Uživatel nepřihlášen
   

Elex zdědil všechny nedostatky sérií Gothic a Risen. PC verze s češtinou

Pondělí 18.9.2017 17:40 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Německému magazínu se přesto nové RPG od Piranha Bytes líbí. Co vychvaluje a co naopak vývojáři moc dobře nezvládli?

RPG titul Elex, který hráče v polovině října zavede do post-apokalyptického sci-fi fantasy světa, měl možnost s velkým předstihem ochutnat redaktor německého magazínu GameStar. Studio Piranha Bytes poskytlo redakci hru a ta si v recenzi nevedla vůbec špatně.

GameStar udělil 85/100 a prý jde o nejlepší hru tohoto tvůrčího celku od dob skvělého Gothicu 2. Ale pozor, pokud se vám nelíbily hry ze série Gothic a Risen, nezamilujete si pravděpodobně ani Elex. Elex totiž zdědil všechny nedostatky předchozích projektů Piranha Bytes.

Recenzent u titulu Elex pochválil hlavně mnoho voleb, které ovlivňují příběh. Navíc se během plnění hlavních i vedlejších misí setkáte s celou řadou zajímavých postav. Kladné hodnocení dostalo i nelehké rozhodnutí vybrat si jednu ze tří frakcí, které mezi sebou soupeří o tajemnou a mocnou látku Elex. Dohrání má zabrat 50 až 60 hodin a kvůli volbě frakce láká Elex k dalšímu hraní, abyste okusili i jinou část příběhu a zjistili, co se stane, když si vyberete jinou frakci.

Proč Elex nedostal plný počet bodů? Může za to hlavně nekonzistentní děj a chaotický boj. Body musel recenzent srazit i za horší grafiku, textury, modely postav a méně rozmanité NPC postavy.

Závěrem recenze nabídl GameStar srovnání maximálního a minimálního grafického nastavení PC verze. Video bylo natočeno v rozlišení 4K. Při hraní dokázala hra udržet 60 snímků za sekundu, jen občas docházelo k mírných propadům. To minimální nastavení umožňovalo 85 až 110 snímků za sekundu.

Dnes k večeru jsme se navíc dozvěděli, že Elex bude mít české titulky, ale jen PC verze. PlayStation 4 a Xbox One verze budou v originále. Comgad bojoval za lokalizaci všech verzí, ale vydavatel (THQ Nordic) bohužel češtinu na konzole nedovolil.

Elex vyjde 17. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Elex na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Elex Screenshot ze hry Elex Screenshot ze hry Elex Screenshot ze hry Elex Screenshot ze hry Elex Screenshot ze hry Elex Screenshot ze hry Elex Screenshot ze hry Elex
Související novinky
 
Elex ve startovním traileru

Elex ve startovním traileru

Pondělí 16.10.2017 16:00 - Zítra vychází nové post-apokalyptické open-world RPG od tvůrců sérií Gothic a Risen. Dnes v 18:00 publikujeme recenzi. Přečíst celý článek »

12 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Představena frakce Albs z Elex

Představena frakce Albs z Elex

Středa 4.10.2017 19:20 - Tihle jedinci konzumují tajemnou látku bez ředění, což je připravilo o emoce. Přečíst celý článek »

12 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Elex bez smradlavých dodatečných balíčků

Elex bez smradlavých dodatečných balíčků

Úterý 12.9.2017 12:11 - Standard dnešního herního světa se nezamlouvá tvůrcům sérií Gothic a Risen. Přečíst celý článek »

16 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Elex zdědil všechny nedostatky sérií Gothic a Risen. PC verze s češtinou
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Slim50    Nevypadá to špatně, ale ty scifi prvky mi tam moc nesedí...Slim50slim505196    20.9.2017 07:30 Slim50

Nevypadá to špatně, ale ty scifi prvky mi tam moc nesedí...

Ristan   1x   Co tu člověk nevidí za názory. Čeština na PC jenom pro piráty? :) Tak to asi ne, páč jinak by se s titulkama nezatěžovali vůbec.

Takže asi klasická hra Piraní. Příběhově to nikdy nebyli žádní machři, grafika je dostačující, boj nevím... a ten svět snad nebude špatný.
Ristanristan40717
    20.9.2017 02:01
Ristan

@ odpověď na komentář od Kolousek001:Co tu člověk nevidí za názory. Čeština na PC jenom pro piráty? :) Tak to asi ne, páč jinak by se s titulkama nezatěžovali vůbec.

Takže asi klasická hra Piraní. Příběhově to nikdy nebyli žádní machři, grafika je dostačující, boj nevím... a ten svět snad nebude špatný.

Kolousek001 napsal:Vždycky se směju jak studia zaplatí češtinu PC pirátům (hlavně v ČR) a na konzole, kde se těch pár kopií prodá kašlou :D

Opravdu pochybuju žě tohle bude mít v krabičkách v ČR nějakej herní úspěch ... Kdyby se to jmenovsalo Gothic, tak možná.

Dolero   1x   Já z toho spíše cítím naprosto hloupou a zbytečnou recenzi. Rozhodně mě budou více zajímat recenze od Gothic pařanů na Gothicz. net fóru než-li nic neříkající recenze od stránky, která takovému děsu jako je třetí Risen přiklepne 83 %.Dolerodolero34249    19.9.2017 14:18 Dolero

@ odpověď na komentář od Corvus:Já z toho spíše cítím naprosto hloupou a zbytečnou recenzi. Rozhodně mě budou více zajímat recenze od Gothic pařanů na Gothicz. net fóru než-li nic neříkající recenze od stránky, která takovému děsu jako je třetí Risen přiklepne 83 %.

Corvus napsal:Cítím sarkasmus a ironii?

Alfajk    Ja bych pro pochopeni asi musel videt presny cisla, protoze kdyz uz ta cestina bude hotova, je jakejkoliv poplatek za vlozeni na konzole zanedbatelnej, prece to nemuze stat tolik, aby se nevyplatilo zaridit obycejny vlozeni cestinyAlfajkalfajk16671    19.9.2017 13:44 Alfajk

@ odpověď na komentář od Monkeyskunk:Ja bych pro pochopeni asi musel videt presny cisla, protoze kdyz uz ta cestina bude hotova, je jakejkoliv poplatek za vlozeni na konzole zanedbatelnej, prece to nemuze stat tolik, aby se nevyplatilo zaridit obycejny vlozeni cestiny

Monkeyskunk napsal:To není o tom, že by to na konzole nešlo zařídit. Je to o tom, že určitě mají nějakou "studii" o předpokládaném počtu prodaných kusů. Dost možná se to dělá pro každou platformu zvlášť (celkem logicky) a pak už je to jen trojčlenka. A z té jim vyšlo, že se jim to nevyplatí, nikoli že to nelze. Proč předpokládají nižší prodeje u konzolí máš vysvětlené níže v jiných komentech. U jejich předchozích her byl zřejmě znatelný rozdíl mezi počtem prodaných kusů na pc vs konzole. Nic jiného bych v tom nehledal.

Corvus   1x   :-D :-D :-D Jak píše tvoje generace: LOLíček!

V tom případě mám pro tebe už jen jednu zprávu: NAUČ SE ANGLICKY A NEBREČ, tlučhubo.
Corvuscorvus13394
    19.9.2017 13:18
Corvus

@ odpověď na komentář od Kolousek001::-D :-D :-D Jak píše tvoje generace: LOLíček!

V tom případě mám pro tebe už jen jednu zprávu: NAUČ SE ANGLICKY A NEBREČ, tlučhubo.

Kolousek001 napsal:Corvusi na tvoje moudra nejsem vůbec zvědavej. Obzvlášť né od tebe ...

Ty mě vůbec nezajímáš a nevím proč by tě měl vynechávat a plést se :D I malý děcko by pochopilo, že tím nemyslím všechny a že to pravda je. ČR je na tom co se pirátění týče velice dobře a prodeje z oficiálních kanálů tu nejsou nějak extrémně velký. Čest vyjímkám jako je Zaklínač atd...

A to že si to někdo koupí na "šedých obchodech" je pro ty co dělali titulky i distributora asi jako kdyby to ten člověk upirátil ....
Piraně mají u nás možná kupní sílů, ale tohle je úplně nová značka, která neměla zrovna úplně slavnej marketing a o to de dnes především ... V nějakou velkou kupní sílu v ČR prostě nevěřím ...

PS: Nejsem konzolista proboha.
PS2: Díky za češtinu na Hard West, hraje se mi to úplně skvěle ... Kappa

Kolousek001    Corvusi na tvoje moudra nejsem vůbec zvědavej. Obzvlášť né od tebe ...

Ty mě vůbec nezajímáš a nevím proč by tě měl vynechávat a plést se :D I malý děcko by pochopilo, že tím nemyslím všechny a že to pravda je. ČR je na tom co se pirátění týče velice dobře a prodeje z oficiálních kanálů tu nejsou nějak extrémně velký. Čest vyjímkám jako je Zaklínač atd...

A to že si to někdo koupí na "šedých obchodech" je pro ty co dělali titulky i distributora asi jako kdyby to ten člověk upirátil ....
Piraně mají u nás možná kupní sílů, ale tohle je úplně nová značka, která neměla zrovna úplně slavnej marketing a o to de dnes především ... V nějakou velkou kupní sílu v ČR prostě nevěřím ...

PS: Nejsem konzolista proboha.
PS2: Díky za češtinu na Hard West, hraje se mi to úplně skvěle ... Kappa
Kolousek001kolousek00128103
    19.9.2017 12:53
Kolousek001

@ odpověď na komentář od Corvus:Corvusi na tvoje moudra nejsem vůbec zvědavej. Obzvlášť né od tebe ...

Ty mě vůbec nezajímáš a nevím proč by tě měl vynechávat a plést se :D I malý děcko by pochopilo, že tím nemyslím všechny a že to pravda je. ČR je na tom co se pirátění týče velice dobře a prodeje z oficiálních kanálů tu nejsou nějak extrémně velký. Čest vyjímkám jako je Zaklínač atd...

A to že si to někdo koupí na "šedých obchodech" je pro ty co dělali titulky i distributora asi jako kdyby to ten člověk upirátil ....
Piraně mají u nás možná kupní sílů, ale tohle je úplně nová značka, která neměla zrovna úplně slavnej marketing a o to de dnes především ... V nějakou velkou kupní sílu v ČR prostě nevěřím ...

PS: Nejsem konzolista proboha.
PS2: Díky za češtinu na Hard West, hraje se mi to úplně skvěle ... Kappa

Corvus napsal:Já si hry kupuji poctivě v krabicích od '90 let. Takže mě vynech. A pleteš se. Piraně mají naprosto nepochybně kupní sílu především na PC a to díky Gothic 1 - 3 a Risen 1 (pak to šlo do kopru) . Jméno si rozhodně nevybudovali díky prodejím na konzolích. No, tak nemáte češtinu no. A my nemáme na PCčku Uncharted a co jako? Jak vždy rádi radíte: "kup si ke konzoli PCčko a budeš mít češtinu také" ;-)

Monkeyskunk   3x   To není o tom, že by to na konzole nešlo zařídit. Je to o tom, že určitě mají nějakou "studii" o předpokládaném počtu prodaných kusů. Dost možná se to dělá pro každou platformu zvlášť (celkem logicky) a pak už je to jen trojčlenka. A z té jim vyšlo, že se jim to nevyplatí, nikoli že to nelze. Proč předpokládají nižší prodeje u konzolí máš vysvětlené níže v jiných komentech. U jejich předchozích her byl zřejmě znatelný rozdíl mezi počtem prodaných kusů na pc vs konzole. Nic jiného bych v tom nehledal.Monkeyskunkmonkeyskunk6143    19.9.2017 12:35 Monkeyskunk

@ odpověď na komentář od Alfajk:To není o tom, že by to na konzole nešlo zařídit. Je to o tom, že určitě mají nějakou "studii" o předpokládaném počtu prodaných kusů. Dost možná se to dělá pro každou platformu zvlášť (celkem logicky) a pak už je to jen trojčlenka. A z té jim vyšlo, že se jim to nevyplatí, nikoli že to nelze. Proč předpokládají nižší prodeje u konzolí máš vysvětlené níže v jiných komentech. U jejich předchozích her byl zřejmě znatelný rozdíl mezi počtem prodaných kusů na pc vs konzole. Nic jiného bych v tom nehledal.

Alfajk napsal:Tyhle problemy s cestinou nechapu... A uz vůbec nechápu, jak to, ze to pro konzole nejde zaridit... Vydavatel se proste malo snazil, dost možná se nesnazil vůbec

Corvus   7x   Já si hry kupuji poctivě v krabicích od '90 let. Takže mě vynech. A pleteš se. Piraně mají naprosto nepochybně kupní sílu především na PC a to díky Gothic 1 - 3 a Risen 1 (pak to šlo do kopru) . Jméno si rozhodně nevybudovali díky prodejím na konzolích. No, tak nemáte češtinu no. A my nemáme na PCčku Uncharted a co jako? Jak vždy rádi radíte: "kup si ke konzoli PCčko a budeš mít češtinu také" ;-)Corvuscorvus13394    19.9.2017 12:08 Corvus

@ odpověď na komentář od Kolousek001:Já si hry kupuji poctivě v krabicích od '90 let. Takže mě vynech. A pleteš se. Piraně mají naprosto nepochybně kupní sílu především na PC a to díky Gothic 1 - 3 a Risen 1 (pak to šlo do kopru) . Jméno si rozhodně nevybudovali díky prodejím na konzolích. No, tak nemáte češtinu no. A my nemáme na PCčku Uncharted a co jako? Jak vždy rádi radíte: "kup si ke konzoli PCčko a budeš mít češtinu také" ;-)

Kolousek001 napsal:Vždycky se směju jak studia zaplatí češtinu PC pirátům (hlavně v ČR) a na konzole, kde se těch pár kopií prodá kašlou :D

Opravdu pochybuju žě tohle bude mít v krabičkách v ČR nějakej herní úspěch ... Kdyby se to jmenovsalo Gothic, tak možná.

Narw    To máš zase pravdu, já to beru spíše tak, že kdysi jsem hrál Gothic i Risen na PC, proto v tu značku mam větší důvěru a tak nějak tušim, co za hru dostanu.

Každopádně je to škoda, anglicky umim, ale v češtině by mě to prostě bavilo víc.
Narwnarw57671
    19.9.2017 11:13
Narw

@ odpověď na komentář od James Faith:To máš zase pravdu, já to beru spíše tak, že kdysi jsem hrál Gothic i Risen na PC, proto v tu značku mam větší důvěru a tak nějak tušim, co za hru dostanu.

Každopádně je to škoda, anglicky umim, ale v češtině by mě to prostě bavilo víc.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

James Faith napsal:Tak zrovna u téhle hry bych si tím tak jistý nebyl.

Je třeba si uvědomit, že celá jejich série Gothic byla čistě PC a Risen byl pouze PC a XBOX. A Risen 2 a 3 byly docela kritizovány. Není tedy až tak nerozumné předpokládat, že skalní jádro fanoušků Piraní budou PC hráči a u nás si to konzolistů koupí znatelně méně.

Halalí   2x   No já jsem aspoň za nějakou češtinu rád, určitě není jen pro piráty i PCčkáři si hry kupují. Je škoda, že na konzole není (i když mě je to vlastně vcelku jedno...) , ale tak to už bývá. Zrovna já si hru možná i koupím a díky češtině možná ani nebudu čekat na slevy.Halalíhalali26782    19.9.2017 09:38 Halalí

@ odpověď na komentář od Kolousek001:No já jsem aspoň za nějakou češtinu rád, určitě není jen pro piráty i PCčkáři si hry kupují. Je škoda, že na konzole není (i když mě je to vlastně vcelku jedno...) , ale tak to už bývá. Zrovna já si hru možná i koupím a díky češtině možná ani nebudu čekat na slevy.

Kolousek001 napsal:Vždycky se směju jak studia zaplatí češtinu PC pirátům (hlavně v ČR) a na konzole, kde se těch pár kopií prodá kašlou :D

Opravdu pochybuju žě tohle bude mít v krabičkách v ČR nějakej herní úspěch ... Kdyby se to jmenovsalo Gothic, tak možná.

Kolousek001    Vždycky se směju jak studia zaplatí češtinu PC pirátům (hlavně v ČR) a na konzole, kde se těch pár kopií prodá kašlou :D

Opravdu pochybuju žě tohle bude mít v krabičkách v ČR nějakej herní úspěch ... Kdyby se to jmenovsalo Gothic, tak možná.
Kolousek001kolousek00128103
    19.9.2017 09:21
Kolousek001

Vždycky se směju jak studia zaplatí češtinu PC pirátům (hlavně v ČR) a na konzole, kde se těch pár kopií prodá kašlou :D

Opravdu pochybuju žě tohle bude mít v krabičkách v ČR nějakej herní úspěch ... Kdyby se to jmenovsalo Gothic, tak možná.

Alfajk    Tyhle problemy s cestinou nechapu... A uz vůbec nechápu, jak to, ze to pro konzole nejde zaridit... Vydavatel se proste malo snazil, dost možná se nesnazil vůbecAlfajkalfajk16671    19.9.2017 09:06 Alfajk

Tyhle problemy s cestinou nechapu... A uz vůbec nechápu, jak to, ze to pro konzole nejde zaridit... Vydavatel se proste malo snazil, dost možná se nesnazil vůbec

Corvus    Cítím sarkasmus a ironii?Corvuscorvus13394    19.9.2017 07:55 Corvus

@ odpověď na komentář od Dolero:Cítím sarkasmus a ironii?

Dolero napsal:Tohle mluví za vše... :)
odkaz ]

Dolero   1x   Tohle mluví za vše... :)
odkaz ]
Dolerodolero34249
    18.9.2017 23:47
Dolero

Tohle mluví za vše... :)
odkaz ]

carhrozny    Presne tak. A netreba zabúdať ani na to, že Risen 3 na PC nemal cz titulky. A tak si myslím, že vývojári majú tak trochu strach, že bude predajnosť nižšia a tak je im teraz dobrý každý predaný kus takže tie cz titulky povolili. Inak by sa na ne vykašlali.
Divné, že to nepovolili na PS4.
carhroznycarhrozny27972
    18.9.2017 23:15
carhrozny

@ odpověď na komentář od James Faith:Presne tak. A netreba zabúdať ani na to, že Risen 3 na PC nemal cz titulky. A tak si myslím, že vývojári majú tak trochu strach, že bude predajnosť nižšia a tak je im teraz dobrý každý predaný kus takže tie cz titulky povolili. Inak by sa na ne vykašlali.
Divné, že to nepovolili na PS4.

James Faith napsal:Tak zrovna u téhle hry bych si tím tak jistý nebyl.

Je třeba si uvědomit, že celá jejich série Gothic byla čistě PC a Risen byl pouze PC a XBOX. A Risen 2 a 3 byly docela kritizovány. Není tedy až tak nerozumné předpokládat, že skalní jádro fanoušků Piraní budou PC hráči a u nás si to konzolistů koupí znatelně méně.

James Faith   6x   Tak zrovna u téhle hry bych si tím tak jistý nebyl.

Je třeba si uvědomit, že celá jejich série Gothic byla čistě PC a Risen byl pouze PC a XBOX. A Risen 2 a 3 byly docela kritizovány. Není tedy až tak nerozumné předpokládat, že skalní jádro fanoušků Piraní budou PC hráči a u nás si to konzolistů koupí znatelně méně.
James Faithjames-faith28144
    18.9.2017 22:22
James Faith

@ odpověď na komentář od Narw:Tak zrovna u téhle hry bych si tím tak jistý nebyl.

Je třeba si uvědomit, že celá jejich série Gothic byla čistě PC a Risen byl pouze PC a XBOX. A Risen 2 a 3 byly docela kritizovány. Není tedy až tak nerozumné předpokládat, že skalní jádro fanoušků Piraní budou PC hráči a u nás si to konzolistů koupí znatelně méně.

Narw napsal:Ale neříkejte mi, že ty peníze, které stojí nacpání jiných jazyků do konzolí nezaplatí ty lidi navíc, který si tu hru koupí jen proto, že tam ty titulky jsou. Myslím, že do téhle skupiny patří spoustu lidí (včetně mě) .

Corvus   2x   Ne, že bych měl s angličtinou nějak zásadní problém, ale Miky mi právě vylepšil pondělní večer!Corvuscorvus13394    18.9.2017 21:57 Corvus

Ne, že bych měl s angličtinou nějak zásadní problém, ale Miky mi právě vylepšil pondělní večer!

Narw    Ale neříkejte mi, že ty peníze, které stojí nacpání jiných jazyků do konzolí nezaplatí ty lidi navíc, který si tu hru koupí jen proto, že tam ty titulky jsou. Myslím, že do téhle skupiny patří spoustu lidí (včetně mě) .Narwnarw57671    18.9.2017 21:53 Narw

Ale neříkejte mi, že ty peníze, které stojí nacpání jiných jazyků do konzolí nezaplatí ty lidi navíc, který si tu hru koupí jen proto, že tam ty titulky jsou. Myslím, že do téhle skupiny patří spoustu lidí (včetně mě) .

Chidlink   1x   Zpráva o češtině sice jen na pc mě velmi potěšila. Jasná koupěChidlinkchidlink42831    18.9.2017 20:55 Chidlink

Zpráva o češtině sice jen na pc mě velmi potěšila. Jasná koupě

Sarthanoom    Asi to teda nakoniec zoberem aj ja ...Sarthanoomsarthanoom42489    18.9.2017 20:27 Sarthanoom

Asi to teda nakoniec zoberem aj ja ...

SteveHood    Já scénu crackování a torrentů dost sleduju a věř mi, pořád to stahuje spousta lidí.SteveHoodstevehood46767    18.9.2017 18:59 SteveHood

@ odpověď na komentář od Monkeyskunk:Já scénu crackování a torrentů dost sleduju a věř mi, pořád to stahuje spousta lidí.

Monkeyskunk napsal:Ano bohužel je to tak. Na mě se nezlob, pokud si na to ještě nepřišel/šla tak kolem peněz se točí téměř všechno. Asi je méně náročné vložit titule do pc verze než do verzí konzolových. Dává to i celkem smysl, když si vemu jak na PC funguje moding komunita, fans titule atd. A co je méně náročné, to je méně drahé :) )

SteveHood: Řekl bych, že v téhle době už ty čísla nejsou tak strašný. Nedávno tu byl článek o nějaké hře (už nevím k čemu přesně) kde čísla dokazovali že na PC byly mnohem větší prodeje než v případě konzolí. Už to ani není trendy mít takové řeči (nevím jak podložené) .... Řekl bych, že torrenty a celkově crackování her už svůj zlatej boom zažilo možná i 10 let zpět :)

Monkeyskunk   3x   Ano bohužel je to tak. Na mě se nezlob, pokud si na to ještě nepřišel/šla tak kolem peněz se točí téměř všechno. Asi je méně náročné vložit titule do pc verze než do verzí konzolových. Dává to i celkem smysl, když si vemu jak na PC funguje moding komunita, fans titule atd. A co je méně náročné, to je méně drahé :) )

SteveHood: Řekl bych, že v téhle době už ty čísla nejsou tak strašný. Nedávno tu byl článek o nějaké hře (už nevím k čemu přesně) kde čísla dokazovali že na PC byly mnohem větší prodeje než v případě konzolí. Už to ani není trendy mít takové řeči (nevím jak podložené) .... Řekl bych, že torrenty a celkově crackování her už svůj zlatej boom zažilo možná i 10 let zpět :)
Monkeyskunkmonkeyskunk6143
    18.9.2017 18:58
Monkeyskunk

@ odpověď na komentář od Wyverna:Ano bohužel je to tak. Na mě se nezlob, pokud si na to ještě nepřišel/šla tak kolem peněz se točí téměř všechno. Asi je méně náročné vložit titule do pc verze než do verzí konzolových. Dává to i celkem smysl, když si vemu jak na PC funguje moding komunita, fans titule atd. A co je méně náročné, to je méně drahé :) )

SteveHood: Řekl bych, že v téhle době už ty čísla nejsou tak strašný. Nedávno tu byl článek o nějaké hře (už nevím k čemu přesně) kde čísla dokazovali že na PC byly mnohem větší prodeje než v případě konzolí. Už to ani není trendy mít takové řeči (nevím jak podložené) .... Řekl bych, že torrenty a celkově crackování her už svůj zlatej boom zažilo možná i 10 let zpět :)

Wyverna napsal:Tak peníze jsou ten důvod? No nevím. Když hra vychází na všechny 3 platformy, tak by mohla mít české titulky na všechny 3 platformy. Když už platím překlad, který nebude levný, tak ho šoupnu na všechny 3 platformy a ne jen na pc, kde se ještě k tomu piráti ve velkém...

Wyverna    Jak říkáš, zaplatili překlad pro pc piráty a tomu se musím zasmát...:)Wyvernawyverna27183    18.9.2017 18:55 Wyverna

@ odpověď na komentář od SteveHood:Jak říkáš, zaplatili překlad pro pc piráty a tomu se musím zasmát...:)

SteveHood napsal:Asi tak. 60% lidí si tu hru na PC stáhne. Na konzole si je koupí míň lidí, ale nikdo si to nestáhne. (Nelegálně)

Wyverna   1x   No já si myslím, že RPG hře s českými titulky by se dařilo mnohem více, než bez nich...Ale co, začalo na PS4 vycházet více her s českými titulky, takže je co hrát a Elex bez češtiny upadne pro mě v zapomnění...Právě dnes jsem koupil na PS4 Skyrim ve slevě, kde se dá dát čeština pomocí módu, blíží se Fallout 4 češtině. Pak hlavní pecka podzimu pro mě a to AC Origins v češtině. Zlatý Ubisoft... Synovi pořídím Sims 4 v češtině. Takže nějaký Elex je mi buřt.Wyvernawyverna27183    18.9.2017 18:53 Wyverna

@ odpověď na komentář od Miky:No já si myslím, že RPG hře s českými titulky by se dařilo mnohem více, než bez nich...Ale co, začalo na PS4 vycházet více her s českými titulky, takže je co hrát a Elex bez češtiny upadne pro mě v zapomnění...Právě dnes jsem koupil na PS4 Skyrim ve slevě, kde se dá dát čeština pomocí módu, blíží se Fallout 4 češtině. Pak hlavní pecka podzimu pro mě a to AC Origins v češtině. Zlatý Ubisoft... Synovi pořídím Sims 4 v češtině. Takže nějaký Elex je mi buřt.

Miky napsal:Sony? Tady nejde o Sony, Sony pouze certifikuje samotnou hru pro svůj systém, ale titulky zatrhla THQ Nordic, která vlastní a platí vývoj hry Elex. Pravděpodobně to zatrhla z důvodu toho, že na konzole je složitější tu češtinu narvat + předpokládá, že na konzolích se Elexu v ČR/SK dařit moc nebude, ale PC verzi ano.

SteveHood    Asi tak. 60% lidí si tu hru na PC stáhne. Na konzole si je koupí míň lidí, ale nikdo si to nestáhne. (Nelegálně)SteveHoodstevehood46767    18.9.2017 18:48 SteveHood

@ odpověď na komentář od Wyverna:Asi tak. 60% lidí si tu hru na PC stáhne. Na konzole si je koupí míň lidí, ale nikdo si to nestáhne. (Nelegálně)

Wyverna napsal:Tak peníze jsou ten důvod? No nevím. Když hra vychází na všechny 3 platformy, tak by mohla mít české titulky na všechny 3 platformy. Když už platím překlad, který nebude levný, tak ho šoupnu na všechny 3 platformy a ne jen na pc, kde se ještě k tomu piráti ve velkém...

Wyverna   1x   Tak peníze jsou ten důvod? No nevím. Když hra vychází na všechny 3 platformy, tak by mohla mít české titulky na všechny 3 platformy. Když už platím překlad, který nebude levný, tak ho šoupnu na všechny 3 platformy a ne jen na pc, kde se ještě k tomu piráti ve velkém...Wyvernawyverna27183    18.9.2017 18:45 Wyverna

@ odpověď na komentář od Monkeyskunk:Tak peníze jsou ten důvod? No nevím. Když hra vychází na všechny 3 platformy, tak by mohla mít české titulky na všechny 3 platformy. Když už platím překlad, který nebude levný, tak ho šoupnu na všechny 3 platformy a ne jen na pc, kde se ještě k tomu piráti ve velkém...

Monkeyskunk napsal:Peníze jsou ten důvod :) Vždy a všude :)

Miky člen redakce   5x   Sony? Tady nejde o Sony, Sony pouze certifikuje samotnou hru pro svůj systém, ale titulky zatrhla THQ Nordic, která vlastní a platí vývoj hry Elex. Pravděpodobně to zatrhla z důvodu toho, že na konzole je složitější tu češtinu narvat + předpokládá, že na konzolích se Elexu v ČR/SK dařit moc nebude, ale PC verzi ano.Mikymiky3    18.9.2017 18:44 Miky

@ odpověď na komentář od risha03:Sony? Tady nejde o Sony, Sony pouze certifikuje samotnou hru pro svůj systém, ale titulky zatrhla THQ Nordic, která vlastní a platí vývoj hry Elex. Pravděpodobně to zatrhla z důvodu toho, že na konzole je složitější tu češtinu narvat + předpokládá, že na konzolích se Elexu v ČR/SK dařit moc nebude, ale PC verzi ano.

risha03 napsal:Může mi prosím někdo vysvětlit, jak je možné, že když je lokalizace vytvořena oficiálně, Sony nepovolí titulky na konzole? Co z toho mají? Opravdu, zcela vážně... nechápu to.

SteveHood    Ani módy, ani čeština. To je v prdeli :(SteveHoodstevehood46767    18.9.2017 18:43 SteveHood

@ odpověď na komentář od Monkeyskunk:Ani módy, ani čeština. To je v prdeli :(

Monkeyskunk napsal:Peníze jsou ten důvod :) Vždy a všude :)

risha03    Může mi prosím někdo vysvětlit, jak je možné, že když je lokalizace vytvořena oficiálně, Sony nepovolí titulky na konzole? Co z toho mají? Opravdu, zcela vážně... nechápu to.risha03risha0321162    18.9.2017 18:40 risha03

Může mi prosím někdo vysvětlit, jak je možné, že když je lokalizace vytvořena oficiálně, Sony nepovolí titulky na konzole? Co z toho mají? Opravdu, zcela vážně... nechápu to.

Monkeyskunk    Peníze jsou ten důvod :) Vždy a všude :)Monkeyskunkmonkeyskunk6143    18.9.2017 18:39 Monkeyskunk

@ odpověď na komentář od SteveHood:Peníze jsou ten důvod :) Vždy a všude :)

SteveHood napsal:To mě dokáže naštvat. Rád bych znal důvody.

Diskuze na fóru

Sluchátka na občasné hraní (24 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11989 příspěvků), Trance - TOAO 11 John Askew* (447 příspěvků), South Park: The Fractured But Whole (7 příspěvků), Wild West Online:Váš názor na hru. (4 příspěvky), STEAM -všechno sem (7027 příspěvků), Fotka vašeho PC (199 příspěvků)

Informace o hře

 

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Hob – kamenná pěst v akci

Recenze - 23.10.2017
 
Hob – kamenná pěst v akci

Zákeřná nemoc požírá vaši domovinu. Jen vy ji můžete vyléčit svým důvtipem a robotickou paží.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Assassin’s Creed: Origins - vše, co byste měli vědět, na jednom místě

Po roční pauze se série Assassin’s Creed vrací, aby nás přesvědčila, že má ještě pořád co nabídnout a nepatří do starého železa.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 16. až 22. října

Uzavření Visceral Games a překopání jeho Star Wars hry, launch trailer Wolfensteina 2, odklad Age of Empires: Definitive Edition, Monster Energy…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 

Deskovkový speciál: DOOM

Speciál - 22.10.2017
 
Deskovkový speciál: DOOM

Základna Lazarus na Phobosu se opět probudila k životu. Odvážíte se prozkoumat zdánlivě opuštěné laboratoře plné démonických monster?

 
 
 
Total War: Arena - první dojmy z bojiště

V minulých dnech nám byla dána možnost otestovat uzavřenou betu Total War: Arena. Líbil se nám nový zástupce slavné značky?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC