Uživatel nepřihlášen

Wolfenstein 2: The New Colossus a Doom míří na Switch

Čtvrtek 14.9.2017 10:42 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Doom dorazí ještě před koncem letošního roku. Dříve oznámený Skyrim vyjde na Switchi 17. listopadu.

Podpora titulů třetích stran v případě Switche od Nintenda se zase o něco rozrostla, jak dokazuje překvapivé oznámení Bethesdy v průběhu včerejšího Nintendo Directu. V něm bylo odhaleno, že na Switch míří nejen The Elder Scrolls V: Skyrim, ale i Doom a Wolfenstein 2: The New Colossus.

Doom má vyjít ještě před koncem letošního roku, konkrétně někdy kolem vánočních svátků. Na PC, PS4 a Xboxu One se přitom objevil už loni v květnu. Oproti tomu Wolfenstein 2: The New Colossus teprve vyjde, na PC, PS4 a Xbox One dorazí 27. října, a verze pro Switch nevyjde společně s nimi, ale až někdy v průběhu roku 2018.

Nyní máme také k dispozici konkrétní datum vydání Skyrimu pro Switch, které je stanoveno na 17. listopadu 2017. Bližší detaily o náplni Switch verze se dozvíte v nedávné novince z letošní E3.

Nyní je takřka jisté, že právě Doom pro Switch je tím titulem, o němž nedávno mluvil Pete Hines z Bethesdy jako o novém projektu, který dosud nebyl oznámen, ačkoliv vyjde ještě letos. Někteří sice byli přesvědčení, že šlo o vtip, ale ukázalo se, že vtipem bylo nanejvýš následné vyvrácení celého prohlášení. Nyní je jisté, že to Hines myslel vážně. Pro mnohé může jít o zklamání, ale realisticky vzato nešlo čekat nic vyloženě nového, to by si Bethesda nedokázala syslit tak dlouho pro sebe.


Tisk
Související novinky
 
Gameplay trailer Wolfenstein 2: The New Colossus nešetří akcí a násilím

Gameplay trailer Wolfenstein 2: The New Colossus nešetří akcí a násilím

Úterý 19.9.2017 16:08 - Četné záběry na likvidaci nacistů doplňují i poněkud odlehčené momenty. Takhle praštěný trailer člověk nevídá každý den. Přečíst celý článek »

26 komentářů|PC, PS4, Xbox One, Switch
Zastavte nacisty, zachraňte Ameriku, vyzývá nový Wolfenstein

Zastavte nacisty, zachraňte Ameriku, vyzývá nový Wolfenstein

Úterý 5.9.2017 17:27 - Dokážete dát dohromady silný odboj a odrazit útok? Přečíst celý článek »

5 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Wolfenstein 2: The New Colossus má vlastního nacistického superhrdinu

Wolfenstein 2: The New Colossus má vlastního nacistického superhrdinu

Středa 30.8.2017 17:34 - Na na na na na na... Blitzmensch! Přečíst celý článek »

16 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Wolfenstein 2: The New Colossus a Doom míří na Switch
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
shaak    Nope, Wolfenstein 2 pojede na stejném enginu jako DOOM. (Hurá, už mám dost idTech 5 a doskakování textur)shaakshaak13196    15.9.2017 09:57 shaak

@ odpověď na komentář od Drzacek:Nope, Wolfenstein 2 pojede na stejném enginu jako DOOM. (Hurá, už mám dost idTech 5 a doskakování textur)

Drzacek napsal:Jestli jim ta dvojka jede na stejnem enginu jak jednicka tak nevidim sebemensi problem . .

Drzacek    Jestli jim ta dvojka jede na stejnem enginu jak jednicka tak nevidim sebemensi problem . .Drzacekdrzacek3563    15.9.2017 09:05 Drzacek

Jestli jim ta dvojka jede na stejnem enginu jak jednicka tak nevidim sebemensi problem . .

unholyU    vis jde mi o to treba zahrat si doom v praci nebo na cestach to nenajdes nikde jindeunholyUunholyu38320    15.9.2017 07:33 unholyU

@ odpověď na komentář od zebrostroj74:vis jde mi o to treba zahrat si doom v praci nebo na cestach to nenajdes nikde jinde

zebrostroj74 napsal:Souhlasím, ale zároveň se ptám jestli takový port má vůbec smysl. Většina lidí si tyhle typy her přeci koupí na PS4/XboxOne/PC, kde je budou mít dříve a hlavně v mnohem lepší kvalitě. Ta možnost tyhle hry na Switch mít je sice fajn, ale to je tak vše. Pokud si budu chtít Wolfenstein, Doom nebo Skyrim zahrát, zapnu jednu ze dvou konzolí nebo počítač a nebudu ztrácet čas s horší verzí na hybridní Switch. Ani to k Nintendu prostě nepasuje. Koupí si to minimum lidí. Je to hroznej kočkopes ten Switch. Je to konzole a je to i handheld, ale ani jedno nedělá pořádně. Ucházející handheld, ale mizerná konzole. Uvízl někde na půl cesty. Nintendo se mělo na to buď úplně vykašlat anebo jít čistě cestou handheldu, kde má nyní po absenci Vity (na kterou Sony kašle) prostor. Mohli zaplnit díru na trhu. Takhle jen vydali něco, co je prostě (hlavně za tu cenu) podle mě úplně o ničem. Nemít Zeldu a Maria, což je dost málo, nikdo o Switch ani nezavadí. Nintendo se sice snaží, ale přijde mi, že se stále nepoučili. Každá generace jejich konzolí je větší problém. Podle mě po Switchi už žádná nebude, protože Switch absolutně nestíhá.

declare   1x   Tak na to jsem hodně zvědavý. Pokud budou Doom a Wolfenstein II vypadat dobře, tak Switch pořídím. id Tech 6 je parádní engine, tak snad to bude platit i zde.declaredeclare6466    14.9.2017 19:22 declare

Tak na to jsem hodně zvědavý. Pokud budou Doom a Wolfenstein II vypadat dobře, tak Switch pořídím. id Tech 6 je parádní engine, tak snad to bude platit i zde.

zebrostroj74    Souhlasím, ale zároveň se ptám jestli takový port má vůbec smysl. Většina lidí si tyhle typy her přeci koupí na PS4/XboxOne/PC, kde je budou mít dříve a hlavně v mnohem lepší kvalitě. Ta možnost tyhle hry na Switch mít je sice fajn, ale to je tak vše. Pokud si budu chtít Wolfenstein, Doom nebo Skyrim zahrát, zapnu jednu ze dvou konzolí nebo počítač a nebudu ztrácet čas s horší verzí na hybridní Switch. Ani to k Nintendu prostě nepasuje. Koupí si to minimum lidí. Je to hroznej kočkopes ten Switch. Je to konzole a je to i handheld, ale ani jedno nedělá pořádně. Ucházející handheld, ale mizerná konzole. Uvízl někde na půl cesty. Nintendo se mělo na to buď úplně vykašlat anebo jít čistě cestou handheldu, kde má nyní po absenci Vity (na kterou Sony kašle) prostor. Mohli zaplnit díru na trhu. Takhle jen vydali něco, co je prostě (hlavně za tu cenu) podle mě úplně o ničem. Nemít Zeldu a Maria, což je dost málo, nikdo o Switch ani nezavadí. Nintendo se sice snaží, ale přijde mi, že se stále nepoučili. Každá generace jejich konzolí je větší problém. Podle mě po Switchi už žádná nebude, protože Switch absolutně nestíhá.zebrostroj74zebrostroj7473044    14.9.2017 18:56 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od El_Scorpio:Souhlasím, ale zároveň se ptám jestli takový port má vůbec smysl. Většina lidí si tyhle typy her přeci koupí na PS4/XboxOne/PC, kde je budou mít dříve a hlavně v mnohem lepší kvalitě. Ta možnost tyhle hry na Switch mít je sice fajn, ale to je tak vše. Pokud si budu chtít Wolfenstein, Doom nebo Skyrim zahrát, zapnu jednu ze dvou konzolí nebo počítač a nebudu ztrácet čas s horší verzí na hybridní Switch. Ani to k Nintendu prostě nepasuje. Koupí si to minimum lidí. Je to hroznej kočkopes ten Switch. Je to konzole a je to i handheld, ale ani jedno nedělá pořádně. Ucházející handheld, ale mizerná konzole. Uvízl někde na půl cesty. Nintendo se mělo na to buď úplně vykašlat anebo jít čistě cestou handheldu, kde má nyní po absenci Vity (na kterou Sony kašle) prostor. Mohli zaplnit díru na trhu. Takhle jen vydali něco, co je prostě (hlavně za tu cenu) podle mě úplně o ničem. Nemít Zeldu a Maria, což je dost málo, nikdo o Switch ani nezavadí. Nintendo se sice snaží, ale přijde mi, že se stále nepoučili. Každá generace jejich konzolí je větší problém. Podle mě po Switchi už žádná nebude, protože Switch absolutně nestíhá.

El_Scorpio napsal:Wolfenstein: The New Order bol vydaný aj na PlayStation 3 a Xbox 360. Takže to bude na Nintendo Switch vyzerať podobne, respektíve trocha lepšie.

El_Scorpio    Wolfenstein: The New Order bol vydaný aj na PlayStation 3 a Xbox 360. Takže to bude na Nintendo Switch vyzerať podobne, respektíve trocha lepšie.El_Scorpioel_scorpio63241    14.9.2017 17:57 El_Scorpio

@ odpověď na komentář od zebrostroj74:Wolfenstein: The New Order bol vydaný aj na PlayStation 3 a Xbox 360. Takže to bude na Nintendo Switch vyzerať podobne, respektíve trocha lepšie.

zebrostroj74 napsal:Budu překvapen, pokud to pojede v lepší kvalitě než na nízké detaily s uzamčenými 30fps v rozlišení 720p.

fleddy   1x   Ententýky dva špalíky,
těším se do Ameriky.
Čeká na mne boSS,
natluču mu noSS. .
fleddyfleddy57539
    14.9.2017 16:06
fleddy

Ententýky dva špalíky,
těším se do Ameriky.
Čeká na mne boSS,
natluču mu noSS. .

zebrostroj74   1x   Budu překvapen, pokud to pojede v lepší kvalitě než na nízké detaily s uzamčenými 30fps v rozlišení 720p.zebrostroj74zebrostroj7473044    14.9.2017 15:52 zebrostroj74

Budu překvapen, pokud to pojede v lepší kvalitě než na nízké detaily s uzamčenými 30fps v rozlišení 720p.

Smileface    Rayman Ubi poradně zprasil, vypadá to krásné ale hra má extrémně dlouhé nahrávací časy a občas mírně klesne framerate. Důvod je pravděpodobně komprese jelikož ta hra zabírá na Switch jen 2GB, nechápu o co se Ubisoft snažil.Smilefacesmileface6044    14.9.2017 15:37 Smileface

@ odpověď na komentář od Ratos:Rayman Ubi poradně zprasil, vypadá to krásné ale hra má extrémně dlouhé nahrávací časy a občas mírně klesne framerate. Důvod je pravděpodobně komprese jelikož ta hra zabírá na Switch jen 2GB, nechápu o co se Ubisoft snažil.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ratos napsal:Tak to jsem zvedavej, i rayman legends ma na switch problemy.

unholyU    tot je pecka a priklad ostatnim ze to jdeunholyUunholyu38320    14.9.2017 14:12 unholyU

tot je pecka a priklad ostatnim ze to jde

MrKominek   5x   Záleží na to jakým způsobem nahlizis na switch, pokud jako na domácí konzoli, tak by to žádná sláva nebyla, ale pokud jako na hendheld, tak už sme někde jinde ;-)MrKominekmrkominek32316    14.9.2017 12:28 MrKominek

@ odpověď na komentář od einfari:Záleží na to jakým způsobem nahlizis na switch, pokud jako na domácí konzoli, tak by to žádná sláva nebyla, ale pokud jako na hendheld, tak už sme někde jinde ;-)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

einfari napsal:Máš zajímavé myšlenkové pochody, opravdu mě překvapilo, že jsi z mého příspěvku vydedukoval něco takového. :-D Pro upřesnění, chtěl jsem jenom poukázat na "zázračný" výkon konzole switch, který musí být skutečným oříškem pro Bethesdu, aby své AAA hry převedla na danou platformu. 8-)

einfari   1x   Máš zajímavé myšlenkové pochody, opravdu mě překvapilo, že jsi z mého příspěvku vydedukoval něco takového. :-D Pro upřesnění, chtěl jsem jenom poukázat na "zázračný" výkon konzole switch, který musí být skutečným oříškem pro Bethesdu, aby své AAA hry převedla na danou platformu. 8-)einfarieinfari25285    14.9.2017 12:22 einfari

@ odpověď na komentář od MrKominek:Máš zajímavé myšlenkové pochody, opravdu mě překvapilo, že jsi z mého příspěvku vydedukoval něco takového. :-D Pro upřesnění, chtěl jsem jenom poukázat na "zázračný" výkon konzole switch, který musí být skutečným oříškem pro Bethesdu, aby své AAA hry převedla na danou platformu. 8-)

MrKominek napsal::-D Ty jo, Ty se v tom určitě vyznáš. . Takže říkáš, že když si chci zahrát Dooma nebo Wolfensteina někde jinde než doma, tak si mám radši koupit nový iPhone než switch?

MrKominek    Tak jinak. . Zeldu to zvládá v klidu a myslím že ta je mnohem složitější než raymanMrKominekmrkominek32316    14.9.2017 12:19 MrKominek

@ odpověď na komentář od Ratos:Tak jinak. . Zeldu to zvládá v klidu a myslím že ta je mnohem složitější než raymanKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ratos napsal:Jak dalo pocitat? I na vite jede o dost lip nez na ani ne rok stare konzoli...

Ratos    Jak dalo pocitat? I na vite jede o dost lip nez na ani ne rok stare konzoli...Ratosratos11417    14.9.2017 12:17 Ratos

@ odpověď na komentář od MrKominek:Jak dalo pocitat? I na vite jede o dost lip nez na ani ne rok stare konzoli...

MrKominek napsal:Ryman je od Ubisoftu ne? S tím se dalo počítat. .

MrKominek    Ryman je od Ubisoftu ne? S tím se dalo počítat. .MrKominekmrkominek32316    14.9.2017 12:12 MrKominek

@ odpověď na komentář od Ratos:Ryman je od Ubisoftu ne? S tím se dalo počítat. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ratos napsal:Tak to jsem zvedavej, i rayman legends ma na switch problemy.

Ratos    Tak to jsem zvedavej, i rayman legends ma na switch problemy.Ratosratos11417    14.9.2017 12:10 Ratos

Tak to jsem zvedavej, i rayman legends ma na switch problemy.

MrKominek   1x   :-D Ty jo, Ty se v tom určitě vyznáš. . Takže říkáš, že když si chci zahrát Dooma nebo Wolfensteina někde jinde než doma, tak si mám radši koupit nový iPhone než switch?MrKominekmrkominek32316    14.9.2017 11:40 MrKominek

@ odpověď na komentář od einfari::-D Ty jo, Ty se v tom určitě vyznáš. . Takže říkáš, že když si chci zahrát Dooma nebo Wolfensteina někde jinde než doma, tak si mám radši koupit nový iPhone než switch?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

einfari napsal:Hmm, bude verze na SWITCH? ? .... . V tom případě budou ty hry osekané takovým způsobem, že by určitě nebyl problém udělat port i pro Android a iOS. 8-)

einfari    Hmm, bude verze na SWITCH? ? .... . V tom případě budou ty hry osekané takovým způsobem, že by určitě nebyl problém udělat port i pro Android a iOS. 8-)einfarieinfari25285    14.9.2017 11:29 einfari

Hmm, bude verze na SWITCH? ? .... . V tom případě budou ty hry osekané takovým způsobem, že by určitě nebyl problém udělat port i pro Android a iOS. 8-)

MrKominek   1x   UUUU bethesda jede. . a pak že To nejde :-DMrKominekmrkominek32316    14.9.2017 11:23 MrKominek

UUUU bethesda jede. . a pak že To nejde :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Drzacek   1x   Hell YEAH! !Drzacekdrzacek3563    14.9.2017 10:46 Drzacek

Hell YEAH! !

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (539 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11969 příspěvků), Trance - Progressive Mix 43* (430 příspěvků), Mafia I - Krabicová verze - KOUPÍM! (12 příspěvků), Co neminout na PS4? (5 příspěvků), Prodej sběratelských figurek. (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7014 příspěvků), Prodám Intel Core i5-6400, LGA1151 (1 příspěvek)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Destiny 2 – space opera co chytne a nepustí

Jedna z nejdražších her minulých let dostává svůj druhý díl. Poučila se z předchozích chyb?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Baja: Edge of Control HD – reinkarnace z minulé generace

K životu byly probuzeny off-road závody z minulé generace konzolí. Stojí Baja za váš čas a peníze?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Dishonored: Death of the Outsider - nový díl s novou hrdinkou

Hlavní roli přebírají spíše vedlejší charaktery. Přinese to vítané změny do zažitého konceptu, nebo už Dishonored nebude tím, čím bývalo?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 
 
PES 2018 – fotbal pro fajnšmekry

Jaký je nejnovější fotbálek od Konami? Co přináší nového a jak se hraje? Otázek je celé řada a odpovědi najdete v dnešní recenzi.

 
Přečíst celý článek»Autor: Fakus - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 11. až 17. září

Doom a Wolfenstein 2: The New Colossus pro Switch, veřejná PC beta Call of Duty: WWII, Season Pass Star Wars: Battlefrontu zdarma, streamování her…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole