarážející, když si to člověk srovná se střety z Medievalu, Rome či Shoguna je to hned jiná písnička. Osobně v prodloužení normální cestou nedoufám, snad se o to postará moderská obec.ThainDeguthaindegu27578    12.7.2017 13:09 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Chidlink:Jo ta extrémně krátká délka bitev je stále zarážející, když si to člověk srovná se střety z Medievalu, Rome či Shoguna je to hned jiná písnička. Osobně v prodloužení normální cestou nedoufám, snad se o to postará moderská obec.

Chidlink napsal:Bitvy jsou hrozně krátké, jako v prvním díle. Tohle mi vadí tolik, že si druhý díl možná ani nekoupím :-(

ThainDegu člen redakce   7x   Nechci ti nic říkat, ale Warhammer tu byl před Warcraftem :) Má také hlubší lore než je lore Warcraftu :)
LoTR byl před Warhammerem ale jeho univerzum je takové čistší. Příběhy ve Warhammeru většinou nekončí dobrým koncem ale pořádným masakrem nebo momentem, jenž ti vezme dech. Každé univerzum je ve finále mířeno na jinou fanouškovskou obec :)
ThainDeguthaindegu27578
    12.7.2017 13:08
ThainDegu

@ odpověď na komentář od TheTonyCZ:Nechci ti nic říkat, ale Warhammer tu byl před Warcraftem :) Má také hlubší lore než je lore Warcraftu :)
LoTR byl před Warhammerem ale jeho univerzum je takové čistší. Příběhy ve Warhammeru většinou nekončí dobrým koncem ale pořádným masakrem nebo momentem, jenž ti vezme dech. Každé univerzum je ve finále mířeno na jinou fanouškovskou obec :)

TheTonyCZ napsal:Tak nevím...Vám to nepřijde, jako naprosto neoriginální fantasy, které jen kopíruje Lord of the Rings a Warcraft ?

Chidlink    Bitvy jsou hrozně krátké, jako v prvním díle. Tohle mi vadí tolik, že si druhý díl možná ani nekoupím :-(Chidlinkchidlink42831    12.7.2017 12:15 Chidlink

Bitvy jsou hrozně krátké, jako v prvním díle. Tohle mi vadí tolik, že si druhý díl možná ani nekoupím :-(

TheTonyCZ    Tak nevím...Vám to nepřijde, jako naprosto neoriginální fantasy, které jen kopíruje Lord of the Rings a Warcraft ?TheTonyCZthetonycz15907    12.7.2017 12:13 TheTonyCZ

Tak nevím...Vám to nepřijde, jako naprosto neoriginální fantasy, které jen kopíruje Lord of the Rings a Warcraft ?

Manyjak    Už aby bylo září :-)Manyjakmanyjak57634    12.7.2017 10:25 Manyjak

Už aby bylo září :-)

Diskuze na fóru

Jules Verne (5 příspěvků), Hledám hru (3 příspěvky), STEAM -všechno sem (6996 příspěvků), Creative - forum pro kreativní lidi (683 příspěvků), Argo (3 příspěvky), Visual c++ error!!! (2 příspěvky), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4532 příspěvků), Trance - Progressive Mix 42* (397 příspěvků), Overwatch - prodej uctu (13 příspěvků), Resident Evil (3 příspěvky), PS 3 Problém (3 příspěvky)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 17. až 23. července

Pokračování The Wolf Among Us, odhalení zombie módu Call of Duty: WWII, DLC Doomu zdarma, organizační změny v BioWare, nová konzole od Atari a další.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Gray Skies, Dark Waters – labutí píseň jedné rodiny

Vivian Garrett před rokem zmizela beze stopy. Kam se poděla a co za sebou nechala?

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC
 
 
Splatoon 2 - barevné šílenství

Druhý Splatoon je bezesporu další skvělou hrou pro Switch. Dokáže ale zaujmout i zapřísáhlé multiplayeristy?

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole
 
 
Yonder: The Cloud Catcher Chronicles – postav stodolu, zasaď strom a zachraň království

Vezměte stejným dílem adventuru, craftění a farmaření, promíchejte, netřepejte a máte na světě Yonder.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Quarantine – hypochondrova noční můra skutečností

Civilizace se ocitá pod tlakem miliónů mikroskopických agresorů. Viry se snaží vyhubit lidstvo a jen odvážný lékařský tým může odvrátit katastrofu.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC