Uživatel nepřihlášen
   

V Assassin's Creed: Origins se budou prodávat krabice s kořistí

Pondělí 9.10.2017 19:57 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Vybavení v podobě zbraní a štítů se ale bude moci dát získat i hraním + představení bezplatných DLC.

Assassin's Creed: Origins se prezentuje jako nadějný titul, který by mohl navrátit sérii zašlou slávu, o kterou tahle akční adventura přišla před několika lety s nepovedeným francouzským Unity, jenž trpěl značnými problémy, a poté méně zajímavým londýnským Syndicate. Výlet do Egypta se zdá pro Assassin's Creed jako dělaný. Dnes ale fanouškovskou základnou otřásla jedna zpráva. V Origins budou krabice s kořistí, které se budou prodávat za in-game měnu. Ihned se rozjelo detektivní vyšetřování. Jak to tedy je?

V Assassin's Creed: Origins skutečně loot boxy budou. Ve světě budete moci narazit na obchodníka, který vám za drachmany (in-game měna v Origins) prodá tajemnou krabici. Tato krabice bude obsahovat náhodné vybavení v podobě jedné zbraně nebo štítu. Po zakoupení boxu se vám vybavení automaticky odemkne. Existují ale i krabice obsahující různé oblečení, kupříkladu outfit mumie pro Bayeka.

Loot boxy bude možné koupit u prodejců. Jedním takovým je mladý klučina jménem Reda, který nabízí vybavení ve svém obchodě Nomad's Bazaar. Konkrétně jde o "Heka Chests" za 3000 drachmanů. Heka znamená ve starověké egyptštině magii.


Fanoušky znepokojilo, že tyto loot boxy nebude možné jinak získat. Naštěstí šéf vývoje Ashraf Ismail pro britský Eurogamer vysvětlil, že všechny položky z tajemné krabice bude možné nalézt v herním světě jen prostým hraním. Loot boxy jsou tak určeny pro hráče, kteří chtějí získat vybavení hned a mají na to dostatek drachmatů.

Ismail tvrdí, že tímto způsobem se chtějí zavděčit všem hráčům. Některá skupina hráčů totiž prahne po hraní, infiltraci vojenských oblastí a hledání kořisti, zatímco druhá se vyžívá v ekonomice, nakupování a prodávání předmětů.

Otázkou zůstává, jak in-game měnu ve hře přesně získáme. Zda bude na nákup stačit ta, kterou nalezneme/získáme, nebo bude vyžadováno, aby hráči šáhli do svých peněženek a drachmany si koupili.

Podobné in-game obchody jsou ve hrách stále častější, včetně Destiny 2, Forza Motorsport 7 nebo Middle-earth: Shadow of War. Naštěstí nejde o obsah, který bychom nemohli získat klasickým hraním a potulováním se po herním světě. Plusem se zdá být dodatečný obsah, který po vydání bezplatně rozšíří Assassin's Creed: Origins. Ubisoft zatím představil několik menších, lze očekávat, že ty větší budou za peníze.

Každopádně, zdarma bude Photo Mode, který vám umožní vytvářet pěkné fotografie a různě si přizpůsobovat kameru. Dále denní mise v sekci Nomad's Bazaar, kde prozkoumáte Egypt, abyste získali tajemné odměny. Pro opravdové odvážlivce bude připraven mód Trails of the Gods. V něm zažijete epickou bitvu, ve které budete čelit obrovským egyptským bohům. Pokud by vám to nestačilo, tak v Origins má být i Horde mód, kde budete čelit vlnám nepřátel. Posledním dosud představeným bezplatným obsahem je již dříve oznámený režim Discovery Tour. O něm jsme psali zde.

Assassin’s Creed: Origins vychází 27. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.


Video s loot boxy

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Assassin's Creed: Origins na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins
Související novinky
 
Live action trailer Assassin’s Creed: Origin ukazuje Egypt

Live action trailer Assassin’s Creed: Origin ukazuje Egypt

Pondělí 16.10.2017 19:28 - Bayek stojí u zrodu bratrstva asasínů, kteří pomohou utlačovaným ve starověkém Egyptě. Přečíst celý článek »

12 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Assassin's Creed: Origins čekají dvě expanze. Jedna přinese nemrtvé faraony
 

Assassin's Creed: Origins čekají dvě expanze. Jedna přinese nemrtvé faraony

Středa 11.10.2017 10:53 - Druhá nový region, který ovládá Řím. Nechybí ani bezplatný obsah s novinkami. Přečíst celý článek »

43 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Assassin's Creed: Origins prvním dílem, kde půjde zvolit obtížnost

Assassin's Creed: Origins prvním dílem, kde půjde zvolit obtížnost

Pondělí 9.10.2017 15:10 - Kdykoliv půjde změnit. Zavděčí se Ubisoft takhle všem hráčům? Přečíst celý článek »

27 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince V Assassin's Creed: Origins se budou prodávat krabice s kořistí
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Warpo   2x   Pán možná hraje hada na NokiiWarpowarpo7341    10.10.2017 17:31 Warpo

@ odpověď na komentář od dinss:Pán možná hraje hada na NokiiKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dinss napsal:Tak si rovnou pořiď kuličky protože v mobilních hrách vůbec žádné mikrotransakce nejsou. :D

Warpo    Co to hulíš. A jak se tomu asi říká? Když si chceš na mobilní hře něco připlatit. Ty seš dvacet let pozadu kámo. Prostě mikrotrsnsakce.Warpowarpo7341    10.10.2017 17:29 Warpo

@ odpověď na komentář od dinss:Co to hulíš. A jak se tomu asi říká? Když si chceš na mobilní hře něco připlatit. Ty seš dvacet let pozadu kámo. Prostě mikrotrsnsakce.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dinss napsal:Tak si rovnou pořiď kuličky protože v mobilních hrách vůbec žádné mikrotransakce nejsou. :D

OneShot   3x   "Nesouhlasím s tebou, ale vždy se budu bít za tvé právo vyjádřit svůj názor. " Je to už téměř tři sta let od té doby, kdy tahle slova pronesl jeden moudrý muž zvaný Voltaire. Za ty roky se ale mnoho změnilo, takže teď u skoro každé diskuze na Zingu dozvídáme, že někdo nad něčím brečí, že není způsobilý vyjádřit svůj názor, ať už věkem nebo inteligencí, že nemá právo sem psát.
Právo na vytvoření názoru a na jeho vyjádření má bez výjimky každý, pokud tak činí slušnou formou. Názor pak není objektivní pravda, nýbrž subjektivní pohled člověka na určité téma. Proto názor nemůže být lživý, ani nepravdivý, ani nesmyslný a nijak nereflektuje ani inteligenční status pisatele.
S názorem lze pouze souhlasit, nebo nesouhlasit. To je všechno, co proti němu lze učinit.
OneShotoneshot73915
    10.10.2017 17:13
OneShot

"Nesouhlasím s tebou, ale vždy se budu bít za tvé právo vyjádřit svůj názor. " Je to už téměř tři sta let od té doby, kdy tahle slova pronesl jeden moudrý muž zvaný Voltaire. Za ty roky se ale mnoho změnilo, takže teď u skoro každé diskuze na Zingu dozvídáme, že někdo nad něčím brečí, že není způsobilý vyjádřit svůj názor, ať už věkem nebo inteligencí, že nemá právo sem psát.
Právo na vytvoření názoru a na jeho vyjádření má bez výjimky každý, pokud tak činí slušnou formou. Názor pak není objektivní pravda, nýbrž subjektivní pohled člověka na určité téma. Proto názor nemůže být lživý, ani nepravdivý, ani nesmyslný a nijak nereflektuje ani inteligenční status pisatele.
S názorem lze pouze souhlasit, nebo nesouhlasit. To je všechno, co proti němu lze učinit.

Ljuk88    Umis cist?
Proboha co je to tady za lidi....
Ljuk88ljuk8875031
    10.10.2017 16:25
Ljuk88

@ odpověď na komentář od dinss:Umis cist?
Proboha co je to tady za lidi....Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dinss napsal:Tak si rovnou pořiď kuličky protože v mobilních hrách vůbec žádné mikrotransakce nejsou. :D

dinss    Tak si rovnou pořiď kuličky protože v mobilních hrách vůbec žádné mikrotransakce nejsou. :Ddinssdinss71858    10.10.2017 16:22 dinss

@ odpověď na komentář od Warpo:Tak si rovnou pořiď kuličky protože v mobilních hrách vůbec žádné mikrotransakce nejsou. :D

Warpo napsal:S těmi platbami se to nějak rozrůstá. Až budu mít slabé PC tak koupím tablet a budu hrát mobilní hry. Je jedno jestli budu platit mikrotrsnsakce na PC nebo mobilu. A teď už jsou docela dobré hry i na mobil.

Warpo    S těmi platbami se to nějak rozrůstá. Až budu mít slabé PC tak koupím tablet a budu hrát mobilní hry. Je jedno jestli budu platit mikrotrsnsakce na PC nebo mobilu. A teď už jsou docela dobré hry i na mobil.Warpowarpo7341    10.10.2017 15:49 Warpo

S těmi platbami se to nějak rozrůstá. Až budu mít slabé PC tak koupím tablet a budu hrát mobilní hry. Je jedno jestli budu platit mikrotrsnsakce na PC nebo mobilu. A teď už jsou docela dobré hry i na mobil.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Sutom   3x   Lidem tyhle mikrotransakce vadí vždycky, posledně to bylo u zprávy, že Shadow of War bude mít /má mikrotransakce, taky byli lidi nasraní.Sutomsutom29727    10.10.2017 15:17 Sutom

@ odpověď na komentář od Draper:Lidem tyhle mikrotransakce vadí vždycky, posledně to bylo u zprávy, že Shadow of War bude mít /má mikrotransakce, taky byli lidi nasraní.

Draper napsal:Mě jen zaráží, že podobné mikrotransakce má dnes snad každá hra, ale lidem to vadí jen u ubisoftu.

Draper    Mě jen zaráží, že podobné mikrotransakce má dnes snad každá hra, ale lidem to vadí jen u ubisoftu.Draperdraper18948    10.10.2017 15:14 Draper

Mě jen zaráží, že podobné mikrotransakce má dnes snad každá hra, ale lidem to vadí jen u ubisoftu.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

PKX77   4x   Mě se tato hra velicí líbí a těším se na ni. V mém případě, kdy mám na hraní cca 1 hodinu týdně mi vydrží opravdu dlouho. Hraju jen singl. MP mě nebere. ACO, WNC a FC 5 to budou pecky. Všechny must have tituly.PKX77pkx7739303    10.10.2017 13:44 PKX77

Mě se tato hra velicí líbí a těším se na ni. V mém případě, kdy mám na hraní cca 1 hodinu týdně mi vydrží opravdu dlouho. Hraju jen singl. MP mě nebere. ACO, WNC a FC 5 to budou pecky. Všechny must have tituly.

Ljuk88   1x   Nekteri jedinci, kteri hraji uz od devadesatych let, nepoznaji zakladni herni prvky, :)
Je jasne logicky ze pokud zavedu ve hre takove herni prvek, musim kolem neho naroubovat hratelnost, a prizpusobit ju prave one mechanice, aby davala smysl.
Jinak Corvusi takhle utocnyho cloveka jako ty sem v diskuzich dlouho nevidel, je legracni ze nazyvas lidi psychopatama, pritom ses jejich vzorove priklad.
Ljuk88ljuk8875031
    10.10.2017 12:34
Ljuk88

Nekteri jedinci, kteri hraji uz od devadesatych let, nepoznaji zakladni herni prvky, :)
Je jasne logicky ze pokud zavedu ve hre takove herni prvek, musim kolem neho naroubovat hratelnost, a prizpusobit ju prave one mechanice, aby davala smysl.
Jinak Corvusi takhle utocnyho cloveka jako ty sem v diskuzich dlouho nevidel, je legracni ze nazyvas lidi psychopatama, pritom ses jejich vzorove priklad.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Semuel    Já zatím loot boxy neřeším, uvidím jestli je to tvrzení pravdivé tím že si hru zahraji. A jestli pak skutečnost ve hře bude jiná budu v první řadě těch co to půjdou vývojáři Ashraf Ismail toto dílo narvat do míst kam ani slunko nesvítí :DSemuelsemuel7507    10.10.2017 12:29 Semuel

Já zatím loot boxy neřeším, uvidím jestli je to tvrzení pravdivé tím že si hru zahraji. A jestli pak skutečnost ve hře bude jiná budu v první řadě těch co to půjdou vývojáři Ashraf Ismail toto dílo narvat do míst kam ani slunko nesvítí :D

tamres    Nechápete podstatu toho co jsem napsal ... jde o zpoplatnění cheatu ... na to chci upozornit . . a tím nemyslím jen tuhle hru . . myslel sem to zevrubně . . a jestli se někomu tohle líbí tak prosím . . já v tomhle vlaku ale nejedutamrestamres5456    10.10.2017 12:20 tamres

Nechápete podstatu toho co jsem napsal ... jde o zpoplatnění cheatu ... na to chci upozornit . . a tím nemyslím jen tuhle hru . . myslel sem to zevrubně . . a jestli se někomu tohle líbí tak prosím . . já v tomhle vlaku ale nejeduKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

James Faith    Přesné.

Já si v mikrotransakcích nikdy nic nekoupil a přesto klidně hraju hry včetně těch, kde jsou, a poškozený jsem si nikdy nepřipadal. Jenže dneska někteří lidé prostě potřebují neustále vytrubovat, že jsou obětí Ubisoftu, EA a kdovíkoho ještě.
James Faithjames-faith28144
    10.10.2017 12:03
James Faith

@ odpověď na komentář od Corvus:Přesné.

Já si v mikrotransakcích nikdy nic nekoupil a přesto klidně hraju hry včetně těch, kde jsou, a poškozený jsem si nikdy nepřipadal. Jenže dneska někteří lidé prostě potřebují neustále vytrubovat, že jsou obětí Ubisoftu, EA a kdovíkoho ještě.

Corvus napsal:Já také nejsem hater a za dobu, kterou se hraní věnuji = od začátku '90 let po letošek, mi ještě žádné mikrotransakce či doplňková DLC za reálné či jiné peníze žádnou hru nezkazily. Proč je tak strašně těžké pochopit, že je to DOBROVOLNÉ? Když někdo chce, ať si koupí třeba za stovku 50 XP bodů nebo vzor "sekaná s bramborama a pažitkou" na AKčko... Když je někdo natolik mdlého rozumu, že za tohle utrácí, tak je to jeho volba a nás ostatní to snad nemusí trápit, ne? Mikrotransakce a kosmetická DLC jsou stejný diskuzní (a naprosto zbytečný ) nešvar jako neustálé a priory hejtování ubisoftu nebo omílání trapné věty "o příběhu a pornu". A sranda je, že to neustále omílají tíž lidé... Že to ještě vůbec někoho může vzrušovat... Každý rok u každé větší hry to samé...

Lasman   1x   A tam leží zakopaný pes. Kosmetická DLC většinou nezpůsobí větší povyk a souhlasím, že hru převážně nenarušují, ale tady se bavíme o zbraních a štítech čili in-game items, a proto vyjadřuji obavy, které se mohou nebo nemusí vyplnit. Ale kdykoli se mikrotransakce týkají jiných než kosmetických předmětů tak zpozorním a modlím se, aby mě nějaké machinace v herních mechanikách jako nadšeného hráče neodradily od jinak solidního produktu. :-)Lasmanlasman25718    10.10.2017 12:02 Lasman

@ odpověď na komentář od Corvus:A tam leží zakopaný pes. Kosmetická DLC většinou nezpůsobí větší povyk a souhlasím, že hru převážně nenarušují, ale tady se bavíme o zbraních a štítech čili in-game items, a proto vyjadřuji obavy, které se mohou nebo nemusí vyplnit. Ale kdykoli se mikrotransakce týkají jiných než kosmetických předmětů tak zpozorním a modlím se, aby mě nějaké machinace v herních mechanikách jako nadšeného hráče neodradily od jinak solidního produktu. :-)

Corvus napsal:Já také nejsem hater a za dobu, kterou se hraní věnuji = od začátku '90 let po letošek, mi ještě žádné mikrotransakce či doplňková DLC za reálné či jiné peníze žádnou hru nezkazily. Proč je tak strašně těžké pochopit, že je to DOBROVOLNÉ? Když někdo chce, ať si koupí třeba za stovku 50 XP bodů nebo vzor "sekaná s bramborama a pažitkou" na AKčko... Když je někdo natolik mdlého rozumu, že za tohle utrácí, tak je to jeho volba a nás ostatní to snad nemusí trápit, ne? Mikrotransakce a kosmetická DLC jsou stejný diskuzní (a naprosto zbytečný ) nešvar jako neustálé a priory hejtování ubisoftu nebo omílání trapné věty "o příběhu a pornu". A sranda je, že to neustále omílají tíž lidé... Že to ještě vůbec někoho může vzrušovat... Každý rok u každé větší hry to samé...

Corvus   5x   Navíc ten model je naprosto geniální tah, protože kravaťáci z libovolné firmy moc dobře vědí, že těch lidí mdlého rozumu se sejde dostatek, aby jim to ve finále v součtu hodilo nějaký ten obnos do prasátka. Ostatně není nic špatného nabídnout něco nedočkavcům nebo těmto lidem. Když to vydělá, proč ne. Já osobně bych měl s mikrotransakcemi problém jen v případě, že by mi je každých 30 sekund hra nutila/nabízela, někde něco nepříjemně blikalo apod. U většiny her jsem si toho ani nevšimnul.Corvuscorvus13394    10.10.2017 11:58 Corvus

Navíc ten model je naprosto geniální tah, protože kravaťáci z libovolné firmy moc dobře vědí, že těch lidí mdlého rozumu se sejde dostatek, aby jim to ve finále v součtu hodilo nějaký ten obnos do prasátka. Ostatně není nic špatného nabídnout něco nedočkavcům nebo těmto lidem. Když to vydělá, proč ne. Já osobně bych měl s mikrotransakcemi problém jen v případě, že by mi je každých 30 sekund hra nutila/nabízela, někde něco nepříjemně blikalo apod. U většiny her jsem si toho ani nevšimnul.

Corvus   7x   Já také nejsem hater a za dobu, kterou se hraní věnuji = od začátku '90 let po letošek, mi ještě žádné mikrotransakce či doplňková DLC za reálné či jiné peníze žádnou hru nezkazily. Proč je tak strašně těžké pochopit, že je to DOBROVOLNÉ? Když někdo chce, ať si koupí třeba za stovku 50 XP bodů nebo vzor "sekaná s bramborama a pažitkou" na AKčko... Když je někdo natolik mdlého rozumu, že za tohle utrácí, tak je to jeho volba a nás ostatní to snad nemusí trápit, ne? Mikrotransakce a kosmetická DLC jsou stejný diskuzní (a naprosto zbytečný ) nešvar jako neustálé a priory hejtování ubisoftu nebo omílání trapné věty "o příběhu a pornu". A sranda je, že to neustále omílají tíž lidé... Že to ještě vůbec někoho může vzrušovat... Každý rok u každé větší hry to samé...Corvuscorvus13394    10.10.2017 11:51 Corvus

@ odpověď na komentář od Lasman:Já také nejsem hater a za dobu, kterou se hraní věnuji = od začátku '90 let po letošek, mi ještě žádné mikrotransakce či doplňková DLC za reálné či jiné peníze žádnou hru nezkazily. Proč je tak strašně těžké pochopit, že je to DOBROVOLNÉ? Když někdo chce, ať si koupí třeba za stovku 50 XP bodů nebo vzor "sekaná s bramborama a pažitkou" na AKčko... Když je někdo natolik mdlého rozumu, že za tohle utrácí, tak je to jeho volba a nás ostatní to snad nemusí trápit, ne? Mikrotransakce a kosmetická DLC jsou stejný diskuzní (a naprosto zbytečný ) nešvar jako neustálé a priory hejtování ubisoftu nebo omílání trapné věty "o příběhu a pornu". A sranda je, že to neustále omílají tíž lidé... Že to ještě vůbec někoho může vzrušovat... Každý rok u každé větší hry to samé...

Lasman napsal:Rozhodně se nepovažuji za hatera, spíše za znepokojeného hráče, který si nemůže být jistý, jakým způsobem ony mikrotransakce ovlivní můj herní zážitek. A právě onou větou "všechny předměty bude možné nalézt zkoumáním" se ohání vydavatelé snažící se ospravedlnit praktiky převzaté z F2P her. Byl bych hrozně rád, kdyby tyto praktiky neovlivnily herní mechaniky a můj zážitek ze hry, ale jelikož vydavatelé chtějí z her vytěžit maximum peněz, a když už tam teda ty mikrotransakce dali, tak by bylo naivní si myslet, že nedonutí vývojáře změnit pár hodnot a tím neúměrně zvýšit vzácnost daného předmětu. Snažím se to vidět objektivně a pirátství rozhodně nepodporuji. :-)

Corvus   1x   A co je to ta "pravda" :-D Můžeš nám to vysvětlit? Každý má svou pravdu. Pravda je nesmysl, kterým se neustále dokolečka dokola v diskuzích ohání jen drobátko zaostalejší lidé. Jsou jen názory, ty pravdo, a ty se dají buď potvrdit nebo vyvrátit. Pravda?Corvuscorvus13394    10.10.2017 11:46 Corvus

@ odpověď na komentář od Ljuk88:A co je to ta "pravda" :-D Můžeš nám to vysvětlit? Každý má svou pravdu. Pravda je nesmysl, kterým se neustále dokolečka dokola v diskuzích ohání jen drobátko zaostalejší lidé. Jsou jen názory, ty pravdo, a ty se dají buď potvrdit nebo vyvrátit. Pravda?

Ljuk88 napsal:Vzdyt ma pravdu

Lasman   1x   Rozhodně se nepovažuji za hatera, spíše za znepokojeného hráče, který si nemůže být jistý, jakým způsobem ony mikrotransakce ovlivní můj herní zážitek. A právě onou větou "všechny předměty bude možné nalézt zkoumáním" se ohání vydavatelé snažící se ospravedlnit praktiky převzaté z F2P her. Byl bych hrozně rád, kdyby tyto praktiky neovlivnily herní mechaniky a můj zážitek ze hry, ale jelikož vydavatelé chtějí z her vytěžit maximum peněz, a když už tam teda ty mikrotransakce dali, tak by bylo naivní si myslet, že nedonutí vývojáře změnit pár hodnot a tím neúměrně zvýšit vzácnost daného předmětu. Snažím se to vidět objektivně a pirátství rozhodně nepodporuji. :-)Lasmanlasman25718    10.10.2017 11:21 Lasman

@ odpověď na komentář od SPID:Rozhodně se nepovažuji za hatera, spíše za znepokojeného hráče, který si nemůže být jistý, jakým způsobem ony mikrotransakce ovlivní můj herní zážitek. A právě onou větou "všechny předměty bude možné nalézt zkoumáním" se ohání vydavatelé snažící se ospravedlnit praktiky převzaté z F2P her. Byl bych hrozně rád, kdyby tyto praktiky neovlivnily herní mechaniky a můj zážitek ze hry, ale jelikož vydavatelé chtějí z her vytěžit maximum peněz, a když už tam teda ty mikrotransakce dali, tak by bylo naivní si myslet, že nedonutí vývojáře změnit pár hodnot a tím neúměrně zvýšit vzácnost daného předmětu. Snažím se to vidět objektivně a pirátství rozhodně nepodporuji. :-)

SPID napsal:Proč se mi zdá že lidí, pro které je věta "všechny předměty bude možné nalézt zkoumáním" uspokojivá, je tu míň než haterů, kteří se chlubí torrenty a tím že hru nekoupí? Stěžovali si na to že lze předměty sehnat jen za peníze. Ubi to uviděli a změnili. Stěžovali si na každoroční pasovy vydej her. Dali si pauzu. Co má ubi udělat aby se tahle skupina lidí uklidnila ? Hra ještě nevyšla ale megamozci už ví kolik "SET" hodin bude trvat nalezení předmětů a procenta jeho dropu... wow. .

SPID   9x   Proč se mi zdá že lidí, pro které je věta "všechny předměty bude možné nalézt zkoumáním" uspokojivá, je tu míň než haterů, kteří se chlubí torrenty a tím že hru nekoupí? Stěžovali si na to že lze předměty sehnat jen za peníze. Ubi to uviděli a změnili. Stěžovali si na každoroční pasovy vydej her. Dali si pauzu. Co má ubi udělat aby se tahle skupina lidí uklidnila ? Hra ještě nevyšla ale megamozci už ví kolik "SET" hodin bude trvat nalezení předmětů a procenta jeho dropu... wow. .SPIDspid754    10.10.2017 10:57 SPID

Proč se mi zdá že lidí, pro které je věta "všechny předměty bude možné nalézt zkoumáním" uspokojivá, je tu míň než haterů, kteří se chlubí torrenty a tím že hru nekoupí? Stěžovali si na to že lze předměty sehnat jen za peníze. Ubi to uviděli a změnili. Stěžovali si na každoroční pasovy vydej her. Dali si pauzu. Co má ubi udělat aby se tahle skupina lidí uklidnila ? Hra ještě nevyšla ale megamozci už ví kolik "SET" hodin bude trvat nalezení předmětů a procenta jeho dropu... wow. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ljuk88   2x   Tak vis co, hru od ubisoftu sem nekoupil pres 3 roky, takze v zasade me to netrpapi, ty jejich bordely hrat nehodlam. Jde me o princip, ve hre za 1500 (nebo kolik ta hovadina stoji) nema podobna vec co delat.
Kdyz to nekdo schvaluje, prosim, a stejne tak se to nekomu nelibi. Zalezi na kazdym cloveku.
Ljuk88ljuk8875031
    10.10.2017 10:41
Ljuk88

@ odpověď na komentář od Jabbahut:Tak vis co, hru od ubisoftu sem nekoupil pres 3 roky, takze v zasade me to netrpapi, ty jejich bordely hrat nehodlam. Jde me o princip, ve hre za 1500 (nebo kolik ta hovadina stoji) nema podobna vec co delat.
Kdyz to nekdo schvaluje, prosim, a stejne tak se to nekomu nelibi. Zalezi na kazdym cloveku.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Jabbahut napsal:Jedná se o singleplayer a tam je mi úplně jedno co si kdo koupí nebo jestli cheatuje a nevím co. Je to možnost a ne povinnost to koupit, ale pokud vás neustále baví nad něčím brečet tak prosím :D

Jabbahut   6x   Jedná se o singleplayer a tam je mi úplně jedno co si kdo koupí nebo jestli cheatuje a nevím co. Je to možnost a ne povinnost to koupit, ale pokud vás neustále baví nad něčím brečet tak prosím :DJabbahutjabbahut63826    10.10.2017 10:32 Jabbahut

@ odpověď na komentář od Ljuk88:Jedná se o singleplayer a tam je mi úplně jedno co si kdo koupí nebo jestli cheatuje a nevím co. Je to možnost a ne povinnost to koupit, ale pokud vás neustále baví nad něčím brečet tak prosím :D

Ljuk88 napsal:Vzdyt ma pravdu

Ljuk88    Vzdyt ma pravduLjuk88ljuk8875031    10.10.2017 10:01 Ljuk88

@ odpověď na komentář od Olisek:Vzdyt ma pravduKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Olisek napsal:Další odborník, co si myslí, že jeho názor je svatý... Božíčku!

Olisek   5x   Další odborník, co si myslí, že jeho názor je svatý... Božíčku!Olisekolisek8974    10.10.2017 09:32 Olisek

@ odpověď na komentář od tamres:Další odborník, co si myslí, že jeho názor je svatý... Božíčku!

tamres napsal:Přemýšlel jsem o koupi ... už na to ani nepomyslím ... tohle do her za plnou cenu nepatří a tečka . . tvrdit že to tu hru neovlivní je blábol pomatence dnešní dobou . . tyhle mikrotrAAAnsakce dělaj z her akorát platformu na dojení peněz.

tamres   4x   Přemýšlel jsem o koupi ... už na to ani nepomyslím ... tohle do her za plnou cenu nepatří a tečka . . tvrdit že to tu hru neovlivní je blábol pomatence dnešní dobou . . tyhle mikrotrAAAnsakce dělaj z her akorát platformu na dojení peněz.tamrestamres5456    10.10.2017 09:01 tamres

Přemýšlel jsem o koupi ... už na to ani nepomyslím ... tohle do her za plnou cenu nepatří a tečka . . tvrdit že to tu hru neovlivní je blábol pomatence dnešní dobou . . tyhle mikrotrAAAnsakce dělaj z her akorát platformu na dojení peněz.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Doom351    Pokud to bude stylem nalézt a získat, tak nemám problém. V tom případě je to jen o lenosti a za tu si lidi připlatí :D. S grindem se smířím a pokud bude jo hodně časově náročný tak je to pořád SP hra a vyřeší to Cheat Engine :D.Doom351doom351386    10.10.2017 08:57 Doom351

Pokud to bude stylem nalézt a získat, tak nemám problém. V tom případě je to jen o lenosti a za tu si lidi připlatí :D. S grindem se smířím a pokud bude jo hodně časově náročný tak je to pořád SP hra a vyřeší to Cheat Engine :D.

Manyjak   4x   Tyhle bedny ze real money budou kupovat jen youtubeři a jim podobní, aby měli větší sledovanost, že mají danou věc dřív než ostatní. My ostatní si ty věci najdem. Myslím, že člověk má i větší radost, když danou věc najde, než když si ji koupí. Tolik asi k problematice mikrotransakcí.Manyjakmanyjak57634    10.10.2017 07:34 Manyjak

Tyhle bedny ze real money budou kupovat jen youtubeři a jim podobní, aby měli větší sledovanost, že mají danou věc dřív než ostatní. My ostatní si ty věci najdem. Myslím, že člověk má i větší radost, když danou věc najde, než když si ji koupí. Tolik asi k problematice mikrotransakcí.

Manyjak   6x   Když už děláš něco nelegálního, tak to prosím tě nevytrubuj do světa!Manyjakmanyjak57634    10.10.2017 07:31 Manyjak

@ odpověď na komentář od CHlebaCZ:Když už děláš něco nelegálního, tak to prosím tě nevytrubuj do světa!

CHlebaCZ napsal:Zkousi co si muzou dovolit, ale ja ovce nejsem proto cztorrent, radeji podporim ceske Mashinky

Semuel   11x   To máš pravdu, ovce má aspoň páteř a tu ty dle svého vyjádření/přiznání nemáš.Semuelsemuel7507    10.10.2017 07:12 Semuel

@ odpověď na komentář od CHlebaCZ:To máš pravdu, ovce má aspoň páteř a tu ty dle svého vyjádření/přiznání nemáš.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

CHlebaCZ napsal:Zkousi co si muzou dovolit, ale ja ovce nejsem proto cztorrent, radeji podporim ceske Mashinky

Raiden-CZ   2x   Jojo, nalézt v herním světě, šance na drop 0, 055 %Raiden-CZraiden-cz28967    10.10.2017 05:29 Raiden-CZ

Jojo, nalézt v herním světě, šance na drop 0, 055 %

CHlebaCZ    Zkousi co si muzou dovolit, ale ja ovce nejsem proto cztorrent, radeji podporim ceske MashinkyCHlebaCZchlebacz41822    10.10.2017 01:26 CHlebaCZ

Zkousi co si muzou dovolit, ale ja ovce nejsem proto cztorrent, radeji podporim ceske Mashinky

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Gran Turismo Sport – návrat krále motorsportu

Prověřili jsme nové Gran Turismo Sport a nezapomněli ani na srovnání s Project Cars 2 a Forza Motorsport 7.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 

Elex – návrat ke kořenům?

Recenze - 16.10.2017
 
Elex – návrat ke kořenům?

Na sérii Gothic většina hráčů vzpomíná s láskou dodnes. Zapíše se nové RPG z dílen Piranha Bytes v jejich srdcích stejně dobře?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
South Park: The Fractured but Whole – superhrdinové útočí

Eric, Stan, Kyle a Kenny se opět vrhají do akce. Přidáte se k nim?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: České RONE

Lidská civilizace padla a o poslední zbytky se přetahují přeživší s mutanty, hybridy a inteligentními stroji. Přežijete déle než pět minut?

 
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 9. až 15. října

Dvě expanze Assassin's Creed: Origins, druhá epizoda Life is Strange: Before the Storm, záběry z Jurassic World: Evolution, VR headset Oculus Go, The…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole