Uživatel nepřihlášen

Zamyšlení nad donate systémem a přijetí prohry

Pátek 6.10.2017 20:30 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Jak se nám dařilo/nedařilo, co jsme za vaše peníze udělali a co bude dál.

V květnu letošního roku jsme na Zingu rozjeli první verzi našeho donate systému, o který si někteří z vás dlouho psali. Po pěti měsících je čas si přiznat, že jsme, zejména tedy já samotný, pojali donate systémem špatně a nastal správný čas si přiznat prohru. Teď se hlavně nelekejte, existenci Zingu to nijak neohrozí.

Donate systém jsem totiž od začátku bral jako možnost, jak navýšit rozpočet Zingu, abych mohl vyplácet lepší peníze svým redaktorům a zároveň, aby si Zing mohl dovolit publikovat články, které nepatří mezi ty nejvíce zajímavé. Jinými slovy i články, které si nezískají takovou pozornost vás čtenářů, ale zároveň je velká škoda, že se o těchto věcech na českých a slovenských webech tolik nepíše. Z toho důvodu jsem vám během představení donate systému slíbil nové formáty zpravodajství, rozhovory s osobnostmi herního světa nebo podrobnější pokrytí her, které vás zajímají.

Chtěl bych osobně poděkovat všem, kteří nám přispěli. Vašich peněz si vážím a věřím, že jsme se vám za váš příspěvek odměnili naší prací a články, které každý den vydáváme. Právě díky vám se nám podařilo rozšířit zpravodajství Zingu a nalézt nové formáty. Osobně jsem hodně pyšný na dva nové formáty. Konkrétně jde o videospeciál Jak se hraje od Filipa Němce a o speciály zaměřené na deskovky, které sepisuje Jakub Němec. Zmínit se určitě hodí také několik rozhovorů s vývojáři: komunitní rozhovor s tvůrci Kingdom Come: Deliverance a rozhovor s hlavním scénáristou Total War: Warhammeru 2. Mohu prozradit, že další rozhovory čekají v redakčním systému a již brzy si je budete moci přečíst. No a v neposlední řadě již tradiční recenze o méně profláknutých hrách, které na Zingu pravidelně vydáváme, a novinky a články o východních hrách. Vím, někteří z vás na tyto hry nadávají a nechápou proč o nich píšeme, ale věřte mi, že je na Zingu vcelku početná skupinka čtenářů, která o tyto novinky a články stojí. Tak prosím mějte ohledy na tento obsah, který je bonusem k celkovému zpravodajství na Zingu, a nijak neomezuje standardní obsah.

Výše zmíněné jsme vytvořili za podpory několika z vás. Do dnešního dne nám na účet přišlo 11 882 korun. Z toho v současné době disponujeme částkou 3732 korun, kterou využijeme v nadcházejících týdnech a měsících. Do nových formátů a článků a do odměn pro redaktory jsme tak za pět měsíců investovali 8150 korun, které jste nám poslali.

Flintu do žita neházíme. Donate systém byla a stále je pouze možnost, jak rychleji a snadněji rozšířit zpravodajství na Zingu a dopřát mým pracovitým autorům peníze, které si za svou práci zaslouží. Donate systém tedy nerušíme. Několik z vás nám pravidelně zasílá příspěvky, za které vám opět mnohokrát a upřímně děkuji. Místo zrušení se zamýšlíme nad jeho pojetím a prezentací vám čtenářům.

Napište prosím do komentářů, jak byste si představovali, abychom vám donate program prezentovali, co byste od nás chtěli a klidně i mnoho dalšího. Vaše názory jsou totiž důležité, právě pro vás každý den sepisujeme články o hrách.

Děkuji za váš čas, a ještě jednou děkuji všem, kteří nám přispěli, a předem děkuji těm, kteří si najdou pár minut svého času a sepíšou své názory/nápady do komentářů. Poté se rozhodneme, jak s donate systémem naložíme.

Michal Burian
šéfredaktor Zing.cz

Chcete podpořit Zing.cz?

Pokud nás chcete také podpořit, využít k tomu můžete Zing.cz produkt v našem obchodě Xzone.cz (minimum je 25 korun) nebo nám poslat libovolnou částku skrz bankovní účet 273627327/0300 - nemusíte se nikde registrovat. Vzkaz pro redakci (kupříkladu vaší přezdívku na Zingu) napište do poznámky u platby. Účet je u ČSOB a příjemcem je Zing s.r.o. Pokud nemáte bankovní účet, lze zaplatit také na kterékoliv pobočce ČSOB.

Pro zahraniční platby je IBAN: CZ95 0300 0000 0002 7362 7327 a SWIFT CEKOCZPP.

Při platbě skrz Xzone.cz přijímáme kreditní karty Visa, VisaElectron, MasterCard a Maestro. Zaplatit můžete i bez nutnosti registrace na Zing.cz. Platební bránu poskytuje ČSOB, nikoliv Xzone s.r.o.

Pro platbu můžete využít rovněž QR kód, kde jsme příspěvek stanovili na 100 korun.


Poskytnutý příspěvek je považován za dar ve smyslu §2055 a násl. Zákona č.89/2012, Občanský zákoník, nezakládá obdarovanému žádnou povinnost poskytnout dárci jakékoliv protiplnění a bude obdarovaným plně využit na darovaný účel.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Štítky: donate
Související novinky
 
Ohlédnutí za srpnovými příspěvky v donate systému
 

Ohlédnutí za srpnovými příspěvky v donate systému

Pondělí 4.9.2017 13:40 - O tom, jak se daří vašemu oblíbenému magazínu, který každý den čtete. Přečíst celý článek »

Dva měsíce s donate systémem na Zingu

Dva měsíce s donate systémem na Zingu

Neděle 2.7.2017 13:27 - O tom kolik jste nám přispěli, co jsme s penězi udělali a jak to bude v dalších měsících. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Zamyšlení nad donate systémem a přijetí prohry
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Pisstol   4x   S novým vzhledem opatrně. Jistě to máte promyšlené a tento web si zaslouží moderní vzhled, ale nejednou jsem zažil, že ze změny webu jsem byl spíše zklamaný. Design se může vyvíjet, ale pokud je koncept špatný, bude to bída. Klidně nám dejte nějakou "ochutnávku" nového vzhledu :) K zdejšímu obsahu. Jsem velmi spokojený téměř každodenní navštěvovatel vašeho webu a opravdu nadmíru spokojený. Sem tem zkouknu další herní weby, jestli někde není "něco navíc" a z klidem zjišťuju, že o nic zásadního nepřicházím. Řekl bych (subjektivní názor) , že obsahově jste na velmi vysoké úrovni.Pisstolpisstol30028    7.10.2017 16:29 Pisstol

S novým vzhledem opatrně. Jistě to máte promyšlené a tento web si zaslouží moderní vzhled, ale nejednou jsem zažil, že ze změny webu jsem byl spíše zklamaný. Design se může vyvíjet, ale pokud je koncept špatný, bude to bída. Klidně nám dejte nějakou "ochutnávku" nového vzhledu :) K zdejšímu obsahu. Jsem velmi spokojený téměř každodenní navštěvovatel vašeho webu a opravdu nadmíru spokojený. Sem tem zkouknu další herní weby, jestli někde není "něco navíc" a z klidem zjišťuju, že o nic zásadního nepřicházím. Řekl bych (subjektivní názor) , že obsahově jste na velmi vysoké úrovni.

ShelbyGT500   1x   Co se týče designu. Doufám, že se neinspirujete u webů typu Mladá fronta, kteří vlastní např. Cnews. Hlavní strana plná pitomých, nepřehledných obdélníků prošpikovaná reklamou, která stránku rozbíjí ještě víc.ShelbyGT500shelbygt50045792    7.10.2017 13:23 ShelbyGT500

@ odpověď na komentář od Miky:Co se týče designu. Doufám, že se neinspirujete u webů typu Mladá fronta, kteří vlastní např. Cnews. Hlavní strana plná pitomých, nepřehledných obdélníků prošpikovaná reklamou, která stránku rozbíjí ještě víc.

Miky napsal:K penězům za recenze. Vždy jsem platil tak, jak jsem mohl. V začátcích Zingu to bylo hodně dobré, Zing jsme na plný úvazek dělali dva. Potom z ČR odešlo EA a dost klesli peníze za reklamu a my jsme měli dvě možnosti. Buď nějaký čas zkusíme vést Zing ve ztrátě a doufat, že se to zlepší, nebo snížíme rozpočet a budeme v jistotě, že to neohrozí existenci webu. Já se rozhodl pro druhou možnost. V posledních letech se začal rozpočet postupně navyšovat a od letošního léta dostává každý člen redakce za svou práci zaplaceno.

Donate jsem opravdu chtěl pouze jako možnost, jak získat peníze navíc, které budou investované do obsahu. Je pravda, že by mnoho z toho nejspíš vzniklo i bez donate, ale trvalo by to mnohem déle a ne pár měsíců. Nebo by došlo k tomu, že by tady nebyly články o méně zajímavých hrách, nebyly by na ně peníze. Dost mě mrzí, že si někdo myslí, že ty peníze zneužijeme nebo tak. Na druhou stranu obavy chápu, je to dobou, ve které žijeme.

Odměny za donate. Měli jsme v plánu odznaky a další věci, ale tohle všechno stojí peníze. Řeknu to na rovinu. Kdyby se nám každý měsíc podařilo vybrat dejme tomu 5000 Kč, tak o těchto vylepšeních můžeme uvažovat, ale když za měsíc nevybereme ani 1000 Kč, tak nějaká investice do vylepšení postrádá jaksi smysl. To je myslím lepší ty peníze schovat a použít v době, kdy budou nejvíce potřeba - v měsících, kdy vychází spousta her. V současné době donate využívám na pokrytí dalších nákladů, aby v jeden den mohlo vyjít více článků. Určitě jste si všimli, že v jeden den jsou tu dvě recenze nebo recenze a preview či jiný obsah typu speciál.

Donate měl rozhodně vliv na obsah. Díky němu financujeme videospeciály od Filipa Němce, speciály o deskovkách od Jakuba nebo spoustu recenzí na indie hry. Osobně si myslím, že v tomhle se stále zlepšujeme a přinášíme vám spoustu recenzí na hry, o kterých se jinde moc nepíše.

K novému designu. Vývoj nového webu stojí peníze a spoustu času. Postupně na tom děláme a už máme přibližný termín spuštění. Vše ale záleží na tom, jak se nám povede převést databáze současného Zingu. Stavíme zbrusu nový Zing, kterým chceme nastartovat novou éru magazínu. Jakmile budeme vědět, že to v daném termínu stihneme, budeme vás o tom informovat. Nechci tady teď plácat nějaké termíny, když nevím, zda se to stihne. Ale mohu prozradit, že chystáme kompletně responzivní/moderní web.

Sekce videa. Ta byla zrušena. Již nenahráváme videa do našeho systému, ale používáme videa z YouTube. Je to z důvodu, že nemělo smysl ty videa dávat k nám a pouštět vám je v našem zastaralém přehrávači. Stejně tak to žralo čas, který můžeme věnovat do jiných věcí.

Gandalf.   8x   Můžete to zkusit jako pirate bay, a těžit přes javascript na čtenářích bitcoin :-DGandalf.gandalf8216    7.10.2017 13:20 Gandalf.

Můžete to zkusit jako pirate bay, a těžit přes javascript na čtenářích bitcoin :-D

Miky člen redakce   14x   K penězům za recenze. Vždy jsem platil tak, jak jsem mohl. V začátcích Zingu to bylo hodně dobré, Zing jsme na plný úvazek dělali dva. Potom z ČR odešlo EA a dost klesli peníze za reklamu a my jsme měli dvě možnosti. Buď nějaký čas zkusíme vést Zing ve ztrátě a doufat, že se to zlepší, nebo snížíme rozpočet a budeme v jistotě, že to neohrozí existenci webu. Já se rozhodl pro druhou možnost. V posledních letech se začal rozpočet postupně navyšovat a od letošního léta dostává každý člen redakce za svou práci zaplaceno.

Donate jsem opravdu chtěl pouze jako možnost, jak získat peníze navíc, které budou investované do obsahu. Je pravda, že by mnoho z toho nejspíš vzniklo i bez donate, ale trvalo by to mnohem déle a ne pár měsíců. Nebo by došlo k tomu, že by tady nebyly články o méně zajímavých hrách, nebyly by na ně peníze. Dost mě mrzí, že si někdo myslí, že ty peníze zneužijeme nebo tak. Na druhou stranu obavy chápu, je to dobou, ve které žijeme.

Odměny za donate. Měli jsme v plánu odznaky a další věci, ale tohle všechno stojí peníze. Řeknu to na rovinu. Kdyby se nám každý měsíc podařilo vybrat dejme tomu 5000 Kč, tak o těchto vylepšeních můžeme uvažovat, ale když za měsíc nevybereme ani 1000 Kč, tak nějaká investice do vylepšení postrádá jaksi smysl. To je myslím lepší ty peníze schovat a použít v době, kdy budou nejvíce potřeba - v měsících, kdy vychází spousta her. V současné době donate využívám na pokrytí dalších nákladů, aby v jeden den mohlo vyjít více článků. Určitě jste si všimli, že v jeden den jsou tu dvě recenze nebo recenze a preview či jiný obsah typu speciál.

Donate měl rozhodně vliv na obsah. Díky němu financujeme videospeciály od Filipa Němce, speciály o deskovkách od Jakuba nebo spoustu recenzí na indie hry. Osobně si myslím, že v tomhle se stále zlepšujeme a přinášíme vám spoustu recenzí na hry, o kterých se jinde moc nepíše.

K novému designu. Vývoj nového webu stojí peníze a spoustu času. Postupně na tom děláme a už máme přibližný termín spuštění. Vše ale záleží na tom, jak se nám povede převést databáze současného Zingu. Stavíme zbrusu nový Zing, kterým chceme nastartovat novou éru magazínu. Jakmile budeme vědět, že to v daném termínu stihneme, budeme vás o tom informovat. Nechci tady teď plácat nějaké termíny, když nevím, zda se to stihne. Ale mohu prozradit, že chystáme kompletně responzivní/moderní web.

Sekce videa. Ta byla zrušena. Již nenahráváme videa do našeho systému, ale používáme videa z YouTube. Je to z důvodu, že nemělo smysl ty videa dávat k nám a pouštět vám je v našem zastaralém přehrávači. Stejně tak to žralo čas, který můžeme věnovat do jiných věcí.
Mikymiky3
    7.10.2017 11:30
Miky

K penězům za recenze. Vždy jsem platil tak, jak jsem mohl. V začátcích Zingu to bylo hodně dobré, Zing jsme na plný úvazek dělali dva. Potom z ČR odešlo EA a dost klesli peníze za reklamu a my jsme měli dvě možnosti. Buď nějaký čas zkusíme vést Zing ve ztrátě a doufat, že se to zlepší, nebo snížíme rozpočet a budeme v jistotě, že to neohrozí existenci webu. Já se rozhodl pro druhou možnost. V posledních letech se začal rozpočet postupně navyšovat a od letošního léta dostává každý člen redakce za svou práci zaplaceno.

Donate jsem opravdu chtěl pouze jako možnost, jak získat peníze navíc, které budou investované do obsahu. Je pravda, že by mnoho z toho nejspíš vzniklo i bez donate, ale trvalo by to mnohem déle a ne pár měsíců. Nebo by došlo k tomu, že by tady nebyly články o méně zajímavých hrách, nebyly by na ně peníze. Dost mě mrzí, že si někdo myslí, že ty peníze zneužijeme nebo tak. Na druhou stranu obavy chápu, je to dobou, ve které žijeme.

Odměny za donate. Měli jsme v plánu odznaky a další věci, ale tohle všechno stojí peníze. Řeknu to na rovinu. Kdyby se nám každý měsíc podařilo vybrat dejme tomu 5000 Kč, tak o těchto vylepšeních můžeme uvažovat, ale když za měsíc nevybereme ani 1000 Kč, tak nějaká investice do vylepšení postrádá jaksi smysl. To je myslím lepší ty peníze schovat a použít v době, kdy budou nejvíce potřeba - v měsících, kdy vychází spousta her. V současné době donate využívám na pokrytí dalších nákladů, aby v jeden den mohlo vyjít více článků. Určitě jste si všimli, že v jeden den jsou tu dvě recenze nebo recenze a preview či jiný obsah typu speciál.

Donate měl rozhodně vliv na obsah. Díky němu financujeme videospeciály od Filipa Němce, speciály o deskovkách od Jakuba nebo spoustu recenzí na indie hry. Osobně si myslím, že v tomhle se stále zlepšujeme a přinášíme vám spoustu recenzí na hry, o kterých se jinde moc nepíše.

K novému designu. Vývoj nového webu stojí peníze a spoustu času. Postupně na tom děláme a už máme přibližný termín spuštění. Vše ale záleží na tom, jak se nám povede převést databáze současného Zingu. Stavíme zbrusu nový Zing, kterým chceme nastartovat novou éru magazínu. Jakmile budeme vědět, že to v daném termínu stihneme, budeme vás o tom informovat. Nechci tady teď plácat nějaké termíny, když nevím, zda se to stihne. Ale mohu prozradit, že chystáme kompletně responzivní/moderní web.

Sekce videa. Ta byla zrušena. Již nenahráváme videa do našeho systému, ale používáme videa z YouTube. Je to z důvodu, že nemělo smysl ty videa dávat k nám a pouštět vám je v našem zastaralém přehrávači. Stejně tak to žralo čas, který můžeme věnovat do jiných věcí.

Bond 007   7x   Určitě s donate systémem nekončete, každý příspěvek byť malý se hodí. Rád též každý měsíc přispěji. Poslední dobou se tu vyskytují čtenáři, co sem chodí jen nadávat na hry a na ostatní čtenáře, přitom sami mají IQ jako je fps na konzoli.Bond 007bond-00774786    7.10.2017 11:18 Bond 007

Určitě s donate systémem nekončete, každý příspěvek byť malý se hodí. Rád též každý měsíc přispěji. Poslední dobou se tu vyskytují čtenáři, co sem chodí jen nadávat na hry a na ostatní čtenáře, přitom sami mají IQ jako je fps na konzoli.

free-art   2x   "speciální zóna" ? To nemyslíš vážně , že ne ... Můžeš se více rozepsat? ;-)free-artfree-art2196    7.10.2017 11:12 free-art

@ odpověď na komentář od rozirozi:"speciální zóna" ? To nemyslíš vážně , že ne ... Můžeš se více rozepsat? ;-)

rozirozi napsal:Líbí se mi vaše snaha a usílí, co do tohodle byznysu dáváte. Proto něco z mých skromných zkušeností...

Na donate system se vykaslete, nema to cenu. Specialne na nasem CZ/SK trhu to proste nefunguje. Lidi u nas premysli jinak. Vim o cem mluvim :)

Co tedy udelat? Udelejte specialni zonu, kde se bude platit mesicni prispevek treba 50 nebo 100 Kc. Do teto specialni zony narvete vsechny nehmotne odmeny, co tu lide pisou v diskusi (odznacky, zvyrazneni komentaru, vypnuti reklam.... ) , to vas nebude nic stat.

Vyhoda? Stale se opakujici prijem diky mesicnimu “najmu” zony a zaroven lakadlo pro lidi, protoze zde budou mit plno vyhod a zajimavych funkci.

Zonu muzete stale vylepsovat a pridavat dalsi lakave funkce. Pokud bude dobra, kazdy urcite rad par korun mesicne obetuje.

A to nejlepsi na konec. Za pul roku vyberete mnohonasobne vice penez, nez ted :) )

rozirozi   6x   Líbí se mi vaše snaha a usílí, co do tohodle byznysu dáváte. Proto něco z mých skromných zkušeností...

Na donate system se vykaslete, nema to cenu. Specialne na nasem CZ/SK trhu to proste nefunguje. Lidi u nas premysli jinak. Vim o cem mluvim :)

Co tedy udelat? Udelejte specialni zonu, kde se bude platit mesicni prispevek treba 50 nebo 100 Kc. Do teto specialni zony narvete vsechny nehmotne odmeny, co tu lide pisou v diskusi (odznacky, zvyrazneni komentaru, vypnuti reklam.... ) , to vas nebude nic stat.

Vyhoda? Stale se opakujici prijem diky mesicnimu “najmu” zony a zaroven lakadlo pro lidi, protoze zde budou mit plno vyhod a zajimavych funkci.

Zonu muzete stale vylepsovat a pridavat dalsi lakave funkce. Pokud bude dobra, kazdy urcite rad par korun mesicne obetuje.

A to nejlepsi na konec. Za pul roku vyberete mnohonasobne vice penez, nez ted :) )
rozirozirozirozi21339
    7.10.2017 11:09
rozirozi

Líbí se mi vaše snaha a usílí, co do tohodle byznysu dáváte. Proto něco z mých skromných zkušeností...

Na donate system se vykaslete, nema to cenu. Specialne na nasem CZ/SK trhu to proste nefunguje. Lidi u nas premysli jinak. Vim o cem mluvim :)

Co tedy udelat? Udelejte specialni zonu, kde se bude platit mesicni prispevek treba 50 nebo 100 Kc. Do teto specialni zony narvete vsechny nehmotne odmeny, co tu lide pisou v diskusi (odznacky, zvyrazneni komentaru, vypnuti reklam.... ) , to vas nebude nic stat.

Vyhoda? Stale se opakujici prijem diky mesicnimu “najmu” zony a zaroven lakadlo pro lidi, protoze zde budou mit plno vyhod a zajimavych funkci.

Zonu muzete stale vylepsovat a pridavat dalsi lakave funkce. Pokud bude dobra, kazdy urcite rad par korun mesicne obetuje.

A to nejlepsi na konec. Za pul roku vyberete mnohonasobne vice penez, nez ted :) )Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Pisstol   1x   Kdo chce, ať přispěje. Těch pár korun je něco jako dvě piva. Ale tento systém je spíše pro fanoušky, kteří oceňují zdejší tvorbu. A jestli byla taková cílová skupina, tak je to v pořádku. Jestli ale bylo od donate očekáváno více, je třeba ho vést jinak.Pisstolpisstol30028    7.10.2017 11:05 Pisstol

Kdo chce, ať přispěje. Těch pár korun je něco jako dvě piva. Ale tento systém je spíše pro fanoušky, kteří oceňují zdejší tvorbu. A jestli byla taková cílová skupina, tak je to v pořádku. Jestli ale bylo od donate očekáváno více, je třeba ho vést jinak.

GoOdTiMe    Timo89: A co by sis představoval za ty drobný, co zatím vybrali?GoOdTiMegoodtime13181    7.10.2017 10:46 GoOdTiMe

Timo89: A co by sis představoval za ty drobný, co zatím vybrali?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

free-art   5x   Nevím zda se Miky rozepíše o tom jak jeho recenzent dostal za půl roku práce 500 kč.free-artfree-art2196    7.10.2017 10:27 free-art

@ odpověď na komentář od Timo89:Nevím zda se Miky rozepíše o tom jak jeho recenzent dostal za půl roku práce 500 kč.

Timo89 napsal:Je pravda, že ten malý čtvereček je jednak dost nečitelný, a za druhé se neukazuje vždy. Pamatuju si, že třeba několik týdnů ho vůbec vidět nebylo, asi tam ta technika dost zlobí.
Ale v tom bych možná ani neviděl tak velký problém, spíš bych se zaměřil na to, co šéfredaktor produkuje, slibuje a snad nalhává.

"Existenci zingu to nijak neohrozí" - když má tedy zing dost peněz na existenci, na co je třeba donate? A jo vlastně, na ty redaktory, kteří jinak plat nedostávají? To se pak asi nemůžeme divit tomu, co tady dostáváme ke čtení za veledíla.

"Abych mohl vyplácet lepší peníze svým redaktorům" - malá a nenápadná, ale stále lež. Už se ví, že než se zing rozjel, tak většina redaktorů nedostávala nic. Ale jasně, něco místo nic jsou samozřejmě lepší peníze.

"Jinými slovy i články, které si nezískají takovou pozornost vás čtenářů, ale zároveň je velká škoda, že se o těchto věcech na českých a slovenských webech tolik nepíše. " Aha, tím myslíš indie hry, které podle tvých vlastních slov trvá déle vydat, protože zůstávají na skladě tak dlouho, dokud máš zajímavější recenze, které dají víc kliků? To se nedivím, že je tu těch indie her relativně málo, komu by se o tom chtělo psát, když ví, že to pak několik týdnů bude smrdět někde na serveru a nepůjde ven.

"Do nových formátů a článků a do odměn pro redaktory jsme tak za pět měsíců investovali 8150 korun, které jste nám poslali. " A kolik redaktoři dostávají? Když si představíme, že za článek je 250, tak nám to dává celkem 32, 6 článků, ale to je něco, co se vydá spíš za měsíc, než za pět měsíců.

No nevím, myslím si, že překrucování informací nikoho nenaláká. Tvrdit, že donate pomáhá speciálům a podobným formátům, které fungovaly už před donatem prostě nestačí. Neříkám, že je třeba nutně zavádět odznáčky a podobné věci, ale konkrétnější rozepsání, na co peníze šly by jistě neuškodilo.

Timo89   4x   Proč by mi do toho nemělo nic být, třeba jsem taky nějak přispěl a chci vědět, jestli má smysl v tom pokračovat, nebo jestli to mám radši investovat třeba do další hry. Donate právě jako jistá forma předplácení pojmut byl, jestli znáš třeba Patreon, tam také obdarování nabízejí za různou částku různé odměny a zde to bylo od začátku také tak prezentováno - tedy že vydělané peníze se vloží do rozpočtu a bude z nich investováno do lepšího obsahu, což tak ale zatím nevypadá, nevypadá to, že by donate systém měl nějaký vliv. Proto se o to zajímám a proto možný byl celý donate celkem neúspěšný.Timo89timo8973377    7.10.2017 10:16 Timo89

@ odpověď na komentář od GoOdTiMe:Proč by mi do toho nemělo nic být, třeba jsem taky nějak přispěl a chci vědět, jestli má smysl v tom pokračovat, nebo jestli to mám radši investovat třeba do další hry. Donate právě jako jistá forma předplácení pojmut byl, jestli znáš třeba Patreon, tam také obdarování nabízejí za různou částku různé odměny a zde to bylo od začátku také tak prezentováno - tedy že vydělané peníze se vloží do rozpočtu a bude z nich investováno do lepšího obsahu, což tak ale zatím nevypadá, nevypadá to, že by donate systém měl nějaký vliv. Proto se o to zajímám a proto možný byl celý donate celkem neúspěšný.

GoOdTiMe napsal:Timo89: Co je tobě do toho, co s penězi bude?
Donatem si nic nepředplácíš, tohle není Kickstarter. Pouze nezávazně a dobrovolně podpoříš partu "nadšenců".

GoOdTiMe   2x   Timo89: Co je tobě do toho, co s penězi bude?
Donatem si nic nepředplácíš, tohle není Kickstarter. Pouze nezávazně a dobrovolně podpoříš partu "nadšenců".
GoOdTiMegoodtime13181
    7.10.2017 09:37
GoOdTiMe

Timo89: Co je tobě do toho, co s penězi bude?
Donatem si nic nepředplácíš, tohle není Kickstarter. Pouze nezávazně a dobrovolně podpoříš partu "nadšenců".Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Timo89   3x   Je pravda, že ten malý čtvereček je jednak dost nečitelný, a za druhé se neukazuje vždy. Pamatuju si, že třeba několik týdnů ho vůbec vidět nebylo, asi tam ta technika dost zlobí.
Ale v tom bych možná ani neviděl tak velký problém, spíš bych se zaměřil na to, co šéfredaktor produkuje, slibuje a snad nalhává.

"Existenci zingu to nijak neohrozí" - když má tedy zing dost peněz na existenci, na co je třeba donate? A jo vlastně, na ty redaktory, kteří jinak plat nedostávají? To se pak asi nemůžeme divit tomu, co tady dostáváme ke čtení za veledíla.

"Abych mohl vyplácet lepší peníze svým redaktorům" - malá a nenápadná, ale stále lež. Už se ví, že než se zing rozjel, tak většina redaktorů nedostávala nic. Ale jasně, něco místo nic jsou samozřejmě lepší peníze.

"Jinými slovy i články, které si nezískají takovou pozornost vás čtenářů, ale zároveň je velká škoda, že se o těchto věcech na českých a slovenských webech tolik nepíše. " Aha, tím myslíš indie hry, které podle tvých vlastních slov trvá déle vydat, protože zůstávají na skladě tak dlouho, dokud máš zajímavější recenze, které dají víc kliků? To se nedivím, že je tu těch indie her relativně málo, komu by se o tom chtělo psát, když ví, že to pak několik týdnů bude smrdět někde na serveru a nepůjde ven.

"Do nových formátů a článků a do odměn pro redaktory jsme tak za pět měsíců investovali 8150 korun, které jste nám poslali. " A kolik redaktoři dostávají? Když si představíme, že za článek je 250, tak nám to dává celkem 32, 6 článků, ale to je něco, co se vydá spíš za měsíc, než za pět měsíců.

No nevím, myslím si, že překrucování informací nikoho nenaláká. Tvrdit, že donate pomáhá speciálům a podobným formátům, které fungovaly už před donatem prostě nestačí. Neříkám, že je třeba nutně zavádět odznáčky a podobné věci, ale konkrétnější rozepsání, na co peníze šly by jistě neuškodilo.
Timo89timo8973377
    7.10.2017 08:50
Timo89

Je pravda, že ten malý čtvereček je jednak dost nečitelný, a za druhé se neukazuje vždy. Pamatuju si, že třeba několik týdnů ho vůbec vidět nebylo, asi tam ta technika dost zlobí.
Ale v tom bych možná ani neviděl tak velký problém, spíš bych se zaměřil na to, co šéfredaktor produkuje, slibuje a snad nalhává.

"Existenci zingu to nijak neohrozí" - když má tedy zing dost peněz na existenci, na co je třeba donate? A jo vlastně, na ty redaktory, kteří jinak plat nedostávají? To se pak asi nemůžeme divit tomu, co tady dostáváme ke čtení za veledíla.

"Abych mohl vyplácet lepší peníze svým redaktorům" - malá a nenápadná, ale stále lež. Už se ví, že než se zing rozjel, tak většina redaktorů nedostávala nic. Ale jasně, něco místo nic jsou samozřejmě lepší peníze.

"Jinými slovy i články, které si nezískají takovou pozornost vás čtenářů, ale zároveň je velká škoda, že se o těchto věcech na českých a slovenských webech tolik nepíše. " Aha, tím myslíš indie hry, které podle tvých vlastních slov trvá déle vydat, protože zůstávají na skladě tak dlouho, dokud máš zajímavější recenze, které dají víc kliků? To se nedivím, že je tu těch indie her relativně málo, komu by se o tom chtělo psát, když ví, že to pak několik týdnů bude smrdět někde na serveru a nepůjde ven.

"Do nových formátů a článků a do odměn pro redaktory jsme tak za pět měsíců investovali 8150 korun, které jste nám poslali. " A kolik redaktoři dostávají? Když si představíme, že za článek je 250, tak nám to dává celkem 32, 6 článků, ale to je něco, co se vydá spíš za měsíc, než za pět měsíců.

No nevím, myslím si, že překrucování informací nikoho nenaláká. Tvrdit, že donate pomáhá speciálům a podobným formátům, které fungovaly už před donatem prostě nestačí. Neříkám, že je třeba nutně zavádět odznáčky a podobné věci, ale konkrétnější rozepsání, na co peníze šly by jistě neuškodilo.

Strec   1x   Donate je prostě dar na přilepšenou. Nemělo by se od toho čekat bůh ví co. Jak ze strany darujícího ohledně "odměny za dar", tak obdarovaného ve formě vysokých cifer. Každopádně by se mělo zlepšovat a jít kupředu nezávysle na darech. Finance které by měli fungovat jen jako podpora/přilepšení, co pomůže, ale dokáže se bez toho fungovat dál. Takhle vidím donate já.
Kdo chce, přispět tak ať přispívá na web takový jako je TEĎ a ne na nějaké budoucí odměny nebo změny. Přispívání na konkrétní změny/vylepšení a "odměny" pro darující už beru jako financování konkrétních věcí a ty by tím pádem měly být i nějak naplněny druhou stranou. A už nejde o dar, ale závazek.
Strecstrec4311
    7.10.2017 08:44
Strec

Donate je prostě dar na přilepšenou. Nemělo by se od toho čekat bůh ví co. Jak ze strany darujícího ohledně "odměny za dar", tak obdarovaného ve formě vysokých cifer. Každopádně by se mělo zlepšovat a jít kupředu nezávysle na darech. Finance které by měli fungovat jen jako podpora/přilepšení, co pomůže, ale dokáže se bez toho fungovat dál. Takhle vidím donate já.
Kdo chce, přispět tak ať přispívá na web takový jako je TEĎ a ne na nějaké budoucí odměny nebo změny. Přispívání na konkrétní změny/vylepšení a "odměny" pro darující už beru jako financování konkrétních věcí a ty by tím pádem měly být i nějak naplněny druhou stranou. A už nejde o dar, ale závazek.

Groo   5x   Přiznat neúspěch chce velkou odvahu a koule.
To se hodně lidem v dnešní době nedělá moc lehce. Takže Miky, smekám před tebou.

K tomu donate systému, fungovat bude pouze tehdy, pokud jsou na Zingu funkce, které si příspěvkem okamžitě aktivuji.
Model: Přispěj a v budoucnu něco dostaneš, prostě nemůže fungovat.

Navíc průzkum jak by lidi donate systém uvítali je taky k ničemu, valná většina klikne že ho chce, že to bude super, protože to je nic nestojí, ale když dojde na lámání chleba, budou dělat mrtvého brouka. Tohle se prostě musí risknout.

Pokud vám něco zbylo, kašlete na trika a podobné blbiny, ty si koupí 5-10 lidí, ale udělejte za ně funkce, které budou přístupné jen lidem s donate. Možnost vypnout reklamy, ikona u příspěvku, tlačítko nesouhlasím, možnost nezobrazovat recenze her co dotyčný nehraje atd.

Teď mi přijde donate systém jako hypermarket bez zboží. Lidi, plaťte nákupy, v budoucnu za to koupíme zboží a budete si ho moci odnést.

Držím palce, máte s tím před sebou ještě dlouhou cestu...
Groogroo29858
    7.10.2017 07:51
Groo

Přiznat neúspěch chce velkou odvahu a koule.
To se hodně lidem v dnešní době nedělá moc lehce. Takže Miky, smekám před tebou.

K tomu donate systému, fungovat bude pouze tehdy, pokud jsou na Zingu funkce, které si příspěvkem okamžitě aktivuji.
Model: Přispěj a v budoucnu něco dostaneš, prostě nemůže fungovat.

Navíc průzkum jak by lidi donate systém uvítali je taky k ničemu, valná většina klikne že ho chce, že to bude super, protože to je nic nestojí, ale když dojde na lámání chleba, budou dělat mrtvého brouka. Tohle se prostě musí risknout.

Pokud vám něco zbylo, kašlete na trika a podobné blbiny, ty si koupí 5-10 lidí, ale udělejte za ně funkce, které budou přístupné jen lidem s donate. Možnost vypnout reklamy, ikona u příspěvku, tlačítko nesouhlasím, možnost nezobrazovat recenze her co dotyčný nehraje atd.

Teď mi přijde donate systém jako hypermarket bez zboží. Lidi, plaťte nákupy, v budoucnu za to koupíme zboží a budete si ho moci odnést.

Držím palce, máte s tím před sebou ještě dlouhou cestu...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

FireWolf   11x   Já osobně myslím, že problémů je hned několik:
1) uživatelé očekávají nejprve změny, zatímco redakce chce nejprve peníze, aby pak byly změny, což vede k začarovanému kruhu, kdy každá strana čeká, až ta druhá udělá první krok
2) počáteční pasivita - pokud se nemylim, zpočátku peníze jen tak ležely ladem a to prostě leckoho odradí, protože když už něco daruje, chce vidět i výsledky
3) peníze recenzentům... pozdě - recenze jsou spolu se speciály nejdůležitější na zingu, vytváří jeho tvář a pokud tito lidé nedostávají ani korunu, je tu něco špatně. Sice se tak začalo dít, ale také to trvalo několik měsíců po uvedení možnosti darovani peněz
4) nadměrná očekávání šéfredaktora - tohle jsem kritizoval už od začátku, nelze si myslet, že dary od čtenářů vás nějak vytrhnou a každý měsíc dostanete desítky tisíc, ne každý je bohatý
5) neochota platit - s tím souvisí i tenhle bod, protože někteří čtenáři vám nic nedají, i kdyby si vytirali zadky tisicovkama, tak to prostě je
6) neustálé sliby - o novém designu se mluví už snad rok i více a kde nic, tu nic. Chápu, že to vezme čas, ale je to už ohraná písnička.
7) bonusy pro darujici - jako poděkování by byl vhodný ten odznacek u profilu, máte to za chvili vytvořené i implementované a lidi to potěší
8) dát lepe vedet o možnosti darování, protože ten malý obdelnicek vlevo nahoře člověk lehce ignoruje (tím samozřejmě nemyslím, aby se to prdlo někam doprostřed a nejlépe aby zakrývalo půlku obrazovky)
9) ještě větší diverzita, co se týče her - když mrknu na games, vidím dost často informace o indie hrách a i když jste se v tomhle kroku polepšili, stále je co dohánět, protože i když nemusí mít největší čtenost, mohou vám zajistit přísun dalších stálých čtenářů

To je asi vše ode mě, za případné chyby se omlouvám, ale na mobilu se mi píše těžko :D
FireWolffirewolf28784
    7.10.2017 06:11
FireWolf

Já osobně myslím, že problémů je hned několik:
1) uživatelé očekávají nejprve změny, zatímco redakce chce nejprve peníze, aby pak byly změny, což vede k začarovanému kruhu, kdy každá strana čeká, až ta druhá udělá první krok
2) počáteční pasivita - pokud se nemylim, zpočátku peníze jen tak ležely ladem a to prostě leckoho odradí, protože když už něco daruje, chce vidět i výsledky
3) peníze recenzentům... pozdě - recenze jsou spolu se speciály nejdůležitější na zingu, vytváří jeho tvář a pokud tito lidé nedostávají ani korunu, je tu něco špatně. Sice se tak začalo dít, ale také to trvalo několik měsíců po uvedení možnosti darovani peněz
4) nadměrná očekávání šéfredaktora - tohle jsem kritizoval už od začátku, nelze si myslet, že dary od čtenářů vás nějak vytrhnou a každý měsíc dostanete desítky tisíc, ne každý je bohatý
5) neochota platit - s tím souvisí i tenhle bod, protože někteří čtenáři vám nic nedají, i kdyby si vytirali zadky tisicovkama, tak to prostě je
6) neustálé sliby - o novém designu se mluví už snad rok i více a kde nic, tu nic. Chápu, že to vezme čas, ale je to už ohraná písnička.
7) bonusy pro darujici - jako poděkování by byl vhodný ten odznacek u profilu, máte to za chvili vytvořené i implementované a lidi to potěší
8) dát lepe vedet o možnosti darování, protože ten malý obdelnicek vlevo nahoře člověk lehce ignoruje (tím samozřejmě nemyslím, aby se to prdlo někam doprostřed a nejlépe aby zakrývalo půlku obrazovky)
9) ještě větší diverzita, co se týče her - když mrknu na games, vidím dost často informace o indie hrách a i když jste se v tomhle kroku polepšili, stále je co dohánět, protože i když nemusí mít největší čtenost, mohou vám zajistit přísun dalších stálých čtenářů

To je asi vše ode mě, za případné chyby se omlouvám, ale na mobilu se mi píše těžko :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

GoOdTiMe   5x   Madkyng: Takže budou brát peníze co jim byly darovány, aby těm samým lidem kupovali dárečky do soutěže?
Co to je za blábol? ?
Jestli chceme jako vděční čtenáři skutečně Zing podpořit, je potřeba udělat "první krok"... a né se ještě před tím ptát, co z toho budu mít? Kdo chce pomoci, podpoří i přes fakt, že zprvu nic nedostane. A až se urve dost lidí, a ta částka bude skutečně citelná, pak se možná dočkají. Dělat nákladný změny bez kapitálu, by se nechtělo nikomu v jejich pozici. Já jsem neposlal ani korunu, takže si tady nebudu na nic hrát. . Ale práce a píle je tady vidět dost, proto mi přijde komická reakce některých zdejších čtenářů. . Chtěli by nejdřív soutěže, pak smajlíky, VIP účty a web bez reklam. . Nasrat vám, držgrešle :D
GoOdTiMegoodtime13181
    7.10.2017 01:26
GoOdTiMe

Madkyng: Takže budou brát peníze co jim byly darovány, aby těm samým lidem kupovali dárečky do soutěže?
Co to je za blábol? ?
Jestli chceme jako vděční čtenáři skutečně Zing podpořit, je potřeba udělat "první krok"... a né se ještě před tím ptát, co z toho budu mít? Kdo chce pomoci, podpoří i přes fakt, že zprvu nic nedostane. A až se urve dost lidí, a ta částka bude skutečně citelná, pak se možná dočkají. Dělat nákladný změny bez kapitálu, by se nechtělo nikomu v jejich pozici. Já jsem neposlal ani korunu, takže si tady nebudu na nic hrát. . Ale práce a píle je tady vidět dost, proto mi přijde komická reakce některých zdejších čtenářů. . Chtěli by nejdřív soutěže, pak smajlíky, VIP účty a web bez reklam. . Nasrat vám, držgrešle :D

Madkyng   10x   To, co jsem Vám psal přes e-mail zmíním i zde. Na donate je potřeba lidi nalákat, nikdo Vám nebude dávat donate za něco, co může mít zdarma (teda až na těch pár bláznů co dalo dohromady 12. 000, - Kč) . Vy jste slíbili, že budou určité nové prvky na stránce (viz. tvůj článek) , ale 99% návštěvníků vědělo, že to budou mít i bez nějakého donate pro Zing. Zda bych uvedl za příklad Twitch. tv, kde subscriber/donátor dostane ALESPOŇ odznáček k nicku/zvýhodnění v chatu/možnost hrát se streamerem v jednom lobby. Zde není nabízeno nic, žádné zvýhodnění. Mluvilo se o odznáčku, nic z toho. Musíte si uvědomit, že nejste žádné Amnesty International, Armáda spásy nebo Červený kříž, prostě a jednoduše žádná charita! Pokud chcete aby donate fungoval, je potřeba nabídnout něco na oplátku, to je marketing 101. Příjde mi, že od lidí něco očekáváte, ale nechcete do toho nic vložit.
Proto doporučuji, nakupte za zbylé peníze z donate systému nějaký hry/myšky/klávesnice/podložky a pusťte je do soutěží pouze pro donátory. Tím nemyslím, že by nebyly soutěže jako do teď, pro všechny. Za pokus to stojí, větší fail než teď to být nemůže....
Madkyngmadkyng34795
    7.10.2017 00:48
Madkyng

@ odpověď na komentář od Miky:To, co jsem Vám psal přes e-mail zmíním i zde. Na donate je potřeba lidi nalákat, nikdo Vám nebude dávat donate za něco, co může mít zdarma (teda až na těch pár bláznů co dalo dohromady 12. 000, - Kč) . Vy jste slíbili, že budou určité nové prvky na stránce (viz. tvůj článek) , ale 99% návštěvníků vědělo, že to budou mít i bez nějakého donate pro Zing. Zda bych uvedl za příklad Twitch. tv, kde subscriber/donátor dostane ALESPOŇ odznáček k nicku/zvýhodnění v chatu/možnost hrát se streamerem v jednom lobby. Zde není nabízeno nic, žádné zvýhodnění. Mluvilo se o odznáčku, nic z toho. Musíte si uvědomit, že nejste žádné Amnesty International, Armáda spásy nebo Červený kříž, prostě a jednoduše žádná charita! Pokud chcete aby donate fungoval, je potřeba nabídnout něco na oplátku, to je marketing 101. Příjde mi, že od lidí něco očekáváte, ale nechcete do toho nic vložit.
Proto doporučuji, nakupte za zbylé peníze z donate systému nějaký hry/myšky/klávesnice/podložky a pusťte je do soutěží pouze pro donátory. Tím nemyslím, že by nebyly soutěže jako do teď, pro všechny. Za pokus to stojí, větší fail než teď to být nemůže....

Miky napsal:Vlevo na webu byl celou dobu banner, byl vidět na hlavní stránce webu, jak je ikonka na blogy - hned pod top5 (těch pět obrázků se zajímavými články) + jednou měsíčně vycházel souhrn o donate. To je fakt ten design tak blbej, že tohle zapadne? BTW, děláme na zbrusu novém Zingu :-)

dopitapetr: Díky moc!

risha03: Trička apod. jsme zvažovali, ale stojí to peníze. Musíme udělat grafiku, vyrobit trička. Nevím, zda by to mělo nějaký valný smysl, abychom víc nezaplatili, než vybrali.

Ryutak    Design je přesně zaměřen na to, o čem stránka je, a to jsou u mně články o hrách, ale upřímně, boční banery mi jdou úplně mimo pohled a prostě se mi ztratí a opravdu si jenom všímám názvů článků. Jediné, co vidím kromě toho jsou upoutávky na koupi her, které považuju za velmi dobře promyšlené, protože jsem už je několikrát použil, ale prostě podle mně si jenom málo kdo všimne těch bočních článků. Každý den je čtu a možná je to tím, že jsem si na to po těch letech zvykl a prostě zbytek už ani nepovažuju za důležitý, ale to je spíše můj problém, jenom aby jste věděli, jak to u mně je. Možná to pomůže.Ryutakryutak7540    6.10.2017 23:52 Ryutak

@ odpověď na komentář od Miky:Design je přesně zaměřen na to, o čem stránka je, a to jsou u mně články o hrách, ale upřímně, boční banery mi jdou úplně mimo pohled a prostě se mi ztratí a opravdu si jenom všímám názvů článků. Jediné, co vidím kromě toho jsou upoutávky na koupi her, které považuju za velmi dobře promyšlené, protože jsem už je několikrát použil, ale prostě podle mně si jenom málo kdo všimne těch bočních článků. Každý den je čtu a možná je to tím, že jsem si na to po těch letech zvykl a prostě zbytek už ani nepovažuju za důležitý, ale to je spíše můj problém, jenom aby jste věděli, jak to u mně je. Možná to pomůže.

Miky napsal:Vlevo na webu byl celou dobu banner, byl vidět na hlavní stránce webu, jak je ikonka na blogy - hned pod top5 (těch pět obrázků se zajímavými články) + jednou měsíčně vycházel souhrn o donate. To je fakt ten design tak blbej, že tohle zapadne? BTW, děláme na zbrusu novém Zingu :-)

dopitapetr: Díky moc!

risha03: Trička apod. jsme zvažovali, ale stojí to peníze. Musíme udělat grafiku, vyrobit trička. Nevím, zda by to mělo nějaký valný smysl, abychom víc nezaplatili, než vybrali.

ori63   3x   Tak že nakonec ten donate system není tak špatnej když se vám daří v takovém rozsahu myslím že by bylo fajn těm co přispívají dát něco k profilům například nove smaili nebo něco takového myslím že by to bylo fajn po 6 Let sem pravidelně chodím a obdivuji vaší práci jen tak dal dělate ji skvěleori63ori636258    6.10.2017 23:31 ori63

Tak že nakonec ten donate system není tak špatnej když se vám daří v takovém rozsahu myslím že by bylo fajn těm co přispívají dát něco k profilům například nove smaili nebo něco takového myslím že by to bylo fajn po 6 Let sem pravidelně chodím a obdivuji vaší práci jen tak dal dělate ji skvěle

free-art    Zasloužilo by si to zde nějaký update :

odkaz ]
free-artfree-art2196
    6.10.2017 23:05
free-art

@ odpověď na komentář od Miky:Zasloužilo by si to zde nějaký update :

odkaz ]

Miky napsal:Vlevo na webu byl celou dobu banner, byl vidět na hlavní stránce webu, jak je ikonka na blogy - hned pod top5 (těch pět obrázků se zajímavými články) + jednou měsíčně vycházel souhrn o donate. To je fakt ten design tak blbej, že tohle zapadne? BTW, děláme na zbrusu novém Zingu :-)

dopitapetr: Díky moc!

risha03: Trička apod. jsme zvažovali, ale stojí to peníze. Musíme udělat grafiku, vyrobit trička. Nevím, zda by to mělo nějaký valný smysl, abychom víc nezaplatili, než vybrali.

free-art   6x   Pokud někdo chce být úspěšný v tom co dělá musí být buď první nebo jiný než ostatní. Něčím zajímavý. To se na zingu neděje.free-artfree-art2196    6.10.2017 22:58 free-art

Pokud někdo chce být úspěšný v tom co dělá musí být buď první nebo jiný než ostatní. Něčím zajímavý. To se na zingu neděje.

Bladesip   1x   Ono s donate systémy takového typu je to těžké, protože lidé v dnešní době spíš než na to, co jim za to slíbíte např. za nový obsah v budoucnu, koukají na to, co za to dostanou hned. Takže pokud byste donate systém spojili s nějakým typem VIP účtu, který by dával nějaké výhody, jako např. nezobrazování reklamu na webu (doufám, že nebudu za mongola a něco takového už tu dávno není :) ) , nebo nějakou, byť jen mizivou, výhodu/slevu na Xzone, když už patříte pod jejich křídla, lákalo by to podle mě víc. :)Bladesipbladesip3483    6.10.2017 22:57 Bladesip

Ono s donate systémy takového typu je to těžké, protože lidé v dnešní době spíš než na to, co jim za to slíbíte např. za nový obsah v budoucnu, koukají na to, co za to dostanou hned. Takže pokud byste donate systém spojili s nějakým typem VIP účtu, který by dával nějaké výhody, jako např. nezobrazování reklamu na webu (doufám, že nebudu za mongola a něco takového už tu dávno není :) ) , nebo nějakou, byť jen mizivou, výhodu/slevu na Xzone, když už patříte pod jejich křídla, lákalo by to podle mě víc. :)

PetrX    Spíš jde o klasickou věc, jakmile přijde na "donate" 97% lidí si něčeho měsíc nevšimne nebo zapomene...ale tak není se čemu divit, herní novinky má člověk šanci zjistit na plno jiných kanálech tak proč ještě za ně platit. :dance:PetrXpetrx16152    6.10.2017 22:43 PetrX

Spíš jde o klasickou věc, jakmile přijde na "donate" 97% lidí si něčeho měsíc nevšimne nebo zapomene...ale tak není se čemu divit, herní novinky má člověk šanci zjistit na plno jiných kanálech tak proč ještě za ně platit. :dance:

Miky člen redakce   2x   Vlevo na webu byl celou dobu banner, byl vidět na hlavní stránce webu, jak je ikonka na blogy - hned pod top5 (těch pět obrázků se zajímavými články) + jednou měsíčně vycházel souhrn o donate. To je fakt ten design tak blbej, že tohle zapadne? BTW, děláme na zbrusu novém Zingu :-)

dopitapetr: Díky moc!

risha03: Trička apod. jsme zvažovali, ale stojí to peníze. Musíme udělat grafiku, vyrobit trička. Nevím, zda by to mělo nějaký valný smysl, abychom víc nezaplatili, než vybrali.
Mikymiky3
    6.10.2017 22:34
Miky

@ odpověď na komentář od Ryutak:Vlevo na webu byl celou dobu banner, byl vidět na hlavní stránce webu, jak je ikonka na blogy - hned pod top5 (těch pět obrázků se zajímavými články) + jednou měsíčně vycházel souhrn o donate. To je fakt ten design tak blbej, že tohle zapadne? BTW, děláme na zbrusu novém Zingu :-)

dopitapetr: Díky moc!

risha03: Trička apod. jsme zvažovali, ale stojí to peníze. Musíme udělat grafiku, vyrobit trička. Nevím, zda by to mělo nějaký valný smysl, abychom víc nezaplatili, než vybrali.

Ryutak napsal:Ehm, tady byl donate systém? (Tohle mluví za vše)

Ryutak   3x   Ehm, tady byl donate systém? (Tohle mluví za vše)Ryutakryutak7540    6.10.2017 22:23 Ryutak

Ehm, tady byl donate systém? (Tohle mluví za vše)

dopitapetr   11x   Chtěl jsem vám přispět už minulý měsíc, ale úplně jsem na to zapomněl. Příští týden vám nějakou tu kačku zašlu. Zasloužíte si to. Na Zing chodím pravidelně každý den už víc jak šest let a lepší herní magazín u nás není. Moc díky za Vaši práci. :-)dopitapetrdopitapetr5480    6.10.2017 22:02 dopitapetr

Chtěl jsem vám přispět už minulý měsíc, ale úplně jsem na to zapomněl. Příští týden vám nějakou tu kačku zašlu. Zasloužíte si to. Na Zing chodím pravidelně každý den už víc jak šest let a lepší herní magazín u nás není. Moc díky za Vaši práci. :-)

risha03   6x   Já bych bral možnost, udělat třeba trika... natisknete triko s logem zing. cz a na xzone se bude prodávat. Co to vynese budou vaše peníze na podporu zdejších recenzentů.risha03risha0321162    6.10.2017 21:36 risha03

Já bych bral možnost, udělat třeba trika... natisknete triko s logem zing. cz a na xzone se bude prodávat. Co to vynese budou vaše peníze na podporu zdejších recenzentů.

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (580 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12012 příspěvků), Vtipné momenty z her (7 příspěvků), Splitscreen hry (7 příspěvků), ovladač na volant (3 příspěvky), Trance - TOAO 12 Darren Porter (455 příspěvků), STEAM -všechno sem (7041 příspěvků), Prodám zlato do Total War Arena (1 příspěvek)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Deskovkový speciál: Tókaidó

Speciál - 10.12.2017
 
Deskovkový speciál: Tókaidó

Hrstka poutníků se vydává pověstnou stezkou podél japonského pobřeží. Přidáte se k jejich pouti?

 
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější novinky z The Game Awards a PlayStation Experience

Trailer Metra Exodus a Death Stranding, nové hry od tvůrců Dark Souls a Firewatch, Bayonetta 3, Witchfire, datum vydání PUBG a A Way Out, gameplay…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Hitman - bonusová kampaň Patient Zero pod drobnohledem

Další rok je téměř za námi a s ním i necelý rok čekání na další pořádný obsah do Hitmana. Vydání Game of the Year edice hry s sebou přineslo i…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Arma 3 – DLC Bundle 2 pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme druhou várku placených přídavků Army 3. Pokračujeme s DLC Tac-Ops .

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC
 
 
DOOM VFR – virtuální peklíčko

Nejlepší FPS pro PSVR?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole