Uživatel nepřihlášen
 

Nová aktualizace PS4 přidá podporu češtiny!

Středa 9.8.2017 18:33 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Společně s dalšími úpravami nebo rodinným účtem. Seznamte se s aktualizací 5.0.

Od společnosti Sony víme, že v dohledné době vyjde nová, důležitá aktualizace konzole PlayStation 4, která má přinést spoustu nových funkcí a vylepšení. Britský Eurogamer se dostal k informacím dříve a přináší první zajímavé detaily.

V updatu je jedna velmi důležitá informace, kterou jsem původně úplně přehlédl, děkuji za upozornění čtenářům Zingu. Update 5.0 totiž přidá podporu dalších 7 jazyků, mezi nimiž nechybí ani čeština. Můžeme se tak radovat. Je otázkou, zda pomohla nedávná petice, ale spíše Sony měla češtinu v plánu už delší dobu. Přece jen, vše připravit nějakou dobu trvá. Po aktualizaci by tak neměl být problém spustit hry v češtině, pokud jsou samozřejmě přeloženy. Už se tak nebude opakovat případ jako u Assassin’s Creed Unity, kde byl v češtině jen příběh a zbytek v angličtině.

Otázkou zůstává, co přesně znamená podpora češtiny. Pomýšlet můžeme na české rozhraní konzole, což by sebou mohlo přinést i větší podporu v lokalizaci her ze strany Sony a snad i dalších vydavatelů. Jen si vzpomeňte, jak hráči křičeli, že chtějí v češtině akční RPG titul Horizon: Zero Dawn. Nezbývá než si počkat na oficiální stanovisko Sony, ale já osobně sázím na to, že podpora češtiny znamená, že v češtině bude i menu PS4 :-) Co vy?

Další informace potěší zejména majitele výkonnější konzole PS4 Pro. Pokud streamujete přes Twitch, tak nově budete moci v rozlišení 1080p a při 60fps (pokud to hra umožňuje). Špatně nezní ani systém umožňující vám sledovat jakéhokoliv člena PSN, ne jen ověřené účty a vývojáře. Tedy něco podobného jako má Xbox One a Twitter. Jestliže vám vadí, že by vás někdo mohl sledovat, tak lze tomu zamezit v nastavení ochrany osobních údajů, kde lze zablokovat i konkrétní lidi nebo se stát neviditelným pro ty, kteří vás nemají v přátelích.

Po nainstalování aktualizace se změní rychlá nabídka (stisknutím PlayStation tlačítka). Nově v ní budou zobrazena oznámení a stav stahování hry/aplikace. Nebudete tam muset lézt do hlavní nabídky a klikat na další ikonky.

V neposlední řadě má update upravit fungování podúčtů a poskytnout rodičům nové nástroje pro spravování přístupu k službám pro děti. Velkou část z toho bude možné hlídat na počítači nebo smartphonu.

Je dost pravděpodobné, že verze 5.0 bude ve větší míře mít vliv na streamovací službu PlayStation Now. Při přihlášce do testování se totiž Sony ve formuláři ptala, zda jste předplatitelem PS Now. Na detaily si ale musíme ještě počkat.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Související novinky
 
PS4 má na kontě 70,6 milionů prodaných kusů

PS4 má na kontě 70,6 milionů prodaných kusů

Čtvrtek 7.12.2017 14:44 - Zatímco PlayStation VR dosáhl na dva miliony. Přečíst celý článek »

Český PlayStation Nation navštívilo přes 2000 lidí

Český PlayStation Nation navštívilo přes 2000 lidí

Pátek 24.11.2017 15:18 - Třetí ročník herního svátku pro PlayStation komunitu v číslech + fotografie. Přečíst celý článek »

Vyzkoušeli jsme, co si zahrajete na PlayStation Nation
 

Vyzkoušeli jsme, co si zahrajete na PlayStation Nation

Pátek 17.11.2017 13:44 - Jaké hry a aktivity na vás čekají + fotky z otevírací párty. Akce začíná již dnes. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Nová aktualizace PS4 přidá podporu češtiny!
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
dopitapetr    Po chvilce ale zjistíš, tak jako já, že je ta čeština v menu celkem k ničemu.dopitapetrdopitapetr5480    30.9.2017 19:16 dopitapetr

Po chvilce ale zjistíš, tak jako já, že je ta čeština v menu celkem k ničemu.

Ivikcz    Ok tak snad to bude co nejdřívIvikczivikcz5475    30.9.2017 17:06 Ivikcz

@ odpověď na komentář od dopitapetr:Ok tak snad to bude co nejdřív

dopitapetr napsal:Zatím stále probíhá jen beta testování. Dle mého názoru to bude co nevidět.

dopitapetr    Zatím stále probíhá jen beta testování. Dle mého názoru to bude co nevidět.dopitapetrdopitapetr5480    28.9.2017 17:41 dopitapetr

@ odpověď na komentář od Ivikcz:Zatím stále probíhá jen beta testování. Dle mého názoru to bude co nevidět.

Ivikcz napsal:Zdravím nevíte jak to vypadá stím update 5. 0 kdy bude

Ivikcz   2x   Zdravím nevíte jak to vypadá stím update 5. 0 kdy budeIvikczivikcz5475    28.9.2017 11:12 Ivikcz

Zdravím nevíte jak to vypadá stím update 5. 0 kdy bude

L.H.    Proč ?L.H.lh1690    15.8.2017 21:10 L.H.

@ odpověď na komentář od GoOdTiMe:Proč ?

GoOdTiMe napsal:LH: Předběžně gratuluji k nejhloupějšímu komentáři týdne ;)

GoOdTiMe   8x   LH: Předběžně gratuluji k nejhloupějšímu komentáři týdne ;)GoOdTiMegoodtime13181    15.8.2017 20:35 GoOdTiMe

LH: Předběžně gratuluji k nejhloupějšímu komentáři týdne ;)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

L.H.    Já na konzolích hraju JRPG a je mi šumák, jakou to má grafiku. Třeba jsem tento rok dohrál Vagrant Story na PS1. Hráno na PS1, na menší LCD Tv. A vůbec jsem se neposral, že to není full HD 60fps.
Naopak. Možná to bude znít zvláštně ale celá ta pojebaná věc, která se furt řeší, má na mě a nebo i na další, zvláštní efekt, že na západních hrách hledám, kde to jaký studio nezvládlo. Jo, prostě koukám na grafiku a porovnávám to s prvním ohlášeným videem a fotkama. Celá ta věc, všechny ty velkohubý prohlášení, tohle všechno člověku motá hlavu. Prostě všem. Konzole, PC. Všechno je to odpad.
I když dostaneš fajn grafiku, tak na PC hledáš další blbosti. Třeba nejde nastavit FOV a další sračky, který nepotřebuješ.
Nebo konzole, znal jsem na internetu jednoho, co v Gran Turismu na PS3 fotil sromy. 2D stromy. Kretén.
Všechno je to odpad.
Konzole i lidi.
L.H.lh1690
    15.8.2017 19:37
L.H.

Já na konzolích hraju JRPG a je mi šumák, jakou to má grafiku. Třeba jsem tento rok dohrál Vagrant Story na PS1. Hráno na PS1, na menší LCD Tv. A vůbec jsem se neposral, že to není full HD 60fps.
Naopak. Možná to bude znít zvláštně ale celá ta pojebaná věc, která se furt řeší, má na mě a nebo i na další, zvláštní efekt, že na západních hrách hledám, kde to jaký studio nezvládlo. Jo, prostě koukám na grafiku a porovnávám to s prvním ohlášeným videem a fotkama. Celá ta věc, všechny ty velkohubý prohlášení, tohle všechno člověku motá hlavu. Prostě všem. Konzole, PC. Všechno je to odpad.
I když dostaneš fajn grafiku, tak na PC hledáš další blbosti. Třeba nejde nastavit FOV a další sračky, který nepotřebuješ.
Nebo konzole, znal jsem na internetu jednoho, co v Gran Turismu na PS3 fotil sromy. 2D stromy. Kretén.
Všechno je to odpad.
Konzole i lidi.

Mighty   1x   Že pořád někdo má nutkání plácat o exkluzivitách a o tom, kdo má větší péro...
Kdo chce hrát, hraje. . A je mu jedno jestli to je PC, PS 3, X360, XOX, PS4 obyč nebo Pro...a 4k či 60k :D
konzole jsou cenově dostupnějsí než nějaký výkonnější PC a hlavně jsou dělané primárně na hraní. Vezmeš placku, kterou mrskneš do konzole a hreješ.
S příchodem nové generace tahle rychlost zmizla, bo se ti po vložení placky do stroje začne hra instalovat a aktualizovat :)
Mightymighty28812
    15.8.2017 17:07
Mighty

Že pořád někdo má nutkání plácat o exkluzivitách a o tom, kdo má větší péro...
Kdo chce hrát, hraje. . A je mu jedno jestli to je PC, PS 3, X360, XOX, PS4 obyč nebo Pro...a 4k či 60k :D
konzole jsou cenově dostupnějsí než nějaký výkonnější PC a hlavně jsou dělané primárně na hraní. Vezmeš placku, kterou mrskneš do konzole a hreješ.
S příchodem nové generace tahle rychlost zmizla, bo se ti po vložení placky do stroje začne hra instalovat a aktualizovat :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

BackPa    Můj názor na konzole:
Pokuď někdo má herní PC (tím rozuměje aspoň GTX 1070 a nějaké to i7) a zahraje si na něm většinu her na nejvyšší detaily, tak je pro něho X-box k hov*u. Nemá žádné pořádné exklusivity a většina her stejně vychází i na PC. Takže zde je volba Playstationu 4 Pro jasná, jelikož tam je aspoň těch pár exkluzivitek. Kdo nemá herní PC, tak už může o Xboxu One X uvažovat, jelikož bude mít výkon výš, než PS4 Pro a většina her je multiplatformních. Ale musí oželet exkluzivitky z PS4. Já si např. PS4 Pro koupil s tím, že na něm stejně nebudu hrát více, jak 2 nové hry ročně, jelikož herní PC mám.
BackPabackpa1775
    15.8.2017 12:44
BackPa

Můj názor na konzole:
Pokuď někdo má herní PC (tím rozuměje aspoň GTX 1070 a nějaké to i7) a zahraje si na něm většinu her na nejvyšší detaily, tak je pro něho X-box k hov*u. Nemá žádné pořádné exklusivity a většina her stejně vychází i na PC. Takže zde je volba Playstationu 4 Pro jasná, jelikož tam je aspoň těch pár exkluzivitek. Kdo nemá herní PC, tak už může o Xboxu One X uvažovat, jelikož bude mít výkon výš, než PS4 Pro a většina her je multiplatformních. Ale musí oželet exkluzivitky z PS4. Já si např. PS4 Pro koupil s tím, že na něm stejně nebudu hrát více, jak 2 nové hry ročně, jelikož herní PC mám.

Ondrej_V    Kdybych si kupoval další konzoli, byl by to nástupce Xbox One. Jediné exkluzivní hry, co se mi na PS líbí, jsou Spider-Man a TLOU. Ostatní mě nebere. Xbox One S ovladač má BT, takže ho připojím k PC, na steamu mám SW, s jehož pomocí ovládám Windows, což beru jako velkou výhodu. Protože doma máme Xbox 360 a hry, co jsme koupili za tu dobu, jsou často BC, tak jsem o koupi X1S vůbec neváhal.Ondrej_Vondrej_v15018    15.8.2017 09:34 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od zebrostroj74:Kdybych si kupoval další konzoli, byl by to nástupce Xbox One. Jediné exkluzivní hry, co se mi na PS líbí, jsou Spider-Man a TLOU. Ostatní mě nebere. Xbox One S ovladač má BT, takže ho připojím k PC, na steamu mám SW, s jehož pomocí ovládám Windows, což beru jako velkou výhodu. Protože doma máme Xbox 360 a hry, co jsme koupili za tu dobu, jsou často BC, tak jsem o koupi X1S vůbec neváhal.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

zebrostroj74 napsal:Super, Microsoft se probral ze zimního spánku. A co dál? K čemu mu bude ten výkon, když nebude na XOX co hrát? Konzole jsou především o hrách, zejména těch exkluzivních, a těch má Xbox minimum. Jak dlouho myslíš, že ještě bude lidi bavit hrát kolem dokola více méně stejnou Forzu, Gears of War, Halo, Crackdown nebo Dead Rising? Pokus o nové značky tu byl a jak dopadl? Sunset Overdrive, Quantum Break, Recore, Ryse, Killer Instinct. Moc velkou díru do světa neudělaly. A pak kupa malých indie her. A zpětná kompatibilita. Jinými slovy de facto nic. Tohle, že má Xbox zachránit? To asi sotva. Zvlášť, když Microsoft vydává své Xbox hry nově i na Windows 10. Hodně lidi má totiž PC+PS4 a ti mají vyhráno. Jediné, v čem bude mít Xbox One výhodu, bude výkon. Multiplatformní hry by tudíž měly na Xboxu teď vypadat lépe. A třeba i opravdu budou. Ale stačí to? Kolik lidí to ocení a využije? A proč by si kvůli tomu kupovali Xbox, když budou moci stejné hry hrát v dostačující kvalitě i na PC nebo PS4? Microsoft dělá něco a to je fajn, ale dělá jen proto, že musí. Je značně pozadu. Sony nedělá nic, protože nemusí. PS4 se prodává, jak po másle. Má minimálně dvojnásobný náskok. Oproti Switchi ani nemluvě. Jediný, kdo celou dobu dělá něco špatně, je právě Microsoft s Xboxem. Kašlou od začátku na hry, cpou lidem svou politiku a teď se to snaží dohnat. Ale to už je trochu pozdě. I kdyby vydali na XOX příští rok nějakou pecku, jedna dvě hry je nespasí. Sony dělá nepochybně chyby taky a arogantnosti mají také dost. Ale i přesto všechno to pochopili a razí hry. Microsoft teprve chápat začíná a to ještě pomalu. Kdyby to mysleli vážně, bude XOX levnější než PS4 Pro a přesvědčí lidi aspoň cenou.

zebrostroj74   5x   Super, Microsoft se probral ze zimního spánku. A co dál? K čemu mu bude ten výkon, když nebude na XOX co hrát? Konzole jsou především o hrách, zejména těch exkluzivních, a těch má Xbox minimum. Jak dlouho myslíš, že ještě bude lidi bavit hrát kolem dokola více méně stejnou Forzu, Gears of War, Halo, Crackdown nebo Dead Rising? Pokus o nové značky tu byl a jak dopadl? Sunset Overdrive, Quantum Break, Recore, Ryse, Killer Instinct. Moc velkou díru do světa neudělaly. A pak kupa malých indie her. A zpětná kompatibilita. Jinými slovy de facto nic. Tohle, že má Xbox zachránit? To asi sotva. Zvlášť, když Microsoft vydává své Xbox hry nově i na Windows 10. Hodně lidi má totiž PC+PS4 a ti mají vyhráno. Jediné, v čem bude mít Xbox One výhodu, bude výkon. Multiplatformní hry by tudíž měly na Xboxu teď vypadat lépe. A třeba i opravdu budou. Ale stačí to? Kolik lidí to ocení a využije? A proč by si kvůli tomu kupovali Xbox, když budou moci stejné hry hrát v dostačující kvalitě i na PC nebo PS4? Microsoft dělá něco a to je fajn, ale dělá jen proto, že musí. Je značně pozadu. Sony nedělá nic, protože nemusí. PS4 se prodává, jak po másle. Má minimálně dvojnásobný náskok. Oproti Switchi ani nemluvě. Jediný, kdo celou dobu dělá něco špatně, je právě Microsoft s Xboxem. Kašlou od začátku na hry, cpou lidem svou politiku a teď se to snaží dohnat. Ale to už je trochu pozdě. I kdyby vydali na XOX příští rok nějakou pecku, jedna dvě hry je nespasí. Sony dělá nepochybně chyby taky a arogantnosti mají také dost. Ale i přesto všechno to pochopili a razí hry. Microsoft teprve chápat začíná a to ještě pomalu. Kdyby to mysleli vážně, bude XOX levnější než PS4 Pro a přesvědčí lidi aspoň cenou.zebrostroj74zebrostroj7473044    14.8.2017 22:54 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od ElectronicFarts:Super, Microsoft se probral ze zimního spánku. A co dál? K čemu mu bude ten výkon, když nebude na XOX co hrát? Konzole jsou především o hrách, zejména těch exkluzivních, a těch má Xbox minimum. Jak dlouho myslíš, že ještě bude lidi bavit hrát kolem dokola více méně stejnou Forzu, Gears of War, Halo, Crackdown nebo Dead Rising? Pokus o nové značky tu byl a jak dopadl? Sunset Overdrive, Quantum Break, Recore, Ryse, Killer Instinct. Moc velkou díru do světa neudělaly. A pak kupa malých indie her. A zpětná kompatibilita. Jinými slovy de facto nic. Tohle, že má Xbox zachránit? To asi sotva. Zvlášť, když Microsoft vydává své Xbox hry nově i na Windows 10. Hodně lidi má totiž PC+PS4 a ti mají vyhráno. Jediné, v čem bude mít Xbox One výhodu, bude výkon. Multiplatformní hry by tudíž měly na Xboxu teď vypadat lépe. A třeba i opravdu budou. Ale stačí to? Kolik lidí to ocení a využije? A proč by si kvůli tomu kupovali Xbox, když budou moci stejné hry hrát v dostačující kvalitě i na PC nebo PS4? Microsoft dělá něco a to je fajn, ale dělá jen proto, že musí. Je značně pozadu. Sony nedělá nic, protože nemusí. PS4 se prodává, jak po másle. Má minimálně dvojnásobný náskok. Oproti Switchi ani nemluvě. Jediný, kdo celou dobu dělá něco špatně, je právě Microsoft s Xboxem. Kašlou od začátku na hry, cpou lidem svou politiku a teď se to snaží dohnat. Ale to už je trochu pozdě. I kdyby vydali na XOX příští rok nějakou pecku, jedna dvě hry je nespasí. Sony dělá nepochybně chyby taky a arogantnosti mají také dost. Ale i přesto všechno to pochopili a razí hry. Microsoft teprve chápat začíná a to ještě pomalu. Kdyby to mysleli vážně, bude XOX levnější než PS4 Pro a přesvědčí lidi aspoň cenou.

ElectronicFarts napsal:Pardon ale nazval jsi mne trollem i když píšu fakta, tak nečekej, že budu příjemný.
Kompletní propojení s PC, 2 generace zpětné kompatibility, levnější členství, plnohodnotné 4K, postupné tvoření ekosystému pro budoucí funkce. To je Xbox teď pokud by jsi se mě zeptal půl roku zpátky, tak jsem absolutně proti Xboxu, protože byl opravdu sračka, teď jde za jasným cílem být tím nejlepším na trhu s vlastním ekosystémem.

PS stagnuje, nic nového nedělá a to co chtějí fanoušci, toho se nikdy nedočkají, Sony nemá prachy a tak prostě se snaží už jen vydělávat nic víc v tom není, proto se od nich nedočkáme podobného přístupu aby nedošly prachy úplně kvůli hrozbám z EU, tak přidají lokalizace pro země, kde mají vyšší podíl zisku z konzole PS4 a lidé se z toho mohou posrat aniž by to vlastně vůbec věděli a to mě dosti irituje. Líbí se mi video, které přiložil Alfajk, to je vlastně to o čem celou tu dobu píšu ale vy absolutně nemáte přehled a myslíte si, že tady jen tak pro nic za nic hážu špínu na Sony ale tak to není.

dopitapetr    Už by mohla Sony začít rozesílat ty kódy. Doufám, že budu zas vybranej. :Ddopitapetrdopitapetr5480    14.8.2017 14:52 dopitapetr

Už by mohla Sony začít rozesílat ty kódy. Doufám, že budu zas vybranej. :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MysteryMen   2x   Přesně tak když už jednou za 2 roky vyjde nějaká exkluzivka na Xbox tak je to sračka...;) bohužel je to tak a Sony má prostě pecka hry a teď jich bude zase pomalu přibývat ;) )MysteryMenmysterymen27248    14.8.2017 13:27 MysteryMen

Přesně tak když už jednou za 2 roky vyjde nějaká exkluzivka na Xbox tak je to sračka...;) bohužel je to tak a Sony má prostě pecka hry a teď jich bude zase pomalu přibývat ;) )Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

fleddy   3x   Že tě v 51letech baví si tady poměřovat pinďoury. . Xbox se možná vyvíjí ale hry budˇ nemá žádný, nebo stojej za hovno...Raymy to napsal dobře, většina lidí má ps4 pouze na HRANÍ a exluzivity na který se microsoft nikdy nezmůže a nějaká multifunkčnost je jim u prdele...Tyhle platformový války jsem nikdy nechápal, ať si každej hraje na čem chce. . Od toho je konkurence. . Peacefleddyfleddy57539    13.8.2017 21:36 fleddy

@ odpověď na komentář od ElectronicFarts:Že tě v 51letech baví si tady poměřovat pinďoury. . Xbox se možná vyvíjí ale hry budˇ nemá žádný, nebo stojej za hovno...Raymy to napsal dobře, většina lidí má ps4 pouze na HRANÍ a exluzivity na který se microsoft nikdy nezmůže a nějaká multifunkčnost je jim u prdele...Tyhle platformový války jsem nikdy nechápal, ať si každej hraje na čem chce. . Od toho je konkurence. . Peace

ElectronicFarts napsal:Řeč je o Sony ne jen o divizi PS, Sony celkově vládla ve všech odvětvích elektroniky během devadesátých let, nyní má vše pod palcem Samsung.

Já osobně jsem fanouškem Sony a PS řadu let ale nejsem debil abych si nalhával takové sračky jaké tady píše vaše zaslepená banda naivních kreténů. PS jde do sraček jednoduše řečeno a když se potopí divize PS, jde do sraček i Sony, protože nic než Columbia Pictures a PS už nemá.
Taky není řeč o výkonu konzolí ale o kroku kupředu, PS stagnuje Xbox se vyvýjí. Takhle to shrnu a vy si v tom vyrýpejte držky blbouni nechápaví, to jsou prostě nepříjemná fakta, vrátíme se tady k tomu za dva roky a uvidíme, kdo měl pravdu.

L.H.    Google překladač je furt hroznej. Na nějaký FPS to stačí ale třeba takovou PS1 klasiku jako Vagrant Story nebo FF Tactics to "nepřeloží".
Raději se budu pět let učit anglicky, než čekat na novej Google překladač.
L.H.lh1690
    13.8.2017 18:55
L.H.

Google překladač je furt hroznej. Na nějaký FPS to stačí ale třeba takovou PS1 klasiku jako Vagrant Story nebo FF Tactics to "nepřeloží".
Raději se budu pět let učit anglicky, než čekat na novej Google překladač.

Trinity7   2x   Vůbec nejsem udivená, že se na víc nezmůžeš. Víc mi neodpovídej, děkuji!Trinity7trinity727317    13.8.2017 17:18 Trinity7

@ odpověď na komentář od ElectronicFarts:Vůbec nejsem udivená, že se na víc nezmůžeš. Víc mi neodpovídej, děkuji!

ElectronicFarts napsal:Tvoje máma je troll.

Raymy   1x   Ovsem ja te nikde trollem nenazval, to si pletes s nekymm jinym. Hele osobne, me na konzolich zajima jedinne a to hry, takze propojeni s PC je pro me k nicemu kdyz mam jak PC, tak PS4 zapojenou do TV. Zpetna kompatibilita je hezka vec, jen vetsinou je vysledek co se tyce vizualu dost tristni kdyz to mas na Full HD, nedej boze na 4k TV. V tomhle ohledu jsou pro me lepsi remastery, ale to je opet na chuti kazdeho. Osobne bych zpetnou kompatibilitu nevyuzil a remaster jsem hral akorat Last of Us, a mam AC: Ezio collection. Nic vic me nelaka. Cena clenstvi pro me nehraje roli, prootoze online nehraju ale kdyz uz ho mam, tak je to celkem zanedbatelna castka. No s tim plnohodnotnym 4K bych jeste nepredbihal, ano je pravda ze XOX ho umoznuje, ale co jsem tak cetl a vim, tak spousta her pojede na dynamickem rozliseni, pripadne upscalovane 4K, nikoliv True 4K, snad jen krome Xbox only her jako je Forza. No a s tim ekosystemem - to neni o tom ze XBOX si tvori vlastni ekosystem, ale prizpusobuje se Windows 10, nikoliv naopak ;)Raymyraymy39201    13.8.2017 16:45 Raymy

@ odpověď na komentář od ElectronicFarts:Ovsem ja te nikde trollem nenazval, to si pletes s nekymm jinym. Hele osobne, me na konzolich zajima jedinne a to hry, takze propojeni s PC je pro me k nicemu kdyz mam jak PC, tak PS4 zapojenou do TV. Zpetna kompatibilita je hezka vec, jen vetsinou je vysledek co se tyce vizualu dost tristni kdyz to mas na Full HD, nedej boze na 4k TV. V tomhle ohledu jsou pro me lepsi remastery, ale to je opet na chuti kazdeho. Osobne bych zpetnou kompatibilitu nevyuzil a remaster jsem hral akorat Last of Us, a mam AC: Ezio collection. Nic vic me nelaka. Cena clenstvi pro me nehraje roli, prootoze online nehraju ale kdyz uz ho mam, tak je to celkem zanedbatelna castka. No s tim plnohodnotnym 4K bych jeste nepredbihal, ano je pravda ze XOX ho umoznuje, ale co jsem tak cetl a vim, tak spousta her pojede na dynamickem rozliseni, pripadne upscalovane 4K, nikoliv True 4K, snad jen krome Xbox only her jako je Forza. No a s tim ekosystemem - to neni o tom ze XBOX si tvori vlastni ekosystem, ale prizpusobuje se Windows 10, nikoliv naopak ;)

ElectronicFarts napsal:Pardon ale nazval jsi mne trollem i když píšu fakta, tak nečekej, že budu příjemný.
Kompletní propojení s PC, 2 generace zpětné kompatibility, levnější členství, plnohodnotné 4K, postupné tvoření ekosystému pro budoucí funkce. To je Xbox teď pokud by jsi se mě zeptal půl roku zpátky, tak jsem absolutně proti Xboxu, protože byl opravdu sračka, teď jde za jasným cílem být tím nejlepším na trhu s vlastním ekosystémem.

PS stagnuje, nic nového nedělá a to co chtějí fanoušci, toho se nikdy nedočkají, Sony nemá prachy a tak prostě se snaží už jen vydělávat nic víc v tom není, proto se od nich nedočkáme podobného přístupu aby nedošly prachy úplně kvůli hrozbám z EU, tak přidají lokalizace pro země, kde mají vyšší podíl zisku z konzole PS4 a lidé se z toho mohou posrat aniž by to vlastně vůbec věděli a to mě dosti irituje. Líbí se mi video, které přiložil Alfajk, to je vlastně to o čem celou tu dobu píšu ale vy absolutně nemáte přehled a myslíte si, že tady jen tak pro nic za nic hážu špínu na Sony ale tak to není.

ElectronicFarts    Pardon ale nazval jsi mne trollem i když píšu fakta, tak nečekej, že budu příjemný.
Kompletní propojení s PC, 2 generace zpětné kompatibility, levnější členství, plnohodnotné 4K, postupné tvoření ekosystému pro budoucí funkce. To je Xbox teď pokud by jsi se mě zeptal půl roku zpátky, tak jsem absolutně proti Xboxu, protože byl opravdu sračka, teď jde za jasným cílem být tím nejlepším na trhu s vlastním ekosystémem.

PS stagnuje, nic nového nedělá a to co chtějí fanoušci, toho se nikdy nedočkají, Sony nemá prachy a tak prostě se snaží už jen vydělávat nic víc v tom není, proto se od nich nedočkáme podobného přístupu aby nedošly prachy úplně kvůli hrozbám z EU, tak přidají lokalizace pro země, kde mají vyšší podíl zisku z konzole PS4 a lidé se z toho mohou posrat aniž by to vlastně vůbec věděli a to mě dosti irituje. Líbí se mi video, které přiložil Alfajk, to je vlastně to o čem celou tu dobu píšu ale vy absolutně nemáte přehled a myslíte si, že tady jen tak pro nic za nic hážu špínu na Sony ale tak to není.
ElectronicFartselectronicfarts73973
    13.8.2017 16:22
ElectronicFarts

@ odpověď na komentář od Raymy:Pardon ale nazval jsi mne trollem i když píšu fakta, tak nečekej, že budu příjemný.
Kompletní propojení s PC, 2 generace zpětné kompatibility, levnější členství, plnohodnotné 4K, postupné tvoření ekosystému pro budoucí funkce. To je Xbox teď pokud by jsi se mě zeptal půl roku zpátky, tak jsem absolutně proti Xboxu, protože byl opravdu sračka, teď jde za jasným cílem být tím nejlepším na trhu s vlastním ekosystémem.

PS stagnuje, nic nového nedělá a to co chtějí fanoušci, toho se nikdy nedočkají, Sony nemá prachy a tak prostě se snaží už jen vydělávat nic víc v tom není, proto se od nich nedočkáme podobného přístupu aby nedošly prachy úplně kvůli hrozbám z EU, tak přidají lokalizace pro země, kde mají vyšší podíl zisku z konzole PS4 a lidé se z toho mohou posrat aniž by to vlastně vůbec věděli a to mě dosti irituje. Líbí se mi video, které přiložil Alfajk, to je vlastně to o čem celou tu dobu píšu ale vy absolutně nemáte přehled a myslíte si, že tady jen tak pro nic za nic hážu špínu na Sony ale tak to není.

Raymy napsal:Laskave mi nenadavej, ja ti take nenadavam. Jsme na hernim portale a tak se bavim pouze o herni casti firem. Proto jsem nereagoval na telefony, lednicky atp. Takze te poprosim at mi vyargumentujes ty pokroky, v cem jde Xbox dopredu atp. Jednoduche otazky, tak mi je vyargumentuj a hned mi nenadavej, to snad neni zapotrebi.

Phillios191    Rappix: Narážel jsem jen na tvé tvrzení, že za chvíli nebudou mít překladatelé co jíst. Žádný překladač nikdy nenahradí skutečného překladatele. Protože lidský mozek chápe celkové jazykové souvislosti, včetně slovních hříček, frází, skloňování, dialekty, umí si s jazykem pohrát, aby se výsledek dobře četl a držel se své koleje. Překladač je dobrá věc max tak na překlad pár vět, ale ne, že bys do toho strčil knihu od Tolkiena a výsledek by byl stejný jako od profi překladatele :)Phillios191phillios19113081    13.8.2017 16:19 Phillios191

Rappix: Narážel jsem jen na tvé tvrzení, že za chvíli nebudou mít překladatelé co jíst. Žádný překladač nikdy nenahradí skutečného překladatele. Protože lidský mozek chápe celkové jazykové souvislosti, včetně slovních hříček, frází, skloňování, dialekty, umí si s jazykem pohrát, aby se výsledek dobře četl a držel se své koleje. Překladač je dobrá věc max tak na překlad pár vět, ale ne, že bys do toho strčil knihu od Tolkiena a výsledek by byl stejný jako od profi překladatele :)

Raymy    Laskave mi nenadavej, ja ti take nenadavam. Jsme na hernim portale a tak se bavim pouze o herni casti firem. Proto jsem nereagoval na telefony, lednicky atp. Takze te poprosim at mi vyargumentujes ty pokroky, v cem jde Xbox dopredu atp. Jednoduche otazky, tak mi je vyargumentuj a hned mi nenadavej, to snad neni zapotrebi.Raymyraymy39201    13.8.2017 15:57 Raymy

@ odpověď na komentář od ElectronicFarts:Laskave mi nenadavej, ja ti take nenadavam. Jsme na hernim portale a tak se bavim pouze o herni casti firem. Proto jsem nereagoval na telefony, lednicky atp. Takze te poprosim at mi vyargumentujes ty pokroky, v cem jde Xbox dopredu atp. Jednoduche otazky, tak mi je vyargumentuj a hned mi nenadavej, to snad neni zapotrebi.

ElectronicFarts napsal:Řeč je o Sony ne jen o divizi PS, Sony celkově vládla ve všech odvětvích elektroniky během devadesátých let, nyní má vše pod palcem Samsung.

Já osobně jsem fanouškem Sony a PS řadu let ale nejsem debil abych si nalhával takové sračky jaké tady píše vaše zaslepená banda naivních kreténů. PS jde do sraček jednoduše řečeno a když se potopí divize PS, jde do sraček i Sony, protože nic než Columbia Pictures a PS už nemá.
Taky není řeč o výkonu konzolí ale o kroku kupředu, PS stagnuje Xbox se vyvýjí. Takhle to shrnu a vy si v tom vyrýpejte držky blbouni nechápaví, to jsou prostě nepříjemná fakta, vrátíme se tady k tomu za dva roky a uvidíme, kdo měl pravdu.

Alfajk   2x   ma pravdu, sony drzi pri zivote uz jen playstation a filmy/animaky, ktery jdou v posledni dobe taky s kvalitou dolu, kdyby to xbox na zacatku tak nepodelal, sony by na tom bylo jeste hur, kratky shrnuti faktu - [ odkaz ]Alfajkalfajk16671    13.8.2017 15:43 Alfajk

@ odpověď na komentář od Raymy:ma pravdu, sony drzi pri zivote uz jen playstation a filmy/animaky, ktery jdou v posledni dobe taky s kvalitou dolu, kdyby to xbox na zacatku tak nepodelal, sony by na tom bylo jeste hur, kratky shrnuti faktu - [ odkaz ]

Raymy napsal:Kamarade sorry jako ale jedes hrozne nesmysly.

Kdyby Sony, predstavila PS4 Pro ted az po oznameni XOX, ver tomu ze hardwarove bude lepsi opet PS4. Tady jde o to ze hardware zastarava az brutalne rychle, proto XOX bude vykonejsi.

Sony v 90tych letech? Tvl a co PS2, PS3 a PS4 jejichz prodeje jsou mnohem vys nez Xboxy?

Na frak v cem? Krome vykonejsi konzole (viz vyse) , nema nic extra leda Forzu a pak ma jiz jen desitky exkluzivit ve forme Indie her, ktery by v pohode rozjel i puvodni Xbox.

Ehm konzole jsou to predevsim herni a ty napises ze konference mela vse co mela mit ale to podstatne, tedy hry, tak sam rikas ze je na hovno. A to mas pravdu, nebyt tam ukazovane multiplatformni hry jako Assassins Creed atp, tak vsem zustane pachut ve stylu a to je jako vsechno?

V cem se posouva kupredu? Opet krome vykonejsiho HW?

ElectronicFarts   1x   Řeč je o Sony ne jen o divizi PS, Sony celkově vládla ve všech odvětvích elektroniky během devadesátých let, nyní má vše pod palcem Samsung.

Já osobně jsem fanouškem Sony a PS řadu let ale nejsem debil abych si nalhával takové sračky jaké tady píše vaše zaslepená banda naivních kreténů. PS jde do sraček jednoduše řečeno a když se potopí divize PS, jde do sraček i Sony, protože nic než Columbia Pictures a PS už nemá.
Taky není řeč o výkonu konzolí ale o kroku kupředu, PS stagnuje Xbox se vyvýjí. Takhle to shrnu a vy si v tom vyrýpejte držky blbouni nechápaví, to jsou prostě nepříjemná fakta, vrátíme se tady k tomu za dva roky a uvidíme, kdo měl pravdu.
ElectronicFartselectronicfarts73973
    13.8.2017 15:39
ElectronicFarts

@ odpověď na komentář od Raymy:Řeč je o Sony ne jen o divizi PS, Sony celkově vládla ve všech odvětvích elektroniky během devadesátých let, nyní má vše pod palcem Samsung.

Já osobně jsem fanouškem Sony a PS řadu let ale nejsem debil abych si nalhával takové sračky jaké tady píše vaše zaslepená banda naivních kreténů. PS jde do sraček jednoduše řečeno a když se potopí divize PS, jde do sraček i Sony, protože nic než Columbia Pictures a PS už nemá.
Taky není řeč o výkonu konzolí ale o kroku kupředu, PS stagnuje Xbox se vyvýjí. Takhle to shrnu a vy si v tom vyrýpejte držky blbouni nechápaví, to jsou prostě nepříjemná fakta, vrátíme se tady k tomu za dva roky a uvidíme, kdo měl pravdu.

Raymy napsal:Kamarade sorry jako ale jedes hrozne nesmysly.

Kdyby Sony, predstavila PS4 Pro ted az po oznameni XOX, ver tomu ze hardwarove bude lepsi opet PS4. Tady jde o to ze hardware zastarava az brutalne rychle, proto XOX bude vykonejsi.

Sony v 90tych letech? Tvl a co PS2, PS3 a PS4 jejichz prodeje jsou mnohem vys nez Xboxy?

Na frak v cem? Krome vykonejsi konzole (viz vyse) , nema nic extra leda Forzu a pak ma jiz jen desitky exkluzivit ve forme Indie her, ktery by v pohode rozjel i puvodni Xbox.

Ehm konzole jsou to predevsim herni a ty napises ze konference mela vse co mela mit ale to podstatne, tedy hry, tak sam rikas ze je na hovno. A to mas pravdu, nebyt tam ukazovane multiplatformni hry jako Assassins Creed atp, tak vsem zustane pachut ve stylu a to je jako vsechno?

V cem se posouva kupredu? Opet krome vykonejsiho HW?

Raymy   3x   Kamarade sorry jako ale jedes hrozne nesmysly.

Kdyby Sony, predstavila PS4 Pro ted az po oznameni XOX, ver tomu ze hardwarove bude lepsi opet PS4. Tady jde o to ze hardware zastarava az brutalne rychle, proto XOX bude vykonejsi.

Sony v 90tych letech? Tvl a co PS2, PS3 a PS4 jejichz prodeje jsou mnohem vys nez Xboxy?

Na frak v cem? Krome vykonejsi konzole (viz vyse) , nema nic extra leda Forzu a pak ma jiz jen desitky exkluzivit ve forme Indie her, ktery by v pohode rozjel i puvodni Xbox.

Ehm konzole jsou to predevsim herni a ty napises ze konference mela vse co mela mit ale to podstatne, tedy hry, tak sam rikas ze je na hovno. A to mas pravdu, nebyt tam ukazovane multiplatformni hry jako Assassins Creed atp, tak vsem zustane pachut ve stylu a to je jako vsechno?

V cem se posouva kupredu? Opet krome vykonejsiho HW?
Raymyraymy39201
    13.8.2017 15:24
Raymy

@ odpověď na komentář od ElectronicFarts:Kamarade sorry jako ale jedes hrozne nesmysly.

Kdyby Sony, predstavila PS4 Pro ted az po oznameni XOX, ver tomu ze hardwarove bude lepsi opet PS4. Tady jde o to ze hardware zastarava az brutalne rychle, proto XOX bude vykonejsi.

Sony v 90tych letech? Tvl a co PS2, PS3 a PS4 jejichz prodeje jsou mnohem vys nez Xboxy?

Na frak v cem? Krome vykonejsi konzole (viz vyse) , nema nic extra leda Forzu a pak ma jiz jen desitky exkluzivit ve forme Indie her, ktery by v pohode rozjel i puvodni Xbox.

Ehm konzole jsou to predevsim herni a ty napises ze konference mela vse co mela mit ale to podstatne, tedy hry, tak sam rikas ze je na hovno. A to mas pravdu, nebyt tam ukazovane multiplatformni hry jako Assassins Creed atp, tak vsem zustane pachut ve stylu a to je jako vsechno?

V cem se posouva kupredu? Opet krome vykonejsiho HW?

ElectronicFarts napsal:Vypsal jsi pouze fakta, nevím co to má dokazovat.
Evidentně jsi trouba, který vůbec nemá přehled. :-D

ElectronicFarts   1x   Tvoje máma je troll.ElectronicFartselectronicfarts73973    13.8.2017 15:20 ElectronicFarts

@ odpověď na komentář od Trinity7:Tvoje máma je troll.

Trinity7 napsal:Rawneox má pravdu, ty jsi bohužel jen trapnej troll.

Trinity7   5x   Rawneox má pravdu, ty jsi bohužel jen trapnej troll.Trinity7trinity727317    13.8.2017 13:25 Trinity7

@ odpověď na komentář od ElectronicFarts:Rawneox má pravdu, ty jsi bohužel jen trapnej troll.

ElectronicFarts napsal:Vypsal jsi pouze fakta, nevím co to má dokazovat.
Evidentně jsi trouba, který vůbec nemá přehled. :-D

Rappix    Proto jsem v tom původním příspěvku psal že to bude chtít ještě několik let, je jasné že to nebude dokonalé ihned jak to spustí. Ale ten pokrok tam prostě viditelný je. Chce to jen prostě více dat ke zpracování. Ale dovedu si naprosto jednoduše představit že to bude v budoucnu normálně sloužit jako plnohodnotný a přesný překladač.
PS: Zkoušel jsi rozkliknout ten překlad u "Kolik ti je let? " :)
Rappixrappix10626
    13.8.2017 12:33
Rappix

@ odpověď na komentář od Phillios191:Proto jsem v tom původním příspěvku psal že to bude chtít ještě několik let, je jasné že to nebude dokonalé ihned jak to spustí. Ale ten pokrok tam prostě viditelný je. Chce to jen prostě více dat ke zpracování. Ale dovedu si naprosto jednoduše představit že to bude v budoucnu normálně sloužit jako plnohodnotný a přesný překladač.
PS: Zkoušel jsi rozkliknout ten překlad u "Kolik ti je let? " :)

Phillios191 napsal:Rappix: tobě asi nedošlo, že mě nejde o vývoj nějakého neuronového vynálezu ale o fakt, že to momentálně překládá (skoro) pořád stejně, stačí do toho hodit pár jednoduchých vět a výsledek je jasnej. Až z toho polezou smysluplný výsledky a ne patvary typu [ odkaz ] [ odkaz ] , pak budu ten google translator obdivovat. ps. : ten článek jsem četl už dávno, ale znatelné změny jsem nepocítil.

ElectronicFarts   1x   Vypsal jsi pouze fakta, nevím co to má dokazovat.
Evidentně jsi trouba, který vůbec nemá přehled. :-D
ElectronicFartselectronicfarts73973
    13.8.2017 12:06
ElectronicFarts

@ odpověď na komentář od rawneox:Vypsal jsi pouze fakta, nevím co to má dokazovat.
Evidentně jsi trouba, který vůbec nemá přehled. :-D

rawneox napsal:ElectronicFarts:
Zde vypíšu pouze tvoje hlody:
"že někdo vydává konzoli jsem nic nepsal ale fajn jasně to prokazuje tvou zaujatost"
"Odkojen PlayStationem ale Xbox One X beru jen co výjde, musím uznat, že Sony dostalo poprvé pořádně na frak"
"nová konference Microsoftu měla vše co měla mít, hry jsou sice na hovno ale zbytek je naprostá paráda. "
" Xbox se posouvá kupředu PS jen stojí a hloupě kope nohama kolem sebe s jednou exkluzivitou za druhou, zatímco Xbox dělá pokroky. "
"Xbox vede jasně na poli interaktivní zábavy a propojení domácnosti včetně lepšího multitaskingu"
"Sony válela naposledy v devadesátkách ale ty časy jsou už dávno pryč"
"žezla momentálně přebírají Samsung a Microsoft s Xboxem"
"LG, Beko, Indesit no ty vole prober se chlape, nedělej si ostudu. . "

Tak kdo je tady zaujatej? Kdo si myslíš, že si dělá ostudu? ? Chlapečku, možná že by mě vzali do Datartu, ale tebe by stopro vzali do Bohnic :thumbup:

rawneox   5x   ElectronicFarts:
Zde vypíšu pouze tvoje hlody:
"že někdo vydává konzoli jsem nic nepsal ale fajn jasně to prokazuje tvou zaujatost"
"Odkojen PlayStationem ale Xbox One X beru jen co výjde, musím uznat, že Sony dostalo poprvé pořádně na frak"
"nová konference Microsoftu měla vše co měla mít, hry jsou sice na hovno ale zbytek je naprostá paráda. "
" Xbox se posouvá kupředu PS jen stojí a hloupě kope nohama kolem sebe s jednou exkluzivitou za druhou, zatímco Xbox dělá pokroky. "
"Xbox vede jasně na poli interaktivní zábavy a propojení domácnosti včetně lepšího multitaskingu"
"Sony válela naposledy v devadesátkách ale ty časy jsou už dávno pryč"
"žezla momentálně přebírají Samsung a Microsoft s Xboxem"
"LG, Beko, Indesit no ty vole prober se chlape, nedělej si ostudu. . "

Tak kdo je tady zaujatej? Kdo si myslíš, že si dělá ostudu? ? Chlapečku, možná že by mě vzali do Datartu, ale tebe by stopro vzali do Bohnic :thumbup:
rawneoxrawneox17681
    13.8.2017 11:46
rawneox

ElectronicFarts:
Zde vypíšu pouze tvoje hlody:
"že někdo vydává konzoli jsem nic nepsal ale fajn jasně to prokazuje tvou zaujatost"
"Odkojen PlayStationem ale Xbox One X beru jen co výjde, musím uznat, že Sony dostalo poprvé pořádně na frak"
"nová konference Microsoftu měla vše co měla mít, hry jsou sice na hovno ale zbytek je naprostá paráda. "
" Xbox se posouvá kupředu PS jen stojí a hloupě kope nohama kolem sebe s jednou exkluzivitou za druhou, zatímco Xbox dělá pokroky. "
"Xbox vede jasně na poli interaktivní zábavy a propojení domácnosti včetně lepšího multitaskingu"
"Sony válela naposledy v devadesátkách ale ty časy jsou už dávno pryč"
"žezla momentálně přebírají Samsung a Microsoft s Xboxem"
"LG, Beko, Indesit no ty vole prober se chlape, nedělej si ostudu. . "

Tak kdo je tady zaujatej? Kdo si myslíš, že si dělá ostudu? ? Chlapečku, možná že by mě vzali do Datartu, ale tebe by stopro vzali do Bohnic :thumbup:

MysteryMen   3x   Tak to mě dostalo prej Apple... Takovej sráč... Jednoznačně vede Samsung a Sony... A nová Xperia bude nabusenej mob že se nějakej iPhone může jít zahrabat;) ) jinak s ostatním souhlasimMysteryMenmysterymen27248    13.8.2017 11:33 MysteryMen

@ odpověď na komentář od rawneox:Tak to mě dostalo prej Apple... Takovej sráč... Jednoznačně vede Samsung a Sony... A nová Xperia bude nabusenej mob že se nějakej iPhone může jít zahrabat;) ) jinak s ostatním souhlasimKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

rawneox napsal:To že MS oznámí upgrade svojí konzole rok po upgradu PS4 (PS4 Pro) neni že dělaj nový věci, ale je to nevyhnutelnej proces konkurenční soutěže. . Kdyby Sony PS4 Pro pouze oznámila a čekala by na MS a jeho odpověd, tak by to dopadlo jinak a teď by se čekalo i na PS4 Pro. . Mám doma Xbox One S a v rámci XBGame Pass jsem vyzkoušel pár exkluzivek MS a v porovnání s exkluzivníma titulama od Sony jsou ty hry prostě ošklivý a příběhově bezduchý. . Jediný co je zpracovaný na jedničku je Forza Horizon 3 a možná Halo5, teď se chystám na Gearsy4, ale jinak slabota a multiplatformy jsou taky strašně ochuzený a Xbox One X to nezachrání. Takže leader tady bude zase Sony s Days Gone, God of War 4, Detroit, Spider Manem a The Last of Us 2, kde prostě bude pořádnej příběh, hratelnost a grafika :)
V oblasti elektroniky podle mně vede LG, Beko, Indesit né ťamťung :D a mezi telefonama a tabletama jednoznačně Apple ;)

Phillios191    Rappix: tobě asi nedošlo, že mě nejde o vývoj nějakého neuronového vynálezu ale o fakt, že to momentálně překládá (skoro) pořád stejně, stačí do toho hodit pár jednoduchých vět a výsledek je jasnej. Až z toho polezou smysluplný výsledky a ne patvary typu [ odkaz ] [ odkaz ] , pak budu ten google translator obdivovat. ps. : ten článek jsem četl už dávno, ale znatelné změny jsem nepocítil.Phillios191phillios19113081    13.8.2017 11:20 Phillios191

Rappix: tobě asi nedošlo, že mě nejde o vývoj nějakého neuronového vynálezu ale o fakt, že to momentálně překládá (skoro) pořád stejně, stačí do toho hodit pár jednoduchých vět a výsledek je jasnej. Až z toho polezou smysluplný výsledky a ne patvary typu [ odkaz ] [ odkaz ] , pak budu ten google translator obdivovat. ps. : ten článek jsem četl už dávno, ale znatelné změny jsem nepocítil.Komentář byl autorem naposledy upraven 13.8.2017 11:30

Původní verze před úpravami:Rappix: tobě asi nedošlo, že mě nejde o vývoj nějakého neuronového vynálezu ale o fakt, že to momentálně překládá (skoro) pořád stejně, stačí do toho hodit pár jednoduchých vět a výsledek je jasnej. Až z toho polezou smysluplný výsledky a ne patvary typu [ odkaz ] [ odkaz ] , pak budu ten google translator obdivovat.

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (12018 příspěvků), PSN v ČR (5 příspěvků), ovladač na volant (3 příspěvky), Trance - TOAO 12 Darren Porter (455 příspěvků), STEAM -všechno sem (7041 příspěvků), Humble bundle -vše sem (580 příspěvků), Resident Evil (4 příspěvky), Splitscreen hry (7 příspěvků), SpellForce 3 (1 příspěvek), TERA - Pozvánka do guildy Rafani (1 příspěvek)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Battlerite

Recenze - 13.12.2017
 
Battlerite

Tak trochu jiná masivně multiplayerová hra. Uspěje v konkurenci League of Legends a Doty 2?

 
Přečíst celý článek»Autor: EddieCZ - Platforma: PC
 
 
Rozhovor s Michaelem Dennym o PlayStationu a Paris Games Week

Nejen o chystaných hrách s viceprezidentem SIE Worldwide Studios.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 
 
JCB Pioneer: Mars – dojmy z hraní

Založit kolonii na místě, které není zrovna ideální pro život je oříšek. O to víc je to složitější, když jste na to úplně sami.

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 

SpellForce 3

Recenze - 11.12.2017
 
SpellForce 3

Svět Eo je zmítán záhadnou chorobou, z jejíhož šíření jsou obviněni magií nadaní jedinci. Přijdete na kloub původu zhoubného moru?

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 

Deskovkový speciál: Tókaidó

Speciál - 10.12.2017
 
Deskovkový speciál: Tókaidó

Hrstka poutníků se vydává pověstnou stezkou podél japonského pobřeží. Přidáte se k jejich pouti?