Uživatel nepřihlášen
 

Podívejte se na hrůzostrašný horor Scorn

Středa 6.9.2017 12:03 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Vydavatelé tvrdí, že je příliš divný pro masu hráčů. Vývojáři shánějí peníze na Kickstarteru.

Když nezávislé studio Ebb Software ukázalo vydavatelským společnostem svůj hororový projekt nazvaný Scorn, byli zástupci tvůrčího celku odmítnuti se slovy, že je Scorn příliš divný pro masy. Vydavatelé si myslí, že se tahle hra bude líbit jen malé skupince hráčů a tím pádem prodeje nebudou nijak lichotivé. Ebb Software to ale nevzdali, ve vývoji pokračují a v současné době shánějí na Kickstarteru potřebných 150 tisíc eur.

Scorn je horor z pohledu první osoby, pohání ho technologie Unreal Engine 4. Autoři tvrdí, že ve hře budete prolézat temná zákoutí a bojovat proti opravdu hnusným tvorům. Není divu, že je Scorn přirovnáván k Vetřelci. Mají toho dost společného. Kromě bojů na vás čekají hádanky a také několik přátelských bytostí. Ne každý vás bude chtít vykuchat. Zajímavé také je prezentace příběhu, ten nebude vyprávěn žádnými filmovými pasáži, vše zažijete přímo při hraní, kdy se budete prodírat skutečně podivným a strašidelným světem. Vývojáři chtějí, abyste při hraní neustále přemýšleli, stejně tak dlouho po dohrání.

Pokud Scorn na Kickstarteru uspěje, tak bude rozdělen na dvě části. První s názvem Dasein by měla vyjít v příštím roce ve verzích pro PC. Aby vývojáři hráče přesvědčili, uveřejnili osmiminutový gameplay trailer (nahoře), ze kterého nejspíš dostanete husí kůži. Hlavní hrdina prochází temnými tunely a připravuje se na boj. Ten po několika minutách skutečně přijde. Nejprve uvidí podivné stvoření, které za sebou táhne mrtvolu. Když už dojde na obranu, má protagonista k dispozici střelnou zbraň, kterou postupně modifikuje v silnější a silnější zbraň.

Jaké jsou další cíle autorů? Pokud vybraná částka přesáhne 175 tisíc eur, dočká se Scorn úrovně určené pro virtuální realitu. Za 200 tisíc budou přidány další druhy nepřátel a za 250 tisíc bude hra rozšířena o další lokalitu a nespecifikovaný obsah.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Štítky: scorn, ebb software
Související novinky
 
Horor Scorn je příliš divný pro masu, vydavatelé ho nechtějí, přesto vývoj pokračuje

Horor Scorn je příliš divný pro masu, vydavatelé ho nechtějí, přesto vývoj pokračuje

Čtvrtek 30.6.2016 17:10 - První obrázky a trailer. Představte si Vetřelce trochu jinak. Přečíst celý článek »

Vydavatelé nechtějí hororový Scorn. Je příliš divný pro mainstream

Vydavatelé nechtějí hororový Scorn. Je příliš divný pro mainstream

Čtvrtek 3.7.2014 12:33 - Akční hororové dobrodružství z pohledu první osoby připomínající Vetřelce má před sebou nelehkou cestu. Přečíst celý článek »

32 komentářů|PC, PS4

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Podívejte se na hrůzostrašný horor Scorn
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
red7thunderCZ   1x   dost nářez ten scorn nebezpečná grafika a konečně něco neokoukaného hlavně ať to vydají vypadá to moc zajímavě ;) líbí se mi to víc nez doom 4 a to je co říct ;)red7thunderCZred7thundercz74524    15.9.2017 07:58 red7thunderCZ

dost nářez ten scorn nebezpečná grafika a konečně něco neokoukaného hlavně ať to vydají vypadá to moc zajímavě ;) líbí se mi to víc nez doom 4 a to je co říct ;)

Corvus   1x   Přesně :-) Psal jsem to ve svém příspěvku. Vyloženě to navazuje. Chce to skutečně vidět za sebou ;-) Prometheus pouze velmi hrubě nastínil téma a Covenant hodně vysvětlil. A vůbec ne špatně. Celá ta myšlenka je podle mého názoru vynikající. Vlastně většinu Scott vysvětlil, dá se říct a doufám, že bude ještě trojka. Co mě osobně hodně mrzelo bylo, že jsme měli unikátní možnost vidět zrod vůbec prvního klasického alinea tak, jak se rodí (celý proces) a víceméně to bylo takové... fádní... škoda. Navíc první se vylíhnul z naprostého trotla :-D (jen tak mimochodem) ... no a ve čtyřce Ressurrection už je to hodně daleko od původního konceptu (a hodně v budoucnosti) a lidstvo chce víceméně umožnit Alieny rodit klasickou cestou :-DCorvuscorvus13394    10.9.2017 09:10 Corvus

@ odpověď na komentář od eVe-CZ:Přesně :-) Psal jsem to ve svém příspěvku. Vyloženě to navazuje. Chce to skutečně vidět za sebou ;-) Prometheus pouze velmi hrubě nastínil téma a Covenant hodně vysvětlil. A vůbec ne špatně. Celá ta myšlenka je podle mého názoru vynikající. Vlastně většinu Scott vysvětlil, dá se říct a doufám, že bude ještě trojka. Co mě osobně hodně mrzelo bylo, že jsme měli unikátní možnost vidět zrod vůbec prvního klasického alinea tak, jak se rodí (celý proces) a víceméně to bylo takové... fádní... škoda. Navíc první se vylíhnul z naprostého trotla :-D (jen tak mimochodem) ... no a ve čtyřce Ressurrection už je to hodně daleko od původního konceptu (a hodně v budoucnosti) a lidstvo chce víceméně umožnit Alieny rodit klasickou cestou :-D

eVe-CZ napsal::) :) .... Tak teď sem náležitě zčeknul Promethea a chápu Covenanta o dost víc ... Film taky luxusní .... Ale Davida teď nesnáším ještě víc :D :D :D (doufám že v dalším díle už konečně nadobro skape :D ) ... Zachrání ho odletí s ním a on jí na oplátku udělal málého vetřelce , jen tak zabili takovou super postavu :( ... Škoda , v tomto filmu podala luxusní výkon .... Ale nadruhou stranu to krásně na sebe navazuje , jen jí tedy mohli nechat přežít :( .... V jediný co teď doufám že další díl bude zas takle pěkně navazovat a bude natočen ve stejném duchu jako dva díly před ním . Od včerejška jsem fanouškem a to věrným :) ... Možná už od roku 2012 ale to je na mojí paměť už moc dlouhá doba :D :D :D :D

fabioozo86    Nejak to musi uzavrit a s planetou lv 426 z filmu vetrelcifabioozo86fabioozo8630923    10.9.2017 06:35 fabioozo86

Nejak to musi uzavrit a s planetou lv 426 z filmu vetrelci

eVe-CZ   1x   :) :) .... Tak teď sem náležitě zčeknul Promethea a chápu Covenanta o dost víc ... Film taky luxusní .... Ale Davida teď nesnáším ještě víc :D :D :D (doufám že v dalším díle už konečně nadobro skape :D ) ... Zachrání ho odletí s ním a on jí na oplátku udělal málého vetřelce , jen tak zabili takovou super postavu :( ... Škoda , v tomto filmu podala luxusní výkon .... Ale nadruhou stranu to krásně na sebe navazuje , jen jí tedy mohli nechat přežít :( .... V jediný co teď doufám že další díl bude zas takle pěkně navazovat a bude natočen ve stejném duchu jako dva díly před ním . Od včerejška jsem fanouškem a to věrným :) ... Možná už od roku 2012 ale to je na mojí paměť už moc dlouhá doba :D :D :D :DeVe-CZeve-cz37508    10.9.2017 01:48 eVe-CZ

@ odpověď na komentář od Ratos::) :) .... Tak teď sem náležitě zčeknul Promethea a chápu Covenanta o dost víc ... Film taky luxusní .... Ale Davida teď nesnáším ještě víc :D :D :D (doufám že v dalším díle už konečně nadobro skape :D ) ... Zachrání ho odletí s ním a on jí na oplátku udělal málého vetřelce , jen tak zabili takovou super postavu :( ... Škoda , v tomto filmu podala luxusní výkon .... Ale nadruhou stranu to krásně na sebe navazuje , jen jí tedy mohli nechat přežít :( .... V jediný co teď doufám že další díl bude zas takle pěkně navazovat a bude natočen ve stejném duchu jako dva díly před ním . Od včerejška jsem fanouškem a to věrným :) ... Možná už od roku 2012 ale to je na mojí paměť už moc dlouhá doba :D :D :D :D

Ratos napsal:To jsem rad, vidim to stejne....

Ratos   1x   To jsem rad, vidim to stejne....Ratosratos11417    9.9.2017 08:53 Ratos

@ odpověď na komentář od eVe-CZ:To jsem rad, vidim to stejne....

eVe-CZ napsal:Tak teď sem ho akorát dokoukal :) film nemá v podstatě němá chybu , má hloubku , atmosféru a je dobře propracovanej . Jen mě trošku štve že jsou víceméně všichni mrtví . To je trošku nepříjemný když se s postavama člověk sžije :D :D :D ... , každopádně je mi zvláštní že Davida oproti Walterovi nepoznali , měl svojí určitou regeneraci která druhýmu chyběla , plus ten výraz Davida :D . . Toho si asi všimnout nemohli ale já to věděl hned , takovej ten výraz potrhlýho člověka :D . Plus když tam byl záběr jak David bere nůž do ruky a nakonec černo tak to bylo na 90% jasný , jen sem se trošku modlil aby to byl Walter , bohužel ... Já si Promethea už moc nepamatuju a Davida si už vůbec , jen doktorku ( možná tam nebyl ? ) . Vím že na konci Promethea sem měl v hlavě několik nevyřčených otázek a chtěl sem odpověď , ale za ty roky se mi trošku vykouřilo vše z hlavy a to je škoda , nadruhou stranu si myslím že v tomto díle bych si odpovědi asi nedopřál :D Každopádně film luxusní , žádný potrhlí střílení bez smyslu , hodnotil bych 9/10 . Film mě bavil a o to jde především :) . Ale sem zvědavej na další díl , jelikož ten frajer sice možná umře ale všechny tam se svýma příšerkama rozskeká , chudácí , 2000 lidi a menší posádka ve velení nejspíš udělá pápá :D :D :D ... Díky za připomenutí filmu bavil sem se :)
Asi si seženu ještě Promethea na připomenutí :)

eVe-CZ    Tak teď sem ho akorát dokoukal :) film nemá v podstatě němá chybu , má hloubku , atmosféru a je dobře propracovanej . Jen mě trošku štve že jsou víceméně všichni mrtví . To je trošku nepříjemný když se s postavama člověk sžije :D :D :D ... , každopádně je mi zvláštní že Davida oproti Walterovi nepoznali , měl svojí určitou regeneraci která druhýmu chyběla , plus ten výraz Davida :D . . Toho si asi všimnout nemohli ale já to věděl hned , takovej ten výraz potrhlýho člověka :D . Plus když tam byl záběr jak David bere nůž do ruky a nakonec černo tak to bylo na 90% jasný , jen sem se trošku modlil aby to byl Walter , bohužel ... Já si Promethea už moc nepamatuju a Davida si už vůbec , jen doktorku ( možná tam nebyl ? ) . Vím že na konci Promethea sem měl v hlavě několik nevyřčených otázek a chtěl sem odpověď , ale za ty roky se mi trošku vykouřilo vše z hlavy a to je škoda , nadruhou stranu si myslím že v tomto díle bych si odpovědi asi nedopřál :D Každopádně film luxusní , žádný potrhlí střílení bez smyslu , hodnotil bych 9/10 . Film mě bavil a o to jde především :) . Ale sem zvědavej na další díl , jelikož ten frajer sice možná umře ale všechny tam se svýma příšerkama rozskeká , chudácí , 2000 lidi a menší posádka ve velení nejspíš udělá pápá :D :D :D ... Díky za připomenutí filmu bavil sem se :)
Asi si seženu ještě Promethea na připomenutí :)
eVe-CZeve-cz37508
    9.9.2017 03:34
eVe-CZ

@ odpověď na komentář od Ratos:Tak teď sem ho akorát dokoukal :) film nemá v podstatě němá chybu , má hloubku , atmosféru a je dobře propracovanej . Jen mě trošku štve že jsou víceméně všichni mrtví . To je trošku nepříjemný když se s postavama člověk sžije :D :D :D ... , každopádně je mi zvláštní že Davida oproti Walterovi nepoznali , měl svojí určitou regeneraci která druhýmu chyběla , plus ten výraz Davida :D . . Toho si asi všimnout nemohli ale já to věděl hned , takovej ten výraz potrhlýho člověka :D . Plus když tam byl záběr jak David bere nůž do ruky a nakonec černo tak to bylo na 90% jasný , jen sem se trošku modlil aby to byl Walter , bohužel ... Já si Promethea už moc nepamatuju a Davida si už vůbec , jen doktorku ( možná tam nebyl ? ) . Vím že na konci Promethea sem měl v hlavě několik nevyřčených otázek a chtěl sem odpověď , ale za ty roky se mi trošku vykouřilo vše z hlavy a to je škoda , nadruhou stranu si myslím že v tomto díle bych si odpovědi asi nedopřál :D Každopádně film luxusní , žádný potrhlí střílení bez smyslu , hodnotil bych 9/10 . Film mě bavil a o to jde především :) . Ale sem zvědavej na další díl , jelikož ten frajer sice možná umře ale všechny tam se svýma příšerkama rozskeká , chudácí , 2000 lidi a menší posádka ve velení nejspíš udělá pápá :D :D :D ... Díky za připomenutí filmu bavil sem se :)
Asi si seženu ještě Promethea na připomenutí :)

Ratos napsal:Tak pak napis jak se ti film libil:)

Ratos    Tak pak napis jak se ti film libil:)Ratosratos11417    8.9.2017 13:20 Ratos

@ odpověď na komentář od eVe-CZ:Tak pak napis jak se ti film libil:)

eVe-CZ napsal:Tak dneska na to chci koukat , doufám že to fakt jako pokračování Promethea bude , film mě bavil a měl spoustu nevyrčených odpovědí tak snad to nebude úplně něco jinýho :) Vůbec nic o tom filmu nevím , tak sem zvědav . Nebýt tvého komentáře nescháněl bych :)

einfari   2x   Život měl oproti Covenantovi a Prometheovi uvěřitelnou posádku s normálně uvažujícími postavami, člověk jim věřil, že jsou to vědci s bezpečnostní prověrkou. Dokonce jsem jím i fandil a přál jim, aby to přežili. Kdežto v Prometheovi a Covenantovi jsem hned od začátku věděl, že je to banda imbecilu, kteří mají tak akorát tituly s hromadné demence a těšil jsem se jakým bolestivým způsobem zhynou.einfarieinfari25285    8.9.2017 09:42 einfari

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Život měl oproti Covenantovi a Prometheovi uvěřitelnou posádku s normálně uvažujícími postavami, člověk jim věřil, že jsou to vědci s bezpečnostní prověrkou. Dokonce jsem jím i fandil a přál jim, aby to přežili. Kdežto v Prometheovi a Covenantovi jsem hned od začátku věděl, že je to banda imbecilu, kteří mají tak akorát tituly s hromadné demence a těšil jsem se jakým bolestivým způsobem zhynou.

Mr.Lolendo napsal:Logika těch posledních dvou dílů je vykuchat peněženky casual divákům. Je to stejná slátanina jako nové Star Wars tedy sedmička. Kdežto Rougue One je pocta Ságy.

Poslední HC dobré sci-fi bylo asi Cargo.

Covenanta bych směle hodil do pytle s filmem Život. Taky Alien vyvražďovačka tupá.

Proč není více filmů jako Riddick nebo Serenity? !

Corvus   1x   K tvé poslední otázce: Protože ne každý chce točit opulentní vyvražďovačky se scénářem pro 3 leté děti. Čím člověk stárne, tím má potřebu světu něco sdělit a to je jednoznačně i případ Scotta, který neváhá otevřít téma etiky, robotiky a Boha (Prometheus/Covenant) . Holt se každý nějak vyvíjí... Je ale fakt, že špičkových sci-fi už se moc netočí... nebo vznikne digitálně přeprodukovaný průjmíček typu Jupiter vychází...Corvuscorvus13394    8.9.2017 07:24 Corvus

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:K tvé poslední otázce: Protože ne každý chce točit opulentní vyvražďovačky se scénářem pro 3 leté děti. Čím člověk stárne, tím má potřebu světu něco sdělit a to je jednoznačně i případ Scotta, který neváhá otevřít téma etiky, robotiky a Boha (Prometheus/Covenant) . Holt se každý nějak vyvíjí... Je ale fakt, že špičkových sci-fi už se moc netočí... nebo vznikne digitálně přeprodukovaný průjmíček typu Jupiter vychází...

Mr.Lolendo napsal:Logika těch posledních dvou dílů je vykuchat peněženky casual divákům. Je to stejná slátanina jako nové Star Wars tedy sedmička. Kdežto Rougue One je pocta Ságy.

Poslední HC dobré sci-fi bylo asi Cargo.

Covenanta bych směle hodil do pytle s filmem Život. Taky Alien vyvražďovačka tupá.

Proč není více filmů jako Riddick nebo Serenity? !

Mr.Lolendo   1x   Logika těch posledních dvou dílů je vykuchat peněženky casual divákům. Je to stejná slátanina jako nové Star Wars tedy sedmička. Kdežto Rougue One je pocta Ságy.

Poslední HC dobré sci-fi bylo asi Cargo.

Covenanta bych směle hodil do pytle s filmem Život. Taky Alien vyvražďovačka tupá.

Proč není více filmů jako Riddick nebo Serenity? !
Mr.Lolendomrlolendo10723
    7.9.2017 23:09
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od Zack:Logika těch posledních dvou dílů je vykuchat peněženky casual divákům. Je to stejná slátanina jako nové Star Wars tedy sedmička. Kdežto Rougue One je pocta Ságy.

Poslední HC dobré sci-fi bylo asi Cargo.

Covenanta bych směle hodil do pytle s filmem Život. Taky Alien vyvražďovačka tupá.

Proč není více filmů jako Riddick nebo Serenity? !

Zack napsal:Absolutní souhlas s Corvusem. Přesně takhle to vidím já, a to jsem si uz chvilkama myslel, že jsem v tomhle názoru sám, protože proklatě málo fandu Vetřelců hledí na Promethea A Covenanta tak, jak si to napsal!

Zack   1x   Absolutní souhlas s Corvusem. Přesně takhle to vidím já, a to jsem si uz chvilkama myslel, že jsem v tomhle názoru sám, protože proklatě málo fandu Vetřelců hledí na Promethea A Covenanta tak, jak si to napsal!Zackzack14147    7.9.2017 20:43 Zack

Absolutní souhlas s Corvusem. Přesně takhle to vidím já, a to jsem si uz chvilkama myslel, že jsem v tomhle názoru sám, protože proklatě málo fandu Vetřelců hledí na Promethea A Covenanta tak, jak si to napsal!

Corvus   1x   Prometheus, respektive trilogie, kterou Scott zamýšlí, je míněna čistě jako cosi doplňkového. Má především vysvětlovat a ukotvit celé aliení universum. Na to se dá nahlížet z mnoha perspektiv. Mě jakožto fanouška Gigera a vetřelčího universa, ze kterého mám veškeré komiksy, filmy v director's cut edice (Quadrology disky s bonusy ke každému filmu na samostatném DVD) atd. , to na jednu stranu strašně mrzí a na druhou musím uznat, že to rozhodně není taková srágora jak všichni tvrdí. Prometheus a Covenant je na opravdu dlouhý rozbor a je ohromně jednoduché filmy totálně strhat. Jenže Scott netočil Vetřelce. Točil ZROD a mytologii. V Prometheovi Vetřelec není a v Covenantovi se mihnou 2 až prakticky na konci filmu a jde o PRVNÍHO klasického Aliena, který prošel klasickým procesem vejce > facehugger > alien. O všem ostatním (Prometheus a 3/4 Covenanta) nebudu spoilerovat . Opravdu nehci zatěžovat web o hrách kompletní mytologií, kterou já osobně mám v malíčku (můžeme se o tom bavit soukromě) . Jde o to, že si to musíte chtít užít a rozhodně všem vřele doporučuji dívat se na Promethea a následně až Covenant... Taktéž silně doporučuji zopakovat si kompletní trilogii Vetřelců. Vše má ve filmu logiku. Bohužel je někdy lepší nevysvětlovat a nesnažit se vše odhalit. Na druhou stranu... musím napsat, že nakonec se mi Prometheus a Covenant poměrně dost líbil a ačkoliv celý mytos dostal řád a byl odhalen, tak to rozhodně vůbec není špatná myšlenka a svým způsobem je to téměř až na filozofický rozbor. kdo viděl (a pochopil) ten ví, o čem píšu. Pochopitelně mají oba filmy problém s imbecilním lidským chováním, což je strašná škoda... A slečna z dvojky, která se záměrně stylizovala do milované Ripley, má šarm asi jako pumpa v zimě... Opravdu doporučuji shlédnout vše postupně a hlavně nečekat Vetřelce. Scott nikdy nechtěl točit vyvražďovačku a ostatně ani jeho jednička (myšlen původní film Alien) rozhodně není akční jízda a la Cameron...Corvuscorvus13394    7.9.2017 16:46 Corvus

Prometheus, respektive trilogie, kterou Scott zamýšlí, je míněna čistě jako cosi doplňkového. Má především vysvětlovat a ukotvit celé aliení universum. Na to se dá nahlížet z mnoha perspektiv. Mě jakožto fanouška Gigera a vetřelčího universa, ze kterého mám veškeré komiksy, filmy v director's cut edice (Quadrology disky s bonusy ke každému filmu na samostatném DVD) atd. , to na jednu stranu strašně mrzí a na druhou musím uznat, že to rozhodně není taková srágora jak všichni tvrdí. Prometheus a Covenant je na opravdu dlouhý rozbor a je ohromně jednoduché filmy totálně strhat. Jenže Scott netočil Vetřelce. Točil ZROD a mytologii. V Prometheovi Vetřelec není a v Covenantovi se mihnou 2 až prakticky na konci filmu a jde o PRVNÍHO klasického Aliena, který prošel klasickým procesem vejce > facehugger > alien. O všem ostatním (Prometheus a 3/4 Covenanta) nebudu spoilerovat . Opravdu nehci zatěžovat web o hrách kompletní mytologií, kterou já osobně mám v malíčku (můžeme se o tom bavit soukromě) . Jde o to, že si to musíte chtít užít a rozhodně všem vřele doporučuji dívat se na Promethea a následně až Covenant... Taktéž silně doporučuji zopakovat si kompletní trilogii Vetřelců. Vše má ve filmu logiku. Bohužel je někdy lepší nevysvětlovat a nesnažit se vše odhalit. Na druhou stranu... musím napsat, že nakonec se mi Prometheus a Covenant poměrně dost líbil a ačkoliv celý mytos dostal řád a byl odhalen, tak to rozhodně vůbec není špatná myšlenka a svým způsobem je to téměř až na filozofický rozbor. kdo viděl (a pochopil) ten ví, o čem píšu. Pochopitelně mají oba filmy problém s imbecilním lidským chováním, což je strašná škoda... A slečna z dvojky, která se záměrně stylizovala do milované Ripley, má šarm asi jako pumpa v zimě... Opravdu doporučuji shlédnout vše postupně a hlavně nečekat Vetřelce. Scott nikdy nechtěl točit vyvražďovačku a ostatně ani jeho jednička (myšlen původní film Alien) rozhodně není akční jízda a la Cameron...Komentář byl autorem naposledy upraven 7.9.2017 17:11

Původní verze před úpravami:Prometheus, respektive trilogie, kterou Scott zamýšlí, je míněna čistě jako cosi doplňkového. Má především vysvětlovat a ukotvit celé aliení universum. Na to se dánahlížet z mnoha perspektiv. Mě jakožto fanouška Gigera a vetřlečího universa, ze kterého mám veškeré komiksy, filmy v director's cut edici atd. , to na jednu stranu strašně mrzí a na druhou musím uznat, že to rozhodně není taková srágora jak všichni tvrdí. Prometheus a Covenant je na opravdu dlouhý rozbor a je ohromně jdnoduché ty filmy totálně strhat. Jenže Scott netočil Vetřelce. Točil ZROD a mytologii. V Prometheovi Vetřelec není a v Covenantovi se mihnou 2 až praktick na konci filmu a jde o PRVNÍHO klasického Aliena, který prošel klasickým procesem vejce > facehugger > alien. Opravdu nehci zatěžovat web o hrách kompletní mytologií, kterou já osobně mám v malíčku (můžeme se o tom bavit soukromě) . Jde o to, že si to musíte chtít ujít a rozhodně všem vřele doporučuji dívat se na Promethea a následně až Covenant... Taktéž silně doporučuji zopakovat si kompletní trilogii Vetřelců. Vše má ve filmu logiku. Bohužel je někdy lepší nevysvětlovat a nesnažit se vše odhalit. Na druhou stranu... musím napsat, že nakonec se mi Prometheus a Covenant poměrně dost líbil a ačkoliv celý mytos dostal řád a byl odhalen, tak to rozhodně vůbec není špatná myšlenka a svým způsobem je to téměř až na filozofický rozbor. kdo viděl (a pochopil) ten ví, o čem píšu. Pochopitelně mají oba filmy problém s imbecilním lidským chováním, což je strašná škoda... A slečna z dvojky, která se záměrně stylizovala do milované Ripley, má šarm asi jako pumpa v zimě... Opravdu doporučuji shlédnout vše postupně a hlavně nečekat Vetřelce. Scott nikdy nechtěl točit vyvražďovačku a jeho první díl rozhodně není akční jízda a la Cameron...

Behavioralista   1x   No tak přesně to jsem nechtěl slyšet, páč jsem se na to neskutečně těšil. Doufal jsem, že ten Vetřelec: Covenant bude akční, vyvražďovací nářez a ono to je jen konverzační sci: fi o smyslu života. Prometheus je nicneříkající blábol.Behavioralistabehavioralista34565    7.9.2017 16:32 Behavioralista

@ odpověď na komentář od Ratos:No tak přesně to jsem nechtěl slyšet, páč jsem se na to neskutečně těšil. Doufal jsem, že ten Vetřelec: Covenant bude akční, vyvražďovací nářez a ono to je jen konverzační sci: fi o smyslu života. Prometheus je nicneříkající blábol.

Ratos napsal:Me covenant bavil, musis se na to divat jako na pokracovani promethea :) chyba byla ze se film jmenoval alien:)

eVe-CZ    Tak dneska na to chci koukat , doufám že to fakt jako pokračování Promethea bude , film mě bavil a měl spoustu nevyrčených odpovědí tak snad to nebude úplně něco jinýho :) Vůbec nic o tom filmu nevím , tak sem zvědav . Nebýt tvého komentáře nescháněl bych :)eVe-CZeve-cz37508    7.9.2017 15:49 eVe-CZ

@ odpověď na komentář od Ratos:Tak dneska na to chci koukat , doufám že to fakt jako pokračování Promethea bude , film mě bavil a měl spoustu nevyrčených odpovědí tak snad to nebude úplně něco jinýho :) Vůbec nic o tom filmu nevím , tak sem zvědav . Nebýt tvého komentáře nescháněl bych :)

Ratos napsal:Me covenant bavil, musis se na to divat jako na pokracovani promethea :) chyba byla ze se film jmenoval alien:)

Ratos    Me covenant bavil, musis se na to divat jako na pokracovani promethea :) chyba byla ze se film jmenoval alien:)Ratosratos11417    7.9.2017 12:17 Ratos

@ odpověď na komentář od einfari:Me covenant bavil, musis se na to divat jako na pokracovani promethea :) chyba byla ze se film jmenoval alien:)

einfari napsal:Covenant je odpad a důkaz že Ridley už je senilní dědek. 8-)

einfari   3x   Covenant je odpad a důkaz že Ridley už je senilní dědek. 8-)einfarieinfari25285    7.9.2017 11:50 einfari

Covenant je odpad a důkaz že Ridley už je senilní dědek. 8-)

Corvus    :-D Asi jo! :-DCorvuscorvus13394    7.9.2017 11:27 Corvus

@ odpověď na komentář od Ristan::-D Asi jo! :-D

Ristan napsal:Jo, viděl. Ten blbec si asi myslel, že čuměním do vajíčka přivolá záchrannou loď. :)

Hele ale atmosférou to Prey hravě předčí.

einfari    To je jak sledovat operaci srdce v přímém přenosu, na jednu stranu velice zajímavé co jen tak člověk neuvidí, ale rovněž také znepokojivé a odpudivé, u některých scén mě to skoro nutí odvrátit zrak. Nicméně u takové hry je kvalitní dark ambient je velmi důležitý k budování tíživé atmosféry.

Corvus, naprosto s tebou souhlasím, akční adventura s hromadou textu by byla parádní, ale podle mě by byla ještě lepší klasická "point&click" adventura, vyžadující důkladné prozkoumávání prostředí, ale to už by potom bylo zajímavé pro extremně malou skupinu hráčů.
einfarieinfari25285
    7.9.2017 09:51
einfari

To je jak sledovat operaci srdce v přímém přenosu, na jednu stranu velice zajímavé co jen tak člověk neuvidí, ale rovněž také znepokojivé a odpudivé, u některých scén mě to skoro nutí odvrátit zrak. Nicméně u takové hry je kvalitní dark ambient je velmi důležitý k budování tíživé atmosféry.

Corvus, naprosto s tebou souhlasím, akční adventura s hromadou textu by byla parádní, ale podle mě by byla ještě lepší klasická "point&click" adventura, vyžadující důkladné prozkoumávání prostředí, ale to už by potom bylo zajímavé pro extremně malou skupinu hráčů.

Ristan   1x   Jo, viděl. Ten blbec si asi myslel, že čuměním do vajíčka přivolá záchrannou loď. :)

Hele ale atmosférou to Prey hravě předčí.
Ristanristan40717
    6.9.2017 20:43
Ristan

@ odpověď na komentář od Corvus:Jo, viděl. Ten blbec si asi myslel, že čuměním do vajíčka přivolá záchrannou loď. :)

Hele ale atmosférou to Prey hravě předčí.

Corvus napsal:Týpek, co rád čuměl do vajíčka! :-D Pobavilo. Viděl jsi Covenanta?

carhrozny    Všetky tie rádoby horrory sú síce fantastické graficky ale to je asi tak všetko. Pre mňa zatiaľ naj horror je rozhodne Silent Hill 2 ;-)carhroznycarhrozny27972    6.9.2017 19:42 carhrozny

Všetky tie rádoby horrory sú síce fantastické graficky ale to je asi tak všetko. Pre mňa zatiaľ naj horror je rozhodne Silent Hill 2 ;-)

Corvus    To jo, hlavně ten letošní! :thumbup:Corvuscorvus13394    6.9.2017 18:48 Corvus

@ odpověď na komentář od Skapco:To jo, hlavně ten letošní! :thumbup:

Skapco napsal:Prey bol luxus to bez pochyb

Skapco    Prey bol luxus to bez pochybSkapcoskapco8601    6.9.2017 18:10 Skapco

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Prey bol luxus to bez pochyb

Mr.Lolendo napsal:Hmm na Prey 2006 to mít nebude. Osobně ta přeskinovaná brokovnice působí laciným dojmem.

Corvus    Týpek, co rád čuměl do vajíčka! :-D Pobavilo. Viděl jsi Covenanta?Corvuscorvus13394    6.9.2017 18:05 Corvus

@ odpověď na komentář od Ristan:Týpek, co rád čuměl do vajíčka! :-D Pobavilo. Viděl jsi Covenanta?

Ristan napsal:Není to celý jenom o střílení, mají tam i hádanky a nějaký stealth. Gigerodoom z toho snad nevyleze.

Vypadá to suprově, KS šlape, vybrat strech goaly, zavřít se v bunkru a potom nás ohromit výsledkem asi tak, jako to ohromilo jednoho týpka ve skafandru, co rád čuměl do vajíčka. :)

fabioozo86   1x   Boha at udelaj i port na xbox one a ps4 :gun:fabioozo86fabioozo8630923    6.9.2017 17:59 fabioozo86

Boha at udelaj i port na xbox one a ps4 :gun:

Mr.Lolendo   3x   Hmm na Prey 2006 to mít nebude. Osobně ta přeskinovaná brokovnice působí laciným dojmem.Mr.Lolendomrlolendo10723    6.9.2017 17:26 Mr.Lolendo

Hmm na Prey 2006 to mít nebude. Osobně ta přeskinovaná brokovnice působí laciným dojmem.

Ristan   1x   Není to celý jenom o střílení, mají tam i hádanky a nějaký stealth. Gigerodoom z toho snad nevyleze.

Vypadá to suprově, KS šlape, vybrat strech goaly, zavřít se v bunkru a potom nás ohromit výsledkem asi tak, jako to ohromilo jednoho týpka ve skafandru, co rád čuměl do vajíčka. :)
Ristanristan40717
    6.9.2017 17:21
Ristan

@ odpověď na komentář od Corvus:Není to celý jenom o střílení, mají tam i hádanky a nějaký stealth. Gigerodoom z toho snad nevyleze.

Vypadá to suprově, KS šlape, vybrat strech goaly, zavřít se v bunkru a potom nás ohromit výsledkem asi tak, jako to ohromilo jednoho týpka ve skafandru, co rád čuměl do vajíčka. :)

Corvus napsal:Grafika luxusní stejně jako v případě Inner Chains. Teď aby ještě svět byl zaplněn něčím jiným než jen chozením a občasným výstřelem. Já osobně bych dal nevím co, kdyby hra spadala do čistokrevného žánru adventur s hromadami knih, textu, útržků... Jenže bohužel... Všude zcela zbytečně cpou zbraně... stejně jako Inner Chains, který by měl jinak obrovský potenciál.

Corvus   2x   A jinak Unreal 4 generace považuji jednoznačně za nejhezčí engine součastnosti. Když se k tomuto enginu dostanou lidi s citem pro barevnou paletu, jdou s ním kouzlit absolutní divy... nádhera. Už Inner Chains bylo po stránce barev, designu a atmosféry absolutní majstrštyk. Vůbec bych se nezlobil, kdyby na UE4 vzniklo pokračování Alien: Isolation.Corvuscorvus13394    6.9.2017 16:22 Corvus

A jinak Unreal 4 generace považuji jednoznačně za nejhezčí engine součastnosti. Když se k tomuto enginu dostanou lidi s citem pro barevnou paletu, jdou s ním kouzlit absolutní divy... nádhera. Už Inner Chains bylo po stránce barev, designu a atmosféry absolutní majstrštyk. Vůbec bych se nezlobil, kdyby na UE4 vzniklo pokračování Alien: Isolation.

Corvus   2x   Grafika luxusní stejně jako v případě Inner Chains. Teď aby ještě svět byl zaplněn něčím jiným než jen chozením a občasným výstřelem. Já osobně bych dal nevím co, kdyby hra spadala do čistokrevného žánru adventur s hromadami knih, textu, útržků... Jenže bohužel... Všude zcela zbytečně cpou zbraně... stejně jako Inner Chains, který by měl jinak obrovský potenciál.Corvuscorvus13394    6.9.2017 16:20 Corvus

Grafika luxusní stejně jako v případě Inner Chains. Teď aby ještě svět byl zaplněn něčím jiným než jen chozením a občasným výstřelem. Já osobně bych dal nevím co, kdyby hra spadala do čistokrevného žánru adventur s hromadami knih, textu, útržků... Jenže bohužel... Všude zcela zbytečně cpou zbraně... stejně jako Inner Chains, který by měl jinak obrovský potenciál.

Groo    V gameplay traileru je v 0: 20 jasný chestburster v pozici když vylézá z břicha! :thumbup:Groogroo29858    6.9.2017 16:18 Groo

V gameplay traileru je v 0: 20 jasný chestburster v pozici když vylézá z břicha! :thumbup:

erazghûl    0: 57 připomíná mi to Zygoni z Doctor Whoerazghûlerazghl34242    6.9.2017 15:56 erazghûl

0: 57 připomíná mi to Zygoni z Doctor Who

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

To, co vám jinde projde, za to vám Project Cars 2 vymáchá obličej v kaluži vyjetého oleje.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 13. až 19. listopadu

Odhalení Thrones of Britannia: A Total War Saga a Project Hospital, seriál Hitmana, akční hra od Motive Studios, duchovní nástupce Skate, nové DLC…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Zombicide Černý mor

Středověkými zablácenými ulicemi se šinou hordy nemrtvých, kterým čelí hrstka statečných hrdinů. Přijmete jejich pozvání do party?

 
 
 
Star Wars: Battlefront 2 - další návštěva předaleké galaxie

Hodnotíme singleplayer i multiplayer nového Battlefrontu. Jak kvalitní je výsledná hra a jak se vypořádala s nedávnými vlnami kontroverze?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole