Uživatel nepřihlášen
   

V Assassin's Creed: Origins se budou prodávat krabice s kořistí

Pondělí 9.10.2017 19:57 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Vybavení v podobě zbraní a štítů se ale bude moci dát získat i hraním + představení bezplatných DLC.

Assassin's Creed: Origins se prezentuje jako nadějný titul, který by mohl navrátit sérii zašlou slávu, o kterou tahle akční adventura přišla před několika lety s nepovedeným francouzským Unity, jenž trpěl značnými problémy, a poté méně zajímavým londýnským Syndicate. Výlet do Egypta se zdá pro Assassin's Creed jako dělaný. Dnes ale fanouškovskou základnou otřásla jedna zpráva. V Origins budou krabice s kořistí, které se budou prodávat za in-game měnu. Ihned se rozjelo detektivní vyšetřování. Jak to tedy je?

V Assassin's Creed: Origins skutečně loot boxy budou. Ve světě budete moci narazit na obchodníka, který vám za drachmany (in-game měna v Origins) prodá tajemnou krabici. Tato krabice bude obsahovat náhodné vybavení v podobě jedné zbraně nebo štítu. Po zakoupení boxu se vám vybavení automaticky odemkne. Existují ale i krabice obsahující různé oblečení, kupříkladu outfit mumie pro Bayeka.

Loot boxy bude možné koupit u prodejců. Jedním takovým je mladý klučina jménem Reda, který nabízí vybavení ve svém obchodě Nomad's Bazaar. Konkrétně jde o "Heka Chests" za 3000 drachmanů. Heka znamená ve starověké egyptštině magii.


Fanoušky znepokojilo, že tyto loot boxy nebude možné jinak získat. Naštěstí šéf vývoje Ashraf Ismail pro britský Eurogamer vysvětlil, že všechny položky z tajemné krabice bude možné nalézt v herním světě jen prostým hraním. Loot boxy jsou tak určeny pro hráče, kteří chtějí získat vybavení hned a mají na to dostatek drachmatů.

Ismail tvrdí, že tímto způsobem se chtějí zavděčit všem hráčům. Některá skupina hráčů totiž prahne po hraní, infiltraci vojenských oblastí a hledání kořisti, zatímco druhá se vyžívá v ekonomice, nakupování a prodávání předmětů.

Otázkou zůstává, jak in-game měnu ve hře přesně získáme. Zda bude na nákup stačit ta, kterou nalezneme/získáme, nebo bude vyžadováno, aby hráči šáhli do svých peněženek a drachmany si koupili.

Podobné in-game obchody jsou ve hrách stále častější, včetně Destiny 2, Forza Motorsport 7 nebo Middle-earth: Shadow of War. Naštěstí nejde o obsah, který bychom nemohli získat klasickým hraním a potulováním se po herním světě. Plusem se zdá být dodatečný obsah, který po vydání bezplatně rozšíří Assassin's Creed: Origins. Ubisoft zatím představil několik menších, lze očekávat, že ty větší budou za peníze.

Každopádně, zdarma bude Photo Mode, který vám umožní vytvářet pěkné fotografie a různě si přizpůsobovat kameru. Dále denní mise v sekci Nomad's Bazaar, kde prozkoumáte Egypt, abyste získali tajemné odměny. Pro opravdové odvážlivce bude připraven mód Trails of the Gods. V něm zažijete epickou bitvu, ve které budete čelit obrovským egyptským bohům. Pokud by vám to nestačilo, tak v Origins má být i Horde mód, kde budete čelit vlnám nepřátel. Posledním dosud představeným bezplatným obsahem je již dříve oznámený režim Discovery Tour. O něm jsme psali zde.

Assassin’s Creed: Origins vychází 27. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.


Video s loot boxy

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Assassin's Creed: Origins na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins
Související novinky
 
Krabice s kořistí v Assassin’s Creed: Origins půjdou kupovat za in-game peníze

Krabice s kořistí v Assassin’s Creed: Origins půjdou kupovat za in-game peníze

Středa 18.10.2017 18:01 - Alespoň jedna dobrá zpráva v dnešní době, kdy mikrotransakce jsou už i ve velkých singleplayerových titulech. Přečíst celý článek »

26 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Live action trailer Assassin’s Creed: Origin ukazuje Egypt

Live action trailer Assassin’s Creed: Origin ukazuje Egypt

Pondělí 16.10.2017 19:28 - Bayek stojí u zrodu bratrstva asasínů, kteří pomohou utlačovaným ve starověkém Egyptě. Přečíst celý článek »

12 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Assassin's Creed: Origins čekají dvě expanze. Jedna přinese nemrtvé faraony
 

Assassin's Creed: Origins čekají dvě expanze. Jedna přinese nemrtvé faraony

Středa 11.10.2017 10:53 - Druhá nový region, který ovládá Řím. Nechybí ani bezplatný obsah s novinkami. Přečíst celý článek »

43 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince V Assassin's Creed: Origins se budou prodávat krabice s kořistí
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Draper   3x   Já se divím, že tohle ještě někoho vzrušuje, zvlášť, když to hru nijak neovlivní.Draperdraper18948    10.10.2017 01:00 Draper

Já se divím, že tohle ještě někoho vzrušuje, zvlášť, když to hru nijak neovlivní.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Beeda2004    Verim tomu ze pokud si nekdo bude chtit zkratit cas tak si namnozi penize pres cheat engine a nebude muset utracet ani korunu pokud bude mena smenitelna za real moneyBeeda2004beeda2004421    10.10.2017 00:49 Beeda2004

Verim tomu ze pokud si nekdo bude chtit zkratit cas tak si namnozi penize pres cheat engine a nebude muset utracet ani korunu pokud bude mena smenitelna za real money

Krudanze   13x   Jsou dva zpusoby jak to udelat spravne:
1. Dat hru ke stazeni zadarmo a pouzit v ni mikrotransakce pro tvorbu zisku
2. Prodat hru za plnou cenu a necpat do toho zadny poje*any koko*oviny jako jsou mikrotransakce

Je sice pekny ze predmety muzu ziskat hranim ale uz to ze na me nekde vyskoci tabulka kde si za realny prachy muzu koupit balik pos*nejch zetonu nebo na me nekde v rohu bude blikat ikona shopu ve mne vyvolava dojem ze jsem i v produktu za kterej jsem zaplatil obtezovanej reklamou. A je mi jedno jestli to na me vyskoci jednou. Nechci to tam videt vubec a vedet ze to tam je. Je pro me nepochopitelny ze to lidi podporujou. Dobre v multaku to uz tak nejak chapu a snesu - udrzujou se servery, bojuje se s cheaterama atd. Ale do singlu at tyhle ho*na proste necpou. Nikdy. Je to neucta k platicimu zakaznikovi a ukazka lidsky nenazranosti.
Krudanzekrudanze7098
    9.10.2017 23:51
Krudanze

Jsou dva zpusoby jak to udelat spravne:
1. Dat hru ke stazeni zadarmo a pouzit v ni mikrotransakce pro tvorbu zisku
2. Prodat hru za plnou cenu a necpat do toho zadny poje*any koko*oviny jako jsou mikrotransakce

Je sice pekny ze predmety muzu ziskat hranim ale uz to ze na me nekde vyskoci tabulka kde si za realny prachy muzu koupit balik pos*nejch zetonu nebo na me nekde v rohu bude blikat ikona shopu ve mne vyvolava dojem ze jsem i v produktu za kterej jsem zaplatil obtezovanej reklamou. A je mi jedno jestli to na me vyskoci jednou. Nechci to tam videt vubec a vedet ze to tam je. Je pro me nepochopitelny ze to lidi podporujou. Dobre v multaku to uz tak nejak chapu a snesu - udrzujou se servery, bojuje se s cheaterama atd. Ale do singlu at tyhle ho*na proste necpou. Nikdy. Je to neucta k platicimu zakaznikovi a ukazka lidsky nenazranosti.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

DesmondCZE    Jak to je se změnou dne a noci? Viděl jsem videa, kde byla změna formou ability. Bude se, ale jinak den s nocí prolínat samovolně?DesmondCZEdesmondcze13340    9.10.2017 23:45 DesmondCZE

Jak to je se změnou dne a noci? Viděl jsem videa, kde byla změna formou ability. Bude se, ale jinak den s nocí prolínat samovolně?

Miky člen redakce   1x   V jednom máte pravdu, trochu mě to zmátlo. Přesto mikrotransakce ve hře podle všeho budou, za reálné peníze bude možné kupovat ty drachmaty. Novinku jsem raději trochu upravil. Díky za upozornění.Mikymiky3    9.10.2017 23:39 Miky

@ odpověď na komentář od Novisss1:V jednom máte pravdu, trochu mě to zmátlo. Přesto mikrotransakce ve hře podle všeho budou, za reálné peníze bude možné kupovat ty drachmaty. Novinku jsem raději trochu upravil. Díky za upozornění.

Novisss1 napsal:Mě by zajímalo, kde jste vzali, že to bude za reálné peníze? Protože jsem zatím všude jen slyšel a četl, že to jde odemknout herní měnou, a to jisté jde vidět i z obrázků. Stejně jako boxy v Horizon Zero Dawn. Je někde nějaký zdroj informací, který opravdu 100% uvádí že se za ně bude platit skutečnými penězi? Nebo jen šíříte nepotvrzené drby?

Vyjádření Ashrafa:
----
"Heda also sells a mystery box which can contain any weapon, piece of gear or item in the game. It's a way for people who hoard lots of money, if you min-max the economy system, to gamble the money and get really unique stuff.

"The reason we did that was because we saw, even two years ago, people playing the game in different ways, " Ismail continued. "There are people who like to go into a military location, infiltrate them, steal the loot and equipment and hopefully find some unique or legendary gear.

"Then there was a smaller set of people who would focus almost entirely on the economy, buying and selling stuff to gain as much money as they can. And we felt like, okay, that's a valid way to play the game - it's a part of the RPG [aspect], so we'll let them play the economy. So, it's one way to be able to purchase or get some of the unique items in the game. "

Z tohohle jasně vyplývá, že to nejsou mikrotransakce, ale jen jiný způsob, jak hrát hru, než klasicky lootit.

Chesse   1x   Asi tak :)Chessechesse22383    9.10.2017 23:38 Chesse

@ odpověď na komentář od Corvus:Asi tak :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Corvus napsal:"Všechny položky z tajemné krabice bude možné nalézt v herním světě jen prostým hraním. " - :-) tím pro mě celá KAUZA BUBUBU mikrotransakce končí ;-)

Talles2   2x   Já v tom nevidím až takový problém. Zatím ve všech AC hrách jsem po dohrání kampaně skončil s naprosto nevyčerpatelným bohatstvím. Hrál jsem jak AC: U tak AC: S a ani v jednom z nich jsem mikrotransakce nepotřeboval (k žádnému účelu) a to jsem si mohl koupit vše co bylo ve hře dostupné. Tak nevím jestli lidi co to tady kritizují, předchozí díly hráli a nebo si jen přišli kopnout do mrtvoly.Talles2talles220489    9.10.2017 22:49 Talles2

Já v tom nevidím až takový problém. Zatím ve všech AC hrách jsem po dohrání kampaně skončil s naprosto nevyčerpatelným bohatstvím. Hrál jsem jak AC: U tak AC: S a ani v jednom z nich jsem mikrotransakce nepotřeboval (k žádnému účelu) a to jsem si mohl koupit vše co bylo ve hře dostupné. Tak nevím jestli lidi co to tady kritizují, předchozí díly hráli a nebo si jen přišli kopnout do mrtvoly.

Corvus   6x   "Všechny položky z tajemné krabice bude možné nalézt v herním světě jen prostým hraním. " - :-) tím pro mě celá KAUZA BUBUBU mikrotransakce končí ;-)Corvuscorvus13394    9.10.2017 22:38 Corvus

"Všechny položky z tajemné krabice bude možné nalézt v herním světě jen prostým hraním. " - :-) tím pro mě celá KAUZA BUBUBU mikrotransakce končí ;-)

Novisss1   5x   Mě by zajímalo, kde jste vzali, že to bude za reálné peníze? Protože jsem zatím všude jen slyšel a četl, že to jde odemknout herní měnou, a to jisté jde vidět i z obrázků. Stejně jako boxy v Horizon Zero Dawn. Je někde nějaký zdroj informací, který opravdu 100% uvádí že se za ně bude platit skutečnými penězi? Nebo jen šíříte nepotvrzené drby?

Vyjádření Ashrafa:
----
"Heda also sells a mystery box which can contain any weapon, piece of gear or item in the game. It's a way for people who hoard lots of money, if you min-max the economy system, to gamble the money and get really unique stuff.

"The reason we did that was because we saw, even two years ago, people playing the game in different ways, " Ismail continued. "There are people who like to go into a military location, infiltrate them, steal the loot and equipment and hopefully find some unique or legendary gear.

"Then there was a smaller set of people who would focus almost entirely on the economy, buying and selling stuff to gain as much money as they can. And we felt like, okay, that's a valid way to play the game - it's a part of the RPG [aspect], so we'll let them play the economy. So, it's one way to be able to purchase or get some of the unique items in the game. "

Z tohohle jasně vyplývá, že to nejsou mikrotransakce, ale jen jiný způsob, jak hrát hru, než klasicky lootit.
Novisss1novisss120504
    9.10.2017 22:27
Novisss1

@ odpověď na komentář od Miky:Mě by zajímalo, kde jste vzali, že to bude za reálné peníze? Protože jsem zatím všude jen slyšel a četl, že to jde odemknout herní měnou, a to jisté jde vidět i z obrázků. Stejně jako boxy v Horizon Zero Dawn. Je někde nějaký zdroj informací, který opravdu 100% uvádí že se za ně bude platit skutečnými penězi? Nebo jen šíříte nepotvrzené drby?

Vyjádření Ashrafa:
----
"Heda also sells a mystery box which can contain any weapon, piece of gear or item in the game. It's a way for people who hoard lots of money, if you min-max the economy system, to gamble the money and get really unique stuff.

"The reason we did that was because we saw, even two years ago, people playing the game in different ways, " Ismail continued. "There are people who like to go into a military location, infiltrate them, steal the loot and equipment and hopefully find some unique or legendary gear.

"Then there was a smaller set of people who would focus almost entirely on the economy, buying and selling stuff to gain as much money as they can. And we felt like, okay, that's a valid way to play the game - it's a part of the RPG [aspect], so we'll let them play the economy. So, it's one way to be able to purchase or get some of the unique items in the game. "

Z tohohle jasně vyplývá, že to nejsou mikrotransakce, ale jen jiný způsob, jak hrát hru, než klasicky lootit.

Miky napsal:Přečtěte si to celé ;-)

OneShot   8x   Jojo, budou to mít k dispozici úplně všichni, stačí pár hodin hraní, promiňte, pár SET hodin hraní a můžete mít všechno, na co si jen vzpomenete. Třeba jako ve For Honor a mnohem víc! Je tedy takovou menší vadou na kráse, že většina lidí hru dohraje tak do 30 hodin, pročež pak přestává být zábavná, ale kdo by se zaobíral takovými malichernostmi? Máme přece tu možnost!
Je to asi jako kdybych vám za pár mega prodal Lamborghini a pak vám řekl, že si za menší příplatek můžete dokoupit volant, pedály, pásy, sedačky a řadící páku. Ale chápejte- můžete! Nemusíte.
OneShotoneshot73915
    9.10.2017 22:12
OneShot

Jojo, budou to mít k dispozici úplně všichni, stačí pár hodin hraní, promiňte, pár SET hodin hraní a můžete mít všechno, na co si jen vzpomenete. Třeba jako ve For Honor a mnohem víc! Je tedy takovou menší vadou na kráse, že většina lidí hru dohraje tak do 30 hodin, pročež pak přestává být zábavná, ale kdo by se zaobíral takovými malichernostmi? Máme přece tu možnost!
Je to asi jako kdybych vám za pár mega prodal Lamborghini a pak vám řekl, že si za menší příplatek můžete dokoupit volant, pedály, pásy, sedačky a řadící páku. Ale chápejte- můžete! Nemusíte.

Ljuk88   1x   Vsichni do jednoho si zato muzem sami, a ti co by se proti tomu mohli ohradit a jejich nazor je videt, mlci a schvaluji to, jo myslim herni, uplaceny, novinare.
Strasnej bordel tyhle praktiky
Ljuk88ljuk8875031
    9.10.2017 22:08
Ljuk88

Vsichni do jednoho si zato muzem sami, a ti co by se proti tomu mohli ohradit a jejich nazor je videt, mlci a schvaluji to, jo myslim herni, uplaceny, novinare.
Strasnej bordel tyhle praktikyKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dinss   2x   Chápu mikrotransakce v MP hře nebo v MMO 'nelíbí se mi to ale furt se tam dají koupit nějaké skiny či podobně) ale co to dělá v SP hře? A přesně jak píšeš, ta potencionální odměna/předmět bude schovaná za nějaký nesmyslně těžký úkol či něco podobného...dinssdinss71858    9.10.2017 21:48 dinss

@ odpověď na komentář od Lasman:Chápu mikrotransakce v MP hře nebo v MMO 'nelíbí se mi to ale furt se tam dají koupit nějaké skiny či podobně) ale co to dělá v SP hře? A přesně jak píšeš, ta potencionální odměna/předmět bude schovaná za nějaký nesmyslně těžký úkol či něco podobného...

Lasman napsal:Problém nastává ve chvíli, kdy sice, ano, můžete nějaký předmět získat normálním hraním, ale většinou je háček v tom, že ho například schovají za brutální grind, aby hráče donutili zaplatit jim další peníze. Takže i když fráze "nemusíte platit nic a budete mít přístup ke stejnému obsahu" nebo "jen chceme hráčům, kteří jsou ochotní zaplatit víc, nabídnout tu možnost" znějí hezky, většinou se za nimi schovávají úpravy hratelnosti hry, na které nejvíce doplatí normální hráči. Protože potom se ze zábavy stává grindfest a to se mi vážně nelíbí. Příkladem budiž nové Shadow of War s jejich "speciálním koncem", kde buď strávíte desítky hodin grindem lepších orků, abyste ho mohli odemknout, nebo si je koupíte v těch jejich bednách a budete mít vystaráno. A proto nechci jakoukoli podobu mikrotransakcí v mých AAA hrách :-)

martik642    Tak to myslím každý čekal. Nebo ne? :Dmartik642martik64213431    9.10.2017 21:41 martik642

Tak to myslím každý čekal. Nebo ne? :D

Sutom   1x   Můj bože, to je úplná katastrofa, že jsou mikrotransakce v SP hře! Co si my normální lidi počnem, když můžeme loot nalézt při normálním hraní, ale taky si ho můžem koupit. Svět se hroutí! !Sutomsutom29727    9.10.2017 21:35 Sutom

Můj bože, to je úplná katastrofa, že jsou mikrotransakce v SP hře! Co si my normální lidi počnem, když můžeme loot nalézt při normálním hraní, ale taky si ho můžem koupit. Svět se hroutí! !

SteveHood    Aha, tak to pak jo :DSteveHoodstevehood46767    9.10.2017 21:29 SteveHood

Aha, tak to pak jo :D

Lasman   14x   Problém nastává ve chvíli, kdy sice, ano, můžete nějaký předmět získat normálním hraním, ale většinou je háček v tom, že ho například schovají za brutální grind, aby hráče donutili zaplatit jim další peníze. Takže i když fráze "nemusíte platit nic a budete mít přístup ke stejnému obsahu" nebo "jen chceme hráčům, kteří jsou ochotní zaplatit víc, nabídnout tu možnost" znějí hezky, většinou se za nimi schovávají úpravy hratelnosti hry, na které nejvíce doplatí normální hráči. Protože potom se ze zábavy stává grindfest a to se mi vážně nelíbí. Příkladem budiž nové Shadow of War s jejich "speciálním koncem", kde buď strávíte desítky hodin grindem lepších orků, abyste ho mohli odemknout, nebo si je koupíte v těch jejich bednách a budete mít vystaráno. A proto nechci jakoukoli podobu mikrotransakcí v mých AAA hrách :-)Lasmanlasman25718    9.10.2017 21:09 Lasman

Problém nastává ve chvíli, kdy sice, ano, můžete nějaký předmět získat normálním hraním, ale většinou je háček v tom, že ho například schovají za brutální grind, aby hráče donutili zaplatit jim další peníze. Takže i když fráze "nemusíte platit nic a budete mít přístup ke stejnému obsahu" nebo "jen chceme hráčům, kteří jsou ochotní zaplatit víc, nabídnout tu možnost" znějí hezky, většinou se za nimi schovávají úpravy hratelnosti hry, na které nejvíce doplatí normální hráči. Protože potom se ze zábavy stává grindfest a to se mi vážně nelíbí. Příkladem budiž nové Shadow of War s jejich "speciálním koncem", kde buď strávíte desítky hodin grindem lepších orků, abyste ho mohli odemknout, nebo si je koupíte v těch jejich bednách a budete mít vystaráno. A proto nechci jakoukoli podobu mikrotransakcí v mých AAA hrách :-)

carhrozny   4x   Ešte nejaký ten rok a možno sa budú už len loot boxy predávať za reálne prachy a kto bude mať štastie tak v tom boxe bude hra. Ostatní budú kupovať ďalej kým im proste nepadne :Dcarhroznycarhrozny27972    9.10.2017 20:57 carhrozny

Ešte nejaký ten rok a možno sa budú už len loot boxy predávať za reálne prachy a kto bude mať štastie tak v tom boxe bude hra. Ostatní budú kupovať ďalej kým im proste nepadne :D

CzePavel99    Sice se mi to hnusí a přijde mi že často jsou ty lootboxy udělané špatným způsobem. Ale právě zde to nijak neovlivní hru. Štve mě to ale o zážitek se ochudit nehodlám.CzePavel99czepavel9911259    9.10.2017 20:55 CzePavel99

Sice se mi to hnusí a přijde mi že často jsou ty lootboxy udělané špatným způsobem. Ale právě zde to nijak neovlivní hru. Štve mě to ale o zážitek se ochudit nehodlám.

Ondrej_V    Pohoda, dokud mikrotransakce nebude jediná možnost, tak mi to nevadí. Nevím, co se lidi čílí...Ondrej_Vondrej_v15018    9.10.2017 20:37 Ondrej_V

Pohoda, dokud mikrotransakce nebude jediná možnost, tak mi to nevadí. Nevím, co se lidi čílí...

DepešákDom    V pohodě :)DepešákDomdepesakdom3408    9.10.2017 20:34 DepešákDom

V pohodě :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dinss    Co čekat od Ubisoftu...dinssdinss71858    9.10.2017 20:33 dinss

Co čekat od Ubisoftu...

malum j   1x   Co vím, tak to takhle funguje už od Unity. :D
Tak nevím, kde je problém.
Všechno vybavení jde snadno získat i hraním.
malum jmalum-j7590
    9.10.2017 20:33
malum j

Co vím, tak to takhle funguje už od Unity. :D
Tak nevím, kde je problém.
Všechno vybavení jde snadno získat i hraním.

predator.cz    Pokud to půjde nalézt ve hře, tak v tom nevidím problém . Jen ať si platí, nedočkavci :-Dpredator.czpredatorcz8820    9.10.2017 20:29 predator.cz

Pokud to půjde nalézt ve hře, tak v tom nevidím problém . Jen ať si platí, nedočkavci :-D

skylines   3x   Já jsem za tohle rád. A to víc než za DLC která prostě musí chcípnout. Takže ať vydělají raději na tomhle od lidí kteří si za to dobrovolně připlatí než za vytržený obsah ze hry který se z ní rve už v před-produkci.skylinesskylines11568    9.10.2017 20:25 skylines

Já jsem za tohle rád. A to víc než za DLC která prostě musí chcípnout. Takže ať vydělají raději na tomhle od lidí kteří si za to dobrovolně připlatí než za vytržený obsah ze hry který se z ní rve už v před-produkci.

dopitapetr   14x   Pokud ty předměty půjdou doopravdy nalézt v herním světě, nevidím v tom žádný problém. Já si teda kupovat nic nebudu. Všechno si to krásně najdu sám.dopitapetrdopitapetr5480    9.10.2017 20:09 dopitapetr

Pokud ty předměty půjdou doopravdy nalézt v herním světě, nevidím v tom žádný problém. Já si teda kupovat nic nebudu. Všechno si to krásně najdu sám.

Miky člen redakce   9x   Přečtěte si to celé ;-)Mikymiky3    9.10.2017 20:06 Miky

Přečtěte si to celé ;-)

fighter08    :-)fighter08fighter0815352    9.10.2017 20:06 fighter08

:-)

dais   1x    (blicí smajlík)daisdais18173    9.10.2017 20:01 dais

(blicí smajlík)

SteveHood   1x   A je to tu. :(SteveHoodstevehood46767    9.10.2017 20:00 SteveHood

A je to tu. :(

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 16. až 22. října

Uzavření Visceral Games a překopání jeho Star Wars hry, launch trailer Wolfensteina 2, odklad Age of Empires: Definitive Edition, Monster Energy…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 

Deskovkový speciál: DOOM

Speciál - 22.10.2017
 
Deskovkový speciál: DOOM

Základna Lazarus na Phobosu se opět probudila k životu. Odvážíte se prozkoumat zdánlivě opuštěné laboratoře plné démonických monster?

 
 
 
Total War: Arena - první dojmy z bojiště

V minulých dnech nám byla dána možnost otestovat uzavřenou betu Total War: Arena. Líbil se nám nový zástupce slavné značky?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Star Wars: Battlefront 2 - vše, co byste měli vědět, na jednom místě

V multiplayeru nás konečně čekají všechny tři éry Star Wars ságy. Těšit se můžeme i na kampaň, v níž se ujmeme velitelky elitní imperiální jednotky.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Ken Follett’s The Pillars of Earth – stavění katedrály podle knižní předlohy

První část hry „Z popela“ nabízí prolog k rozsáhlému příběhu o stavbě katedrály a o osudech lidí s ní spojenými.

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC a konzole