Uživatel nepřihlášen
   

Zrušená epizoda Half-Life 2 od Warrena Spectora se zaměřovala na historii Ravenholmu

Čtvrtek 21.9.2017 16:01 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Svůj prostor měl dostat i otec Grigori. Warren Spector navíc přiblížil funkci plánované magnetické zbraně.

Na epizodách, které by navázaly na Half-Life 2, nepracovalo jen studio Valve. V minulosti jste se mohli na Zingu dočíst o čtvrté epizodě s označením Return to Ravenholm, kterou měli mít na svědomí vývojáři z Arkane Studios, autoři Dishonored, Prey nebo Dark Messiah of Might & Magic. Na své Half-Life 2 epizodě ale pracoval i tým Junction Point pod vedením slavného designéra Warrena Spectora, který je mimo jiné považován za otce série Deus Ex.

Díky úniku souborů z vývoje epizod, s jehož rozborem přišla fanstránka ValveTime.net, jsme se dozvěděli, že epizoda od Junction Point se měla stejně jako projekt Arkane odehrávat v Ravenholmu. Tehdy se objevila čtveřice obrázků z rozpracovaných map, které můžete vidět v této novince. Nyní se o hře v nejnovějším čísle časopisu PC Gamer rozpovídal sám Warren Spector, jak informuje server PCGamesN.

Podle Spectora měla jeho epizoda vyprávět příběh o historii Ravenholmu, konkrétně o tom, jak se z něj stala ta temná a bezútěšná lokalita plná zombií, kterou známe z Half-Life 2. Také jsme se měli více dozvědět o postavě otce Grigoriho a sledovat, jak se z něj stal člověk, s nímž jste se také mohli setkat v Ravenholmu v Half-Life 2.



Již několik let víme, že se počítalo s magnetickou zbraní, přičemž Warren Spector prozradil, jak měla tato hračka fungovat. S pomocí magnetické zbraně, jakési alternativy k ikonické Gravity Gun, jste mohli vystřelit magnetickou kouli, která k sobě rázem přitáhla kovové objekty. Tímto způsobem bylo možné na dané místo přitáhnout třeba kontejner a využít ho jako blokádu nebo jako obrovský projektil, který rozdrtí nepřátele. Dalším příkladem je boj se dvěma roboty naráz, které by magnetická koule srazila k sobě a zkomplikovala jejich pohyb či boj. S pomocí zbraně jste se navíc mohli dostat na jinak nepřístupná místa.

Zajímavé je, že ani Warren Spector neví, proč vlastně došlo ke zrušení epizody. Tým z Junction Point na hře pracoval zhruba rok a oznámení zrušení vývoje přišlo od Valve zrovna v době, kdy se vývojáři dostatečně seznámili se Source enginem. Spector ale mohl díky tomu začít pracovat na Epic Mickey pro společnost Disney, i když určitě nejsem sám, kdo by radši viděl tu Half-Life 2 epizodu. Nakonec ale žádná nevznikla. Ani od Junction Point, ani od Arkane. A nakonec nedošlo ani na třetí epizodu od Valve, i když nyní alespoň víme, co mohla z hlediska příběhu nabídnout, kdyby byl její vývoj dokončen.

A i když jde o čistě fanouškovskou a navíc poměrně střelenou fikci, historii Ravenholmu nakonec ukázal alespoň povedený komiks Concerned s Gordonem Frohmanem v hlavní roli. Je to sice chabá náplast, ale lepší než nic. Podepsán znepokojený občan.



Tisk
Související novinky
 
Díky zpětné kompatibilitě si můžete zahrát The Orange Box na Xboxu One

Díky zpětné kompatibilitě si můžete zahrát The Orange Box na Xboxu One

Pátek 21.10.2016 10:32 - Gordon Freeman se může znovu probudit alespoň na konzoli od Microsoftu a společnost mu mohou dělat hry Joe Danger 2: The Movie a Galaga Legions. Přečíst celý článek »

2 komentáře|Xbox One, Xbox 360
Fanoušci objevili dosud neviděné koncepty z vývoje Half-Life 2

Fanoušci objevili dosud neviděné koncepty z vývoje Half-Life 2

Sobota 16.4.2016 17:10 - Needitovaná verze knihy Raising the Bar ohladuje několik zajímavých obrázků. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS3, Xbox 360, Mac, Xbox, Dreamcast, SteamOS
Modifikace s úpravou grafiky do Half-Life 2 už zítra
 

Modifikace s úpravou grafiky do Half-Life 2 už zítra

Čtvrtek 26.3.2015 13:08 - Zítra nastane den, kdy se spousta hráčů vrátí do vylepšeného City 17. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Zrušená epizoda Half-Life 2 od Warrena Spectora se zaměřovala na historii Ravenholmu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
HALF-LIFEBLAZEN    To mi povídej, když kdysi vyšel Half-Life 2: Update, který mi dal důvod udělat repete, ve všem jsem najednou viděl Frohmana a měl jsem na HL 2 svět najednou úplně jiný pohled. :DHALF-LIFEBLAZENhalf-lifeblazen6617    22.9.2017 16:08 HALF-LIFEBLAZEN

@ odpověď na komentář od TheStargat3:To mi povídej, když kdysi vyšel Half-Life 2: Update, který mi dal důvod udělat repete, ve všem jsem najednou viděl Frohmana a měl jsem na HL 2 svět najednou úplně jiný pohled. :D

TheStargat3 napsal:Jde vidět, že se více studií snažily o návrat Half-Life do nějaké formy, ale pokaždé z toho vzešlo. Je to velká škoda, protože zrovna Ravenholm je oblast, ze které se dá dost čerpat (nové nápady, příběh...)

Jinak silně doporučuji přečíst HL komiks (zmíněný v článku) , ten je fakt perfektní (jenom upozorňuji, je dost možné, že vás dobrodružství Frohmana chytne natolik, že ho budete považovat za canon a bude se vám plést v normálním HL :D) .

Rascal    Valve potřebovalo všechny vývojáře do vývojového oddělení čepic.Rascalrascal7254    22.9.2017 10:05 Rascal

Valve potřebovalo všechny vývojáře do vývojového oddělení čepic.

OneShot   1x   Na tvém komentáři je krásně vidět, jak málo stačí, aby se kdysi všemi opěvovaný vývojář hráčům znelíbil. Vlastně stačí nedělat nic.OneShotoneshot73915    22.9.2017 01:04 OneShot

@ odpověď na komentář od Angličtinář:Na tvém komentáři je krásně vidět, jak málo stačí, aby se kdysi všemi opěvovaný vývojář hráčům znelíbil. Vlastně stačí nedělat nic.

Angličtinář napsal:Už se ten buřt Newell smaží v Pekle? ? ? ! ! !

Angličtinář    Už se ten buřt Newell smaží v Pekle? ? ? ! ! !Angličtinářanglictinar74251    22.9.2017 00:51 Angličtinář

Už se ten buřt Newell smaží v Pekle? ? ? ! ! !Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

TheStargat3    Jde vidět, že se více studií snažily o návrat Half-Life do nějaké formy, ale pokaždé z toho vzešlo. Je to velká škoda, protože zrovna Ravenholm je oblast, ze které se dá dost čerpat (nové nápady, příběh...)

Jinak silně doporučuji přečíst HL komiks (zmíněný v článku) , ten je fakt perfektní (jenom upozorňuji, je dost možné, že vás dobrodružství Frohmana chytne natolik, že ho budete považovat za canon a bude se vám plést v normálním HL :D) .
TheStargat3thestargat39408
    21.9.2017 21:05
TheStargat3

Jde vidět, že se více studií snažily o návrat Half-Life do nějaké formy, ale pokaždé z toho vzešlo. Je to velká škoda, protože zrovna Ravenholm je oblast, ze které se dá dost čerpat (nové nápady, příběh...)

Jinak silně doporučuji přečíst HL komiks (zmíněný v článku) , ten je fakt perfektní (jenom upozorňuji, je dost možné, že vás dobrodružství Frohmana chytne natolik, že ho budete považovat za canon a bude se vám plést v normálním HL :D) .

Malcolm    jednoho dne se snad dozvíme pravdu proč tomu tak byloMalcolmmalcolm8346    21.9.2017 19:39 Malcolm

@ odpověď na komentář od HALF-LIFEBLAZEN:jednoho dne se snad dozvíme pravdu proč tomu tak bylo

HALF-LIFEBLAZEN napsal:Je to zajimavé o co všechno jsme přišli jakoby se Valve najednou úplně rozmyslelo a nechce mít s HL nic společného a nechce o HL už ani slyšet.

HALF-LIFEBLAZEN   5x   Je to zajimavé o co všechno jsme přišli jakoby se Valve najednou úplně rozmyslelo a nechce mít s HL nic společného a nechce o HL už ani slyšet.HALF-LIFEBLAZENhalf-lifeblazen6617    21.9.2017 17:23 HALF-LIFEBLAZEN

Je to zajimavé o co všechno jsme přišli jakoby se Valve najednou úplně rozmyslelo a nechce mít s HL nic společného a nechce o HL už ani slyšet.

OneShot   3x   Half-Life je pro herní zpravodajství něco jako houbaři nebo lyžaři pro to klasické. Jednou za čas se o nich musí objevit zpráva, která pak vyzní jako apríl, přestože tak míněna není.OneShotoneshot73915    21.9.2017 16:45 OneShot

Half-Life je pro herní zpravodajství něco jako houbaři nebo lyžaři pro to klasické. Jednou za čas se o nich musí objevit zpráva, která pak vyzní jako apríl, přestože tak míněna není.

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
The Evil Within 2 - probuzení do nové noční můry

Horor The Evil Within je zpět a jeho tvůrci se pokusili udělat některé věci jinak a lépe. Podařilo se jim to?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Gran Turismo Sport – návrat krále motorsportu

Prověřili jsme nové Gran Turismo Sport a nezapomněli ani na srovnání s Project Cars 2 a Forza Motorsport 7.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 

Elex – návrat ke kořenům?

Recenze - 16.10.2017
 
Elex – návrat ke kořenům?

Na sérii Gothic většina hráčů vzpomíná s láskou dodnes. Zapíše se nové RPG z dílen Piranha Bytes v jejich srdcích stejně dobře?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
South Park: The Fractured but Whole – superhrdinové útočí

Eric, Stan, Kyle a Kenny se opět vrhají do akce. Přidáte se k nim?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: České RONE

Lidská civilizace padla a o poslední zbytky se přetahují přeživší s mutanty, hybridy a inteligentními stroji. Přežijete déle než pět minut?